części samochodowe nanodatex

daewoo matiz cewki zaplonowe

Samochody związane z zapytaniem daewoo matiz cewki zaplonowe

Pytania i odpowiedzi: daewoo matiz cewki zaplonowe

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Kondensator cewki zapłonowej

Witam. Wiecie może jakie parametry znamionowe ma kondensator umieszczony przy cewce zapłonowej w matizie

047uF 250V według tego co kolega menelki pisał httpdaewooforum.pltemat50567.html

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Sprawdzenie cewki zapłonowej

Czy w ten sposób mogę sprawdzić cewkę. Gdy do cewki podłączę bezpośrenio z akumulatora plus i minus i na jej wyjściu podłaczę świecę zapłonową czy przeskakuje iskra

Nie. Cewkę sprawdzamy omomierzem. Poza tym głównym uszkodzeniem cewki jest zwykle przebicie (zwarcie) z uzwojenia WN do mocowania (masy) lub po prostu pomiędzy zwojami.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] przewód od cewki do kopułki strasznie sieje

Witam Wymieniałem ostatnio aparat zapłonowy DAC i początkowo myślałem ze ustawienie zapłonu załatwi sprawę nierównego chodzenia. Wtedy jednak zauważyłem że przewód od cewki do kopułki ostro wali w co popadnie i przy samej cewce i gdzie blisko przewodu coś jest do ręki cokolwiek się przyłoży to ładunki idą. Rozebrałem kopułkę i zauważyłem ze ten węgielek w kopułce jest z

Witam Aparat zapłonowy nie tak. Jak sprawdziłem ze starym to wychodzi że palec w nowym wypada pomiędzy tymi końcówkami w kopułce a w starym jest git. Zwróciłem też uwagę że stary aparat ma numer 96352270 a nowy 96565196. Google wskazuje obydwa jako aparaty zapłonowe czasem nawet te numery są połączone. Nie znalazłem żadnego opisu różnic czy coś. Może to to albo faktycznie aparat ma źle zamocowaną końcówkę. Jutro reklamacja. pozdro [ Dodano

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] problemy z rozruchem i wolnymi obrotami

witam problem z moim matizem przedstawia sie nastepujaco jakis czas temu matiz bezproblemowo odpalal na zimnym silniku ale po rozgrzaniu go auto mialo spore problemy z odpaleniem lub tez gasl na wolnych obrotach.....po podlaczeniu pod komputer jedyny blad ktory sie pokazal to blad czujnika klimatyzacji() czy cos w tym stylu tylko ze moj matiz klimatyzacji nie posiada)) innych bledow nie bylo.Zasugerowano

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Nierówna praca silnika na biegu jałowym.

Witam wszystkich. Historia mojego matiza jest bardzo ciekawa. Zakupiłem auto rocznik 99 niecały rok temu. Sprzedawca zarzekał że to że auto gasło na jałowym biegu było spowodowane dziurawą rurą dolotową od filtra powietrza do silnika. Rurę wymieniłem. Nic to nie dało. Dalej kolejni mechanicy polecali wymiany lub regulację silnika krokowego i elektrozaworu pochłaniacza oparów paliwa

Inne kody 0120 0505 0110 0105. Mam aparat MANDO. Co ciekawe sprawdziłem styki miernikiem i napięcie do modułu jest i na wyjściu pod palcem też (12V). Nie ma za to napięcia wyjściowego z cewki zapłonowej. To może być przyczyna braku iskry.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] problem z alarmem

Witam jestem pierwszy raz na forum i juz pierwszy problem. Otoz corka posiada matiza z 2000 roku.Auto zgaslo jej w czasie jazdy i nie chcialo juz odpalic paliwo dochodzilorozrusznik krecil.Wymieniono aparatcewke i stacyjke. inic.Po wizycie u elektryka auto palilo.stwierdzilze winna byla instalacjawiecej nie powiedzialgdyz wiedza kosztujePo odbiorze z warsztatu byly poczatkowo problemy z alarmem ale

Od początku. Z aparatu zapłonowego wychodzi sygnał do ECM następnie ECM steruje pracą cewki zapłonowej. Problem w tym że sygnał z aparatu zapłonowego do ECM musi posiadać odpowiedni kształt sprawdzenie tego bez oscyloskopu jest niemożliwe. Za wytworzenie sygnału w aparacie zapłonowym odpowiada moduł który znajduje się w jego wnętrzu a który czasami się psuje. W mietkach były stosowane

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] problem z odpalaniem

witam mam pytanie otoz moj matiz nie odpala gdy jest deszczowa wilgotna pogoda przy mrozach jest ok odpala od razu ma nowy akumulator nowe kable WN poltora rok temu byl robione szczotki nowy pasek na alternatorze

W moim matiziaku była podobna usterka po myciu auta i wilgotnej pogodzie działy się podobne cuda po wymianie cewki zapłonowej koszt ok 25zł problem się rozwiązał

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Padł silnik czy wtryskiproblem pilne

Mam spory problem auto nie jezdzone stało od poniedziałku w garażu dzis okazało sie ze padł juz aku wiec podpiolem na chwilę pod prostownik i po chwili na nim odpalilem auto no i na początku obroty były normalne ja mu gaz a on normalnie wchodził na obroty przez sekundę ...a po chwili ja mu gazu a on brum brum brum i strzał z filtra powietrza i tak za każdym razem wolne obroty faluja a po chwili

najlepiej mieć znajomego z matizem i zrobić podmiankę najpierw cewki a później aparatu zapłonowego

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Phoenix w opałach D

Hej no wiec mnie wczorajsza zima zaskoczyła a mianowicie mój samochód który wpadał w jakieś hmm duszności nie wiem jak to nazawać ale były momenty podczas jazdy że np. jadąc 60 na godzine (lekkie wzniesienie) na 3 pedał do końca wciśnięty a on nic zero przyspieszenia. Po zatym silnik wydaje jakiś taki dziwny elektryczny dzwięk który z koleji mam też jak stoje na odpalonym silniku

A ile masz paliwa w baku Może podczas jazdy pod górę na rezerwie pompka nie była zanurzona w paliwie i dlatego matiz był przymulony. Filtr paliwa kiedy był wymieniany Sprawdź kody błędów bo może to początek końca cewki lub aparatu zapłonowego. A świece i kable kiedy wymieniałaś Warczenie podczas skręcania kierownicy to zapewne odgłos pompy wspomagania która jest najbardziej hałaśliwea

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] brak iskry za cewką

Witam wszystkich może będzie ktoś potrafił mi pomóc. Ostatnio jechałem moim matizem zatrzymałem się na światłach a gdy próbowałem ruszyć samochód mi zgasł i już nie odpalił sprawdzałem bezpieczniki napięcie na kostce przed cewką jest ok cewka i przewody są ok były sprawdzane u kolegi na innym matizie. Cewka nie daje iskry na aparat zapłonowy wyskoczył mi kod błędu 1510

mi do cewki też prąd dochodził a padnięty miałem czujnik optyczny. Jak masz kolegę który ma sprawnego matizka to podmieńcie aparaty zapłonowe (tylko wpierw zaznaczcie ich położenie każdy u siebie). Jeśli to pomoże to masz odpowiedź gdzie szukać usterki u siebie.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Do czego służy czujnik polozenia walu korbowego

cześć koledzy tylko jedno pytanko . do czego służy czunik położenia wału korbowegow matizie

Nie jestem asem w dziedzinie mechaniki ale muszę sobie sam poradzić z tym autem bo u mnie w legnicy jest były serwis daewoo w którym byłem zrobić odczyt z ECM to nie dość że czekałem 4 godziny to powiedział że ma dziwne odczyty nie spotykane jedno co mi powiedział że jest MAP wysoki podmienił na sprawdzenie czujnik ten obok cewki zapłonowej ale było dalej to samo i stwierdził że

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Aparat zapłonowy

Witam jestem tu nowa ale mam pytanie czy w aparacie zapłonowym w matizie znajduje się węgielek czy w ogóle aparat zapłonowy podlega jakimś wymianom czy przeglądam okresowym czy jak jest to ten węgielek nalezy wymienić. Pozdrawiam Monika . Pytam się ponieważ słyszałam że ap. zapłonowy to słaby punkt w matizie .

W dawnych aparatach zapłonowych dokładnie w kopułce w srodku znajdował się taki styk mówili na to węgielek przewód z cewki zapłonowej wchodzi w środkowy styk w kopułce i dalej poprzez taki własnie wegielek w srodku już w kopułce dawał połączenie z obracającym sie palcem ktory to przekazywał dalej iskrę na poszczególne styki w kopułce ktore to są odpowiedzialne za kolejnośc

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] aparat zapłonowy

Czy jest możliwość odwrotnego założenia tej końcówki z aparatu zapłonowego na wałek rozrządu tzn obrócenia go o 180 stopni.Bo auto nie chce mi odpalić brak iskry na świecach. Cewka zapłonowa jest sprawna i iskra wychodzi z cewki na rozdzielacz tylko nie przekazuje z aparatu zapłonowego na świece.Błędu żadnego nie pokazuje po zwarciu pinów w złączu diagnostycznym.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Jeździ gaśnie i nie odpala....

EDIT Sorry - chyba nie ten dział wybaczcie moderatorzy. Witam Chciałbym zaznaczyć na wstępie że jeśli chodzi o mechanikę samochodową mam bardzo małą wiedze. ) Mam matiza 08 2003r. w najuboższej wersji LPG. Ostatnio zaczęły mi się z nim problemy Podczas jazdy - jakoś 20min po ruszeniu auto mi zdechło podczas wyjeżdżania z parkingu i nie chciało odpalić. Po odholowaniu do domu (ok

A na kablu idacym od cewki zaplonowej do kopulki jest iskra Na poczatek zdejmij kopulke z aparatu. To tylko dwie srubki na krzyzowy wkretak. Sprawdz jak wyglada kopulka od wewnatrz i palec zaplonowy. Jesli jest mokro to osusz. Zasniedzialr styki ocysc papierem sciernym. Zaloz i sprawdz. Zajrzyj do kostek od cewki i od aparatu. Bezpieczniki w porzadku Jezeli to nie da efektu to raczej padl aparat zaplonowy

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Brak iskry -czy to moduł

Samochód na zimnym silniku odpalał i po ok. 5 km. gasł świeciła sie i nie gasła kontr. CHECK . Wtedy terz nie było iskry. kiedy samochód ostygł to znów odpalał i po jakimś czasie gasł. teraz już wogule nie ma iskry kontrolka gaśnie. Co to może być. istnieje jakieś sprawdzenie modułu i cewki zapłonowej. Prosze o pomoc pozdrawiam Leszek- kunagwp.pl . nowy urzytkownik forum.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [matiz] Aparat zapłonowy - numery części

Witam Kupiłem ostatnio aparat zapłonowy i miałem problemy (opis w innym wątku - ostre sianie przewodu od cewki do kopułki). Po konfrontacji jednego z drugim okazało się że są przestawione tzn nie pokrywają się położenia palców w obydwu aparatach przy takim samym ustawieniu końca wchodzącego do silnika. Nie mam też takiego zakresu żeby dało rade ustawić poprawnie zapłon. Zwróciłem

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Po przełączeniu na gaz przełącza się na benzyne

Witam kolejny problem- tym razem z gazem. Sytuacja wygląda w ten sposób że kiedy przełączam na gaz to auto jedzie na nim może 500 m po czym znów przełącza się na benzynę i nie daje się przełączyć na gaz. Byłem już u gazownika jak na razie posprawdzali przewody wymienili filtr gazu a sytuacja się nie zmieniła. Chyba już sami nie wiedzą co mogą jeszcze zrobić. Może ktoś z was miał podobny problem.

- no niestety my tym badrdziej nie wiemy co masz zamontowane -ale próbując zaradzić nie wiem skąd instalacja bierze sygnał o pracy silnika ( pewnie okolice cewki zapłonowej - zobacz czy coś nie jest tam dopięte jesli znajdziesz sprawdz w jakim stanie są te podłączenia być może pod wpływem drgań coś gubi styk i instalacja przestaje otrzymywać info o pracy silnika - na początek skoro

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Nagła utrata mocy

Witam Mam dziwny problem mianowicie kiedy jadę w trasie ze stałą prędkością tak 90-100kmh nie zawsze ale już parę razy się zdarzyło że auto na momencie zaczyna zwalniać im mocniej wciskam gaz tym mocniej hamuje auto jest w gazie ale niema różnicy czy na gazie czy na benzynie. Po zatrzymaniu wystarczy zgasić silnik i odczekać z 2 minuty i wszystko gra

No i problem się rozwiązał jeżeli to nie wina przewodów albo świec to można szukać problemu w wiązce elektrycznej do cewki zapłonowej

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Gaśnie na jałowym biegu oraz podczas wciskania sprze

Witam to mój pierwszy post na tym forum i od razu z problemem niestety Mój matiz po mroźnej nocy gaśnie na biegu jałowy po odpaleniu jak i podczas jazdy . Objawy -Gaśnie -straszna nie równa praca -szarpie nim -lampy i licznik przygasa -gaśnie i się sam odpala po ułamku sekundy -gaśnie również gdy jadę i próbuje zmienić bieg (np wciśniecie sprzęgła na skrzyżowaniu) Objawy ustępują

mialem dokladnie to samo. az po prostu w momencie kiedy na zimnym mi zgasl - nie odpalil.... wymiana cewki zaplonowej rozwiazala u mnie problem

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] TelepieTrzęsie silnikiem aż czuć w kokpicie.

Witam mam problem jak w tytule. Silnik niby chodzi równo i cicho jednak troszkę za mocno trzęsie się podczas pracy. Na tyle mocno że odczuwalne jest to w kokpicie co powoduje dyskomfort na postoju. Widoczne jest trzęsienie patrząc po fotelach i klapce schowka. Zaznaczam że wymieniłem już - filtry - paliwa oleju powietrza - kable WN - palec i kopułkę - świece - lambdę - olej - termostat

No więc tak 1. Zawór PCV wymieniłem miesiąc temu odchodzący od niego gumowy trójnik jest drożny i szczelny. 2. Przewód z MAP do kolektora również drożny. 3. MAP Sensor sprawdzałem woltomierzem - wszystko w porządku. 4. Puszka filtra powietrza była trochę zwichrowana po strzale na gazie ale już ją poskładałem i uszczelniłem silikonem. Aczkolwiek zamierzam kupić nową na dniach.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Duszenie

Witajcie Mam takie nietypowy problem który nie zawsze się pojawia. Otóż gdy wkręcam matiza na wysokie obroty pojawia się zjawisko duszenia się silnika. Na razie dzieje się to tylko przy wyższych obrotach i to nie zawsze. Miałem 15 roku temu wymieniany moduł optyczny i do tej pory było wszystko ok. Auto jest dynamiczne. Z braku czasu jeszcze nie sprawdzałem błędów zrobię to w sobotę. Macie jeszcze jakieś pomysły co jeszcze by to mogło być

Auto dzisiaj wróciło od mechanika. Może ten temat komuś się na przyszłość przyda więc napiszę co było przyczyną objawów opisany wyżej. Moim podejrzeniem było sprzęgło ale na szczęście był to zły trop. Mechanik kumaty więc znalazł przyczynę w cewce zapłonowej. Przyczyną padnięcia cewki była potwornie zasyfiała kopułka i palec (2 miesiące temu czyszczona). Przy okazji zwróciłem

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] gasnie na cieplym silniku

odpalam auto gdy jest zimne i wszysto jest okchodzi rowno nawet po dodawaniu gazu i nic nie przerywapo nagrzaniu sie silnika i powoli zaczyna przerywacszczeli czasem z rury i po calkowitym nagrzaniu po dodaniu gazu poprostu zgasniejuz sie odpalic nier dagdy ostygnie znowu pali bez problemow

Sprawdź oporność cewki zapłonowej możliwe że cewka pada.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Raz odpala a raz nie

Witam. Czytałem już posty odnośnie tego co szukam ale nie znalazłem rozwiązania problemu. Chodzi o to że matiz jak jest zimny silnik to odpala a jak gorący to nie. Jak odpali to nagrzewa się do temperatury roboczej i sam gaśnie. I wtedy już nie odpali. Trzeba poczekać aż temperatura spadnie całkowicie do zera i dopiero wtedy odpala i tak cały czas. Wymieniłem świece kable oraz cewkę ale to nic nie dało. Silnik kręci i nic. Pomożecie

Byłem u tego znajomego i doszliśmy tylko do tego że w chwili osiągnięcia roboczej temperatury odcinany jest prąd na cewkę. Do aparatu zapłonowego prąd dochodzi. Jest tyko odcinany przed cewką i stąd nie ma iskry. Wiecie może skąd idą te kable do cewki

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Problem z odpaleniem

Witam Mój mietek dziś wiele stracił w moich oczach . Nie odpalił dziś rano. Rozrusznik kręci jak szalony. Akumulator dobry. Po ok 10 próbach w końcu odpalił. Powodów może być sporo. Myślę że może to być popa paliwa lub zawalony filtr paliwa. (benzyna w baku pochodzi z auchana) Czy dobrze rozumuję Może macie jakieś inne sugestie.

No i odkryłem sprawcę. Przy cewce zapłonowej iskry skaczą jak szalone. Zrobiłem izolacje od komory silnika ( sposób znalazłem na konkurencyjnym forum ) i dalej to samo. Iskry skaczą pomiędzy cewką a uchwytami od cewki. Wymiana będzie konieczna pozdro [ Dodano

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Problemy z Odpalaniem

Witam Moje autko zapalało bez problemu w dni słoneczne odkąd zaczęło ostro padać co rano nie mogę go odpalić Przekręcam kluczyk i trzymam tak kilka dobrych sekund w tym pompuje pedałem gazu i po czasie odpala z wielkim trudem. Gdy pojeżdżę trochę pali bez problemu za pierwszym razem a gdy postoi dłużej znowu ten sam problem z odpaleniem. Proszę o Pomoc i wskazówki które by mi pomogły w rozwiązaniu tego problemu. Serdecznie Dziękuje.

przewody kupisz od 20-30 ale lepiej zainwestować trochę więcej bosch ew ngk wymiana wyjmujesz jeden wkładasz drugi i po sprawie i nie wchodzi pod karoserię tylko dochodzi do cewki zapłonowej mw w w połowie podszybia od spodu łatwy dostęp

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Bardzo dziwny problem znikający WAŻNE

Witam wszystkich Moja mama od niedawna jest posiadaczką daewoo matiza 08l 2000r. produkcji z przebiegiem 138 000km. Wszystko udokumentowane. Dziś przydarzyła się dziwna historia. Mianowicie po przejechaniu ok. 7km wszystko było normalnie. Potem mieliśmy się wybrać troszkę dalej bo ok. 55km w jedną stronę. Silnik został normalnie zagaszony i nic nie wskazywało na niespodziankę. Po ok.

Też wydaje mi się że to coś z zapłonem. Wygląda na to że jedynym wyjściem jest normalna eksploatacja. Wszystko wyjdzie w praniu. Jak się spsuje to będzie wiadome co to. Już nawet oglądałem ceny modułu zapłonowego cewki itd. Mam nadzieję że usterka się już nie pojawip chociaż wszystko wskazuje na to że usterka prędzej czy później się pojawi

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Szybkie zużycie przewodów WN

Witam posiadam matiza z instalacją LPG jakieś 2-3 tygodnie temu wymieniłem przewody WN bo iskrzył i czasem silnik nierówno chodził na biegu jałowym od dwóch dni samochód znowu nie równo chodzi na biegu jałowym odkryłem maske w nocy i zauważyłem że przewody znowu iskrzą i zastanawiam się czy kupiłem po prostu kiepskie przewody czy coś może być nie tak PS. dokładnie takie przewody httpallegro.plprzewod...1530411593.html

Wywaliłem ten plastikowy łącznik owinałem przewody taśmą izolcyjna rano jechałęm do pracy to było tak samo ale jak już wracałem to silnik dobrze pracował może zależy czy przewody będą się dotykać. Ale raczej nie jest to wina żadnego łącznika bo przewód który idzie od aparatu zapłonowego do cewki również iskrzył jak dotykał do metalowego mocowania akumulatora.

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Swap z 0.8 na 1.0

Witam mam pytanie bo mozliwe ze za jakis czas bede szykował sie do zmiany silniczka w matizie i z firmowych 0.8L chcialem na ambitniejsze 1.0 niby nic ale teraz jaki osprzet jest potrzebny czy skrzynie pasują i mocowania czy te silniki to zupełnie inny temat Ktos sie w to juz bawił

Też miałem niby swapa zrobić ale silnik to nie wszystko Inne cewki zapłonowe wiązki elektryczne moduł optyczny etc.. . Kupa dodatkowej zabawy i pieniędzy . Bo niestety są duże różnice w osprzęcie Silnik sparka też ma inne usprzętowienie elektryczne tak jak wyżej napisałem . Pamiętaj że podstawową różnicą dla tych silników są ich jednostki sterujące czyli komputery a ich wymiana i programowanie to niezła zabawa . Jeszcze wiązki muszą pasować .

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] opto Mando - kod 0320 - dziwne objawy - czy padł

Witam Przeczytałem już chyba wszystkie posty związane z opto - ale jednak przed zakupem zdecydowałem się opisać mój przypadek gdyż nasuwa mi się kilka pytań na jakie nie znalazłem odpowiedzi.. no to po kolei. Objawy - zimny silnik chodzi ładnie - zapala i kręci się jak zawsze - ciepły silnik - zaczyna się problem - krztusi się na maxa. Jednak zauważyłem że w ogóle nie gaśnie -

Kod 0320 (uszkodzenie czujnika optycznego predkosci obrotowej) jest generowany gdy sygnał jest indukowany nieprawidłowo (powinien zmieniac sie 3-krotnie) Kod 0340 jest generowany gdy sygnał czujnika nie zmienia sie przy uruchomieniu silnika. DTC 0320 - błedne działanie czujnika optycznego predkosci obrotowej silnika Uruchomic silnik poczekać sie rozgrzeje i bedzie pracował na obrotach biegu

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] co to może być

W czasie jazdy poczułem jak samochód się dusi po chwili silnik zgasł. Przy próbach ponownego odpalenia rozrusznik chodzi jak złoto ale silnik zupełnie nie chce zaskoczyć. Dlatego odrzucam z miejsca awarię cewki zapłonowej i modułu bo zgasł w trakcie jazdy. Sprawdziłem pasek klinowy- jest cały wyjąłem i przeczyściłem świece. Ma ktoś pomysł co to może być Bo jestem ciekaw na jaki wydatek muszę się nastawićP

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] W czsie jazdy zgasł.

Witam W czasie jazdy mrugnął CHEEK i samochód zgasł. I już nie odpalił. Próbowałem odpalić ale się nie udało i nie za każdym razem jak przekręcam kluczyk świeci kontrolka CHEEK. Jeszcze nie zdążyłem z czytać kodu błędu z komputera. Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o info czego mogę się spodziewadź. Pozdrawiam Piotr

Bezpiecznik do ECM-a OK. Pasek rozrządu OK. Posiadam drugi oryginalny kluczyk - brak efektów. Kontrolka SECURITI gaśnie po przekręceniu kluczyka. Brak iskry na świecach i z cewki zapłonowej. Może cewka padła Pozdrawiam Piotr

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] i kilka z nim przygód

Witajcie Przejrzałem forum i znalazłem wiele podpowiedzirozwiązań ale postanowiłem zadać Wam pytanie ponieważ mam wrażenie że żadne wcześniejsze nie obejmuje kompletu objawów. Ale od początku. Poprzedniej wiosny samochód zaczął strajkować w mokrą pogodę w końcu udało mi się rozwiązać tą przypadłość tej wiosny po wymianie kabli wysokiego napięcia świec filtra paliwa całego

DAEWOO MATIZ KLA4 KLYA [Matiz] Raz odpala a raz nie

Witam mam ze swoim matizem denerwujący problem. W tym tygodniu pojechałem do innego miasta gdzie autko w trakcie jazdy zgasło i nie chciało dalej odpalić. Na następny dzień ściągnąłem drugi samochód spróbowałem odpalić jeszcze kilka razy i dalej nie odpalało więc podholowaliśmy matiza do warsztatu. Tam po kilku godzinach bez problemu odpalał Mechanik powiedział że skoro wszystko

Sprawdź cewkę i kable WN (czy nie mają przebicia). Może to też być wina elektryki wiązki idącej do cewki zapłonowej.

Ja przed chwilką ogarnąłem podobny problem u siebie przyczyną był zaśniedziały przewód do cewki zapłonowej przewód zaśniedział w miejscu wpięcia (zasilania) instalacji LPG. karlee

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi