części samochodowe nanodatex

bmw seria 1 klawiatura zaworów

Pytania i odpowiedzi: bmw seria 1 klawiatura zaworów

BMW SERIA 3 E36 [e36] 113KM jak sie rozgrzeje to przy 5tys. obr. odcina

Witam mam problem z moją bmw e36 318 113KM.Jak sie rozgrzeje przy 5 tys obr. tak jak by odcinało zapłon. I jak a przegazuje i puszcze gaz to gasnie.Prosze o pomoc Góra       wladekkow  Tytuł Re e36 113KM jak sie rozgrzeje to przy 5tys. obr. odcinaNapisane 13 listopada 2010 2144  Zacna persona forum Posty 1979Lokalizacja

BMW SERIA 5 E46 320d silnik momentami brzmi jak traktor

WitamPrzepraszam jeśli gdzieś już jest taki temat bynajmniej jak go nie znalazłem. Mam bmw e46 136hp 99r z przebiegiem 230kkm i zazwyczaj jak schodzi mi silnik z obrotów to chwilowo zaczyna chodzić jak hmm traktor a drgania przechodzą na budę nie są to jakieś mocne drgania ale jednak. Chwile muszę odczekać zanim ta dziwna praca silnika się uspokoi trwa to do 5sekund. Dodam że gazując

tłumik tak nawalał impulsami o podłogę aż auto podskakuje to można to połączyć w awarie dwumasu lubi wału korbowego który czasem pęka w tym silniku zaraz za dwumasem - swoją drogą to masz jakąś dziwną technikę jazdy po co luz podczas jazdy tak się nie jeździ to niebezpieczne z twojego opisu wynika że jesteś jedną z ofiar dużego spadku cen tego modelu niestety to nadal bmw

Zobacz Nakładki górne do BMW SERIES 1

BMW SERIA 3 E36 [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze

Postanowiłem podzielić się z Wami jakim sposobem uciszyłem szklanki w moim samochodzie czyli wredne klepanie dźwięk diesla takie charakterystyczne tyk tyk tyk tyk tyk które słyszałem na wysokości kolektora wydechowego głownie przy prawym kole bądź z kanału.Jak się nie przyda to proszę skasować temat.Żeby było jaśniej podam dokładniejsze dane mojego POJAZDU - rok produkcji 1998

walki - bo one tez moga stukac. No i tak jak u mnie uszczelki w silniku posprawdzac i cisnienie oleju bo jesli jest za male to tez moga stukac szklanki bo one sa wrazliwe. Góra       PiRAT 31  Tytuł Re [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"Napisane 29 lipca 2010 1441  Poszukaj zanim zapytasz Wiek 35Posty 34Lokalizacja Nowy Sącz Moje bmw

BMW SERIA 7 E38 [e38] problem z kontrolka oleju po myciu silnika

Witam mam spory problem...opisze wszystko od poczatku ze szczegolami zeby jak najbardziej przyblizyc sytuacje Tak wiec umylem silnik w moim bmw 740KAT oczywiscie nie sciagalem oslony silnika plastikowej.Uzylem srodkow do tego przeznaczonych oraz pluczki cisnieniowej. nie pierwszy raz mylem silnik tak wiec znam sie troche na tymP ok godziny po umyciu auto odpalilem przestawilem w inne miejsce pozniej

BMW SERIA 5 E30 dylemat z wałkiem rozrządu m20b20

siemanko koledzy. po dluzszej rozlace z marka bmw i zmaganiach z vectra a wocilem na dobra droge i po wytezonych poszukiwaniach znalazlem statek identyczny jak ten od ktorego zaczela sie moja przygoda z bmw. E30 z namietnie brzmiacym motorkiem m20b20 z blacha w ocynku i zajerfajnie utrzymana przez 50-letniego poprzednika. gdy ujrzalem stan licznika to podniecenie sieglo zenitu...153 tys. wiec przyszedl

BMW SERIA 5 E39 [e39] Zapach splonego oleje we wnętrzu auta

Witam to mój pierwszy post wiec proszę o trochę wyrozumiałości D Mam następujący problem z moim autem ponieważ podczas postoju na zapalonym silniku czuje spalony olej wydobywający się z nawiewów klimatyzacji oops czy ktos może wie co to może być Moja stara 5er bmw Musi Leżeć Jak SUKA Przy Swoim Panu D

andrzej29 napisał(a)Najprawdopodobniej masz do wymiany uszczelke pokrywy zaworow poprzez ktora olej kapie na kolektor wydechowy i jest tam spalany. Ten temat znam z autopsji. Zgadzam sie z kolegą Andrzejem. Miałem to samo i przyczyną była właśnie uszczelka pokrywy zaworów (pod klawiaturą). Zapłaciłem za uszczelkę coś koło 100zł. Wymiana nie jest kłopotliwa. Po tym zabiegu olej nie kapie już na kolektor stąd znika nieprzyjemny zapach spalenizny w kabinie. Pozdro Zapraszam do mojej galerii - bmw E39 520i

BMW SERIA 7 E32 Dziwny problem Cykanie silnika Pod pokrywą zaworów

Witam mam nowy problem z bawarkaod jakiegoś czasu słychać cykanie silnika dzwiek dochodzi jakby z pokrywy zaworówprzy otwartej masce jest to dlamnie bardzo wkurzajaceauto zalane jest Mobilem 1 5W50przy przebiegu 275tyśiecy niebieze oleju luzy zaworowe były na dniach regulowaneco to moze byc

drogi Marcinie nie chcac wywolywac kolejnej wielostronicowej dyskusji o olejach nadmienie tylko wlasne subiektywne zapatrywanie na ten temat jesli silniczek zrobil te 300 tysiecy na syntetyku to ten sam syntetyk nalezy mu dać jesli tak jak piszesz klawiatura zrobila sie glosna to nie dlatego ze nagle po 300 tysiacach silnikowi przestal sie podobac olej syntetyczny - jesli jest glosny teraz to musial

BMW SERIA 5 E39 [E39] 540I M62B44TU sondy lambda

Otoz to pytanie bardziej do ludkow z tym silnikiem. Jak po podlaczeniu INPY wyglada u Was "ruch" sond za katalizatorem. Otoz u mnie one stoja na tym samym poziomie 045-047 i czy silnik cieply czy zimny praktycznie sie nie ruszaja...to mnie zastanawia czy jest ok. Sondy regulacyjne chodza bardzo ladnie...drugie pytanie teraz gdy nastaly te mrozy po uruchomieniu auta wyczuwalne jest dosyc duze

BMW SERIA 5 E39 [E39] Problem z głowicą cd. Pomocy

WitamZ góry przepraszam że odgrzewam kotlet ale mam problem..Jakiś czas temu pisałem o problemach z moim bmw e39 520i 96r. no i mechanik nic nie poradził.Sprawa wygląda następująco ( będę się streszczał )Od początku W czasie jazdy zauważyłem że temperatura silnika rośnie i zbliża się do czerwonego pola gdy minimalnie przekroczyła to już się zatrzymałem i zgasiłem silnik. Poszedł

BMW SERIA 5 E34 [E34] głowica w e34 silnik m20

Witam mam mały problem lub duży pękła mi dżwigienka popychacza zaworów na 3 cylindrze.Mam pytaniew m20 głowica jest przykręcana tymi samymi śrubami co cała klawiatura.problem z tym że nie chce odkręcać całej głowicymechanik mi podpowiedział że można z próbować odkręcić aparat z przodu ściągnąć koło rozrządu i może pujdzie wysunąć do przodu wałek gdzie chodzą po nim

BMW SERIA 3 E46 [e46] oil catch tank

montował juz ktoś w 330. troszke interesuje się tematem nie trzymających seri 330 jak i wciaganie oleju (u mnie narazie nie ma tego problemuale niedługo pewnie będzie ) powodem jest odmanie wyrabia i puszcza olej nie wiem ile w tym prawdy ale można sprawdzić narazie szukam miejsca na montażraz na jakiś czas trzeba wylać olejsyf więc musi być łatwo dostępny jestem tym zainteresowany httpallegro.ploil-catch-tank-zbiorn ... 60910.htmlco do montażu

- puszcza nadmiar w kolektor ssący - właśnie dlatego żeby ten syf nie trafił do układu olejowego a tu niestety masz tylko rurę z filtrem (jakiejś jakości ). Góra       starscream  Tytuł Re [e46] oil catch tankNapisane 26 maja 2013 1051  Zacna persona forum Wiek 30Posty 1830Lokalizacja Stalowa WolaBandon-Ireland Moje bmw

BMW SERIA 3 E36 [E36] Wysoka kompresja zużycie oleju problem (

Witam Panowie mam pytanie o wstępny kosztorys remontu M52B20. Auto gania jak trzeba nie muli zapala na dotyk - ale pije olejokoło litra miesięcznie przy przebiegu rzędu 1000km to dużo za dużo. Dziś podjechałem na pomiar kompresji no i tak (w zaokrągleniu)1 -142 - 983 - 154 - 155 - 106 - 15Wynika z tego że dół czyli pierścionki ale jak to wygląda z całą resztąmoże ktoś ostatnio robił taki remont Musze jakoś budżet rozplanować)

martinobmw napisał(a)eeeeeeeeee kolego zaworki zaworki się kłaniają na jakiej podstawie tak twierdzisz Przecież ciśnienie w tym silniku powinno oscylowac w granicy 11bar.Marky napisał(a)No właśnie mechanik twierdziżenie zaworki a pierścienie ciekawe bo ciśnienie spore więc czemu pierścienie Marky napisał(a)co oczywiście nie wyklucza zrobienia za jednym zamachem uszczelniaczy zaw.

BMW SERIA 3 E36 [ E36 ] wymiana uszczelki pod klawiatura

Ostatnio zauważyłem ze lekko poci mi sie silnik przy pierwszej uszczelce patrzac z gory (silnik m43) czyli chyba tzw uszczelak pod "klawiatura". Mam takie pytanie ile kosztuje wymiana takiej uszczelki ile sama uszczelka Może ktos ma jakis dobry linik z opisem wymiany i innych czynnosci przy wymianie tej uszcelki na co zwrocici uwage itd. Góra      

Rozumiem ze trzeba wymienic uszcelka zaworow jak i uszczelki srub Góra       BetaBoy  Tytuł Napisane 5 lipca 2009 1350  Częsty bywalec Posty 757Lokalizacja znana jako Wielkopolska wschodnia Moje bmw E36 x2 Kod silnika M50 i M52 Uszczelke kup sobie w ASO a uszczelki srub musisz wymienic jak beda juz stwardniale i kruche. I oczywiscie

BMW SERIA 3 E36 [E36] Pokrywa zaworów uszczelka malowanie dekla....

Witam. Koledzy poradźcie Muszę zmienić uszczelkę pod "klawiaturą" chciałem się poradzić jakiej firmy wybrać produkt. I jeszcze jedno pytanie. Uszczelka swoją drogą a czy pod śrubami też są jakieś uszczelki Czy śruby można przykręcić ręcznie czy też trzebapowinno się przykręcać kluczem z pomiarem momentu. Przyznam szczerze że nie zdejmowałem nigdy tego dekla ale chyba

BMW SERIA 5 E30 Metaliczny dzwiek pod kolektorem i szmer w BMW E30 1.8is-e

co moze stukac w silniku jesli hydraulika jest ok walek brzytwa.hydropopychacze ok. Co[ miedzy kolektorem ssacym a blokiem . w tych okolicach sBysz jakby klamka sie urwaBa ale co to moe by skoro jest ok. czyby wtryski potrafiBy wydawac taki dwik a spalanie stukowe czym to sie objawia to znaczy co powoduje spalanie stukowe

Siema Jak masz takie lekkie stukanie to są to hydrauliczne popychacze zaworów często padają w isach z resztą w prawie każdej e30. U mnie jest to samo jeden lekko zaczyna cykać. Jak lekko cyka przy zimnym silniku i potem ucichnie to jeszcze luz Jak ci walą na okragło to wymianka bo ci się klawiatura posypie. Koszt wymiany wszystkich 16 oczywiscie oryginały to ok 900-1000 zeta. Ja zamieników

BMW SERIA 3 problemy z silnikiempomocy 1.8is M42

witam mam problem a dokaldniej wsiadajac 2 dni temu rano do auta zapalam a auto jakby nie chodzilo na wszystkie gary po minucie sie uspokoilo i jest normalnie ale jak dluzej stoi zatrzela sie tak zachowywac po odpaleniu i nie wiem co moze sie dziac bo jak do tej pory mi sie nie zdazylo nigdy nic takiego silnik to 1.8is m42 co to moze byc wina swiecy kabli cewki czy czego

Też mam IS-a i robił podobnie do tego co opisujesz wydmuchało mi uszczelkę pod klawiaturą. Przewód odmy nie przód Wychodzi z pokrywy zaworów trzeba go przeczyścić albo ewentualnie wymienić. Jak chcesz mogę podesłać zdjęcie który to przewód dokładnie. A uszczelkę pod głowicą cała Auto nie straciło radykalnie mocy Co do białego dymu to normalne od gazu

BMW SERIA 3 E36 [E36] Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - pytania.

Witam podczas wymiany świec zauważyłem ślady oleju na "fajkach" także czas już na wymianę uszczelki. Operacja nie jest chyba zbyt skomplikowana ale mimo wszystko mam kilka pytań 1. Jak dokręcać śruby Chodzi mi o kolejność czy jest jakaś określona oraz siłę Czy od razu z "czuciem" do oporu czy dokręcać na rozgrzanym silniku a może po przejechaniu X kilometrów

do uszczelek pod głowicą owszem.Do uszczelek pod klawiaturą nie.Ja ogólnie dokręcam tak jak uszczelke pod głowicą czyli od środka i idąc po spirali ku zewnątrz.

BMW SERIA 3 Duże ubytki oleju...

Posiadam E36 323i. Od pewnego czasu borykam sie ze zbyt duzym poborem oleju przez moja "lalke".Razem z olejem znikneła takze moc.Autko za kazdym razem pali na dotyk i ma przejechane 230.000 km.Byłem już na diagnostyce komputerowej i nie mam zadnych błędów. Autko nie kopci mi w czasie jazdy jednak z kazdym km pobiera coraz weksze dawki oleju - 05 l. na 1000km.Autko jezdi na oleju MOTUL

Kolego najpierw zmień uszczelkę pod pokrywą klawiatury zanim silnik rozbierzesz. U mnie ten sam silnik i przez długi czas nei brał silnika nia gram aż pewnego razu po podróży 1000km zniknęło 0.5l z powrotem to samo. Wyciek był delikatny nie było śladów pod autem powiedziałbym że pocił się silnik od tyłu i widac to było tylko z kanału. Sprawa przypadkowo wyszła przy przeglądzie

BMW SERIA 3 E46 [E46] 323i ODMA

Witam chcę wymienić odmę buczy i takie tam mam M52TUB25 rok 98.10. w sklepie mi powiedział że do tego motoru są 4 rodzaje różnią się minimalnie wejściem wie ktoś może który i czemu aż 4 o co kaman Góra       Leo  Tytuł Re [E46] 323i ODMANapisane 25 kwietnia 2012 0004  Zacna persona forum Posty 1803 Moje bmw

Kostek napisał(a)Zatkana odma większe ciśnienie oleju czyli może wywalić uszczelki uszczelniacze zaworowe pierścienie może nawet podawać olej do przepustnicy i taki fajny dymek idzie z tyłu auta i takie tam "ogólnie nic poważnego" ale go straszysz ja przez niewiedze tak jeszdziłem z pół roku efekt uszczelka pod miska klawiatura i podstawa filtra pozatym naszczęscie sie nic nie stalo

killer23 napisał(a)Kostek napisał(a)Zatkana odma większe ciśnienie oleju czyli może wywalić uszczelki uszczelniacze zaworowe pierścienie może nawet podawać olej do przepustnicy i taki fajny dymek idzie z tyłu auta i takie tam "ogólnie nic poważnego" ale go straszysz ja przez niewiedze tak jeszdziłem z pół roku efekt uszczelka pod miska klawiatura i podstawa filtra pozatym

BMW SERIA 5 E36 2.0 m50 Guchotanie po wymianie zaworów wydechowych

witam ponownie auto wróciło od mechanika który skasował mnie na 1300 PLN za wymianę dwóch zawórów wydechowych. Auto łądnie pracuje teraz na wszystkich garnkach na jałowim pięknie się wkręca na obroty ale teraz podczas przyspieszania słychać mega głośne głośne gruchotanie Wczesniej tego wogole nie było słychać a teraz ogłos jest taki jakby ktoś zaczepił garnek do podwozia.

Masz rację Taifun byłu naprawiane gniazda dwa zawory wydechowe komplet uszczelek planowanie 150 pln uszczelka pod głowice faktura na 180 pln uszczelka pod pokrywę popychacz tez któryś był zużyty. ta cena była by dobra gdyby wszystko działalo poprawnienie mam tutaj pretensji. Ale jest gorzej niż przed naprawą. Dzisiaj zaprowadziłem do innego polecanego przez znajomą kupę aut u niego robią

BMW SERIA 5 E36 318 m40 nie chodzi na czwarty cylinder

witam.Mam taki problemsilnik m40 nie "chodzi" na czwartym cylindrze na wolnych obrotach telepie całym samochodem powyżej 2500obrmin już ciągnie dobrze.Zauważyłem że na czwartym cylindrze na zaworze wydechowym wytarty jest wałek(pozostałe krzywki są ok) dziwne bo po tej stronie po której ma luz między dzwigienką(zamknięty zawór)tak jakby popychacz się zacią zakupiłem więc

A kolego ciśnienie jak mierzyłeś Jak miałeś głowicę zdjętą to cylindry oblukałeś czy nie porysowane Z olejem jak Nie łyka I kwestia zaworu czy otwiera go jak trzeba bo piszesz że wałek polerowałeś(to już nowe wraz z kompletem się zakłada bo potem klocki wychodzą) Teraz może być dużo wycięty i już nie dociska zaworu jak powinien A po za tym ściąg pokrywę zaworówwykręć

BMW SERIA 5 E36 E36 318i M40 93r kilka pytań )

Witam Stałem sie szczesliwym posiadaczem bmw E36 318i w manualu silnik M40 93r bez gazu oczywiście Ponieważ mam ją ponad tydzień a chce ją po wyplacie jak najlepiej przygotowac do jazdy mam kilka pytań. 1. Wymiana rozrządu czy powinienem wiedzieć wiedzieć coś ważnego zanim oddam go do mechanika2. Wymiana oleju - jaki olej bedzie najlepszy w tym silniku (188 tys przebiegu ) 3. Jak poznam

Jak odpalasz rano to czy klekota klawiatura Czy cichnie po kilku sekundach czy klepie dalej. Jeśli klepie to musisz wymienić hydropopychacze i dźwigienki zaworowe.Możesz założyc dźwigienki z m43 możesz i do tego adapterki potrzeba na zawory założyć.Jak poznać czy klepie rozrząd Nic nie ma klepać stukać jak stuka to do wymiany. Co jedyne może to cichutko cykać to działające wtryski

BMW SERIA 5 E36 Pokrywa zaworów uszczelka malowanie dekla...

Witam. Koledzy poradźcie Muszę zmienić uszczelkę pod "klawiaturą" chciałem się poradzić jakiej firmy wybrać produkt. I jeszcze jedno pytanie. Uszczelka swoją drogą a czy pod śrubami też są jakieś uszczelki Czy śruby można przykręcić ręcznie czy też trzebapowinno się przykręcać kluczem z pomiarem momentu. Przyznam szczerze że nie zdejmowałem nigdy tego dekla ale chyba

BMW SERIA 5 E30 Biała maź pod klawiaturą

Witam Zauważyłem białą maź pod korkiem wlewu oleju odkręciłem pokrywę zaworów i okazało się że od strony odmy jest dużo biało-szarej mazi a bliżej korka czarna brunatna maź. Skąd to dziadostwo Fakt że auto jeździ tylko na krótkich dystansach ale żeby aż tyle wilgoci w oleju Dodam że płyn chłodniczy czysty. Czyżby aż tak felerny olej (Orlen Platinium 15W40).Druga sprawa - przy ozazji dokręcania pokrywy jedna śruba...... pękła - co robić

BMW SERIA 5 E30 m20b25 - brak sprezania

Witam od jakiegos czasu walcze ze swoim silnikiem-nie pali mi na jeden cylinder. Mechanicy nie byli w stanie jednoznacznie okreslic co go boli i polecili wymiane silnika. Sprawdzilem - stopien sprezania - brak stopnia sprezania na niepalacym cylindrze - szczelnosc zaworow na tym cylindrze - prawidlowa - pierscienie - w miare dobre - dolot mieszanki - ok (swieca jest mokra) - luz zaworowy - ustawiony

Barto napisał(a)ja tu czegos nie rozumiem piszesz ze brak stopnia sprężania - pewnie chodziło ci o ciśnienie prężania a piszesz ze szczelnosc zaworow i pierścieni prawidłowa jak dotego doszedłeś. Jak nie ma sprezania to albo pierścienie albo zawory także moze na oko sie zawor zamyka ale nie trzyma ale skoro widać jak pracuje klawiatura na sucho to dziwna sprawa krzywka pierścienie i zawory jezeli proba olejowa żle wyjdzie to zawory lub krzywka i tyle nie ma cudów.

BMW SERIA 5 E39 e39 528i m52 Gasnie na zimnym silniku

Witam wszystkich temat na jaki próbuje znaleźć odpowiedz może wydaje się ze już był na forach ale ja siedzę od rana cala sobotę i nic nie mogę znaleźć.A mianowicie chodzi o taki mały problem który mnie denerwuje i nie wiem jak się do tego zabrać.Po zapaleniu zimnego samochodu np.rano odpala elegancko normalnie ze saniem po czym kiedy powoli zejdzie ze sania do normalnych obrotów zaczyna

Przerabialem ten sam scenariusz... tak jak kolega kilka postow wyzej wspomnial uszczelniacze tloczkow vanosa bo u Ciebie sa 2 szt - to moze byc odpowiedzialne za nagly spadek obrotow i gasniecie tylko na zimnym natomiast swist moze powodowac odma jesli zdecydujesz sie na wymiane oringow na vanosie przy okazji wymiem uszczelke pod klawiatura i zawczasu trzeba pomyslec o polokroglej metalowej uszczelce

BMW SERIA 5 E39 Dym wydostajacy sie spod maski

Witam Dzisiaj zakupilem "nowy" samochod bmw 520i Touring w manualu z 2002r po faceliftingu. Wersja posiada w sumie wszystko oprocz skory ale to niebawem zostanie zmienione-czekam tylko na odpowiedni kaplet Jesli chodzi o problem to jak w tytule zaniepokoil mnie wydostajacy sie dym z pod maski. W momecie kiedy maska jest otwarta i kiedy silnik wrzuci sie na obroty 5 6 tys i troche przegazuje....z

jezeli są to na pewno spaliny no to przyczyny trzeba szukać od kolektora wydechowego w dół- jakaś drobna nieszczelność.jeżeli czuć bardziej olej niż spaliny to wtedy cieknie ci spod pokrywy zaworów na kolektor wydechowy i stąd ten dym- też pierdoła do wymiany uszczelka pod klawiaturą- jakieś 150pln 1h roboty...

BMW SERIA 7 E38 Uszczelka pod pokrywą zaworów 750iA

WitamPoci mi się silniczek dokładnie na uszczelce pod klawiaturą. Jak stanę przed silnikiem to jest to po prawej stronie.Jak wiadomo w V12 jest wszystko x2 więc uszczelki też są dwie. Czy wymieniać tylko jedną ta co się poci czy oby dwie Pozdro

BMW SERIA 7 E32 Głowica z silnika 732 do M30 730

Witam Jak w tytule tematu. Mam głowicę silnika M30 z bmw 732 ale z tego co wiem taka wersja występowała jedynie w E23. Moja głowica (mam silnik M30B30) to śmieć i chciałbym zapytać czy ta którą mam będzie pasowała Wydaje się być identyczna jednak uszczelka minimalnie jest inna i nie wiem czy uszczelka do E23 będzie pasowała do dołu mojego silnika Moja głowica ma także pojedynczą

nie chcąc zakładać nowego tematu odgrzebuję stary jednak tym razem zagwostka tyczy się M30B30 i M30B35 poszukuję informacji odnośnie różnic w głowicach tych silników rozważam transplancik całej głowicy z 3.5 do 3.0 lub przełożenie wałka 3.5 do 3.0 razem z klawiaturą i przy tej okazji pojawiają się takie wątpliwości - czy wałek M30B35 różni się parametrami od wałka M30B30

BMW SERIA 7 E32 Klekot zaworów mimo regulacji () M30 oraz tempomat

Po regulacji zaworów przeprowadzonej bardzo drobiazgowo (luz 03) silnik zaczął pracować duzo równiej i płynniej ale nie ustał charakterystyczny klekot. Jest on głośniejszy niż praca całego silnika i wydobywa się wyraźnie z pod pokrywy zaworów. Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić Druga sprawa tempomat-nie działa na nic nie reaguje a wcześniej działał. Czy to coś z elektroniczną

Marekustaw sobie na 0.25 to masz 40minut roboty i zobaczysz jak bedzie. Napewno jej nie zaszkodzisz a moze pomoc. jak jest duzy luz taki ze ewidentnie za głosno pracuje to tez jest niedobrze bo tym bardziej sie niszczy klawiatura. ja mam 0.25 i jest ok.

BMW SERIA 5 E39 [e39] 523i skrajnie dziwny przypadek

523i M52 1998 lipiec 2.5l 170km benzyna Witam przejrzałem wiele tematów wiele było podobnych do mojego przypadku ale żaden nie pomógł mi rozwiązać mojego problemu. Mianowicie sprawa dotyczy kopcenia na biało z rury wydechowej i smrodu spalin w kabinie ale tylko przy otwartym oknie lub szyberdachu. Kopcenie idzie w parze ze smrodem ale co najdziwniejsze nie kopci cały czas są dni ze nie puści

gruby wola napisał(a)co oznacza pod klawiatura) Pod pokrywą zaworów Gdy Ci smutno gdy Ci źle idź do kuchni nażryj sie -)

BMW SERIA 5 E34 [e34] Jakie sa obiawy jak pada cewka

Jakie sa obiawy jak pada cewka TYLNY NAPĘD JEST JAK SEXPO CO NA RĘCZNYMJAK MOŻNA DA W PIZ..

Fasola jak pada cewka w M50 to czuć to na rozgrzanym silniku z reguły przy niskich obrotach przy ruszaniu z miejsca ewidentna "dziura" w gazie auto najogólniej rzecz ujmując się "potyka" tudzież "zajączkuje" (to trwa zaledwie mniej niż sekunde) potrafi to jednak nieźle wkurzyć. Miałem uszkodzone dwie w poprzednim aucie cena niezbyt wygórowana zdaje się że coś

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi