części samochodowe nanodatex

bmw seria 1 termostat z wężami

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 1 termostat z wężami

BMW SERIA 3 E46 [E46] Ubytki płynu chłodniczego 320d 136 PS

Witam Chciałem opisać swój problem w bmw 320d e46. Mianowicie podczas szybkiej jazdy czyli tak około 150- 180 kmh oraz obrotach około 3 tyś i powyżej i po czasie 30 min jazdy zaświeca sie kontrolka od płynu chłodniczego. Po sprawdzeniu co sie dzieje pod maską widać że płyn chłodniczy wywalił sie przez korek na zbierniczku. Ubywa go gdzies około 1-15 litra. Sprawdzałem węże zaraz

bedziesz chcial o cos zapytac dokladniej to pisz w temacie albo na PWpozdrawiam i nie bierz do glowy bedzie dobrze tez sie z tym uzeralem z jakies 2 miesiace Góra       piotr320  Tytuł Re [E46] Ubytki płynu chłodniczego 320d 136 PSNapisane 15 marca 2010 1940  Uzależniony od forum ) Wiek 25Posty 4287Lokalizacja Łowicz Moje bmw

BMW SERIA 3 E46 [E46] układ chłodniczy

witamproblemów z chłodnicą ciąg dalszy mianowicie po wymianie uszczelki pod głowicą plus planowanie i sprawdzanie na szczelonośc dalej mam problem z napiętymi węzami od chłodnicy. Wczoraj mechanik wyciągnął termostat żeby był duży obieg cały czas. Okazuje się że przy wyjętym termostacie dolny wąż jest dalej "zimny" nie tak gorący jak ten górny a cisnienie dalej ogromne

Zobacz Termostaty, obudowy do BMW SERIA 1

BMW SERIA 3 E46 [E46] Nie dogrzewa wody na trasie (diesel)

po przestudiowaniu kilku tematów dotyczących za niskiej temperatury w silnikach M47 oraz M57 postanowiłem założyc temat w którym (mam nadzieję) powstaną konstruktywne posty nie tylko nic nie wnoszące zdania.Sprawa wygląda tak całe lato temp. (na wskaźniku) po przejechaniu kilku kilometórw była w połowie nigdy się nie wychylala poza. Od kliku tygodni (niższa temperatura zewnętrzna)

w sordkuCzyżby zapowietrzony układ...Bardzo często zdarza się niedokładne odpowietrzenie układu przy wymianie termostatów - gdzie robiłeś ten zabieg w ASO czy samemu Góra       krzych181  Tytuł Re [E46] nie dogrzewa wody na trasie (diesel)Napisane 18 kwietnia 2010 0903  Forumowicz Posty 256Lokalizacja Wrocław Moje bmw

auto zeby ono naprawde zapalilo teraz nie moge sprawdzic bo za cieplo..Jak to u was jest "pompka" powinna sie wlaczac wogole przy takiej temp czy dalej mam cos nie tak z plytka Góra       batonki  Tytuł Re [E46] nie dogrzewa wody na trasie (diesel)Napisane 21 kwietnia 2010 0122  Poszukaj zanim zapytasz Posty 4 Moje bmw

BMW SERIA 5 E39 [E39] czy mogl sie zapowietrzyc

witam dzis zrobilem taka rzecz otworzylem korek od chlodnicy na cieplym silniku .poziom podniusl sie prawie do pelnego stanu czyli pod sam korek.potem zakrecilem i odpalilem auto myslac z e opadnie do normalnego stanu.nawet sie przejechalem i ponownie sprawdzilem niestety poziom jest pod sam korek.co otym mysliciemam jeszcze jedno pytanie.ile trwa wymiana termostatu w m52oczywiscie w warsztacie przez

tez mam widocznie tak ma byc.mi zaspiewali z a obudowe 70 zetatermostat ori 120 podroba 80 i robocizna 120 troszke duzo ale chce miec to z glowy.jutro o 9 jestem umowiony.we wroclawiu wszystko jest drozszemasakra. Góra       Kisiel24  Tytuł Napisane 14 stycznia 2008 1840  Przyjaciel forum Wiek 31Posty 3268Lokalizacja Gdańsk Moje bmw

BMW SERIA 5 E39 [e39] Zaczął sie grzać chłodny wąż

Witam tydzień temu zauważyłem że wskazówka od temperatury silnika poszła niestety w prawą strone ale zaraz wróciła stwierdziłem że może nie zdązył termostat otworzyc spoko jadąc w krótką trasie ok 30km było ok gdy wjechałem w miasto- skrzyżowanie i wskazówka znów w prawo tym razem bardziej smialo ale znowu wrociła do pionu zdołowany niesamowicie patrzyłem tylko na wskaźnik

BMW SERIA 5 E39 [E39] Prosba o zrobienie zdjecia komory silnika 2.8

Jak w temacie prosilbym o ile jest taka mozliwosc o zrobienie zdjecia silnika 2.8 w E39 najlepiej 1996 rok. Chodzi mi dokladnie o zdjecie stojac na wprost auta lewej strony komory silnika tam gdzie jest waz powrotny idacy do termostatuBARDZO WAZNE I pytanie silnik ten ma dwa czujniki temperaturyJeden jest w bloku a drugi gdziePrzy chlodnicyBo ja mam niestety cos popierniczone z wezami...w wezy powrotnym

BMW SERIA 3 E36 [e36] układ chłodzenia czy tak jest dobrze

witam mam do was pytanie odnosnie ukladu chlodzeniaotoz gorny waz od chlodnicy jest zawsze goracy a ten dolny po lewo jest zimnynawet po przejechaniu ladnych paru kmstaje sie tylko taki letni ale nigdy goracy tak jak ten na gorze czy to normalnedodam ze samochod chyba nie zle grzeje a wskazowka od temperatury jest zawsze troszeczke wychylona w prawa strone po za srodeknie dawno wymienialem plynuklad

i tu się zgadzamy Góra       pozar_morza  Tytuł Napisane 13 marca 2007 2017  Forumowicz Posty 491Lokalizacja Radlin szyderax napisał(a)chodzi o to że wiatrak chodzi ale w momencie kiedy zaciągnie wisco to zwiększają sie obroty i wtedy poznasz że pracuje wentylator jeżeli chodzi o dwie temp otwarcia to nie słyszałem

BMW SERIA 3 E36 [E36] Grzeje się i problem z włączeniem LPG

WitamKilka dni temu gdy podczas jazdy po mieście zauważyłem że wskazówka idzie powoli w strone czerwonego pola. Przy parkowaniu było już blisko czerwonego pola i otworzyłem maske. Zobaczyłem że korek troche wybiło i parowało strasznie. Odczekałem dokręciłem korek i wróciłem do domu z miasta bez takiego objawu(Troche tylko za pion wystawała wskazówka). Dzisiaj jadąc na miasto zauważyłem

BMW SERIA 5 E60 E61 [BMW E60] 530i 258km 2EF5 Kennfeldthermostat

Mam błąd w Inpie 2EF5 Kennfeldthermostat. Co oznacza ten błąd Zauważyłem że auto się długo rozgrzewa ale jak już osiągnie temperaturę 90 stopni to trzyma cały czas 90-98 stopni. Co oznacza Kühlmitteltemperatur Kühlerausgang i który czujnik za nią odpowiada Czy ta temperatura nie powinna być zbliżona do Rohwer Kühlwassertemperatur (temperatury płynu chłodzącego) Z tego co wiem

termostat patrząc z przodu po lewej stronie na dolnym wężu jak dobrze pamiętam takie cos dużego z wężami i kabelkami ale po co chcesz ruszać termostat

BMW SERIA 3 E30 [E30] Grzanie sie plynu w chlodnicy

Witam otoz jest taki problem w bmw 316i benyznka iz grzeje sie niemilosiernie plyn w chlodnicy na poczatku bylo padniete sprzeglo wiskotyczne zostalo wymienione na nowe SACHS-A ale woda nadal sie grzeje tak ze po 10 minutach jazdy osiaga max tem dodam ze wentylator i sprzeglo dziala jak trzeba bo jak gazu sie daje do wiatrak chodzi tak jakby chcial odleciec tzn ma swoje obroty tak jak powinien miec

Witam to znowu ja otoż odpowietrzyłem układ po zalaniu nowym płynem ale niestety nadal sie grzeje odpowietrzony jest napewno dobrze bo jak woda sie zagotowała spusciłem cała pare z korka od odpowietrzenia.Aż w końcu nic wiecej nie leciało wężami także uciskałem każdym jakim sie da.Chłodnica sie nagrzewa aż parzy węże od strony zbiorniczka sa gorące ten większy znacznie szybciej

A czy koledze nie ubywa płynu jeżeli wszystko jest sprawne to pozostała by uszczelka pod głowicą warto by gdzieś podjechać i sprawdzić czy nie ma spalin w układzie chłodzenia-są takie urządzenia Góra       ryszard55  Tytuł Napisane 22 sierpnia 2008 1123  Specjalista Wiek 61Posty 4050Lokalizacja Warszawa Moje bmw E-36 320i

BMW SERIA 5 E39 Dziwny problem z chłodzeniem silnika.

WitamMam taki problem. 15 m-ca temu samochód mi się zagrzał w mieście. Przyczyną była chłodnica. Wymieniłem też wisko pompę i termostat. Niestety mechanik nie wymienił obudowy termostatu. Po tym wszystkim było ok do wczoraj. Znów mi się zagrzał i wskazówka weszła prawie na czerwone. Wywaliło płyn przez zbiorniczek ale tylko troszkę. Oczywiście wcześniej cały czas kontrolowałem

No mam gaz. Ale dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym cały czas pokazywało stan A czujniki też nic nie wskazywały Podłączyłem ją dziś do kompa i nie ma błędów. Nie mogę tylko tego zrozumieć... Jak inaczej sprawdzić w prosty sposób czy ubywa płyn czy nie Wszystkie te usterki jakie ty wymieniłeś są ok. Chłodnica termostat obudowa wisko pompa wody wszystko jest nowe. Z wężami też

BMW SERIA 3 Zamarzła woda w wezu

Przede wszystkim chciałem się przywitać iż od tyg jestem szczęśliwym posiadaczem bmw e36. No i już pojawił się problem... Przechodzę do rzeczy. Podczas kupna sprzedający mówił ze wszystkie płyny zostały wymienione... okazało się jednak ze zrobił mnie w .... a z mojej głupoty sam nie wymieniłem... No i po 3dniach stania pojechałem do pracy no i po ok.5km wskazówka od temp. poszybowała

nie masz pewnosci ze lodu nie ma znajdz jakis garaz najblizszy nawet sklepowy i zostaw tam samochod na 2dni ew znajdz garaz cieply i opalarka wygrzej pompe termostat a do chlodnicy lej ciepla wode (pozniej wylejesz) nie wygrzewaj z lodem bo glowice wuj strzeli szybko nie zalewaj wrzatkiem tylko cieplym jak bedziesz mial juz rozpuszczone to upusc i wlej plyn ... przemieszaj troche pompujac wezami i wtedy odpal na koniec DOBRE odpowietrzenie bo co poniektorzy juz wiedza jak wyglada zle sadzac po tym co napisales to twoje 1 bmw wiec mozesz nie wiedziec jak i kiedy wyglada dobrze odpowietrzenie (chyba ze to nty samochod)

BMW SERIA 3 E36 [e36] Gaz sekwencja - nie chce się przełączać

Witam wszystkich jako że jest to mój pierwszy post. Posiadam e36 316i jakieś pół roku temu założyłem sekwencyjną instalację gazową. Kilkanaście wizyt u gazowników nie zdało egzaminu a jedynie przysporzyło nerwów. Auto musi czasem pochodzić nawet 30 min aby przełączyło się na gaz po czym po 10 minutach podczas jazdy zaczyna wariować przez jakieś 5 minut zawieszają się obroty

BMW SERIA 3 E36 [E36] Ogrzewanie

Witam krótka piłka co to może być auto stoi grzeje na full gdy jadę przestaje grzac ogrzewanie strasznie to irytujące co jest do wymiany termostat pompa wody czy co bo nie wiem za co się zabrać temperatura zawsze jest w pionie mimo tego gdy tylko ruszę autem przestaje grzać smieszne to jak tna taki pancerny silnik powinno grzać jak w piekle doradzcie coś bo każdy kto jedzie ze mna wscieka się ze zimno mam w aucie.

male plastikowo metalowe cos do ktorego ida trzy kabelki jak masz gaz to weze od reduktora zapewne sa podlaczone trojnikiem wlasnie do tego zaworu ostrzegam ze bardzo trudny dostep jest do tego zaworu dobrze by bylo go wymontowac i sprawdzic elektrycznie czy wszystko sie otwiera i zamyka i czy gumki sie nie rozlecialy i gdzies nie blokuja. Góra       ROBbmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] uklad chlodzenia

witam mam taki problem a dokladnie z wezami od chlodnicy dolny waz jest jest letni za to gorny goracy co moze byc za przyczyna czy tak ma byc ostatnio wymieniana byla uszczelka i nowa chlodnicaz gory thx Góra       MDFK  Tytuł Re uklad chlodzeniaNapisane 11 listopada 2011 1358  Częsty bywalec Posty 558Lokalizacja RMI Moje bmw 2x e36 Kod silnika M40M52 termostat uszkodzony lub zapowietrzony.

BMW SERIA 3 E36 [E36] Duży wyciek oleju i inne usterki - wina mechanika

WitamPostaram się dość dokładnie opisać moje nietypowe problemy.Silnik M52B20 w E-36.Po remoncie głowicy we wrześniu(planowanie wymiana paru zaworów plus kilku innych części w głowicy) przejechałem od remontu do końca października około 1500 km i rozebrałem środek auta żeby założyć klimę OBC i kilka innych elementów. Jak się zabrałem za rozbieranie pod maską spostrzegłem

BMW SERIA 5 E34 [E34] E34 Problem z układem chłodzenia

Panowie mam problem z układem. Nie dawno miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą oczywiśćie planowana i sprawdzana robił mi dobry mechanik nie jakiś pan józek . Zaraz po naprawie po zalaniu wody coś było nie tak bo było ciśnienie i wywalało mi wodę . Doradził mi mechanik by odpowieczać go na zgaszonym śilniku recznie wężami i tak robię. Jeżdżę już tak przez miesiąc temperatura

BMW SERIA 5 E46 Podnosi się płyn chłodzacy

Witam mam taki problem że w bmw e46 z silnikiem n42 115 km 2002 rgdy odkręcę korek to nie ma strumyka w górnej części zbiornika wyrównawczego gdy temp wzrośnie do około 80 c to strumyk się pojawia ale pulsujący wraz z węzami robi sie piana kiedy dam temp na maksa to poziom płynu wzrasta do wysokośći otworu w górnej części zbiornika wyrównawczego i pojawiają się bąbelki w zbiorniczku

BMW SERIA 5 E39 BMW 530 i AT Przeróbka z ASC na DSC Realne

Witam koledzy.Jak w temacie czy jest możliwe na zasadzie dołożenia czujnika skrętu kierownicy i czujnika siły bocznej(przepraszam jeśli nie fachowo nazwałem) przerobienie 5ki po lifcie z ASC na pokładzie na wersję z DSCCzy ktoś to robił lub wie jak zrobić i by się podjąłAuto kupiłem dla żony( a kobieta jak kobieta) przyjdzie zima i nie daj Bóg zawinie gdzieś betkę na lampie do tej pory jeździła przednimi napędami.Czy ktoś może coś podpowiedzieć w tym temacie

Ja nie wiem czy czasem nie mam konwertera do zrobienia bo owszem wiem że AT zamula auto ale aż tak Mam wrażenie że gdy jej depnąć na kickdownie to więcej przysłowiowego "wycia" niż jazdy.Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić sprawność konwertera bez ściągania skrzyni ATW tej chwili ewidentnie nie czuć po niej że ma 231 kucy pod maską.A co do wyposażenia to wiem że jeśli

BMW SERIA 5 E39 problem z twardymi wężami po dłuższej jezdzie

Witam.problem z bmw e 39 m52.wymieniałem termostat ponieważ nie dogrzewał się i teraz jest tak że po dłuższej jeżdzie węże są twardea dolny zimny nawet po kilkunastu kilometrach dopiero kiedy postoi dolny wąż zaczyna sie robić ciepłytemperatura na wskażniku cały czas w połowie i stoi idealnie....pomoże ktoś

a taka sytuacja że jak auto postoi termostat puszcza wąż dolny gorący a jak zaczynam jechać znowu go zamyka i dolny wąż jest znowu zimny i chodzi na małym obiegu jest ok

koledzy sie wymienili opiniami a ja dalej nie wiem czy zamykający sie termostat w trakcie jazdy to normalka pytam bo to moje pierwsze bmw i nie mam doświadczenia

Lukass27 napisał(a)koledzy sie wymienili opiniami a ja dalej nie wiem czy zamykający sie termostat w trakcie jazdy to normalka pytam bo to moje pierwsze bmw i nie mam doświadczenia

BMW SERIA 5 E34 [e34] jak odpowietrzyć dobrze układ chłodzenia w e34

mam pytanie dokładnie takie samo jak w temacie może ktoś pomóc

hehe widze że będe się musiał troche rozpisać na temat mojej bmki) bo u mnie jest taka sprawa że po pierwsze termostatu wcale niema( sądze że poprzedni właściciel go wyciągnął przed sprzedażą bo myślał że uszczelka poszła i się gotuje woda bo ja tak miałem na początku a okazało się że wody niema w układzie bo ucieka) no i drugą sprawą jest to że u mnie napewno niema ogrzewania bo nagrzewnica jest odłączona (tzn węże są tak przepięte żeby ją ominąć bo prawdopodobnie to ona była powodem ubywania wody w układzie bo leciało mi dołem pod samochodem jakimiś dwoma wężami no i się gotowało) a trzecia rzecz no to visco mechanik mi powiedział że jest do wymiany no bo rzeczywiscie silnik rozgrzany a wiatrak można utrzymać w ręku. no i to by było na tyle. teraz może ktoś mi powie od czego zacząć żeby to wszystko jakoś funkcjonowało poprawnie bo układ napewno nie jest odpowietrzony w trasie trzyma temp. na połowie ale w korku to musze sie zatrzymywać bo sie gotuje no i z tego co zauważyłem to tak jakby raz na jakiś czas tej wody ubywało... z góry dzięki za pomoc bmw

BMW SERIA 5 E34 [E34] Walka z przegrzewaniem silnika. Pocieszcie mnie.

Witam od paru dni mam problem z przegrzewaniem sie silnika. Wcześniej wskaźnik bez gadania zawsze trzymał pion. Któregoś dnia silnik zaczął się grzać w ten sposób że temperatura bez względu na to czy jechałem w trasie czy w mieście jednostajnie wzrastała aż dochodziła do kreski za czerwonym i wtedy przerywałem jazde. Wymieniłem termostat ale nie poradziłęm sobie z odpowietrzaniem.

ostatno też miałem problemy z wychylającą sie wskazówką temperatury i twardniejącymi wężami od chłodnicy. na początku wymieniłem wisko na 100% było niesprawne chodz problem nie ustąpił wymieniłem również termostat czujnik temperatury i nadal to samo. uszkodzoną głowice czy uszczelke raczej wykluczyłem bo nie było oleju w zbiorniczku wyrównawczym czy smietany na korku i bagnecie

BMW SERIA 5 E39 [E39] Problem z układem chłodzenia

Witam niedawno kupiłem bmw e39 523i i pomału mam już go dość autko kupiłem miesiąc temu jakiś czas temu zauważylem że z chłodnicy kapie więc wymieniłem ją na nową i mam następujący problem gdy auto się nagrzeje do temperatury właściwej to mi twardnieją węże ale nie na kamień można je ścisnąć układ odpowietrzony nie leci powietrze z odpowietrzników górny wąż parzy dolny

badboy28u ciebie chyba wszystko jest na dobrej drodzetemp.masz dobretwardszymi wężami się nie przejmujjeżdzij i kontroluj sobie a mnie mechanik dziś zawiódlwyjechał i zamierzam z bratem wymienić ten termostat w sobotę rano tylko z tym odpowietrzaniem nie wiem jak będzie niby przeczytałem sporo na ten tematale ...jak masz kolego jakieś rady z tym związane to proszę napiszpozdrawiam

BMW SERIA 5 E36 328 M52 Po wymianie termostatu nadal nie ma ogrzewania.

witammam taki problem że mam słabe ogrzewanie w samochodzie i dodatkowo robi sie maź pod kurkiem wlewu oleju (w rurce od odmy jest to samo taka lekko ubita śmietana )na dodatek powiem że nie rośnie olej a z płynem chłodniczym jest to samo tylko w drugą stronę. Wymieniłem termostat i obudowę i dalej bez zmian dobrze odpowietrzana była (chyba z 1h ) robię dystans około 10km w jedna stronę Słabo dogrzana proszę o jakieś rady .

parownik jest dobrze odpowietrzony bo jest gorący a co do podłączenia parownika płynem chłodzącym to jest podłączony wężami do przepustnicy czy też wcześniej

BMW SERIA 5 E36 316i grzeje sie po wymianie wiska i paru innych el.

Witammam problem każdy mowi co innego nie wiem już.zaczęło sie od tego że jadąc autostrada przy predkości 100kmh wystrzeliła mi chłodnica tzn. ten plastik górny który wchodzi do węża odleciał(wyrwało go) wraz z wężej rozwaliło cały zbiorniczek wyrównawczy.Kupiłem nową chłonice termostat zalałem plynu nowego odpowietrzyłem układ nowe filtry od razu olej. i ok. jednak w miescie

hmmmm....powodów moze być kilka- najprawdopodobniej zle odpowietrzenie (odpowietrzając masz ogrzewanie ustawione na maxa) odpowietrzając sprawdż jak się zachowuje wąż powrotny do chłodnicy (jak wskazówka dojdzie do pionu to powinien powrotnym wężem pójść gorący płyn (jeśli nie to termostat mógł się zawiesić lub jest spory bąbel powietrza- tu pomaga lekkie uniesienie przodu auta

BMW SERIA 5 E36 Jak odpowietrzyc E36 2.5tds

Witam zagotowało mi raz płyn w mojej bmw i powodem zagotowania było nie otworzenie sie termostatu i wymieniłem termostat i nie moge go odpowietrzyc odpowietrzam go cały dzień silnik pracował dzis na postaju cały dzien i dalej nic a próbowałem odpowietrzyć go tak Zalewam silnik płynem i odpaliłem auto i chodziło dosc długo i nic nawet zakrecałem korek i trzymałem auto na obrotach ok

ostatnio robiłem TDS-a które miał objawy takie jak opisujesz i była strzelona głowica.Na początku zalej płynodpal auto niech się zagrzeje i otworzy termostat i później stopniowo dolewaj płynu.Możesz także pompować płyn wężami.Jednak jeżeli wywalanie wody nie ustąpi to czeka Ciebie rozbiorka głowicy i w najlepszym wypadku wymiana uszczelki

BMW SERIA 5 E36 320i M52 Duży wyciek oleju i inne usterki - wina mechanika

WitamPostaram się dość dokładnie opisać moje nietypowe problemy.Silnik M52B20 w E-36.Po remoncie głowicy we wrześniu(planowanie wymiana paru zaworów plus kilku innych części w głowicy) przejechałem od remontu do końca października około 1500 km i rozebrałem środek auta żeby założyć klimę OBC i kilka innych elementów. Jak się zabrałem za rozbieranie pod maską spostrzegłem

BMW SERIA 5 E30 Grzejące się E30

WitamJeżdżę na co dzień bmw E30 z 1988r 1.8 m40 i wszystko wyglądało by fajnie gdyby nie przegrzewanie silnika. Jest to dość dziwne ale może ktoś z was mi pomoże. Otóż podczas jazdy silnik grzeje się i skoki wskazówki potrafią być z pionowej pozycji nawet na czerwone pole wtedy włączam na maxa ogrzewanie i temp spada opinie mechaników są różne jeden stwierdził że wywaliło

wina złego odpowietrzenia lub jak masz gaz to może jakiś mechanik popierniczył cos w wężami. Skoro termostat nowy pompa nowa uszczelka zrobiona to tylko te dwa pomysły. Może być jeszcze wina nagrzewnicy ale skoro grzeje to raczje jest sprawna i ma przepływ.Dodam że ja mam tez visko uszkodzone ale nia ma mowy o przegrzewaniu z tego powodu.

BMW SERIA 5 E34 Ciśnienei w układzie chlodzienia. Zapowietrza się

Witame34 m30b35Generalnie po jeździe mam twarde węże od wody a z korka syczy i delikatnie kapie z wężyka "nadmiaru".Po ostygnięciu silnika węże nie są miękkie i jeśli nie odkręcę korka i nie poruszam wężami to mogę spodziewać się braku ogrzewania ogrzewania parownika a nawet obiegu wody w całym siniku.nie widać żadnych wycieków chyba że ciśnienie jest za duże i leci

BMW SERIA 5 E34 e34 M50 525i wymiana zbiornika wyrównawczego

Witajciepękł mi zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego.Chciałbym go wymienić jednocześnie nie zlewając całego płynu z układu chłodzenia.Wydaje mi się że żeby go zdemontować musze wykręcić ten plastikowy korek do odpowietrzanina sęk w tym że jak go poluźnię to zbiornik wyrównawczy zaczyna się wypełniać płynem chłodniczym i z powodu swojej dziurawości rozlewa go po chodniku

dzięki za odp. zawsze to jakieś pocieszenie.Domyślam się że z silnika nic nie zejdzie bo jak jest zimny to termostat nic nie puści o to chodziCzyli czy dobrze rozumiem że odkręcając to odpowietrzenie wpuszczam powietrze do chłodnicy od góry co z kolei pozwala cieczy z chłodnicy podchodzić do pustego zbiornika wyrównawczegoI jeszcze jedno pytanie chodzi mi po glowie nie bardzo to widać

BMW SERIA 5 E34 problem z pompą wody

Witam sprawa tyczy sie tego ze gdy dokręce korek na chłodnicy na maksa to gdzieś wywala płyn w okolicy pompy wody węże twarde wskażówka stoi w pionie nawet nie drgnie dodam ze pompa wody nowa obudowa termostatu teżjak dokręce korek z umiarem to jest ok ale znowu węże są miękie wskasówka od temperatury równiez w pionie. Gdzie szukać rozwiązania.520 VanosPozdrawiam

U mnie ciekło z obudowy termostatu -ale jak widze masz ok- lub z króćca przy chłodnicy-na łączeniu z wężamisprawdź wszystkie połączenia przy wężach.

BMW SERIA 5 E34 co sie dzieje z wezami

mam pytanie do was moze ktos mi pomoze wydmuchalo mi uszczelke pod glowica mialem olej w wodzie zmienilem uszczleke splanowalem glowice ( maszyna sprawdzilem glowice czy nie jest popekana byla ok ) wymienilem olej i filtr oleju i termostat odpalam silnik i waz na dole jest zimny dwa gorne sa twarde i odkrecam koreczek od zbiorniczka wyrownawczego chlodnicy i wywala mi wode do gory co to moze byc prosze o pomoc lub jakies wskazowki

... wychodzi na zapowietrzony układ chłodzenia jaki masz silnik jak M20 ( aluminiowy kolektor ssący ) - to na obudowie termostatu masz odpowietrznik i przy chłodnicy jak M50 ( plastikowy kolektor ) to tylko przy chłodnicy powiedz który korek wykręcasz przy odpowietrzaniu

mam silnik m20 i odrkecalem tylko przy chlodnicy odpowietrznik tego w termostatcie nie ruszalem

BMW SERIA 5 E46 Który lepszy

WitamKtóry silnik byłby lepszy 18 115KM czy 20 143KM Chodzi mi o awaryjność i spalanie.

Siema posiadam silnik N42 ten 2.0 i powiem ci jeśli kupisz ten 1.8 lub 2.0 to nawet nie myśl o tym żeby go gazować bo pchasz się tylko w koszty 2.0 posiada już 4 sondy lambda i zawsze co ś nie będzie grać ponadto wadliwy rozrząd - wspomniany napinacz oczywiście była akcja serwisowa na wymiane tego ustrojstwa w tych modelachtakże istnieje szansa że kupisz już porządny egzemplarz. Jeżdzę

BMW SERIA 5 E46 318i - co to za część

Chciałbym się dowiedzieć jak ta część się nazywa i jak można ją sprawdzić czy jest dobra . Czy to jest termostat egr jest to częś połączona wężami do nagrzewnicy

BMW SERIA 5 E46 Puchnące węże chłodnicy

Witammam problem z puchnacymi wężami od chlodnicy.Tydzien temu mialem wymieniona uszczelke pod glowicaglowica byla sprawdzana na szczelnosc i planowana.Podobno w jakiej super maszynie z USA.Uszczelki nowepompa wody nowauszczelniacze noweplynzbiornik wyrownawcz wymieniony bo tamten pękłuklad odpowietrzonytermostat sprawnywentylator rowniez dziala a węże puchną.Nie mam juz pomyslow co jest żle.Moze

BMW SERIA 5 E46 320 D - Problem z układem chłodzenia wyciek płynu

Koledzy poratujcie Stoję sobie na postoju wczoraj nagle z nawiewów mega zimna powietrze i zapaliła się kontrolka (nie wiem od czego) pomarańczowy kwadracik z jakby wodą na spodzie. Wcześniej miałem podejrzenie że padł termostat bo auto długo się grzało ale ostatnio jakby się uspokoiło i teraz to. Dolałem płynu na postoju przejechałem z kilometr i koło auta mgła. Zjechałem na bok

BMW SERIA 5 E39 Prośba o pomoc z chłodzeniem 540i

WitamPosiadam e39 540i v8 rok97 pojawił się problem z chłodzeniem a mianowicie na początku komputer pokazywał niski poziom płynu w chłodnicy nic się nie działodolałem trochę wody do poziomu ale po dłuższych jazdach komputer znowu się odzywał temperatura nie rosła natomiast w następnych dniach pojawiły się plamy pod chłodnicą sprawdzałem poziom płynu i było ok. Po jeżdżeniu

Chwila chwila jeśli na rozgrzanym silniku odkręcisz korek to płyn Ci wyleci i będzie sprawiał wrażenie gotującego - to normalne. To że po odpaleniu na zimnym gdy jest zimno leci biały dymek to też może być normalne (musi być zimno). Czy w płynie wyczuwalny jest zapach spalin Plamy pod chłodnicą sugerują zbyt wysokie ciśnienie cieczy sprawdź czy na rozgrzanym nie masz twardych węży.

BMW SERIA 7 E32 Twarde węże układu chłodzenia 735ilpgII-już jest ok

Witam Na początku rozwaliło mi górnego węża od chłodnicy(pomyślałem stary był) wymieniłem na nowypóźniej ciśnienie w układzie rozwaliło króciec od chłodnicy (kupiłem nową chłodnicę BEHR)wymieniałem też zbiorniczek wyrównawczy i nowy korektermostat.Byłem sprawdzić czy nie ma spalin w układzie chłodzenia i nic.Poziom oleju i płynu bez zmian(żadnego masła pod korkiem ani

Witam Ja też mam taką przypadłość.Wskazówka mm za pionem i nie zależnie czy to 40C w lecie czy -25 w zimie.Gazu nie ma.Węże też mam dosyć twarde.Z ta wskazówką jest już tak od 2002r gdy samochód przyprowadził mój kolega z niemiec.Nie miałem nigdy problemu z temp silnika ani z pękającymi wężami.Może ten typ tak maZmieniłem termostatchłodnice i korek od zbiorniczka wyrównawczego

Łukasz735 napisał(a)Witam Ja też mam taką przypadłość.Wskazówka mm za pionem i nie zależnie czy to 40C w lecie czy -25 w zimie.Gazu nie ma.Węże też mam dosyć twarde.Z ta wskazówką jest już tak od 2002r gdy samochód przyprowadził mój kolega z niemiec.Nie miałem nigdy problemu z temp silnika ani z pękającymi wężami.Może ten typ tak maZmieniłem termostatchłodnice i korek od

BMW SERIA 5 E36 DŁUGO SIE GRZEJE E36

MAM bmw E36 320 ZAUWAZYLEM ZE DŁUGO SIE NAGRZEWA.NIE WIEM CZY TAK POWINNO BYC ALE U MNIE WAZ KTÓRY IDZIE DO CHŁODNICY JEST GORACY A TEN WYCHODZACY Z CHŁODNICY KTÓRY IDZIE DO termostatU JEST ZIMNY.CZY POWINNA BYC AZ TAKA DUZA ROZNICA TEMPERATUR NA WEZACH POZDRAWIAM

jezeli wskazowka od tempertaury ma problemy z podniesieniem sie ponad 1 kreske...... nie zastanawiaj sie nad wezami i ktory jest zimny a ktory cieply......wymien termostat Jezeli juz to zrobiles i dalej jest problem to moge pomaca weze u siebie

BMW SERIA 5 E39 [e39] czy to padnięty termostat

witam. jechałem wczoraj A4 jakieś 300km ze stałą prędkością 110kmh temperatura na dworze 10C I mój problemsilnik nie chciał sie nagrzać tzn.wskaźnik temperatury płynu chłodniczego całą droge w tej samej pozycji jak na foto.jeszcze zaobserwowałem że czasem wskazówka "faluje"jak ekonomizer raz na niebieskim polu raz na 1 kresceczy to padniety termostatczujnik z góry dzieki za wszelkie info e39 530d 99r

stopro. napisał(a)Odpal i przejedź kawałek zatrzymaj się i podotykaj węży. Wtedy będziesz wiedział czy otworzył się już przy ok 50-60 jak to jest z tymi wężami mają bć obydwa ciepłe czy zimne

Zadaj pytanie ekspertowi