części samochodowe nanodatex

bmw seria 6 kolektor wydechowy 5 e60 e61

Samochody związane z zapytaniem bmw seria 6 kolektor wydechowy 5 e60 e61

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 6 kolektor wydechowy 5 e60 e61

BMW SERIA 5 E60 E61 kolektor wydechowy e60 a e39

Witam. Wyczulem ostatnio zapach spalin w kabinie i w okolicach kolektora wydechowego i turbosprężarki. Podejrzewam ze kolektor wydechowy mam do wymiany Nie mam sadzy na silniku tak jak tutaj niektorzy pisza ale byc moze spowodowane jest to jeszcze slabym popekaniem kolektora. Moje pytanie tyczy sie kolektora od e39. To czy bedzie pasowal to juz zdazylem przeczytac ze bedzie. Ale jak jest z jego funkcjonalnoscia

luko32 napisał(a)Witam. Wyczulem ostatnio zapach spalin w kabinie i w okolicach kolektora wydechowego i turbosprężarki. Podejrzewam ze kolektor wydechowy mam do wymiany Nie mam sadzy na silniku tak jak tutaj niektorzy pisza ale byc moze spowodowane jest to jeszcze slabym popekaniem kolektora. Moje pytanie tyczy sie kolektora od e39. To czy bedzie pasowal to juz zdazylem przeczytac ze bedzie. Ale

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60] problem z silnikiem

witam.mam taki problem myslalem ze to wina skrzyni ale komputer pokazal blad sondy lambda przeplywki i wtryskow.wszystkie te czesci zostaly zaadoptowane oczywiscie bez wymiany nie pojawiaja juz sie ale silnik dalej nie chodzi jak trzeba jest dalej to samo a moze jeszcze gorzej.fachowcy nie wiedza co stanowi problem i kazali mi jezdzic az zepsuje sie do konca.problem jest taki ze nie zaleznie od warunkow

codzinnie.jak bedziesz wiedzial co to to daj znac.w nastepnym tygodniu stawiam swoja do bosha zeby sprawdzili wtryski i caly uklad paliwowy i przy okazji ten tlumik.jak bede cos wiedzial odrazu dam znac Góra       BARNABA  Tytuł .....Napisane 3 października 2009 1210  Zacna persona forum Posty 2673Lokalizacja dolnośląskie Moje bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 [e60] 530d Spadek mocy po wymianie turbiny...

Jestem - nie do końca szczęśliwym - posiadaczem mojego wymarzonego auta bmw 530d (e60)Na początku było wszystko OK az do momentu kiedy zaczipowałem auto. Po upływie kilku tygodni od zaczipowania zacząłem czuc spaliny a nastepnie w miarę gdy spaliny stawały sie wręcz dokuczliwe zacząłem także tracić stopniowo moc. Spadek mocy uwidaczniał sie przy prędkości powyżej 120km oraz obrotach

warszawa jeszcze jedno pytanko skrzynie masz manualną czy triptrronic kiedyś kleś mi mówił o takim przypadku że po czipie musiał wgrać nowy program do skrzyni Góra       radziu_1974  Tytuł Re [e60] 530d Spadek mocy po wymianie turbiny...Napisane 16 listopada 2009 1714  Poszukaj zanim zapytasz Posty 13 Moje bmw

ale po kilku minutach odpuszczam tak do 120 milh. A może 120 mil to za dużoMoże to właśnie moja jazda tak wpływa destrukcyjnieJuż sam nie wiem.Doradźcie proszę.Pozdrowienia Góra       radziu_1974  Tytuł Re [e60] 530d Spadek mocy po wymianie turbiny...Napisane 21 listopada 2009 1641  Poszukaj zanim zapytasz Posty 13 Moje bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60] 530d gwizdajace turbo

WiatamMam pytanie czy gwizdajace turbo oznacza to ze zaraz padnieU mnie dzwiek jest troche dziwnyprzy otwartym oknie slychac tak jak by zaciagalo lewe powietrze ale tak sie nie dzieje bo mechanik sprawdzalZnowu u mojego kolegi turbina jeczy jak schodzi z obrotowCzy ktos sie moze wypowiedziec na ten tematZ gory dziekuje Góra       cursor  Tytuł

wtryskNie widac tego po obrotomierzu ale czuc deliktne drganiaSprawdzalem wtryski i podobno sa okfiltr paliwa wymieniony powietrza tez(wsadzilem KandN)Czy ktos ma jakis pomyslPodpowiedz Góra       cursor  Tytuł Re [e60] 530d gwizdajace turboNapisane 20 kwietnia 2013 0004  Forumowicz Posty 245Lokalizacja Racibórz(śląsk) Moje bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 E60 3.0d 218km problem z kolektorem wydechowym

Witam od jakiegos czasu z nawiewów zaczęło mi smierdziec spalinami i do tego dziwnie gwizdze mi turbina czy kolektor do wymiany pytanko czy da sie go na jakiś czas zespawać a jak wymiana to jaki kolektor szukac szyszałem o zeliwnym moze od innego modelu bmw pasuje Góra       darcyn  Tytuł Re e60 3.0d 218km problem z kolektorem wydechowymNapisane

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60] przybywa mi oleju 3.0d

witam panów.mam e60 3.0d z 2004 roku.pół roku temu kupiłem auto i zrobilem nim 7tys km. przyszedł czas na wymiane oleju. zaznaczam ze przed wymianą wszystko było w porządku czyli ani nie przybywało ani nie ubywało oleju stan idealny.niestety po wymianie oleju zrobiłem 500 km i profilaktycznie sprawdziłem stan. okazało sie na maxa za duzo. po odessaniu okazało sie ze bylo ponad litr za

mysle ze jednak przelali - ale póki co obserwuj - mierzKolego jesteś w wielkim błędzie.... Cóż tak bywa .... Postaram się Ciebie uświadomić. Kiedyś były tylko katalizatory które maiły za zadanie "utylizować " tlenik w spalinach one nic nie miały do cząstek stałych czyli sadzy. Nowe bardziej obostrzone normy emisji wymusiły zastosowanie dodatkowo innych filtrów.W bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 Kolektor wydechowy 30d - czy poprawiono

Witam. Wczoraj przy wjeździe do serwisu mechanik stwierdził że cos jest nie tak bo usłyszał dziwny dźwięk przy dodaniu gazu. Otworzyliśmy maskę pan "mechanik" włożył gdzieś ręke w okolicach kolektora wydechowego i stwierdził że jest pęknięty. Nie jest to jakieś duże uszkodzenie ale jednak. Wiem że było juz sporo takich tematów ale zaden nie odpowiedział na moje pytanie.

Czy ktoś z Was montował kolektor wydechowy z E39 do e60 530d podobno pasuja a są żeliwne wiec powinnyc byc wytrzymale w przeciwienstwie do tych z e60. Czy mozecie pokrótce napisac jak dobrac sie do tego kolektora ponoc duzo pracy z 6 h. Co kupic oprocz kolektora

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60 E61] Czym różnią się silniki 520d

Witam jak w temacie chcę się dowiedzieć czym różnią się silniki 150 163 oraz 177KM Ewentualnie który polecacie do e61 Drugie pytanie czy 525d była tylko wersja 177KM i jak oceniacie ten silnik bo przeglądając aukcje znalazłem kilka ciekawych ofert z tym motorem

e6061 520d M47N2 2.0 poj. 150 KM moc ograniczona programem dla mniejszych opłat w krajach zachodnich 163 KM seryjny program tego silnika.e6061 po lifcie 520d N47 2.0 poj. 177 KM nowsza konstrukcja silnika ale w początkowych modelach wadliwy zespół korbowy i rozrząd.e6061 525D M57N 2.5 poj. 177 KM ten sam silnik co w 530d różniący się kilkoma częściami ( udana jednostka napędowa) bolączki

BMW SERIA 5 E60 E61 Kolektor wydechowy naprawa

Witam mam nieszczelny kolektor wydechowy poprzez co nieprawidlowo dziala turbina etc. podczas przyspieszania auto syczy jest glosne. Pojawiaja sie bledy przeplywomierza i turbiny spowodowane nieodpowiednia cyrkulacja spalin. Mam pytanie czy kolektor wydechowy w e60 nadaje sie do pospawania Czy ma ktos namiar na jakas dobra uzywke koszt nowej ponad 1500zl

baranmarcin napisał(a)Mam pytanie czy kolektor wydechowy w e60 nadaje sie do pospawania Czy ma ktos namiar na jakas dobra uzywkekoszt nowej ponad 1500zl

BMW SERIA 5 E60 E61 E60 3.0d 218km problem z kolektorem wydechowym

Witam od jakiegos czasu z nawiewów zaczęło mi smierdziec spalinami i do tego dziwnie gwizdze mi turbina czy kolektor do wymiany pytanko czy da sie go na jakiś czas zespawać a jak wymiana to jaki kolektor szukac szyszałem o zeliwnym moze od innego modelu bmw pasuje

Witam. Jeżeli czuć spaliny w kabinie to najprawdopodobniej może to być kolektor wydechowy. Słyszałem że bardzo dobrą opcją jest właśnie kupić i włożyć kolektor od E39 który jest żeliwny tylko uważaj żeby nie kupić od 25tds bo nie pasuje. Jeżeli chodzi o spawanie to zależy jak duża jest dziura. Niektórzy próbują spawać choć według mnie jest to metoda ewentualnie na chwilę dopóki nie kupi się nowego kolektora. Pozdrawiam

BMW SERIA 5 E60 E61 Kolektory ssący wydechowy turbo i inne

WitajciePół roku temu stałem się szczęśliwym posiadaczem e61. W związku z tym że przed zakupem auto trafiło do ASO celem sprawdzenie nie byłem zdziwiony jak okazało się miesiąc temu że trzeba wymienić kolektor wydechowy. Objawy okopcona komora silnika. Jako że lubię mieć auto ogarnięte tip top więc bunia trafiła do polecanego warsztatu gdzie poprosiłem mechanika o gruntowne sprawdzenie

BMW SERIA 5 E60 E61 E60 3.0d Kolektor wydechowy- dostep

Sciagnalem filtr powietrza ale plastik ktory zostal to chyba jedna cala czesc. Chcialbym ogladnac turbo i kolektor spalin bo cos tam dmucha. Jak to zrobic

U mnie niestety nie idzie tak kolorowo jak to opisałeś. o ile te dolne 7 szpilek moznaby jakos odkrecic to do tych gornych mam za szeroki klucz a jak wezme mniejszy tzn. na mniejszą grzechotke to znowu ta szpilka za duzo przestaje i nasadke nie łapie nakretki.tak wiec podjąłem decyzje ze bede sam sciagal kolektor i pokrywe zaworow. tylko mi napiszcie czy musze obowiązkowo wyjąc wtryski czy

BMW SERIA 5 E60 E61 E60 530d znow padl przeplywomierz

Witam wszystkich Zaczne od poczatku ok pol roku temu w trasie ok 2000 km wyskoczyla mi kontrolka informujaca o bledzie silnikanie pamietam komunikatu po zdiagnozowaniu bledu kompemokazalo sie ze padl przeplywomierzdodam ze auto stracilo na mocywlasciwie to w ogole nie chcialo jechac Mialem wtedy popekany kolektor wydechowy ktory pozniej pospawalem i myslalem ze to jest przyczyna "zatrocia"

BMW SERIA 5 E60 E61 Co wybrać E60 550 czy M5

Chce zmienić moją bemke na e60 Tylko zastanawiam się co wybrać 550 367KM czy M5Za 550 przemawia ze jest to samochód typowy do jazdy na co dzień napewno tańszy w eksploatacji od M5Spalanie powinno wynosić ok 15l więc bez lipyMam jedną na oku którą jeździł kilka lat znajomy gość więc jest pewna i w dobrej kasie Za M5 przemawia ze to jednak M5 ceny z pierwszych roczników są porównywalne

potem wracać nie wiadomo czym chyba autosanem i potem po odbiór znowu eskapada.... ogólnie jeden zakład w rawiczu mam co daje radę ale pozostałe 3 nie dlatego tak stwierdziłem Góra       BARNABA  Tytuł Re Co wybrać e60 550 czy M5Napisane 17 maja 2012 1557  Zacna persona forum Posty 2673Lokalizacja dolnośląskie Moje bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60] 530D z 2003r po odpaleniu rano smierdzi.

Witam moje auto to e60 530D z 2003r z rurkami wydechu do dolu.Od jakiegos czasu kiedy zrobilo sie troszke chlodniej na dworze kiedy z rana odpalam auto zeby sobie pochodzilo to zaczelo nieznosnie smierdziec spalinami Czytalem cos na forum o kolektorze wydechowym ale sam niewiem co myslec o tym Braku mocy nie odczuwam spalanie po miescie pokazuje 8 na 100 klapki dolotu powietrza usuniete (czy to moze

tam nie uwzgledniaja przebiegu...Co do smrodu spalin w kabinie to bardzo prawdopodobne że pękł Ci metalowy kolektor wydechowy jest to częsta usterka w tym modelu i ludzie wymieniają na żeliwne od E39 ewentualnie uszkodzony łącznik elastyczny klapki nie mają z tym związku. Co do oleju to śmiało możesz pozostać przy obecnym lub przejść na 5W30 ważne aby posiadały specyfikację bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60] problem bmw 530d urwana przepustnica w kolektorze ssac

witam panowie dzis zdjalem kolektor ssacy i mam urwana klapke od kolektora i najprawdopodobniej wpadla do silnika a przejechalem pozniej 200km panowie czy mozecie powiedziec co moze sie wtedy uszkodzic i jakie sa koszty naprawy Ostatnio edytowano 21 października 2008 0831 przez czarny25 łącznie edytowano 1 raz Góra       czarny25  Tytuł

BMW SERIA 5 E60 E61 [E61] E61 Dymienie z silnika

Witam Czy ktos moze mi pomoc w sprawie dymienia z silnika w e61 525d. Patrzylem z kolega i dymi jakby pod filtrem powietrza ale nie wiadomo dokladnie skad. Moze juz ktos mial taka sytuacje i moglby mi pomoc. Chodzi o to czy to cos powaznego czy jakas moze uszczelka. Nie chce narazie jechac do serwisu bo wiadomo ile to moze kosztowac. Z gory dziekuje za wszelkie informacje. Pozdrawiam

Góra       przedag3  Tytuł Napisane 4 października 2009 1918  Poszukaj zanim zapytasz Posty 8Lokalizacja Borne Sulinowo no spaliny Góra       BARNABA  Tytuł ...Napisane 4 października 2009 2041  Zacna persona forum Posty 2673Lokalizacja dolnośląskie Moje bmw

BMW SERIA 5 E60 E61 E60 530d automat- dziwna praca turbiny

witam otóż w mojej e60 530d automat z 2004r z przebiegiem 182 tkm coś dziwnego zauważyłem czylijak w temacie dziwna praca turbiny tzn. przykładowo jadąc na 3 biegu (na tym biegu najbardziej jest odczuwalne)po wciśnięciu gazu auto się elegancko zbiera do pewnego czasu czyli jest zryw i dalej dziura jak by się wyłączało turbo po przekroczeniu 3000 obrotów znów jest zryw i znowu dziura.

też myślałem o kolektorze wydechowym że może być pęknięty bo troszkę jakby czuć spaliny. moduł turbiny odpada bo nie ma modułu tylko jest sterowana podciśnieniem i jest taka gruszka. będę musiał wjechać na kanał i odkręcić osłonę od dołu żeby coś zobaczyć czy są ślady okopcenia. a jest jakiś inny sposób żeby sprawdzić czy jest pęknięty kolektor wydechowy ktoś z Was wymieniał taki kolektor dużo roboty co trzeba odkręcić

BMW SERIA 5 E60 E61 BMW 530d (e60) Stopniowy spadek mocy - Pomocy

Jestem - nie do końca szczęśliwym - posiadaczem mojego wymarzonego auta bmw 530d (e60)Na początku było wszystko OK az do momentu kiedy zaczipowałem auto. Po upływie kilku tygodni od zaczipowania zacząłem czuc spaliny a nastepnie w miarę gdy spaliny stawały sie wręcz dokuczliwe zacząłem także tracić stopniowo moc. Spadek mocy uwidaczniał sie przy prędkości powyżej 120km oraz obrotach

Dzięki za wszelkie sugestie i rady.Z pewnościa będą mi bardzo pomocne.Mam jednak pytanie i proszę o szczerą opinię na temat pewnej wypowiedzi... Co Wy o tym myślicie"WitamNie jesteś pierwszy i nie ostatni. Sprawa jest oczywista niszczycielski wpływ na twój silnik ma chip Przypuszczam że został źle napisany i nie zachowano odpowiedniego stosunku powietrza do paliwa albo nie dopasowano

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60] Co jeszcze w 535d

Witam Mój pierwszy temat i nie ostatni) Pytanie. Co przy silniku z 535d wersji 272hp przed liftem oprócz chiptuningu można jeszcze zmodyfikować aby podnieśc moc Jakiś filtr IC Układ wydechowy coś da Co myślicie o tym chipie httpwww.ptronic.comindex.phpclass ... lter29805 Czy 352hp i 720nm jest przesadą przy tym silniku czy można sie decydować Pytam przedewszystkim ludzi którzy mieli doczynienia z tym silnikiem lub zajmują się programami na codzień. Pozdrawiam Sebek

Skrzynia to jeden problem ta w wersji 286 KM napewno wytrzymuje do 750 Nm. Drugi problem to pękający kolektor wydechowy - powyżej 700 Nm za wysoka temperatura. Pozdrawiam Góra       bmwvisionED  Tytuł Napisane 4 września 2009 0031  Poszukaj zanim zapytasz Posty 10Lokalizacja Warszawa Własnie mailowałem z facetem który

BMW SERIA 5 E60 E61 Kolektory ssące w 3.0d

Witam wszyskich czytelników. Na bazie swojego przykrego doświadczenia chciałem przestrzec wszystkich użytkowników 3.0D przed (potwierdzone w kilku niezależnych warsztatach i handlarzy częściami) częstymi usterkami kolektorów ssących. Urywaja sie jakieś zapadki wirujące które niestety nie wpadaja nigdzie indziej tylko do silnika robiąc niezwykłe szkody Zawory głowica wtryski tłoki

kolektor wydechowy jest nie za turbiną tylko przed nią i to nie turbina jest powodem ich pękania tylko znowu wada fabryczna. Ten jednak nie robi takich zniszczeń jak ssący. Jedynie autko głośniej pracuje traci moc i odymia wszystko wokół. Nie daj się naciągac na turbine z tego tytułu chyba że faktycznie cos z nia juz nie tak. kolektor wydechowy nowy ok.1200zł. Można pokusić się o uzywane

BMW SERIA 5 E60 E61 [E61] kolektor wydechowy

Witam Dziś zakupiłem nowy kolektor wydechowy żeliwny Zobaczymy jak samochód się sprawuje

pip33 napisał(a)Witam Dziś zakupiłem nowy kolektor wydechowy żeliwny Zobaczymy jak samochód się sprawuje

BMW SERIA 5 E60 E61 Uszkodzona Turbina i Kolektor Wydechowy

Witam. Panowie parę miesięcy temu zakupiłem bmw 525 177KM 2005r. aktualny przebieg 182 000KM .Od pewnego czasu może 2-3 miesiąca miałem problemy z tym że w kabinie było czuć spalinami pojechałem do mechanika który siedzi w temacie i od razu stwierdził że kolektor wydechowy jest pęknięty i żebym go wymienił jak bede miał chwile ale wiecie jak się pracuje i dużo jeździ to zawsze

BMW SERIA 5 E60 E61 E60 Pomoc w zakupie i wyborze jednostki napędowej

WitamJestem tutaj nowy. Chciałbym prosić o pomoc ponieważ nosze się w najbliższym czasie z zamiarem zmiany samochodu na bmw serii 5 e60 rocznik 20052006.Mam pewien mętlik i dylemat po czytaniu forum - różnych. Nie wiem jaki motor wybrać. Zastanawiałem się nad dieslami oraz benzynowcami. Z racji ekonomii wybór padł na diesla - ponieważ wszyscy zgodnie odradzają połączenie bmw e60 z

cześć miałem tez takie same dylematy więc kilka moich uwag1. Serwis. Koszty serwisowania e60 zależa w głównej mierze od miejsca w którym to robisz. W ASO jest bardzo drogo i części i robocizna. Jeśli masz kogos kto ma pojęcie o tych autach a nie zgaduje bedzie znacznie taniej. Np. Klocki tył ASO z czujnikiem 570 zł poza ASO klocki Textra z czujnikiem 200 zł. Textar robi dla bmw klocki.

BMW SERIA 5 E60 E61 Standardowe usterki E60 i E61 - 520D 525d 530d 535d

Mam ogromną prośbę - prosze tu wrzucać informacje o najczęstszych popularnych usterkach ww aut... Zbieram informacje co mnie jeszcze czeka. Oczywiscie wszyscy wiemy ze te auta sa ze stali i absolutnie się nie psują no ale.... jak przychodzi co do czego i kupujemy częsci to co i rusz słychać z ust sprzedawców "no tak standardowa usterka w tym aucie"Wiec po koleji - u mnie - 535d-

2003r. 200kkm-kolektor wydechowy -regulator napięciapoprzedni właściciel wymieniał kolektor ssący przy 150kkm.czeka mnie wymiana modułu świec żarowych- który w zimę daje o sobie znać...no i turbo powoli.. powoli.. kończy swój żywot nie przyjemnie piszcząc i ucinając momentami moc.

BMW SERIA 5 E60 E61 kolektor wydechowy 525d

witamczy kolektor wydechowy w e60 525d da sie wymienic bez sciagnia calej pokrywy zaworow itdktos to robilpozdro

BMW SERIA 5 E60 E61 Pytanie do stałych bywalców serwisu BMW

Witam Kolegów.Mam pytanie do ludzi mających szerszy kontakt z serwisem bmw. Otóż ze swoim autem mam problem - nie da się zdiagnozować w żaden sposób co mu dolega choć (chwilowe braki mocy). Kazdy mechanik mowi to samo jedynym rozwiazaniem jest wymienianie poszczegolnych czesci na chybiltrafil. W zwiazku z powyzszym postanowilem oddac auto do serwisu. I teraz przechodzac do sedna czy mozna

Co ASO to opinia to pewne... Jeśli chodzio o elektronikę to bankowo nie ma możliwości jej zwrotu... ASO nie honoruje zwrotu tych części. Jeśli chodzi o turbo pewnie też gdyż po zamontowaniu jest już używane i będzie to widoczne po pierwszym odpaleniu auta (chociażby zalane olejem). Czyli też nie ma możliwości zwrotu turbiny. Serwisy nie dysponują raczej używkami bo musieliby mieć

BMW SERIA 5 E60 E61 E61 525d wymiana kolektora wydechowego

Witammam maly problem ze swoim e61 525d. Od paru tysiecy kilometrow gwizda mi cos z okolic turbiny. Moc jest nie pali oleju zadnego kopcenia...Myslalem oczywiscie ze turbina pada. Wymienilem ja ale gwizda jak gwizdalo.Wyczytalem gdzies ze to moze byc tez wina nieszczelnego kolektora wydechowego. Mial juz moze ktos takie objawyDa sie go wymontowac bez wykrecania kolektora ssacegoPozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi

Ja też niedawno wymieniałem kolektor wydechowy. Głównym objawem był zapach spalin pod maską i po odpaleniu w kabinie a także lekkie świszczenie podczas jazdy. Kupiłem nowy na Allegro razem z uszczelkami. Nie polecam kupowania żeliwnego - z tych opinii które słyszałem żeliwny nie jest kompatybilny z blokiem silnika w e60...

prezes1992 napisał(a)Ja też niedawno wymieniałem kolektor wydechowy. Głównym objawem był zapach spalin pod maską i po odpaleniu w kabinie a także lekkie świszczenie podczas jazdy. Kupiłem nowy na Allegro razem z uszczelkami. Nie polecam kupowania żeliwnego - z tych opinii które słyszałem żeliwny nie jest kompatybilny z blokiem silnika w e60...

BMW SERIA 5 E60 E61 czy mogła paść turbina od kolektora wydechowego

WitamMam pytanie czy mogła paść turbina od spalin z kolektora wydechowego.Okazało się że kolektory wydechowy przepuszcza spaliny i czułem je w kabinie.Pojechałem do mechanika i umówiłem się z nim za 3 dni na wymianę i zapytałem czy tak mogę jeździć-odpowiedział tak tylko będę miał dyskomfort w postaci spalin.Więc wsiadłem w samochód i pojechałem zatankowałem i po jakichś 10km

BMW SERIA 5 E60 E61 Jakie Bmw E60.

Witam. Jestem w trakcie wyboru samochodu. Wchodziły w rachubę trzy furki. Audi A6 C6 Touareg i bmw e60. Zostaje chyba przy tym ostatnim. Od małego chciałem kupić bmw ale zawsze miałem coś innego. Do wydania mam około 80 tys . zł. Czytałem troche forum ale nie znalazłem tam konkretnie na co mam uważać przy kupnie. Interesuje mnie czy musze uważać że od XXX rocznika silnik został poprawiony

z e60 nie ma problemow z 530dtypowe usterki wiekszosci forumowiczow-kolektor wydechowy--klapki kolektora ssacego-regulator napiecia jesli nie masz szczescia to caly alternator-urywajace sie kolo pasowe-piszczace uszczelki w drzwiach-bardzo czesto kolo-dwumasowe-w wiekszosci lacznik elastyczny walu-i wiele wiele innych.Kiedys jeszcze myslalem ze tylko moje bmw jest takie pechowe ale z tego co czytam

baranmarcin napisał(a)z e60 nie ma problemow z 530dtypowe usterki wiekszosci forumowiczow-kolektor wydechowy--klapki kolektora ssacego-regulator napiecia jesli nie masz szczescia to caly alternator-urywajace sie kolo pasowe-piszczace uszczelki w drzwiach-bardzo czesto kolo-dwumasowe-w wiekszosci lacznik elastyczny walu-i wiele wiele innych.Kiedys jeszcze myslalem ze tylko moje bmw jest takie pechowe

BMW SERIA 5 E60 E61 [E60] Popekany kolektor wydechowy

Witam Panow Od pewnego czasu jakies 2000tkm zaczalem wyczowac spaliny w srodku auta okazalo sie ze popekal mi kolektor wydechowy Dzisiaj postawilem bunie w warsztacie ale jeszcze nie zdemontowali pokrywy tej plastikowej pod wtryskiwaczami w ktorej znajduje sie filtr powietrza musza wyjmowac wtruskiwacze Mam przejechane 107000km ma ktos pomysl dlaczego sie tak stalo Czy to mozliwe ze kat sie zatkal

Nie musisz demontować osłony i wtrysków.Pod filtrem powietrza jest zaślepka.Po jej otwarciu można odkręcić kolektor wydechowy.

BMW SERIA 5 E60 E61 okazalo sie ze jest to pekniety kolektor wydechowy

hej wlasnie zdiagnozowali przyczyne mojego problemu czyli zapach spalin w kabinie oraz dziwny gwizd w czasie przyspieszania okazalo sie ze jest to pekniety kolektor wydechowy.Moje pytanie brzmi czy jest to czesta usterka w e 60 530d 2004rok czy moze defekt prducenta mimo wszystko we wtorek bede mial juz wszystko zrobine i znow bede sie mogl cieszyc z jazdy jedny minus troche mnie to kosztowalo w uk pozdrawiam wszystkich

Nie dalej jak wczoraj rano pisałem o kolektorze byłem wtedy już zdecydowany podjechać do serwisu bo coś tam trajkotało pod maska. Myślałem że to łożysko czy coś ale niestety jak wsiadłem aby dojechać do aso to już wiedziałem co to - kolektor wydechowy. Znowu . Dobre jest w tym wszystkim to że jest na gwarancji. Ja nie katuję autka a wręcz przeciwnie. kolektor wytrzymał 17000. Najgorsze

jeromer napisał(a)Nie dalej jak wczoraj rano pisałem o kolektorze byłem wtedy już zdecydowany podjechać do serwisu bo coś tam trajkotało pod maska. Myślałem że to łożysko czy coś ale niestety jak wsiadłem aby dojechać do aso to już wiedziałem co to - kolektor wydechowy. Znowu . Dobre jest w tym wszystkim to że jest na gwarancji. Ja nie katuję autka a wręcz przeciwnie. kolektor

BMW SERIA 5 E60 E61 Telepie silnikiem na ciepłym BMW E60 530d 218KM

Witam mam problem. Auto bmw e60 530D 218KM 2003r automat 290tys przelotu fabrycznie bez DPF. Po rozgrzaniu autem na biegach P i N telepie oraz po dodawaniu gazu (podczas jazdy oraz na postoju) puszcza czarny dym oraz podczas ostrego przyspieszania na wyższych prędkościach czuć jakby ktoś co chwile popychał auto. Oleju od wymiany do wymiany weźmie ok. 06l spalanie w normie (78-80l). Wymieniłem

BMW SERIA 5 E60 E61 E60 530d PROBLEM Z SILNIKIEMPROSZE O POMOC(

Witam mam nastepujacy problem w czasie jazdy padlo mi kolo pasowe przejechalem ok 30-40km akumulator padl i auto stanelo. 2 razy wyskoczyly komunikaty o wysokiej temp silniki i prosba o spokojna jazde zatrzymalem sie sprawdzilem wszystko i niby bylo ok. Autko wrocilo na lawecie. Po wymianie kola pasowego filtra powietrza i oleju w silniku wystapil dziwny metaliczny dzwiek od ok.2300obrotow do 4000

WitamNo to ładnieMam dokładnie ten sam problem z hałasem silnika napewno nie był przegrzany.zaczęło sie od zerwania koła pasowego koło wymieniłem na nowe i zaczał sie hałasod ok 2300obr najbardziej jak z chodzi z obrotów.Pierwszy warsztat obstawiał turbine albo kolektor wydechowy. Wyciągneli turbo z kolektorem kolektor okazał się cały a turbo miało jakiś delikatny luz zrobili regeneracje-rok

BMW SERIA 5 E60 E61 Problem z 535 E60 wciskam gaz do końca i nie przyśpiesza

Witam od niedawna jestem posiadaczem bmw 535 e60 i tez od niedawna mamproblem z doładowaniem tak bynajmniej wykazuje komputer mojego mechanika.Z czym jest problem auto od samego dołu nie jedzie po wcisnięciu pedału gazu do oporu bez wciśnięcia guzika pod pedałem auto nie jedzie bardzo mozolnie przyśpiesza powyżej 120 kmH gdy się przełamie wciska w fotel. Help P.S Pierwsze co zrobiłem w tym kierunku to było pospawanie intercoolera gdyż miał małą dziurkę.

Sprawdz jeszcze szczelnosc kolektora wydechowego. Ja jak mialem uwalony kolektor to oprocz zapachu spalin i spadku mocy raz na jakis czas mialem dokladnie tak jak Ty. Gaz do dechy a auto nie jechalo. Dopiero jak sie redukowalo bieg to wtedy jechal. Przy niskich obrotach doladowanie jest tez dosc niskie i jesli masz jakas nieszczelnosc np. kolektorze wydechowym to zamiast ladowac turbo to wszytko CI ucieka i auto nie ciagnie. ja stawiam na kolektor. Pozdrawiam

BMW SERIA 5 E60 E61 Test BMW E60 530i

Zapraszam do moich wrażeń z testu e60 530i httpwww.autogaleria.plauto_testtest.phpid240 Góra       Bobby Vintage  Tytuł Napisane 27 listopada 2008 1149  Moderator Wiek 31Posty 13760Lokalizacja Ciućkowo Moje bmw E28 525i E36 328i Kod silnika Mityczne M52B28 Garaż viewtopic.phpf6&t95081&start0 Taaaak... Wcale nie widać że arytkuł jest sponsorowany

ooo dżihad Panowie nie chodziło mi o to że e60 to awaryjny sprzęt pomijam to ale nie lubie krowiego zachwytu nad wszytskim. Każdy samochód ma różne strony i jeśli nie widzimy tych realnych a ja od nich nie uciekam to do kitu z taką opinią. e60 nie kupie - kwestia estetyki Mam gdzieś że to bmw czy MB mówie co widze. Skoczcie na bmw-klub forum tak jest dość sporo użytkowników

BMW SERIA 5 E60 E61 [e61]525d gwizdające turbo

witam od pewnego czasu po przekroczeniu 3000obr zaczyna mocno gwizdać turbina. Auto rozpędza się normalniemoc na poziomie 177kM w normie. Czy ten objaw wskazuje na uszkodzenie turbiny

Sprawdz na pocztku czy kolektor wydechowy nie ma pekniec lub czy moze uszczelka pomiedzy turbina a kolektorem przepuszcza. To moga byc jedne z objawow gwizdajacej turbiny. Góra       CzarnyR1  Tytuł Re [e61]525d gwizdające turboNapisane 10 września 2013 1843  Forumowicz Posty 308Lokalizacja Nysa Moje bmw E39 530d M-pakiet Kod silnika

BMW SERIA 5 E60 E61 E60-smierdzi w kabinie i pojawia sie lekka chmurka pod maska

WitamWiem ze temat byl walkowany ale nie znalazlem odp na moj problemsorry A moze to jakis wyjatek Sproboje naswietlic sytulacjeJuz pare razy wczesniej po odkreceniu klapek z kolektora i ponownym skreceniu zauwazylem dziwny smrod tzn spalona gumaale myslalem ze to cos z dworu.Dzis parkujac na pietrowym parkingu jezdzac w kolo na biegu-2wjezdzajac pod gorke dodajac duzo gazu zauwazylem dym pod maska

Skoro śmierdzi w kabinie i masz dym pod maską to na 90% to kolektor wydechowy... To już taka przypadłość e60 że przy ponad 100kk lubi wysiąść. Jedź do mechanika i każ mu sprawdzić. Na Allegro sporo ofert nowych kolektorów - cena około 15kk )pzdr

BMW SERIA 5 E60 E61 Czy to normalne spalanie e60 530D

Witam jestem posiadaczem od miesiaca e60 530D 218km 2004 automatAuto po miescie pali przy muskaniu gazu(doslownie naprawde spokojna jazda) 13 litrow ropy. Czy to jest normalne spalanie jak na ten model Jezdzac juz zupelnie na emeryta moze bym zszedl na 12.7.Czy ktos ma jakis pomysl na to czy tak musi byc czy cos powininem sprawdzic w tym aucieDodam tylko że-przy kupnie wymienilem olej silnikowy i

BMW SERIA 5 E60 E61 [e60] Info e60

Witam chce kupić e60 lecz Niewinem jeszcze czy kombi czy sedan Lecz Nie znam się za bardzo na e60 proszę o pomoc różnicę miedzy lift i przed lift Czy 25 D sprawuje się dobrze ogólnie to preferuje 30 D ale 25 sa w dobrych cenach TYLNY NAPĘD JEST JAK SEXPO CO NA RĘCZNYMJAK MOŻNA DA W PIZ..

Słabe turbo pękajacy kolektor wydechowy wadliwe klapki w kolektorze ssącym psujace sie koło pasowe (tłumik drgań) - to z tych bardziej grubych. Jeśli pomogłem wciśnij POMÓGŁ Sprzedana

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi