części samochodowe nanodatex

daewoo matiz zawory

Samochody związane z zapytaniem daewoo matiz zawory

Pytania i odpowiedzi: daewoo matiz zawory

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [MATIZ] - zawory

Witam matiza kupiłem jak miał przejechane 92kkm teraz ma 140kkm. w miedzy czasie wymienialem 2x uszczelkę od kopuły zaworów. Przy drugim razie poprosilem mechanika o rekulacje zaworów. Ten poprosił o odpalenie silnika i powiedzial ze nie ma co regulowac. Przy zalozeniu że poprzedni właścicile regulował zawory tuż przed sprzedażą to bez ich regulacji pokonałem już 50kkm. Czy w matizie

zawory regulujemy [ matiz tico] co 10 tyś [ z reguły wystarcza co 20 tyś] bez względu na to czy coś słychać czy nie. Jeśli o tym się nie pamięta to należy liczyć się z szybką wymianą wałka i dzwigienek.

sprawdz i wyreguluj zawory i po bólu

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Wypalone zawory powodem dużego spalania

Witam. Mam taki mały problem. Strasznie klepią zawory w moim matizku. zawory wyregulowane nominalni tj.według książki a od jakiegoś czasu strasznie zaczął mi pić paliwo. Ostatnio to nawet ponad 12l100km. Czytałem na jakimś innym forum że to może mieć związek z zaworami. Ale czy to możliwe że wyklepane gniazda mają aż taki wpływ na spalanie Na dniach jadę żeby mi sprawdzili kompresję.

Wykręć sondę lambda i solidnie ją wyczyść

mi tez matiz duzo pali moze nie 12l ale ok 8 czsami nawet 10 l . ale ja nie wiem jaka jest tego przyczyna. jakies podpowiedzi

On tak klekocze czy mi się wydaje Kiedy zawory regulowałeś

Klekocze jak diabli. Na żywca słychać jeszcze gorzej. zawory regulowałem jakieś 15 miesiąca temu. Słyszałem wiele matizów i jak przejeżdżały to ich nawet nie było słychać a jak ja jadę to słychać mnie już z daleka. Brak mi już pomysłów a nie chcę strzelać w ciemno i kupować niepotrzebnie części. Dodam jeszcze że z wdechu czuć paliwo.

Zobacz Zawory do DAEWOO MATIZ

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] kiedy regulwoac zawory

Witam. Powiedzcie mi kiedy właściwie regulować zawory Wg. książki ma być co 20 000km ( przy gazie nawet częściej). Pytam ponieważ byłem ostatnio u mechanika spytac o wolny termin (wymiana łożyska się szykuje)i pytałem się go o regulacje zaworów a moim matizie. Powiedział zebym go zapalił posłuchał go i mówi że chodzi bardzo cicho nic nie klepie i nie stuka pod maską. Więc jak

Co 20 000 dokładnie z gazem można częściej. Na słuch to powiedz mu że może sobie teściową na wysokich obrotach brać posłuchać... Co 20 000 wtedy nic się nie dzieje... Zbyt duży lub za mały wpływa niekorzystnie na trwałość silnika i prawidłową pracę. Duże luzy powodują dodatkowy metaliczny hałas i przyspieszone zużycie zaworów krzywek wałka rozrządu i dźwigienek. Natomiast

Wszystko okza maly zleza duzy tez zle.Ale luz zaworowy sam sie nigdy nie zmniejsza-sam moze jedynie sie powiekszyc.

Cześć. zawory wyregulowane. Mechanik powiedział że z wszystkich zaworów ( ssących i wydechowych) żaden nie trzymał parametrów. zawory były generalnie za ciasne. Poprzedni problem z gaśnięciem na zimnym został wyeliminowany i teraz jest OK. Auto ma też ciut więcej mocy na zimnym silniku.

Ok... zarty zartami.. A tak konkretnie..... to ile czasu wam tak mniej wiecej zajmuje regulacja zaworów BTW. zawory dolotowe tez sie tak samo reguluje jak wylotowe

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Białystok] Matiz - zawory

Witam jest ktoś może z Białego i posiada wiedze na temat zakładu który potrafi dobrze regulować zawory (nie na słuch jak inni magicy potrafią) tylko staroświecko płytkami.

W matizie zaworów nie reguluje sie płytkami. Normalnie dokręca się śrubę.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Uszczelka pod głowicą zawory a może co innego

Pochawalony Dzis autko zaczelo mi dziwnie nierowno pracowac szarpac na 23 przy dodawaniu gazu itd. Obroty tez wysokie a po zatrzymaniu opadaja normalnie do w miare wolnych tak ze autkiem nie telepie i nie gasnie. Poczytalem forum i wg rad wykrecilem krokowy celem wyczyszczenia. Zobaczylem ze jest strasznie zasyfiony taka czarna sadza normanie sadza. To samo bylo jak zajrzalem do przepustnicy po zdjeciu

Plyn jest w normie poziom w okolicach max. Brak nalotu korek czysty bagnet tak samo (no oczywiscie jedynie ubrudzony olejem Zauwazylem jedynie ze widac lekko zaolejona jest uszczelka pod pokrywa zaworow nie jest to duzy wyciek miesci sie w obrebie tej szczeliny pomiedzy pokrywa a glowica (niedawno wymieniana uszczelka). Czy to zatem bedzie wskazywalo na padniete uszczelniacze zaworow i rozregulowane

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi