części samochodowe nanodatex

czy vagiem sprawdze swiece

Samochody związane z zapytaniem czy vagiem sprawdze swiece

Pytania i odpowiedzi: czy vagiem sprawdze swiece

AUDI A6 C4 [C4 25TDI AAT] Sprawdzenie wtrysków VAGiem

Witam Mam problem-pytanie czy istnieje możliwość sprawdzenia stanu wtryskiwaczy za pomocą VAGa Samochód ciężko i długo zapala na zimnym silniku (mamy lato). Sprawdzałem świece (sprawne) pompa ustawiona dobrze troszkę może akumulator za słaby albo rozrusznik ma za duży opór bo przy rozruchu spada do 8V ale chciałbym zacząć od rzeczy najprostszych. Jeśli jest możliwość przetestowania vagiem prosiłbym o numery bloków i wymagane wartości. Z góry dziękuję

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Sprawdzenie przekaźnika świec żarowych- jak to zrobić Vagiem - rozpoczęty 09 październik 2010 - 1146

Witam Jak w temacie. Muszę sprawdzić czy świece są do wymiany czy to jest przekaźnik. Tylko nie wiem gdzie w Vagu 311.2 sprawdzić ten przekaźnik i w które okienko patrzeć i co w nim powinno być. Z góry dziękuję za odpowiedź

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Świece żarowe podgrzewające płyn chłodzący - rozpoczęty 16 październik 2009 - 2001

Witam zima sie zbliza wiec i w aucie trzeba grzac ale czym tu grzac skoro diesle sie grzeja na tyle dlugo ze polowa z nas juz dawno dojedzie do pracyszkoly a wlasciwej temperatury dalej nie bedzie.. I teraz mam pytanie bo wiem ze jest cos takiego jak 3 swiece zarowe ktore powinny grzac plyn aby ten szybciej sie nagrzewal a co za tym idzie - zeby szybciej wiało cieplym powietrzem z nawiewow. Tylko

No wiec podziele sie moimi doswiadczeniami. Po dosyć długim zastanawianiu sie czy owy układ podgrzewania działaspekulowaniu czy moze nie ma go aktywowanego w sterowniku postanowiłem zamontować żarówki kontrolne(tak jak zrobił to jeden z forumowiczów). Ku mojemu zdziwieniu układ załącza sie prawidłowo po odpaleniu za jakieś 10 sek najpierw załacza sie przekażnik durzej mocy póżniej

VOLKSWAGEN PASSAT Czy ja mam grzałkę cieczy chłodzącej i gdzie ona jest

Passat 19TDI 1994 silnik ze sterowaną elektrycznie pompą (brak linki) czy ja mam to z tematu bo chyba nie działa...

no co co pisałem CI maila świece ok puszka ze szkiełkiem ma w sobie 2 przekaźniki któe wyczyściełem (dosyć łatwo sie to rozbiera i jest to rozbieralne) Steruje to troszkę inaczej jak podałeś dwie świece i jedna świeca Przekaźniki ok niewiem jak to sprawdzać i prosiłem Cie o pomoc w sprawie dokłądniejszego opisu tego systema będę robił vagiem to sprawdzę czy czasem da siewysterowwać to testem wyjść...

s X X 1 X X X X X czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 lub czujnik temperatury G72 w kolektorze ssącym uszkodzony X 1 X X X X X X nieistotne 1 X X X X X X X nieistotne 3) Wyjście przełączania X 1 przekaźnik małej mocy ogrzewania włączony 1 X przekaźnik dużej mocy ogrzewania włączony 4) Napięcie w instalacji samochodu [V] Dzięki. Ale rozumiem że tym sposobem sprawdze tylko czy

FIAT PUNTO II 188 188AX nie pali - czyżby centralka wtrysku

Sprawa ma się tak W mrozy zaczął często tracić moc. Nie miał zbytniej ochoty odpalać zimny telepał ale dało się normalnie jeździć po zagrzaniu. Potem zaczął tracić moc... Jak były te największe mrozy przestał palić całkiem. Gdy trochę zelżały to udało się go po długich męczarniach odpalić ale palił jakby na dwa cylindry. Gdy puściły mrozy zaczął jeździć praktycznie

AUDI A3 I 8L [ A3 1.9Tdi AGR 97 ] świece w oleju dymienie

Jak w temacie. Auto mam od niedawna dziś pierwsza i jakże smutna wizyta u mechanika (sprawdzałem rozrząd wymieniłem filtry olej i płyn chłodniczy). Po głębszych oględzinach okazało sie że jedna ze świec jest całkowicie zalana olejem a pozostałe nieco mniej ale również. Z rury leci siwy dym. Póki co auto odpala ok ale mrozów jeszcze niema... Ciężko mi powiedzieć czy bierze olej

że auto przyspiesza normalnie. Juz sam nie wiem.... Co do samych świec to przed wymianą działały tylko 2(sprawdzenie przez podpięcie ich do akumulatora). Jak jest teraz ciężko powiedzieć bo jest ciepło i kontrolka świec wogóle sie nie pali. Wcześniej owszem. Co do sprawdzenia vagiem to licze że na dzisiejszym spocie ktoś go weźmie i sie sprawdzi tak jak radzicie. Zastanawiam sie czy

AUDI A4 B6 A4 B6 25TDI BFC całkowity brak mocy pali się ESP i świece

witam serdecznie jakaś godzinę temu jadąc miastem moje auto nagle straciło całkowicie moc zapaliły się lampki od ESP i lampka od świec żarowych miga. Dojechałem samochodem pod dom jadąc 10kmh zero reakcji na wciskanie pedału gazu. Odpala normalnie wrzucajac na D lub R samochod jedzie ale tylko wspomniane 10kmh. Ktoś ma jakiś pomysł Jutro u mnie w mieście jest wciąż stan zagrożenia

znalazłem jakiś temat z 2008r i ktoś miał podobny problem przez wilgoc poszedlem do samochodu odpalilem go i pojechał normalnie widocznie to wilgoc bo lalo ostro ale sprawdze go jutro vagiem dla pewnosci czy nic glebszego nie siedzi

VOLKSWAGEN 1.6 AFT Odcina zapłon przy 5000 obr. pali 12-15 L

Witam pozornie temat poruszany juz kilkukrotnie. Jednak moj przypadek jest troszkę inny. Mianowicie - przy obciążonym silniku (podczas jazdy) obroty dochodzą do 5.000 obr. bez względu na bieg (np. na 5 biegu max. pr. 140 kmh.) Natomiast gdy silnik jest nieobciążony (auto stoi wrzucam luz) to obroty bez problemu dochodzą do 6.800 obr - czyli tak jak być powinno. Dotychczasowe posty dotyczyły

SEAT LEON I 1M1 ciężko odpala słabo pali poranne odpalanie

to co dzis zobaczylem i uslyszalem rozwalilo mnie na maxa swiec dzis sobie klekot nie grzal i spodziewalem ze cos bedzie nie halo ale zeby az tak mianowicie wsiadam do auta przekrecam kluczyk (swiece nie zagrzaly) pale i szok pierdnal takiego baka ze glowa boli motor sie trzesl z 5 sek i jestem zalamany jak zagrzeje swiece (czyli np wczoraj czy przez ostatnie dni) to jest oki tzn tez go zatrzesie ale

Więc u mnie dziś że odpalił to chyba sprawił tylko jakiś cud. Sprawdziłem vagiem przed rozruchem Coolant Temp -14st co przy -20st powietrza wydaje mi się realną temperaturą. Tak więc czujnik temp. jest chyba sprawny. Dziś wymieniam świece żarowe bo były sprawdzane tylko wkręcone czy przechodzi przez nie prąd. (czy to w miarę miarodajny wynik testów) Co prawda wymieniałem je jakiś

VOLKSWAGEN 1.4 75KM duże spalanieszarpie

Witam mam problem z golfem IV silnik 1.4 75koni. Po obliczeniu ile mi spala wyszło mi spalanie na poziomie 13litrów na 100kilometrów. Wlałem za 70 zł(13 litrów paliwa) po przejechaniu 100kilometrów zabrakło paliwa i samochód stanął musiałem lecieć na stację benzynową. Wynik jest potwierdzony bo robiłem tak 2 razy. Trasą jaką najczęściej przebywam to 60% miasto i 40% trasa. W tym

Musisz odczytac błedy na vagu ni dokonac ich diagnozy sparwdzic vagiem ( diagnoza ) sonde lambda diagnoze vagiem EGR czy działa prawidłwo dokonac czyszczenia przepustnicy i adaptacji vagiem skontrolowac swiece wszystkie filtry dokonac diagnozy- odczytu czujnika temp. silnika na zimno i ciepło vagiem sprawdzic czy nie ma nadmiernych oprów toczenia i po sprawdzenii tego wszystkiego powinno wszystko byc ok.

AUDI A4 B6 [B6 AWX] Bardzo słabo odpala w te mrozy. - rozpoczęty 05 luty 2012 - 1419

Autko w te mrozy słabo odpala za 4 5 razem dopiero dziś załapał za 10 i musiałem podłączać kable do aku sąsiada . . czy to wina swiec zarowych Są do wymiany Zadna kontrolka sie nie swieci Co to moze byc . Kolega w 17 letnim mercedesie zapala na dotyk. (wymienial swiece zarowe)

no wlasnie spodziewalem sie roznych osadzen swiec w glowicy a wiec i roznych glowic ale glowice sa takie same. wiec swiece sa zamienne. niby. jednak prawdopodobnie jedne ze swiec sa ceramiczne a drugie metalowe. w reku mialem tylko metalowe nie pamietam czy dluzsze czy krotsze. natomiast jezeli faktycznie swiece oprocz dlugosci roznia sie rowniez materialem koncowki to w ECU jest to zapisane. sadze

no wlasnie spodziewalem sie roznych osadzen swiec w glowicy a wiec i roznych glowic ale glowice sa takie same. wiec swiece sa zamienne. niby. jednak prawdopodobnie jedne ze swiec sa ceramiczne a drugie metalowe. w reku mialem tylko metalowe nie pamietam czy dluzsze czy krotsze. natomiast jezeli faktycznie swiece oprocz dlugosci roznia sie rowniez materialem koncowki to w ECU jest to zapisane. sadze

no wlasnie spodziewalem sie roznych osadzen swiec w glowicy a wiec i roznych glowic ale glowice sa takie same. wiec swiece sa zamienne. niby. jednak prawdopodobnie jedne ze swiec sa ceramiczne a drugie metalowe. w reku mialem tylko metalowe nie pamietam czy dluzsze czy krotsze. natomiast jezeli faktycznie swiece oprocz dlugosci roznia sie rowniez materialem koncowki to w ECU jest to zapisane. sadze

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Kontrolka świec żarowych - rozpoczęty 28 kwiecień 2006 - 1049

hej i mam kolejne pytanko teraz odnośnie mojego autka smile po włączęniu zapłonu nie zapala się kontrolka świec żarowych wszystkie inne tak tylko nie ta bez znaczenia na temp. silnika (czyli nawet po nocy) po prostu nie zapala się co może być przyczyną poza np. przepaleniem się żarówki

dowiedziałem się od poprzedniego właściciela za jak założył dodatkowe odcięcie zapłonu to mu się tez tak robiło ale potem to ustało no i znowu mnie się to robi może to być spowodowane dodatkowym odcięciem zapłonu a vagiem sprawdzę go jeszcze raz ale to po świętach. a drugie pytanie może to oznaczać ze świece już nie działają tak jak maja działać dodam ze Vaga obsługiwał znajomy PS czy ma ktoś z okolic możliwość sprawdzenia vagiem

VOLKSWAGEN pali mi bezpiecznik na akumulatorze

Witam mam problem z moim golfem 4 silnik ALH 1.9 TDI 90km. Pali mi bezpiecznik na akumulatorze te blaszki co tam sa wg ksiazki serwisowej jest to bezpiecznik o oznaczeniu S163 50A Silnik.. bezpiecznik jest spalony a wszystko w samochodzie działa.. Dodam jeszcze ze bezpiecznik nie pali sie odrazu po przekreceniu zapłonu tylko po jakims czasie podczas jazdy.. miał ktos podobny problem lub wie od czego

Podepnę się pod temat. Zauważyłem dzisiaj że nie grzeją mi świece żarowe (było -1C climatronic pokazywał 1c). Wszystkie są sprawne. Po odpięciu czujnika temp. cieczy chłodzącej świece grzeją czyli elektryka jest OK. czy w samodiagnozie w climatroniku jest możliwość sprawdzenia temp. silnika Obecnie nie mam możliwości sprawdzenia tego vagiem ale gdy podłączałem wcześniej wyskakiwał

VOLKSWAGEN GOLF IV VW Golf IV 1.6sr akl 99 Wtryskiwacze i inne problemy

Witam wszystkich Jestem tutaj nowy. Jeśli ten tamat byl to sorry aczkolwiek z tego co wydaje mi się nikt do końca nie wyjaśnił sprawy trzęsących czasami dużo palących się akl-ów a to może mieć jakiś związek ze sprawą bo starałem się przeczytać prawie całe forum. NIedawno Stałem się posiadaczem Golfa IV 1.6sr akl 99 i od tego dnia zaczęły się moje problemy. POmijam szarpanie

VOLKSWAGEN [MK4 TDI 90 PS ALH] rorząd problem z odpalaniem

Witam wszystkich serdecznie Przyznam szczerze ze dokonalem rejestracji na tym forum tylko ze względu na problem jaki się zrodził z moim golfem 4 1alh 19 tdi 90 ps. (99r) Szukałem odpowiedzi na tym forum no i znalazłem ale nie do końca trafiającą w mój problem. Sprawa wygląda tak Auto sprowadziłem 2 miesiące temu. Ogólnie wszystko super cacy czekała mnie tylko wymiana oleju filtrów i

Podaj jaka jest wartośc kąta wtrysku- sprawdz to vagiem. Jak xle odpala napierw do sparwdzenia kat wtrysku potem czy w węzyku pakiwa nie ma powietrza U mnie było na zimno ciężko palił ale kąt był ok zregenerowałem rozrusznik mimo ze wydawało mi sie ze jest dobry - nie tylko wymiana tulei ale i szczotko trzymacza i szczotek mimo ze sa dobre na koncu sa lekko przegrzane o dalej był taki efekt

AUDI A4 B8 [INNE] [1.9 SDI AQM Golf IV] Nierówna praca po nocnym postoju na mrozie - rozpoczęty 07 styczeń 2010 - 2255

Witam na forum Audi Silnik 1.9 SDI AQM rocznik 2002. - Wolnossacy diesel bezposredni wtrysk pompa VP37 czyli takie tdi vp bez osprzetu) Problem (a może szukam kwadratowych jaj ) Przy aktualnych ujemnych temp. po nocy gdy silnik jest zimny pali od strzala ale nierówno chodzi przy jedzie szczególnie na małych obrotach 1000-1500 najbardziej odczuwalne nierówno pracuje tak jakby nie palil na wszystkie

VOLKSWAGEN PASSAT Dogrzewanie płynu chłodzącego - wnioski spostrzeżenia

Witam ostatnio rozpocząłem walkę z podgrzewaczem płynu chłodzącego. Postanowiłem się podzielić swoimi doświadczeniami i prosić o pomoc. Jak zapewne większość z forumowiczów wie niektóre Passaty wyposażone zostały w elektryczny podgrzewacz cieczy chłodzącej. Jest to bardzo pożyteczna bestia w okresie mrozów. Niestety u mnie owy podgrzewacz nie działa i postanowiłem to zmienić.

to komputer do wyjęcie i sprawdzenia na biurku. Corvin Powinieneś mieć tak samo bo mam oryginalną fabryczną instalację. Pozdrawiam tokarz --------- Po podpięciu samochodu do VAGa w sekcji output tests silnika mam dostępną jedynie opcję low output bez high output. Ale o dziwno przekaźnik dostaje sterowanie i na jedną świecę podawane jest napięcie. Zaraz zobaczę wszystkie warunki czy

VOLKSWAGEN [MKIV] - brak mocy podczas ruszania

Jako że jest to moje pierwsze występienie na forum chciałbym się przedstawić. Mam na imię Darek jeżdże MKIV 98 AKL 1.6SR. A problem mam następujący. Od pewnego czasu silnik w moim pojeździe stracił moc. Objawia się to podczas ruszania. Przy normalnym ruszaniu 1000-2000 obr. jest tak słabiutki że nie wiem co. Dopiero obroty powyżej 3000 pozwalają na prawie normalne ruszenie. Podobnie

Zgadza się przepływomierz daje podobne objawy. Też nedawno podczas przeczyszczania filtra nie podłaczyłem kabelka - ale wtedy było jeszcze gorzej (( Vaga podłączałem ale na szybko nie miałem za bardzo czasu pobawić się diagnostyką. Pokazywał błąd czujnika halla (00515). Ale nie pamiętam czy było to na włączonym silniku. Na wyłączonym tak ma być. Musze sprawdzić to jeszcze raz

VOLKSWAGEN TRUDNOCIĘŻKO ODPALA ZIMNYCIEPŁY Regulaminporada str 112

SZANOWNI KOLEDZY I KOLEŻANKI . Macie problemy z odpaleniem Golfika- pytajcie tutaj i podpowiadajcie ty innym o waszych przypadkach. Nie ma sensu powielać tych samych tematów. Łatwo będzie też znaleźć wyczerpującą odpowiedź poprzez opcję SZUKAJ. Mam nadzieję że inicjatywa kolegi Grzesiekk1982 w moim temacie się powiedzie. Piszcie a oczywiście trafne porady które pomogły użytkownikom

Problemy z rozruchem turbodiesla VP Wielu użytkowników forum boryka się z kłopotami rozruchu zimnego silnika TDI VP nie tylko zimą ale przez cały rok- w tym temacie postaram się w skrócie opisać szereg czynności które można samemu wykonać aby wstępnie zdiagnozować borykający nas problem. W tym przypadku nie możemy lekceważyć niczego czasami przyczyna może być błaha i nie ma potrzeb

AUDI A6 C5 [A6 C5] 2.4 165km za uboga mieszanka

Witam. To mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość. Jak większość z nas mam problemy z zapalaniem na mrozie gdy silnik już jest ciepły to jest ok. kupiłem vaga podłączyłem pod samochód i wykazało mi takie komunikaty polski vag 4.9 17538 - mieszanka za uboga strona druga regulacja długoterminowa 17536 - mieszanka za uboga strona 1 regulacja długoterminowa 16684 - losowe wypadanie

VOLKSWAGEN 1.8 ABS 94 mono-motronic stukanie wtryskiwacza

Witam wszystkich forumowiczów. To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Problem z moim MK3 1.8 ABS 94 (mono-motronic) trwa od 5 lat. Co jakiś czas przy wilgotnej pogodzie w czasie nagrzewania silnika obroty silnika spadały na kilkanaście sekund o połowę czyli zamiast 1100 było 500-600 obrmin. Jak silnik był nagrzany wszystko było OK. Wymieniałem przewody świece itd.

SKODA OCTAVIA Problem z uruchamianiem 19tdi AGR

Witam mam problem z uruchamianiem swojej oktawi po nocy jest problem z odpaleniem akumulator kreci ale nie che sie slinik uruchomic musze dodac gazu zeby uruchomic pozniej problem ginie w ciagu dnia odpala bez problemu problem jest tylko gdy auto stoi nie ruszane ok 10 h podejrzewam ze to swiece żarowe jesli ktos zna ten problemprosze opomoc dziki pozdrawiam

kurynio 1. dlaczego dopiero po 10godz i co by zmienilo dodanie gazu( mozna zmierzyc napiecie miernikiem w czasie rozruchu lub pod vagiem logowac predkosc obrotowa) 2. w zimne dni swiece nie grzaly by i popoludniu a nie tylko rano( granica to 5C) 3. i jest zle ustawiony tylko po 10godz postoju 4. czytaj odp. na pkt.3 Jezeli juz piszemy gotowce 5. cofajace sie paliwo( nieszczelny uklad paliwowy- przewaznie

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Przerywanie silnika - rozpoczęty 26 luty 2010 - 2101

witam pomożcie mi bo pojawil u mnie sie problem z silnikiem do dzis wszystko chodzilo idealnie wyjezdzalem z pracy i nagle silnik zaczal pracowac tak jakby na 2 cylindrach.. przerywal i dusil sie no i nie mial mocy..dojechalem do domu podlaczylem do do VAGa i na silniku pojawil sie blad sporadyczny zla adaptacja skladu mieszanki..skasowalem go ale po zagrzaniu sie silnika przyspieszajac motor dalej

kolego swiece mam nowe filtr powietrza rowniez.. kable sprawdze w nocy to chyba bede widzial czy naja przebicie czy nie tylkko nie wiem jak sprawdzic kolektory te wyzej wspomniane w sumie to nawet nie orintuje sie gdzie one sie znajduja .. blad pewnie wyskoczy ale to sprawdze jutro jeszcze raz vagiem..

AUDI A6 C5 [APR 2.8 193 KM] Spadek mocy mulowaty i dosc duze spalanie

Witam wszystkich Panów i Panie od razu na wstepie chce zaznaczyc ze jestem nowym uzytkownikiem i prosze o wyrozumialosc a wiec do rzeczy. Jestem szczesliwym posiadaczem audi a6 2.8 quattro avant 2000r. Moje problemy zaczely sie od jakichs konca wakacji otoz jechalem sobie spokojnie 100 moze 120kmh i w pewnym momencie tak jak by cos przeskoczylo cos pyknelo i autko zaczelo mi spadac z mocy ja mu dodawalem

Dzieki serdeczne sprawdze to podcisnienie ale tak do wgladu moglbys zrobic fotke i wstawic bardzo bym byl wdzieczny. Co do odczytow logow to czym to najlepiej zrobic i jak by ktos to mogl by mi wytlumaczyc bo nie bardzo jestem jeszcze kumaty jak golfa 2 mialem to go ogarnialem a to pierwszy moj samochod z takim zapasem elektroniki pod maska. Slyszalem ze jakims vagiem ale ktorym. I roznicy nie ma czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niskie obroty

Witam wszystkich.Mam problem z niskimi obrotami silnikado 2000 obr silnik pracuje tak jakby na 3 cylindrach.Powyzej 2000 jest prawie dobrze ale stracil troszke konikow.Dodam jeszcze ze autko jest zagazowane ale to chyba bez znaczenia bo tak samo jest na benzynie jak i na gazie.prosze was o pomoc.Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Zasysanego powietrza (w przepływomierzu) Lub adaptacji i sprawdzenia vagiem (ale to raczej robota dla fachowca) Generalnie to Bardzo coś mi tu nie gra napsałeś silnik pracuje tak jakby na 3 cylindrach Kompresja OK czyli zawory również świece i przewody wymienione błędów na diagnostyce nie wykazało. Więc niestety musi to być jakieś niedomaganie mechaniczne lub poza diagnostyką kodem

VOLKSWAGEN POLO III 6N Classic 1.4 problem z benzyną i obrotami

Witam Posiadam Polo Classic 1.4 lpg brc od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy na benzynie a mianowicie jak wysprzęgl to obroty spadaja do 750 podskakuja na 1200 i znowu na 750 czasami jak jade na benz i zaczne hamowac to silnik zgasa na gazie wszystko ok ponadto na benzynie samochod wydaje sie znacznie slabszy po podlaczeniu do kompa tylko lambda ale to od gazu. Teraz pytanie podobno reset

Więc tak filtr paliwa o zgrozo nie moge znalez mialbyc pod bakiem a pomiedzy belką a go tam nie ma jak zdjalem węzyk z pompy i dalem zaplon to sikalo ale nie bylo to przerazajace cisnienie. Co do preparatu i lpg to mam sekwencje a sekwencja ma swoje wtryski (jesli sie myle to mnie poprawcie) wlalem 98 i wlalem ten uszlachetniacz (odrazu czysci tez wtryski) zob czy cos pomoze. swiece sprawdzone

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z AWX N75 N18 N239

Witam wszystkich Mam problem ze swoim passatem rok 2003 AWX. Podczas jazdy pojawiła się kontrolka ESP auto od razu chwyciło muła. Po jakiejś chwili zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i napis engine workshop. Od tego momentu auto również gorzej pali. Kręci dobrze ale dłuższy czas mija zanim zaskoczy. Po około 5 sek po przekręceniu kluczyka a jeszcze przed odpaleniem zaczynają

AUDI A6 C5 [ AJM 1.9 115 KM] Słabo odpala

Witam. Mam problem z rozruchem audi gdy jest zimne. Przy temperaturze około -20 stopni nawet -10 gdy rano chcę go odpalic to podgrzeje 2 razy i próbuję odpalic od razu łapie i obroty rosną do 500 rmp i i od razu spadają i kręce cały czas z 15 sekund aż zaczyna łapać i w kocu Po co najmniej 20 kilku sekundach odpala. To samo jest gdy na dworze jest cieplej ale wtedy kilka sekund pokrece

1. Po pierwsze świece grzejemy tylko raz odpalamy po zgaśnięciu kontrolki grzania świec. 2. Kiedy wymieniany rozrząd Do sprawdzenia kąt synchronizacji wtrysku grupa 004 3. Ciepło już jest więc od 0 powinien palić bez problemu a i świece wtedy nie grzeją. 4. Wymiana świec ale trzeba sprawdzić czy faktycznie działają wystarczy że padł przekaźnik i nici z grzania 5. Możesz pokazać

VOLKSWAGEN problem z odpalaniem

Witam wszystkich Na wstępie zaznaczam że szukałem podobnego tematu na forum ale niestety nic nie znalazłem. A więc posiadam golfa 3 16 AEA 75KM benzynalpg. Parę dni temu podczas normalnej jazdy nagle auto zaczęło tracić moc po dodaniu gazu jeszcze szybciej przełączyłem na benzynę to samo w końcu zgasło. po kilku próbach odpalenia na jałowym odpala ale rzuca silnikiem (straszny klekot)

AUDI A6 C6 [ BPJ 2.0 170 KM] stuki w silniku 2.0 tfsi po rozgrzaniu sil

Witam to mój pierwszy post poniewaz stalem sie posiadaczem audi a6 c6 i pierwszy problem mianowicie stuki w silniku po rozgrzaniu sie do ok 90 stopni byłem u czterech mechaników i kazdy wymienił by cos innego dla jednego wszystko jest ok wiec dlatego moje pytanie co to takiego moze ktos miał taki problem ponizej zamieszczam link do filmiku przebieg to 140 tys km httpyoutu.beIQsaD60sh_I

temat. Silnik 2.0TFSI BPJ z 2006 roku. Od dwóch dni zaczęło się o mnie podobnie dziać. Na wolnych obrotach poniżej 1000rpm strasznie rzęzi z tyłu silnika (czasami zanika tak jakby coś wpadało w rezonans). Stawiam na łańcuszeknapinacz jak w tym temacie a może to jakiś problem z dystrybucją oleju do napinacza albo zawór zmiennych faz Po lekkim dodaniu gazu cichnie do zera - wystarczy

AUDI A6 C5 [A6 C5] silnik AJM ciezko pali

koledzy mam problem ktory zarzucilem na forum VW i Forum A6.... pomózcie bo wyczytalem u nas i tam i w A6 i nikt tak naprawde nie moze dojsc albo mial podobny defekt Witam kolegów.. mam kilka pytań..tj. kupiłem ostatnio zielona butelke AJM.. ale od poczatklu sa jakies problemy ..opisze co i jak i poprosze o sugestie...mialem wczesniej AELa i AFN wiec cos tam wiem..ale moze cos doradzicie.. 1. po

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Sprężarka klimatyzacji załącza się i wyłącza się co 5 sek.

Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum (wcześniej działałem na forum vw GOLFA). Kupiłem passata B5 i mam problem z klimatyzacją (KLIMATRONIC). Mianowicie po odpaleniu i włączeniu klimatyzacji widze jak ciągle załącza się i rozłącza sprężarka klimatyzacji w krótkich odstępach czasu takich około 5 sekund mimo że ustawiona temperatura jest na LOW. Sprzęgiełko na spreżarce jest

znajdującego się na wystającym króccu widac go zaraz po wymontowaniu lampy od strony pasażera. Czujnik ma 4 PINY miedzy dwoma z tych pinów po podaniu ciśnienia zamyka się obwód natomiast miedzy pozostałymi dwoma piami jest PRZERWA w momencie podania cisnienia oraz kiedy go nie ma (sprawdziłem miernikiem dokładnie nie ma tam nawet żadnej rezystancji jest po prostu przerwa). Przeczysciłem

VOLKSWAGEN MK3 TDI 1Z mam problem(y)...

Witam wszystkich Jestem tu nowy na forum jak i jestem w miare swiezym posiadaczem Golfa 3. Mam takie pytanie otoz od pocztku jak go mialem mialem problemy - przy przyspieszaniu (z tego co przegladalem forum dosc czesty problem) chodzi o szarpanie podczas przyspieszania od 3000 obrotow w gore przyspieszal skokami samochod byl sprawdzony Vag-iem 1552 i w tescie dynamicznym wykazywal zaniki (spadki) cisnienia

Witam wszyskich ponownie Dzis rano go odpalilem i odpalil bez problemu...hmm ciekawe bede musial sprawdzic te swiece poniewaz filtr paliwa byl wymieniany na samym poczatku bo myslalem ze to on moze byc przyczyna tego szarpania podczas przyspieszania. No wlasnie wydaje mi sie to bardzo za duzo dzis w trasie zrobilem ok 100km i spalil mi ok 7l to i tak duzo rozumiem ze kat wtrysku sprawdze vagiem natomiast

SEAT IBIZA III 6L Swiecące kontrolki na zegarach po wyjęciu kluzyka Ibiza 6L

Witam. Jest to mój drugi temat na tym forum więc witam jeszcze raz Kupiłem kilka dni temu Ibizę po małej kolizji (już po naprawie blacharskiej) i jako że nie miałem wcześniej kontaktu z tym modelem to grzecznie pytam się Was czy diody w zegarach które dotyczą temperatury silnika i rezerwy paliwa mają się ciągle lekko żarzyć Objaw jest taki że bez kluczyka ciągle się żarzą. Nawet

AUDI A6 C5 [ AJM 1.9 115 KM] Cięzko zapala

Witam kolegów.. mam kilka pytań..tj. kupiłem ostatnio zielona butelke AJM.. ale od poczatklu sa jakies problemy ..opisze co i jak i poprosze o sugestie...mialem wczesniej AELa i AFN wiec cos tam wiem..ale moze cos doradzicie.. 1. po kupnie rano bardzo ciezko zapalał..tj zapalał i gasł..po sprawdzeniu synchronizacji..wyszlo ok 8 czyli porazka..podjechalem do znajpomego mechanika na wymiane rozrzadu..rozebrał

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Spalanie stukowe again... - rozpoczęty 30 czerwiec 2010 - 2240

witambylem u diagnostyprogramem(nie vagiem) wykryl mi spalanie stukowe na dwoch cylindrachi do tego cofniecie zaplonu o 8 stopni na obrotach powyzej 3 tys..wytlumaczyl mi mniej wiecej dlaczego mam zamule..sonda lambda tez do wymiany i to niedlugo..oscyluje za wolno a na dodatek na vagu w ktoryms tam bloku pokazuje czasowe spalanie na biegu jalowymw adp powinno byc 0.5Lh..no u mnie jest 0.84Lh na jalowcu...ale

AUDI A6 C5 [A6 C5 19 TDI AFN] Cięzko pali na zimno

Witam Od zimy mam problem który opisany jest w temacie. To po kolei. W zimie przy -26C zamarzło paliwo - znaczy się woda. Nie istotne - efekt taki że zabiło mi auto. W konsekwencji tego dobiłem akumulator - kupiłem nowy. Przy okazji wymieniłem świece - wszystkie były nieżywe (dlatego autko bardzo bardzo ciężko zapalało) oraz filtr paliwa. Na chwilkę się poprawiło - ale ideału nie

AUDI A6 C5 [C5 2.8 TIP] Falujące pływające obroty ....

Witam Jakiś czas temu pojawiły się u mnie dziwne falowania obrotów. Najczęściej dzieją się tak między 1000 a 2000 obrmin ... przy spokojnej jezdzie za samochodami i niskimi predkosciami. Obroty faluja mi tak mniejwiecej o 200 obrmin jakby skrzynia chciala zmienic bieg ale w ostatniej chwili sie powstrzymywała i tak w kolko..... Natomiast gdy jade już szybciej mam więcej gazu obroty zachowują

filtry hmm ... chyba ze oba sa brudne ... (wymienei benzynowy bo nie wiem czy byl kiedykolwiek wymieniany) przewody wymienione swiece wymienione wtrsyki na gazie i benzynie byly by wyjechane ... hmm błędów jak mowie nie ma dalej nie wiem jednej podstawowej rzeczy czy wina lezy po stronie skrzyni czy silnika jak znajde chwilę czasu biore sie za czyszczenie przepustnicy wymiane ezektora i podmianki

SEAT LEON I 1M1 notlauf. zalezny od jakosci paliwa

Witam. Do czynienia z leonem mam od maja tegoz roku. Pierwszego notlaufa zdobylem w lipcu lub sierpniu tak wiec z duzym opoznieniem (a dziwne ze nie od razu po zakupie.. wskazywac by moglo ze to moje postepowanie z samochodem sie przyczynilo). W kazdym badz razie notlauf bardzo standardowy - v bieg 120kmh i nagly brak cisnienia spadek. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy. Nie zaglebialem

SKODA OCTAVIA nierówna praca silnika

Kilka minut po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach silnik zaczyna wariować. Obroty spadają do 500 poczym do 1500 bardzo trzęsie. Czasem silnik gaśnie. Mój silnik to benzyna 16 55 kw czyli aee na dodatek na gazie. Te objawy są zarówno na benzynie jak i na gazie. czytając fora o lpg wyczytałem ze trzeba wlać płyn do paliwa czyszczący wtryski zmienić świece i kable. Więc wlałem płyn

AUDI A6 C5 [a6 2.8 q] problem z odpalaniem na cieplo

Witammam problem z odpaleniem na cieplozmienilem juz czojnik teperaturyi nadal ten sam ploblem.Prosze o pomoc.A i jeszcze jedno komputer nie pokazuje zadnego bledu.Gdzie szukac przyczyny zmienilem juz(swiecefiltr powietszaprzewody cisnieniowe)i nic zadnej poprawy

Sprawdziłem że zaworek odpowietrzania cyka cały czas i czasami tylko przestanie na kilka sekund. Zamówię najpierw używany zaworek a potem wymienię czujnik G28. ----------------------------------------------------------------- czyBY NASTPI PRZEOM) Dziś przyszedł używany zawór odpowietrzania zbiornika paliwa ( oryginał bosch od anglika) i po jego zamontowaniu nie pojawił się już błąd

AUDI 2 dni stania i nie zapalil 2.4 AGA (jeszcze raz)

ktos wykasowal moj poprzedni post napisany w nocyi nie widze powodu czemu tak sie stalo. Moze szyanowni moderatorzy kasujac post mogli by wysylac notke na PW czemu tak sie stalo. 5. Użytkowanie forum 4. W przypadku wykasowania treści lub posta albo nałożenia BANA dany delikwent zostanie o tym powiadomiony przez PW lub E-MAIL. Moj problem to jak w temacie. Autko zapalilo dopiero po jakis 5 min krecenia

SKODA OCTAVIA Czujnik polozenia wału-silnik AQY

Otoz w nawiazaniu ostatniego posta z tego linka httpforum.octaviaclub.plviewtopic.phpt18215 chcialem zaptac forumowiczow co to za czujnik widoczny na ponizszych zdjeciach (zaznaczony w czerwonym kolkiem). czy jest to moze czyjnik polozenia walu silnik AQY. Chodzi o to ze ciagle szukam przyczyny i sprawdzilem ten czujnik za pomoca odlaczenia na pracujacym silniku i nic to nie dalo silnik dalej pracowal

się uruchomiły i wszystkie trzy wyszły OK. (robiłem to jak wszystko grało) 1. Test pierwszej sondy Lambda Samochód musi być nagrzany tzn wskazówka temperatury wody musi być na 90stC. vagiem wchodzimy w Basic Setting (04) (pol. Nastawy podstawowe) Wybieramy tylko jedną grupę 34. (Ważne aby była tylko jedna wybrana) Nagrzewamy katalizator (pole drugie musi się znaleźć w zakresie czyli

VOLKSWAGEN Ciężko pali biały dym...

Drodzy forumowicze Pacjent to 1Z seria nalatane licznikowo 210tys km w praktyce znacznie więcej choć dokładna liczba nie jest mi znana. Zakupiony około 5 miesięcy temu całą zimę przejeździł bezawaryjnie odpalał bez zająknięcia aż od czwartku kiedy to zaczął ciężko palić musiałem go pokręcić jakieś 6-7 sekund a jak odpalił to trzymał się przy 700 obrotach zakopcił sporo na

Ok wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę ale czy w takim wypadku jak mamy wykończone świece to będą problemy przy odpalaniu zarówno w temperaturze -10 jak i 10 kiedy nie potrzeba ich podgrzewać i czy silnik będzie w ogóle równo pracował Na logi niestety będę musiał do środy poczekać aż znajomy z vagiem wróci do polski jeśli chodzi o wieszalność wtrysku to czy jest jakiś

AUDI A3 I 8L Nierówna praca silnika po odpaleniu

Witam wszystkich Mam następujący problem z oooo (silnik 16 AEH) Jakiś czas temu zaczął mi ubywać płyn chłodniczy. Po dokładnych oględzinach zobaczyłem że nieźle leci z chłodnicy (po obu stronach). To samo potwierdził mechanik. Chłodnica została wymieniona na inną używaną. Pojeździłem trochę ale płyn nadal uciekał. Przestraszyłem się że to coś jeszcze innego a ponieważ

A więc po raz kolejny temat falujących obrotów... sprawdziłem już niemal wszystkie możliwe opcje - wymiana uszczelki planowanie głowicy - wymiana przepływomierza - czyszczenie adaptacja przepustnicy - świece - sprawdzenie kabli Silnik cały czas faluje - 200 na wolnych obrotach i nie równo chodzi. Jak dodaje gazu do 25tys. i odpuszczam to słychać na wydechu dziwne harczenie. Po wpięcieu

VOLKSWAGEN [MK 4] Masło pod korkiem oleju osad w płynie chłodniczym

Witam. Zacznijmy od tego że gofra kupiłem na szybkości i to był pierwszy błąd który wszyscy potępicie . Autko mocno przepłacone (BASIS 3d za 6000zł do opłat) 1.6 SR który się nie dogrzewał lecz jako że na samochód odkładałem 3 lata (jest to mój pierwszy samochód) postanowiłem sprawdzić ile poleci 170 było (drugi błąd) potem doszedłem do wniosku że brak odpowiedniej temperatury

AUDI 80 B4 [B4 1.9TDI 1Z] grzanie sie swiec w temperaturach...

Witam chcialem was zapytac bo kumpel ma taki problem ze czy silnik cieply czy zimny za kazdym razem grzeja sie mu swiece i to bardzo dlugo tak jak mi wtedy kiedy jest mroz -25 stopni i troche zglupialem bo myslalem ze czyjnik temperatury dalem mu swoj bo mialem dobry w domy ale dalej to samo za kazdym przekreceniem stacyjki swiece sie zapalaja i bardzo dlugo ma wysokie obroty tak jak u mnie wtedy gdy

W tdi na nowszym osprzecieczyli z nastawnikiem indukcyjnym ma zawsze mrugnąć na pół sekundy nawet latem ....na starszym osprzecie wogule nie mrugnie...zapala się tylko jak grzeją swiece czyli ok.5stopni ....Jak się zapala latem do sprawdzenia vagiem temperatura widziana przez ECU nie mylić z temp.na blacie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi