części samochodowe nanodatex

bmw seria 5 tarcz hamulcowa e39

Samochody związane z zapytaniem bmw seria 5 tarcz hamulcowa e39

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 5 tarcz hamulcowa e39

BMW SERIES 5 E39 [E39] Zmiana tylnych tarcz na wentylowane

wiem ze temat przednich tarcz byl gdzies walkowany ale nie moglem sie doczytac na temat tylnich mam zwykle tarcze z tylu a ze juz ich czas dobiega konca chcem zamowic nowe i znalazlem takie co mi pasuja tylko sa wentylowane. Trzeba zmienic zacisk i tarcze to wiem na pewo cos jeszcze tzw jarzmo

Moim zdaniem nie ma sensu wymieniać na takie tarcze (no chyba że wizualne aspekty wchodzą w grę ) Jako że jeżdżę też motocyklem gdzie można osobno zapodać przednie lub tylne heble to mówię że nie ma to sensu. Dla przykładu w swoim moto mam z tylu jedną małą tarcze hamulcową i balon 160 a z przodu mam dwie znacznie większe tarcze i różnica jest taka że np przy 80 kmh tylne koło nawet delikatnie hamowane potrafi się zblokować natomiast przód mogę zapiąć wnet na maxa i prędzej mi uniesie zad niż zblokuje koło. Fizyka hamowania jak dla mnie jest taka sama w motocyklu jak i w samochodzie. Oczywiście samochód ma troszkę większy nacisk na tylną oś więc proporcje ale nadal znaczna część idzie na przód. Osobiście jak mi się skończą hamulce to prędzej zainwestuje w leprze tarcze na przód i klocki a tył to seria ) Pozdro

HONDA CIVIC VI D14A4 - Zielony Sztrucel

Marka Honda Model Civic EJ9 Silnik D14A4 - walek D16Y7 - regulowane kolko Vision - wtryski D16Z6 - chłodnica o grubości 26mm z B-serii Układ dolotowy - kolektor ssacy D16Z6 - dolot powietrza z kwasówki zakończony stożkiem K&N - Air Duct ze zderzaka Układ wydechowy - kolektor 4-2-1 bandaż termo - przelot 2 na 2 tłumikach Układ napędowy - ShortShifter - lekkie kolo zamachowe 4.7kg -
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi