części samochodowe nanodatex

daewoo lanos zbiornik paliwa

Samochody związane z zapytaniem daewoo lanos zbiornik paliwa

Pytania i odpowiedzi: daewoo lanos zbiornik paliwa

DAEWOO LANOS KLAT (Lanos) Zbiornik paliwa

Chciałem zatankować swojego laniego 15 - 16V do pełna. Stan na wskażniku pokazywał prawie pełny zbiornik i weszło mi jeszcze 20 litrów (wlewałem z bańki benzyne która została mi z zeszłego sezonu z kłada). Czy wie ktoś jak zbudowny jest zbiornik paliwa czy jest jakis zawór bezpieczeństwa który w momencie zbyt dużej ilości paliwa otwiera się i benzyna przez niego się przelewa i idzie na zewnątrz w glebę. A może poprostu popsuty mam wskaźnik poziomu paliwa.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Zbiornik paliwa - producent polska firma

Cześć. Czy ktoś się orientuje czy w Polsce jest jakiś producent zbiorników paliwa Pb do daewoo lanos Albo firma wykonująca produkt na zamówienie Szukam informacji

to masz szczescie byl czas ze w tygodniu sie wymienialo po 2-3 sztuki spojrz na allegro ile osob kupuje zbiorniki

Bo ty wozisz pięć kropel PB w zbiorniku to nie ma parcia na przegrode . A czy do lanosa nie było plastików tylko stal

mam na bieżąco pół zbiornika i powaga nic się złego nie dzieje

Ja kupiłem już dwa lata temu mowy zbiornik polskiego producenta i jestem zadowolony bo wcześniej kupiłem dwie używki i tylko straciłem przez to kasę i czas a o zwrocie mogę pomarzyć (jak to na szrocie)

Zobacz Zbiorniki paliwa do DAEWOO LANOS

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] zbiornik paliwa

Cześć pytanie mam do posiadaczy lanosów. Czy w lanim w zbiorniku paliwa znajduje się jakiś korek do jego opróżnienia [ Dodano

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Zbiornik Paliwa

Witam Mam mały kłopot tz. zaczął gdzieś na łączeniu przeciekać mi zbiornik paliwa i teraz zamierzam wymienić na nowy i takie pytanie czy ten będzie dobry i spasuje httpmoto.allegro.plno...2173612030.html Z góry dziękuje za odpowiedzi

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] zbiornik paliwa (demontaż)

Witam Czy aby zdemontować zbiornik paliwa trzeba wyciągać tylne siedzenia i coś odkręcać Czy wszystko ładnie uda się zdemontować od spodu Na co zwrócić uwagę i jak się za to zabrać

od góry musisz odpiąć pompę paliwa a od dołu życzę powodzenia z wszechobecną rdzą

od gory tez nic nie trzeba. Odpalasz samochod i na wlaczonym silniku wyjmujesz bezpiecznik od pompy pozniej schodzisz na dol odkrecasz 4 sruby wczesniej je spryskaj czyms. Nastepnie odpinasz dwa przewody od wlewu paliwa i wiazke zbiornika poźniej dwa przewody do pompy i zbiornik jest twoj.

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] Pompa paliwa w lanosie

Witam. Poniewazn jestem tu nowy wiec na poczatku pozdrawiam wszystkich forumowiczówp A teraz maine problem Kilka dni temu padła mi pompa w lanosie. Zakupiłem nową w sklepie powiedzieli mi ze ta pompa pasuje do kazdego modelu lanosa. Oddalem auto do warsztatu na wymiane i od tamtej pory sa problemy. Wskaznik poziomu paliwa stoi w miejscu pokazujac ciagle pół zbiornika a samochod przy gazowaniu

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] Odpowietrzenie zbiornika paliwa w lanosie

Mam pytanie pisałem juz o lipnej pompie paliwa i wiążących sie z nia błędnych wskazaniach ilosci paliwa itp itd.. I apropos błędnych wskazan - doszły mnie słuchy ze moge miec zapowietrzony zbiornik paliwa.. Szczerze przyznam ze troche dziwnie to brzmi a mechanicy nie wiedza o co chodzi.. Wiec moze ktos z Was wie jak mozna odpowietrzyc zbiornik paliwa w lanosie Podobno zbiornik ma jakis odpowietrznik

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Dziwny brak benzyny w zbiorniku

Witajcie Mam następujący problem - mam lanosa 1.5 16V 100KM. zbiornik paliwa jest poniszczony od spodu (niskie zawieszenie). I generalnie do tej pory jeździłem głównie z połową zbiornika paliwa (LPG). Wszystko zaczęło się nagle auto nie chciało odpalać na benzynie - jak się trochę go pokręciło i podusiło z gazem - zapalił po dłuższej chwili ale ledwo jechał (benzyny było

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Cieknący zbiornik paliwa

witam wszystkich moj problem polega na cieknacym zbiorniku paliwa w lanosie od gory znaczy pod kanapa wszystko wyglada ok lecz nadole po lewej sronie zbiornika zbiera mi sie poaliwo jak zabrac sie do demontazu zbiornika zeby cos zobaczyc pomozecie gg5874107 dzieki

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Problem z odpalaniem PB na zimnym nierówna praca

Witam Mam problem z lanosem 1.6 SX 16V 1999r Instalacja LPG Bedini II gen() <niesekwencja>. Mianowicie

Ja bym sprawdził pompę paliwa i sondę czy w ogóle chodzi. Co do paliwa to sprawdź nieszczelności czy nie masz i paliwo nie ucieka jeśli nie to może emulator źle działa i łyka benzynę na lpg. Jeśli nie sprawdzałeś czy benzyna nie ucieka to zacznij od zbiornika paliwa bo w lanosach lubią rdzewieć oraz przewód od wlewu do zbiornika u mnie w tych dwóch miejscach uciekała sobie benzyna w lanosie

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Pompa paliwa - słychać głośne syczenie

Witam. Mam problem prawdopodobnie z pompą paliwa. Otóż po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon słychać ok 2-sekundowy dość głośny syk z okolic zbiornika paliwa po stronie prawej auta u dołu. Silnik odpala bez problemu i jazda na PB jest ok choć słychać syczenie ale już nie takie głośne. Zastanawiam się co może być przyczyną Czy to pompa się kończy czy może czas na wymianę

DAEWOO LANOS KLAT LANOS wymiana zbiornika paliwa

Czy wymieniał ktos juz moze zbiornik paliwa w lanosie Chetnie poczytam info na ten temat.Czy duzo to jest roboty Co trzeba kupic I jakie są koszty Moj niestety po 9 latach przerdzewiał i śmierdzi paliwem. Jezeli ktos moze sie podzielic uwagami to bede wdzięczny.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Tania "oryginalna" pompa paliwa na allegro

Witajcie Czy ta pompa paliwa to naprawdę oryginał httpallegro.plpompa-p...3309947650.html jest tania a ja się na tym nie znam

sam do tego nie dotarłem i na tym i na tym chodzi jak jest pół zbiornika paliwa... i na kazdej u mnie przy 14 zbiornika paliwa kończy sie zasysanie... nie wiem czy wina pompki czy czego ale jest cos nie tak

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] 1.5 16V prąd nie dopływa do pompy paliwa

1) bezpiecznik w przedziale silnika dobryprzy przekaźniku prąd jest. Przekaźnik nie przełącza ale nie jest chyba uszkodzony bo inny pożyczony (taki sam) też nie przełącza. Dopływ prądu sprawdzałem na złączu pompy przy zbiorniku paliwa. Pompa zasilana ze źródła zewnętrznego pracuje. Ze schematu na str 178 książki Bujańskiego wynika że przekaźnik ma też bezpośrednie połączenie

DAEWOO LANOS KLAT Czy palił by tyle

Sprawa wygląda tak w tamtym tygodniu czyli ok 29.06 zatankowałem benzyne wskazówka pokazywała tyle co czerwona kreska a dzis pokazuje juz tyle co zielona kreska. I tu pytania czy palił by tyle Dodam ze odpalam na benzynie i zaraz daje na gaz. Chyba ze wskaznik zle działa bo ostatnio nie pokazało rezerwy wskazówka tez nie doszła do rezerwy a pompka strasznie wyła zatankowałem i przestała wyc pompka. Prosze o pomoc. [ Dodano

Moim zdaniem sprawa wygląda następująco - na sam rozruch samochód nie powinien spalić aż tyle paliwa szczególnie że jak mówisz przełączasz odrazu na gaz - taki duży spadek poziomu paliwa moim zdaniem może być spowodowany 1. Nieszczelny przewód paliwowy(czy czujesz zapach paliwa siedząc w środku w samochodzie). 2. Uszkodzony wskaźnik paliwa. 3. Uszkodzony zbiornik paliwa (może

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Zamiennik zbiornika paliwa

Witam. Czy ktoś korzysta z zamiennika zbiornika paliwa Chodzi mi o coś takiego httpmoto.allegro.plzb...2736503403.html Niewiem czy lepiej kupić oryginał tlyko używany za ok. 170zł czy nówkę tylko taką jak ta z allegro za 150. Proszę o opinie osoby które korzystają z zamiennika jak im się to sprawuje

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Smród benzyny we wnętrzu auta

Witam. Mam lanosa 1.4 8V. Jezdze na benzynie. Z reguly tankuje go dopiero gdy zapali mi sie rezerwa az do pelna i tu pojawia sie nieprzyjemny problem. Po takim tankowaniu w calej kabinie zalatuje mi benzyna i czuc to dosc intensywnie. Zapach benzyny unosi sie nawet do 3 dni po zatankowaniu pozniej lanosik "wietrzy sie". Co moze byc przyczyna takiego stanu

zdejmij kolego siedzenie kanapy zdejmij taki czarny plasty i sprawdz moze uszczelka w zbiorniku paliwa od pomy stracila swoje wlasciwosci i przepuszca troszke paliwa jak nalepjesz do pelna zbiornik

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] osłona zbiornika paliwa i wyiana sworznia wybieraka

witam oslona zbiornika paliwa przegnila mi i polozyla sie na tylnym tlumiku co strasznie postukuje.niestety nie moge znalezc jej jako czesc zamienna.czytalem w szukajcie ze co niektorzy ja zdemontowali.czy jest to bezpieczne by usuwac oslone chroniaca od cieplego tlumika druga sprawa to ciezko dzialajace biegi.czy wymiana samego sworznia wybieraka cos pomozeczytalem ze sworzen wymieniaja na sworzen z opla.czy trzeba wymieniac wybierak uszczelniacz przy okazji pozdrawiam

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] Problemy z ukladem paliwowym

Witam Posiadam lanosa 15 16v z instalacją gazowa lovato. Ostatnio miałem problem z odpalaniem swojego auta tzn padł" mi na trasie i nie chcial palić. Oo wizycie u mechanika diagnoza była następująca spalona pompa paliwowa oraz do wymiany szyna paliwowa i wtryskiwacze. Została założona nowa pompa i szyna z wtryskami. Diagnosta przeprowadził wszystkie niezbedne testy potwiuerdzajace ze

Witam przyczyną jest woda w zbiorniku paliwa . Mialem tak dwa razy. rozebrałem listwe wyczyscilem wtryskiwacze oraz wlałem płyn do zbiornika paliwa ktory pozwala spalic wode. Kupisz ten płyn na stacji benzynowej. te stare wtryskiwacze tez mozna uratować. jak do wtryskiwacza dostanie sie woda to benzyna nie przejdzie dalej pozdrawiam

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] pompa paliwa nie podaje paliwa

witam mam lanosa 1.5 8v benzynalpg. samochod chodzil bez problemow chwile postal (kilka dni) i rano nie moglem go odpalic. stwierdzilem ze nie dochodzi mi paliwo-wymienilem pompe na nowa. slychac pompe jak chodzi ale nadal nie podaje paliwa. moze cos pradem (wszystkie bezpieczniki dobre). prosze o pomoc

Jeśli pompę wymieniłeś i słychać jak pracuje to podejrzewam ze sama pompa jest ok. Ale przypuszczam że wymieniłeś sam wkład bo cały zespół zasilający jest dość drogi. Ja osobiście zaczołbym od wyjęcia całości ze zbiornika paliwa i sprawdzenia czy gdzieś się coś nie zapchało (nie zaszkodzi). Ewentualnie wymień filtr paliwa może tam jakiś syf zalega. Zaznaczam nigdy nie miałem takiego lanosa i tylko strzelam ale morze coś Ci to jednak pomorze. Powodzenia

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Lanos 1.6 16V dużęe spalanie

Witajcie Mam problem z lankiem 1.6 16V odnośnie spalania gazu. W mieście pali 15l. 100 natomiast w trasie ponad 10l 100. Jazda raczej spokojna do 100kmh . Wymieniłem parownik świece przewody filtr gazu i powietrza czyściłem silniczki krokowe i nie ma żadnej poprawy A jeszcze jedno na wolnych obrotach (nie faluje) czasami gaśnie... Byłem u znajomego gazownika podłączył swój komp od

niestety nie. Teraz paliwko dużo kosztuje a żeby sprawdzić muszę zatankować do pełna przejechać 100km i znów zatankować. zbiornik paliwa 2-3 zbiorniki gazu

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Pompa paliwa

Witam .Mam pytanie Jak wybubować pompę paliwa w lanosie.Czy trzeba wybudować caly zbiornik paliwa

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] wskaznik paliwa

Witam to moj pierwszy post wlasnie kupilem lanosa 1.5 z pelnym wyposazeniem no oprocz klimy ale ma gazno i wlasnie w tym problem poziom gazu w butli jest pokazywany na wskazniku paliwa jest to zintegrowane.I GAZ POKAZUJE BARDZO LADNIE ale benzyny wogole czytalem o tym na forum i niby jest to wina zasniedzialych stykow przy zbiorniku paliwa.Wiec za rada pdnioslem kanape iz obaczylem 2 kabelki wchodzace

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Montaż zaworu gazu w miejscu wlewu paliwa

Witam nie znalazłem informacji dokładnych na ten temat montaży tego zaworu w lanosie dlatego postanowiłem zapytać was o możliwość zamontowania zaworu gazu właśnie w miejscu wlewu paliwa. Wiem że ma pare osób ma w ten sposób tak zamontowane i fajnie by było jakbyście podesłali jakieś zdjęcie i informacje czy montaż jest jakiś strasznie pracochłonny i co sie z tym wiąże

Chodziło mi bardziej o to z czym wiąże sie montaż Czy trzeba ściągać zbiornik paliwa żeby sie dostać do wlewu itp. Najlepiej jakby ktoś przesłał zdjęcia jak to wygląda w lanosIE.. Mam okazje dostać nowy zderzak do tyłu i przy okazji wywalił bym ten cholerny korek gazu w każdym razie mam nadzieje że ktoś to przerabiał w lanosie i ma jakieś zdjęcia. Najgorsze że troche ciasno jest pod klapka wlewu

DAEWOO LEGANZA [Leganza] zbiornik paliwa

Orientuje się ktoś czy do leganzy pasuje zbiornik paliwa od jakiegoś innego daewoo np. nubiry lanosa .Pytam ponieważ mój jest dziurawy i nie mogę dostać nowego nigdzie nie mają

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Problem z porannym odpaleniem zagazowanego

Witam Ostatnio mam problem z odpaleniem rano swojego zagazowanego lanosa. Trzeba go długo kręcic zanim odpali. Niedawno go kupiłem i wcześniej nie było problemów z odpalaniem go rano. Instalacja gazowa jest tak zaprogramowana że odpala na benzynie i kiedy silnik trochę się rozgrzeje przełącza się na gaz. Okazało się też że wskaźnik poziomu paliwa oszukuje i kiedy pierwszy raz któregoś

Prawdopodobnie padła pompa paliwa. Przy jeździe na gazie w zbiorniku paliwa musi być przynajmniej rezerwa paliwa. Paliwo pompę chłodzi i smaruje. Może być tak że pompa całkiem padła lub kręci ale nie podaje paliwa ( nie wytwarza ciśnienia)

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] 1.5 16V problem z benzyną

Benzyna gaz. Muszę używać awaryjnego uruchamiania na gazie. Elektrozawory włączają się zarówno przy przełączeniu centralki na gaz jak i na benzynę. Wydawało mi się że pompa normalnie pracuje ale w czasie jazdy po przełączeniu z gazu na benzynę silnik mocno się dławi aż do całkowitego zgaśnięcia. Pompę wyjąłem i rozebrałem na części nie ma objawów uszkodzenia. Silnik pompy

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Pompa paliwa się nie załącza lanos 1.5 16v pompa wer

Witam Ostatnio mój lanos nie odpalił drugi raz z rzędu zawsze rano jak muszę jechać do pracy. Później magicznie po 2 3 godzinach pompa normalnie zaczyna chodzić przy przekręceniu stacyjki. Praktycznie awaria nie do wychwycenia wszystko działa przekaźniki pompy prąd dochodzi do pompy bo po zdjęciu złączki wskazówka paliwa idzie w dół (taki pół sposób na sprawdzenie) a pompy

Jeśli pływak a bardziej drut od pływaka nie został wykrzywiony to będzie wskazywał poprawnie.W lanosach wszystkie pompy są takie samezbiorniki paliwa też więc nie powinno być problemu.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Ciężko zapala i czuć benzynę

Witam. Mam problem z moim lanosem cięzko mi odpala i czuć benzyne proszę o pomoc

Trzeba sprawdzić przewody paliwowe jeżeli nie masz pod autem plamy to musisz szukać w komorze silnika. Nie wiem jak w lanosie ale ja w leganzie miałem poprostu przerdzewiałe przewody paliwowe przy zbiorniku paliwa. Problem z odpalaniem wynika z bezpośrednio z uiekaniem paliwa przez co auto ma problemy z zaciągnięciem benzyny.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Spalanie benzyny na LPG

Witam Jest to mój pierwszy post na tym forum więc jeśli zadam pytanie na które jest już gdzieś odpowiedzć to z góry przepraszam i prosiłbym o podanie linka... Mój lanos 99 15 16v instalacja II G jakies 10 miesięcy przejechane z 12 - 13 tyś na LPG. Otóż wydaje mi się że spala za dużo benzyny nie potrafie dokladnie napisać ile ale wydaje mi się ze dodatkowo jakies 2 - 3 L benzyny

- jak to sprawdziłeś U mnie na wskaźniku nie da się tak precyzyjnie określić ile pali. Chyba że wlewasz i wyjeżdżasz do 0 ale takiego sposobu bym nie radził Zresztą w autach z wyświetlaczem kompa można przykładowo sprawdzić np ile auto bierze przy przyśpieszaniu i okazuje się że przez tą chwilę nawet 30 l100 a ssanie to nic innego jak bardzo duża dawka paliwa tylko ta chwila

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] spalanie benzyny na gazie

mam taki problem z paliwemzatankowałem trzy miesiące temu pełny zbiornik paliwaprzesz ten okres powoli ale stale opadał poziom paliwa az prawie do zera.dodam ze zapalam na benzynie i automatycznie przełącza się na gazprzejechałem około 5500 tys. km.niema zadnych wycieków i mam zamontowany autom.wyłącznik pompy paliwa a benzyna leci

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] konserwacja podwozia co ważne

Cześć wstawiłem nowe progi ale miejsca spawania progów do podłogi nie są zakonserwowane (chodzi o miejsca spawów które można zobaczyć podnosząc samochód wchodząc pod niego i patrząc od strony środka - powiedzmy układu wydechowego - w stronę progów). Chcę to zrobić żeby zaraz rdza na tych spawach nie wyszła no i przy okazji zrobić konserwację podwozia. O czym powinienem wiedzieć

a po co konserwować barankiem wachacz barankiem się nie konserwuje podzespołów nadwozia wachcczy wydechu kół silnika Tylko i wyłącznie sie konserwuje nadwozie wyjątkiem jest zbiornik paliwa zbiornik można potraktować barankiem

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Duże spalanie Benzyny

W jaki sposób mogę sprawdzić co jest przyczyną wysokiego spalania PB Posiadam instalacje gazową I gen i auto odpalam na benzynie następnie przejeżdżam max 1km i przełączam na LPG. W jaki tani sposób mogę sprawdzić co jest nie tak z moim lankiem Gazownik powiedział mi żebym podłączył go pod kompa i sprawdził wtryski i emisje sondy. Czytałem też że często przyczyną mojego problemu

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Kompletny brak mocy na benzynie

Witam problem jest taki od dłuższego czasu szarpie dławi na benzynie ale do tej pory nie było to aż tak uciążliwe bo w miarę dało się jeździć a poza tym po rozgrzaniu przełączałem na gaz na którym chodzi super. Wymieniałem filtr paliwa czujnik temperatury cieczy chłodzącej nigdy nie jeżdzę na rezerwie zawsze pilnuję żeby było przynajmniej połowa paliwa w baku. Ostatnio jednak

Odświeżę mój temat bo może komuś pomoże to co przeczyta. Okazało się że po wyjęciu pompa paliwa i wkład był brązowy a we wkładzie było coś na kształt piasku i gliny Takie ciekawe "uszlachetniacze" można zatankować na naszych stacjach a konkretnie na bp gdzie ja się zawsze tankowałem do tej pory. Nic dziwnego że potem takie rzeczy się dzieją jak szarpanie brak mocy itp.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Pompa paliwa

Witam mam pytanie czy pompa paliwa ma wpływ na prace silnika ze pali na 4 lub 3 cylindry Auto jest zagazowane .Wyjezdziłem cały zbiornik paliwa z dodatkiem do wtryskiwaczy i niepomoglo. dalej warjuje Dodam ze na gazie chodzi bez zarzutu silnik 1.6 16v w czym wymoczyc te wtryskiwacze

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] kopci na niebiesko

czy to mogą być tylko uszczelniacze jak jeżdzę spokojnie to kopcenie jest takie w miarę. jak chcę pojechać ostro to zasłona dymna z tyłu.olej mi pali to wiem ale syn mi załatwił czyszczenie wtrysków i od tego czasu mi kopci . z tym że dał podwójną dawkę tego płynu do benzyny.kupiłem taki płyn i był on na dwa zbiorniki paliwa a on wlał cały i nie wiem czy zalał cały zbiornik pb tak jak było napisane czy to może mieć wpływ na kopcenie

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] czujnik paliwa

witam wszystkich mam małe pytanko- czy to normalne że po zatankowaniu paliwa wskazówka od poziomu podnosi się bardzo powoli tak się złożyło że dzisiaj zatankowałem do pełna i gdy wróciłem do laniego stwierdziłem że na zegarze jest ciągle ten sam stan paliwa co przed tankowaniem a wlałem 40 l. paliwa dopiero gdy ruszyłem i przejechałem kawałek wskazówka zaczęła się powoli

Tak wskażnik ilości paliwa podności się stosunkowo powoli nawet jak zatankujesz pełen zbiornik paliwa. Wskaźnik zaczyna się także podnosić dopiero po włączeniu zasilania ( kluczyk w pozycji świecących się "kontrolek"). Tak więc jeśli tylko siedziałeś na fotelu bez przełączania zapłonu nic się nie mogło dziać. Masz wszystko Ok kolego. pzdr

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Spadek mocy przy jezdzie na paliwie na gazie jest o

Mam nastepujacy problem Odpalam auto na zimnym silniku to po jakis 5 sekundach zaczyna tracic obroty i jesli nienawtykam gazu to zgasnie na cieplym silniku niegasie natomiast podczas jazdy nawet jak wciskam gaz do dechy auto rozpedza sie jak żółw. Dodam iz po przelaczeniu na gaz wszystko smiga jak powinno 3 mechanikow - 3 opinie ato uszczelka pod glowica ato czujnik temperatury ato filtr paliwa.

włączeniu benzyny nawet na gorącym silniku autem nie szło jechac - bez przerwy kaszlał i szarpało silnikiem - pomogła kuracja płynami czyszczącymi wtryskiwacze. Trochę to trwało bo wyjeździłem ze 4 zbiorniki paliwa zaaplikowałem mu z 6 czy 7 tych płynów ale w końcu puściło i da się jeździć ale stan był naprawdę beznadziejny. Coż mogę jeszcze poradzić - odwiedź serwis daewoo

silniczek krokowy i przepustnice wyczyscilem wyjezdzilem tez zbiornik paliwa z plynem czyszczacym i nic zaraz jade na komputer sprawdzic cisnienie paliwa bo prawdopodobnie pampka szwankuje wtryski to to niesą bo raz dziala lepiej raz gorzej.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] wskaźnik od poziomu paliwa

Witam. Mam problem tego typu ze wskaźnik od zbiornika paliwa zawiesił mi sie na górze i pokazuje mi caly czas ze mam pełny bak ... w dodatku mam spalona lampkę od rezerwy i moge tylko sie domyslac ile benzyny mi zostałoP Prosze o pomoc w usunieciu tej usterki. Pozdrawiam.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Szarpanie Na PB i Tracenie Mocy Po Przejściu Na LPG

Witam Zauważyłem w swoim lanosie 1.5 sedan 1998 rok że od paru dni pojawiły się szarpania na benzynie. Jak odpalam samochód po nocy (odpala bez problemu) startuje z 1 to już mam szarpnięcia. Wrzucam 2 też są szarpnięcia. Przejeżdżam parę metrów z automatu przełącza się na LPG (II generacja) i w momencie przełączenia się z PB na LPG tak jak by na moment tracił moc samochód

Znalazłem opis httpwww.stp.com.plpro...6912482427.html STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Zalecana jest wlanie całej butelki do pełnego zbiornika paliwa (uszlachetnia 50l- 60l) co 4800 km. . A takie pytanie jak bym wlał pół butelki STP na pół baku paliwa lub cała butelkę PB na nie cały bak PB tylko nie co poniżej drugiej kreski od fulla tak jak na zdjęciu poniżej - zaznaczona czerwona kreska Zdjęcie Znalezione w Sieci - Kliknij By Powiększyć

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] wskaźnik paliwa kontrolka rezerwy tankowanie....

Przeczytałem wszystkie tematy na temat kontrolek wskaźników jednak nie znalazłem tam potrzebnych informacji. Tankowałem wczoraj mojego lanosa do pełna zaraz po zapaleniu się kontrolki. Pierwsze pytanie kontrolka zapala mi się na 1 kresce wskaźnik nie dochodzi nawet do tego czerwonego pola wydaje mi się że to nie jest normalne Teraz sprawa tankowania zawsze tankowałem do odbicia dystrybutora

Jedynym sensownym słusznym racjonalnym i prostym wytłumaczeniem jest uszkodzony czujnik lub coś z układu (pływak się zacina) w zbiorniku paliwa który podaje sygnał na wskaźnik. Przy najbliższej okazji wymień czujnik i problem powinien zniknąć. Pozdrawiam

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Jak odwiesic plywak

Witam Mam problem z plywakiem w zbiorniku paliwa . Jak moge go odwiesic lub zrobic cos bym wiedzial ile mam paliwa pozdrawiam

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] kontrolka poziomu paliwa

witam mam taki problem mianowicie wskaznik paliwa zawisil mi sie w 1 miejscu co dziwne raz mi sie zawiesil na dole [ dolalem troche wiecej benzyny niz zwykle i sie odiwesil] teraz jest zawieszony u gory i pytanie czy to sam plywak do wymiany czy cos z nim zrobic czy jak wg pana w aso cala pompa do wymiany hehehe [wg mnie jak popa by byla walnieta to bty mi wogole nie odpalal ot taki szczegol

A tak to zapytam czy w lanku zbiorniku paliwa jest pływak bo cos mim mówi ze go nie ma

Przykładowe oferty części samochodowych daewoo lanos zbiornik paliwa

  • DAEWOO LANOS 1.6 16V-POMPA PALIWA WKŁAD ZBIORNIKA - LESZNO GÓRNE (90.00PLN)
  • ZBIORNIK PALIWA DAEWOO LANOS - Otwock (170.00PLN)
  • Zbiornik paliwa Daewoo Lanos Orginał - Otwock (200.00PLN)
  • DAEWOO LANOS ZBIORNIK PALIWA - Wrocław Gliwice (149.99PLN)
  • DAEWOO LANOS ZBIORNIK PALIWA - Wrocław Gliwice (149.99PLN)
  • DAEWOO LANOS ZBIORNIK PALIWA - Wrocław Gliwice (149.99PLN)
  • daewoo lanos zbiornik paliwa oryginał - GLIWICE (49.99PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi