części samochodowe nanodatex

bmw seria 3 próg lewy e46

Samochody związane z zapytaniem bmw seria 3 próg lewy e46

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 3 próg lewy e46

BMW SERIA 3 E36 [E36] Co zrobić z tymi progami (dużo zdjęć)

Samochód jaki jest każdy widzi. Chciałbym nim pojeździć jeszcze ze dwa trzy lata no i czuję że coś tutaj trzeba zrobić. Mam ją od października i na razie wymieniłem wtryski filtry uszczelniłem pompę teraz czas wziąć się za blachę. Z tym że absolutnie nie znam się na blacharce jedyne co wiem to że nie powinno być rudo i dziur. Chciałbym żebyście mi poradzili jak to najlepiej

BMW SERIA 5 E46 obcieranie podłoża po zmianie opon

witam dzisiaj zmieniłem felgi alu 22546R17 na opony zimowe z felgami stalowymi 19560R15 i po przejechaniu paru kilometrów słyszałem jakieś obcierania przy większym dołku a gdy pojawiła sie mały uskok to tak jakby całą powierzchnia silnika przytarło dodam ze tylko z przodu słyszalne są te obierania stąd pytanie czy te felgi nie są za małe... pierwszy raz założyłem stalowe do mojego

Powinienes miec nalepke przy progu lewych drzwi od kierowcy tam sa rozmiary opon na 15 16 17 18 cali i problem zglowy.Pozdrawiam

BMW SERIA 3 E36 Próg w BMW e36

Hej mam taki problem...musze wymienic lewy próg w bmw e36 Compact bo jest tak zgnity że szok tylko mam taki problem ze dzwonie do roznych miast ( do sklepow z czesciami i do hurtowni) i wgole nigdzie nie idzie dostac tego progu do sedanow sa a do compacta nie maja i teraz nie wiem... bo slyszalam ze od bmw e36 Sedana Coupe (3-drzwiowy) pasuje próg Czy to prawda pomozcie <prosi>Pozdrawiam

BMW SERIA 5 E39 [E39] Problem z ABSASC

Witam.Jestem posiadaczem E39 od niedawna.(wcześniej E36) Jak narazie mój jedyny problem dotyczy ABSASC. Jeżeli to możliwe prosiłbym o jakeś wskazówki . Po odpaleniu samochodu jest ok wszystko działa dopiero po przekroczeniu pewnej prędkości zapalają się kontrolki ABS-u i ASC. Dodam że dopóki działa ABS przy hamowaniu nawet bardzo lekkim pedał bardzo pulsuje przy każdej nawierzchni

BMW SERIA 3 E46 [E46] 320D 150ps chiptuning historia zdjęcia wykresy dane

Witam wszystkich kolegów i koleżanki............. Urzeknie Cię moja historia ZAPEWNIAMKażdy chce mieć auto po chip tuningu nikt nie chce takiego kupić........... dlaczego O tym na końcu. Wiemy w jakim celu edytuje się mapy w sterowniku silnika.Moc i niutony ............. Każdy z odrobiną zacięcia sportowego właśnie tego chce. O ile na forum opla corsy nie wiele mogą napisać w

na chyba na prawdziwej hamowni i fabrycznym programie miałbyś pewnie identycznie osiągi jak kolega Wytłuczenie kata rozumiem jak rzęzi to spoko choć ja bym wymienił ze względu na środowisko ale to może mieć wpływa na osiągi więc rozumiem zaślepienie egr niby jaki wpływ na osiągi Wyrzucenie żaluzji na dolocie jaki wpływa na osiągi Skoro ją tam zamontowali i 200 inżynierów z bmw

BMW SERIA 3 E46 [E36] pytanie odnosnie ocynku blach w E36 i E46

nie moge nigdzie znalezc informacji na temat ocynku blach w E36. Podobno nie kazdy element byl cynkowany Ile lat blacharka w niebitym E36 powinna wytrzymac bez rdzy jak sprawa ma sie w e46 dzieki za info Góra       Przemoo  Tytuł Napisane 6 listopada 2009 1058  Przyjaciel forum Wiek 25Posty 4378Lokalizacja Oświęcim Moje

znowu do zakupu E36 stad pytam bo chcialbym pojezdzic teraz tym nowym autem pare ladnych lat. Wiec ruda wczesniej czy pozniej wyjdzie. Jesli sie pojawię naprawię ją to czy to wytrzyma znowu jeszcze pare lat Góra       Przemoo  Tytuł Napisane 6 listopada 2009 1219  Przyjaciel forum Wiek 25Posty 4378Lokalizacja Oświęcim Moje bmw

BMW SERIA 5 E46 [ E46 ] GONG zamiast Buzzera

Witam.Mam bunie 320i e46 z 98r i chciałbym sie dowiedzieć jak mozna zmienić NCS-em czy jakoś innaczej żeby zamiast buzzera powiadomienia dźwiekowe były w gongu. Założyłem gonga podłączyłem pod licznik i w teście zegarów (test 13) gong działa ale niestety dalej wszystkie powiadomienia czyli o spadku temperatury kluczyku w stacyjce i włączonych światłach sa sygnalizowane dźwiękiem

MANUELLE_LWR - ręczne poziomowanie światełMAX_BREMS_UNTERSTUETZUNG - maksymalne wspomaganie hamowaniaMAUT_N_ABBRECH_N_TUER_AUF - pozwala na obsługę szyb przy otwartych drzwiach jeżeli not aktiveMAUT_NUR_BEI_KL15EIN - Szyby działają kiedy kluczyk w pozycji ON.MAUT_ZU_STOP_N_TUER_AUF - zatrzymuje obsługę szyb przy otwartych drzwiach jeżeli not aktiveMELDUNG_AENDERUNG_DIMMER - zgłoszenie

BMW SERIA 3 E46 [E46] Gong opłaca się naprawiać

Witammogę mieć Coupe z Francji model 323Ci po Śmiesznych pieniądzach uderzona jak na zdjęciusilnik ok odpala strzelona kurtyna pasażera mam tylko tyle zdjęć a z racji tego że swoją 323Ci oddałem siostrze po utracie prawo jazdy a teraz odzyskałem prawko chciałbym z powrotem kupić taką samąmam zaprzyjaźnionego blacharza który zrobi mi to za Grosze chodzi mi o to czy będzie trzeba wstawiać

mstuning1 napisał(a)apropo może nawet sam niewiesz czym jezdzisz O to już się nie bój Góra       wandii  Tytuł Re [e46] Gong opłaca się naprawiaćNapisane 29 stycznia 2013 0239  Zacna persona forum Posty 1167 Moje bmw e46 mstuning1 napisał(a)Kolego szczurek właśnie informuje nawet umieszcza foty na forum uwierz zobaczysz

BMW SERIA 3 E46 [E46] Alternatywa dla dużej navi DYNAVIN

httpwww.youtube.comuserSilviuZahar ... YV0CzLwoi4httpwww.youtube.comuserSilviuZahar ... mVVYPco_OUhttpwww.youtube.comuserSilviuZahar ... EQ0KRL0mcgCena <600 euro na początek sprzęt ma być dostępny od stycznia . Jak dla mnie ciekawa alternatywa cena to 12 ceny duzej navi bez konieczności ciągnięcia wiązek dokładania sprzętu w bagażniku. Całkiem nieźle komponuje się z deską. Zobaczymy

A jak jest z RDSem Bo na screenach wyglada jakby go nie bylo.I czy dziala radio bez kluczykow w stacyjceBtw mozna juz jakos w polsce je kupic a jak nie to gdzie mozna najtaniej obecnie kupic Góra       sylwestreczek  Tytuł Re [e46] Alternatywa dla dużej naviNapisane 31 marca 2010 1538  Poszukaj zanim zapytasz Posty 77 Moje bmw

BMW SERIA 5 E39 [E39] Oklejenie w kolorze IMOLA RED II

W zwiazku z coraz bardziej szerzaca sie korozja juz czas zajac sie jej likwidacja... Wpadlem na mysl by zamiast lakierowania okleic cale auto folia Zawsze fascynowal mnie kolor IMOLA RED tylko wiadomo jest malo dostepny a dorwac dobra sztuke w tym kolorze graniczy chyba z cudem... Orientujecie sie czy jest dostepna folia by moje autko wygladalo jak prawdziwa rasowa IMOLA kod 405

się własnie na "zaprawki". Czyli klient zamiast lakierować okleja auto. Co kto woli Pierwsze niech lakiernik usunie rdze a potem podejdzmiesz decyzje Góra       Szczurek1986  Tytuł Re [E39] Oklejenie w kolorze IMOLA RED IINapisane 2 lipca 2013 1506  Uzależniony od forum ) Wiek 27Posty 8074Lokalizacja Łódź Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] Coupe Stukanie w lewe koło tył

Witam Serdecznie chciałbym się zapytać i doradzić po pierwsze mam dwa problemy w lewym tylnym kole więc tak po pierwsze myśle że jest to bardzije niebezpieczne i dziwne wiec jest sytuacja że jade sam lub z jedną osobą obok wszystko jest ok ale kiedy auto jest obciążone na tylnej osi mam na myśli np 3 osoby na tylnej kanapie w bmw e36 coupe to na dziurach chopkach czy różnych nierównosciach

BMW SERIA 3 E46 [E46] Diagnostyka układu ASC

Witam od niedawna mam e46 318i z 1999r. Kilka dni temu zapaliły mi się kontrolki ABS ASC i ręcznego... Z tego co wyczytałem to padł jeden z czujników ABS co często się zdarza. Aby zdiagnozować który z czujników padł kupiłem interfejs diagnostyczny OBDII (o dziwo moja bawarka należy do niezbyt licznego grona e46 które posiadają zarówno 16- jak i 20-pinowe gniazdo). Po małych przebojach

BMW SERIA 3 E46 [E46] podpięcie kierunkowskazu do alarmu

Witam wszystkichbmw Compact e46 316ti.W aucie został zamontowany alarm Seo Perfect D pod kolumną kierownicy. Alarm działa poprawnie z jednym małym wyjątkiem nie został podpięty kierunkowskaz przedni prawy. Odnalazłem właściwy kabelek wychodzący z alarmu który powinień być podpięty do kierunkowskazów z prawej strony.Co prawda monter tak owy kabelek przedłużył na drugą strone i przypioł

BMW SERIA 5 E39 [e39] Problem ze stukami z okolicy progu POMOCY

Witam. Od jakiegoś czasu mam problem ze stukiem który pojawia się przy ruszaniu i hamowaniu . Oddałem auto do warsztatu wymieniono mi przedni wachacz i tuleje lecz stukanie jest nadal . Wczoraj pojechałem na szarpaki i nie stwierdzono żadnych luzów w zawieszeniu. Wg mnie stukanie dochodzi z okolicy przedniej części progu. Znalazłem forum wypowiedź dotyczącą dokładnie takiej usterki "

BMW SERIA 3 E46 Stłuczka E46 - prosze o pomoc

Witam serdecznie tym bardziej ze to moj pierwszy post na Waszym forum. Niestety kilka dni temu mialem niemila sytuacje. Wpadlem w poslizg i zachaczylem o drzewko. Szkody widac na ponizszych fotkach. Dodam ze szkode bede likwidowal z wlasnego AC z wykupionym pakietem serwisowym (zniesiony udzial wlasny i zniesiona amortyzacja czesci). Auto w tej chwili znajduje sie w ASO gdzie dokonane byly drugie

przedstawie ale zderzak nie bedzie nowy bo wole uzywany Wg. mnie nie ma to zadnego znaczenia czy kupie sobie nowy uzywany zamiennik albo nawet rozwalony skoro zaplacilem za niego tyle ile oni zgodzili sie zwrocic. pozdrawiam Góra       torsten  Tytuł Napisane 9 lutego 2009 0107  Forumowicz Posty 209Lokalizacja lubuskie Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 [E46] komputer do 318i oraz podgrzewane lusterka

Witam serdecznieOd 2 miesięcy mam bmw e46 318i .Kiedy je kupowałem poprzedni właściciel powiedział że wystarczy wymienić lewy drążek na wersję z obsługa komputera i będą dostępne opcje komputera. Prawda to czy kitDrugie pytanie jak sprawdzić czy są podgrzewane lusterka Nie chcę zdejmować wkładów bo boję się że je zniszczę. Ewentualnie czy opcja podgrzewanych lusterek w razie

BMW SERIA 3 Brak sygnalizacji kierunkami przy zam.otw. drzwi

Witam Od pewnego czasu przestala mi dzialac sygnalizacja kierunkami przy zamykaniu i otwieraniu drzwi w mojej e46 1999r. Po kupnie dzialalo tylko podczas zanykania teraz nie dziala w ogole. Pytanko czy idzie to naprawic ( wymiana modulu sterownika) czy po prostu ten typ tak ma. Z gory dzieki za pomoc. Pzdr

Wstawiam opis przygotowania programu do poprawnego działania jak również opis funkcji car&key memory... musisz soboie przetłumaczyć na polski translatorem i działasz... W tym przypadku zaznaczasz sobie funkcje bez edytowania plików w katalogu WORK... 1. Odpalamy NCS Expert (zakladam ze pakiet INPA mamy zainstalowany w language nie po niemiecku). 2. Wybieramy File -> Load Profil 3.

BMW SERIA 7 E38 E38 Webasto . Czy wogole posiadam

Czesc . Ostatnio gdy ogladalem komore silnika w moim bmw natknalem sie na taka naklejke .Pytanie czy ja mam webasto bo jesli nie to po co taka naklejka . I jesli mam webasto to gdzie ono jest i wogole na jakiej zasadzie dziala . Dodam ze nie mam zadnego sterowania w kabinie auta . A z mojego VIN tez nie wynika to ze mam Webasto . Góra       martinobmw

BMW SERIA 3 E46 [E46] skierowane do osób szukających dla siebie bmw e46 320d

httpaukcjewp.wp.plshow_item.phpitem674223189 ogłoszenie mocno skoloryzowane nie wierzcie w to ze auto ma oryginalny lakier bylem oglądałem cała lewa strona lakierowana tylna klapa na przednim lewym blotniku widac zle dotartą szpachle pod lakierem miechanicznie nie wiem nie jezdziłem. httpaukcjewp.wp.plshow_item.phpitem671392598 to auto jest wyjątkowo dojechane oczywyście nie wierzcie w

BMW SERIA 3 E46 jak myslicie da sie uratowac e46

co myslicie o tym czy da sie to jeszcze uratowac i czy warto czekam na wasze wypowiedzi Góra       czesiio  Tytuł Napisane 20 września 2008 0048  Zacna persona forum Wiek 29Posty 1851Lokalizacja Otwock Moje bmw Wierne Kod silnika M52B28 w polsce wszystko jest możliwe a to e46 wcale nie jest mocna rozbite.

na ramie błotnik to koszt ok 500 zł robocizna w sumie z lakierem to jakies 3 tys max witam mam kilka pytan powiedz mi jakim jestes lakiernikiem skad jestes i czy zrobisz mi to porzadnie dam ci 6tys Góra       SCHNITZER  Tytuł Napisane 20 września 2008 2209  Zacna persona forum Wiek 29Posty 2786Lokalizacja BYDGOSZCZ Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 [E46] Montaż subwofera i wzmacniacza

Mam pytanko wie ktoś może którędy poprowadzić przewody do radia od wzmacniacza DWA czincze wzbudzenie. chodzi mi o to że niewiem jak je poprowadzić przy radiu co mam rozebrać w desece rozdzielczej ma ktoś może jakieś fotki albo wie jak to zrobić. Proszę o Pomoc Góra       Homer0315  Tytuł Napisane 30 grudnia 2008 1803 

zdjęcia jak zdemontowac tę środkową konsole przy radiu albo opis którędy wprowadzić przewód od radia do wzmaciacza Bo wszytko jest tak zabudowane wcześniej jeżdziłem Gofem to tam był łatwiejszy dostęp odp Góra       Lukaszi  Tytuł Napisane 1 stycznia 2009 1318  Forumowicz Posty 249Lokalizacja malopolska Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 [E46] Woda w aucie

Witam wszystkich. Panowie mam poważny problem. Po tych opadach deszczu które miały miejsce w niedziele i w poniedziałek mam prawdziwą powódź w aucie. Z przodu od strony kierowcy jest mokro. Za siedzeniem kierowcy stoi woda. Po stronie pasażera jest mokro a z tyłu za pasażerem już powoli wychodzi woda. Co robić Góra       dolar  Tytuł

ja akurat mam to w e39 ale to chyba prawie to samo woda to najwieksze zło naszych furek Góra       bastaz  Tytuł Re [e46] Woda w aucieNapisane 19 maja 2010 0721  Forumowicz Wiek 31Posty 456Lokalizacja Wrocław Moje bmw e46 325i M-Pakiet Kod silnika M54B25 Mnie woda sie zbiera z lewych przednich drzwi na dole na progu przy

BMW SERIA 3 E46 [E46] jakie są oznaki zużytego przepływomierza powietrza

witam.mam problem bo wydaje mi się że moja przepływka jest zużyta. nie wiem jakie są objawy tego zuzycia ale u mnie moja bunia gdy wcisne pedał gazu mocniej to ją muli nie przyspiesza tak jak powinna a jak dodaje lekko gazu powoli to wtedy jedzie dużo lepiej . powiedzcie mi czy to jest to co mysle czy moze coś innego Góra       tuszak13

BMW SERIA 5 E46 BMW e46 sensor airbaga gdzie on się znajduje

Witam szanownych forumowiczów. Mam pytanie - gdzie a dokładniej w którym miejscu znajduje się sensor airbaga w bmw e46 2000r numer czesci 8381564 fotka części httpobrazki.elektroda.pl4370854800_1293571179.jpgProszę o pomoc muszę go wymienić a nie wiem gdzie go szukać...wiem że to ten dokładnie jest uszkodzony kupiłem nowy i nie wiem gdzie zamontowany jest w aucie. Będę wdzięczny za pomoc

Pod prawym i lewym fotelem. Odłączasz aku wyrywasz do góry listwę na progu odłączasz fotel odkręcasz wyjmujeszprzesuwasz do tyłu odkręcasz taką plastikową śrubkę podnosisz tapicerkę i jest. Potrzebujesz mały torx żeby odkręcić czujnik taki zwykły w kształcie litery L żadne nasadki czy ala śrubokręty nie pamiętam rozmiaru. Upewnij się w inpie w statusie modułu który czujnik

BMW SERIA 5 E46 E46 Tricks

Wiem ze wiekszosc juz bylo - do E39 zwlaszcza ale pomyslalem ze to podsumowanie jest calkiem przydatne. Niestety w jezyku angielskim. Zrodlo httpwww.bmw-sg.comforumscontribute ... -list.html Easter eggs for the e46. 1. When the temperature drops below 37 F degrees the car beeps to let you know to watch out for icy roads. Also the rear defroster comes on. 2. You can read the odometer with the car

może mieć bas sopran bilans zaniknąć ustawienia inne niż F. M. radio) 26. Lewe Boczne Lustro nachyli się w odwrotności (sprawdź by zrobić pewny twoja witka selekcji lustra jest w centrum albo zostawionej pozycji by użyć tej cechy) Zamki drzwi które angażują kiedy idziesz 8 Miles na godzinę (Dealer potrzebuje zwrócić tę cechę). 27. Jako trochę ciebie może wiedzieć bmw

BMW SERIA 3 E36 E36 - kabel zasilajacy od akumulatora do wzmacniacza

Ktoredy mozna pociagnac jeszcze kabel zasilajacy od akumulatora do wzmacniacza w bmw e36 Compact Bo przez puszke z bezpiecznikami nie moge sie przebic Góra       Grzesio  Tytuł Napisane 3 marca 2006 0042  Poszukaj zanim zapytasz Posty 92Lokalizacja LublinWarszawa poszukaj którędy idą wszystkie kable do wnętrza i tam jest taka guma musisz ją przebić i kabelek przejdzie

wzorowa rada od Kucharz bezpiecznik o pojemności na kabel 10mm od 50 do 80 amper na 20mm od 80 do 125 amper a na 25mm od 125 do 175 amper jaki masz wzmak jaka moc to napisze jaka średnica kabla powinna być Góra       TIETZ  Tytuł Napisane 4 marca 2006 1222  Forumowicz Wiek 30Posty 405Lokalizacja Pruszków Moje bmw S420CDIE36 Compact

BMW SERIA 5 E46 GDZIE ZNAJDUJE SIE CZUJNIK AIR BAG BOCZNY UDERZENIA E46 2000

Witam jak w temacie nie moge znalesci tego czujnikaszukalem pod fotelem pasazera bo zdiagnozowano ze to czujnik prawy pasazera o num bledu 17 i nie moge tego znalesc a moja beta jest z 2000r wiec moze gdzies indziej jest ten czujnik no i chcialem zapytac sie Was koledzy czy to to httpallegro.plbmw-e46-e53-x5-czujni ... 11642.html z gory dziekujePoszukaj było a poza tym Caps Lock zaciął Ci się...

Dokładnie fotel wywalasz pod fotelem wyjmujesz taką spinkę wyrywasz listwę na progu i odchylasz wykładzinę do góry. Wiesz który czujnik masz do wymiany Jeżeli masz błąd typu "sensor sidebag left..." to nie oznacza że musi to być lewy czujnik. W inpie w status w module airbag na którejś stronie są kontrolki pokazujące czy chodzi o prawy czy lewy.

BMW SERIA 3 E46 [M57N][E46] odczyt cisnienia pompy liniowej (progowej)

Doczytalem sie na forum ze mozna komputerowo sprawdzic cisnienie tloczenia pompy liniowej (progowej - tej zamontowanej pod samochodem przed lewym tylnym kolem) paliwa - nie wiem jednak jak to zrobic przy pomocy INPADIS Prosilbym bardzo o oswiecenie mnie w tej sprawie...

BMW SERIA 3 E46 [e46] PISKI Potrzebuję chyba magika w końcu

Mam taki problem iż nie moge pozbyć się pisków w głośnikach na zapalonym silnikuPróbowałem już chyba wszystkich dziwnych metod na forum typu folia itd.Mam straszne piski w głosnikach po odpaleniu auta ...Instalacja wygląda takRadio Alpine wyprowadzone z niego czincze...Czinczami (i w progu i środkiem) do bagażnikaPodłączone z wzmacniaczami Mac Audio 2500 MPX (jeden napędza przód drugi

i to wykluczyć bo tak naprawdę to ja już też nie mam pojęcia tym bardziej że wymieniłeś regulator napięcia i tez nie pomogło a chodź troszkę ustąpiło Góra       PestD1  Tytuł Re [e46] PISKI Potrzebuję chyba magika w końcuNapisane 10 października 2012 1202  Forumowicz Wiek 20Posty 418Lokalizacja Łódź Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 [e46] 330d wtryski pomocy

witammam taki problem z autem na wolnych obrotach skacza obroty i czasem potrafi zgasnac. Podczas jezdy tez sie zdaza ze w ogole nie ma mocy ja mu gaz w podloge a on nic i jak tylko puszcze gaz to przewaznie gasnie. odkrecilem dzis oslony silnika i mopim ocza ukazal sie taki widok 1 wtrysk od szyby chyba leje bo pozostale 5 jest suche a ten byl mokry co widac na foto.httpimg705.imageshack.usip2204111402.jpghttpimg819.imageshack.usip2204111400.jpgbledy

BMW SERIA 3 E46 [E46] Montaż zmieniraki

Witam nabyłem zmieniarke do mojej e46 mam do niej wszystko do zamontowania tylko mam problem bo musze puścić kabel od radia (z konsoli) do zmieniarki (schowek bagażnika) coś słyszałem że to jakoś pod siedzeniami ma iść potem jakoś bokiem samochodu. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć krok po kroku jak te kable puścić Na co uważać Czy lepiej oddać samochód jakiemuś elektrykowi z góry

BMW SERIA 3 E90 E91 E92 E93 [E91] Opózniona reakcja auta podczas wciskania pedału gazu.

WitamMam problem jak w temacie a mianowicie pedał gazu reaguje jak dla mnie późno. Objawy są mniej więcej jak przy automatycznej skrzyni biegów wciskam gaz a auto zaczyna reagować dopiero po chwili na luzie również jak przyciskam gaz do podłogi to na obroty wkręca się po chwili wygląda to tak że do 1500 obrotów wkręca się normalnie potem jest z 2-3 sekundy takiego przydławienia a

paliwa potencjometr pedału gazu tez ok.Padła propozycja że może ktoś grzebał i wgrał jakiś lewy program. Co o tym myślicie Góra       Bauer  Tytuł Re [E91] Opózniona reakcja auta podczas wciskania pedału gazu.Napisane 30 kwietnia 2012 1739  Zacna persona forum Wiek 16Posty 1742Lokalizacja Warszawa WłochyWola Moje bmw

BMW SERIA 5 E46 E46 plausibility i airbag drzwi

WitamMam kilka problemów z nowokupionym e46. Autko to e46 2004 330d 204 KM więc miła zabawka ale widać że nasi tu byli bo dioda od airbaga podłączona pod zapłon. Aktualnie jestem w trakcie napraw ale potrzebuję porady.Autko miało przygodę lewą stroną. Rysa po boku jaśki w drzwiach otwarte. Teraz zabieram się do walki z airbagami i chcę zrobić wszytko na tip top bez oddawania elektrykom

BMW SERIA 3 Nasz sprzet audio

Hejka opisujcie tu jaki macie sprzet audio w swoich bawarkach i wklejajcie fotki radyjek bagażników itp. Może dziki temu jeśli ktoś bedzie miał zamiar kupić jakis sprzet dowie sie coś niecoś

Witam serdecznie. Oto pare fotek z mojego pierwszego CA w bmw e46 sedan. Tak to wyglądało seryjnie Wyciecie otworu pod głośnik i wygłuszenie drzwi (drzwi wczesniej zostały pożądnie odtłuszczone rozpuszczlnikiem) Bezpośrednio za glośnikiem dana jest dodatkowo grubsza mata równierz na tym dużym otworze dodana jest grubsza mata tak ze w sumie na nim znajduja sie 3 warstwyjedna

BMW SERIA 5 E46 Problem z kontrolką abskontrola trakcjiręczny ()

Witam.Mam problem z kontrolkami absasc i ham.ręczny. Podpiąłem gotowca z Inpą i zeskanowałem błąd. Wywaliło mi tylny lewy czujnik abs. Wcześniej jednak podpinany był komputer all in one i wywaliło mi lewy przód sensor abs. Kupiłem oryginalny czujnik i błąd dalej występował. Postanowiłem że wyślę cały ABS unit do diagnostyki. Dostałem odpowiedź że ABS unit został sprawdzony

BMW SERIA 3 ZAmykanie dachu i szyb z kluczuka

Witam. Mam taki problem w mojej e46 cabrio. Otwieranie dachu z kluczyka działa bez problemu natomiast kiedy chce zamknąć ani drgnie. W zamku drzi jeśli przytrzymam wszystko działa. Co jest przyczyną

szmerekpo pierwsze edytuj posty po drugie widzeze jesteś na etapie poznawania programu a tu łatwo coś spi..er..dolić wiec ja nie biorę odpowiedzialności za to co robisz... po uruchomieniu ncsa musisz najpierw go skonfigurować bo nie zakodujesz nic jeśli nie spersonalizujesz profilu... a wiec od początku... 1. Odpalamy NCS Expert 2. Wybieramy File -> Load Profil 3. W okienku Choose

BMW SERIA 3 E46 [E 46 Touring] Montaz kamery cofania

Witam. Mam zamiar zamontować kamere cofania w miejscu lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej i chciałbym prosić o rade jak przeprowadzić kable przez klape(TOURING) do kabiny.Chciałbym to zamontowac jak najestetyczniej.Z góry dzięki za pomoc. Góra       wladekkow  Tytuł Re [E 46 Touring] Montaz kamery cofaniaNapisane 11 listopada

ahh na to ci już nie odpowiem szczerze to jednak próbował bym ciągnąc kabel nie jest to skomplikowane tylko trzeba myslec co sie robi i nie rwać wszystko na chama ja np przewód RCA od radio do wzmaka ciągłem tunelem później z tunelu pod fotel pasażera i dalej progiem ale ja mam sedana.U ciebie trzeba będzie dalej pociągnąć boczkiem bagażnika i do góry przez gumę z kabiny do klapy

BMW SERIA 3 E46 [E46] test przelewowy wtryskow

witam mam taka sprawe byle dzis na tescie przelewowym wtryskow i gosc stwierdzial ze wszystkie cztery leja . Gosc podlaczyl buteleczki do wtryskow i z kazdego polecialo paliwo w ciagu ok minuty na wolnych obrotach wylalo z pol buteleczki w kazdym mniej wiecej po rowno w kazdej z czterech. Pytanie mam takie czy to jest wlasniej objaw lejacych wtryskow ze ze wszystkich leci po rowno Czy jesli tak to

w aucieTo ta w baku Góra       Biały_79  Tytuł Napisane 4 sierpnia 2009 2145  Forumowicz Posty 226Lokalizacja Inow³ódz W lewym progu. Góra       Krzynio266  Tytuł Napisane 4 sierpnia 2009 2228  Forumowicz Wiek 33Posty 352Lokalizacja Dzialdowo Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 E46 Odchodząca folia lakier

Mam nastepujący problem po umyciu dzisiaj auta na myjni zauważyłem ze na lewym nadkolu (sam dół zaraz nad progiem) odchodzi mi i jakaś folia Czy bmw ma jakaś folie zabezpieczająca czy jest to odchodzacy lakier bezbarwny

BMW SERIA 5 E46 [320D] Touring woda w schowku na lewarek i w tl drzwiach.

Witam.Niestety przy okazji dzisiejszej intensywnej ulewy wyszły mi dwie nieszczelności. Jedna to tylne lewe drzwi druga to Wiem tylko gdzie się woda zbiera a mianowicie w podstawce na trójkąt ostrzegawczy i obok niej w schowku na lewarek czyli po lewej stronie bagażnika. Przypominam że to tourning Boczek drzwi już rozebrałem i wiadomo już że gąbka była odklejona od dołu drzwi. Zapewne

Nadal walka trwa z tylnymi lewymi drzwiami.Mata wygłuszająco-uszczelniająca jest przyklejona bez żadnych wątpliwości porządnie. Mimo to niewielki deszcz spadł i już pojawiła się woda na łączeniu osłonek plastikowych wewnątrz na progu (ta duża co maskuje słupek i ta mniejsza co chowa się pod kanapą) i na futerkowej uszczelce. Ponieważ już podłożyłem na wszelki wypadek gazetę

BMW SERIA 5 E46 Bmw e46 schowek

Witam nawet nie wiem jak ten temat nazwac. moje pytanie brzmi czy da sie wsadzic CB radio do tego schowka nad zapalniczka wiem ze nie kazdy go ma ale pytam bo moze jak by po kombinowal to jakos moze by tam weszlo a gdzie incdziej to nawet nie ma za bardzo gdzie wsadzic cb np jak by wyciagnal schowek raczej obudowe i umiescil tam cb pozniej ta roletka by ladnie zaslaniala tak zeby nawet nie bylo widac

WitamTam niestety jest mało miejsca. Możesz za to wsadzić radyjko z lewej strony (schowek pod włącznikiem świateł). radyjko President Tommy po lekkiej modernizacji długości schowka wchodzi elegancko jest za tym schowkiem sporo miejsca. Można podpiąć 12v jak i kabel antenowy pociągnięty w lewym progu. Dobry dostęp a co najważniejsze nie widać go w ogóle.

BMW SERIA 5 E46 Kupuje BMW 330xd serii e46 z 2001 roku

Witam Szanowni Użytkownicy wszystko wskazuje na to że w poniedziałek dołącze do Waszego zacnego grona - użytkowników bmw - i w związku z tym pozwólcie zadam kilka pytań. Wcześniej przejrzałem tematy związane z 330dxd ale wybaczcie - poza głównie porówynywaniem przyspieszeń nic tam interesującego mnie nie znalazłem w związku z czym do rzeczy Poniekąd przez przypadek ale nadarzyła

Ja mam xd i jestem zadowolony. Z napędem Xd nie mam problemów nic nie stuka i nie puka a prowadzenie w zakrętach to bajka fajnie poczuś jak przód wyciąga trzymając pełen gaz w zakręcie 90 stopni na 2 biegu z wygodą to już nie tak super - jest to twarde auto bynajmniej moje. Mam program do diagnostyki i wszystko gra jak trzeba. Autko jest troszke słabsze od zwykłej d powyżej 100kmh na

BMW SERIA 3 E46 [E46] Sedan. Jak zdemontować kilka elementów wnętrza

Witam tak jak w temacie. Potrzebowałbym bym porade jak zdemontować wnętrze w e46 sedanie. A dokładniej takie elementy jak1. Prawy słupek przy szybie (ten z airbag) 2. lewy słupek przy drzwiach kierowcy (ten element co przechodzą przez niego pasy)3. Listwy ozdobne na desce. (przy drzwiach demontaż jest prosty jednak niewiem jak się zabrac do tych listew przy desce)4. Tylnią półkę z głośnikami.Prosiłbym

1. Prawy słupek przy szybie (ten z airbag) - > wyciągnij ten "pasek" w słupku z napisem airbag podważając go delikatnie. pod tym są 3 śruby na torxa . Sam słupek ściągaj od góry bo z dołu jest zaczep który trzeba wyjąc do góry 2. lewy słupek przy drzwiach kierowcy (ten element co przechodzą przez niego pasy) -> ściągnij listwę progowa z przodu i z tyłu. ściągnij uszczelkę

BMW SERIA 3 E46 [e46] pytanie o przełączniki szyb i programowanie domykania

czy przełączniki szyb we wszystkich e46 coupe mają- dwustopniowe otwieranie i zamykanie szyby z przodu- dwustopniowe otwieranie i jednostopniowe zamykanie szyby tylnejJak wiadomo fabryczne domykanie szyb z kluczyka polega na tym że trzeba ciągle trzymać przycisk aby szyby się domknęły do końca - a czy da się zaprogramować samochód tak aby przytrzymać przycisk na kluczu chwilę i puścić

dzięki za odpowiedzi i linki do przeróbkia czy z sedana przełączniki podejdą do coupe tzn wziąłbym dwa prawe z sedanakombi i miałbym oryginalne otwieranie i zamykanie dwustopniowe przodu i tyłu bo na takim mi zależy i tak muszę u siebie jeden przełącznik wymienić- mam wyłamany przycisk więc za jednym razem zrobiłbym podmianę... hmm... ale wtyczki prawylewy przełącznik się różnią więc już trzeba by podłubać żeby to wypaliło

BMW SERIA 5 E46 E46 Co to za moduł Bluetooth

Witajcie rozkodowałem sobie VIN i to co okazało się moim oczom to jakaś instalacja bluetooth. Mam w tunelu środkowym miejsce na jakiś telefon to się myślałem że muszę kupić jakieś cudo aby to działało ale po co instalacja Bluetooth i jak to ugryźć można a co najważniejsze czy jest sens z moją Nokią E71 wchodzić w jakieś zabawy z tym.S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

Gratuluję nic tylko się cieszyć Nie wiem który masz moduł czy starszy Siemens Bit-II czy już ULF ale pewnie ten drugi. Moduł znajdziesz z tyłu za lewym kołem w bagażniku pod tapicerką. W przypadku starego typu podobno standardowy kod 0000 natomiast ULF ma naklejony o ile ktoś go nie zerwał wtedy pozostaje INPA lub inny program.httpwww.bigpatsfans.combtbluetooth.htm

BMW SERIA 5 E46 320d Webasto uruchomienie jako ogrzewanie postojowe

Witam.Niedawno kupiłem e46 z webasto. Obecnie działa jako dogrzewacz silnika jednak chcę je uruchamiać jako ogrzewanie postojowe. Moje webasto wygląda takNa jednej z naklejek jest oznaczone jako thermo top Z a na drugiej jako thermo top C... Jest ktoś w stanie wyjaśnić o co chodzimoje pytania są następujące1. To webasto sterowane jest analogowo2. Do uruchomienia wymagany jest czujnik temperatury

BMW SERIA 5 E46 INPA-e46 ostatni etap instal.

Mam problem wszystko zainstalowane tak jak trzebapliki od trandolfa kabelek od viakena a wlanczajac INPA niemam tej czarnej kropki na BATERY OFF.Porty ustawialem tak jak w instrukcji VIAKEN i tak jak trandolf w instrukcji ma i dalej niema tej kropki co to moze byc

Mam problem INPA swobie dzialala raz sprawdzilem te bledy i potem za pare dni juz niechce dzialac pisze error initiation i na dole w lewym rogu gdzie jest RUNNING mam busy a potem stoped. program zainstalowany jak trzeba porty ustawione welug viakena wszystko tak jak dzialalo za pierwszym razem a teraz nie dziala

BMW SERIA 5 E46 Gdzie szukać przewodów do pompy paliwowej w E46 330XDT

Czy ktoś się może orientuje gdzie znajdę jakieś przewody elektryczne do pompy paliwowej w e46 330XDT Chodzi mi o to żeby znaleść jakiś kabel na którym można by zrobić dodatkowy ukryty wyłącznik żeby utrudnic odpalenie auta przez niepowołaną osobę.

pomka paliwa powinna byc pod lewym progiem na wyskosci kierwcy jesli jest tam pompka to i przewody. poprawcie jesli sie myle...

BMW SERIA 5 E46 Problem z odpalenie E46 2.0D 150KM

Witam. Mam problem z odpaleniem mojej 320D. Nie chciała mi ostatnio odpalić. Kręciłem kręciłem i nic. Po kilku godzinach gdy myślałem już o cholowaniu spróbowałem i odpaliła od kopa Teraz dalej się to powtarza kilka razy przez dzień pali normalnie a raz na jakiś czas nie chce odpalićNa komputerze wyszedł błąd zbyd niskie ciśnienie w pompce paliwa Co to może być pompka przekaźnik Napiszcie jeśli wiecie. Dziękuje.

Tylko której pompki bo podobno w tym modelu są dwie. Jedna w baku druga pod lewym progiem z tego co wyczytałem. Sugerujesz pompke tylko którą A co myślisz o przekaźniku pompki paliwa I jak można sprawdzić tą pompke czy jest już zła

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi