części samochodowe nanodatex

daewoo nubira gumy

Samochody związane z zapytaniem daewoo nubira gumy

Pytania i odpowiedzi: daewoo nubira gumy

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Słychać stuk w okolicach nóg pasażera

Witam forumowiczów otóż mam problem ze specyficznym stukiem w mojej Nubirze II. Rok temu zakupiłem autko u dealera samochodowego i byłem z niego dumny aż do chwili kiedy podczas dodawania gazu i puszczania sprzęgła był słyszalny PUK. Z początku zniwelowałem tę sprawę i z czasem po wjechaniu na kostkę słychać było terkot. Pojechałem do znajomego mechanika i tłumaczę jak się miewa

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Stuk podczas hamowania -kręcenia bębnem i głuche

Panowie...od niedawna jestem posiadaczem nubiry ) I z 99r. Wszystko z nią okej...bardzo zadbane auto jednak...z tyłu z prawej strony słychać puk podczas hamowania bębna czy to z kołem podczas jazdy czy to na podnośniku. Pod czas jazdy raz się ujawnia ten problem a raz nie. Zwłaszcza na MALUTKICH ledwo widocznych nierównościach to się pojawia. I nieźle w ów czas tłucze. Bęben dziś

Zobacz Elementy gumowe przednie do DAEWOO NUBIRA

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira 1 16.16v] Zawieszenie - remont

witam jako że auto wiekowe bo 12 wiosna mu idzie a kulać się jeszcze będę musiał to postanowiłem na wiosnę trochę przy zawieszeniu porobić. a mianowicie planuję wymienić - przód amortyzatorsprężyna poduszka takie coś - jako że łożysko zaczyna słychać to zwrotnicapiastałożysko takie coś podobnie tył - zwrotnicapiastałożysko takie coś - kompletu do tyłu nie mogę

Amortyzatory przod masz caly komplet wiec zadnych oslon juz nie zmieniasz. Na tyl jezeli tez chesz zmieniac amortyzatory trzeba bedzie dokupic nowe odboje i oslony jezeli stare juz sie nie nadaja ale patrzac z mojego doswiadzenia zmienialem u mechanika tylne amorki to stare gumy byly w jak najbardziej dobrym stanie nie musialem nic kupowac to samo z poduszkami. jezeli chesz je wymieniac na tyle twoja

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] jak wymienić gumy stabilizatora nubira I

dzień dobry mam problem nie wiem jak mam sie zabrac za wymiane gum drazka stbilizaora.moze mi ktoś po moze jak sie wymienia.posiadem nubire I 2.0 silnik hatchback.dziekuje za szybak odp.

Z tyłu jeszcze sam nie wymieniałem ale z przodu najlepiej - ze względu na dostęp - odkręcić poprzeczkę zawieszenia ale w warunkach garażowych można o tym zapomnieć. gumy trzymane są obejmą przykręconą śrubą M6 na klucz "10". Najlepiej oczkowy bo dostęp jest naprawdę...

Z tyłu to pikuś chyba że ukręcisz śrube trzymającą obejme od gumy .

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Problem z zaciskami hamulców

Witam. Zaczęły mi trzymać hamulce przednie w mojej Nubirze 2.0 CDX. Rozebrałem więc zacisk i okazało się że cylinderka nie da się w ogóle wcisnąć. Wyjąłem go z trudem i wyczyściłem wszystko w środku. Gumowy oring był nieuszkodzony gumowa osłonka również problemem była rdza które podeszła pod obie gumy (samochód ponoć wcześniej stał trochę nieużywany). Sam cylinderek w

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] nubira 1 z 98 pukanie przedniego zawieszenia

witam wymieniałem kilka miesiecy temu wahacze i koncowki drazkow a wciaz cos puka podejzewam gumy na stabilizatorze lecz jak je ogladalem nie ygladaja zle ale prawdopodobnie one sa przyczna stukow chyba ze moze łaczniki stabilizatorow Moze mieliscie takie objawy z ktorymi sobie poradziliscie . Moje konkretne pytanie dotyczy wymiany gum a mianowicie samej wymiany bez odkrecenia stabilizatorow czy

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Stuki z przodu auta

Witam. Od jakiegoś czasu w przedniej części nubiry przy wjechaniu w dziurę (nawet niedużą) słyszę dziwne stuki. Na przeglądzie gość powiedział mi ze mam do wymiany łączniki stabilizatora i wypadaloby wymienić amortyzatory. Wymieniłem te części a stukanie jak było tak dalej jest) Dodatkowo (nie wiem czy to ma ze sobą związek) przy większych prędkościach (ok. 120kmh) zaczyna być

na przednim stabilizatorze masz dwie gumy na prawej stronie i lewej stronie koszt samych gum niewielki ale ciezki dostep do nich i kiepsko sie wymienia. Z tylu tez masz stabilizator i tez dwie gumy prawa i lewa strona nic wiecej. Orginalne gumy jak zalozysz szybko padna poszukaj jakis lepszych np poliuretanowe

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira] Problem z poduszkami drążka stabilizatora przednieg

Proszę o pomoc bo nie wiem już o co tu chodzi. Chciałem wymienić gumy stabilizatora a tu lipa w sklepie już mi sprowadzili dwa różne komplety i nie pasują. zmieżyłem drążek ma 19 mm średnicy pierwsze gumy miały chyba 14mm a drugie 18mm ale były za wysokie i nie można było obejmy dokręcić. Numer fabryczny niby się zgadza ze starymi gumami ale się różnią.Jeszcze raz proszę o pomoc. Auto nubira sedan SX 1998r 1.6 16V

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [nubira I] stuki pod silnikiem co to moze byc

witam robiłem przeglad i trzaskał mi prawy sworzen jak stwierdził diagnosta wymieniłem sworzen drazki stabilizatora ale nadal cos puka po srodku silnika jak jade po dziurach na kanale nic cycus pieknie wszystko zbite mocno gumy dobre nie ma luzow moze ktos z was wie gdzie mam szukac tego stukania mam idiotyczne wrazenie jak by to pol osie sie rozkrecały ostatnio skrecałem z kolami na maxa

gumy stabilizatora eliminuje odrazu poniewaz sa nowe poduszki kolumny nie wiem gdzie ich szukac pod gumami przy tarczy doodam ze zawieszenie z przodu i z tylu stan idealny wg diagnosty badał na rozne swoje sposoby i stwierdził nowki wymieniając sworzen i drązki ogladałem jeszcze ma wszsytko i nie było luzow jedynie wlasnie te połosie sie ruszyały do skrzyni i do tarczy troche gumy są porzadnie

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira] Porady na temat zamarzania zamkow

Witam wszystkich. Dzisiaj rano chcialem wejsc do samochodu ale okazalo sie ze zamki pozamarzaly w pierony. Jestem wlasnie po skonczonej robocie przy zamkach i chcialbym sie podzielic moimi uwagami na ten temat bo jak sadze to w miare spadku temperatur kolejni uzytkownicy nubir beda mieli problemy z dostaniem sie do srodka. Pomine juz kwestie ze zamek nalezy dokladnie umyc bezyna nafta lub innym

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Drążek reakcyjny tylny - prawidłowa nazwa

Witam. ostatnio jak byłem na przeglądzie to diagnosta napisał mi na kartce że mam wymienić tuleję prawego tylnego drążka reakcyjnego przednią. Na allegro nie mogę pod tą nazwą takiej gumy znaleść. Zapewne nazywa się to inaczej. Tylko jak I czy te gumy są jakieś przednie i tylne na tylnej osi a jak tak to czy są te same czy przednie są inne a tylne inne

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Stuki

Witam mama nubirke I z 98 roku. Od pewnego czasu czujesłysze podczas jazdy stuki pod nogami. Dzisiaj zauważyłem że to tylko podczas skrętu kierownicą w lewo. Gdy w prawo nic sie nie dzieje takiego. Dodam że to stuki są takie jakby stłumione. Miał ktoś podobnie

tulejki wahacza lub gumy drążka stabilizatora do wymiany a sprawdzałeś łączniki stabilizatora. Weź drugą osobę a ty skręć koła i przytrzymaj łącznik. Druga osoba niech buja autem na boki zobaczysz czy łączniki czy gumy stabilizatora

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] gumy stabilizatora przedniego

Mam małe pytanie czy gumy stabilizatora przedniego mają taką samą średnice w lanosie co i w nubirze chodzi mi o to httpwww.strongflex.eu...6-25mm_264.html

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] O przednim zawieszeniu...

Witam. Zamiast cieszyć się z jazdy Nubirką co i raz pojawiają się nowe problemy... Tym razem podczas przejazdu przez choćby mniejszą nierówność słychać dźwięki jakby z bagażnika i takie jakby jakieś duperele się walały po bagażniku. Tylko że poza butlą LPG w bagażniku nic nie ma. W Nexii tak miałem jak mi się guma od tłumika urwała i tłumik oparł się na tylnej belce.

Wejdź pod samochód i poruszaj dokładnie drążkiem stabilizatora tylnego. Bardzo możliwe że wyrobiły Ci się gumy i one właśnie stukają na nierównościach. Niecały tydzień temu wymieniłem to u siebie. Chodził dokładnie o te gumy httpallegro.plguma-st...1799259971.html Czas wymiany to kilka minut a cisza w aucie bezcenna

jak instrukcja trzeba 4 srubki odkrecic w sumie to nawet nie 4 a 2 Chodzi dokładnie o ten element i tę gumę. Odkręcasz śrubę bodaj klucz 13 najlepiej oczko lub nasadowy. Wyciągasz starą gumę z drążka stabilizatora i montujesz nową. Te gumy mają takie specjalne "rozcięcie" więc założenie ich to robota banalna nawet na przedszkolaka. Oczywiście gumy wymieniasz z obu stron. Całość operacji nie powinna przekroczyć 10 minut.

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] macperson

witam mam problem z pukającym kołem w czy żecz na dziurach pukaa na równej nawieżchni spokójwymieniłem już -gumy na wachaczach -sworznie -gałki na przekładni i gumy na drążkach od przekładni -drążki stabilizacyjne I nic nie pomogło jedynie przy naprawie zauważyłem luz w górnej częsci mocowania amortyzatora więc stawiam na poduche z łożyskiem mocującą amor ale wole się spytac ponieważ nic mi mi innego do głowy nie przychodzi.

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Zawieszenie

Witam wreszcie przyszła pora na remont zawieszenia w moje nubirze a mianowicie wymieniłem sworznie i tuleje w wahaczach stukanie sie uspokoiło ale jak jade po nie równosciach to czuje lekkie luzy na kierownicy czy to może być luz na drazku kierowniczym jak to sprawdzic jak jade po rownym to jest to nie wyczuwalne (chyba że jest to zbieżność bo jej nie ustawiałem) Jesli chodzi o tył również

witam i koledzy dołanczam sie do tematu mam podobny problem tez zmienialem misiac temu tuleje na ted gumy sworznie sa ok koncowki tez a ciagle słychac pukanie W odruznieniu od kolegi nie mam luzow na kierownicy ale maglownica mi leci stukanie dochodzi z przuodu ale nie moge zdiagnozowac co to a gumy stabilizatora tez wymieniane a laczniki sztywne wiec nie mam pojecia co to amorki czy co ale nie wiem jak sprawdzic bo na przegladzie bylo ok

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] stuki z przodu

Witam. Podczas jazdy po dziurach lub jak przejeżdżam przez tory to z przodu coś mi stuka. Podczas jazdy po równej drodze jest wszystko ok. Na stacji diagnostycznej na trzepaku też wszystko jest ok. Tak samo amortyzatory - są ok. Co to może być mam już pewną koncepcję ale chciałbym też waszej opinii.

gumy stabilizatora drazki stabilizatora tam nic wiecej stukac nie moze. Ja dzis wymienilem z tylu gumy stabilizatora pol godziny roboty a jest ciszej.

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Problem..cos tłucze w zawieszeniu..

Mianowicie mam problem..gdy jade na rownej drodze slychac taki metaliczny stukot petal o metal( łup.łup) tak samo jak wpadne w dolek..ale to juz mniej i jak podjezdzam pod kraweznik to tak samo z jednej i drugiej strony...np.wjezdzajc na parking to tez slychan na rownym takie mlup lup . Mam pytanie moga to byc np gumy na stabilizatorze Wymienilem tulejesworznielozyskakoncowki co sie dalo wiec podejrzewam

ale mylne bylo to wyobrazenie. Na starcie w sklepie powiedzieli mi ze te poduszki dlugo niewytrzymaja i zaproponowano mi zebym lepiej sobie poszukal z poliuretanu z tym sie posluchalem ale laczniki kupilem u nich za 26 zl i powiem ci szczerze blad wielki po 3 miechach znowu padly. Poszukalem tu na forum jakie kupic i takie zamowilem od wakacji jak do tej pory wszystko wporzadku. Z tego ze moja nubira

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Gumy pod drazkiem stabilizatora

Witam chcialem zapytac jak samodzielnie wymienic dwie gumy pod drazkiem stabilizatora malo miejsca prosze o prosty sposob

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] wymiana sworznia wahacza

witam mam pytanko czeka mnie wymiana sworznia wahacza i czy potrzebne jest wypiecie drazka razem z koncówka czy wystarczy wypiac zaczep sworznia ktory mocuje sie do kola a potem zciac dwa nity ktore trzymaja sworzen w wahaczu . Jeszcze jedno jakiej firmy polecacie sworzen bo ten wytrzymal mi tylko 15 tys caly wahacz był niby orginalny a nie mam zamiaru co pare tysiecy wymieniac tej samej rzeczy

wiecie wymienilem narazie tydzien temy gume stabilizatora ale po jednej stronie bo zabraklo czasu na druga ale musze to zrbic ale obawiam sie ze nie bedzie łatwe bowiem po stronie kerowcy jest gorsze dojscie bowiem tamta strone zrobilem innym sposobem otworzylem klape i zeby nie prezyla objema tej gumy stabilizatora by dokrecic srube osadziłem klucz nasadowy na długim precie z rączka i wkrecalem

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] przenoszace sie stuki w zawieszeniu

witam mam pytanie od czego dochodza dziwne stuki w zawieszeniu wiem ze wszyscy pisza ze tuleje albo kocowki drazkow tez tak mysle lecz jest dziwna sprawa . stuki przenosza sie raz na prawa a raz na lewa strone gdy poniosłem samochod nie wyczułem zadnych luzow na kole . Jadac po dziurach w jeden dzien stuka prawa stona a potem cichnie i puka lewa strona . denerwuje mnie to bo poł roku temu zmieniałem

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Niezidentifikowanyne problemy

Mianowocie ostatnio zauwazylem kilka niepokojacych mnie rzeczy 1. Wycie w okolicach przednich kol przy maksymalnie skreconych kolach przy np manewrowaniu. dosyc glosne. przy normalnych skretach tez slychac ale mniej. kolo nie trze o nadkole. co to moze byc pompa wspomagania sworznie 2. Drugim problemem jest pukanie w przednim zawieszeniu. wachacze sa nowe wiec to nie to bo nie sciaga. wieksza

Hej 1.podejrzane wycie Wycie moze byc od wspomagania w mojej Nubi bylo podobnie ze wyla prz manewrowaniu okazalo sie ze bylo malo plynu w zbiorniczku po dolaniu przeszlo 2 .Stuki Jezeli wachacze i amortyzatory sa ok ja na twoim miejscu sprawdzil bym gumy na stabilizatorze jezeli one sa nie wybite to na 100% beda to laczniki stablizatora one tak wala najczestrza przyczyna walenia w przednim zawieszeniu

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [NUBIRA II] przeskakiwanie podczas skrętu

Witam. Podczas skręcania kołami w lewo z prawego kola wydobywa sie takie jakby głuche przytłumione przeskakiwanie. Tylko na maksymalnym skręcie Odnosze wrażenie tak jakby koło lewe kreciło sie a prawe miało lekkie przestoje tak jakby ciagnac obciązenia na gumowej podkladce po podłodze czasami idzie lekko a czasami ma takie przestoja klinuje sie. Bylem dzisiaj u mechanika zdiął koło wybadał

hehe. Tak właśnie myślałem. Sprawdź dokładnie sworznie mocowania koła. Sworzeń jest nitowany ale lubi się wybić. Poza tym gumy mocowania przedniego drążka stabilizatora i gumy mocowania wahaczy. Przy jeździe na wprost nie zawsze je słychać za to przy skręcie (i to maxymalnym) potrafi się tłuc jak diabli. Na szarpakach nie wszystko wychodzi. Może też być problem z gumami i łożyskiem

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [nubira] Gdzie kupie gumy stablibizatora

Witam. Przejezdzilem juz po kilku sklepach rozgladalem sie na allegro ale nigdzie nie moge dostac gum stabilizatora na przod do mojej nubirki. Czy ktos moglby mi dac namiar na sklep naziemny czy internetowy w ktorym takie gumy moge zakupic Bardzo mi na tym zalezy bo zawieszenie jest prawie cale do remontu a nie chce po 3 razy rozbierac... Z gory dziekuje. Bartek

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Proszę o pomoc problem z tylnym zawieszeniem

Puka coś w zawieszeniu na przeglądzie powiedziano mi ze to guma stabilizatora kół nie wiem dokladnie jak skonstruowane jest itp zawieszenie w tym aucie na tyle prosze o fachową pomoc i nazwe tych częsci muszę to kupić jak najszybciej. Przy dużej prędkości powyżej 120 czuc drżenie i to od tyłu. (Łożyska w kołach wymienione ) Zawieszenie sprawne powiedziano mi dokładnie ze to stabilizator

Poszukałbym w katalogu części zamiennych. Co do tematu to wreszcie moja nubira jeździ prosto Wymienione - końcówki drążków - tuleje z przodu - tuleje z tyłu - łączniki stabilizatorów - gumy stabilizatora tylnego. No i po tym wszystkim ustawiona zbieżność .

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Amortyzatory tył

Witam.Czy przy wymianie tylnich amortyzatorów trzeba coś odkręcać w bagażniku Wymieniać też odrazu sprężyny i jakieś gumynubira HB

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] dziwne zachowanie na drodze nubira

Witam po wymianie koncowek drazkow swozni wahaczy gum na wahaczach ustawieniu zbieznosci nubira dostala dziwny objaw podczas mocnego wcisniecia pedalu gazu auto sciaga w prawo po odpuszczeniu wraca w lewo podczas delikatnej jazdy jest to nie odczuwalne co to moze byc bo mi sie pomysly koncza pozdrawiam

zalozylem te gumy wzmocnione ale to jeszcze nie to moze sprezyny bo juz sam nie wiem

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Sprężyny tył Nubira II

Witam jestem posiadaczem Nubiry II LPG. Zakupiłem niedawno felgi 15" i opony także amortyzatory ze sprężynami do tyłu. Niestety właśnie się okazało że szerokość albo sprężyny są za miękkie. Podczas jazdy w 4 osoby albo gdzie zapada się droga i za Kłysa autem to ociera się opona o tylne nadkola i ociera mi się o rant opony Prawdo podobnie można dobrać sprężyny większe od opla może ktoś wie jakie to model Proszę o pomoc.

w twoim przypadku pomogą Ci gumy usztywniające sprężyny albo wybrać się do kuźni rozciągając sprężyny i zahartować

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] nubira problem z zawieszeniem

witam.kupilem dwa dni temu nubire 2.0 z 99r i juz jest problem.przy hamowaniu sciaga w lewo dosc mocnona prostej lekko ucieka w lewo.przy przyspieszaniu z 2-3 biegu uczucie jest takie jak bym ciagnal na lince drugie auto.tak szarpie kierownica.do tego jeszcze skecajac w prawo strasznie piszczy opona.pytanie moja co to moze byc.amorki napewno mam do wymiany bo buja ja na wszystkie strony.co kupic i

Wahacze końcówki drążków łączniki stabilizatora gumy łącznika amortyzatory sprężyny ... Bez wjazdu na podnośnik sie nie dowiesz . Zresztą temat przedniego zawieszenia w Nubirze wałkowany na forum setki razy wystarczy poszukac i poczytac .

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Zaciski nubira 2.0- kupić czy regenerować - POMO

Witam. Mam pytanie odnośnie zacisków do nubiry II 2.0. Moze któryś z forumowiczów ma jakieś doświadczenie na tym polu. Czy warto regenerować stare zaciski Zestawy naprawcze uszczelek tłoczka (koszt ok 25 zl za stronę) zestaw prowadnic (ok 55 zl za 2 strony) oraz tłoczek (ok 50 zl za stronę). To daje mniej wiecej ok 200 zl za częsci oraz jeszcze trzeba przy tym cos grzebać. Na znanym

Dzis rozebralem przedni zacisk. Cylinderek skorodowany kwalifikuje się do wymiany( (gdyby nie to byłoby juz ok). Niestety potrzebuje samochodu wiec złożyłem wszysko z nową uszczelką. Strasznie upierdliwie się składało być może dlatego że robiłem to pierwszy raz Włożenie nowej gumy osłaniającej cylinderek to dopiero wyższa szkola jazdy. Moze zle się do tego zabrałem ale to

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] Pisk

Witam Po wciśnięciu sprzęgła w Nubirze słychać straszny pisk z okolic silnikaskrzyni... Czy powodem tego może być łożysko oporowe czy raczej nie Auto ma przejechane 182 tys km... (podobno) Kupiłem je ok 2 tyg temu więc nie wiem czy sprzęgło było już robione czy jeszcze nie....

Taki uszczelniacz już chyba nie jest drogi... Tzn mam taką nadzieję Bo jeżdżąc przez miesiąc nubirą wymieniłem już sworznie wachaczy zwrotnice komplet przewodów hamulcowych gumy stabilizatora tył... To z tych główniejszych napraw... Ale mam nadzieje że doprowadzę ją do stanu używalności

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] stuki w zawieszeniu

Witam mam dziwne stuki a raczej pukania z prawej strony w tylnym zawieszeniu nawet jak troche probuje rozbojac rekoma tyl samochodu a w czasie jazdy slychac jeszcze bardziej niekoniecznie na dziurach co to moze byc

a jestes pewein ze to na tyle bo czesto zdarza sie tak ze wydaje nam sie ze z tylu puka a to laczniki stabilizatora sa do wymiany z przodu przeczytaj sobie to httpnubira.autokacik.pl i wejdz w porady ja podobnie mialem wydawalo sie ze z tylu wali a to przod druga sprawa jak juz jestes pewien ze to tyl to sprawdz tez laczniki stabilizatora tylnego lub poduszki stabilizatora czasem tez sie rozwalaja gumy na wachaczu wzdluznym i tez puka

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira] Rozrzad nubira

Witajcie chcialem sie dowiedziec czy ktos robil rozrzad w nubirze II w warszawie Chce zrobic taki wywiad bo i mnie niedlugo to czeka. 1. Ile kosztowalo 2. Ile trwalo 3. Gdzie to bylo 4. Czy dobrze zrobili 5. Sami kupowaliscie czesci czy mechanik Jak sami to jakie i ile kosztowaly

ja robilem w legionowie ojciec mojej dziewczyny jest taksowkarzem i mi do polecil przy wymianie rozrzadu normalnie patrzylem jak to robia. z reszta sami zapraszaja aby sobie spojrzec Cena atrakcyjna 450 to nie 600 czy 700 a jako student to kasy brak . Wielu moich znajomych teraz tam jezdzi i sobie chwala. Sam tez inne rzeczy u niego wymienialem przod zawieszenie 550 zl w tym jest zbieznosc tylne zawieszenie

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Nubira 2.0cdx przednie zawieszenie

Witam wszystkim mam nubire2 2.0cdx ostatnio wymieniłem łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora w przednim zawieszeniu bo były wybite teraz mam zamiar wymienić tuleje wahacza (tedgum) i mam pytanie co jeszcze wymienić jeżeli chodzi o przód.Tyłem zajmę się w 2 kolejności. Samochód podczas szybkiej jazdy na łukach potrafi zaskoczyć nie kontrolowanym ruchem jazdy.Przegląd był w grudniu

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] szarpanie

nubira 2.0 w czasie jazdy zarówno na gazie i benzynie po dodaniu bądz puszczeniu pedału gazu samochód szarpie. Ma załorzone nowe swiece i przewody gumy pod silnikiem są wporzadku. Mechanik twierdzi ze to moze byc sprzegło. czy ktoś miał taki problem

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] co to jest

witam mam pytanie obok bagnetu od oleju W samochodzie dewoo nubira znajduje się taka dziurka przykryta nakładką z gumy do czego ona jest i czy musi być przykryta tą nakładką

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [NUBIRA II] Coś skrzypi przy ruszaniu i hamowaniu

Witam wszystkich Przy ruszaniu i hamowaniu w kabinie słychać dziwne skrzypienie z przodu Nubiry. Dźwięk zbliżony do ocierającej o coś gumy. Jeśli ktoś z Was miał podobne doświadczenia proszę o pomoc lub podpowiedź na co warto zwrócić uwagę na przeglądzie. nubiraII 2.0 kombi przebieg 30Kkm pozdrawiam

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] ABS Nubira I Kombi

Hej Czy ktoś mógłby obadać sprawę sterownika ABS Czy jest on umieszczony przy bezpiecznikach w kabinie Znalazłem tam dwie wtyczki których nie mam gdzie podłączyć... Jeśli jest szansa na jakieś zdjęcia to będę wdzięczny

WŁAŚNIE VOLTEK Mam właśnie dwie kostki w czym jedna z dużą ilością pinów i brak możliwości podłączenia W weekend zmieniam drugi amor z tył i gumy od stabilizatorów i przechodzę na przód Tam będzie gorzej.... bo wszystko stuka puka no ale amory w każdym aucie zmieniam to i to nie pominę. Gdybym mógł prosić chociaż o zdjęcie jak ten komputer wygląda lub jak dokładnie jest usytuowany nad bezpiecznikami to będę bardzo wdzięczny.

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira] problem z panelem sterowania ( elektryka szyb)

Mam zamiar kupić Nubirę 2.0 z 1999r mam jedną na oku tylko ma ona taki mały problem z elektryka szyb. Ma ona 4x szyby w elektryce problem polega iz z głównego panelu sterowania u kierowcy można otworzyć tylko 2 z nich. choć przy każdych drzwiach z osobna każda z tych szyb się otwiera. Jak myślicie może to być wina tego głównego modułu sterowania i jak się by go wymieniło było by wszystko ok

Kolega ma rację miałem podobny problemw nubirach tak sie dzieje. Jak kupisz i bedziesz robil to pamietaj ze kosci wiazki sa na zatrzaskach i najpierw gumy nasun na kosci jak bedziesz zakladal po robocie .

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] hamulec

witam czy wie ktoś gdzie można dostać takie gumy które osłaniają tłoczek pływający w zacisku. mam rozerwany i zapieka sie co chwila. i jeszcze taką osłone gumową która jest na cięgnie do linki ręcznego tuż przy tym cylinderku

Nie wiem czy same gumy dostaniesz ja kupowałem w kpl razem ze śrubami pływającymi w sklepie z częściami do daewoo . Kpl 4 śrub i 4 gum ok 50 zł .

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira I] LPG w nubirze I 1.6 16v - jak powinno być

Witam Narzeczona kupiła Nubirę I 1.6 16V z LPG. Okazało się że auto na tym gazie strzela. Po zajrzeniu pod maskę ujrzałem wydaje mi się bardzo niechlujnie założoną instalację a mianowicie - w miejscu gdzie fabrycznie przychodzi odma jest wsadzony mikser - odma jest wsadzona w wywierconą dziurę w puszce filtra powietrza bez żadnego uszczelnienia - parownik to Cometa 100KM - wydaje

O dzięki już jakieś konkrety Co do puszki filtra i nowej gumy - już mam pucha ze złomu a guma nowa - całość w 100 się zmieściła Mikser - będę ogarniał temat czym mam się kierować. W starej puszce filtra jest klapka antywybuchowa - niestety nic nie dała. Dlatego też najpierw chciałbym wyeliminowac wszystkie możliwe słabe punkty - parownik na pewno nie ma nowych membran ba

U mnie też jest klapka a niekiedy jak pierdyknęło to urywało zaczepy albo tylko wypluwało kawałek gumy od filtra Już któraś z kolei puszka 2 lata temu ostatni raz jak kichnął to też urwał zaczep - powiedziałem sobie nowego nie kupię Żabkę przywiązałem sznurkiem podgiąłem i siedzi W razie jak strzeli to wyskoczy zapinka i daleko nie poleci A dolot szczelny Możesz regulować

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Zerwana guma ( tuleja ) wahacza

Heja. Po wymianie zawieszenia nauczyłem się wchodzić w zakręty nieco szybciej niż na seryjnym zawiasie. Nie wiem czy dzisiaj nie przegiąłem... Dziś wszedłem w pewien zakręt pełnym ogniem aż nagle jakby przód ujechał na lewo. Wystraszyłem się co jest. Zaczęło coś "skwierczeć" ( jakby guma ) tarła albo coś. Teraz jak przyspieszam intensywnie od 1-3 to auto ucieka

Teoretycznie mogła rzuć okiem równiez na drążki czy przypadkiem nie chodzą lużno w sworzniu i w maglu . Równie dobrze mogły sie wysrać gumy na łącznikach

przy takim zawiasie tylko poligumy normalne się rwą ja co ostry zakręt wymieniałem łączniki i tylne gumy wahaczy na poligumach jest spokój

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Luz na szybie kierowcy

Witam Mam spory luz na opuszczanej szybie kierowcy objawia się to tym że po uchyleniu można poruszać nią przód - tył w dość dużym stopniu. W sumie nie byłoby z tym problemu ale przy podnoszeniu szyby obraca się do przodu coraz ciężej idzie i w końcu staje nie dojeżdżając do końca. Żeby zamknęła się normalnie muszę w trakcie podnoszenia odciągać ją do tyłu. Zaglądałem

Ten plastik można dostać chyba tylko w komplecie z całym podnośnikiem. Faktycznie rusza się to trochę ale biorąc pod uwagę ciężar i wielkość szyby w porównaniu z wielkością tego plastiku to jest to raczej nieuniknione. Spróbuję podkleić coś (np. pasek gumy) między uszczelkę w której jeździ szyba a tą pionową metalową listwę w której siedzi ona w drzwiach. Może zmniejszy

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira] Tył niżej niz przód

Witam Zanim zadam pytanie może kilka słów wstepu W mojej Nubirze 1 rok 98 nie tak dawno wymieniłem sprężyny i amorki z przodu wszystko fajnie ale strasznie mi ten przód podniosło (ale było trzeba) wiec po pewnym czasie także zrobiłem to z tyłu sprężyny plus amorki (tyle że nie oryginalne amorki tylko kayaba olejowe) wszystko ok samochód sztywniejszy Niestety przód nadal siedzi nieco

Zapomniałem dodać faktycznie istotną rzecz że to sedan. Co do sprężyn to szkoda mi wymieniać na nowe skoro nie tak dawno to robiłem jak i amorki. A co mi powiecie o tego typu gumach usztywniających bądź podwyższających - mniejsza o nazwę. Możecie mi powiedzieć jaką średnice mają sprężyny w nubirze np tego rodzaju gumy httpwww.moto.allegro.p...1195469676.html Co do sprężyny to już sobie odpowiedziałem jest to średnica 142mm poprawcie mnie jeśli się myle.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi