części samochodowe nanodatex

bmw seria 5 czujnik położenia 3 e36

Samochody związane z zapytaniem bmw seria 5 czujnik położenia 3 e36

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 5 czujnik położenia 3 e36

BMW SERIA 3 E46 [E36E46E39] M54B30 Kręci ale nie odpala.

Witame36 M54B30Problem zaczął się od tego że po odpaleniu silnik pracował tak jakby w trybie awaryjnym straszny muł.W chwili obecnej samochód kręci pompę paliwa słychać ale nie chce odpalić.Objawy jak przy walniętym czujniku położenia wału.... wymieniłem go (sam czujnik Siemens) i 0 zmian. Kręci ale nie pali.Z racji że nie mam dostępu do darmowej autolawetylawety nie bardzo mi

listwę wtryskową masz z m54 Bo m54 regulator ciśnienia paliwa ma na filtrze paliwa więc jak masz listwe z m54 a filtr zostawiłeś swój to może wcale nie masz regulatora ciśnienia. Góra       Jajnik  Tytuł Re [e36E46E39] M54B30 Kręci ale nie odpala.Napisane 5 października 2011 1330  Poszukaj zanim zapytasz Posty 6 Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] Czujnik położenia wału korbowego

Witam. Szukałem rozwiązania tego problemu na forum ale niestety nic nie mogę znalezc co w pełni odpowiadało mi na pytania.Opis usterki.Od jakiegos tygodnia samochód ( bmw e36 316 m40 ) przy jezdzie około 80-100 km h zaczynał szarpac. Czasami tylko chwilowo wiec nic nie robiłem poza tym jak "wbijałem" gaz w podłogę to auto przyspieszało normalnie ale wczoraj po przejechaniu 4 km

BMW SERIA 3 E36 [ E36 ] 325i zawiesza sie" na minutke.

Witam mam problem ze swoją Betką 325i M50B25 sedan 1991r.Szukałem w googlach ale choć były podobne tematy to nie takie same. Tam albo wogóle się nie wkręcają albo nie odpalają albo zdychają. Tu jest inaczej Od ok miesiąca dzieje się dziwna rzecz a mianowicie autko poprostu przestaje jechac a konkretnie co gdzie kiedy poniżej...Wszystko się zaczelo po wymianie oleju i filtrów (powietrza

coś mąci Źle podpowiada pompie heh od tego zacznij zobacz jakie ma wskazania przejrzyj jej wtyczkę czy nie jest zmoczona. Sonda może żle podpowiadac ale sterownikowi nie pompie Góra       zet83  Tytuł Re [ e36 ] 325i zawiesza sie" na minutke.Napisane 30 października 2011 2216  Poszukaj zanim zapytasz Posty 14 Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36]Czujnik położenia wałka rozrządu

Mam taki problem auto jest mułowate w dolnym zakresie obrotów oraz czasem jest problem z zapaleniem(trzeba pokręcić rozrusznikiem przez dłuższą chwilę) objaw ten występuje częściej gdy auto jest ciepłe jestem na 90% pewien że to właśnie ten czujnik jest winien.Moje bmw to e36 M52b20 na simensie czy ten czujnik będzie odpowiedni do mojego auta httpallegro.plitem1138313298_czujni ...

usterki czujnika wałkawału kiedyś raz wyskoczył mi błąd 83 to chyba wałek rozrządu ale wtedy nie powrócił po wykasowaniu i nie było problemów z odpaleniem. Góra       adamsik83  Tytuł Re [e36]czujnik położenia wałka rozrząduNapisane 20 sierpnia 2010 1824  Forumowicz Wiek 25Posty 161Lokalizacja Bolesławiec Moje bmw

jak byłem na kompie to sondy pokazywały wartości ok 5v kiedyś przepływomierz mi wywalało na inpie czy to też może być przyczyna takiego zachowania Góra       adamsik83  Tytuł Re [e36]czujnik położenia wałka rozrząduNapisane 11 września 2010 1208  Forumowicz Wiek 25Posty 161Lokalizacja Bolesławiec Moje bmw

jak byłem na kompie to sondy pokazywały wartości ok 5v kiedyś przepływomierz mi wywalało na inpie czy to też może być przyczyna takiego zachowania Góra       adamsik83  Tytuł Re [e36]czujnik położenia wałka rozrząduNapisane 11 września 2010 1208  Forumowicz Wiek 25Posty 161Lokalizacja Bolesławiec Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] WARIACJE IS-A

witam wszystkich posiadam e36 318is m44 auto bez lpg .Mój problem jest taki ze podczas jazdy niezaleznie od wysokosci obrotów auto jak by chwilowo gasło i po 2-3 sekundach sporwotem łapie i jedzie dalej czasami dzieje sie tak raz za razem a czasami raz na jakis czas. Zdaza sie ze podczas odpalenia silnika na wolnych obrotach auto chwilowo zadaluje na obrotach lub zgasnie . Dodam ze oczywiscie

jakie są objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa Góra      bmwMARCINe36  Tytuł Re [e36] WARIACJE IS-ANapisane 23 listopada 2009 2135  jakie są objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa wydaje mi się ze to jego sprawka spędza mi sen z powiek i przyjemność jazdy bmw Góra     

BMW SERIA 3 E36 E36 na zimnym pali a na ciepłym nie pomocy

Witam mam problem z moją Bunią z rana jak wszystko zimne to pali na dotyk i wszystko jes ok ale gdy po pewnym czasie kiedy już złapie trochę tęp to zaczyna mulić np.bieg jałowy obroty ładnie się trzymają gaz w podłogę a on nie chce się wkręcić dopiero po czasie wchodzi na obroty lecz gdy dodaje gazu powoli wszystko ok. Na ciepłym silniku lub lekko cipłym muszę go strasznie długo

BMW SERIA 3 E36 [e36]czujnik położenia wałka rozrządu

Witam czy czujnki położenia wałka rozrzadu zm43 bedzie pasował do m40 i jakie są objawy uszkdzonego czujnika moje bmw przerywa (wypada zapłon) po odłączeniu czunika brak jakiej kolwiek reakcji. Góra       bmwMARCINe36  Tytuł Re [e36]czujnik położenia wałka rozrząduNapisane 28 stycznia 2010 1440  u mnie po odłaczeniu

Może i masz racje kolegeo zastanowie sie nad tym. ale jak to nie bedzie ten czujnik i wydam 300zł bez sensu Góra       mationo  Tytuł Re [e36]czujnik położenia wałka rozrząduNapisane 29 stycznia 2010 1758  Forumowicz Wiek 28Posty 278Lokalizacja dobre miasto NOL XXXXX Moje bmw e36 Kod silnika m50b20 Witamsilnik m40 nie posiada

BMW SERIA 3 E36 E36 brak iskry

Witam wszystkich szukałem odpowiedzi w necie i nie moglem znaleźć mianowicie sprawa wygada tak Dziś podczas normalnej jazdy auto zgasło jakaś minute pod odpaleniu odpaliłem i jechało chwile później stojąc na światłach zgasło i już nie odpaliło -pompka paliwa sprawdzona paliwo dochodzi aż do wtrysków i jest na listwie -rozrusznik kreci wszystkie kontrolki świecą po włączeniu zapłonu

podłączyłem masę z budy do łączenia tych mas na listwie (wiązce przewodów do cewek) ale auto nadal nie pali a czy te czujniki wału i wałka mogą paść tak nagle bez wcześniejszych objaw Góra       Marek WGR  Tytuł Re e36 brak iskryNapisane 17 kwietnia 2011 1015  Zacna persona forum Posty 1273Lokalizacja Grójec Moje bmw e36

podłączyłem masę z budy do łączenia tych mas na listwie (wiązce przewodów do cewek) ale auto nadal nie pali a czy te czujniki wału i wałka mogą paść tak nagle bez wcześniejszych objaw Góra       Marek WGR  Tytuł Re e36 brak iskryNapisane 17 kwietnia 2011 1015  Zacna persona forum Posty 1273Lokalizacja Grójec Moje bmw e36

BMW SERIA 3 E36 [E36] rodzaje czujników połozenia wału

Mam pytanko czy nie bedzie przeszkadzało ze do modelu 1.8 is m42 załoze np. czujnik od modelu m43 lub m44 oczywiscie tez is i czy to nie bedzie miało wpływu na prace silnika Góra       ryszard55  Tytuł Re [e36] rodzaje czujników połozenia wałuNapisane 8 lutego 2012 2012  Specjalista Wiek 61Posty 4050Lokalizacja Warszawa

BMW SERIA 3 E36 [e36] Czujnik położenia przepustnicy m43b19

WitajcieObjawem jest falowanie obrotów na zimnym silniku. Kiedy się rozgrzeje i wskazówka temperatury jest ustawiona dokładnie pionowo silnik zaczyna pracować równo. Mam tez wysokie spalanie - w granicach 12-13 litrów w mieście.Poprzedni właściciel twierdził że jest uszkodzony przepływomierz. Po wymianie przepływomierza na zamiennik zaczęło się falowanie. Do tej pory wymieniłem silnik

to samo było z silnikiem krokowym. Silnik krokowy (zawór regulacji biegu jałowego) i czujnik położenia przepustnicy (stycznik przepustnicy) w silniu m43b19 pasują tylko z m43b19. Góra       alekso  Tytuł Re [e36] czujnik położenia przepustnicy m43b19Napisane 8 września 2012 1342  Poszukaj zanim zapytasz Posty 5 Moje bmw

BMW SERIA 5 E39 [E39] Dlawieie przy gwaltownym dodaniu gazu

Wiec tak motor M62B44TU z sekwencyjna instalacja gazowa. Problem przy gwaltownym wcisnieci gazu na P (skrzynia automat) auto sie dlawi nie chce wchodzic na obroty. To samo jest na gazie...co na poczatek sprawdzicDodam ze w czasie jazdy auto sie normalnie zachowuje ma moc i normlanie przyspiesza. Góra       Kisiel24  Tytuł Re [E39] Dlawieie przy

Po odpuszczeniu gazu tak na 80-90% czuję wzrost mocy i idzie normalnie. Silnik kreci normalnie do odcinki a spadek mocy pojawia się po przekroczeniu około 4k obrotów (przy wciśniętym na 100% gazie). Rozmawiałem z jednym z Vipów i zwrócił uwagę na przypuszczalnie zapchane katalizatory. Jedna lambda wywala sporadyczny błąd. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być_________________bmw

BMW SERIA 3 E36 [e36]czujnik położenia wału 1.8IS

Witam mam pytanie gdzie znajduje sie czujnik położenia wału w e36 1.8IS M42 Góra       piotrpisz  Tytuł Re [e36]czujnik położenia wału 1.8ISNapisane 7 lutego 2012 2045  Forumowicz Posty 160Lokalizacja Mazury NPI Moje bmw E60E46e36itd Kod silnika M57N M54B22 M42 Garaż Wszystkich nie pomieszczę( nad kołem pasowym

BMW SERIA 3 E36 [e36] dławi się zamulony silnik klekot obroty do 3tys.

Witam. Jestem posiadaczem bmw e36 320i VANOS 2.0 150KM. Rocznik 93r. Auto zakupiłem z klekotającym silnikiem wymieniłem od razu olej na 5w30 wróciłem do polski z takim silnikiem pokonując nim ok. 2000km. Wiadomo klekot do bardzo wiele powodów najpewniej popychacze. Lecz wczoraj wieczorem ok. 21.00 wyjechałem nim pokonując około 10km i zaczęło się to tzw. mulenie. Auto trudno się odpalało

Jak stuka w wydechu to może być zapchany katalizator objawy by się zgadzały brak mocy itp.... Góra       Arfi  Tytuł Re [e36] dławi się zamulony silnik klekot obroty do 3tys.Napisane 12 grudnia 2010 1101  Poszukaj zanim zapytasz Posty 20 Moje bmw e36 320i coupe Kod silnika M50B20 Znowu ten sam problem brak mocy przy rozgrzanym

BMW SERIA 3 E36 [E36] Kod błędu 79 Vanos 320i

Witam wszystkichg bardzo serdecznie. Mam mały problem z bmw 320 vanos rok 12.93. Po podpięciu do carsoftu 6.5 pojawia sie błąd 79 Camshaft Angle Pulse Generator. Ojawy są takie że bardzo cięzko pali i gdy z wolnych obrotów wciśnie się pedał do dechy to jest strzał w kolektorze ssącym powietrza i wchodzi na obroty robi sie dziura w gazie między 750 a 1200 obrotów.błąd który pokazał

Koledzy jest tak że jak odepne czujnik położenia wałka rozrzadu to auto automatycznie gaśnie Jak odepne czujnik położenia wały to auto normalnie nadal pracuje. U kolegi w e36 320 tylko bez vanosu jest także jak odepne czujnik położenia wału korbowego to auto gasnie a jak odepne czujnika wałka to auto pracuje normalnie. czujniki pomierzone i pokazuja opór prawidlowy jak w ksiażce bmw.

BMW SERIA 5 E39 [E39] 523 m52 Falowanie na jałowym biegu

Witam wszystkich. Mam problem z moją beatką. Mianowicie z silnikiem bo od trzech dni załapał mula dłużej zapala faluje na biegu jałowym i słychać (cykanie). Przed tym nic się nie działo...zmieniałem już czujniki położenia wału i wałka rozrządu. Czy to może być wina przepustnicy Góra       pdasiek  Tytuł Re [E39] 523 m52

BMW SERIA 3 E36 [E36] długo kręci przy rozruchu

Witam. Po nabyciu mojej beemki trochę słabo paliła. Pomyślałem że zmienię jakiś czujniczek i będzie wszystko w porządku. Zmieniłem już- sondę lambda - dzięki czemu ustabilizowały się obroty już tak nie skaczą- czujnik temperatury - dzięki czemu nie śmierdzi benzyną przy rozruchu- świece - nic nie zmieniły ale należało im sięAle dalej ciężko pali. Jest takIdę rano do garażu

BMW SERIA 3 E36 [E36] Czujnik położenia przepustnicy (gazu)

Witam.Mam pytanie do czego służy ten czujnikWczoraj po odpieciu kabelków od tego włąsnie czujnika nie zauważyłem nic....Dodawałem gazu jezdziłem itp....reagował na pedał ale chyba z leekim opóznieniem.Do czego on słuzy Góra       quake_bmw  Tytuł Re czujnik położenia przepustnicy (gazu)Napisane 15 października 2008 1743 

a dlaczego jak jest zimny to idzie idealnie a jak sie nagrzeje to tragedia Góra       Piotrek bmwe-36  Tytuł Re [e36] czujnik położenia przepustnicy (gazu)Napisane 2 stycznia 2012 1705  Poszukaj zanim zapytasz Posty 2 Moje bmw e-36 Kod silnika M40B18 Witam mam takie pytanie w moim bmw e-36 1.8 M40 zaczely falować obroty i przerywac

BMW SERIA 3 E36 [e36] pytanie o czujnik walka rozrzadu

Jaki objawy ma uszkodzony czujnik walka rozrzaduPytam sie bo wlasnie po ostrzejszej jezdzie silnik zaczal mi dziwnie falowac na jalowym az do zgasniecia. Otworzylem maske posprawdzalem wszystkie przewody szczelnosc. Wszystko wydawalo sie ok. sprobowalem jeszcze raz odpalic silnik i zaskoczl bez problemu oraz pracowal tez juz bez problemu.Na odpalonym silniku odpialem czujnik walka i jakie bylo moje

wkreca sie na obroty nie ma mocy. A dzisiaj 3 razy podczas jazdy najnormalniej w swiecie mi zgasl ...jade i nagle pyk wylaczyl sie silnik.Czyzby ten czujnik Góra       Iwan1803  Tytuł Re [e36] pytanie o czujnik walka rozrzaduNapisane 24 stycznia 2010 1903  Poszukaj zanim zapytasz Posty 45Lokalizacja Bad Marienberg Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] odcinka na ciepłym 5500obr.

witam jestem nowy na waszym forum ale już chciałbym zadac pytanie przeszukałem całe forum ale nieznalazłem podobnego problemu jak mam ja wiec oto mój problem posiadam bmw e36 318is coupe silnik m44b19 1.9ismój problem to jak silnik jest zimny tnz niedoszła temperatura do połowy i jade wcisne pedał gazu to odcinke mam przy 6400 obr.na minute ale znów jak silnik sie rozgrzeje tnz chwile potym

kolego ukłąd dolotowy seria . wydechowy seria . żaden kabel niespadł podciśnienie też nie NIEMAM LPG TYLKO CZYTE "PB" wczasie rozgrzewania 6400 na rozgrzanym 5500 maxa czy moze mi sie zawieszać np. termostat i to może być powód chyba nie co Góra       bmwMARCINe36  Tytuł Re [e36] odcinka na ciepłym 5500obr.Napisane 23 lipca

BMW SERIA 3 E36 [e36] M52B28 czujnik położenia wału - INPA

Cześć3 lata wstecz wymieniałem czujnik położenia wału na oryginał VDO. Teraz INPA pokazuje że znów jest uszkodzony. Czy spotkaliście się z przypadkiem takiego uszkodzenia oryginału po tak krótkim czasie Jakieś 30 tys km przejechane. Objawy mam takie jak wcześniej ale zastanawia mnie czy INPA nie pokazuje błędnie czunika położenia wału a uszkodzony jest czujnik wałka rozrządu.

valve ale auto było na ssaniu i ze zdjętą puchą filtra powietrza wiec to jest ok moim zdaniem. Temperatura cieczy chłodzącej podczas pomiarów doszła do 60 stopni. Góra       bedi_24  Tytuł Re [e36] M52B28 czujnik położenia wału - INPANapisane 29 sierpnia 2013 0829  Forumowicz Wiek 27Posty 232Lokalizacja Szubin Moje bmw

BMW SERIA 3 E30 [E39-E30] M62B44 po swapie nie wkręca się na obroty

Mam problem z M62B44 bez vanosówSilnik w E39 jeździł ze skrzynią automatyczną został przeze mnie wyjęty i włożony do E30.Dzwon ze skrzyni automatycznej został przyspawany do skrzyni manualnej z M52 koło zamachowe było zdemontowane w celu przetoczenia.Jest to jedyna ingerencja dokonana w tym silniku przed swapem silnik pracował normalnie.Po swapie efekt jest taki że silnik odpala ma równe

zębie pokazuje na mierniku 638 więc zęby są równe. Porównałem z innym M62 i wartości są identyczne. Koło zamachowe powoli wychodzi z grona podejrzanych Góra       cursor  Tytuł Re [E39-E30] M62B44 po swapie nie wkręca się na obrotyNapisane 24 lipca 2013 2310  Forumowicz Posty 245Lokalizacja Racibórz(śląsk) Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] Silnik czasami gaśnie

Witam Mam taki problem i jest on bardzo uciążliwy pomóżcie bo już nie mam sił Chodzi o taki przypadek.W wiosnęlato i jesień jest wszystko ok ale gdy temp spadaj do zera i poniżej dzieje się takie coś gdy jadę (nie ważne benzyna czy gaz testowałem nawet jazdę tylko na samej benzynie bez gazu)to silnik działa cacy gdy nagle nie ważne czy to jest 5 min po uruchomieniu silnika czy 30 min

BMW SERIA 5 E34 [e34] Czujnik położenia wału. Czy musi być taki sam

Mam bardzo ważne pytanie. mam bmw e36 z silnikiem od e34 2.0kolega polecił mi żeby wymienić czujnik położenia wału bo kiedy się zagrzeje to gaśnie i nie chce palić . pozatym nie chodzi na wszystkie garki. powiedział że czujnik musi być identyczny (taka sama firma i nr czujnika w tym przypadku SIEMENS 1.730027 5WK9 0051) czy czujnik musi być taki sam nie moge go nigdzie znaleść. czy

BMW SERIA 3 E36 [e36] 328 czujnik położenia wału problemy

Witam a wiec tak wróciłem sobie z nad morze długa trasa autem i pod koniec trasy auto zaczęło mi mulić na niskich obrotach gasnąć a jak już zgasło to ledwo co dało się je odpalić. Podjechałem podłączyłem auto pod kompa i wywaliło czujnik położenia wału i czasami jakieś dziwne problemy z przepływomierzem raz był błąd a po zgaszeniu i odpaleniu auta już nie. Zakupiłem czujnik

po pierwsze serwis zaleca wymiane wszyskich czujnikow to znaczy 2 sprawdzone na warsztacie Góra       kkkkamil26  Tytuł Re [e36] 328 czujnik położenia wału problemyNapisane 21 sierpnia 2011 2153  Częsty bywalec Posty 577Lokalizacja Dębe Wielkieokolice Warszawy Moje bmw e36 320i Kod silnika M52B20 Garaż viewtopic.phpf6&t83226

BMW SERIA 3 E36 [E36] Krótkie info o falowaniu obrotów

Witam)) chciałbym przedstawić krótkie info o problemie "falujacych obrotów" przy e36.) Mile widziane uwagi poprawki) Mam nadzieję że przydadzą sie te informacje)) Przyczyną falwania obrotów jest..... NP.. Przepływomierz powietrza - Służy do pomiaru ilości zasysanego przez silnik powietrza. Można w ten sposób określić stopień obciążenia jednostki napędowej w danym momencie.

może by tak cos o falowaniu obrotow na gazie a na benzynie normalnie pracuje instalacja sekwencja czy mono Jeżeli kusicie się na odczyt u Jana Kowalskiego trzeba ustalić warunek gość który bierze od nas pieniądze za odczyt i mówi co mamy wymieniać a to z doświadczenia wiem że nie było konieczne bo jest z powodowane złym odczytem co powinien ponosić konsekwencję. Do bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] ciężko odpala dusi się gaśnie

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem właścicielem bmw e36 1.8 benzynagaz rocznik 1992. W zeszłym roku przerabiałem w tym aucie problem ze spaloną sondą lambda (spalenie przez zwarcie przewodów od sondy). Dodam iż usterka została usunięta. Od tego czasu pasmo jakiś nieporozumień dotyka to auto albo to tylko jedno nieporozumienie którego nie mogę zdiagnozować i liczę na pomoc mądrzejszych

innego mechanika i tym razem podłączymy pod KTS-a i o ile to możliwe sprawdzimy czy komp odbiera sygnał sondy. Od mechanika usłyszałem że to zjawisko paranormalne. Andrzej zabij tego pająka Góra       ds643  Tytuł Re [e36] ciężko odpala dusi się gaśnieNapisane 8 marca 2011 2154  Poszukaj zanim zapytasz Posty 15 Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [e36] czujnik położenia przepustnicy

Witamczy czujnik położenia przepustnicy np z bmw 325 bedzie pasował do 318 is Góra       hazarr  Tytuł Re [e36] czujnik położenia przepustnicyNapisane 17 grudnia 2010 2146  Forumowicz Wiek 23Posty 161 Moje bmw 318is Kod silnika M42B18 i jeszcze jednomożna jeździc troszke bez tego czujnika ) Góra

a po co jest wogóle ten czujnik Dauto bez niego chodzi mi chyba tak samo jak z czujnikiem Góra       Marko84s  Tytuł Re [e36] czujnik położenia przepustnicyNapisane 20 grudnia 2010 2356  Forumowicz Wiek 29Posty 408Lokalizacja Warszawa Moje bmw E30 320i 87r Kod silnika M20B20 Zastosowanie czujnika położenia przepustnicy

BMW SERIA 3 E36 [E36] Czujnik położenia wału korbowego

Witam wszystkich mam pytanie znajomy który ma rabat w carsie wybierał się dziś na zakupy więc powiedziałem żeby kupił mi czujnik położenia wału korbowego do e36 318is m44 niestety sprzedawa lub magazynier dal mu czujnik ale do m40 więc mam do was pytanie czy czujnik położenia wału z m40 pasuje w 100% do m44 czy jest inny Góra     

BMW SERIA 3 E46 [E46] 323i- sonda lambda czy czujnik pol. wałka

Witam. Jestem nowy na forum. Mam problem z moją bmw E46 323i. od jakiegoś czasu auto jak jest zimne pali i chodzi pięknie ale jak osiągnie odpow. temperature to nie ma już takiego przyśpieszenia jest mułowate a gdy go zgasze jak jest rozgrzany to trudno odpala a czasem gaśnie. Byłem na kompie i pokazało mi dwa błędy 1 czujnik położenia wałka rozrządu 2 sonda lambda. I dziś byłem na

Lublin Może ci gdzieś ciągnie lewe powietrze A na kompie nie wyskakiwał ci błąd czujnika temp cieczy Spróbuj go odpiąć i sprawdzić co się stanie. Sondę też bym odłączył żeby ją wykluczyć. Góra       JCVD  Tytuł Napisane 30 grudnia 2008 1257  Forumowicz Wiek 30Posty 116Lokalizacja Olsztyn Moje bmw

BMW SERIA 5 E34 [e34] 520i nie pracuje poprawnie na beznynie

Witam. Mam problem ze swoją niemką silnik m50 bez vanosa. Posiadam zwykłą instalację gazową (mixer) i na niej obroty trzyma poprawnie przyspiesza ospale i pali około 20-25l lpg na setkę. Na benzynie natomiast nie wkręca się na obroty dusi się szarpie i w ogóle nie da się jechać. Słychać stuk w silniku przy manewrze "cegła na pedał". Wszystko zaczęło się od tego że skończyła

BMW SERIA 3 E36 [E36] 320i Nie chce załapać na zimnym silniku

WitamNa wstępie uprzedzam że skorzystalem z opcji "szukaj" i bylo pare podobnych tematów lecz chyba w zadnym nie bylo to samo co u mnie sie dzieje. A wiec przy temp ponizej -5 stopni C. Bunia nie chce odpalic od razu. Zaskakuje słychac że łapie ale nie moze załapać. Trzeba katowac ją na rozruszniku 10-15min i odpali. Po dopaleniu wszystko jest OK. Nie przerywa nie dławi sie trzyma

BMW SERIA 3 E36 [e36] Brak iskry brak paliwa

WitamMam poważny problem z moją e36 325i coupe. Mianowicie ostatnio miałem problemy z odpaleniem zimnego silnika. Czasami musiałem kręcić 5 minut a czasami dłuzej. Wkońcu padła wogóle. Rozrusznik kręcił ale nie odpalała. Zawlokłem ją do elektryka który stwierdził że nie ma iskry i napięcia na pompie paliwa i zakłada że padł komputer. Jest problem ze sprawdzeniem diagnozy bo gość

BMW SERIA 3 E36 [E36] 2.5 strzela brak mocy mega spalanie

Witam. Jestem nowy na forum ale nie mam pojęcia gdzie mam się udać już żeby uzyskać jakieś nowe informacje dotyczące mojego problemu z bmw....Mianowicie mam bmw e36 2.5 m50 chodziła do niedawna jak żyleta. Otóż wczoraj chcąc jechać na przejażdżkę nie mogłem w ogóle zapalić swojej beemki. jak wystartowała po jakichś 4-5 razach zapalania kompletnie nie chciała chodzić na obrotach

ze jezeli nie pomoze wymiana go to moze byc komputer walniety. niestety nie mam nikogo w miescie zeby podmienic....a wydac kolejne 200zl na nic nie ma sensu... pomocy Góra       Marko84s  Tytuł Re [e36] 2.5 strzela brak mocy mega spalanieNapisane 28 stycznia 2010 1118  Forumowicz Wiek 29Posty 408Lokalizacja Warszawa Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] niedigrzany silnik

Wiem że to już było ale dalej niejestem pewien mam problem z niedigrzanym silnikiem np wczoraj przejechałem ok 40km i wskazówka od temperatry nie przekroczyła niebieskiego pola.Obstawiam termostat ale przycztną moze też być visco U mnie cały czas sie obraca a jak zwiększe obroty to kręci sie szybciej niezalżnie od temp silnika. Moim zdaniem jak silnik jest zimny to niepowinno się obracać

czy się kci czy niee jak się kręci to ok jak nie to tez do wymiany termostat otwiera się wtedy gdy silnik jest nagrzany i nie ma na to wpływu visco wymień termostat i odbrze odpowietrz silnik powinno być ok Góra       adam01  Tytuł Napisane 18 stycznia 2009 1456  Poszukaj zanim zapytasz Posty 58Lokalizacja Kraków Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] Na zimnym silniku jest oki na cieplym porazka

bmw e36 323ti witam.mam problem tego typy od wczoraj moja bunia ma focha otoz na zimnym silniku chodzi jak zegarek to znaczy pali na dotyk silinik chodzi rowniutko dynamika jak w ksiazce pisze natomiast jak tylko zlapie temp. czyli wskazowka wskoczy na pion to sie zaczynaja robic cyrki. silnik chodzi nie rowno w zakresie mocy od 1000obr do 2500obr prawie wogole nie ciagnie .potem do 5000obr kreci

czujnik temp powietrza zasysanego w kolektorze dolotowym do sprawdzenia Góra       5erfan  Tytuł Re [e36] Na zimnym silniku jest oki na cieplym porazkaNapisane 6 lutego 2010 1710  Forumowicz Posty 237Lokalizacja WLKP Moje bmw M5 & 328i Kod silnika S85B50 & M52B28 Mialem taki problem (objawy takie jak u Ciebie czyli mul na

BMW SERIA 3 E36 [E36] Spadające za nisko obroty obroty M43

Witam.mam do was pytaniemianowicie podczas jazdy np.do skrzyżowania spadają mi obroty na za niskie a po zatrzymaniu się podnoszą.czego to może być wina.Dodam że jest tak jeśli dłużej pojezdze autemdokladnie to jesli odłącze akumulator to przez jakies 10km jest dobrze a pużniej spada za niskoale nie za każdym razembywa że pare razy jest dobrze a później znowu to samo .Z wymienionych

sory za tak późno piszę ale poparzyłem przedramię ( II stopień ) i jakos temat bmw odszedł na dalszy plan. Dzisiaj po sprawdzałem to i owo i tak. Na zimnym silniku auto bardzo ładnie chodzi. Kontrolek nie ma auto śmiga jak nowe. Odpiąłem czujnik położenia wałka auto dalej śmiga moc jest kręci się ładnie kontrolek brak. ( auto już rozgrzane ) zatrzymałem się podpinam czujnik położenia

BMW SERIA 3 E46 [E46] DKP co to za parametr

Witam jak w temacie co to za parametr w INPA DKP angle i czego dotyczy . Podejrzewam że coś z przepustnicą ale co dokładnie u mnie caly czas pokazuje wartość 0 . Silnik M54 Pozdrawiam i prosze o pomoc i ewentualne wyjaśnienie jak to hula Góra       d_octor  Tytuł Re [E46] DKP co to za parametrNapisane 2 lutego 2013 2149 

BMW SERIA 3 E36 [E36]nie moge uruchomic samochodu

Witam.Od paru dni nie moge uruchomic samochodu.Nie oczekuje ze mi ktos postawi diagnoze przez internet)ale moze ktos podpowie co moglbym ewentualnie sprawdzic samemuzanim bede zmuszony wykosztowac sie na lawete.Nie jest to raczej wina akumulatora bo ladowalem go wczoraj cala noc i nic nie pomoglo.W momencie jak odpalam samochod kreci i tak jak by chcial odpalic ale nie mogljakby sie cos dusil.Moze

to jak jej nie słychać to może być ona uwalona Góra       maly3  Tytuł Re [e36]nie moge uruchomic samochoduNapisane 28 stycznia 2012 2039  Forumowicz Posty 164 Moje bmw e36 yogi7456 napisał(a)Jacek88 napisał(a)sprawdź czy masz iskrębo moze to czujnik polozenia wałusa wlasnie takie objawykreci ale niz zapali choćbys nie

BMW SERIA 5 E39 [E39] czujnik wałka rozrządu - wybór części

Witam serdecznieDo konkretówauto e39 520i sedan 1999r (ostatnie 7 cyft VIN GP18030) podwójny VANOS z instalacją LPG firmy BRC (lipiec 2010)byłem na regulacji gazu i "przy okazji" zostałem poinformowany że powinienem wymienić czujnik położenia wałka wylotowego rozrządu. Więcej szczegółów nie znam kodu błędu itp (trochę rozczarowujące wiem).Mam problem z zakupem odpowiedniego

Zadaj pytanie ekspertowi