części samochodowe nanodatex

czy vagiem sprawdze swiece

Samochody związane z zapytaniem czy vagiem sprawdze swiece

Pytania i odpowiedzi: czy vagiem sprawdze swiece

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Sprawdzenie przekaźnika świec żarowych- jak to zrobić Vagiem

Witam Jak w temacie. Muszę sprawdzić czy świece są do wymiany czy to jest przekaźnik. Tylko nie wiem gdzie w Vagu 311.2 sprawdzić ten przekaźnik i w które okienko patrzeć i co w nim powinno być. Z góry dziękuję za odpowiedź

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Świece żarowe podgrzewające płyn chłodzący

Witam zima sie zbliza wiec i w aucie trzeba grzac ale czym tu grzac skoro diesle sie grzeja na tyle dlugo ze polowa z nas juz dawno dojedzie do pracyszkoly a wlasciwej temperatury dalej nie bedzie.. I teraz mam pytanie bo wiem ze jest cos takiego jak 3 swiece zarowe ktore powinny grzac plyn aby ten szybciej sie nagrzewal a co za tym idzie - zeby szybciej wiało cieplym powietrzem z nawiewow. Tylko

No wiec podziele sie moimi doswiadczeniami. Po dosyć długim zastanawianiu sie czy owy układ podgrzewania działaspekulowaniu czy moze nie ma go aktywowanego w sterowniku postanowiłem zamontować żarówki kontrolne(tak jak zrobił to jeden z forumowiczów). Ku mojemu zdziwieniu układ załącza sie prawidłowo po odpaleniu za jakieś 10 sek najpierw załacza sie przekażnik durzej mocy póżniej

Zamieszczone przez blackp7 No wiec podziele sie moimi doswiadczeniami. Po dosy&263 d&322ugim zastanawianiu sie czy owy uk&322ad podgrzewania dzia&322aspekulowaniu czy moze nie ma go aktywowanego w sterowniku postanowi&322em zamontowa&263 &380ar&243wki kontrolne(tak jak zrobi&322 to jeden z forumowicz&243w). Ku mojemu zdziwieniu uk&322ad za&322&261cza sie prawid&322owo po odpaleniu za jakie&347

AUDI A4 B5 [B5 AJM] Podgrzewanie paliwaświece żarowespalanie

czy samochód może więcej palić przy wykończonych świecach

X X 1 X X X X X czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 lub czujnik temperatury G72 w kolektorze ssącym uszkodzony X 1 X X X X X X nieistotne 1 X X X X X X X nieistotne 3) Wyjście przełączania X 1 przekaźnik małej mocy ogrzewania włączony 1 X przekaźnik dużej mocy ogrzewania włączony 4) Napięcie w instalacji samochodu [V] Dzięki. Ale rozumiem że tym sposobem sprawdze tylko czy

VOLKSWAGEN PASSAT Czy ja mam grzałkę cieczy chłodzącej i gdzie ona jest

Passat 19TDI 1994 silnik ze sterowaną elektrycznie pompą (brak linki) czy ja mam to z tematu bo chyba nie działa...

no co co pisałem CI maila świece ok puszka ze szkiełkiem ma w sobie 2 przekaźniki któe wyczyściełem (dosyć łatwo sie to rozbiera i jest to rozbieralne) Steruje to troszkę inaczej jak podałeś dwie świece i jedna świeca Przekaźniki ok niewiem jak to sprawdzać i prosiłem Cie o pomoc w sprawie dokłądniejszego opisu tego systema będę robił vagiem to sprawdzę czy czasem da siewysterowwać to testem wyjść...

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Kontrolka świec żarowych

hej i mam kolejne pytanko teraz odnośnie mojego autka smile po włączęniu zapłonu nie zapala się kontrolka świec żarowych wszystkie inne tak tylko nie ta bez znaczenia na temp. silnika (czyli nawet po nocy) po prostu nie zapala się co może być przyczyną poza np. przepaleniem się żarówki

dowiedziałem się od poprzedniego właściciela za jak założył dodatkowe odcięcie zapłonu to mu się tez tak robiło ale potem to ustało no i znowu mnie się to robi może to być spowodowane dodatkowym odcięciem zapłonu a vagiem sprawdzę go jeszcze raz ale to po świętach. a drugie pytanie może to oznaczać ze świece już nie działają tak jak maja działać dodam ze Vaga obsługiwał znajomy PS czy ma ktoś z okolic możliwość sprawdzenia vagiem

AUDI A3 I 8L [ A3 1.9Tdi AGR 97 ] świece w oleju dymienie

Jak w temacie. Auto mam od niedawna dziś pierwsza i jakże smutna wizyta u mechanika (sprawdzałem rozrząd wymieniłem filtry olej i płyn chłodniczy). Po głębszych oględzinach okazało sie że jedna ze świec jest całkowicie zalana olejem a pozostałe nieco mniej ale również. Z rury leci siwy dym. Póki co auto odpala ok ale mrozów jeszcze niema... Ciężko mi powiedzieć czy bierze olej

że auto przyspiesza normalnie. Juz sam nie wiem.... Co do samych świec to przed wymianą działały tylko 2(sprawdzenie przez podpięcie ich do akumulatora). Jak jest teraz ciężko powiedzieć bo jest ciepło i kontrolka świec wogóle sie nie pali. Wcześniej owszem. Co do sprawdzenia vagiem to licze że na dzisiejszym spocie ktoś go weźmie i sie sprawdzi tak jak radzicie. Zastanawiam sie czy

FIAT PUNTO II 188 188AX nie pali - czyżby centralka wtrysku

Sprawa ma się tak W mrozy zaczął często tracić moc. Nie miał zbytniej ochoty odpalać zimny telepał ale dało się normalnie jeździć po zagrzaniu. Potem zaczął tracić moc... Jak były te największe mrozy przestał palić całkiem. Gdy trochę zelżały to udało się go po długich męczarniach odpalić ale palił jakby na dwa cylindry. Gdy puściły mrozy zaczął jeździć praktycznie

SKODA OCTAVIA nierówna praca silnika

Kilka minut po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach silnik zaczyna wariować. Obroty spadają do 500 poczym do 1500 bardzo trzęsie. Czasem silnik gaśnie. Mój silnik to benzyna 16 55 kw czyli aee na dodatek na gazie. Te objawy są zarówno na benzynie jak i na gazie. czytając fora o lpg wyczytałem ze trzeba wlać płyn do paliwa czyszczący wtryski zmienić świece i kable. Więc wlałem płyn

AUDI A3 I 8L Nierówna praca silnika po odpaleniu

Witam wszystkich Mam następujący problem z oooo (silnik 16 AEH) Jakiś czas temu zaczął mi ubywać płyn chłodniczy. Po dokładnych oględzinach zobaczyłem że nieźle leci z chłodnicy (po obu stronach). To samo potwierdził mechanik. Chłodnica została wymieniona na inną używaną. Pojeździłem trochę ale płyn nadal uciekał. Przestraszyłem się że to coś jeszcze innego a ponieważ

A więc po raz kolejny temat falujących obrotów... sprawdziłem już niemal wszystkie możliwe opcje - wymiana uszczelki planowanie głowicy - wymiana przepływomierza - czyszczenie adaptacja przepustnicy - świece - sprawdzenie kabli Silnik cały czas faluje - 200 na wolnych obrotach i nie równo chodzi. Jak dodaje gazu do 25tys. i odpuszczam to słychać na wydechu dziwne harczenie. Po wpięcieu

Zamieszczone przez Rydzio A więc po raz kolejny temat falujących obrotów... sprawdziłem już niemal wszystkie możliwe opcje - wymiana uszczelki planowanie głowicy - wymiana przepływomierza - czyszczenie adaptacja przepustnicy - świece - sprawdzenie kabli Silnik cały czas faluje - 200 na wolnych obrotach i nie równo chodzi. Jak dodaje gazu do 25tys. i odpuszczam to słychać na wydechu

AUDI A4 B5 [B5 ABC] Gdzie mozna znalezc prawidlowe wartosci dla proby statycznej

mam prosbe gdzie mozna znalezc wartosci prawidlowe dla tego silnika. mam wrazenie ze cos jest nie tak- a moj mechanik mowi ze sie czepiam thx

rozlaczylem klime a odczyty sa takie same sprawdze swiece i przewody czy u mnie przeustnica jest elektroniczna i da sie ja zadoptowac vagiem co jeszcze moze dawac objawy szarpania silnikiem pozdrawiam p.s siagnalem else ale nie moge urochomic

AUDI A4 B6 A4 B6 25TDI BFC całkowity brak mocy pali się ESP i świece

witam serdecznie jakaś godzinę temu jadąc miastem moje auto nagle straciło całkowicie moc zapaliły się lampki od ESP i lampka od świec żarowych miga. Dojechałem samochodem pod dom jadąc 10kmh zero reakcji na wciskanie pedału gazu. Odpala normalnie wrzucajac na D lub R samochod jedzie ale tylko wspomniane 10kmh. Ktoś ma jakiś pomysł Jutro u mnie w mieście jest wciąż stan zagrożenia

znalazłem jakiś temat z 2008r i ktoś miał podobny problem przez wilgoc poszedlem do samochodu odpalilem go i pojechał normalnie widocznie to wilgoc bo lalo ostro ale sprawdze go jutro vagiem dla pewnosci czy nic glebszego nie siedzi

VOLKSWAGEN 1.6 AFT Odcina zapłon przy 5000 obr. pali 12-15 L

Witam pozornie temat poruszany juz kilkukrotnie.Jednak moj przypadek jest troszkę inny. Mianowicie - przy obciążonym silniku (podczas jazdy) obroty dochodzą do 5.000 obr. bez względu na bieg (np. na 5 biegu max. pr. 140 kmh.) Natomiast gdy silnik jest nieobciążony (auto stoi wrzucam luz) to obroty bez problemu dochodzą do 6.800 obr - czyli tak jak być powinno.Dotychczasowe posty dotyczyły

AUDI A4 B7 [B7 BLB] Uszkodzona świeca żarowa

Witam czy w przypadku przepalenia jednej ze świec nie powinien sygnalizować tego FIS lub check. Bylem u mechanika podłączył przy okazji vag i niby wyszła przerwa na 4 świecy. Dodam ze żadnych dziwnych komunikatów nie było na desce. Pozdrawiam.

Zamieszczone przez ALBINEK W tym silniku świece żarowe masz pod pokrywą klawiatury w głowicynie ma ich na wierzchu.Koledzy piszą że vagiem nie spradze świec żarowych a u mnie po sprawdzeniu vagiem wyskoczył kod.Wpisałem ten kod w szukajke i tak mi wyszło że pierwsza świeczka nie działa Też miałem walnięta świece i wyskoczył błąd świecy 4 cylindra na VAG-u. Więc chyba da

AUDI A4 B6 [B6 AWX] Bardzo słabo odpala w te mrozy.

Autko w te mrozy słabo odpala za 4 5 razem dopiero dziś załapał za 10 i musiałem podłączać kable do aku sąsiada . . czy to wina swiec zarowych Są do wymiany Zadna kontrolka sie nie swieci Co to moze byc . Kolega w 17 letnim mercedesie zapala na dotyk. (wymienial swiece zarowe)

Zamieszczone przez Musashi Zamieszczone przez gar.bik Ale Jak myślisz w czym tkwi teraz różnica miedzy silnikiem np AWX z 2001 a AWX z 2003 wiemy że świece w nowszych modelach są 97 mm w starszych 92 ale zastanawiam się czy różnica jest w głowicy czy w budowie samego tłoka bloku silnika no wlasnie spodziewalem sie roznych osadzen swiec w glowicy a wiec i roznych glowic ale

Zamieszczone przez gar.bik Zamieszczone przez Musashi Zamieszczone przez gar.bik Ale Jak myślisz w czym tkwi teraz różnica miedzy silnikiem np AWX z 2001 a AWX z 2003 wiemy że świece w nowszych modelach są 97 mm w starszych 92 ale zastanawiam się czy różnica jest w głowicy czy w budowie samego tłoka bloku silnika no wlasnie spodziewalem sie roznych osadzen swiec w

Zamieszczone przez Musashi Zamieszczone przez gar.bik Zamieszczone przez Musashi Zamieszczone przez gar.bik Ale Jak myślisz w czym tkwi teraz różnica miedzy silnikiem np AWX z 2001 a AWX z 2003 wiemy że świece w nowszych modelach są 97 mm w starszych 92 ale zastanawiam się czy różnica jest w głowicy czy w budowie samego tłoka bloku silnika no wlasnie spodziewalem

VOLKSWAGEN pali mi bezpiecznik na akumulatorze

Witam mam problem z moim golfem 4 silnik ALH 1.9 TDI 90km. Pali mi bezpiecznik na akumulatorze te blaszki co tam sa wg ksiazki serwisowej jest to bezpiecznik o oznaczeniu S163 50A Silnik.. bezpiecznik jest spalony a wszystko w samochodzie działa.. Dodam jeszcze ze bezpiecznik nie pali sie odrazu po przekreceniu zapłonu tylko po jakims czasie podczas jazdy.. miał ktos podobny problem lub wie od czego

Podepnę się pod temat. Zauważyłem dzisiaj że nie grzeją mi świece żarowe (było -1C climatronic pokazywał 1c). Wszystkie są sprawne. Po odpięciu czujnika temp. cieczy chłodzącej świece grzeją czyli elektryka jest OK. czy w samodiagnozie w climatroniku jest możliwość sprawdzenia temp. silnika Obecnie nie mam możliwości sprawdzenia tego vagiem ale gdy podłączałem wcześniej wyskakiwał

VOLKSWAGEN [MK4 TDI 90 PS ALH] rorząd problem z odpalaniem

Witam wszystkich serdecznie Przyznam szczerze ze dokonalem rejestracji na tym forum tylko ze względu na problem jaki się zrodził z moim golfem 4 1alh 19 tdi 90 ps. (99r)Szukałem odpowiedzi na tym forum no i znalazłem ale nie do końca trafiającą w mój problem. Sprawa wygląda tak Auto sprowadziłem 2 miesiące temu. Ogólnie wszystko super cacy czekała mnie tylko wymiana oleju filtrów i rozrządu

Podaj jaka jest wartośc kąta wtrysku- sprawdz to vagiem. Jak xle odpala napierw do sparwdzenia kat wtrysku potem czy w węzyku pakiwa nie ma powietrza U mnie było na zimno ciężko palił ale kąt był ok zregenerowałem rozrusznik mimo ze wydawało mi sie ze jest dobry - nie tylko wymiana tulei ale i szczotko trzymacza i szczotek mimo ze sa dobre na koncu sa lekko przegrzane o dalej był taki efekt

AUDI A3 Za krótkie grzanie świec - zła temp. cieczy

Witam wszystkich. Szukałem podobnego tematu... Nie spotkałem sie z takim problemem Sprawa polega na tym samochód odpala mi źle czy jest ciepło czy jest zimno ( jak jest zimno gorzej niz gorzej). Rozrusznik kręci normalnie ale nie chce zacząć pracować silnik. Wymieniłem akumulator czujnik temperatury cieczy. Byłem pewny ze czujnik załatwi problem . Moje spostrzeżenia co do tej usterki

Zamieszczone przez slawekdunin Widze ze to troche grupsza robótka. Zabiore sie za to jak troszke cieplej będzie. Dodam ze świece wymieniłem. Przed czyszczeniem EGR i kolektora sprawdze przewody zapłonowe czy wszystkie świeczki palą. Oby to to. skoro dysponujesz vagiem to zacznij od sprawdzenia wartości kąta synchronizacji wtrysku Select 01 Engine 08 Meas Block grupa 004 pole 4 - wartość

VOLKSWAGEN GOLF IV VW Golf IV 1.6sr akl 99 Wtryskiwacze i inne problemy

Witam wszystkich Jestem tutaj nowy. Jeśli ten tamat byl to sorry aczkolwiek z tego co wydaje mi się nikt do końca nie wyjaśnił sprawy trzęsących czasami dużo palących się akl-ów a to może mieć jakiś związek ze sprawą bo starałem się przeczytać prawie całe forum.NIedawno Stałem się posiadaczem Golfa IV 1.6sr akl 99 i od tego dnia zaczęły się moje problemy. POmijam szarpanie

AUDI A4 B8 [INNE] [1.9 SDI AQM Golf IV] Nierówna praca po nocnym postoju na mrozie

Witam na forum Audi Silnik 1.9 SDI AQM rocznik 2002. - Wolnossacy diesel bezposredni wtrysk pompa VP37 czyli takie tdi vp bez osprzetu) Problem (a może szukam kwadratowych jaj )) Przy aktualnych ujemnych temp. po nocy gdy silnik jest zimny pali od strzala ale nierówno chodzi przy jedzie szczególnie na małych obrotach 1000-1500 najbardziej odczuwalne nierówno pracuje tak jakby nie palil na wszystkie

AUDI A4 B6 [B6 ALT] Problem z odpaleniem z rana

Witam ostatnio mam problem z autem. Rano gdy auto jest zimne mam problem z odpaleniem. Od kilku dni coraz bardziej to odczuwam . Na poczatku jak przekrecalem kluczyk to auto zapalo ale obroty podskoczyly do 600-700 i gaslo za 2 razem juz paliło normalnie. A dzis już jak przekrecilem to niechcial odpalic męczył sie męczył i nic wkońcu po kilku próbach odpalił ale byly efekt jak wyzej czyli

nowa sam już nie wiem co mam robić vag nic nie pokazuje.[br]Dopisany 03 Styczeń 2012 1231_________________________________________________ Zamieszczone przez rafcio20p "A może problem z brakiem paliwa benzyny U siebie w A3 wstawiłem czasówkę do pompy paliwa.Po nocy było podobnie a instalacja LPG nowa Wstawiłem zaworek zwrotny na PB nie pomogło W chwili przekręcenia kluczyka

VOLKSWAGEN PASSAT Dogrzewanie płynu chłodzącego - wnioski spostrzeżenia

Witam ostatnio rozpocząłem walkę z podgrzewaczem płynu chłodzącego. Postanowiłem się podzielić swoimi doświadczeniami i prosić o pomoc. Jak zapewne większość z forumowiczów wie niektóre Passaty wyposażone zostały w elektryczny podgrzewacz cieczy chłodzącej. Jest to bardzo pożyteczna bestia w okresie mrozów. Niestety u mnie owy podgrzewacz nie działa i postanowiłem to zmienić.

do wyjęcie i sprawdzenia na biurku. Corvin Powinieneś mieć tak samo bo mam oryginalną fabryczną instalację. Pozdrawiam tokarz --------- Po podpięciu samochodu do VAGa w sekcji output tests silnika mam dostępną jedynie opcję low output bez high output. Ale o dziwno przekaźnik dostaje sterowanie i na jedną świecę podawane jest napięcie. Zaraz zobaczę wszystkie warunki czy

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Telepanie szarpanie silnikiem przy przyspieszaniu

Witajcie. Pisałem w wątku httpwww.a4-klub.plsmfb5_atj_sza...t114250.0.htmlale postanowiłem założyć osobny temat bo tamten poniekąd jest o ATJ a ja mam AFN) A zatem w skrócie - szarpało autem przy przyspieszaniu w zakresie 16-20k obrotów wiec za namową wymieniłem filtr paliwa (z Filtrona na Mann - zgodnie z zaleceniami). Ale niestety... Niestety wymiana filtra nie pomogła i telepanie

Jest ktoś w okolicach Bielska-Białej kto to dobrze robi Będę wdzięczny za podpowiedzi...Sam raczej się nie zabiorę - trochę trudna sprawa) Faktycznie doczytałem teraz o objawach towarzyszących temu nastawnikowi i jego zasyfieniu - jest tak że jak puszczę gaz nie do końca to zatrzęsie bardziej. Jak dam ful gaz to problemu nie ma... będę musiał z mechanikiem pogadać czy to da się

VOLKSWAGEN 1.8 ABS 94 mono-motronic stukanie wtryskiwacza

Witam wszystkich forumowiczów. To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.Problem z moim MK3 1.8 ABS 94 (mono-motronic) trwa od 5 lat. Co jakiś czas przy wilgotnej pogodzie w czasie nagrzewania silnika obroty silnika spadały na kilkanaście sekund o połowę czyli zamiast 1100 było 500-600 obrmin. Jak silnik był nagrzany wszystko było OK. Wymieniałem przewody świece itd.

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Nierówne obroty oraz brak mocy na ciepłym silniku

Mam problem moje a4 1.6 1995r na ciepłym silniku ma nierówne obroty oraz słabo się wkręca na wysokie obroty (przycina się). Dodam że na zimnym silniku ok przyspiesza dobrze chodzi równo. Wymieniłem przewody zapłonowe świece i przepływomierz ale nic nie pomogło.

Zamieszczone przez Grzesiek_A4 Mam problem moje a4 1.6 1995r na ciepłym silniku ma nierówne obroty oraz słabo się wkręca na wysokie obroty (przycina się). Dodam że na zimnym silniku ok przyspiesza dobrze chodzi równo. Wymieniłem przewody zapłonowe świece i przepływomierz ale nic nie pomogło. wymiana filtrow paliwapowietrzasprawdzeniewymiana wtryskiwaczyczyszczeniewymiana przepustnicysprawdzenie

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Przerywanie silnika

witam pomożcie mi bo pojawil u mnie sie problem z silnikiem do dzis wszystko chodzilo idealnie wyjezdzalem z pracy i nagle silnik zaczal pracowac tak jakby na 2 cylindrach.. przerywal i dusil sie no i nie mial mocy..dojechalem do domu podlaczylem do do VAGa i na silniku pojawil sie blad sporadyczny zla adaptacja skladu mieszanki..skasowalem go ale po zagrzaniu sie silnika przyspieszajac motor dalej

kolego swiece mam nowe filtr powietrza rowniez.. kable sprawdze w nocy to chyba bede widzial czy naja przebicie czy nie tylkko nie wiem jak sprawdzic kolektory te wyzej wspomniane w sumie to nawet nie orintuje sie gdzie one sie znajduja .. blad pewnie wyskoczy ale to sprawdze jutro jeszcze raz vagiem..

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z AWX N75 N18 N239

Witam wszystkich Mam problem ze swoim passatem rok 2003 AWX. Podczas jazdy pojawiła się kontrolka ESP auto od razu chwyciło muła. Po jakiejś chwili zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i napis engine workshop. Od tego momentu auto również gorzej pali. Kręci dobrze ale dłuższy czas mija zanim zaskoczy. Po około 5 sek po przekręceniu kluczyka a jeszcze przed odpaleniem zaczynają

VOLKSWAGEN problem z odpalaniem

Witam wszystkich Na wstępie zaznaczam że szukałem podobnego tematu na forum ale niestety nic nie znalazłem. A więc posiadam golfa 3 16 AEA 75KM benzynalpg. Parę dni temu podczas normalnej jazdy nagle auto zaczęło tracić moc po dodaniu gazu jeszcze szybciej przełączyłem na benzynę to samo w końcu zgasło. po kilku próbach odpalenia na jałowym odpala ale rzuca silnikiem (straszny klekot)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Sprężarka klimatyzacji załącza się i wyłącza się co 5 sek.

Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum (wcześniej działałem na forum vw GOLFA). Kupiłem passata B5 i mam problem z klimatyzacją (KLIMATRONIC). Mianowicie po odpaleniu i włączeniu klimatyzacji widze jak ciągle załącza się i rozłącza sprężarka klimatyzacji w krótkich odstępach czasu takich około 5 sekund mimo że ustawiona temperatura jest na LOW. Sprzęgiełko na spreżarce jest

znajdującego się na wystającym króccu widac go zaraz po wymontowaniu lampy od strony pasażera. Czujnik ma 4 PINY miedzy dwoma z tych pinów po podaniu ciśnienia zamyka się obwód natomiast miedzy pozostałymi dwoma piami jest PRZERWA w momencie podania cisnienia oraz kiedy go nie ma (sprawdziłem miernikiem dokładnie nie ma tam nawet żadnej rezystancji jest po prostu przerwa). Przeczysciłem

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Spalanie stukowe again...

witambylem u diagnostyprogramem(nie vagiem) wykryl mi spalanie stukowe na dwoch cylindrachi do tego cofniecie zaplonu o 8 stopni na obrotach powyzej 3 tys..wytlumaczyl mi mniej wiecej dlaczego mam zamule..sonda lambda tez do wymiany i to niedlugo..oscyluje za wolno a na dodatek na vagu w ktoryms tam bloku pokazuje czasowe spalanie na biegu jalowymw adp powinno byc 0.5Lh..no u mnie jest 0.84Lh na jalowcu...ale

SEAT LEON I 1M1 notlauf. zalezny od jakosci paliwa

Witam. Do czynienia z leonem mam od maja tegoz roku. Pierwszego notlaufa zdobylem w lipcu lub sierpniu tak wiec z duzym opoznieniem (a dziwne ze nie od razu po zakupie.. wskazywac by moglo ze to moje postepowanie z samochodem sie przyczynilo). W kazdym badz razie notlauf bardzo standardowy - v bieg 120kmh i nagly brak cisnienia spadek. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy. Nie zaglebialem

AUDI A6 C5 [A6 C5] silnik AJM ciezko pali

koledzy mam problem ktory zarzucilem na forum VW i Forum A6....pomózcie bo wyczytalem u nas i tam i w A6 i nikt tak naprawde nie moze dojsc albo mial podobny defektWitam kolegów.. mam kilka pytań..tj. kupiłem ostatnio zielona butelke AJM.. ale od poczatklu sa jakies problemy ..opisze co i jak i poprosze o sugestie...mialem wczesniej AELa i AFN wiec cos tam wiem..ale moze cos doradzicie..1. po kupnie

AUDI 2 dni stania i nie zapalil 2.4 AGA (jeszcze raz)

ktos wykasowal moj poprzedni post napisany w nocyi nie widze powodu czemu tak sie stalo. Moze szyanowni moderatorzy kasujac post mogli by wysylac notke na PW czemu tak sie stalo. 5. Użytkowanie forum 4. W przypadku wykasowania treści lub posta albo nałożenia BANA dany delikwent zostanie o tym powiadomiony przez PW lub E-MAIL. Moj problem to jak w temacie. Autko zapalilo dopiero po jakis 5 min

AUDI A4 [ALL] Włącza się ssanie - co się dzieje

Witam Zamierzam kupić A6 z 19TDI 110KM i chciałbym się dowiedzieć co najprawdopodobniej jest do wymiany (ile w najgorszym przypadku może kosztować usunięcie usterki i jak ją vagiem zdiagnozować. Sytuacja przedstawia się tak że po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku kontrolka świec nie chce zgasnąć po kilku sekundach (świeci się długo jak w zimę) odpaliłem więc nie czekając

oczywiście chodzi o sygnał z czujnika G62 - efekt świecenia kontrolki świec żarowych przez około 20 sekund to brak łączności tego czujnika ze sterownikiem silnika dobrym natomiast objawem jest to że silnik po rozgrzaniu nie wchodzi na wyższe obroty a kontrolka świec szybko gaśnie - świadczy to o tym że sygnał z owego czujnika zaskoczył w takim przypadku wstrzymałbym się z zakupem

AUDI A3 I 8L Kopci na niebiesko i trzesie tylko na zimnym silniku

Witam Od kilku dni mam problem z moim A3 silnik 19TDI AGR 90KM. Otoz po odpaleniu na zimnym silniku strasznie kopci na niebiesko i silnik sie telepie nierowno pracuje. Wymienialem ostatnio serwo ale nie sadze ze to jest z tym powiazane chociaz mam wrazenie ze wczesniej tak nie bylo. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny czy moglo byc cos ruszone przy wymianie serwa co to powoduje Dzieje sie tak

Zamieszczone przez owieczka Możesz sprawdzić czy dochodzi napięcie na świece w prosty sposób niezależny od temp. Po odpaleniu zimnego silnika ściągasz listwe zasilającą i sprawdzasz próbnikiem napięcia lub miernikiem czy dochodzi prąd. Musisz się trochę uwijać ponieważ masz na to 2 min. Mniej więcej tyle trwa dogrzewanie zimnego silnika. Przekaźnik świec możesz sprawdzić vagiem

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Dziwne wskazania temperatury płynu chłodzącego

Proszę o radę bo nie wiem cosię dzieje a mianowicie zaraz po odpaleniu temp powinna wskoczyć na 90 stopni i tak trzymac cały czas podczas jazdy czy to krótkiej czy długiej. U mnie jest odwrotnie cały prawie czas podczas jazdy wskazówka jest na 50 stopniach nieraz rośnie powoli i dochodzi do 90 a czasem jest tak że trzyma od 60 do 80 stopni. Autko kupiłem od dobrego kolegi mówił że wymnienił termostat poradzcie co to może być w czym tkwi przyczyna zachowania się wskażnika.

wirusekx ano zależy ktory czujnik nie dziala. Jesli G2(czujnik odpowiedzialny za wskazania na desce ) to nic wielkiego sie nie bedzie dzialo oprocz zlych wskazan na desce. Gorzej jesli to czunik g62. Czujnik ten wysyla inforamcje do komputera auta. Jesli nie dziala poprawinie mozesz miec problem z odpaleniem auta w mrozy gdyz czujnik nie poda do Ecu poprawnej temperatury. Moze tez być przyczyna

wirusekx ano zależy ktory czujnik nie dziala. Jesli G2(czujnik odpowiedzialny za wskazania na desce ) to nic wielkiego sie nie bedzie dzialo oprocz zlych wskazan na desce. Gorzej jesli to czunik g62. Czujnik ten wysyla inforamcje do komputera auta. Jesli nie dziala poprawinie mozesz miec problem z odpaleniem auta w mrozy gdyz czujnik nie poda do Ecu poprawnej temperatury. Moze tez być przyczyna

AUDI A4 Pali za 3-4 razem

Witam mój brat ma paska 1.8 adr ma problem z porannym odpalaniem auta. Zapali gaśnie praktycznie od razu potem jeszcze tak ze dwa trzy razy to samo i potem odpala normalnie. Występuje to tylko po dłuższym postoju auta jak silnik jest zupełnie zimny. Na rozgrzanym pali na dotyk. Na gazie również działa bez zarzutu. Dziś podłączałem vag-a brak błędów na benzynie wyczułem bardzo delikatnie

Zamieszczone przez darkodgcs Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnieniaktóry łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektorapopsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest teżże nie trzyma już listwa wtryskowa.Aby wykluczyć sprawy związane

Zamieszczone przez krzysiekml Zamieszczone przez darkodgcs Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnieniaktóry łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektorapopsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest teżże nie trzyma już listwa

AUDI A4 B5 [B5 AVG] Problem z odpalaniem logi

Witam. Ostatnio zauważyłem że już przy tych temperaturach tj. nocą około 0st w dzień około 9 muszę kręcić dłużej niż zazwyczaj. To zaczęło się dziać nagle wcześniej gdy były nawet przymrozki odpalał bardzo dobrze. Dodam że jeżdżę co drugi tydzień do pracy tj dziennie 50km w obi strony (25km w jedną 8h przerwy i 25km w drugą). Dodatkowo co drugi dzień auto robi 6km(3km w

zacznij od ustawienia kąta wtrysku choć mechanik powinień ustawić ci to w cenie wymiany rozrządu i sprawdz próbówką świece żarowe czy wszystkie sprawne ale ten ką wtrysku na początek i wszystkie sprawdzenia vagiem robi się na rozgrzanym silniku 90 stopni

VOLKSWAGEN Przerywanie w silniku

Witam. Na początku chciałbym powiedzieć że jestem nowym posiadaczem golfa jak i również nowym użytkownikiem tego forum więc proszę o wyrozumiałość Mam Golfika III 1.8 w gazie. Od jakiegoś czasu borykam się z dziwnym problemem. Silnik ładnie pracuje ale jeśli skręcę kierownicę maksymalnie (np. przy parkowaniu) to silnik gaśnie. Czasami stojąc na skrzyżowaniu silnik zaczyna przerywać

Po prostu zdejm górną osłonę paska rozrządu i sprawdź ustawienie to trwa 5 minut i wiesz. A jak sprawdzić - dowiesz się z forum. Natomiast nie m0żesz liczyć przy takich objawach na super konkretną pomoc bo moga one wynikać z miliona problemów. Po za kupie auta jest zasada zmieniasz rozrząd i najlepiej jeszcze kable zapłonowe i świece olbrzymia część problemów znika wówczas. A jeśi

VOLKSWAGEN Szarpanie skoda octavia 1.6

Witam koledzy. Sprawa dotyczy samochodu mojej ciotki w którym dzieje się następująca rzecz (skoda octavia 1.6 75 KM) Pewnego dnia ciotka wjechała w dużą kałużę auto zgasło nie odpalało. Zostało odwiezione do mechanika który stwierdził że popaliły się jakieś kable pod akumulatorem ok wymienił wszystko dodatkowo kopułkę palec przewody WN świece itp. auto odpalało jeździło bez

VOLKSWAGEN Rzuca na jalowym

Witam mam problem z obrotami w moim golfie 16 AEE. Ostatio robilem w serwisie planowanie glowicy i wymiane uszczelki.Silnik po naprawie na jalowym ma momenty nierownej szarpanej pracy. Wymienilem swiece kopulke przewody wszystkie uszczelki.Moze mi ktos podpowiedziec co jest z moim autem.Z gory dziekuje

Moze i wy macie racje z tym vagiem u mnie najpierw mowili ze to jakby zaplon na ktoryms cylindrze zanikal sprawdzili swiece wymienili kopulke i palec i nic. Teraz umowiony jestem na sprawdzenie wtryskiwaczy podobno jakis simering czy cos moze lewe powietrze puszcza i na kompa jak nie pomoze to nie wiem co dalej. [ Dodano 06 Mar 2010 1849 ]Aha na wolnych obrotach przy zdjentym filtrze widac ze razem

AUDI A3 I 8L praca na 3 cylindry

Może macie jakiś pomysł. 1.8T troche pogrzebane. Silnik pracuje głownie na 3 gary czasami włącza się czwarty czasami działa na pół gwizdka. traci moc chodzi jak dobry chopper. uszczelka pod głowicą nowa cewki i świece zmieniane. przychodzi mi tylko do głowy że jedna cewka nie dostaje prądu (ale błedów na vagu żadnych) albo brudny wtryskiwacz (jakiś syf zmienia swoje położenie i raz przytyka otwory a raz nie) proszę o radę.

Wykręć świecę załóż na nią cewkę i połóż na bloku silnika-niech ktoś odpala motor a druga osoba obserwuje czy świeca iskrzy.To chyba najprostszy sposób na sprawdzenie układu zapłonowego.vagiem można z kolei zrobić test silnika i sprawdzić tym samym prace wtryskiwaczy.

AUDI A3 I 8L Szarpie po uruchomieniu silnika

Witam serdecznie mam problem... rano jak odpalę autko to przez 1 sza minute<-> strasznie mi szarpie coś pod maska... bardzo to czuć w kabinie i czasami mam wrażenie ze zaraz coś sie spieprzy i nie dojade do pracy ale o dziwo to mija szczególnie jak ruszę (z ruszaniem też na początku jest problem bo auto przynajmniej takie mam wrażenie jakby miało spadek mocy) i tak mniej wiecej po przejechaniu

do Emalii i fidek89 W benzynkach obstawiał bym świece kable....najczęstsze przyczyny.........hmmm w najgorszym wypadku cewki albo wtryski. Zaczął bym od podpięcia pod VAGa....... będzie jakiś pogląd na zachowania elektroniki i czujników......... Tak przytoczę coś odnośnie benzyniaków miałem kiedyś leona 1.8T silnik miał takie dziwne wahania obrotów i szarpania............ po sprawdzeniu

AUDI A8 D2 [A8 D2] Gaśnie Silniczek krokowy To jest to Foto HELP

Tak jak w temacie... szukam silniczka krokowego w Audi A8 D2 95r czy to jest to co zaznaczyłem na tym foto Problem już poruszałem na tym forum... chodzi o to że przy zatrzymaniu autka spadają obroty albo po prostu gaśnie... czasami nawet na postoju... jak wrzucam bieg D to obroty spadają lekko tak jak zawsze ale po dłuższej chwili mocno spadają... wrzucam na N albo P.. prze gazuję...

Dzięki za konkretną wypowiedź Krokowca przemyłem jako tako... Świece miałem wymieniane chyba z rok temu... więc wymiana chyba i tak się przyda choć nie wiem co ile powinno się je wymieniać... Przepływomierz mam raczej OK... bo był wymieniany... Co do cewek to raczej na VAG by coś pokazało... no i pali na wszystkie cylindry... Sprawdzę vagiem te kanały i dam znać co z tego wyszło... Tylko powiedź jak sprawdzić tego TPS Miernik mam... ale mam sprawdzić zakres napięcia czy jak to sprawdzić w ogóle Bo przecież muszę odłączyć krokowca od TPSy...

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi