części samochodowe nanodatex

bmw seria 5 rura dolotowa

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 5 rura dolotowa

BMW SERIA 3 E36 [E36] Tlumik sportowy

Witam Chcialem zalozyc tlumik sportowy do mojej bemki. Jaki polecacie (prosze o dokladnosc firma model) ineteresuje mnie tylko dwururka Jakie wymiary tlumik takiego powiinny byc Nie znam sie na tym wogole i prosze o odpowiedz. Intetesuje mnie ladny bass lecz zeby nie byl za glosny. Z gory dzieki Pozdrawiam Góra       dziqsek  Tytuł Napisane

65 profil chyba i jak jade w 3 osoby to na dolkach mi trze opona o nadkole w srodkowej czesci nadkola. pozdrawiam sorry za pisownie ale sie spiesze i jakos tak wyszlo mam nadzieje ze mi pomozecie . Góra       dziqsek  Tytuł Napisane 28 lutego 2008 1517  Częsty bywalec Wiek 29Posty 546Lokalizacja Jelenia Gora ( Dolny Slask) Moje bmw

BMW SERIA 3 BLOS- montowal to ktoś

Witam NAczytalem sie gdzies ze Blosa mozna by wsadzic i podobno zwawiej na gazie chodzi (mowa o nie sekwencji tylko poprzedniej generacji lpg- a takową posiadam świeżo zamontowana) Montowal to ktos jakie wrazeniaCo polecacie itp

a jak to poprawnie zamontowac w m40 u mnie dolot wyglada tak puszka filtra->przeplywka->mikser->rura_dolotowa-> ->jakby_zweżka_z_klapką_antywybuchową->rura_dolotowa->przepustnica czyli wywalam mikser wkladam tam blosa czy blosa zamonotwac miedzy filtrem a przeplywomierzem-gdzies czytalem o takim rozwiazaniu ...przy klapkowych przeplywomierzach a nie wiem jaki jest w m40 przeplywomierz-klapkowy aa tą antywybuchową zostawic

Zobacz Pozostałe do BMW SERIA 5

BMW SERIA 3 Tuning mechaniczny

Przeglądając internet napotkałem na dość ciekawy artykuł który być może pomoże Wam usprawnić swoje furki... Miłego czytania CO CHCEMY OSIĄGNĄ tutaj odpowiedzi może być kilka - wiekszą moc lub zmianę charakterystyki pracy silnika - mniejsze spalanie - lepszy wygląd - lepsze nagłośnienie wewnątrz I POLICZYC KASE. A będzie jej potrzeba sporo. Ten post nie jest złotą

BMW SERIA 7 E32 V12 6 cylindrow nie dziala. Pomocy

WitajcieKolega kupil sobie bmw E32 V12 z 1993 roku.Samochod nie pali na 6 cylindrow. Kontrolka EML gasnie po odpaleniu. Samochod nie ma mocy. Podpielismy pod komputer i bledy nic nie pokazywaly.Jak odlaczam prawa cewke(pasazer) to auto chodzi kolo 5 sekund i gasnie. Jak odlaczam lewa to nie ma roznicy.Przemienilem cewki i tak samo.Jak odlaczam lewy przeplywomierz lub jak zdejme lewa rure dolotowa przy

BMW SERIA 3 E46 [E46] Co sądzicie o tym zestawie Simoty

Witam znalazłem na stronie simoty www.simota.com taki oto zestawik do mojego E46 328CI. httpsearch.simota.comsearch_03.php ... gine99999 Powiedzcie mi szczerze czy taki zestawik jest coś wart i czy ktoś miał z tym do czynienia. Pozdrawiam i proszę o opinie ewentualnie spostrzeżenia i czy po załozeniu takiego zestawu trzeba przeprogramowywać kompa Góra      

Odkopie troszke temat Polecacie WKLADKE w ori puszke m54b30 ITG Przrabial ktos temat samej wkladki ITG Góra       lolek0  Tytuł Re [E46] Co sądzicie o tym zestawie SimotyNapisane 10 czerwca 2010 1245  Poszukaj zanim zapytasz Wiek 27Posty 15Lokalizacja Niepruszewo>Wlkp. Moje bmw E 3XX A możę ktoś z kolegów podpowie mi jak

BMW SERIA 5 E36 guma od przepływomierza bmw e36 316i

witamchcialbym sie odwiedziec czy warto kupic uzywana tą gume czy nowa moja jest juz popekana i lapie za duzo lewego powietrzaa i czy ta guma httpmoto.allegro.plguma-przeplywomi ... 77737.htmllub ta httpmoto.allegro.plguma-rura-przewo ... 81595.htmlbedzie pasowala do mojego modelujesli ktos moze prosze o wyslanie jakichs linkow z mozliwoscia zakupu tejze gumy dobze by bylo jak bedzie uzywana bo niestety funduszy brak a przydalo by sie ją wymienic

rura dolotowa do 1.6 ma mniejszą średnicę od 1.8 tu wyjątek 1.8 m40 i innych a także jest o wiele dłuższa httpwww.allegro.plguma-rura-przeply ... 78002.html a te co macie w linku to się nie nadają do m40 chybaże macie m43

BMW SERIA 5 E39 [e39] Pytanie o airbag i puszkę

Witam potrzebuje zmienić u siebie poduszkę pasażera. Spotkałem się z dwoma rodzajami. 1) Jedno-nabojowa i 2) Dwu-nabojowa Czy można stosować je naprzemiennie I drugie pytanie czym się różni puszka filtra z rurą dolotową od góry a puszką bez tej rury. 1) Z rurą 2) Bez rury

BMW SERIA 5 E34 BMW E34 - Kompresor

Witam chciałbym się poradzić ludzi którzy siedza w temacie bmw Kompresor oczekuje konkretów.Wiec tak po długich rozmyśleniach o turbo doszełem do wnisku ze to nie dla mnie zabawa w wymiane wału tłoków montaż IC zabawa w orurowanie to nie dla mnie. Wiec doszełem do kompromisu mercedes ma kompresor to czemu nie moja bawarka Ok przechodze do konkretów na razie wiem ze taki kompresor wzmocni

BMW SERIA 3 E36 [E36] Problem z mocą przyśpieszeniem

Witammam dość nurtujący mnie problem wymieniłem w swojej e36 pompe paliwa gdyż padła auto z gazem wszystko przed tą usterką było OKEY teraz po wymianie auto "pierdzi" gdy dodaje gaz to przez chwile traci na mocy jest taki odczuwalny wstrząs wibracje silnika i dopiero jako tako przyśpiesza choć to nie jest to samo co wcześniej gdzie może leżeć problem jutro zamierzam wymienić

nie o takim nr jak powinna albo kupiłeś używkę i nie lepszą od swojej.no ale chyba napisal ze na gazie ma te same objawy co gaz przetacza przez zbiornik paliwa... jakis nowy patent > Góra       Nikodem  Tytuł Re Problem z mocą przyśpieszeniemNapisane 19 czerwca 2010 2214  Specjalista Posty 1430Lokalizacja Warszawa Moje bmw

BMW SERIA 7 E32 [E32] Problemy z instalacją LPG

Witam Wiecie czy grubość przewodu gazowego z butli do elektrozaworu i moc parownika ma znaczenie przy sprawnym działaniu instalacji Mam normalne LPG w mojej 730i i czuję że silnik na gazie nie ma takiej mocy jak na bezynie przy mocniejszym dociśnięciu gazu dusi się. Obawiam się że przy nadmiernym przyspieszeniu może strzelić przepływomierz (co już mi się zdarzyło). Obecnie przewód

między chłodnicę a kratkę ma jakieś znaczenie w działaniu instalacji LPG W łódzkim nagazie wyrzucają te rury bo podobno przez nie gromadzi się przy przepływomierzu zbty duzo powietrza przez co może strzelać. Góra       Toudi  Tytuł Napisane 5 czerwca 2009 0954  Specjalista Wiek 32Posty 2207Lokalizacja Nasielsk Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 [E46] problem z separatorem oleju

Witam Mam E46 2.0d z 2004 roku. Przebieg 170 000 km. Auto od nowosci jezdzi na Castrolu SLX 0w30. Po wymianie odmy na nowa z silnika zaczęło ubywać oleju w tempie 1 litr na 3 000 km. Załozono nowy typ odmy - taki w ktorym papierowy filter zastapiony zostal plastikowym. Wczesniej od nowosci samochodu odma miala papierowy filterek. Dowiedzialem sie w warsztacie specjalizujacym sie w bmw ze ten nowy

witam -caly czas jezdze na long laifie i nie widze by mi cos wyplukiwalo - ta bzdurna teoria ciagle jest tu powtarzana - wspomnial tu juz jeden z kolegow ze od uszczelniania sa uszczelki simeringi i oczywiscie pierscienie tlokowe - ale nie sadze ze z dnia na dzien polecialo cos w silniku -miesiac temu robilem sobie serwis i wymienialem odme - i tu w niemczech w bmw nie sprzedaja oddzielnie filterkow

BMW SERIA 3 E46 [E46] Projekt 320d gt2260v

Witam wszystkich jestem szczęśliwym posiadaczem e46 2.0D 150KM . na dzień dzisiejszy w autku został zrobiony układ wydechowy by el-tec . Wirus w dawnym MR-Motors. Auto ma 193KM 411NmSzykuje się do przełożenia turbo . Moim dawcą zostało e46 330D 204KM turbinka GT2260V.szukam pomocnych rąk. może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć co i jak. turbinka jest razem z nią pójdzie większe i

org. rury kolnka itp . na końcu wtryski. jak już wszystko będzie parę piwek kanapki i dwa dni w garażu potem zmiana programu i zobaczymy co z tego wyjdziemod.edit EDYTUJ POSTY Góra       Hadzi  Tytuł Re [E46] Projekt 320d gt2260vNapisane 31 stycznia 2013 2219  Forumowicz Wiek 24Posty 110Lokalizacja Wrocław Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 [E46] 320D pytanie o wydech dedykowany

WitamNiestety muszę na szybko wymienić końcowy tłumik w moim bmw 320d 150km chip myślałem o czymś uniwersalnym ale opinie są podzielone.interesuje mnie ten model tyle że w lepszej ceniehttpallegro.pldedykowany-tlumik-ulter-bmw-3-e46-318d-320d-i1801758171.htmlNie mam katalizatorów a zależy mi żeby samochód nadawał się do codziennej jazdy ma ktoś taki tłumik zamontowany u siebie

turbo występuje tak zwane Back Pressure. Bez tego powrotnego ciśnienia które właśnie daje nam przyblokowany wydech można szybko wykończyć turbinkę... Góra       Szczurek1986  Tytuł Re [E46] 320D pytanie o wydech dedykowanyNapisane 9 września 2011 1612  Uzależniony od forum ) Wiek 27Posty 8081Lokalizacja Łódź Moje bmw

BMW SERIA 3 E90 E91 E92 E93 [e90] chip tuning 330i 258ps

Witam chciałem zapytac czy ktoś z was lub waszych znajomych robił chip w tym aucie lub ewentualnie gdzieś na innym forum widzieliście temat o chipie tej jednostki Wiem że tuning silnika bez turbo nie da jakichś oszałamiających rezultatów mnie satysfakcjonowałoby 15-20ps i tyleż samo NM. I jak spalanie Ostatnio słyszałem (ale nie chce mi się w to wierzyc) że spalanie w wolnossącym po chipie może urosnąc nawet do 5litrów-chore to jakieś

się wydechami i maja dużo doswiadczenia (sam zrobilem u nich Audi TT S3 i Nissana 350Z - bardzo zadowolony byłem z ich prac i z poziomu cen )httpmgmotorsport.pl Góra       kedzior001  Tytuł Re [e90] chip tuning 330i 258psNapisane 11 maja 2011 1105  Częsty bywalec Posty 728Lokalizacja Tomaszów Lubelski Moje bmw

BMW SERIA 5 E90 E91 E92 E93 Turbina

Zakupiłem ostatnio bmw o czym wspominałem już w innym poście i dziś nie miałem co robić i pooglądałem sobie silnik troszeczke dokładniej i zaniepokoiła mnie jedna rzecz. Mianowicie rura dolotowa którą przepływa powietrze z filtra do turbiny przy samej turbinie jest tylko na nią nałożona bez żadnej objemki i nie trzyma się za mocno jak ją tam poruszałem trochę. Owszem ma taki "wręb"

BMW SERIA 3 Obudowa filtra powietrza M40

Mam pewien problem. Kupiłem niedawno górną pokrywę obudowy powietrza do silnika M40 gdyż moja była popękana i mało fachowo łatana. Sprzedający na allegro opisał ją jako pasującą do silnika M40 1.6 i 1.8 do modeli E30 i E36. No i fajnie ten sam silnik więc nie przyjrzałem się specjalnie zdjęciu tylko klik. Dzisiaj ku mojemu wielkiemu zdziwieniu odkryłem iż owa pokrywa nie ma charakterystycznego

BMW SERIA 3 woda w koncowym tlumiku

witam mam pol tlumika wody az wycieka z laczenia z rura dolotowa wiem ze to normalne itd ale mam pytanie czy mozna wywiercic otwor np 8mm na dole i pozwolic wylatywac wodzie na bierzaco czy lepiej zostawic dodam ze plyn mi nie ubywa.pozdro

BMW SERIA 3 E36 [E36] 318 TDS - Brak Mocy

Witam od tygodnia jestem posiadaczem 318-stki TDS. W dniu zakupu w drodze do domu zawiesil mi sie termostat i wydmuchało mi uszczelke pod głowicą. Auto zrobione wszystkie filtry wymieione ale auto jakby nie ma mocy. Turbine słychać ale nie czuje jej zbytnio przy 2 tysiacach zeby jakos mnie zadziwiała ale to nie najgorsze. Najgorsze to ucieczka ze skrzyzowania - auto od dołu idzie bardzo słabo

Ostatnio rozebrałem dolot powietrza - czyli wykręciłem egr odkręciłem od głowicy kolektor i co i wszystko zawalone gęstym czarnym jak smoła smarem (mazut) wyczyściłem wszystko sumiennie gdzie tylko sie dało ( nie mogłem rozkręcić kolektora bo byl skręcony na takie dziwne torxy z bolcem na srodku) po całym czyszczeniu czuć było nieznaczną poprawe - lepiej zbiera sie do 2000 obr. ale

BMW SERIA 5 E34 [E34] Jak wymienić żarówkę przedniego kierunku POMOCY

Witam. Mam glupie pytanie troche ale przepalila mi sie zarowka przedniego kierunku w moim E34 od strony kierowcy. zdjalem oslowne plastykowa i probowalem sie tam dobrac jakos aby wyjac zarowke ale nie mam pojecia za co chwycic i jak to sie wyjmuje czy jesli ktos wie moze mi napisac tak "łopatologicznie" krok po kroku co zrobic abym ja wyjął i wymienił) zgory dzieki Góra

Dzieki za podpowiedz. jeszcze jakbys mogl napisac o jakich to mowisz dzwigienkach i w ktorym miejscu one sa tam jest bardzo ciasno wogole aby dlon wsadzic gdyz jest tam ta rura dolotowa powietrza.... Góra      Kubek  Tytuł Napisane 10 lipca 2007 1839  Forumowicz Posty 214Lokalizacja P-sz sorki za wprowadzenie w błąd faktycznie to nie e36

BMW SERIA 3 E30 [e30] tłumik

Witam szukam kogos kto polecił by mi jakis sklep stronę internetowa na ktorej mozna kupić jakis ciekawy sportowy tłumik. Teraz moje e30 16i wydaje dźwięk podobny do escorta chce te zmienic. Szukam jakiegos sportowego brzmienia pomruku. Czy sam tłumik wystarczy czy moze jakas strumiennica... Prosze o pomoc.

MauerFranz napisał(a)Wojto napisał(a)A co to sa te dedykowane Co nie znam sie.Dedykowany to jak dla mnie pic na wodę... Jeśli masz 400zl do wydania to nasza Polska firma Ulter będzie dobrym wyborem.Jeśli chodzi o Ultera i jego dedykowany to polega na tym że masz już dorobione fabrycznie wieszaki tak że nie musisz nic przerabiać w samochodzie aby dany tłumik zamontować. I to tyle jeśli

BMW SERIA 5 E36 skacze na obrotach po uruchomieniu POMOCY

a wiec problem dotyczy bmw e36 318is z roku 93 silnik m42.Po odpaleniu silnik cholernie skacze na obrotach jaby zaraz mial mi zerwac poduchynajgorzej jak jest zimna to czesto spadaja obroty do zera i nawet gasnie.Jak ciepła tez ma ciezko rowno odpalic ale deczko lepiej ogolnie jest gimela bo za kazdym razem musze trzymac ja na obrotach troche i pozniej jest ok-powiedzmy.Co z nia jest

WitamPo pierwsze proszępoprawić tytuł tematu na właściwyviewtopic.phpf68&t120678Po drugieRaczej nie przepływka bo co najwyżej zimny potwornie by się krztusił podczas próby ruszenia z miejsca i nie miałby w ogóle mocy. Ja stawiałbym na walnięty czujnik temperatury jeśli auto nie może odpalić zimne i temperatura zewnętrzna ma na to wpływ. Może być też uszkodzona lambda albo najzwyczajniej w świecie pęknięta rura dolotowa bądź zasyfiony krokowiec...

BMW SERIA 5 E36 318i strzela obudowa filtra na gazie

witam wszystkich milosnikow bmw. Niedawno sprowadzilem dla siebie z Holandii e36 1.8i z instalacją gazową vialle. problem polega na tym ze podczas jazdy często strzela mi obudowa filtra. Za pierwszysm razem wymienilem obudowę jednak problem dalej sie pojawia. prosze o pomoc.pozdrawiam

Aby unikac tego typu wypadkow-prowadzacych do suszkodzenia obudowy i przepllywomierza montuje sie specjalna klapke antysztalowa na przeplywce ( w miejscu gdzie wchodzi rura dolotowa) jesli strzaly beda si epojawiac dalej uszkodzisz rure gumowa-czyli mniejsze zlo-ale einna tam byc tez gumowa uszczelka-pierscien przy wybuchu oddajac cisnienie w powietrze. Mowa o tym tam tez znajdowac sie powinna ta

BMW SERIA 5 E36 Gdzie w e36 M52B20 znajduje sie zbiorniczek wspomagania

Witam Tak jak w temacie chcialbym sie dowiedziec gdzie znajduje sie w M52B20 zbiorniczek płynu wspomagania. Szukałem na forum i w samym aucie ale niestety nie udalo mi sie zlokalizowac. Prosze o pomoc. Dzieki

na zdjeciach masz zaznaczone czerwonym okregiem pole poszukiwan zbiorniczek miesci sie za alternatorem pod rura dolotowa do kolektora ssacego. [img][640468]httpmateuszz.fm.interia.plsilnik.JPG[img] udanzch poszukiwan

BMW SERIA 5 E30 Elektrozawor odpowietrzania baku - potrzebne info E30 318is

Od pewnego czasu silnikowi cos sie stalo - wolne obroty b. niskie (okolo 500) - zdarza mu sie zgasnac. Poza tym do okolo 2000 obrotowmin brak mocy wyzej zbiera sie juz normalnie.Sprawdzilem bledy zglaszane przez sterownik i pojawia sie blad 36Fuel Evaporation Control Valve (EVAP)This code is stored if there is a break or short-circuit at- Fuel Evaporative Control Valve - wire from the DME control unit pin 36- output stage of the DME M3.1 control unit is defective.

No to mamy kolego ten sam problem tyle ze ja mam zwykly m40. ten zaworek jest pod rura dolotowa od filtra powietsza do kolektora. obok filtra paliwa przekreconego do lewej podluznicy jest pochlaniacz par paliwa i od niego na 3cm kawalku przewodu paliwowego jest ten zawor masz gaz u mnie tez wyskakiwal blad tego zaworu ale to juz zrobilem bo emulator wtryskiwaczy mialem wpinany do przewodu zasilajacego

BMW SERIA 5 E30 Kilka pytań -Car audiofelgiuszczelkiM tech

Witam - [e-30] 2.4 TD 88 Kombi - Car audio - chce zamontowac glosniki w drzwi z przodu - średnica 16cm - niepamiętam jak to sie nazywa ale są takie gotowe elementy do zabudowy drzwi dzieki czemu moze sie ten glosnik tam zmieścić. Wiece gdzie można takie coś kupić Ew macie jakieś koncepcie żeby wykonać takie coś. Chce też wbudować "16" w tylne drzwi. Felgi - szukam felg

BMW SERIA 5 E34 gdzi jest silnik krokowy

witam moze mi ktos powiedziec gdzie mam silniczek krokowy m50b20 vanos ktos kiedys pisał ze pod rurą dolotową ale na pewno go tam nie mam z tego co widze to chyba pod kolektorem ssacym jest ale tak tam ciasno ze nie jestem w stanie go zobaczyc i jak sie do niego dobrac-wyjąc bo musze mu czyszczenie zrobic(szukałem w wyszukiwarce ale nie ma wiec pytam)

ja u siebie odkręcałem cały dolot (rura dolotowa obudowę filtra powietrza) on jest z tego co pamiętam po prostu wciśnięty wystarczy że ściągniesz wtyczkę i rurkę z góry i do pociągnij go w górę i musi wyjść

BMW SERIA 5 E34 M20B25 i LPG z BLOS-em

Witam Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał kontakt z tytułową konfiguracją Obecnie posiadam e34 z 12-zaworowym silnikiem 25 oczywiście zagazowany. Instalacja gazowa II generacji nie wydaje się jednak najszczęśliwszym rozwiązaniem - pije jak smok - miasto 19 - 21 l100 trasa 15 - 17 l100 - zależnie od wagi buta.... Dodam że auto posiada automatyczną skrzynię co ma swój udział w konsumpcji

No i BLOS siedzi w aucie cała operacja zajęła jakieś 25 godz. - chodziło o sensowną instalację a nie prowizorkę Pierwsze wrażenia - Silnik pracuje równiej - Silnik jest cichszy - Samochód lepiej się zbiera - Przełączanie na gaz (centralka Autronic AL-700) na opadających obrotach praktycznie niezauważalna (ze zwykłym mikserem trzeba było "gazować" przełącza przy 1700 obrmin)

BMW SERIA 5 E60 E61 Kolektory ssący wydechowy turbo i inne

WitajciePół roku temu stałem się szczęśliwym posiadaczem E61. W związku z tym że przed zakupem auto trafiło do ASO celem sprawdzenie nie byłem zdziwiony jak okazało się miesiąc temu że trzeba wymienić kolektor wydechowy. Objawy okopcona komora silnika. Jako że lubię mieć auto ogarnięte tip top więc bunia trafiła do polecanego warsztatu gdzie poprosiłem mechanika o gruntowne sprawdzenie

BMW SERIA 5 E60 E61 szarpnięcie przy dodawaniu i ujmowaniu gazu 530d

nie dawno zakupiłem bmw e60 530d i zaobserwowałem ze przy dodawaniu i ujmowaniu gazu auto dziwnie zaczyna szarpać jak by byl gdzies luz nie mam metalicznego stukania ale denerwujące szarpniecie tak samo jest przy zmianie biegów wymieniłem łącznik gumowo metalowy skrzyni z walem nie pomogłoproszę o jakieś porady pozdrawiam

masz na niej wtyczke wypnij i zobacz czy będzie jakaś zmianawiecej bez rozbierania nie sprawdzisz tzn. rozbieranie jest tylko rura dolotowa

BMW SERIA 5 E46 E46 318ti 2001 gaśnie na zimnym

Witam Mam nie mały problem z moją BMką grzebało przy niej już kilku mechaników i nic auto gaśnie na zimnym silniku jak chce ruszyć rano dodam gazu to gaśnie jak je pogazuję trochę żeby silnik się nagrzał to strasznie nim rzuca check engine zaczyna migać i po czasie przestaje wydaje mi się że silnik pracuje strasznie ciężko nie jestem znawcą aut więc piszę do was o jakieś porady

BMW SERIA 5 E46 320d Nagar w dolocie- instrukacja czyszczenia-lepsze osiagi

Dzieki informacji od kolegi Sylwek że czyścił mu kiedyś mechanik dolot postanowiłem przyjrzeć sie sprawie. Odkręciłem AGR żeby sie przygotowac na ewentualne czyszczenie w wolnej chwili ale to co zobaczyłem zmusiło mnie do działania od razu ) A wiec po odłączeniu ruru od interkulera -chyba (taka srebrna) zobaczyłem coś takiego Na czerwono zaznaczyłem zarys przekroju i nierówną kreską

Przed demontażem dolotu proponuję zdjąć AGR i zobaczyć czy warto bo jak jest czysto to nie ma co rozkręcać połowy plastików w silniku. AGR to banał- demontujemy osłonę plastikową nad korkiem oleju- 1 śruba i 2 imbusy. Odkręcamy dwie opaski- na rysunku zaznaczone odpinamy wężyk podciśnienia i odkręcamy 4 śruby na klucz 10. [img][640480]httpwww.mFoto.pluploads1437dsc05496-medium_e7935.jpg[img]

BMW SERIA 5 E46 Do urzytkowników 320D i 330D - chmura dymu

Witam Wszystkich Posiadam E46 330D z 2001 roku 184 KM. Samochod mam jakies pół roku. Sprawuje się wyśmienicie. Ma dobre przyśpiesznie i jest ekonomiczny. Obecnie jego przebieg do cos ponad 140 000 km. W międzyczasie od kiedy go sprowadziłem musiałem wymienić kilka podzespołów. Część z nich wymieniłem powiedzmy ze względu konieczności a część po to by być pewnym że wszystko jest

Najczęściej przewód - rura dolotowa od interkulera do kolektora do kolektora ssącego. Sprawdzenie moze wymagać nawet zdjęcia i uważnego obejrzenia. Małe pknięcie trudno zauwazyć a potrafi oszukiwać całą elektronikę. Za przepływomierz bierz sie po całkowitym wyeliminowaniu pierwszego proplemu. Do 300tys. km i przy odpowiedniej opiece serwisowej (głównie dobry olej) i eksploatacji powinno

BMW SERIA 5 E39 530d 3.0d M57 Wycięcie katalizatora - plusy i minusy

Witam wiem że temat przewijał się niejednokrotnie przez forum lecz jak dotąd nie uzyskałem jasnych informacji na temat plusów i minusów pozbycia się wszystkich katalizatorów w tym samochodzie. Na forum większość osób poleca wycięcie ale mam obawy co to może ze sobą nieść ponieważ mechanicy powiedzieli mi że jest to kompletnie bez sensu zabieg i dodatkowo samochód będzie tylko

Głośniej nie będzie dopuki nie wywalisz pozostałych katów a tak naprawdę te dwie puszki ułożone równolegle są w połowie katem a w połowie tłumikiem.Co do zmiany turbo na Gt2260 możesz powiedzieć coś więcej tzn. co jest potrzebne oprócz samego turbo wiem że napewno rura dolotowa do intercoolera ale nie wiem jak się sprawa ma z podłączeniem oleju kiedyś szukałem dokładniejszych

BMW SERIA 5 E39 [E39] Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Witam mam problem w moim bmw 530d 2001r z owym czujniekim a mianowicie jego brakiem gdyz poprostu sie rozsypal i zostala po nim tylko dziura narazie zaslepilem dziure sruba zanim kupie czujnik a teraz pytanko co sie dzieje jezeli ten czujnik jest uszkodzony jakie sa objawy i czy np wtedy jest mniejsza moc i czy wiecej palia czy jest mozliwe ze ja takiego czujnika nie potrzebuje httpwww.realoem.combmwshowparts.do

BMW SERIA 3 E36 [E36] Po zmianie wydechu w 323 na wydech z 328 autko osłabło

Witam a wiec tak w mojej 323 miałem kolektor od m50 i postanowiłem jeszcze puscic spaliny przez dwie rurki... w strym wydechu nie miałem kata teraz przez całosc ida dwie rury mam 2 tłumiki srodkowe i koncowy (2 wloty 2 wyloty) i cos jest nie tak silnik nie chce sie juz tak dynamicznie wkrecac widac to zreszta po obrotomierzu no i czasy na poszczegulnych biegach tez sa gorsze... Czy ten tłumik

i juz nie wiem co jest przyczyna tego spadku mocy to teraz jeszcze autko z dołu strasznie sie zmuliło Wydech nie jest raczej przytkany wiec co go moze bolec Mam jeszcze pytanko odnosnie tłumika koncowego... Jak zapodałem mu z powietrza ze sprezarki to wiecej powietrza wracało spowrotem druga rura niż wylatywało przodem czy to normalne Góra       bmwMARCINE36

BMW SERIA 5 [e39] m52b28 rura dolotowa do filtra powietrza.

mam pytanie odnosnie rury dolotowej od obudowy chlodnicy do filtra powietrza. dlaczego w 5er jest ona tak wykonana ze zasysanie powietrza nastepuje w odwrotna strone czyli od chlodnicy a nie z przed chlodnicy dlaczego to w tym aucie jest tak zrobione ze motor zamiast ciagnac najzimniejsze powietrze to ssie gorace z chlodnic dlaczego ten sam silnik w e36 ma wlot zrobiony jest odwrtonie czyli tak jak

davids3 tak wchodzi rura od puszki filtra a ona jest polaczona koleja rura ktora idzie pod zderzakiem w okolice obudowy chłodnic i jest odwrócona przeciwnie do kierunku jazdy. mie chodzi tylko o to ze w wiekszości samochodów jest ona zwrócona zgodnie z kierunkiem jazdy i pewd powietrza jest wdmuchiwany do środka a przez to na pewno tez jest chlodniejsze w e36 tak jest to dlaczego w e39 jest inaczej.

BelX napisał(a)czarny06 napisał(a)W e39 tak jest z tym wlotem. Po drodze jest jeszcze zwezka. Inzyniery się mylą ta zwezka ma za zadanie ochladzanie powietrza - sprezanie i rozprezanie gazu większej głupoty dawno nie czytałem na tym forum rotfl httprealoem.combmwshowparts.domod ... g13&fg20 nie wiem o jakiej zwężce mówcie jeśli chodzi o tą rure nr 14 to jest to tłumik szmerów ssania

maciek_m30 napisał(a)BelX napisał(a)czarny06 napisał(a)W e39 tak jest z tym wlotem. Po drodze jest jeszcze zwezka. Inzyniery się mylą ta zwezka ma za zadanie ochladzanie powietrza - sprezanie i rozprezanie gazu większej głupoty dawno nie czytałem na tym forum rotflhttprealoem.combmwshowparts.domod ... g13&fg20nie wiem o jakiej zwężce mówcie jeśli chodzi o tą rure nr 14 to jest to tłumik

To zaznaczone ta rura i 12 spełniają jakąś rolę w dostarczeniu powietrza. Usunięcie ich może poprawić przepływ powietrza ale czy wyjdzie to na dobre Wątpię Wielu napewno już kombinowało z dolotem. Ja również założyłem stożek i poza dźwiękiem to nic nie dało a wręcz zabrało. Z sprawdzonych sposobów to wymiana kolektora ssacego baranów i wkładka filtra

BMW SERIA 5 E39 [E39] e39 530d 2002 ciegno zmiennej geometri

Witam kolegow ponownie niestety radosc moja nie trwala zbyt dlugo po czyszczeniu elektrozaworow egr auto wrocilo do zywych na 2 dni Dalej nie wkreca sie do 3 tysmuli jak by ja cos przytykalo sa dni lata jak glupiaa nastepnie znow muli czytalem na forum ze jednym z powodow moze byc jakies ciegno zmiennej geometri ktore znajduje sie przy turbinie no wiec pytam szanownych kolegow czy ktos ma pojecie

Cięgno zmiennej geometrii to taki pręt wychodzący z nazwijmy to metalowej bańki do środka turbiny. Jak poświecisz latarką ( pomiędzy kielichem a dolotem powietrza ) na turbinę to ją zobaczysz - do niej idzie wężyk od spodu koloru czarnego w niebieskie paski od zaworka który czyściłeś. A czy działa - Niech ktoś wsiądzie do auta - Ty poświeć na ten pręt i go obserwuj w trakcie uruchamiania silnika powinien się szybko wciągnąć a w trakcie gaszenia silnika raptownie cofnąć. Później sprawdź naciskając ręką zakres pracy pręta - czy pracuje w pełnym zakresie. Jeżeli tak to świadczy to o szczelności układu i teoretycznie prawidłowej pracy zaworka ( mimo to może zacinać się w trakcie jazdy ) ale już będziesz wiedział czy wężyki masz szczelne i nie zapieczoną kierownicę zmiennej geometrii. Co do samego zaworka to oprócz tego filierka na zewnątrz jest jeszcze jeden w środku. Czyszczenie nie zawsze usprawni zaworek. Tam w środku jest gumka i sprężynka która się zużywa. Tak że jak auto ma trochę przejechane to dla własnego spokoju proponuje wymienić ten zaworek - 125zł allegro. Jeżeli masz zaolejoną turbinę to proponuję odkręcić rurę dolotową powietrza do turbiny ( dwie śruby TORX przy przepływce ) i ją wyciągnąć. Na bank masz zużyty uszczelniacz pomiędzy rurą dolotu a turbiną. Bo jak się rozszczelni to właśnie przez niego wyciekają opary olejowe po odmie a przez to turbina zaciąga lewe powietrze omijając przepływomierz. Co skutkuje nieodpowiednim stosunkiem powietrze-paliwo. Ja u siebie doszczelniłem te uszczelnienie uszczelką silikonową kagera i jest OK. Popatrz jeszcze na elementy dookoła łączenia rur za turbiną czy na tych elementach nie ma kropeczek oleju świadczących o rozszczelnieniu układu doładowania. Co do filtra paliwa i pompki to sprawdź ile poleci - a zwłaszcza do ilu się dokręci silnik np na 3ce - oczywiście po nagrzaniu silnika. Jeżeli do odcięcia to powinny być OK Zaślep też na próbę zawór EGR ( AGR )- jest trochę tego na forach bmw Powodzenia

muda44 napisał(a)Cięgno zmiennej geometrii to taki pręt wychodzący z nazwijmy to metalowej bańki do środka turbiny. Jak poświecisz latarką ( pomiędzy kielichem a dolotem powietrza ) na turbinę to ją zobaczysz - do niej idzie wężyk od spodu koloru czarnego w niebieskie paski od zaworka który czyściłeś.A czy działa -Niech ktoś wsiądzie do auta - Ty poświeć na ten pręt i go obserwuj w trakcie uruchamiania silnika powinien się szybko wciągnąć a w trakcie gaszenia silnika raptownie cofnąć.Później sprawdź naciskając ręką zakres pracy pręta - czy pracuje w pełnym zakresie.Jeżeli tak to świadczy to o szczelności układu i teoretycznie prawidłowej pracy zaworka ( mimo to może zacinać się w trakcie jazdy ) ale już będziesz wiedział czy wężyki masz szczelne i nie zapieczoną kierownicę zmiennej geometrii.Co do samego zaworka to oprócz tego filierka na zewnątrz jest jeszcze jeden w środku. Czyszczenie nie zawsze usprawni zaworek. Tam w środku jest gumka i sprężynka która się zużywa. Tak że jak auto ma trochę przejechane to dla własnego spokoju proponuje wymienić ten zaworek - 125zł allegro.Jeżeli masz zaolejoną turbinę to proponuję odkręcić rurę dolotową powietrza do turbiny ( dwie śruby TORX przy przepływce ) i ją wyciągnąć. Na bank masz zużyty uszczelniacz pomiędzy rurą dolotu a turbiną. Bo jak się rozszczelni to właśnie przez niego wyciekają opary olejowe po odmie a przez to turbina zaciąga lewe powietrze omijając przepływomierz. Co skutkuje nieodpowiednim stosunkiem powietrze-paliwo.Ja u siebie doszczelniłem te uszczelnienie uszczelką silikonową kagera i jest OK.Popatrz jeszcze na elementy dookoła łączenia rur za turbiną czy na tych elementach nie ma kropeczek oleju świadczących o rozszczelnieniu układu doładowania.Co do filtra paliwa i pompki to sprawdź ile poleci - a zwłaszcza do ilu się dokręci silnik np na 3ce - oczywiście po nagrzaniu silnika.Jeżeli do odcięcia to powinny być OKZaślep też na próbę zawór EGR ( AGR )- jest trochę tego na forach bmwPowodzenia dzieki za wszystko dam znac jak tylko sie za to zabiore....

Co do samego zaworka to oprócz tego filierka na zewnątrz jest jeszcze jeden w środku. Czyszczenie nie zawsze usprawni zaworek. Tam w środku jest gumka i sprężynka która się zużywa. Tak że jak auto ma trochę przejechane to dla własnego spokoju proponuje wymienić ten zaworek - 125zł allegro.Jeżeli masz zaolejoną turbinę to proponuję odkręcić rurę dolotową powietrza do turbiny (

na elementy dookoła łączenia rur za turbiną czy na tych elementach nie ma kropeczek oleju świadczących o rozszczelnieniu układu doładowania.Co do filtra paliwa i pompki to sprawdź ile poleci - a zwłaszcza do ilu się dokręci silnik np na 3ce - oczywiście po nagrzaniu silnika.Jeżeli do odcięcia to powinny być OKZaślep też na próbę zawór EGR ( AGR )- jest trochę tego na forach bmwPowodzenia

BMW SERIA 5 E34 [E34] 525 24v nierówna praca cewka

Witam Mam problem auto na benzynie pracuje minimalnie nierówno a na gazie zwłaszcza w pełni rozgrzane konkretnie nierówno. Świece nowiutkie ngk mam założone a ich wymiana nic nie zmieniła. Czy dobrze kombinuję że to chyba cewka Nie patrzyłem jeszcze po ciemku czy przebicie jest (za 2h pojde popatrzeć). Odpinałem na chodzącym silniku wszystkie po kolei i wyszło na to że tylko na pierwszym

byc ok skoro nie szarpie i jedzie normalnie. krokowca masz w super niedodtepnym miejscu pod kolektorem ssacym blizej skrzyni (taka pucha okragla). sprawdz jeszcze sama przepustnice czy zasyfiala nie jest i oczysc ja. Góra       wladekkow  Tytuł Napisane 18 lipca 2009 0004  Zacna persona forum Posty 1979Lokalizacja Warszawa Moje bmw

BMW SERIA 7 E32 Odma

Dotąd nie zwróciłem na to uwagi dopiero gdy się skończyła gumowa rurka dolotowa od przepływki do przepustnicy i krokowca (dałem 250 zł za nową ) httpwww.realoem.combmwshowparts.do ... g13&fg15 Wszystko ok tylko że u mnie do tej rury dochodzi jeszcze jakiś wąż gumowy z którego wydobywa się powietrze i mgiełka olejowa. Wąż gumowy wychodzi z tyłu silnika skąd dokładnie nie wiem.

BMW SERIA 5 E46 320d rura od turbo

witamdzis wymieniałem termostat i byłem zmuszony odkrecic od przepływomierza rurę dolotową do turbo i zdziwiłem sie ze samej turbiny bez zadnego oporu zeszła tak powinno byc czy jest tam jakas opaska która to dociskaspowrotem zakładając tą rure czułem delikatny opór weszła dokonca lecz nie jestem przekonany co do takiego rozwiazania prosze o pomoc) pozdrawiam

BMW SERIA 5 E46 M43 dziwny problem - nierówno pracuje dławi się

Witam poradźcie bo już mi brakuje pomysłów. Moja E46 318i od pewnego czasu nie pracuje jak powinna. Objaw na wolnych obrotach równiutko pracuje wkręca się na obroty na luzie ale tylko przy oszczędnym dodawaniu gazu - jak dam za dużo to zaczyna mulić dławić się czasem coś strzeli i max. to 4-4500 obrotów dodatkowo coś zaczyna gwizdać pod maską jak za dużo gazu wcisnę. Jechać się

dzięki za sugestię. Częśc której szukasz to tzw. zespół regulacyjny - przepustnica powietrza sterowana ciśnieniowo. Nieszczelnośc może pochodzic albo z uszkodzenia obudowy albo uszkodzona została uszczelka. Uszczelkę może można by zastapic nową - nie wiem ja kupowałem tą częśc nową i wymieniłem razem z uszczelką. Poza tym sprawdź uszczelki powyżej tej części - tam u mnie był

Przykładowe oferty części samochodowych bmw seria 5 rura dolotowa

  • BMW SERIA 5 E34 2.5 TDS 88-96 RURA DOLOTOWA - WŁODAWA, LUBELSKIE. WYSYŁKA W 24h (18.90PLN)
  • BMW SERIA 5 E34 2.5 TDS 88-96 RURA DOLOTOWA - WŁODAWA, LUBELSKIE. WYSYŁKA W 24h (18.90PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi