części samochodowe nanodatex

bmw seria 7 zawór recyrkulacji spalin

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 7 zawór recyrkulacji spalin

BMW SERIA 3 E46 [E46] Problem z moca bardzo dziwny.

Witam. Mam problem z moim autkiem a wyglada to tak Kiedy jest upal na zewnatrz wysoka temperatura to auto strasznie traci na mocy. Objawia sie to tak ze z 1 rusza jak muł(ekonomizer przekreca sie az za 20) na 2 to samo na 3 biegu gdy pedl mam wcisniety do konca ekonomizer pokazuje spalanie na 14l i nie idzie wogole dalej na niskich obrotach ponizej 25 tysiaca nie jest jeszcze tak zle ale od 25 tysiaca

musisz pojechać na komputer żeby go zaadoptować. Bardziej wygląda mi to na intercooler. Możliwe że jest strasznie zabrudzony i nie chłodzi powietrza wystarczająco. Może jakieś połączenie z intercoolerem masz walnięte. Góra       Nygus320D  Tytuł Napisane 28 lipca 2009 2201  Forumowicz Posty 121Lokalizacja Konin Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 BMW E46 problem z EGR

Witam wszystkichmam pytankoniedawno zakupiłem bmw3 e46 1999rokbyła bardzo mułowatadusiła się przy większych prędkościach(czułem jakby paliwo się odcinało tak że o wyprzedzeniu mogłem zapomniec)a ze startu zbierała się tak że rowerem można mnie było wyprzedzićdopiero przy około 3000tys obrotów zaskakiwaławięc zaprowadzłem ją do mechanika.mechanik po podłączeniu do kompa stwierdził

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do BMW SERIES 7

BMW SERIA 5 E39 [e39 520d] problem z silnikiem

Mam problem od jakiegoś czasu gdy auto się zagrzeje do temp. roboczej po przegazowaniu go na luzie zaczyna szarpać silnikiem tak jakby go dławiło i z rury leci biało niebieski dym dzieje sie to tylko na luzie auto normalnie jeździ zbiera sie jak powinno żadnego ubytku mocy jak dodam gazu powoli to nic sie nie dzieje tylko przy mocniejszym wciśnięciu gazu na zagrzanym silniku oleju nie ubywa

pojechałem na komputer wyszedł błąd zawór regulacji ciśnienia doładowania pojechałem do znajomego mechanika powiedzial ze winne moga byc stare węże podcisnieniowe powymieniał je po tym było trocbe lepiej auto mniej przyduszało ale po paru dniach znów wróciło zaślepiłem egr tzw. ściągłem węzyk do niego idący tez nie pomogło pojechałem znów na komputer wyszły 2 błędy zawór

BMW SERIA 5 E46 320D -troszke nim szarpie...prosba o porade-dosc pilne

Witam samochod jak wspomnialem 320D e46 150KM problem jest taki najczesciej przy redukcji np z 3 biegu na 2-i po dodaniu lekko gazu w okolicach 1900-22002300 wystepuje czesto dziwne delikatne szarpanie pare razy ow problem wystapil takze przy normalnym przyspieszaniu-zawsze bardzo delikatnie dodawalem gazu przy mocniej wcisnietym pedale takiego efektu nie wychwycilem pojechalem podpiac samochod

BMW SERIA 3 E46 [e46] 1.9 zawór egr problemy

Witam dalej walczę z moim m43 i kontrolką silnika... słyszałem że ta część to zawór egr tak buczy ok 3 minut gdy odpalam silnik rano no i gdy odłączyłem wężyk wydaje mi się że jest podniesionyjest i gdy zapaliłem nic się nie zmieniło.. słyszałem że ta część potrafi się zawiesić.. czym to skutkuje... bo to chyba nie normalne że auto zalane za 50zł robi 100km... proszę o jakieś odp..

zxdslpoiuyt5  Tytuł Re [e46] 1.9 zawór egr problemyNapisane 20 września 2010 1426  to w końcu sad się to buczenie bierze to o którym napisał autor postu Góra      kicer1983  Tytuł Re [e46] 1.9 zawór egr problemyNapisane 20 września 2010 2249  Forumowicz Wiek 29Posty 309Lokalizacja opolskie Moje bmw

BMW SERIA 3 co to jest

zrobilem zdjecia tego czegos i postaram sie opisac co gdzie idzie na pierwszym zdjeciu jest "to coś" na drugim zdjeciu jest pokazana ta wąska rurka która idzie od tego czegoś do czujnika do kolektora dolotowego lub głowicy jak sie nie myle. od tego idzie też jakiś drugi wąz ale nie mam pojecią dokąd (bynajmniej gdzieś na tył silnika "biegnie" nad wtryskiwaczami) na trzecim

zawór EGR (znajdziesz w silnikach TDS) jest umiejscowiony w kolektorze wydechowym jak sama nazwa wskazuje (zawór recyrkulacji spalin) odpowiada za ponowny obieg spalin czyli skierowanie ich z kolektora wydechowego do ssącego w celu ponownego przepalenia niedopalonej mieszanki. Domyślasz się przyjacielu jaka temperaturę mają spaliny Nie pisz głupstw że spaliny idą gumowym wężykiem do pokrywy

BMW SERIA 3 E46 [E46] 320d Strasznie kopci na czarno

witam jestem posiadaczem bmw jak w temacie otóz jest to silnik na pompie wtryskowej czyli 136KM ale mój jest po chiptuningu na 164KM silniczek chodzi jak marzenie ładnie sie zbiera turbina ładnie pompuje poprostu odpukać nie mam z nim żadnych problemów ale jedynym mankamentem jest to ze jesli przekorcze 2500obrmin to starsznie mi kopci na czarno ze nie widze nic z tyłu i teraz nie wiem czy

czarny dym przy obciążeniu - najlepiej podłącz autko do komputera moze cos wykaże jest tam zawór recyrkulacji spalin moze on jest popsuty auto równiez moze dostawac za duzo powietrza radze sprawdzic węze cisnieniowe czy nie maja pekniet ( dymi autko wtedy i traci moc jak maja wine węze) a potem sprawdzenie ustawienia katów wtrysku itp Góra       robius

wjedz na komputer i sprawdz zawór recyrkulacji spalin miałem podobny przypadek powyzej 2 tyś obrotów przydymiała i był uszkodzony zawór recyrkulacji spalin komputer to wykarze Góra       robius  Tytuł Napisane 3 sierpnia 2008 2019  Poszukaj zanim zapytasz Posty 55Lokalizacja koszalin a czym grozi jazda z zepsutym egr czy zepsuty egr jest równoznaczny z zaślepieniem wężyka do niego czy troche gorzej

BMW SERIA 5 E36 wałki rozrządu w 328 i serwis

witam. posiadam bmw 320i lecz zrobiłem swapa na 2.8. Po odpaleniu silnika wszystko ok poza tym ze nie kreci obrotów do czerwonej kreski lecz ok 5.5 tys . Czytałem na forum i jeden z użytkowników napisał ze wałki rozrzadu sa zuzyte. Pytanie brzmi - jak takie wałki sprawdzic A może macie inne pomysły jaka to może być przyczyna Pozdrawiam.

dobra dopiero teraz się wziełem za to i .... wywala mi kod 52 zawór recyrkulacji spalin i kod 214 pisze ze nie znany UZYWAM CAR SOFTU ale doczytałem sie ze 214 to czujnik prędkości i zeczywiście jak jade to pokazuje mi prędkość na liczniku ale na kompie jest 0 kmh ale dla pruby przejechałem się i przez chwile było ok odcinka tam gdzie trzeba ale za jakies 30 min znów odcinka przy 55.

BMW SERIA 5 E46 dziura turbinowa

Najmilsi Moje 320 d 99 w zakresie obrotów 1200 - 2500 praktycznie nie jedzie Jeden z drugim "mądrzy" powiedzieli że to dziura turbinowa i trzeba ragulowa. Mam zostawi moją "sukę" na tydzień i coś chcą regulowa za wór pieniędzy. Może ktoś wie o co chodzi

Turbina w dieslu tak naprawdę daje dobre ciśnienie dopiero przy ok. 2100 obrmin silnika. Z tego co pisałeś to sama turbina jest ok. bo powyżej tych 2100 obr. jest dobrze a poniżej tych obrotów i tak daje na tyle słabe ciśnienie że zbyt dużo to silnikowi nie pomaga. Co do intercoolerea to jest to jeszcze mniej prawdopodobne bo intercooler do chłodzenia powietrza potrzebuje sporego przepływu

BMW SERIA 5 E34 Kto ma BMW 525tds e-34 i moze mi cos sprawdzic

witam mam takie pytanko moze mi ktos sprawdzic jak w bmw 525tds (u mnie rok 91) powinny isc wezyki chodzi mi o dwa wezyki jeden wychodzi z tego grzybka gdzie wlatuje do silnika powietrze a drugi idzie ze srodka samochodu (bada temperature powietrza w srodku samochodu) i te dwa wezyki ida do puszeczki w miejscu tam blisko tych 3 gniazd gdzie sie podlancza koputer i bym chcial wiedziec ktory gdzie idzie

Cześć. Więc sytuacja wygląda tak Na tej listwie masz dwa zaworki powietrzne sterowane przez komputer. Do nich dochodzi podciśnienie z kolektora i tym powietrzem są sterowane 1. zawór recyrkulacji spalin (ten bliżej przodu auta) 2. ŻALUZJA NA CHŁODNICY (ten drugi - jak jest zimno to jest zamknięta). zawór recyrkulacji spokojnie możesz odłączyć bo poza ekologią nic silnikowi nie daje

1. zawór recyrkulacji spalin (ten bliżej przodu auta) 2. ŻALUZJA NA CHŁODNICY (ten drugi - jak jest zimno to jest zamknięta). hmm ale to ktorys z tych to jest ten ktory bada to powietrze w srodku bo u mnie tak jest ze ten wezyk ktory w srodku samochodu ma otworek (tam blisko pokretelek od tempretury) i on zasysa powietrze i jak podlaczony jest pod jeden zawortek to tak glosno zasysa ze slychac

BMW SERIA 3 E46 [e46] Dlaczego silnik faluje

Witam. Mam bmw e-46 320d 136km czy ktoś mógłby mi pomoc w ustaleniu usterki a mianowicie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto przyspiesza pięknie a po chwili zwalnia poczym to sie powtarza tak zwane falowanie silnika zjeździłem wiele warsztatów wymieniono wtrysk pilotażowy czujnik doładowania ciśnienia regulowano zawór cyrkulacji spalin w turbinie.Wszyscy mechanicy twierdza zgodnie

BMW SERIA 5 E46 zaślepienie zaworu EGR

Kolelga "namawia" mnie abym zaślepił sobie zawór EGR jak twierdzi samochód będzie się wtedy lepiej zbieral (ma to niby związek ze spalinami). Ile jest w tym prawdy Po co w takim razie jest ten cały EGR-przecież inzynierowie z bmw nie wsadzili go sobie dla "jaj". I czy taki zabieg jest bezpieczny dla silnika Proszę o fachowe opiniebtw. moje auto to 320td 150 KM

z zaślepionym zaworem recyrkulacji spalin ERG nie przejdziecie prawdziwych badań okresowych pojazdu (diagnostycznych) bo podczas badania spalin wyjdą nie odpowiednie ilości różnych substancji w spalinach. Ale z drugiej strony w Polsce ile żyje to jeszcze nie widziałem takich prawdziwych badań (nawet w sumie na filmach pokazują wersje mocno obkrojone niż to w przepisach jest)

BMW SERIA 3 E46 [e46] 320d bład EGR turbo niezalancza się za każdym razem..

Witam Problem tkwi w tym iż wczoraj postanowiłem wymienić poduszki silnika i przepływke... bo byłem pewny że skończy się mój problem tj (raz się turbo włancza a raz nie)... oczywiście pojechałem skasować błędy na komputer i okazalo się że mam jeden błąd mianowicie EGR.. Zdziwiło mnie to pownieważ czyściłem zawór EGR... elektrozawory od turbiny i egr w porządku... także

po pierwszezawór EGR nie otwiera sie przy określonych obrotach... Jest to zawór recyrkulacji spalin i w zależności od potrzeb (temperaturaskład i td zamiast powietrza do komory spalania trafiają jeszcze raz spaliny ) ale to pewnie już wieszwięc przegazówka do ilus tam tysiecy obrotów wcale nie równa sie otwatciu zaworu... Problem może tkwic w czujnku doładowania lub jednak podmieniłbym

BMW SERIA 5 E46 Spaliny w kabinie samochodu

Witajcie Mam bmw e46 320d 072004r. Po odpaleniu samochodu w kabinie bardzo czuć spaliny od silnika. Powodem tego na pewno nie jest wydzielanie się ich z korektora wydechowego. Uszczelka jest dobra. Proszę o pomoc

Łącznik elastyczny katalizatora pęknięty tłumik szmerów recyrkulacji spalin (taka złota karbowana rurka od kolektora wydechowego do chłodniczki spalin) nieszczelne odprowadzenie ODMY (rurka odpowietrznik) nieszczelne połączenia recyrkluacji spalin zawór EGR przepuszczające podkładki wtryskiwaczy. To chyba wszystkie możliwe opcje

BMW SERIA 5 E90 E91 E92 E93 [320i] Błąd związany z siarką i zaworu recylkulacji spalin

Auto bmw E91 320i LCI 2009r. 87000 przebieguWitam jutro wyjeżdżam w trasę i denerwuje mnie błąd który dzisiaj odkryłem - zaworu recyrkulacji spalin. Mam pytanie czy wiąże on się z pierwszym błędem czyli nadmiarem siarki Błędy wyświetlają się tylko po wejściu w komputer ( laptopa ) a nie na wyświetlaczu auta. Jak tankuje np na shelu i na orlenie na zmianę nie ma błędu a jeżeli

BMW SERIA 3 E46 e 46 2.0 150KM dziwne falowanie

Panowie mam taki problemnie mogę ustalić przyczyny falowania obrotów.Dziwna sprawa bo obroty nie falują po odpaleniu silnika tylko np gdy odpalę auto przejadę tyle ze silnik jeszcze się nie zagrzeje(wskaźnik temp. nie wyjdzie za niebieskie pole)zgaszę auto i za chwile znowu odpalę dopiero wtedy falują od 500 do ok.1500 obrotów i tak aż się silnik zagrzeje(wskaźnik wyjdzie za niebieskie

tak wygląda to na zacinający sie zawór EGR i silnik dławi sie spalinami bo nie zamyka sie w odpowiednim momencie względem temperaturylub elektrozawór który nim steruje ma zapchany filterekmozna spróbowac go przeczyscic.... ostatecznie mogła pasc przepływka ale to najdrozszy element przy tych objawach i wymieniłbym go na końcuchyba ze komp potwierdzi uszkodzenie podjedz na kompa i pewnie

BMW SERIA 5 E39 520d Niesprawny zawór Egr

Mam Taki problemOd pewnego czasu moje bmw 520d zaczęło przerywać i tak jakby miało mniej mocy a dzieje się to wtedy np. jak odpuszczam pedał gazu przy dajmy na to dojeżdżaniu do auta mnie poprzedzającego i po chwili lekko naciskam na pedał aby jechać dalej auto zaczyna szarpać i dzieje się to tylko wtedy jak mam niskie obroty w granicach od 1400 do 1800 na 3.4 i 5 biegu jak przekroczy

BMW SERIA 5 E36 Zawór recylkulacji spalin (EGR)

Witam.Mam pytanie czy zawór recyrkulacji spalin (EGR) był montowany w silniku m40 jeżeli tak to gdzie jest i co jeżeli jest odłączony.Z góry dzieki za odpowiedzi.

BMW SERIA 3 E46 co wymienic w nowo zakupionej 330d e46

witam wszystkich jako nowy na forum. Niedawno zakupiłę m bmw 330d e46 2002 rok i chciałbym dowiedziec co wymienic w niej jesli chodzi o eksploatacje. jesli chodzi o olej to jaki podobną polecają lac syntetyk niewazne jaki przebieg wlac 5w 305w50 a moze 0wxx poprzednik niby wlał mobil 1 10w40( co myslicie o tym podobno przy wymianie raz na 3 wymiany wymienia sie jakis separator oleju.prawda

zawór recyrkulacji spalin httppl.wikipedia.orgw...rkulacji_spalin

BMW SERIA 3 E46 [E46] Co to takiego

[img][img]httpimg255.imageshack.usimg2551850podcinieniepi0.png[img][img] Czy wie ktoś może co to za układ dokładnie i jakie on spełnia zadanie pytam ponieważ mam własnie cos takiego u siebie w 318i a kolega który ma dokładnie taki sam silnik wcale nie ma takiego układu (zdjęcie z realoem)

starter146 napisał(a)nie chce wywalać tego układu tylko pytałem się z ciekawości bo dziwiłem się że kolega w tym samym silniku z tego samego roku nie ma tego założonego i nie wiem tez na jakiej zasadzie ta pompa powietrza działa i cały ten układ wogóle bo jak poznam jeżeli cos w nim się zepsuje przestanie działać np.ta pompa Pewnie zaświeci się kontrolka żebyś podpiął samochód

BMW SERIA 5 E36 325tds Czasami brak mocy - jestem nowy w temacie BMW

Witam Chciałbym prosić o pomoc gdyż nie za bardzo mam do kogo sie zwrócić gdyż w warsztacie mówią mi ze mam przyjechać jak "TO" sie dzieje a mi przeważnie "TO" ustaje po załóżmy przejechaniu ok 1 kilometra. Moje auto bmw e36 touring 325TDS z 1997r. (posiadam dopiero od 2 miesięcy) Rzecz w tym że czasami po uruchomieniu silnika (jak do tej pory to po uruchomieniu ciepłego

sie niedogrzewa i trzeba je wymienić bo wyje cały czas (jutro to mi mają wymienić). Niestety na drugi dzień auto od samego rano wogóle nie jechało (brak mocy). No i nie wiem - narazie to jutro jadę na zmianę tego wiska od wentylatora i po zmianie wracam na diagnostykę silnika jak dalej bedzie mi tracił moc. Szczerze mówiąc to już mnie to nudzi i złości... Mam nadzieję że skrót bmw

BMW SERIA 5 E46 320d E46 1999 136KM Sterowanie TURBO

WitajcieNapiszcie proszę co się stanie jak włączę w INPA sterowanie TURBO Jak włączam sterowanie wentylatorem chłodnicy to się włącza pokręci się chwile i się wyłącza.Jakie zatem zdanie będzie miało sterowanie TURBO.Albo diagnostyka świec żarowych Wchodząc w INPA na Silnik M47 DDE3.0 póżniej sterowanie i Sterowanie [F1].Napiszcie czy te testy sterowanie można odpalać bez jakiegokolwiek ryzyka I czy ktoś już to testował.Pozdrawiam

EGR to wpisz sobie w google to poczytasz zasade dzialania. Ogolnie to zawor recyrkulacji spalin czyli na nasze wpuszcza spaliny w silnik zeby je ponownie przepalic tak dobrze zrozumiales jesli chodzi o EGR. Nie wiem czy turbina da sie tak sterowac bo ona dziala na zasadzie plynnej regulacji a nie onoff. Co do dziury w mocy to moze byc wiele przyczyn. Poszukaj o spadkach mocy w dieslu i zacznij diagnoze po kolei eliminujac podejrzane elementy.

BMW SERIA 5 E46 320d recyrkulacja spalin

Witam na jakiej zasadzie dziala zawor recyrkulacji spalin Czy moze ktos mi wyjasnic Poniewaz wiem tylko tyle ze dziala na zasadzie podcisnienia. Dokladnie chodzi mi o to kiedy powinien byc zamkniety a kiedy powinien sie otwierac objawy jego uszkodzenia i wszystko co z nim zwiazane...

BMW SERIA 5 E39 [E39] 530d Poważny problem z ABSASC

Witam wszystkichPOMOCY Słuchajcie mam powazny problem z ABSASC jak zaczynam ruszac to zalacza mi sie kontrola trakcj i nie idzie jechac na poczatku wina był czujnik przy kole ale juz wszystkie wymienilem i jest to samo tyle ze sie nic nie pali dopiero jak przejade jakis kilometr na wylaczonym ASC to zapala sie ABS czy to moze byc wina sterownika jak tak to dajcie znac gdzie on sie znajduje i co trzeba

pod górę i raptownie wciskam gaz niebardzo się zbiera. Sprawdziłem zawór recyrkulacji spalin i zawór na turbinie pracują poprawnie w przewodach brak osadu a turbina nie jest zchlapana olejem. Co o tym myślicie Góra      TIETZ  Tytuł Napisane 24 sierpnia 2008 0052  Forumowicz Wiek 30Posty 407Lokalizacja Pruszków Moje bmw

BMW SERIA 5 [Exx] 525tds zamula silnik

mama problem z bmw 525 tds. Silnik ciezko sie wkreca na obroty ledwo co rozpędza się do 50-60kmh i jest ogólnie zamulony co moze być przyczyną Byłem na komputerze to pokazał błąd zaworka recyklingowego czy cos takiego to jest zawór recyrkulacji spalin egr czy to moze byc przyczyną Edytuj posty Ostatnio edytowano 2008-06-22 1555 przez hicek łącznie edytowano 2 razy

BMW SERIA 5 E36 Falowanie a korek wlewu paliwafiltr

no właśnie w zeszły czwartek wymieniłem filtr paliwa(założony poprawnie wg opisu na filtrze) potem zatankowałem do pełna (shell) no i zaczeło się ledwo dojechałem do domu ok 5 km wystąpił totalny brak wolnych obrotów pojechałem do warsztatu dość dobrego na komp wynik sonda poszła sobie na emeryturę. Wzwiązku z tym że już kiedyś miałem z nią problem kazałem sobie nową (bosh

ten zawór co kolega wymienił wyzej nazywa sie zawór recyrkulacji spalin(przynajmniej w VW tak sie nazywa) a próbowałes jezdzic z zatankowanym autem do polowy baku tez to samo

krzysiek88333 napisał(a)ten zawór co kolega wymienił wyzej nazywa sie zawór recyrkulacji spalin(przynajmniej w VW tak sie nazywa)a próbowałes jezdzic z zatankowanym autem do polowy baku tez to samo

BMW SERIA 5 E46 330D - przepływomierz - jaki kupić

WitamMiałem w swojej E46 od zawsze problem z opóźnieniem na pedał gazu o zakresie do 25tyś obrotów. Często po opóźnieniu auto wyrywało do przodu tak ostro że gubiło trakcję przy oponach 2454017 na 3 pierwszych biegach. Przepływomierz był wielokrotnie testowany kompem i nie wykazywał problemów. Dziś jednak odłączyłem wtyczkę i pojechałem się przejechać. Dziur w przyśpieszeniu

Przyjrzyj się zaworowi recyrkulacji spalin czyli EGR a dokładniej zaworkowi który nim steruje. Miałem podobny problem do tego z szarpaniem po zmianie biegów wymieniłem elektrozawór EGR i wszystko wróciło do normy. Na próbę na razie go odłącz i zaślep wężyk śrubą. A jak nie to tak jak kolega wyżej piszę może to też być elektrozawór przy turbo.

BMW SERIA 5 E46 320d 136KM Napięcie sterujące elektrozaworem od EGR

Witam wszystkich ForumowiczówMam taki problem w moim aucie że nie działa mi zawór recyrkulacji spalin EGR. Sprawdziłem w ten sposób że zdjąłem rurę zasilającą w powietrze od IC. zawór nie porusza się w ogóle. Podciśnienie w układzie sterowania jest ok bo turbo działa żaluzja na chłodnicy też. Napięcie zasilające elektrozawór który otwiera podciśnienie do EGR wynosi tylko 81

BMW SERIA 5 E46 330d M57N (nowy typ) problem z modułem świec żarowych

WitamCzy miał kto z was podobny problem z modułem świec żaowychPo któtce wyjaśnie co się dzieje.Ponieważ posiadam interfejs diagnostyczny od czasu do czasu podłączam swoje autko pod komputerek. Ostatnio jak podłączałem swoją bunię to w Inpie wyskoczył mi błąd że świece żarowe na cylindrze 1 4 i 5 są uszkodzone i moduł sterujący nimi również. Wymieniłem wszystkie 6 sztuk świec

Udalo sie wreszcie zamknac temat bledow swiec zarowych w moim aucie. Okazalo sie ze wszystkie swiece byly calkowicie sprawne a winny byl elektroniczny modul sterujacy. Po wymianie na nowy (jego koszt 450PLN w ASO) bledy swiec juz sie wiecej nie pojawily. Nie wiem jeszcze czy nierowna praca silnika zostala tym samym wyeliminowana poniewaz nie bylo jeszcze na dworze odpowiedniej temperatury zeby sie

BMW SERIA 5 E46 320D dziwny spadek mocy potrzebny fachowiec HELLP

Witam mój problem tkwi z spadkiem mocy w bmwE46 320D a mianowicie występuje całkowity brak mocy tzn nie zaleznie od szybkosci czy wolno jade czy szybko lecz do 18tys obr. auto idzie potem obrotomierz stoi. Spadek mocy wystepuje tylko jak silnik jest zagrzany na zimnym nigdy (co mnie dziwi) po wczesniejszym obszukaniu FORUM znalazłem sprawe związana z filterkami wyczyściłem je niestety bez rezultatu

U mnie było podobnie w 320d jak mi się popsuł zawór recyrkulacji spalin przy turbosprężarce. Samochód działał do 2 tysięcy poźniej powinna zacząć działać turbina jednak z posputym zaworem nie chciała działać i zamiast 150KM miałem 70KM Duperel kosztował na szczęście parę stówek - oryginalny.

BMW SERIA 5 E39 e39 520i touring nieznane błędy 215 i 16

Witam notorycznie wyskakują błędy 1. 215 ASCMSREML interface not ok 2. 16 plus width modulatet signal for input air condition comperssor. sporadycznie wyskakuje 202 i 203 ponoć to problemy z sondamiCzasami ale mało kiedy się zdarza że zacznie fajnie jechać czuć różnice po dodaniu gazu a zazwyczaj nie ma czym jechać nie wiem czy te błędy mogą mieć jakiś związek z mocą silnika Ktoś

BMW SERIA 3 E46 [e46] dusi się

Witam Stałem się szczęśliwym posiadaczem 320d e46 touring 150ps 2001r. Problemy zaczęły się już przy powrocie świeżo zakupionym autkiem do domu. Czwarty bieg ok 3 tys obr a autkiem zaczyna mulić ale powoli jakby chciało się rozkręcić 5 bieg ok 25 tys obrotów ok 120 kmh trzymam równo pedał gazu - a tu to samo - zaczyna "płynnie szarpać" tzn tak jakby nie chciał się dalej

BMW SERIA 3 E46 [E46] SPALANIE 330D AUTOMAT

mam bmw E-46 330D touring z automatyczną skrzynią nie wiem czy wszystko ok bo pali na mieście 13-14 przy spokojnej jezdzie odcinki 5-10km dziennie trasa 10.7 przy prędkości 100kmh na tempomacie cos chyba nie jest si

o przeplywce ale z drugiej strony to nie ma z nia innego problemu np nie ciagnie czy slabo jedzie czy dlawi sie (tak m isie wydaje wtedy przeplaywka winna za to) chodzi bardzo dobrze tylko te spalanie Góra       slapeek  Tytuł Re [E46] SPALANIE 330D AUTOMATNapisane 10 grudnia 2011 1828  Poszukaj zanim zapytasz Posty 1 Moje bmw

o przeplywce ale z drugiej strony to nie ma z nia innego problemu np nie ciagnie czy slabo jedzie czy dlawi sie (tak m isie wydaje wtedy przeplaywka winna za to) chodzi bardzo dobrze tylko te spalanie Góra       slapeek  Tytuł Re [E46] SPALANIE 330D AUTOMATNapisane 10 grudnia 2011 1828  Poszukaj zanim zapytasz Posty 1 Moje bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 [e60]-->kontrolka silnika na desce

Witam panowiekupilem bmw 530d 2006 231 konny i na desce pali sie zolta kontrolka silnikapo skasowaniu jej pojawia sie na nowo po jakims czasiena komputerze wywal cos takiego4501-exhaust -gas recirculation control deviationAir mass too highnegative control deviationfault currently prescentfault would cause a warninglamp to roghtSEA diagnostic trouble codeco to wedlug was moze bycpodejrzewam czujnik

BMW SERIA 5 E36 bmw m3 3.0 traci moc

Witam fanatykow) od roku jezdze bmw m3 3.0 i czasami mam problem z traceniem mocy. traciło moc podczas rozgrzewania gdy temp do doszla do fulla było ok. problem robił sie coraz czesciej mianowicie silnik szarpał przerywał tracił moc falował na luzie i miał inny dzwiek. wystarczylo troche pogazowac i potrzymac na wyzszych obrotach zaskakiwało i znow było ok. Swiece sa nowe przepływomierz

I co z tego że w silnik benzynowy Zawory recyrkulacji spalin były stosowane w benzynach już dobrze 25lat temu dużo wcześniej niż w silniku diesla. Zobacz sobie to httpwww.realoem.combmwshowparts.do ... g11&fg50 w bmw tylko działa to na innej zasadzie nie jest to typowy EGR.

BMW SERIA 5 E46 320d dławi dusi się

WitamStałem się szczęśliwym posiadaczem 320d e46 touring 150ps 2001r. Problemy zaczęły się już przy powrocie świeżo zakupionym autkiem do domu. Czwarty bieg ok 3 tys obr a autkiem zaczyna mulić ale powoli jakby chciało się rozkręcić 5 bieg ok 25 tys obrotów ok 120 kmh trzymam równo pedał gazu - a tu to samo - zaczyna "płynnie szarpać" tzn tak jakby nie chciał się dalej

BMW SERIA 5 E46 POMOCY problem z 320d - po włączeniu klimy auto się gotuje

Czy ktoś może mi pomóc Potrzebuję dobrego elektryka od bmw. Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym lub nieszczęśliwym posiadaczem bmw E46 z silnikiem 2000 diesela. Auto sprowadziłem trochę zaniedbane lecz jako jeżdżące bezwypadkowe. Niestety po tygodniu jeżdżenia zaczęły się problemy. W jednym z korków auto się zagotowało i wysadziło wodę. Byłem u kilku magików którzy na chybił

BMW SERIA 3 E46 problem z e46 320d -screen z inpy oraz zapytanie

Panowie wkońcu odpaliłem inpe na wirtualnym xp i jakoś chodzi ale pytanie takie coś jest nie tak albo z przepływką albo gdzieś jeszcze łapie lewe powietrze zobaczcie sami poradzcie co i jak

zajmij sie jednak przepływomierzem i zaworem recyrkulacji spalin (EGR) najlepiej go zaślep lub odłacz przewód podciśnienia

BMW SERIA 5 E39 [e39] szukam używanej instalacji LPG

szukam używanej instalacji LPG najlepiej stag 300 plus.ma ktoś

piotrb90 Nie wiem czy jesteś właścicielem jakiegoś warsztatu czy tylko gdzieś pracujesz (montaż LPG)O czym Chłopie piszesz Chwalisz sie że możesz zalegalizować taką używaną instalacje LPG i jeszcze podajesz konkretną sumę CytujDziennik Ustaw nr 201 poz. 1666 z 2005r ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1) z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części

BMW SERIA 3 E36 [E36] pytanie o termostat

witamzaobserwolałem coś dziwnego.majac stary termostat dolny waz był ciepły a silnik bardzo bardzo wolno osiagał temp robocza (przez niesprawny niedomkniety termostat cały czas otawrty obieg)teraz gdy wymieniłem na nowy wskazówka szybko staję dęba z tym ze zastanawia mnie jedno...nawet po osiagnieciu 95stopni dolny waż mam zimny (wskazowka pion )mam wrażenie ze nie ma obiegu ..ale odziwo

odświeżam temat tomo napisał(a)Witam. Myślę że jednak nie powinno tak być. U mnie jest ten sam problem. Po wymianie oryginalnego termostatu na tani zamiennik (uprzedzam że temperatury otwarcia takie same). Wentylator klimy też się załącza. Ale o to chodzi że z tego co wiem najpierw powinien otworzyć się duży obieg a dopiero potem ewentualnie powinien załączyć się wiatrak. U mnie

BMW SERIA 5 E36 e36 328i dwa problemy 52 i 214

52 to zawór recyrkulacji spalin tylko nie wiem gdzie on jest w tym silniku i czy mozna go tylko wyczyscic i bedzie chodziłoa drugi to 214 i programie carsoft nie wie jaki to problem wyczytałem ze to czujnik predkosci i zeczywiscie podczas diagnozy auto jak jedzie pokazuje na liczniku ile kmh ale na kompie jest 0 kmh czy jezeli komp nie wie ile jedzie to jakie mogą byc tego konsekwencje np z zle dobrana mieszanka co do prędkości

BMW SERIA 5 E36 328i po wyciągnięciu miarki oleju zmienia obroty

WitamMam takie pytanko czy po wyciągnięciu miarki oleju na odpalonym silniku powinno coś się dziaćPonieważ u mnie jak chodzi na gazie to obroty wzrastają a jak włożę miarkę to tak jak by miał zaraz zgasnąć i się wyrównuje. Na benzynie jakby troszkę lepiej. Nie wiem czy to normalne czy nie jak jest auto na gazie. Dodam że w żony samochodzie nic się nie dzieję jak wyciągnę miarkę

No to chyba muszę zmienić elektryka. Mówił mi że jest błąd i bym musiał wyczyścić zawór recyrkulacji spalin

BMW SERIA 5 E90 E91 E92 E93 dziwne zachowanie 320d

panowie- zchipowalem auto i jestem zadowolony ale-podczas przyspieszania gdy nie mam pedalu gazu w podlodze a np w polowie to od 3 biegu i okolo 2500-3000 obrotow auto zachowuje sie jakbym odjal gaz na sekunde dwie tzn zwalnia jakby i dopiero wduszenie pedalu gazu w podloge powoduje jednostajne przyspieszanie bez "wachniec".Przed "chipem" tego nie bylo... chodzil rownowmiernie w calym zakresie obrotow.Jakies pomysly na to przytkanie - Nowe Turbo mam wiec to nie to.

odswierze temat bo moze komus sie przyda-bylem z ponowna wizyta w GoodHoope gdzie p.Mariusz pojezdzil ze mna autem z kompem wpietym do gniazda i co sie okazalo- Problemem byl zbyt wysoki przepłw powietrza w stosunku do zakładanego. Już w serii.Kiedy dostał modyfikacji wysze ciśnienie doładowania etc... ten przepływ się jeszcze zwięszył przez co sterownik chciał go zdławiać zaworem recyrkulacji

BMW SERIA 5 E34 Uszkodzona uszczelka pod głowicą

Witam ostatnio zapaliła mi się informacja o niskim stanie płynu chłodzącego. ogólnie pod samochodem jest zawsze sucho tylko przy górnym wężu z chłodnicy jest min. jasny osad ale nie widac żeby z tamtąd ciekło. Czy może to być oznaka że silnik ciągnie płyn chłodniczy przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą Dodam że nie mam masła na bagnecie ani oleju w zbiorniczku wyrównawczym

Mam identyczne objawy jak opisał to Boggy e36. Trochę mnie to martwi powiem szczerze sam już nie wiem co może być przyczyną. Płynu muszę dolać jakieś 1 l co 4-5 tyś km. Ubywa więc bardzo wolno. Tylko z tym parowaniem przeważnie w czasie mrozów i wilgoci np. po deszczu. Irytuje mnie to. Gdzieś na forum wyczytałem że może być to zawór recyrkulacji spalin który troszkę popija

BMW SERIA 5 E46 Brak Mocy (KM) w 320d (136KM)- recepta

Koledzyw ostatnim czasie zauważyłem u siebie spadek mocy (nie czuję że mam 136 KM) zauważyłem to po przejażdżce z kolegą Fordem Focusem z mniejszym silnikiem i z mniejszą liczbą koni. Po tej przejażdżce wymieniłem u siebie termostat AGR wyczyściłem zawór recyrkulacji spalin (potocznie zwany EGR) kolektor dolotowy czujnik ciśnienia doładowania przy kolektorze 2 czujniki podciśnienia

BMW SERIA 5 E46 320d M47N AUTOMAT pomoc w rozkodowaniu błędów

witam sczytałem dziś błędy INPĄ i wyświetliły mi się takie błędy4390 (4677) ladelufttemperaturfuehler4501 (1025) Abgasrueckfuehr-Regulung43F1 (0) Elektrischer Zuheizer4AB2 XXXX Unbekannter Feheizeri jak coś klikałem w funkcji aktiv to wyskoczył dodatkowo4B90 Raildruckueberwachung Starti przez chwile nie mogłem odpalić autajak go wykasowałem po chwili odpaliłoOgólnie borykam się z

Pierwsze to czujni temperatury doladowania. Masz go w metalowej czesci dolotu przed EGR.Drugi to zawor recyrkulacji spalin. Wyczyscic EGR elekrtrozaworek i zobaczyc czy nie popekane wezyki podcisnienia.Trzecie to podgrzewacz elektryczny cieczy. Ten czwarty to to samo co trzeci.To ostatnie to blad cisnienia na szynie CR. Powtarzaja sie te bledy Rozpinales cos w aucie przy rozbieraniu Odpinales akuZakodowales wtrysk po wymianie Wpisales IMA do sterownika Jak nie to zajedziesz silnik.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi