części samochodowe nanodatex

bmw e46 zawias tylnej klapy

Pytania i odpowiedzi: bmw e46 zawias tylnej klapy

BMW SERIA 5 E39 [E39] AWARIA TYLNEJ KLAPY WYCIERACZKI POMOCY

WitamPrzeszukałem całe forum i nie znalazłem nic co mogło by mnie naprowadzić na trop jak uporać się z usterką w mojej buni.Mam taki problem że jak próbowałem otworzyć tylna klapę to zamek odskoczył ale nie otworzył się i teraz klapa jest w pozycji zatrzaśnięta ale nie dociągnięta przez automat.Jak wciskam przycisk obojętnie czy w klapie w kabinie czy tez pilocie to automat próbuje

kolego a wiesz jak się dobrać do wiązki Góra       ded  Tytuł Re [E39] AWARIA tylnej klapy WYCIERACZKI POMOCYNapisane 15 lutego 2012 1804  Uzależniony od forum ) Wiek 26Posty 4483Lokalizacja Ciechanów Moje bmw e39 Kod silnika m52b28 Garaż viewtopic.phpf6&t129398&start0 Zdejmij plastikowe obudowy zawiasow klapy. Wiazki

BMW SERIA 3 E46 [E46] SPRYSKIWACZ TYLNEJ SZYBY 320D

witam 1.plyn jest 2.pompa dziala 3.pioro chodzi 4.plyn wylewa sie spod owiewki na klapie a nie ze spryskiwacza jak ta owiewke rozebracpodejrzewam ze waz spadl. Ostatnio edytowano 28 marca 2009 1324 przez szymi13 łącznie edytowano 1 raz Góra       pala127  Tytuł Napisane 15 sierpnia 2009 1029  Poszukaj zanim zapytasz

BMW SERIA 5 E46 330d Kontrolka tylnej klapy

Witam jako że jest to mój pierwszy temat na forum mam wielką nadzieje że nie zostanę od razu zbesztany z wyszukiwarki korzystam prawidłowo ale niestety odpowiedzi nie znalazłem . Mianowicie problem wygląda następująco Kupiłem bmw z 2000 po uderzeniu w tył wszystko byłoby ok gdyby nie paląca się kontrolka od otwartej tylnej klapy gdzie zacząć szukać który czujnik i czy jest to tylko

to jest kontrolka od tylnej klapy mi się zapaliła bo urwał się przewód w osłonie gumowej po prawej stronie przy zawiasie

BMW SERIA 5 E46 3XX - touring. Wymiana anteny GSM

Witam kupilem sobie antenkę sirio triflex i chciałem ją zamontować w miejsce patyka od fabrycznej anteny do gsm w moim touringu e46.Pół dnia rozkręcałem podsufitkę i po całej robocie okazało się że pod punktem montażu anteny na dachu jest zaspawany profil wzmacniający dach i utrzymujący zawiasy tylnej klapy. Coś mi się nie chce wierzyć że demontażwymiana anteny jest niemożliwy.Mieliście już kiedyś doczynienia z taką operacją Jak zdjąć antenę na dachu

BMW SERIA 5 E90 E91 E92 E93 Jak naprawić kable przy zawiasach tylnej klapy w kombi

1. Jak dostać się do kabli które łączą tylną klapę w kombi z nadwoziem Chodzi o te przy zawiasach. Kable są w takich gumowych karbowanych peszlach ale nie wiem jak się do tego dobrać.2. W której wiązce idą kable związane z tylną wycieraczką Jak spojrzeć na zdjęcie to są 3 wiązki jedna po lewej stronie i dwie po prawej (wewnętrzna i zewnętrzna)

Natek ściągnij peszel pociągnij za kabel. Ja miałem tak w e46 co prawda sedan ale sytuacja podobna - u mnie akurat kabel przetarty był w gumowym peszlu najzwyczajniej się przełamał. Elektryk polutował i było git. Podejrzewam że u Ciebie też będzie przełamany w miejscu gdzie przewód najczęściej pracuje - jest załamany w momencie zamknięcia bagażnika.Pzdr.

BMW SERIA 5 E46 Pytanie o otwieranie tylnej klapy w e46.

Witam Mam mały problem otóz tyną klape moge otworzyc ale tylko z pilota. Czy moze byc spalony jakis bezpiecznik czy cos z tym przełącznikiem jest. Miał moze ktos taki przypadek. Pozdrawiam

Jezeli chodzi o samo otwieranie to mysle ze same mocniejsze silowniki nic nie pomoga. Musi byc jeszcze jakas sprezyna na tych zawiasach ktora przezwyciezyla by te bezwladnosc ktora jest zaraz po odskoczeniu klapy. A pozniej to mysle ze samo by poszlo. Takze silowniki bym narazie zostawil a jedynie pomyslal nad sprezynami. Niby jest jakies miejsce zeby je zamontowac na tych zawiasach takie koleczko

Kobi07 napisał(a)Jezeli chodzi o samo otwieranie to mysle ze same mocniejsze silowniki nic nie pomoga. Musi byc jeszcze jakas sprezyna na tych zawiasach ktora przezwyciezyla by te bezwladnosc ktora jest zaraz po odskoczeniu klapy. A pozniej to mysle ze samo by poszlo. Takze silowniki bym narazie zostawil a jedynie pomyslal nad sprezynami. Niby jest jakies miejsce zeby je zamontowac na tych zawiasach

BMW SERIA 5 E39 [E39] tylna wycieraczka nie działa

Mam problem z tylną wycieraczką i spryskiwaczem - sprawdziłem bezpiecznik jest dobry. Wycieraczka nie działa nawet nie słychać że silnik od wycieraczki brzeczy. Czy jestem w stanie sam coś zrobić czy mam jechać do elektryka Jak tam się dostać do tego silnika i okablowania e39 touring Z góry dzięki

na szybie .silniczek nie bedzie pracowal przy otwartej klapie jak sprawdzasz.musi byc zamknieta albo uszkodzony wylacznik w tylnej klapie z centralnego zamka . Góra       marcin_bialy21  Tytuł Re [E39] tylna wycieraczka nie działaNapisane 17 marca 2010 2155  Poszukaj zanim zapytasz Wiek 28Posty 14Lokalizacja SULEJÓWEK Moje bmw

BMW SERIA 5 E34 [E34] touring Nie działa wycieraczka i spryskiwacz w klapie

nie dziala wycieraczka bo zapieczonaale co ze spryskiwaczem HELP Ostatnio edytowano 7 czerwca 2008 1934 przez stambi łącznie edytowano 1 raz Góra       Matzerath  Tytuł Napisane 11 marca 2008 1907  Poszukaj zanim zapytasz Posty 24Lokalizacja Bydgoszcz Mam to samo. Pompa spryskiwacza mi zdedziła. Nowa droga - coś

zbigniewst ale spoko spoko z mojej strony zero zarzutu mam nadzieję że tego tak nie odebrałeś Góra       Konrad_ef  Tytuł Napisane 12 marca 2008 2322  Forumowicz Posty 449Lokalizacja CzęstochowaWrocław Moje bmw e46 Touring KotSylwester napisał(a)Myślę że część problemów może wynikać właśnie z przetartych kabelków.

BMW SERIA 5 E46 320d przełamany przewód tylnej klapy

Witam zauwazyłem otwierając tylna klape (kombi) mam przełamany do polowy przewód prawa strona(przy górnym zawiasie) chciałbym zapytac od czego ten przewód jest i co sie stanie jak sie całkiem złamie jak sie fachowo nazywa gdzie go dostane jak sie go wymienia .

BMW SERIA 5 E46 320d [Touring] Zawiasy szyby w tylnej klapie.

Blisko rok temu kupiłem e46 touring i z szybą w klapie nie było żadnego problemu. Teraz na wiosnę coś przestawiło się na zawiasach lub pękłowygięłoułamało. Efektem tego jest że szyba (klapa leży OK) z prawej strony opada dużo niżej i ugniata mocno uszczelkę natomiast z lewej unosi się do góry. Po drugie po zamknięciu szyby szczelina pomiędzy spojlerem na klapie a krawędzią

Regulacja szyby w tylnej klapie w touringu to faktycznie niezła zabawa. Wymieniałem ją u siebie bo zrobił się problem z ogrzewaniem na ustawianie zeszła mi chyba godzina. Oprócz śrub na których można wyregulować położenie są tam jeszcze dodatkowo metalowe podkładki pod zawiasy. Może poluzowała się jakaś śruba i wysunęła podkładka Wystarczy parę milimetrów różnicy przy mocowaniu

BMW SERIA 5 E46 Naprawa zamka szyby w klapie - touring

Witam Mam problem z kochana szyba w tylnej klapie w 320d touring 2001r. . Poszukawialem juz na tym forum informacji o tym problemie lecz znalazlem jedynie opis co zrobic kiedy szyba sama opada badz sie unosi a ja mam inny problem Otoz nie dziala mi prawidlowo sam zamek tej klapy ...gdy nacisne przycisk przy wycieraczce to szyba nie chce sie odblokowac ... a potem (na ogol po tym jak sie przekreci

BMW SERIA 5 E90 E91 E92 E93 NIe działa zamek tylnej szyby w klapie kombi.

Tak nagle bez oznak przestała się otwierać szyba w tylnej klapie kombi. Jak myślicie zamek czy kable poszły pytam zanim serwis mnie wydoi . Albo może wiecie kto w Poznaniu ma wiedzę aby to naprawić lub zna się na bmw.

Przerabiałem temat klapy w e46 Kombi przerwane przewody na zawiasach pod osłona.Mój znajomy miał to samo w E60 i kolejny E90 także na 99% przewody w klapie.(łączenie na zawiasach)

crejzus napisał(a)Przerabiałem temat klapy w e46 Kombi przerwane przewody na zawiasach pod osłona.Mój znajomy miał to samo w E60 i kolejny E90 także na 99% przewody w klapie.(łączenie na zawiasach)

Przykładowe oferty części samochodowych bmw e46 zawias tylnej klapy

  • BMW E46 zawias tylnej klapy lewy zawiasy siłownik - Żmigród (50.00PLN)
  • BMW E46 zawias tylnej klapy prawy zawiasy siłownik - Żmigród (50.00PLN)
  • BMW E46 zawias tylnej klapy lewy zawiasy siłownik - Żmigród (50.00PLN)
  • BMW E46 zawias tylnej klapy prawy zawiasy siłownik - Żmigród (50.00PLN)
  • BMW E46 zawias tylnej klapy lewy zawiasy siłownik - Żmigród (50.00PLN)
  • BMW E46 zawias tylnej klapy prawy zawiasy siłownik - Żmigród (50.00PLN)
  • BMW E46 zawias tylnej klapy lewy zawiasy siłownik - Żmigród (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi