części samochodowe nanodatex

bmw seria 6 zegary

Samochody związane z zapytaniem bmw seria 6 zegary

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 6 zegary

BMW SERIA 3 E46 [E46] Od jakich innych silników pasują zegary do 323i M52

Muszę kupić zegary do E46 323i 1998 r. nie mogę znaleźć do 323i więc może pasują np. od 325i albo innych modeliSamochód jest w manualu. Ew. jakieś propozycje w linkach do aukcji na allegro były by mile widziane.

Dokładnie jak wyżej Góra       LuckyLuke86  Tytuł Re [E46] Od jakich innych silników pasują zegary do 323i M52Napisane 20 lutego 2013 2250  Poszukaj zanim zapytasz Posty 20 Moje bmw E46 Kod silnika M52 Czy to prawda że zegary mogą się nie komunikować z samochodem ze względu na różnice VINuJutro jadę je kupićhttpallegro.plbmw-e46-zegary-coupe- ... 56857.html ponieważ sklep jest kilka metrów od mnie.

BMW SERIA 5 E34 zdechły zegary czemu

witam moze ktos wie dlaczedo w 525tds z 93r podczas jazdy wskazniki predkoscitem.płynu poziomu paliwaobrotomieża i diagnoza przestał działać.poza tym oswietlenie jest i wszystkie kontrolki działają.dzwonilem do service powiedzialem co sie stalo.i co slysze że pod zegarami jest 12V bateryjka podtrzymujaca pamiec kompa i zegary.i że ona kopyta pokazala i trzeba ja wymienic.wiec wykrecilem zegar

W moim 520i M20 z 1988 wygląda to tak [img][640349]httpmarekczaja.dlawas.commarek_bmw520iimgzegary.jpg[img] W 520i M50 z 1990 roku bateryjki są już mniejsze (krótsze) i podobno w innym miejscu ummieszczone &8211 niestety nie dysponuję zdjęciem Nie wiem jak to już jest w tds z 1993r Przy okazji napiszę że u mnie mimo zużytych akumulatorów prędkościomierz wskaźnik poziomu paliwa i temperatury

Zobacz Prędkościomierze, obrotomierze, wskaźniki do BMW SERIES 6

BMW SERIA 5 E34 [E34] Zmiana deski rozdzielczej

Witam... post zakładam w imieniu kolegi który posiada bmw e34 520i 1995r. i lekko mówiąc deska rozdzielcza sie mu nie podoba i chce założyć inna... Jaka deska powinna pasować Od e36 e46 e39"e38". Napiszcie która deska powinna pasować i ile to mniej wiecej bedzie kosztować czy w około 1tys do 2tys sie zmieści

nie obrażając kolegów mających nowe auta wydaje mi się że wszystkie prawdziwe auta takie z sercem i wogóle mające coś w sobie skończyły się w okolicach 20042005 roku jeśli chodzi o wnętrza to fajnie mieć e60 ale deska z e34 też bardzo mi się podoba nie jest toporna jest typowa dla bmw te zegary konsola środkowa zwrócona w stronę kierowcy i do tego surowa ale elegancka

BMW SERIA 5 E30 Ładne 316

Kiedyś juz pisałemze mozna trafic ładną BMale niemiaszki nie dają za darmo.Ta podoba mi sie bardzo httpwww.aalst.dekfz_details1244758962p.htm

Niezła niezła... Swoją drogą po cholere bmw instalowało zegary obok prędkościomierza

RekiNN napisał(a)Niezła niezła... Swoją drogą po cholere bmw instalowało zegary obok prędkościomierza

BMW SERIA 5 E34 [E34] padły zegary jest tylko podświetlenie i kontrolki

Witam mam problem bo padły mi zegary tzn wskaznik paliwa obrotomierz licznik tem wody wygląda to tak jak by poprostu nie było prądu podswietlenie i kontrolki są ok. jest jakis przekaznik od licznika jest to bmw e34 2.0 24 v 1991 Góra       Jacek88  Tytuł Re [E34] padły zegary jest tylko podświetlenie i kontrolkiNapisane 19 stycznia 2012

bezpieczniki są ok wtyczka wątpie ale sprawdze miałem juz tak kiedys ale nie działały 15 min a puzniej wszystko wracało do normy. Góra       Jacek88  Tytuł Re [E34] padły zegary jest tylko podświetlenie i kontrolkiNapisane 19 stycznia 2012 1653  Forumowicz Posty 155 Moje bmw e46 po sprawdzeniu wtyczki daj znać czy to jest

BMW SERIA 3 E36 [E36] Przerywające zegary

Witam Problem polega na tym że podczas jazdy lub nawet na postoju przy włączonym zapłonie zegary często przestają działać tak jakbym wyłączył zapłon i po chwili włączył i znowu zaczynają działać dzieje się to dość często czy ktoś spotkał się z podobnym problememProszę o pomoc z góry dzięki Góra       kanar  Tytuł

BMW SERIA 5 E34 [e34] zegary wariują

Mam problem z zegarami w e34 520i.Na początku obrotomierz zaczął zaniżać obroty a ekonomizer pokazywał zaniżone zużycie paliwa .Jeśli jadę na 4 biegu ok 80 kmh to obrotomierz pokazuję ok 1300 obrmin a ekonomizer pokazuje że samochód pali ok 4l100 km.Wskaźnik paliwa po przekręceniu kluczyka na zapłon pokazywał ilośc paliwa a po uruchomieniu silnika opadał na zero.Pewnego dnia jade

BRAK W STARYCH KILKU PINOW W TEJ ZIELONEJ KOSTCE.A ZA MOIMI STARYMI ZEGARAMI KILKA UCIETYCH KABLI.CHYBA TE BRAKUJACE. MYSLALEM SPROBOWAC WYMIENIC KOSTKE PAMIECI ALE JAK ONA WYGLADAPONOC TO MOZE BYC WINA WARJACJI ZEGAROW.ZAZNACZE ZE STARE zegary DZIAŁAŁY DOBRZE BEZ TYCH PINOW Z TYŁU.A NOWE DZIAŁAJA ALE PROCZ LCD.NIE SWIECI WOGOLE.PO ZA TM OK. Góra      bmw520gonzo

BMW SERIA 5 E34 [E34] Problem z obrotomierzem

CZytałem troche na forum o tym ale nie znalazlem tego co mi trzeba Mianowicie licznik w samochodzie mam ten starszej wersii takie co byly w e30 analogowe.Auto orginalnie miało silnik m20b20 a jest włozony m50b25 i tak jak go kupilem to obrotomierz praktyczie niedzialal wogoule kupilem drugi licznik zalozylem i wszystko super na drugi dzien jak odpalilem samochod skazowka od obrotow nie nie ruszyla

BMW SERIA 5 E34 [e34] Zegary-przekładka kostki

Kiedyś na forum opisywałem mój problem z zegarami w mojej e34 520i.Problem polegał na tym że zegary podczas jazdy olewały wskazania czyli padły całkiem na zero tak jak silnik byłby zgaszony. Jak już chodziły(czasami pomogło ściągnięcie klemy z akumulatora) to obrotomierz zaniżał obroty o ok.500obrmin a wskaźnik paliwa pokazywał ile mu się podobało.Przeglądając internet doszedłem

BMW SERIA 3 E36 [E36] wskaźnik tem silnika

Witam od kiedy robiłem swap z 1.8is na m50b20 to mam problem z wskaźnikiem temp tzn jak silnik ma odpowiednia temp to wskazówka jest na czerwonym polu powiem że silnik pochodzi z e34 i tam wszystko grało. Czy to których z czujników od temp silnika foto do podglądu Góra       ryszard55  Tytuł Napisane 8 lutego 2009 1240 

BMW SERIA 3 E36 [E36] Zmiana licznika

Witam Panowie mam takie pytanie Mam silnik 18 a zegary mam od 6cyl. i wiadomo obrotomierz kreci mi sie tylko do 4tyś obrmin jak kupie zegary np. od anglika 18 i przełoże sam obrotomierz to bedzie dobrze czy trzeba cały licznik wymieniać aby obroty wskazywały prawidłowo czym to uzależnione Góra      Tomek  Tytuł Napisane 16 września 2009

z tym mam kilka pytań 1. Czy do sedana i coupe zegary są takie same 2. Do jakiej wartości powinien być wyskalowany prędkościomierz do silnika 1.6 3. Czy złe zachowywanie się obrotomierza może być spowodowane tym że zegary są np. od 320 (zegary są wyskalowane do 240kmh) Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Góra       barteke36  Tytuł Re bmw

BMW SERIA 3 E36 [e36] wariujące zegary plus dziwna praca silnika

Witam. Od jakiegoś czasu zaczęły mi wariować zegary. I różnie to się odbywa. Raz wszystkie wskazówki góra dól góra dół. Inspekcja oraz pozostałe kontrolki zaczynają się świecić jak bym przekręcił zapłon. Raz zawieszą się na jakiej pozycji i stoją Innym razem razem spadają w dól. Za każdym razem podświetlanie działa. Drugi problem to dziwna praca silnika. Jak go przygazuje

BMW SERIA 5 E34 [e34] zegary do 260kmh

Witam kolegów. Mam pytanie a mianowicie.. fiksują mi zegary a dokładniej prędkościomierz. Wiem że to zegary bo podmieniałem od kolegi. Mam zegary od e34 m50b25 vanos a u mnie sa zegary od m20b25 generalnie z tego co widzę to jedyna różnicy którą widać na pierwszy rzut oka to u mnie zegar jest wyskalowany do 240 a w tych z m50 do 260. Kostki z tyłu są identyczne i ta sama ilość czyli

BMW SERIA 5 E39 [E39] Szalejące zegary.

Witam wszystkich. Mam poważny problem. W trakcie jazdy w jednym momencie zaświeciła się kontrolka "ABS" i "ASC" po czym przestał działać PRęDKOśCIOMIERZ WSKAźNIK ZUżYCIA PALIWA LICZNIK KILOMETRóWI oraz WSKAźNIK PALIWA W BAKU. Co jest najlepsze naprawiło się samo po dwóch dniach. No i dzisiaj jak jechałem zrobiło się to samo. Co może być przyczyną takiego objawu

BMW SERIA 5 E36 zablokowane liczniki

potrzebuję pomocy przy resecie zestawu wskaźnikównie wiem jak się do tego zabrać

Zerknij na te tematyviewtopic.phpf1&t2171&hilitcodezegaryviewtopic.phpf71&t22039&hilitcodezegaryviewtopic.phpf68&t26613&hilitcodezegaryviewtopic.phpf71&t29258&hilitcodezegaryviewtopic.phpf71&t31435&hilitcodezegaryviewtopic.phpf68&t37802&hilitcodezegaryviewtopic.phpf71&t47533&hilitcodezegaryviewtopic.phpf71&t48468&hilitcodezegaryviewtopic.phpf71&t57134&hilitcodezegaryviewtopic.phpf74&t58869&hilitcodezegaryviewtopic.phpf35&t60930&hilitcodezegaryviewtopic.phpf71&t106015&hilitcodezegaryFakt

BMW SERIA 3 E36 BMW e 36 problemy z deską rozdzielczą

Witam WszystkichPotrzebuję pomocy poradychodzi o problem deski rozdzielczej w bmw e36 zgasły mi zegary( prędkościomierza wskażnik temperatury i wskażnik spalania oraz wyświetlacz przebiegu km dotego świecą się dwie kontrolki ręcznego i nożnego hamulca. Prosze o podpowiedz.Pozdrawiam wszystkichArtur Góra       Yaro  Tytuł Re bmw e

BMW SERIA 3 E36 [E36] Problemy z autem

Witam Jestem nowy na forum i mam kilka pytań odnośnie wad mojego auta 1. Czy zegary w e36 coupe powinny posiadac ekonomizer 2. Problem z ABS. Nie świeci lampka w ww zegarach i ABS nie chodzi. Jak go sprawdzić 3. Cieknie mi dyferencjał w miejscu połącznia z wałem. Czy można jakoś to uszczelnić czy wymienić dyferencjał i jak sprawdzić używany 4. Podczas hamowania z dużych prędkości

BMW SERIA 5 E39 [E39] Licznik z anglika. Pytanie.

Padł mi licznik w E39. Wersje europejskie dość drogo wychodzą więc póki co pomyślałem o takim licznikuhttpallegro.pllicznik-bmw-e39-528i- ... 71301.htmlPrędkość podawana i w km i w milach. Zastanawia mnie tylko czy będzie szło ustawić żeby przebieg (dzienny i całkowity) był w KM.Drugie pytanie czy po zmianie kości z przebiegiem z mojego licznika do tego angielskiego wszystko będzie

marcellchen napisał(a)pietja10 napisał(a)Padł mi licznik w E39 czyli co masz na mysli co z nim sie stalo No więc na początku jakieś pół roku temu zegary przestały cokolwiek pokazywać w czasie jazdy. Znajomy spec od bmw powiedział że na bank zegarybo licznik VDO z e39 to lipa. Zasugerował żebym zanim kupię jakiś inny używany najpierw posikał WD40 styki w tym moim.Popsikałem. O dziwo

Witam próbowałem ale nic nie było Moim skromnym zdanie żeby mieć taki brecht to tżeba mieć pełnego kompa...Jak Wy o tym myślicie pozzdro xD Góra       chudy131080  Tytuł Re [e36] jak zrobic zeby zegary na starcie poszly na maxNapisane 14 marca 2011 1757  Poszukaj zanim zapytasz Posty 47Lokalizacja Dworszowice Moje bmw E-39

Ja mam E36 z analogowym zegarem i ten brecht nie działa.A nie kupiłem baware po to żebym miał takie coś tylko po to aby pobawić się z tylnym napędem więc Honda odpadła i teraz śmigam bmw xD pozzdro... Góra       Habzik  Tytuł Re [e36] jak zrobic zeby zegary na starcie poszly na maxNapisane 14 marca 2011 1917  Forumowicz

Witam próbowałem ale nic nie było Moim skromnym zdanie żeby mieć taki brecht to tżeba mieć pełnego kompa...Jak Wy o tym myślicie pozzdro xD Góra       chudy131080  Tytuł Re [e36] jak zrobic zeby zegary na starcie poszly na maxNapisane 14 marca 2011 1757  Poszukaj zanim zapytasz Posty 47Lokalizacja Dworszowice Moje bmw E-39

Ja mam E36 z analogowym zegarem i ten brecht nie działa.A nie kupiłem baware po to żebym miał takie coś tylko po to aby pobawić się z tylnym napędem więc Honda odpadła i teraz śmigam bmw xD pozzdro... Góra       Habzik  Tytuł Re [e36] jak zrobic zeby zegary na starcie poszly na maxNapisane 14 marca 2011 1917  Forumowicz

BMW SERIA 3 E36 [E36] Zegary M3 E36 z wskazówką temp. oleju silnikowego

Wiem że istnieje możliwość zamontowania zegarów od M3 w silniku M52B25 z wskazówką temperatury oleju silnikowego jest zamiast ekonomizera. Teraz pytanie co muszę mieć żeby zamontować te zegary i żeby oczywiście wskazówka pokazywała temp. oleju silnikowego. zegary chyba bez problemu będą działać - wskazówki i kontrolki Góra       Kilej

BMW SERIA 3 E36 [E36] 323i coupe Problem z zegarami

Witam Szanownych Forumowiczów Jakiś tydzień temu zauważyłem w moim qp 323 że zegary działają niepoprawnie. Objawy są różne czasami po prostu się wyłączają czasami oprócz tego że się wyłączają wskazówki opadają do zera. Ale najczęściej wygląda to w ten sposób że na sekunde góra 2 sekundy zapalają się wszystkie kontrolki wskazówki stają na moment i po tej sekundzie dwóch

BMW SERIA 5 E39 [ E39 ] Wymienilem zegary i...

zegary wymienilem ze wzgledu na calkowicie padniete piksele w moich starych zegarach [img][640480]httplanciapolska.orgtomekbmw_zegary.jpg[img] postanowilem kupic zegary naprawic stare i sprzedac albo jedne albo drugie. Oczywiscie zegary 100% sprawne i stan bdb maja lekko peknieta pleksi i minimalne problemy z pikselami wlasnie jestem w trakcie walki z gosciem z Allegro [img][640480]httplanciapolska.orgtomekbmw3.jpg[img]

BMW SERIA 3 E36 [e36] oryginalne zegary 316 1.6

prosze o pomockupilem ww samochod i widze ze ma zmienione tarcze zegarow nabialepredkosciomierz 260kmhobrotomierz 7tys czerwone pole od 6.5tyschcialbym zmienic na oryginalne tarcze jednak nie wiem ktore dokladnie byly w bym modeluczy moglbym liczyc na wasza pomoc Góra       rekine21  Tytuł Re [e36] oryginalne zegary 316 1.6Napisane 8 stycznia

BMW SERIA 3 E36 e36 m50 2.0 strzela w dolot Str. 7>

Witajcie.Mam okazje kupić za nie duże pieniądze komplet na swap do mojej bmki z innej e36. Przewałkowałem forum ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Co dokładnie potrzebuje by te M50 śmigało w moim aucie oraz jak to wygląda z wiązką wystarczy wpiąć w stare złącze kabinowe czy coś modzić trzeba W komplecie jest silnik z osprzętem skrzynia sonda lambda... Ostatnio edytowano

zczytuje dane z zegarów i dlatego się coś waliMacie jakieś pomysły Ostatnio edytowano 7 grudnia 2012 1857 przez Raptorix łącznie edytowano 1 raz Góra       Raptorix  Tytuł Re e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Pomoc nie jedzie jak trzebaNapisane 7 grudnia 2012 1836  Częsty bywalec Wiek 21Posty 654Lokalizacja Lublin Moje bmw

przepustnica czujnik podpiety 2.0 ma sterowanie linka tylkoo z gory jak tak to sie zje... tego nie da.opcja 2... vanos nie lata brzeczy_klepie cos na przodzie od pokrywy zaworow Góra       xsnsx  Tytuł Re e36 m40 1.6>m50 2.0 Pomoc nie jedzie jak trzeba zegaryNapisane 9 grudnia 2012 2217  Forumowicz Wiek 22Posty 145 Moje bmw

przepustnica czujnik podpiety 2.0 ma sterowanie linka tylkoo z gory jak tak to sie zje... tego nie da.opcja 2... vanos nie lata brzeczy_klepie cos na przodzie od pokrywy zaworow Góra       xsnsx  Tytuł Re e36 m40 1.6>m50 2.0 Pomoc nie jedzie jak trzeba zegaryNapisane 9 grudnia 2012 2217  Forumowicz Wiek 22Posty 145 Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] 316i Compact - Podświetlenie włącznika świateł

Witam ostatnio przegladałem forum i wyczytałem że włącznik świateł jest podświetlany w tych bmw a u mnie nie było podświetlenia więc stwierdziłem że padła u mnie żarówka.Odkręciłem 4 śruby od licznika dwie u góry zegarów a dwie za włącznikami swiateł mijania i postojowych oraz przeciwgielnych i dostałem sie do żarówek akurat miałem takie żarówki więc wyciągnąłem stare

Dzisiaj te zegary nie dawały mi spokoju i sięza nie wziełem... po walce chyba 15 godzinnej udało mi się je wyciągnąć Rafał_13 - zegary twoim sposobem nie chciały wyjśc brakowało kilku centymetrów ale rozdzieliłem zegary z plastikową obudową - to w czym siedzą zegary i włączniki świateł i udało się.Zrobiłem to tak 1. Odkręciłem gałki włącznika świateł mijaniapostojowych

BMW SERIA 3 E36 [E36] Wyłączające się opadające zegary

witam mam problem mianowicie w mojej buni e36 podczas jazdy wylaczaja sie zegary tzn nagle wszystko sie wylacza nie chodzi obrotomierz ani predkosciomierz.... i cala reszta co nie wplywa na jazde i zegary sa podswietlone ...... czy ktos mial podoby przypadek i gdzie mozna szukac przyczyny... aha ruszalem kluczykiem i to nie to..... czyli stacyjka dobra... Góra      

to dopilnuj aby zgadzały się numery licznika. Numer ten jest chyba 7-cyfrowy.Znajduje się na naklejce co jest przyklejona do obudowy zegarów.Przynajmniej u mnie tak było. Góra       reds28  Tytuł Re [E36] wylaczajace sieopadające zegaryNapisane 8 marca 2010 1944  Poszukaj zanim zapytasz Wiek 30Posty 70Lokalizacja slask Moje bmw

BMW SERIA 5 E39 [e39] Zegary jakie powinny byc w E39 530d

Witam Koledzy pomóżcie bo tylko dzieki wam nie wyrzuce kasy w błoto poniewaz musze kupic nowe zegarki ale nie wiem jaki powinny byc auto kupiłem zegary nie działały nie chodzil predkosciomierz i ekonomizer jaki i równiez koputer pokładowy nie wyswietlał zadnych danych był tylko podswietlony PIERWSZY link pokazuje jakie mam teraz zegary httpwww.allegro.plitem870864896_licznik_zegar_bmw_e39_3_0d_3_0_d.htmlDRUGI

BMW SERIA 5 E36 320i Zegary szaleją

Witam serdecznie. Przeszukałem cale forum i nic na ten temat nie znalazlem. Moze zle szukalem jesli tak to prosze o link do tematu. Problem polega na tym ze podczas jazdy czasem na krotkim odcinku czasem na dluzszej trasie wskazniki zegarow tj. paliwo temperatura obroty predkosc opadaja do zera tak jakby cos nie kontaktowalo. Do tego zapalaja sie wszystkie kontrolki. Z silnikiem nic sie nie dzieje

i ok.Zdarza się teżzapalają się wszystkie kontrolki oprócz abs i poduszki zegary opadają.Lub opada tylko wskażnik paliwaczasem delikatnie podryguje wskazówka parę sekund i jest ok.I wydaje mi sięże dzieje się to chyba częściej jak jest wilgotno ranolub jak auto postoi parę godzin.Czasami jak jadę dłuższy odcinek to się nic nie dzieje.Czytałem chyba na wszystkich forach bmw

BMW SERIA 5 E34 szwankujące zegary

witam.mam problem z wyświetlaczem kilometrów.po 1.główny przebieg zatrzymał się na 299960km.a przebieg dzienny kasuje się po każdym zgaszeniu i odpaleniu autka.czasami przez jakiś czas nie działa podświetlenie tych przebiegów i wyświetlacza głównego i widać pod światłoże licznik dzienny się nie kasuje.e34 530i.może ktoś miał podobny problem

Ja słyszałem o podobnej granicy. Moim zdaniem owe zegary w E34 były poprostu wadliwe gdzie problemami są pamięć i akumulatory. Osobiście w poprzednim bmw jaki miałem (właśnie E34) Poprostu zmieniłem zegary na inne i problemu nie było przez jakiś rok. Póżniej w okresie zimowym zaczęły sie pojawiać wstępne problemy z zegarami a konkretnie z obrotomierzem i prędkościomierzem. Oba

BMW SERIA 3 E36 [E36] Wyłączające sie zegary. NAPRAWIONE krok po kroku.

Witam. Mam jakiś dziwny problem. Wracając do domu zauważyłem że nagle zegary się zresetowały i startują od zera tak jak po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon (tzn bez rozruchu) czyli zapalają się a po chwili znikają kontrolki abs oleju aku i wszystkie inne. Dodam że silnik nie przestał pracować żadnych zmian w prowadzeniu wibracji itp i nawet światła nie zgasły. Po prostu

Odświeżam temat. W związku z tym że problem się nasilał i zegary zaczęły gasnąć na kilka min w czasie jazdy zdecydowałem się zamówić drugie. Znalazłem ciekawe na allegro wyglądające jak moje. W opisie napisane było że to zegary od 2.5l lub 2.8l. Sprzedawca też to potwierdził.Zamówiłem więc. Te z ramkami są nowe. Przy demontażu musiałem ściągnąć kierę aby dostać sie

krzysztofmyrekgmail.comDziękuje kolego Góra       nihonn  Tytuł Re [E36] Wyłączające sie zegary. NAPRAWIONE krok po kroku.Napisane 28 października 2012 1734  Poszukaj zanim zapytasz Posty 41Lokalizacja Małopolska Moje bmw m50b25 witam wie ktoś gdzie sie znajduje przekaznik albo bezpiecznik do licznika nie dochodzi mi prąd

BMW SERIA 3 E36 [e36] Prędkościomierz działa w zwolnionym tempie

WitamMam już kolejny problem z samochodem w ciągu 5 miesięcy. Najpierw sonda lambda potem czujnik położenia wałka rozrządu a teraz to...A mianowicie. Od wczoraj prędkościomierz działa jakby ospale. Zaczyna działać dopiero kiedyś przekrocze prędkość ok 20kmh a strzałka pokazuje prędkośc wolniej niż samochód sie rozpędza tak jakby nie nadążała pokazywac prędkośc. Nie ważne

BMW SERIA 3 E36 [e36] Grzeje się ręce opadają nietypowy problem

WitamChciałbym przedstawić swój problem w bmw e36 1.6 M43 bo już skończyły mi się pomysły.. Czytam wiele postów na tym forum o grzejących się betach.. Starałem się robić wszystko tak jak jest napisane i ciągle to samo. Problem wygląda następująco wskazówka na desce rozdzielczej jest cały czas na czerwonym polu czasem się zapala lampka kontrolna na czerwonym polu czasem gaśnie..Wymieniłem-

trudno trafić od razu co jest przyczyną.. Nic najwyżej będziemy szukać dalej i zbierać kasę.. Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc.. Góra       KubaMpakiet  Tytuł Re [e36] Grzeje się ręce opadają nietypowy problemNapisane 27 maja 2010 1505  Częsty bywalec Wiek 31Posty 574Lokalizacja Pruszcz Gdanski Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] JAk wyjac zegary

Witam wszystkich. Spalila mi sie zaroweczka od kontrolki prawego migacza i chcialbym ja wymienic ale niewiem jak wyjac zegary bez sciagania kierownicy . Jesli bez zdjecia kierownicy sie nieobejdzie to prosilbym o opisanie jak ja zdjac razem z tym jak odlaczyc akumulator tak aby sie cos z kompem nie stalo. z gory dziekuje za pomoc. Góra       Rafał

BMW SERIA 5 E39 [E39] Check Control w e39

Zaczalem zglebiac informacje o OBC w moim bmw (525TDS 04.97) i doczytalem sie ze w standardowym wyposazeniu e39 byl maly komputer i uproszczony check control (jesli to nie prawda poprawcie mnie). Z OBC wszystko ok poniewaz mam dostep do funkcji poprzez licznik jednak nie widze po lewej stronie zeby swiecilo sie cokolwiek co by przypominalo check control Przejzalem galerie kolegow z forum i w ich

BMW SERIA 5 E30 podświtlenie zegarów

Witam Jeszcze całkowicie nie rozebrałem zegarów tylko wyjełem je z deski i mam takie pytanko chce załorzyć białe tarcze z niebieskim podświetleniem ale w zegarach zauwarzyłem że od dołu są bodajrze 3 szklane paski w kolorze pomarańczowymbursztynowym czy jak załorze białe tarcze i to pomarańczowe światło bedzie mi padać na zegary to na jaki kolor bedą świecić pomarańczowo

Ja lubie zegary niebiesko podswietlane zrobiłem we Fiacie temprze wyszło mega dobrze.Tam były z gory oswietlane a nie jak w bmw od tyłu. Tam fabryczne 3 zaróweczki swieciły na zielony pasek było beznadziejnie. Wykorzystałem 6 mocnych niebieskich ledów ktore były celowo piłowane aby swiatło było rozproszone a nie punktowo swieciło .Z tymi zegarami w bmw jest to nie takie proste zeby kolor

BMW SERIA 7 E38 Zegary od diesela w 3.5v8

Witam kupiłem właśnie owy samochodzik i ma jeden właśnie defekt zegary są od ropola wiem ze gdzieś na forum było o tym ale znaleźć nie mogę chciał bym kupic zegary od bezynki i wstawić powiedzcie co jak po koleji zrobic jakie zegary czym to sprogramować i jak (dodam jeszcze ze brak błędów w kompie )samochodzik to 735iL10.1997 (po lifcie)

tak jak już napisałem zegary zamówione ten sam rocznik ale teraz podam ciekawostke dzwoniłem do gościa który ma zegary i zapytałem sie czy ma do 3.5 v8 1997 rak prod. no i tu zaskoczenie powiedział ze nie ma takich (bo potrzebuje te przed liftem) bo takowe posiadają jakoms skrzynkę z tyłu zegarów (firma to NICO-bmw do ktorej dzwoniłem) no i wymontowałem swoje zegary i co się okazało

BMW SERIA 7 E32 zegary do 750i88-89-problem

W moim bmw 750i jak kupilem zegary mialy szary tylale cos im dolegalo bo nic nie wyswietlaly wiec kupilem drugie uzywane i zegary zaczynaly dzialac po jakims czasie(wyswietlacz)i wzbudzaly sie liczniki.Wzbudzaly sie przy pewnej ilosci obrotow lub na postoju przy przegazowce.Kupilem nastepne z tym ze z niebieskim tylem(tak jakby model nowszy) i po podlaczeniu wszystko dziala ale po zgaszeniu silnika

BMW SERIA 5 E39 [e39] Problem z licznikiem .

Witam wszystkich POsiadam 2.5 tds z 1999 roku .. niestety poprzedni wlasciciel wymienil licznik... i obecnie jest od benzyny w automacie . Swieca mi sie kontrolki ABS ASC kontrolka problemu ze skrzynia Jest w nim komputer ktory pokazuje dystans do przejechania srednie spalanie i ile km robie w godzine . Dostalem dzis licznik od tds-a z 1997 roku . po podlaczeniu go obrotomierz mi nie dzialal

Co do niedziałajacych zegarów miałem to samo jak kupilem mojego a poprzednik zmienil zegary wiec sprawa wyglada tak ze zegary zawsze ale to zawsze po wymianie trzeba programowac inaczej nie beda działały tak jak powinny. Ja naszczecie mialem stare zegary z wyrwanymi wskazowkami ale elektronika dobra zczytalem z niego eeprom i wgralem do nowego i wszystko smiga jak powinno. Co do HW to albo takie

BMW SERIA 5 E34 [e34] zmiana zegarow

witam mam problem w moim e34 mam stare zegary z wskaznikiem kilometrow na bebenkowym i chcialbym sobie zmienic na cyfrowy czy cos musze zmieniac w instalacji bo do zegarow ma dwie wtyki zolta i niebiska a do tych drogich ida chyba cztery albo trzy Ostatnio edytowano 2010-11-18 2019 przez bercikus1 łącznie edytowano 1 raz

musisz zwrócić uwagę aby były zegary na włąściwą liczbę wtyczek. Tak jak już koledzy wcześniej wspomnieli są włąśnie na 2 lub na 4 wtyczki. Powinny Ci działać takie jak te httpallegro.plbmw-e34-525tds-525-td ... 42175.html Musisz tylko znaleźć jakąś w pełni sprawną sztukę. Te zegary nie mają podpięcia pod komputer pokłądowy i nie mają wyświetlacza zarazem. Więc jeśli

BMW SERIA 3 E36 [E36] Złe wskazanie poziomu paliwa - problem rozwiązany

CześćMam taki dziwny problem wieczorem parkuję auto pod domem na wskaźniku równe 15litrów. Rano wsiadam do auta włączam zapłon a wskazówka pokazuje jakieś 13 litrów.I tak codziennie ubywa trochę beny. Nie zauważyłem żeby w czasie jazdy wskazówka opadała szybciej niż zwykle. Ewidentnie po zgaszeniu silnika paliwo gdzieś spiernicza.Pod autem sucho żadnych plam barw tęczy. Spod

w prawej jest prawie pusto Zaznaczam od razu że szukałem o tym ale wszyscy mieli problem z tym że paliwo było w prawej komorze a w lewej gdzie jest pompa była susza Góra       Asumpt  Tytuł Re [E36] Paliwo znika w niewyjaśnionych okolicznościachNapisane 27 października 2012 2000  Forumowicz Posty 163Lokalizacja Bytom Moje bmw

Przykładowe oferty części samochodowych bmw seria 6 zegary

  • BMW SERIA 5 E60 E 60 E61 E 61 LICZNIK ZEGAR ZEGARY - Jasło (390.00PLN)
  • BMW SERIA 1 E81 E82 E87 E88 LICZNIK ZEGAR ZEGARY - Jasło (390.00PLN)
  • BMW SERIA 1 E81 E82 E87 E88 LICZNIK ZEGAR ZEGARY - Jasło (390.00PLN)
  • BMW SERIA 1 E81 E82 E87 E88 LICZNIK ZEGAR ZEGARY - Jasło (390.00PLN)
  • BMW SERIA 3 E90 E91 E92 E93 LICZNIK ZEGAR ZEGARY - Jasło (400.00PLN)
  • BMW SERIA 1 E81 E82 E87 E88 LICZNIK ZEGAR ZEGARY - Jasło (390.00PLN)
  • BMW SERIA 5 E60 E 60 E61 E 61 LICZNIK ZEGAR ZEGARY - Jasło (390.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi