części samochodowe nanodatex

bmw seria 7 regulator ciśnienia paliwa 5 e34

Samochody związane z zapytaniem bmw seria 7 regulator ciśnienia paliwa 5 e34

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 7 regulator ciśnienia paliwa 5 e34

BMW SERIA 5 E34 E34 [525] regulator ciśnienia paliwa - Pomocy

Witam Panowie piszę tutaj gdyż samemu mi już brakuje sił i pomysłu.Problem tkwi w mojej e34 z układem paliwowym zaznaczam też że mam instalacje gazową w niej na pełnym wtrysku Landi Renzo IG-1 problem pojawił się gdy moja pompa paliwa odmówiła posłuszeństwa... dojechałem wtedy na gazie do domu i zacząłem kombinowac co to może byc okazało się iż pompa paliwa się skończyła...

o kurde dzieki chyba zaraz pójde sprawdzic czyli w podsumowaniu paliwo nie ma prawa płynąc wężykiem DO reduktora ciśnienia paliwa tylko tym własnie wężykiem ma wracac do baku tak a na listwe tym pierwszym od wiatraka przy chłodnicy wpływa benzyna i dopiero napełnia listwe i reduktor

BMW SERIA 5 E34 [e34] e34 525i wężyk regulatora ciśnienia paliwa

Witam Czy ktoś wie dlaczego po odpięciu wężyka regulatora ciśnienia paliwa silnik przestaje falować obroty od razu sa równiutkie Na dodatek ciężko mi odpala jak jest rozgrzany silnik. Odpala tak dopiero za trzecim razem bez wciskania pedału gazu. Jak silnik jest zimny to odpala dobrze tyle ze powinien tez chyba szybciej trochę. Filtr paliwa wymieniłem i teraz zastanawiam sie co dalej -

stawiam na kończąca się pompę paliwa zrób pomiar ciśnienia paliwa na listwie z wpiętym podciśnieniem ja i z wypiętym będziesz miał wyniki dodatkowo porównaj ciśnienie gdy silnik jest zimny jak i rozgrzany można jeszcze podejrzeć jak pracuje sonda lambda w momencie falowania i porównać z pracą gdy odepniesz podciśnienie Diagnostyka DIS INPA Kodowanie NCS Retrofit Elektronika Elektromechanika Mechanika

BMW SERIA 5 E34 e34 525i wężyk regulatora cisnienia paliwa

WitamCzy ktoś wie dlaczego po odpięciu wężyka regulatora ciśnienia paliwa silnik przestaje falować obroty od razu sa równiutkie Na dodatek ciężko mi odpala jak jest rozgrzany silnik. Odpala tak dopiero za trzecim razem bez wciskania pedału gazu. Jak silnik jest zimny to odpala dobrze tyle ze powinien tez chyba szybciej trochę. Filtr paliwa wymieniłem i teraz zastanawiam sie co dalej - czy pompa już słaba czy to regulator cos fiksuje W tym węzyku od regulatora nie ma paliwa.

BMW SERIA 5 E34 [e34] M30 wężyk paliwowy od regulatora ciśnienia paliwa.

Potrzebuję dopasować przewód paliwowy. Jest to powrót paliwa od regulatora ciśnienia paliwa jak na zdjęciu. Tak żeby oryginalnie był już wygięty nie musi być dokładnie w kształcie litery "U" "C" mógłby być w kształcie litery "L". Może już ktoś to przerabiał Wymiary Długość 10cm. Średnica wewnętrzna ok. 7-8mm zewnętrzna 15mm.

BMW SERIA 5 E34 Gdzie podłączyć przewód regulatora ciśnienia paliwa M30

Witam posiadam bmw e34 silnik 3.5l Od pewnego czasu samochód zaczął mi nierówno pracować. Cały czas jest jest zalany smierdzi benzya bardzo ciezko uruchomic silnik. Wymieniłem już świece i przymierzam sie do wymiany kabli. Zauważyłem że gumowy węzyk z regulatora ciśnienia paliwa nie jest nigdzie założony. Jak sie domyslam powinien byc wciśniety gdzies w kolektor ssacy. Czy mógłby

Witam Wg mnie możesz być na 100% pewien że kłopoty są spowodowane brakiem połączenia wężyka z kolektorem. Do pracy regulatora jest niezbędne szczelne połączenie (i sprawny regulator - btw. po dwudziestu latach to też zaczyna być wątpliwe ale zobaczysz po podłączeniu podciśnienia) Nie szukałem w M30 drugiego końca tego połączenia ale zazwyczaj widziałem że wężyk podciśnienia

BMW SERIA 5 E39 [e39] Jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa w M52

Pytanie jak w temacie. Podejrzewam ze regulator ciśnienia paliwa jest uwalony. Jak moge to sprawdzić. Z tego co wiem to komp mi nic nie powie. Bardzo prosze o rade jak sprawdzic jego prawidlowe dzialanie. Diagnostyka komputerowa INPA kodowanie NCS Expert livedata. Nie działa wentylator klimy w e36 e39 e38 Pisz PW pomogę. Opornik rezystor wentylatora klimatyzacji bmw e34 e36 e39 e38

BMW SERIA 5 E34 regulator ciśnienia paliwa

mam takie pytanie mam silnik m20b20 tam regulator ciśnienia paliwa jest 2.5 bara jak wsadzę 3 bary to bedzie to miało jakiś efekt i wtryski od e28 silnika 2.8 litra czy tylko będzie dużo chlała i do wydechu wywalała benzynę czy trzeba było by pokombinować żeby więcej powietrza dostawała pytam bo mam na zbyciu takie części

BMW SERIA 3 E36 [E36] M50B25 Ciepły po 20 minutach ciężko odpala pyt.o łańc

W bmw 325 z 1991r. mam problem że rozgrzany silnik pozostawiony na jakieś 15-20minut nie chce później zapalić. Pokręcę parę sekund rozrusznikiem i nic czasem trochę załapie ale telepnie silnikiem i zgaśnie. Zapali dopiero za drugim trzecim czwartym&8230 razem odpali od strzała. Nie chce zapalić za pierwszym razem nawet jak długo kręcę. Zimny dobrze zapala i zaraz po zgaszeniu ciepłego

BMW SERIA 3 E36 e36 M40 Zużywanie paliwa na gazie 10l500km

Witam. Mam problem z moja instalacja. O tuż cały czas zużywa mi paliwo gdy jeżdżę na gazie jakieś paliwa 10l na 500km przejechanych na gazie. Gaz jest zwykły bez sekwencji. Byłem u gazownika się zapytać co się dzieje to powiedział że to nie musi być wina gazu by pierw podłączyć pod kompa i sprawdzić czy wszystko jest ok. ze może to być np. jeden wtrysk nie szczelny. Co wy o tym

chyba ze któryś lekko przepuszcza.Właściwie to już sam nie wiem czy słyszę te wtryski teraz cały czas jednak bez fachowca się chyba nie obędzie... Góra       Raptorix  Tytuł Re e36 M40 Zużywanie paliwa na gazie 10l500kmNapisane 18 sierpnia 2011 1621  Częsty bywalec Wiek 21Posty 654Lokalizacja Lublin Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [ E36 ] 325i zawiesza sie" na minutke.

Witam mam problem ze swoją Betką 325i M50B25 sedan 1991r.Szukałem w googlach ale choć były podobne tematy to nie takie same. Tam albo wogóle się nie wkręcają albo nie odpalają albo zdychają. Tu jest inaczej Od ok miesiąca dzieje się dziwna rzecz a mianowicie autko poprostu przestaje jechac a konkretnie co gdzie kiedy poniżej...Wszystko się zaczelo po wymianie oleju i filtrów (powietrza

coś mąci Źle podpowiada pompie heh od tego zacznij zobacz jakie ma wskazania przejrzyj jej wtyczkę czy nie jest zmoczona. Sonda może żle podpowiadac ale sterownikowi nie pompie Góra       zet83  Tytuł Re [ E36 ] 325i zawiesza sie" na minutke.Napisane 30 października 2011 2216  Poszukaj zanim zapytasz Posty 14 Moje bmw

BMW SERIA 5 E34 [e34] M50b25 regulator cinienia paliwa.

Witam. Chciałbym ię dowiedziec jakie powinien miec ciśnienie paliwa mój silnik (m50b25 z vanosem).Mam regulator ciśnienia paliwa 35bar i czy takie ciśnienie ma być na listwie na biegu jałowym Co sie powinno stac po dodaniu gazuCiśnienie powinno spaść czy wzrosnąćPo zmierzeniu u mnie ciśnienia na biegu jałowym jest równo 3 bary a po dodaniu wzrata do ok3.5-3.6 bar i utrzymując wysokie

BMW SERIA 3 E46 [e46] skrócony czas wtryskiwaczy

witamJak w temacie jaki powinien być czas wtryskiwaczy dla silnika M52TUb20 dziś gdy wróciłem z pracy podłączyłem kontrolnie auto pod INPE. Błędów nie miałem ale czas wtryskiwaczy na rozgrzanym silniku i na postoju wynosił 1.9-2.0 Czy to nie zbyt mało kiedyś gdzieś czytałem że prawidłowe wartości to 25-30 Czym ewentualnie może być to spowodowane pozdrawiam Góra

BMW SERIA 5 E34 [e34] regulator ciśnienia do m50

siemacie potrzebuje wydajniejszy regulator aby podawał paliwo z większym ciśnieniem wiecie może z jakiego silnika idealnie podpasuje do m50tub25 oraz jaką wydajniejszą pompę paliwa mogę dostać do e34 oraz czy wtryski od m60b40 będą wydajniejsze niż mam seryjnie

wiem że M50B20 (2l) i M50B25 (25l) z vanosem czy bez jest taki sam regulator ciśnienia do 3bar. Pompa paliwa nawet od v12 nic ci nie da bo ciśnieniem paliwa reguluje właśnie regulator ciśnienia paliwa i jest on sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego. Ewentualnie podłożenie od M60B30 tam regulator trzyma paliwko w listwie aż do 35 bara a nie które widziałem nawet do 4 bar. A więc

BMW SERIA 5 E34 [e34] Szarpanie silnika...

Mam coraz większy problem ze swoim M50B25 otóż na gazie jedzie równo i ładnie pracuje natomiast kiedy przełącze na benzyne auto zaczyna szarpać dławić słychać dziwne stuki (strzały) z wydechu i wogóle nie przyspiesza. Mam sekwencyjny gaz i problem jest tym większy że muszę go zapalać na benzynie. Od czego mam zacząć ( AUTO KONSERWACJE PODWOZIOWE - chcesz wiedzieć więcej pisz na GG lub prv. POMOGŁEM - kliknij Zerknij do mojej galerii - ZAPRASZAM

pawel-e34 napisał(a)a możesz napisać gdzie on się znajduje i jak go sprawdzić zostaje tylko podpięcie pod komputer czy jest jakiś "domowy" sposób pawel-e34 napisał(a)- regulator ciśnienia paliwa - gdzie jest jak go zmierzyć Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Będzie wiadomo jak się ma pompa paliwa filtr paliwa i regulator ciśnienia paliwa.pawel-e34 napisał(a)-

BMW SERIA 5 E34 [e34] Nie chce odpalić na benzynie - dziwny problem

Wczoraj pracowała normalnie na benzynie później przy próbie odpalenia już nie było słychać pompy. Pomyślałem ok pewnie pompa się spaliła no i z tym miałem rację po podłączeniu na krótko nie działała. Przełożyłem ze swojej drugiej która jest na pewno sprawna i też nie chce odpalić.. Pompę słychać jak pracuje ale nie podaje paliwa. Przełożyłem ją znowu do drugiej e34 i

Gilmour napisał(a)zobacz bezpiecznik pedału gazu bo jak mi on się spalił to też nie odpalał)a który to Jest w skrzynce pod maską czy pod kanapąA węże paliwowe masz twarde Jak miękkie to padł Ci regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Można też oczywiście zmierzyć manometrem. Też myślałem nad regulatorem ciśnienia ale po zdjęciu przewodu przy pompie w ogóle nie idzie

jarek922 napisał(a)Gilmour napisał(a)zobacz bezpiecznik pedału gazu bo jak mi on się spalił to też nie odpalał)a który to Jest w skrzynce pod maską czy pod kanapąA węże paliwowe masz twarde Jak miękkie to padł Ci regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Można też oczywiście zmierzyć manometrem.Też myślałem nad regulatorem ciśnienia ale po zdjęciu przewodu przy pompie

BMW SERIA 5 E34 [e34] [M20] problem z odpalaniem

witam wszystkich mam problem z odpalaniem cieplego silnika po wymianie czujnika temperatury silnika jest lepiej ale sa niekiedy jeszcze problemy ( z jego uruchomieniem prosze o wskazowki i rady z gory dzieki Ostatnio edytowano 2009-01-21 0917 przez daniel520 łącznie edytowano 1 raz

solaris520 napisał(a)Jeżeli ten czujnik okaże się OK. i jeżeli masz dobrze wyregulowane zawory to jestem prawie w 100% pewien że dobrze zrobisz wymieniając regulator ciśnienia paliwa na nowy. To od niedawna zaczęło dotyczyć każdego M20 (pewnie też M30).Ja przez wiele miesięcy zmagałem się z problemem uruchomienia ciepłego silnika - to mnie dezorientowało zresztą długo oddalając

BMW SERIA 3 E36 [E36] M50B20 strzela i sie dusi

Witam jestem tutaj nowy i mam taki maly problem ktory mnie gnebi otoz Posiadam bmw E36 z motorem 20 bez Vanosa na sekwencyjnej instalacji Gazowej Stag 300-6 ( 2 lata ma przejechane na niej ok 30tys km ) moj problem polega na tym ze gdy odpale auto skacza obroty tzn trzyma je przez ok 2 sec spadnie do 500 i znowu na 1tys i tak robi sie co chwile raz najakis czas zlapie te 800-900 i trzyma . Gdy dodaje

Częsty bywalec Posty 630Lokalizacja kuj-pom Tak na marginesie swiece 2 elektrodowe o ile sie nie myle BKR 6EK chyba 20 przynajmniej tak je nazywali w sklepie Góra       darmar12  Tytuł Re [E36] M50B20 strzela i sie dusiNapisane 23 stycznia 2010 1337  Poszukaj zanim zapytasz Wiek 31Posty 52Lokalizacja warszawa Moje bmw

BMW SERIA 5 E34 [E34] 520 m20 b20 raz odpala raz nie.

Witam.Problem z odpalaniem narastał stopniowo. Zdarzało się że było ciężko odpalić ale po iluś zakręcaniach w końcu załapywał. We wtorek kręciłem prawie do rozładowania i nic. W środę zapalił na dotyk. W czwartek i dzisiaj nie zapalił. Sprawdziłem paliwo dochodzi do listwy wtryskowej (kilka sekund krecenia rozrusznikiem i było z 200 ml) powrót paliwa też jest. Kopułkę zdjąłem

kolego znam ten ból przy m20 jako ze te silniczki sa juz stare ale maja piekna niezawodna dusze i wspanily dzwiek to maja równierz swoje grymasy problem z odpalniem m20 w wielu przypadkach wyeliminowuje wymiana regulatora cisnienia paliwa na listwie wtryskowej (nie trzyma cisnienia) lub pompy paliwa (za male cisnienie daje) bardzo zadko sie zdarza ale sie zdarza ze wtryski leją (ale to przewarznie

BMW SERIA 5 E34 [e34] Dusi sie

Bunia mi ostatnio sie cos dziwnie zachowuje tzn jak ja spuszcze z biegu badz dojezdzam do skrzyzowania to potrafi mi zgasnac bo spada z obrotow jak ja przytrzymam na gazie to jezdzie dzialo mi sie to 2 tygodnie temu pozniej byl spokoj i dzis mialem co chwile te duszenie Macie pomysly gdzie zaczac szukac punktu zaczepienia Jutro chce sie zabrac za wyczyszczenie krokowego i przepustnicy i mam tez

Musisz ściągnąć pokrywę zaznaczoną na czerwono. Potem należy sprawdzić od strony szyby czy do regulatora ciśnienia paliwa jest przymocowany mały przewód gumowy. Wygląda on tak httpallegro.plregulator-cisnienia-paliwa-bmw-3-5-7-8-e32-e34-e31-i1642488567.html

BMW SERIA 5 E34 [E34] silnik - brak mocy (535i)

Mam problem z silnikiem w bmw e34 535lepiej idzie na gazie jak na benzyniebtak jej mocyprzerywa i ma mułowate obroty.Ostatnio zregenerowałem przepływomierzwtryski chodzi znacznie lepiej ale nadal niema mocy. Ostatnio edytowano 18 marca 2009 1945 przez grzes85_2006 łącznie edytowano 1 raz Góra       ryszard55  Tytuł Napisane 18 marca 2009

BMW SERIA 5 E34 [E-34] 52012Vnie odpala na paliwie zalewa świecepomóżcie

Wymienione częsci to -przepływomierz -świece -przewody zapłonowe(kable) -silniczek krokowy -guma przepływomierz<-->przepustnica(wymieniona na nową) Wczesniej chodził na gazieObecnie podłaczyłem samą benzynkeWymieniłem duzo czesci i nie odpalajak go zaciągne odpali i strasznie faluje obrotami i sa okopcone swieceod 1500obr wzwyz wchodzi idealnie na obrotyzostała mi sondawtryskiwacze i czujnik połozenia wału no i sprawdzenie na znakach rozrządujak jest zimny to odpali

Będę nudny - nastał czas kiedy bardzo często do pełni szczęścia w działaniu M20 jest potrzebny n o w y regulator ciśnienia paliwa.Może obejdzie się bez obszernego opisywania moich doświadczeń (robiłem to nie raz) ale warto uwierzyć na słowo - regulator ciśnienia paliwa do 520i 12V (czyli do M20B20) to część paradoksalnie najtaniej dostępna w ASO (i właściwie tylko w ASO 400zł).Używanego

BMW SERIA 5 E34 Problem z odpalaniem ciepłego silnika M20B20 1988r

Witam mam problem z 520 mam w niej gaz i jak silnik jest zimny to na benzynie odpala bez problemu ale jak pojeżdże na gazie i silnik jest ciepły to jest problem z odpaleniem auta na ciepłym silniku oczywiście na benzynie. Nie mam poęcia co to może być pomóżcie

Jako że wypowiedziałem się wcześniej &8211 może warto żebym napisał że moje dotychczasowe problemy z odpalaniem silnika - kilkanaście dni temu odeszły Pisałem wcześniej o moich podejrzeniach co do wtryskiwaczy ale przed ich wymianą miałem jeszcze do załatwienia (dla pewności) kwestię regulatora ciśnienia paliwa w listwie. Szczęśliwie okazało się że po włożeniu nowego problem

BMW SERIA 5 E34 [e34] wydajnosc pompy paliwa

Czy na miejsce pompy paliwa montowanej w baku mozna załozyc pompe paliwa zewnętrzna o parametrach np cisnienie robocze 6 bar wydajnosc 155lh bak palstikowy uklad wtryskowy 3 bary Jesli tak to jak to zrobic aby było dobrze. Przerabiał ktos taki temat

Myślę że można ale czy coś to da Przecież na listwie wtryskowej masz regulator ciśnienia i on zmniejszy i tak ciśnienie do 3 barów. Musiałbyś także zainwestować w taki regulator ciśnienia paliwa (są na allegro ceny zaczynają się od 119zł) np. httpallegro.plitem1185410418_sporto ... _nowy.html jeśli pomogłem bmw

BMW SERIA 5 E34 [e34] 25 nie wkreca sie na cieplym silniku

e34 525 vanos 95r. na zimnym silniku wszystko jest ok jak osiagnie 90 stopni to za cholere nie idzie jej wkrecic plynnie tylko poszarpuje tak przy 2-25 tysiaca czasami nawet strzela a pozniej wszystko jest ok.Odpialem przeplywke wkreca sie jak glupia wiec zalozylem od kolegi na probe i zas to samo.Sonda wymieniona. bledow na kompie brak. swiece nowe sprawdzone rowniez 2 komplety cewek. Jakies pomysly co ja moze bolec

wzbogaca mieszanke i na zimnym jest ok a na cieplym jest za duza i sobie strzelaI chyba nie mozna sobie tak odpinac przeplywki i czujnikow trzeba resetowac komp.przynajmniej Góra       wlodbann  Tytuł Re [e34] 25 nie wkreca sie na cieplym silnikuNapisane 10 grudnia 2011 1457  Forumowicz Wiek 38Posty 320Lokalizacja POZNAŃ Moje bmw

BMW SERIA 5 E34 [E34] Problem z odpaleniem

Witam mam pewien problem od kilk dni nie mogę uruchomić (odpalić) mojego bmw e34 rocznik 88. Sprawa wygląda tak że auto ma instalację gazową. Jeśli weźmie się je na hol to pali na gazie bez problemu przerzucając na benzynę gaśnie. Prawdopodobnie może top być filtr paliwa. Jeśli ktoś potwierdzi tą wersję proszę o pomoc w zlokalizowaniu tego filtra. Z góry dziękuję. Ostatnio edytowano

tjw7 napisał(a)no tak a gdzie ta pompa się znajduje dokładnie Jeśli tędy foto (patrz foto) powinno przepływac paliwo to tędy napewno nic nie leci. Nie stawiam na pompę ponieważ była wymieniana 6 miesięcy temu. Więc problem może tkwi w czym innym kolego paliwa szukaj przy przepustnicy a nie na kolektorze przełącz instalacje na benzynę i szukaj usterki według mnie silnik nie dostaje

BMW SERIA 5 E34 [e34] emulator sondy lambda

Witam czy montował ktoś emulator sondy w jej miejsce Nie wiem co jest nie tak czy faktycznie sondy są tak kiepskiej jakości ale przestało mnie śmieszyć wymienianie jej raz w miesiącu. Czy taki emulator w 100% zastąpi sonde i nie będzie żadnych skutków ubocznych httpwww.alltech24.pltel 48 696 330 550

Mineło troche czasu w międzyczasie padły 2 sondy a ja rozkładam powoli ręce. Z rzeczy które zaobserowałemwymieniłem - wyciągnąłem katalizator nagwintowałem na nowo - sonda wkręca się w palcach - w katalizatorze zamontowane są dwie rury "na zakładkę" co znacząco go wyciszyło - profilaktycznie zmieniłem czujnik temperatury w kolektorze na nowy (stary miał stałe wskazanie

BMW SERIA 5 E34 [e34] Wypadanie zapłonów dławienie przy wciśnięciu gazu

Na wstępie witam wszystkich i dziękuje za zaproszenie menelowi bo tu właśnie dzięki niemu jestem. Ale do rzeczy Instalacja II gen. z mikserem. Ostatni jeżdżę tylko na Pb. I chyba tak zostanie. Ale reasumując - dławienie przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu tylko Pb i na rozgrzanym silniku - szarpanie przy wciskaniu pedału gazu na biegu jałowym od 3000rpm obrotów tylko na Pb

casus maximus napisał(a)Czu to się działo zaraz po starcie nie to po jakimś czasie jazdy około 2-5kmcasus maximus napisał(a)A czy węże paliwowe masz szczelne Nie śmierdzi paliwem po odpaleniu z nawiewów węże były sprawdzane właśnie pod tym kątem a co do tego szarpania do 3000rpm obrotów to to wygląda tak że zaraz po odpaleniu tak się dzieje a za jakieś powiedzmy 30 sekund wchodzi

BMW SERIA 5 E34 [E34] Nierówna praca silnika i nie tylko.

Mam coraz większy problem ze swoim M50B25 otóż na gazie jedzie równo i ładnie pracuje natomiast kiedy przełącze na benzyne auto zaczyna szarpać dławić słychać dziwne stuki (strzały) z wydechu i wogóle nie przyspiesza. Mam sekwencyjny gaz i problem jest tym większy że muszę go zapalać na benzynie. Od czego mam zacząć Wczoraj zebrałem informacje i sugestie dotyczące moich problemów

BMW SERIA 5 E34 Po 2 dniach postoju brak cisnienia w listwie

Witam chyba odgadłem problem czemu auto ciezko pali jak jest zimne postalo 2 dni odczepiłem przewod od regulatora cisnienia paliwa ktory idzie do listwy i dosłownie pocieklo pare kropelek czy tam po postoju powinno byc cisnienie jak tak co powoduje ze to cisnienie ucieka regulator cisnienia paliwa pompka paliwowa Prosze o pomoc pozdrawiam

BMW SERIA 5 E34 520i M50 nie odpala na benzynie po zmianie pompy paliwowej

e34 520i 24v z gazem - po wymianie pompy paliwowej która ewidentnie nie działała nadal nie odpala na benzynie. dodam że paliwo dochodzi do wtrysków więc wszystko powinno być okej. co może być przyczyną proszę o pomoc.

Na pewno się spaliłaBo w pierwszym poście napisałaś że paliwo dochodzi tylko nie pali a na uwalonym przekazniku to niemożliwe.Zeby mieć pewność wyjmij przekaznik pompy i połącz na krótko piny 30 i 87 w gnieżdzie przekaznika.Pompa może się spalić gdy ma słabe zasilanie(słaba masa albo plus).To auto długo nie śmigało na benie więc pierwsza sprawa wymienić filtr paliwa.regulator

BMW SERIA 5 E34 [e34] Problem z odpaleniem M20 po nocy

Witam od ponad roku mam taki problem z moim e34 m20b20 Auto po nocy nie chce zapalic na benzynie gdy odpale na chwile na gazie i zgasze wszystko jest juz ok. Aktualnie wymienione zostało Świece Przewody Silnik krokowy Filtr powietrza Kopułka Filtr paliwa regulator cisnienia paliwa Pompa paliwa została wymienionana już 2 razy.Wczoraj wsadziłem nową bo myślałem że może jednak poprzednia

BMW SERIA 5 E34 [e34] 525i ciężko odpala na ciepłym

Witam Niedawno kupiłem bmw 525i z 93r z gazem zwykłym . Auto ciężko odpala na ciepłym. Trzeba dodawać gazu bo łapie łapie ale nie może zaskoczyć. Rozrusznik kręci jak szalony akumulator sprawny itd. Ale na zimnym też jakoś tak dłużej kreci niż powinna. Odpali bez wciskania gazu.... Zauważyłem tez ze po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 na zapłon - nie słychać pompy paliwa a chyba

BMW SERIA 5 E34 [E34] Problemy z odpalaniem i pracą na Pb M20B20

Witam. Sprawa wygląda tak że po nocy autko odpala po ok 3s kręcenia czyli wcale nie tak dobrze ale sytuacja komplikuję się na ciepłym silniku. Tzn. albo odpali i zaraz zgaśnie i drugie odpalanie już normalnie albo druga opcja - ciężko odpala i po odpaleniu obroty na poziomie 500rpm i po kilkunastu sekundach wracają do odpowiednich. Dodatkowo na ciepłym silniku na PB podczas gwałtownego

BMW SERIA 3 E36 [e36] Zimny start a obroty...

Witam.Jakie obroty silnik M42 rano po odpaleniu powinien mieć A jakie na ciepłym Co może być przyczyną zbyt niskich obrotów na zimnym około 800 rpm a na ciepłym 1100 rpm Góra      heniu1990  Tytuł Re [e36] Zimny start a obroty...Napisane 10 grudnia 2009 2003  Forumowicz Wiek 23Posty 194 Moje bmw bmw 318 is szpila

  szpila  Tytuł Re [e36] Zimny start a obroty...Napisane 14 grudnia 2009 1725  Problem rozwiązany temat do zamknięcia. Góra      Grzesiek_boss  Tytuł Re [e36] Zimny start a obroty...Napisane 14 grudnia 2009 1730  Forumowicz Wiek 23Posty 307Lokalizacja Dąbrowa Górnicza Moje bmw

BMW SERIA 5 E34 [E34] Pompa paliwa

HejNapiszę z czym ostatnio walczę może ktoś będzie miał jakieś info na ten temat i uniknę wizyty u następnych "specjalistów"Problem jest taki - rano na zimnym silniku po zapaleniu silnik pracuje kilka sekund po czym gaśnie jak się go przytrzyma delikatnie na obrotach to po chwili już pracuje dalej względnie normalnie - względnie ponieważ falują obroty. Nie ma jakiegoś totalnego

Albo regulatora ciśnienia paliwa no chyba że listwa z silnika gdzie było wszystko cacy to regulator odpada i zostaje tylko pompa i zapchany filtr paliwa.

BMW SERIA 5 E34 [e34] M20B25 - problemy przy odpalaniu nierowna praca

Drazni mnie juz problem ktory mam odkad kupilem moje autko. M20B25 - benzynaLPG (lpg z krokowka klapa antywybuch. o mikserem za przeplywka) Sytuacja wyglada nastepujaco. Gdy autko duzej postoi czasami wymaga dluzszego krecenia aby zapalilo. Jak juz odpali to czasami (rzadko) zgasnie albo pracuje nierowno. Czasami ta nierowna praca - plywanie obrotow w zakresie 400-1000obrmin albo np. w zakresie tylko

Jezdzilem na samej benzynie myslac ze moze na zwyklym gazie np. po zgaszeniu zostawal gaz w dolocie i dlatego ciezko palilo i falowalo bo sie gaz mieszal z benzyna. Niestety jezdzac na benzynie jest to samo. Auto jak postoi dluzej to po odpaleniu faluje dluzsza chwile albo przestaje po przegazowaniu. Czasami jest tez tak jest tak ze odpali i zgasnie. Ostatnio zczailem ze mam nieszczelne uszczelki

BMW SERIA 5 E34 [E34] osłabiony czasem lekko zamula i poszarpuje

Mam e34 z silnikiem m50 vanos komputer SIEMENS. Od kilku miesięcy borykam się z bardzo denerwującym problemem. w aucie wymieniełm sondę lambda na nową. Auto szczególnie na niższych obrotach jest lekko zamulone. W czasie jazdy ze stałą prędkością czasem czuć lekkie skoki mocy poszarpywania spadek elastyczności. Czasem do tego dochodzi lekkie jakby telepanie silnikiem. Usterki objawiają

BMW SERIA 5 E34 [E34] Dziwny dźwięk w środku przy starcie.

CześćMiał ktoś z Was kiedyś taką dziwną usterkę Przy przekręceniu kluczyka w stacyjce kiedy zaczyna działać elektryka wskaźnik poziomu paliwa podświetlenie itp.)mam takie dziwne buczenie jakby gdzieś za licznikiem ... trwa to kilka sekund potem przestaje.A jeśli w trakcie trwania tego kilkusekundowego buczenia wróce kluczyk i wszystko się wyłączy to przestaje ...Co prawda nie przeszkadza

stała temperatura niezależnie od prędkości jazdy i temperatury zewnętrznej.Jest tam wężyk zasysający powietrze i to on tak syczy Też mnie kiedyś wkurzał Góra       Bobby Vintage  Tytuł Re [e34] Dziwny dźwięk w środku przy starcie.Napisane 12 marca 2010 2358  Moderator Wiek 31Posty 13761Lokalizacja Ciućkowo Moje bmw

BMW SERIA 5 E34 [E34] M50B20 - problemy przy odpalaniu na zimnym silniku

Nie dalej jak w czwartek nabyłem e34 M50B20 z gazem. Wszystko ładnie śmiga ale mam mały problem z odpalaniem który wydaje się pogłębiać. Sprawa wygląda tak Kręcę i auto od razu odpala i gaśnie. Kręcę jeszcze raz odpala i pracuje baaardzo nierówno. Światła chyba lekko przygasają zapala się kontrolka akumulatora i poprzednim razem wydawało się iż auto z dużym opóźnieniem reagowało

maaaad napisał(a)Może pompa paliwa jest tu winna Albo regulator ciśnienia paliwaTylko jak wyjaśnić że czasami odpala bez problemu Gdyby np nie trzymała ciśnienia to problem pojawiał by się przy każdym dłuższym postoju.maaaad napisał(a)Może się mylę (więc proszę o wyrozumiałość ) ale w m50b20 nie ma elektrycznego wiatraka więc żaden czujnik nie steruje jego pracą. Robi to właśnie

BMW SERIA 3 E36 [E36] Za niskie obroty na zimnym silniku

Zawsze po odpaleniu zimnego silnika mam za niskie obroty.Obroty to ok 750 czyli takie jak powinny być na ciepłym silniku.Po odpaleniu na sekunde wskoczą na 1000 i spadną do 750 wtedy zaczyna lekko telepać całym autem.Nie mam żadnego falowania i tak dalej sonda lambda sprawna.Podejrzewam że padł czujnik ssania lub coś podobnego.Silnik to m50b20 bez vanosa.

(ta od węża wyrównującego poziom w komorach zbiornika paliwa) jest napęknięta - pewnie ta druga też była i właśnie stamtąd wydostawała się bena. Wkręciłem utoczone i zagwintowane mosiężne rurki nasadziłem węże i wszystko chodzi jak w zegarku. A pomyśleć że prawie od dwóch lat każdego lata się z tym pałowałem... Góra       Danielbmw

BMW SERIA 5 E34 [e34] słabo pali na zimnym

gasnie mi na zimnym po odpaleniu a dzis to nawet nie dalo sie jechac powyzej 2tys. obr. przegazowalem wskoczył na gaz i o dziwo juz jechał normalnie jak z powrotem przełaczyłem na benzyne to znow nie chciał jechac. jak juz sie rozgrzał io juz dobrze jechał. poradźcie coś Ostatnio edytowano 2 lutego 2007 0020 przez maxbolo łącznie edytowano 1 raz Góra      

na pedale gazu po odpaleniu i juz nie gasł choc obroty były tylko 500 a dzis rano wyjechałem z garazu oczywiscie troche trzymając na pedale gazu i idąc zamknąć garaż auto mi zgasło. Natomiast wychodząc z pracy odpalając juz ledwo odpaliłi zgasł musiałem od razu ponownie odpalając trzymac wiecej pedału gazu żeby nie zgasł. Góra       robertbmw

BMW SERIA 5 E34 Ciśnienie paliwa

Witam Ponownie nabyłem ukochaną e34 i mam pytanko odnośnie ciśnienia w układzie paliwowym ponieważ w poprzedniej tego nie miałem i teraz nie wiem czy coś jest walnięte w tej czy w poprzedniej miałem coś nie tak Mianowicie chodzi mi o to że wczoraj wymieniając filtr paliwa dość ostro dostałem bp po oczach stąd pytanie czy aż takie ciśnienie w układzie powinno być podczas postoju

BMW SERIA 5 E34 Który to czujnik

Witam. e34 525 m20 Są dwa czujniki temperatury.Jeden podaje dane do kompa-drugi na wyświetlacz. Musze wiedzieć teraz-a nie mam możliwości sprawdzenia poprzez "odłącz-podłącz"-KTóRY JEST KTóRY Patrząc od prawego koła tj. od strony pasażera-który jest który Wiem ze są oznaczone kolorami.Bodaj ze czerwony i niebieski Dzięki za podpowiedz

Obydwa czujniki w M20 są usytuowane w obudowie termostatu (czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej i czujnik temperatury). Jeżeli się nie mylę - ten bliżej regulatora ciśnienia paliwa w listwie to czujnik wskaźnika temperatury - ten drugi to czujnik temperatury dla DME U mnie jest to podłączone tak że brązowo-pomarańczowa wtyczka to wskaźnik temperatury (ta bliżej regulatora

BMW SERIA 5 E34 [e34] Odcinka na 4500tyś. obr.

Panowie ma problem. Moje auto stało się mułowate trudno ma się rozpędzić i wyraźnie brakuje mu mocy a próbując sie rozpędzać do końca auto odcina przy 4500 tyś. obr. Gdzie szukać przyczyny takich zjawisk. Problem występuje zarówno na PB i LPG. A jeżeli Panie mają jakąś sugestie to też chętnie poczytam. oops AUTO KONSERWACJE PODWOZIOWE - chcesz wiedzieć więcej pisz na GG lub prv. POMOGŁEM - kliknij Zerknij do mojej galerii - ZAPRASZAM

wałki wycierają się stopniowo nie ma opcji że to się stało od wałków chyba że dzieje się to już od dłuższego czasu. Wytarty wałek poza tym powoduje tylko i wyłącznie mniejszą moc gdyż zawory nie są otwierane w pełni bo krzywki mają mniejszy skok i czasami przestawia się przez to również czas otwarcia zaworów (jest krótszy) i cylinder napełnia się mniejszą mieszanką. Teorię

BMW SERIA 5 E34 [E34] M50B25 - nietypowy problem dusi sie

Witam jestem szczesliwym posiadaczem bmw e34 z 1990 roku z silnikiem M50B25. Posiada sekwencyjny gaz EGSI (po regulacjach wymianach filtrów i ogólnym przeglądzie - wszystko gra idealne wskazania).Problem zaczal sie jakies 2 tygodnie temu jechalem normalnie na lpg nagle silnik zaczal zwalniac pomimo tego ze dodalem gazu wrzucilem na luz zatrzymalem sie na poboczu i silnik strasznie nierowno pracowal

BMW SERIA 5 E34 [E34] wskaźnik paliwa a rezerwa

witam. mam taki problem wskazówka od stanu paliwa spadła na dół i po prostu sie nie podnosi natomiast wskazania lampki od rezerwy są prawidłowe. gdzie szukać przyczyny i czy rezerwa nie ma nic wspólnego z wskazówką stanu w baku pozdr

Od tego jest regulator ciśnienia paliwa jego zadaniem jest utrzymanie zadanego ciśnienia. "Nadmiar" wraca do baku.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi