części samochodowe nanodatex

bmw seria 5 lewarek zmiany biegów e39

Samochody związane z zapytaniem bmw seria 5 lewarek zmiany biegów e39

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 5 lewarek zmiany biegów e39

BMW SERIA 5 E39 lewarek zmiany biegów nie wraca do pozycji neutralnej

wiem ze juz kiedys bylo o tym ale poswiecilem ponad godzine i nie udalo mi sie znalezc odpowiedniego tematu... moj problem polega na tym ze lewarek zmiany biegow po zrzuceniu z 5 biegu nie wraca w pozycje srodkowa 3-4 lecz zostaje odchylony na bok w pozycji 5. po wrzuceniu nizszego biegu i przejechaniu kilkudziesieciu metrow zrzuceniu na luz lewarek jest w dobrej pozycji. gdy auto sie troche zagrzeje

BMW SERIA 5 E39 [e39] Lewarek zmiany biegów...

Witam ponownie.. Moge prosić was o wskazanie elementu który powoduje ze po jego zużyciu lewarek zmiany biegów ma luzy.. tzn takie że lata jak przysłowiowy "żyd po pustym sklepie" wrzuce 1... i dalej mam tak jak bym biegu nie miał zapiętego.. Czekam na informacje od was.. a jeżeli ktoś wylczeł swoją bunie z tego problemu to prosze o na[pisanie kosztów tej że operacji.. Bez oczywiście

Na tym rysunku troszeczke mi to inaczej wyglada niz w rzeczywistosci ETK nie klamie wiec to musi tylko tak wygladac. Numery 5 panowie wymiencie to i lewarek bedzie stal pieknie prosto i sztywno jak... Kilka dni temu doslownie robilismy to u braciaka w jego e39 535 tylko od strony skrzyni poszly nowe wkladki i efekt jest zaskakujacy naprawde tanim kosztem bo to grosze kosztuje a efekt jest super jak w nowym aucie. Siema [you] Zobacz moje 535i Bokiem Musze Wchodzic

biały napisał(a)Czym jest to uzależnione to zuzywanie tych tulejek plastikowych Przebieg czy dużo km po mieście raczej przebieg Posiadam Anglika na części e39 523iA Zerknij na moje auta viewtopic.phpt36828 viewtopic.phpt34221

Przebieg te tulejki sie wyrabiaja maly luz na tulejce daje takie latanie drazka zmiany biegow. Dobrze ze to tanie i montaz tez prosty. Siema [you] Zobacz moje 535i Bokiem Musze Wchodzic

BMW SERIA 5 E39 lewarek zmiany biegów

witamMam pytanko o lewarek zmiany biegów w manualu a mianowicie u mnie jest bardzo lużny i muszę trafiać żeby wbić trójkę. Co jest tego przyczyną

Z reguł za powracanie dźwigni w centralne miejsce - a wiec i trzymanie jej tam - są odpowiedzialne pewne sprężynki z bolcami (może poszuka tematów "5-tka nie wraca na środek" itp itd bo jest tego sporo na forach). Niestety aby się do nich dobrac trzeba zrzucic skrzynię biegów więc to raczej robota na "przy okazji" np wymiany sprzęgła niż żeby specjalnie dla takiej pierdoły

może masz luzy na wybieraku a nie w srodku skrzyni ja wymieniłem parę elementów wybieraka i luz się zmniejszył a z tą piątką to był problem ale inny (lewarek "leciał" w prawo na luzie)

Mam tak samo.Da sie z tym zyc.Z tymze u mnie czasami jest ok.To znaczy jest tak jakby bolec od 5ki w skrzyni sie odblokowal i lewarek dziala jak trzeba.Tak jak napisal Manolito-to robota przy okazji.W nie dlugim czasie bede wymienial poduszki skrzyni to za jednym zamachem wymienie olej w skrzyni.Moze to cos pomoze.

BMW SERIA 5 E39 skrzynia pilne pomocy

Witam Mam problem ze skrzynią automatyczną w bmw e39 2000 r. Problem występuje podczas zmiany biegów przy ruszaniu po dłuższym postoju. Problem wygląda tak wsiadam do auta odpalam wrzucam w tryb "D" na wyświetlaczu nic się nie pokazuje dopiero jak popchnę lewarek zmiany biegów delikatnie do przodu tak ok. 1mm zapala się kontrolka potwierdzająca zmianę biegu w tryb "D".

BMW SERIA 5 E39 [e39] Lewarek zmiany biegów niewłaściwa pozycja

Niedawno zauważyłem u siebie w e39 że lewarek w pozycji neutralnej ustawia się przed 5 a nie jak to powinno być miedzy 3-4. Nie zawsze się tak dzieje i juz nie wiem od czego to zależy ale czasami staje się to uciążliwe bo zamiast 3 często wchodzi 5. Skrzynia działa bez zarzutów olej jest poduszki pod silnikiem i skrzynia całe. Może ktoś już przerabiał temat i wie w czym tkwi problem. Nie klikaj POMÓGŁ...... Postaw flaszke.....

raf_32 Objawy u Ciebie były takie same Musze to dokładnie obadać z kanału i oszacować luz na cięgnie zmiany biegów. U mnie w tej chwili nie ma różnicy czy olej jest ciepły czy zimny objaw jest taki sam. Nie klikaj POMÓGŁ...... Postaw flaszke.....

Powiem Ci tak.Objawy były bardzo podobnechociaż jak teraz sięgam pamięcią najpier zająłem się wymianą elementów dźwigni zmiany biegówa mianowicie element nr 3 i wszystkie nr 5 i 6 httpwww.realoem.combmwshowparts.do ... g25&fg05 część luzów została skasowanaale problem z wybieraniem biegów (trójka i piątka) pozostał po zabiegu wymiany sworzni jest ok temperatura oleju nie ma za bardzo wpływu na ten problem Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach

viewtopic.phpt13244&highlightlewarek u mnie po wymianie wszystkiego skrzynia ideał bmw

a czym moze bys spowodowane taki przypadek galka biegow jest normalnie tylko ze piatka wchodiz z takim jakby lekim przeskokiem i nie zawsze jak z 5 wyluzuje lewarek wlacan a nuetyralna pozycje do pionu tylko zostaje w prawo przestawiony w lato nie bło probloemow i chyba jest tak ze jak sie rozgr5zeje to jest ok wystarczy cos przesmarować doradzccie cos . (OO[][]OO) www.bmwklubtorun.pl

BMW SERIA 5 E39 Drgania lewarka od zmiany biegów

Jak w temacie troszke poszukałem lecz nic konkretnego nie mogłem znależc wiem że cos musi byc nie tak podczas postoju czyli na luzie drga lewarek zmiany biegów nie jakoś specjlanie mocno ale widac ze dosc drga podczas jazdy rowniez leciutko. Jakby były gdzies wibracje czy coś Oprocz tego przy włączaniu biegu słychac dziwne puknięcie ale trudno zlokalizowac czy z przodu czy z tyłu chyba

BMW SERIA 5 E34 [e34] luźny drążek zmiany biegów ( lewarek zmiany biegów )

witam w moim aucie od zakupu jest problem z lewarkiem zmiany biegów wiadomo ze auto ma 23 lata więc ma prawo się coś wyrobić czy zużyć jest on luźny majta się na wszystkie strony i nawet nie czuć że bieg wchodzi bardzo ciężko wrzucić wsteczny jest aż wyżłobiona obudowa przy lewarku od wrzucania wstecznego wiem że w e39 trzeba wymienić element nr 5 ale jaki numer trzeba wymienić w e34 z tego rysunku

BMW SERIA 5 E39 Luźny lewarek zmiany biegów

Witam. Mam takie pytanie od jakiegoś czasu wydaje mi sie że tak jakby dźwignia zmiany biegów uciekała w prawą stronę gdy z dwujki chce wbijać trujkę czasami wchodzi piątka. Czasem też ciężko jest wbić jedynke dopiero po wbiciu dwujki odrazu lekko wchodzi jedynka.Dodatkowo jak cofam do tyłu np pod górke przy powolnym puszczaniu sprzegla samochód tak jakby delikatnie poszarpywał dzieje

Podepne sioe pod tematponiewaz u mnie rowniez pojawial sie problem lecz nie co inny.Drazek od skrzyni biegow poluzowal sie i mozna ruszac nim gora-dolnie wiecie czy aby to naprawic rowniez trzeba rozbierac skrzynie

wydaje mi sie ze da sie zdemontowac ten element bez wyciagania skrzyni ale trzabedzie ją napewno odlaczyc od wału i opuscic tylnią czescale najpierw wejdz pod samochod i zobacz czy uda ci sie ruszyc ten mechanizm do zmiany biegów moze to tylko gumka przy mocowaniu

odświeżę tematPo wrzuceniu jakiegokolwiek biegu lewarek lata ba boki dość znacznie. Czasem wydaje mi się że 1 i 2 bieg wchodzą ciężkawo Winą jest luźny lewarek ( latający na boki ) - rozumiem że wyrobiło się coś w wybieraku ktoś się orientuje jak to naprawic

httpwww.realoem.combmwshowparts.do ... g25&fg05Najprawdopodobniej przyczyną jest Tuleja łożyskowa dźwigni zmiany biegów numer 7 na rysunku jak sprawdzę dam znać.

BMW SERIA 5 E39 dziwne zachowanie lewarka zmiany biegow

Witam Ostatnio moj lewarek zmiany biegow dziwnie sie zachowuje - kiedy jest na luzie i przechyle go maksymalnie w prawo (tak jak do 5 biegu) to nie wraca od razu sam na srodek (bieg 3 i 4) tylko musze chwile poczekac lub nawet cofnac go reka. W lewo (biegi 1 i 2) rusza sie normalnie i wraca. Wszystkie biegi wchodza bez oporow i ogolnie nie ma zadnych problemow. Tylko wlasnie po zrzuceniu z 5 nie wraca

yaca_k napisał(a)WitamOstatnio moj lewarek zmiany biegow dziwnie sie zachowuje - kiedy jest na luzie i przechyle go maksymalnie w prawo (tak jak do 5 biegu) to nie wraca od razu sam na srodek (bieg 3 i 4) tylko musze chwile poczekac lub nawet cofnac go reka. W lewo (biegi 1 i 2) rusza sie normalnie i wraca.Wszystkie biegi wchodza bez oporow i ogolnie nie ma zadnych problemow. Tylko wlasnie po zrzuceniu

BMW SERIA 5 E39 [E39] skrzynia biegów

Witam od pewnego czasu borykam się z problem pierwszego biegu mianowicie zdarza się że nie chce wejść dopiero jak wrzucę 2 lub 3 bieg i wtedy znów 1 to wchodzi a dziś rano 1 weszła mi dopiero za 3 razem dodam też że czasem trójka wchodzi jakby opornie ale nie zdarzyło się żeby nie wskoczyła jest tylko czasem niewielki opór aha i jeszcze jak jest wrzucony bieg to lewarek zmiany biegów

BMW SERIA 5 E39 [E39] Kilka problemów

Witam Od niedawna jestem posiadaczem 528 na poczatku bylo wszystko OK teraz zaczely wychodzic jakies "kwiatki" prosze o diagnoze i ewentualny koszt takich napraw. 1) Po pierwsze kierownica podczas jazdy na wprost nie jest prosto ale skrecona troszke w prawo jej wyprostowanie na sile prowadzi do tego iz samochod zbacza z trasy Geometria zawieszenia byla robiona jakies 3 tygodnie temu wyszla

BMW SERIA 5 E39 [e39] skrzynia biegów

Siema słuchajcie czy mając e39(silniki 2.5 2.8 3.0i) z automatyczna skrzynia chce wsadzic manualna. I teraz pytanie czy mocowania nie beda przeszkoda i czy skrzynie beda pasowac od manuala bez problemu a jeśli beda problemy to jakie) dzięki za pomoc i porady Piękno jest względne patrzeć na to co w środku czy na zewnątrz

szymekk napisał(a)KamillO właśnie to miałem na myśli. Mam 2.0 w manualu i robie swapa na 3.0 z automata. I zastanawiałem się czy mocowania silnika do skrzyni beda pasowac. Dzieki za pomoc) Witam łapy do mocowania musza byc inne poza tym wymiana wału tylni most ma inne przełożenie plus cała elektryka lewarek zmiany biegów pedały sprzęgło z siłownikiem bardzo dużo przerabiania jeżeli masz dawcę to można się pobawić jeśli nie to gra nie warta świeczki.

BMW SERIA 5 E39 Skrzynia Biegów

Witam po raz kolejnyMam taką przypadłość ze swoim lewarkiem zmiany biegów otóż nie raz tak jakby się coś przycina i gdy drążek jest w pozycji "luz" to jest tak jakby "przebity" na piątkę czyli jak przesuniemy pionowo do góry to wrzuca piątkę zamiast trójki i trzeba szukać 3 biegu wtedy w dół normalnie zawsze pionowo wchodzi czwórka. dzieje sie to coraz częściej może miał ktoś taki problem tez

mógłby ktoś podpowiedzieć co to za cześc odpowiedzialna za ten lewarek zmiany biegów w niedługim okresie będę zrzucał skrzynie biegów więc miałbym to na wierzchu...

BMW SERIA 5 E39 [e39] e39 523i klepie na wolnch obrotach

czecho pomimo świąt moja lora postanowiła zrobić fuch i nie da dziś radości z jazdy swojemu właścicielowi problem wygląda następująco podczas wolnych obrotów w kabinie drga lewarek zmiany biegów po otwarciu maski zauważyłem że silnik delikatnie poklupuje po dodaniu gazu problem znika ma ktoś jakis pomysl patrzyłem poduszki silnika wyglądają ok doje się że to panewka silnik ma

BMW SERIA 5 E39 [E39] 540iA nie kreci rozrusznik

Witam mam taki problem a dokładniej znajomy jego e39 540ia z 96 przestała odpalac tzn rozrusznik wogole nie reaguje zapłon sie włacza wszystkie kontrolki sie zapalaja aku naladowany przy przekrecaniu stacyjki w pozycje zapłonu immo cyka wiec wydaje mi sie ze dziala niestety to automat wiec zapalenie na pych odpada najgorsze jest to ze auto stoi w centrum miasta na platnym parkingu wiec trzeba

Może to głupie ale czy lewarek zmiany biegów jest w pozycji P Bo jeśli nie jest to rozrusznik za nic w świecie nie zakręci nawet jak mu elektrownię zamiast aku podepniemy Jak ja kupiłem moją 540stkę (pierwsze auto z automatem) to jak wróciłem nią do domu to zostawiłem ją na D i później wsiadam przekręcam kluczyk a tu zonk mur Kombinowałem ze 20min potem jakoś mnie naszło żeby

KamillO napisał(a)Może to głupie ale czy lewarek zmiany biegów jest w pozycji P Bo jeśli nie jest to rozrusznik za nic w świecie nie zakręci nawet jak mu elektrownię zamiast aku podepniemy oczywiscie probowałem ja nawet lekko ruszac ale tez nic to nie dało KamillO napisał(a)Nie jestem pewny bo dawno mi się nie zdarzyło rozładować aku ale chyba jak aku jest zbyt słaby żeby odpalić

BMW SERIA 5 E39 [e39] Wymiana automatu na steptronic 528i 96

Zmuszony jestem do wymiany skrzyni mam zwykły automat i kusi mnie żeby wstawić steptronica. Co mi jest jest potrzebne do tej wymiany oprócz skrzyni i sterownika A może lepiej kupić taką skrzynię jak miałem do tej pory

ogolnie skrzynia steptronik a zwykla jest to ta sama skrzynia bynajmniej w przypadku 5hp18 inny jest tylko sterownik lewarek zmiany biegow i wiazka kabli. czyli nie ma problemu z przekladka jesli poradzisz sobie z kablami

BMW SERIA 3 E46 [e46] dwojka wyskakuje

Zaznaczam ze samochod mam niedlugo. Wszystkie biegi chodza dobrze tylko mam problem z dwojka mianowicie mam wrazenie jakby nie wchodzila dobrze i czasem jak wrzuce i dodaje gazu to nie zalapuje i wyskakuje.Juz nie wiem czy to moje "wydaje mi sie" i poprostu trzeba mocniej wrzucac czy naprawde jest cos nie tak... Góra       Wiwik  Tytuł

Nie wydaje mi sie mozesz miec łacznik do wymiany lub wadliwa skrzynie Góra       rybik  Tytuł Re [e46] dwojka wyskakujeNapisane 30 grudnia 2010 1623  Przyjaciel forum Posty 5399 Moje bmw X3 E83 30d Rybka82 napisał(a)Nie wydaje mi sie mozesz miec łacznik Jaki łącznikNa moje do wymiany masz wybierakmechanizmlewarek zmiany biegów.Jaki

BMW SERIA 3 E36 [E36] Lampka kabiny z M-Pakietu- opcje

Niedawno zakupiłem czarny komplet M-Pakiet i w najbliższyn czasie planuję to wszystko założyć dlatego mam kilka pytań gdyż nie wiem jak uaktywnić dwie diody (zaznaczone na zdjęciu) które wieczorem podświetlają lewarek zmiany biegów dodam że podłączyłem prowizorycznie lampkę włączyłem światłą a tu nic Druga sprawa to dodatkowa kostka z boku lampki do do niej się podłącza

BMW SERIA 5 E39 [E39] Cieżko wchodzą biegi.

Cześćauto e39 530d manual.Ciężko wchodzą biegi tzn. trzeba szukać trójki. Z 2 na 3 wchodzi w miarę ok ale redukcja z 4 czy z 5 na 3 to już nie lada wyczyn.Podejrzewam że wielu użytkowników e39 ma lub miał z tym problem.Pamiętam jak kilka lat temu użytkowałem e39 i handlowałem takimi autami - również problem był zauważalny.Co może być tego przyczyną Domyślam się że odpowiadają

Sprawdź stan oleju może trzeba wymienić Góra       rybik  Tytuł Re [e39] Cieżko wchodzą biegi.Napisane 3 lutego 2011 2235  Przyjaciel forum Posty 5398 Moje bmw X3 E83 30d alex822 napisał(a)Sprawdź stan oleju może trzeba wymienićJakoś nie jestem za tym żeby wymieniać olej w skrzyni manualnej. Poza tym w e39 czy w E46

BMW SERIA 5 E39 [E39] dziwne stukanie(automat)

Jestem posiadaczem E-39 528 w automacie(tiptronic).W zasadzie skrzynia sprawuje się bardzo dobrze aczykolwiek niepoki mnie dziwne stukanie w okolicach lewarka zmiany biegów tzn.jak lewarek jest w położeniu P i naciskam i puszczam hamulec słychać jakieś dziwne stukanie tak jakby pod lewarkiem.Jeśli ktoś wie co to może być to prosze o odp.Pozdrawiam Góra      

BMW SERIA 5 E39 [E39] Drążek zmiany biegów

Witam mam problem z drążkiem zmiany biegów w 530d 2001 po lifcie. Kiedy wyciągam z bieg z piątki na luz to drążek pozostaje w pozycji wychylonej w prawo nie odbija do środka - muszę go popchnąć (problem w tym że przy redukcjach czasami zamiast 3 wbijam 5). Martwić się czy to jakaś drobnostka... Góra      Slawek_J  Tytuł Napisane

komus udało sie usunąc ten problem ze skrzynią biegów . Tzn kiedy chcemy wrzucic 3bieg a wskakuje piąty albo lewarek z 5biegu nie powraca w poz. neutralną dzięki za wszystkie info .Pozdr Góra       dragon34  Tytuł Re 530dNapisane 30 sierpnia 2009 2129  Poszukaj zanim zapytasz Posty 20Lokalizacja Podkarpacie Moje bmw

BMW SERIA 3 E90 E91 E92 E93 [E90] Luz na dźwigni zmiany biegów

Witam Mam e90 320d 2006 z przebiegiem 260 000 i na każdym biegu kiedy jest już wbity to lewarek ma luz na prawo i lewo.Znajomy powiedział mi że jest wyrobiona jakaś część no ale teraz jaka Biegi nie wypadają i wchodzą normalnie siedzą ciasno aczkolwiek lewarek ma luz na boki tak po 1cm na bok na okoPozdrawiam Góra       hammet1  Tytuł

BMW SERIA 3 E46 [E46]Problem z drążkiem zmiany biegów - nie wracający 5 bieg

otóż... skrzynia chodzi elegancko wszystkie biegi lekko i przyjemnie ale np jak włączam 5 bieg i później jak muszę zwolnić i daję na tzw "luz" to gałka nie wskakuje na sam środek tylko bardziej z prawej strony. Tak jak by się wieszała. I wtedy np zamiast 3 biegu włączam 5 bieg. Dopiero jak włącze 1 lub 2 bieg to wraca do środka mam nadzieje że dobrze wytłumaczyłem co

to sprężynka. tulejka .trzpień zimering i kapselek..mnie to kosztowało ok 300zl plus 40zł zestaw naprawczy..jak znajde schematy podeśle.. Góra       luk45zek  Tytuł Re [E46]Problem z drążkiem zmiany biegów - nie wracający 5 biegNapisane 8 lipca 2013 2207  Forumowicz Wiek 23Posty 292Lokalizacja Kazimierz BISKUPI Moje bmw

BMW SERIA 5 E39 523i Wymieniony komplet sprzegla drgania przy ruszaniu

Witam Posiadam bmw e39 523 i sedan 1997 rok skrzynia manualna. Od pewnego czasu autem mocno telepie podczas ruszania zarówno na 1biegu jak i wstecznym na wyższych biegach jest tez taki dziwny objaw np gdy jadę na 5 biegu 120 i puszcze gaz to auto nie przyjmuje tego elastycznie jest takie lekkie szarpniecie i po dodaniu gazu znowu tez lekko szarpnie. Ruszając z zaciągniętym ręcznym drgania są

BMW SERIA 3 E46 [E46] problem ze lewarkiem zmiany biegow .

witam klubowiczow)Jak wiadomo jestem teraz w chicago i kolega ma 330i z 2001 roku i ma takowa przypadlosc iz praktycznie nie moze wbic wstecznego i lewarek nie powraca do polozenia zero na srodku (neutrala) wogole trudno jest biegi wyczuc itd .macie moze jakies kontakty w chicago na dobrych mechanikow od bmw pozdro Góra       ZylkaPL  Tytuł

BMW SERIA 5 E39 lewarek zmiany biegów w niewłasciwym miejscu

Witam. poza tym ze na zimnym silniku biegi 1 i 2 ciezko wchodza i czuc jak synchronizato miejsca szukaja właściwego to poza tym mam jeszcze jeden problem. Mianowice lewarek powinien w połozeniu luzu zajac pozycje pomizy 3 a 4 w moim pszypadku bardzo czesto wskakuje mi na nr 5 czasem wruci na swoje miejsce na rozgrzanym silniku ale scora częsściej się to dzieje. Co to moze byc ma ktoś jakies

Ja w swoim E-39 zauważyłem coś podobnego. Jednak jeżeli jadę po mieście i używam pierwszych czterech biegów to lewarek na luzie znajduje się w pozycji 3 i 4 biegu. Za miastem przy piątce to się zmienia tzn. po włączeniu czwartego biegu z położenia piątego pchnięcie lewarka do przodu wrzuca znów piąty bieg. Sytuacja wraca do normy gdy włączę trzeci bieg. Nie mam pojęcia czy coś

BMW SERIA 5 E39 lewarek zmiany biegów

mam pytanie czy skracał ktoś kiedyś lewarek w e39dodam ze tds i skrzynia oczywiscie manualna

MOZE KTOS WIE JAK ZDEMONTOWAC DREWNO Z GALKi BIEGÓW(skrzynia automat) lub zdemontowac całą gałke do lakierowania.

BMW SERIA 5 E39 [e39] Swap z 2.0 na 2.5

Witam koledzy Szukałem i znalazłem tylko najsłynniejsze informacje o swapie z 2.0 na 2.8. Ja natomiast chcialbym wrzucic do siebie silnik M52B25 z e39 523i. Ten o mocy 170 KM. Może któś już cos takiego robil Słyszałem że wystarczy goły słupek silnika przepływka puszka od filtra powietrza komputer EWS i pastylka w kluczyku. Cczy to prawda Przybliżcie mi koledzy dokladniej jak ten temat wygląda i jak ktoś się orientuje to jaki jeszcze jest koszt takiego swapa.

Jak chcesz zmieniać skrzynię biegów to też mechanizm zmiany biegów < lewarek>. Jak masz trochę głowy i dostęp do spawarki to da się go przerobić dość łatwo. Do tego wał napędowy. I jeśli ma być tip top to jeszcze półosie wydech i osłony termiczne wydechu < da się je młotkiem "dopasować" > Piszę tu o zmianie na 28. Jeśli pomogłem to ...... raczej przypadek

BMW SERIA 5 E39 lewarek zmiany biegów w niewłasciwym miejscu

Witam. poza tym ze na zimnym silniku biegi 1 i 2 ciezko wchodza i czuc jak synchronizato miejsca szukaja właściwego to poza tym mam jeszcze jeden problem. Mianowice lewarek powinien w połozeniu luzu zajac pozycje pomizy 3 a 4 w moim pszypadku bardzo czesto wskakuje mi na nr 5 czasem wruci na swoje miejsce na rozgrzanym silniku ale scora częsściej się to dzieje. Co to moze byc ma ktoś jakies

Miałem ten sam problem ze skrzynią. W Bawarii powiedzieli że to problem z wodzikiem i trzeba wymienić. Ale jak pogadałem z mechanikiem w Bawarii powiedział że lepiej z powodów finansowych kupić używaną skrzynie. Tak też zrobiłem. I w sumie naprawa zajeła 3 dni. Z tą usterką jest niezła zabawa bo trzeba wyjąć skrzynie i rozebrać na drobne mój zaufany mechanik się poddał (a naprawdę

Kris... napisał(a)poza tym mam jeszcze jeden problem. Mianowice lewarek powinien w połozeniu luzu zajac pozycje pomizy 3 a 4 w moim pszypadku bardzo czesto wskakuje mi na nr 5 czasem wruci na swoje miejsce na rozgrzanym silniku ale scora częsściej się to dzieje. Co to moze byc

czesc kris moim zdaniem skrzynia i wodziki sa u ciebie oki jedynie kasetka ci szwankuje zobacz tu httpbmwfans.infooriginale39Lim52 ... l-25_0279 hejka

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi