części samochodowe nanodatex

bmw e39 pompa progowa objawy

Samochody związane z zapytaniem bmw e39 pompa progowa objawy

Pytania i odpowiedzi: bmw e39 pompa progowa objawy

BMW SERIES 5 E39 e39 530d pompa progowa - objawy

Witam. Czy słaba pompa progowa może objawiać się delikatnymi drganiami na biegu jałowym oraz spadkiem mocy Na wolnych obrotach mam 38 bara ale okolo 2600 obr jest juz okolo 30 barów. Raz już miałem ze musiałem klupnąć w nią aby autko zapaliło.

Moja pompa jak padała to autko na wolnych chodziło poprawnie tylko przy pełnym obciązeniu były krzywe jazdy zmuła chmura za autem i drgania. Jak silnik nierówno chodzi to prędzej coś w układzie wysokiego ciśnienia. Zerknij na korekty wtryskiwaczy ew próba przelewowa i zobaczysz w jakim są stanie. Najłatwiej to popatrzeć w inpie na live data.

jakie mogą być wartości korekty wtrysków Co do drgan to przy 4 tys obr. szarpie i jest kiepsko

No to jak przy 4 tyś już słabiutko to pewnie progowa leży. Zdrowy silnik przy sprawnej progowej ciągnie do końca bez zająknięcia. Korekty nie powinny przekraczać 1 w żadną stronę jak się bardzo rozjechały to możliwe że wtryskiwacze już nie dawkują tak jak powinny.

mi jak padała pompa to podczas jazdy nie miałem żadnych objawów po prostu kiedyś mi nie zapalił poczytałem na forum i kopniak w podłogę i auto zaskoczyło chodził 3 dni i znów nie zapalił po podpięciu pod INPE ciśnienie na jałowym 36 bara ale podczas jazdy zero straty mocy raz podpiąłem INPE kiedy nie odpalał na pompie ciśnienie 05 bara kopniak w podłogę i bryczka zapaliła teraz już jest nowa pompa i problem zniknął

BMW SERIES 5 E39 [e39] Pompa progowa (wysokiego ciśnienia). Czy pada

Witam znalazłem wiele postów na ten temat jednakże nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Doczytałem ze jeśli pompa wysokiego ciśnienia pada to są objawy jakby na chwile odcinało paliwo i ze spadek mocy jest. Mianowicie niedawno nabyłem bmw 523i z gazem 96r. i jakoś od początku nie podobało mi się to gdyż auto jak na 25 litra powinno lepiej iść. Czasami na trasie średnio

witaj spadek mocy to nie jest wina pompy progowej tylko czegoś innegopompa progowa daje objawy od ciecia paliwa bo się zawiesza a po drugie bmw za bardzo nie trawią gazu sprawdź filterek przy reduktoże gazu możne pomorze a jak nie to czeka cię wyregulowanie instalacji gazowej (reduktora)

BMW SERIES 5 E39 pompa progowa w 530 d

witam mam problem z pompą progową prawdopodobnie pada pytanko moje to jakie powinna mieć ciśnienie w czasie jałowej pracy silnika oraz jakie w czasie jazdy a drugie pytanie to jaką pompę kupić nową oryginalną firmową pierburg ( sporo kosztuje) czy może jakiś zamiennik ( oczywiście żadna china) jaki(firma wrc hiszpańskaco to jest). a może oryginalną po regeneracji i jeszcze gdzie

To ja sie podepne pod temat. Moja 530d slabo przyspiesza a na wyzszych obrotach praktycznie przyspieszenia nie ma wcale - zachowuje sie tak jak by miala za chwile stanac. Czy takie sa objawy padajacej pompy progowej

Najbardziej charakterystycznym objawem padającej pompy progowej jest problem z odpaleniem gdyż ta pompa w głównej mierze odpowiada właśnie za moment odpalenia auta. Ale jeśli już auto odpali to w trakcie jazdy od jakichś obrotów auto przestaje ciągnąć i zaczyna być mułowate. Tak więc Twoje objawy mogą być związane z awarią popmy progowej. Pzdr.

Jak najbardziej. Gdzieś rok czasu mialem takie objawy zanim zaczeła burczeć że auto w ktorymś momencie nie odpaliło (za godz. dopiero). objawy miałem takie że jadąc w trasie gdy chciałem ponownie dać w buta i obroty były wysokie to nie było nagle ciągu jakby turbo nie dmuchało. Dopiero zmiana biegu na wyzszy pozwolila na wyprzedzenie (bo obroty spadły). Nie wiedziałem co dolega temu

BMW SERIES 5 E39 Czyżby pompa progowa Może coś innego

Witam Najpierw napiszę że pół nocy do teraz czytałem posty w internecie i forum klubowym jednak jest tyle możliwości że sam się gubię dlatego wstawiam tak dokładne dane bo może ktoś łebski coś wymyśli w moim przypadku). (Auto e39 530d Touring Automat z 10.2001 silnik M57 klapki wywalone po zakupie auta. Aktualny prawdziwy przebieg 181 tys potwierdzony w ASO nie bierze oleju wogóle

Szkoda że w moim autku diagnoza nie przebiegła tak sprawnie przez naszych mech. jak tu na forum. objawy były jw. z tym że autko nie opalało za pierwszym razem od dłuższego czasu i pojawiała kontrolka pogorszenia skł. spalin (odp. mech. te auta tak mają ) falujące obroty brak mocy - kangurki ale i też nawet przy 30l paliwa nagrzana potrafiła gasnąć - żadnego buczenia. Wymienili wszystkie

diagnozy bo ma do tego odpowiedni sprzęt i doświadczenie. Po kolejnym odstawieniu do niego auta lawetą po zjeździe z niemieckiej autostrady wgrał mi ponownie nowe oprogramowanie a że oczywiście nic to nie dało więc powiedział iż padł komp (podejrzewam że zrobił to na odczepke bo nie mógł znaleźć przyczyny). To była moja ostatnia wizyta u niego. W nieautoryzowanym serwisie bmw

BMW SERIES 5 E39 [e39]nie odpala błędy z Inpy powód - pompa progowa

Witam nie mogę odpalić mojej piątki rozrusznik kręci ale silnik nie odpala podłączyłem kompa i wyszły takie błędy 2550 rail pressure control at start 4074 pre-supply pressure monitoring trochę szukałem i w sumie do końca nie wiem bo może być czujnik ciśnienia paliwa może być pompa podprogowa a nawet któryś z wtrysków dodam że kilka dni temu lutowałem kable przy czujniku przy

regulator ciśnienia znajduje się na szynie CR bez zdjęcia kolektora dolotowego się nie obejdzie. Jakie masz objawy Pompę można łatwo wyjąć i sprawdzić z regulatorem jest gorzej.

BMW SERIES 5 E39 pompa progowa

witam prosze o jakieś fotki jak zdemontować pompe progową jaką najlepiej kupić i gdzie .Bo z tego co wyczytałem na forum jak coś buczy przy odpalaniu po lewej stronie to będzie ta pompa.

przecież jak buczy to działa masz jakieś niedomagania poczytaj poszukaj czy masz jakieś objawy wskazujące na wadę pompy chyba ze masz za dużo kasy.

BMW SERIES 5 E39 e39 30d 2001r - pompa paliwa nie odpala Gaśnie.

Witam pojawiał sie problem z wskaźnikiem paliwa ale nie zwracałem na to uwagi po jakimś czasie auto mi na zakrecie zgasło przy małej ilości paliwa a ostatnio nie chcialo odpalić przychodze po godzinie pali na dotyk. Lub chodzi na wolnych obrotach wszystko ok po chwili zaczyna nierówno chodzić i potrafi zgasnąć potem odpala bez problemu. Filtry wszystkie nowe jeżdze dużo na rezerwie obstaiwam

Pompka w baku pracuje cały czas tak samo jak progowa. Jakie sa objawy uszkodzenia Ano takie progowa jest słaba jeśli auto nie ma mocy powyżej 3 tyś rpm. po prostu ze zużycia nie trzyma ciśnienia jeśli padła całkiem nie da się odpalić auta. Dlaczego raz pali a raz nie Zazwyczaj pompa progowa się zawiesza (ew jej przekaźnik-siedzi w boczku bagażnika) czasem wystarczy potupać w podłogę

BMW SERIES 5 E39 Czy to pompa wysokiego ciśnienia

Witam Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem bmw e39 530 D z 1999 r. Problem w tym że jak dodaję gazu samochód nie ma ciągu (szczególnie na wysokich obrotach) Usterka raz na jakiś czas znika potem za każdym razem się powtarza. Czy sądzicie że może to być powiązane z pompą wyokiego ciśnienia Pozdr. LKowalewski

Proponuje pojechać na dobrą diagnostykę. Takie objawy mogą oznaczać wiele usterek ale jako 1 sprawdził bym ciśnienie wstępne jakie daje pompa progowa i regulator ciśnienia na pompie CR. Pozdrawiam.

BMW SERIES 5 E39 [e39] Czy to pompa wys. ciśnienia E39 525d - help me

Witajcie Jestem tu nowy więc za popełnione gafy na wstępie przepraszam. Od kilku dni mam problem ze swoją Becią. Obroty max do 3000 na każdym biegu. Zdarzyło się że po przejechaniu 3 km. po zgaszeniu nie zapaliła. Dopiero na drugi dzień jak była zimna to zapaliła bez problemu. Zdarzyło mi się to raz. Obecnie odpala bez najmniejszego problemu. Byłem u jednego gościa który po podpięciu

Witam objawy pasuja raczej na padającą pompę progową. Sprawdz czy po przekreceniu stacyjki w pozycje 1 głośno pracuje. Jesli tak to prawdopodobienstwo pompy progowe zwieksza sie. A jesli nie zapala to postukaj czy potupaj kilka razy w podłoge blisko progu od str. kierowcy. Powinno pomoc w odpaleniu. Sprawdz tez cisnienie - prawidłowe cisnienie pompy progowej powinno miec co najmniej 35 bara.

BMW SERIES 5 E39 [e39] 530d Ciśnienie paliwa Pompka progowazbiornikowa

Witam kolegów zwracam się z prośba o radę w mojej sprawie otóż sprawiłem sobie 530d 184 w manualu z 98r i jest z nim pewien problem.. generalnie silnik pracuje dość ładnie tylko jest problem z mocą niby auto ciągnie ale tylko do 35tyś rpm drugą sprawą jest to że auto nie odpala jak ma mało paliwa tzn 15L w baku oraz nawet gdy ma więcej ale stoi na wzniesieniu i grawitacja gra na niekorzyść.

Witajcie ponownie Kurna nie wiem co się dzieje z buńką dzisiaj podszedłem do auta nawet nie z zamiarem jeżdżenia a zwyczajnego sprawdzenia oleju bo auto stało 1-2dni na płaskim to myślę -kiedy jak nie teraz No i sprawdziłem wszystko git...No i myślę jest minus 10stopni aa sprawdzę czy zapali No i wchodzę przekręcam kluczyk pojawia się wszystko to co zazwyczaj się pojawia z jednym

BMW SERIES 5 E39 Brak mocy na 4 biegu

Witam Mam problem z moim bmw 5 e39. Otóż gdy nim jade to na 1 2 i 3 biegu normalnie się rozpędza a gdy wrzuce 4 bieg to nie może dojść do 4 tysięcy obrotów i zaczyna pierdzieć i dalej nie chce jechać - tak jakby brakowało paliwa. Proszę o fachową pomoc.

Odpowiedz krótkakładz się pod samochód i wymień progówke viewtopic.phpf72&t146418&p1044635&hilitpompaprogowap1044635 viewtopic.phpf72&t149089&p1063171&hilitpompaprogowap1063171 viewtopic.phpf72&t119112&p1110574&hilitpompaprogowap1110574 viewtopic.phpf72&t147194&p1059619&hilitpompaprogowap1059619 viewtopic.phpf72&t150267&p1075249&hilitpompaprogowap1075249 Poczytaj sobie te postytylko dokładniemasz

BMW SERIES 5 E39 falujace obroty auto gasnie e39 3.0d

Prosze o pomoc.na wolnych obrotach jak auto stoji nie raz zaczyna chodzic nie rowno obroty faluja i gasnie najczesciej na swiatlach jak stoi.Dzis 2 razy zdarzylo mi sie ze auto podczas jazdy zgaslo nagle stracil cala moc i od razu gasl.po zatrzymaniu i zapaleniu ponownie auto jedzie ma moc nie kopci nie dymi jedzie idealnie .drugim razem jak zgasl podczas jazdy to nie chcial odpalic poczekalem 2-3

Witam. Byłem na testach układu paliwa i wynikło że wtryski pracuja idealnie ( niestety objaw szarpania nie pojawił sie ). Natomiast wyskoczyło iż pompa progowa sie wiesza. Daje za male cisnienie a jak sie kopnie w próg to sie poprawia. Zastanawiam sie tylko czy pompa progowa moze dawac takie objawy ja wczesniej napisałem. Przeciez pompa raczej padajac nie pozwala sie wkrecic na obroty lub

BMW SERIES 5 E39 [E39] BMW 530d 2001 brak mocy

Witam Panstwa jestem nowym uzytkownikiem forum wiec chcialbym wykorzystac ta okazje do przedstawienia siebie mojego bmw i jednoczesnie problemu z nim Lukasz bmw e39 530d 2001 Miesiac temu kupilem niesprawny samochod - brak mocy. Na poczatek wymienilem czujnik przy turbinie (oryginalny bmw) - brak zmian. Nastepnie przeplywomierz (BOSCH) - jest poprawa ale jesli na wolnych obrotach (800 rpm) dam wiecej

Takie same objawy miala 25d 163. Wysiadla pompa progowa. Nie dawala cisnienia w ogole i samochod nie mial w ogole mocy. Sprawdzilbym cisnienia na pompach. progowa chyba powinna dawac niecale 4 bary na wolnych obrotach.

BMW SERIES 5 E39 M57 wyjaśnienie przeływu paliwa przez bak jak to działa

Witam wszystkich zainteresowanych którzy mniej więcej chcą się dowiedzieć jak w naszych e39 zachowuje się paliwo w baku co skąd i dlaczego płynie przez co oraz co z czym jest połączone Sam spotkałem się z problemem gaśnięcia poniżej 15 litrów w baku dziwnym przelewaniem się paliwa i nie możliwością odgadnięcia dlaczego tak się dzieje więc przy okazji remontu zawieszenia wybebeszyłem

Sprawa wygląda u mnie tak pompa zbiornikowa działa ale po zdjęciu z krućca węża którym paliwo idzie do progowej po włączeniu zapłonu paliwo nie leci. Ten zawór zwrotny jest tak mocny że nie puszcza paliwa gdy pracuje tylko zbiornikowa pompa natomiast progowa spokojnie zasysa paliwo. Nie wiem czy to normalne czy pompa w zbiorniku daje zbyt małe ciśnienie lub coś nie tak jest z zaworem

BMW SERIES 5 E39 Problem z ciśnieniem paliwa. 525d 2001rok

Witam. Problem polega na tym że podczas przyspieszania wyskakuje mi błąd FUEL INJECTON SYSTEM. Następstwem tego błędu jest brak przyspieszenia i dziwny dźwięk silnika lecz samochód nie gaśnie ani nie kopci. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem znika i jest wszystko w porządku. Byłem u mechanika który podpiął pod komputer i stwierdził że jest niskie ciśnienie paliwa. pompa jest

Słabnąca pompa progowa lub ogranicznik ciśnienia za nią często dają takie objawy. Test na wykluczanie jest prosty zaciskasz wężyk za ogranicznikiem i sprawdzasz czy ciśnienie paliwa za pompą progową rośnie czy jest bez zmian. Jak wzrasta do odpowiedniej wartości to winny ogranicznik jak takie samo to słaba pompa. Pompy najlepiej tylko pierburg pozostałe nie dają rady. Ciśnienie sprawdzisz w inpie w live data lub wpinasz się manometrem w układ.

BMW SERIES 5 E39 [e39] 530d nie równa praca silnika

Witam ostatnio mam ciągłe problemy z nierówna pracą silnika zacznę od tego iż jakieś 2 miesiące temu jechałem autkiem do domu wieczorem i auto mi zgasło gdy poziom paliwa spadł do 15L ropy... laptop INPA i słabe ciśnienie pompy progowej dolałem paliwa - pompa zaczęła pracować 38-4mbar i OK odpaliła bunia - czyli pompa w baku poszła sie j... pompa progowa dwuletnia oryginał Natomiast

BMW SERIES 5 E39 BMW 525d nie odpala

Witam posiadam dość typowy problem tylko wszystkie objawy opisane nie sprawdzają się w moim przypadku. Auto rano nie odpala muszę kilkanaście razy przekręcać kluczykiem pukanie w pompę progową też nie pomaga (dodam że kupiłem nową i jest tak samo). Jak odkręcę wąż zasilający pompę progowa i chce uruchomić auto to z węża nie leci paliwo. Czy może być uszkodzona pompa w zbiorniku

BMW SERIES 5 E39 [e39] Problem z autem 530d Gaśnie....

Witam wszystkich zarejestrowałam się na tym forum ponieważ mam problem. Od pewnego czasu jestem szczęśliwą posiadaczką bmw e39.. 3.0 d. Mam problem który już mnie denerwuje a więc tak zaczęło się od tego że auto zgasło podczas jazdy przez pewien czas odpalało na tzw plaku i do mechanika udało się go zaprowadzić. Zostały wymienione czujnik na listwie ciśnienia i czujnik przy pompie

Witam miałem podobne objawy problemem była pompa paliwa (progowa) zawieszała sie i nie podawała odpowiedniego ciśnienia i samochód gasł.... dodam ze miałem założoną ori a zaczęła świrować po 3 latach od wymiany U mnie niestety wiekszym problemem okazała sie pompa CR i uszkodzony uszczelniacz plus w efekcie pompa do wymiany

BMW SERIES 5 E39 [e39] 530D 99 NIE ODPALA

WITAM wszystkich miłosników tej wspaniałej marki jestem nowym uzytkownikiem forum i zwracam się do Was z prośbą o POMOC. Mam Problem z moim bmw 530d 99 od miesiąca zaden mechanik nie moze mi pomoc określic jaka jest przyczyna ze auto nie jest w stanie odpalić auto zgasło podczas jazdy i od tamtej pory mam wielki problem ZrobiłemSprawdziłem Ciśnienie podaje odpowiednie pompki paliwowe

Teraz przeglądając forum zauważyłem że się takie rzeczy praktykuje. Ktoś z forum jest z okolic Gorzowa Wlkp W razie gdybym kogoś zainteresował opisanymi wyżej objawami- przyczyną była pompa wtryskowa. Jak ma za male ciśnienie może nierówno palić i stąd trzęsienie silnikiem a jak pompa całkiem siadła i przestała podawać min. 400bar na wolnych to silnik nie chciał zapalić. Gdyby

BMW SERIES 5 E39 530D - dziwny brak mocy

Witam Znowu mam problem z bmw i to przed urlopem Auto to e39 2001r 530D w automacie. Stalo sie to dzisiaj. Jechałem przez miasto wolno na niskich obrotach ale na rezerwie paliwa. Chciałem gwałtownie przyspieszyć i ... brak mocy. Auto wkręca sie na wysokie obroty ale wolniej niż zawsze. Od razu zatankowałem paliwo (tankuje shell v-power). Auto już się nie naprawiło samo Podłączyłem od razu

pompa progowa pod obciążeniem schodzi do 3.3-3.5 bara i jest to normalne a na biegu jałowym ma ok. 38 bara. objawy o jakich pisze kolega polowiec nie wskazują na problemy z progówką W dodatku jeśli na rozgrzanym silniku masz problem z odpaleniem silnika to objawy wskazują na pompę wstępną znajdującą się od spodu pod fotelem kierowcy. Ponadto pompa ta zabezpieczona jest przed spaleniem

BMW SERIES 5 E39 [e39] czujnik położenia wałka

Koledzy mam pytanie... gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu silnik 2.0 Pb 97r. czy jest on widoczny po otworzeniu maski i czy skomplikowana jest jego wymiana Jeszcze jedno pytanie... auto mam w automacie i koła tył 2554017 to czy aż tak mi muli auto przez takie kapcie czy po prostu pada czujnik bo ruszając samochód jest słaby dopiero po przekroczeniu 3500 i wyżej obrotów

Witam Podepnę się pod temat. Mój bocian-power od miesiąca zaczyna się buntować. objawy - zimny silnik - kręci od ręki - gorący silnik - kręci od ręki pod warunkiem że odpali się go do ok. 30-45 minut po zgaszeniu silnika - 45 minut od odpalenia silnika do około 2.5-3 godziny - nie odpala W momencie gdy nie odpala - rozrusznik kręci czasem tak jakby złapie na moment iskrę po czym puszcza

BMW SERIES 5 E39 E39 3.0d problem z odpalaniem

witam wszystkich kolegów i proszę was o pomoc a mianowicie e39 30d 1999r autko ma problem z odpaleniem a mianowicie nieraz odpala za pierwszym razem tak jak by nic się nie stało a innym razem nie chce za pierwszym razem tylko kreci cofam kluczyk i przekręcam go następny raz i autko odpala od razu podłączyłem autko pod kompa i pokazuje mi nastepujace błedy moduł komfortu czujnik pedału

Sprawdź jeszcze kolego przekaźnik sterujący pompą progową. Też miałem identyczne objawy jak ty i to właśnie przekaźnik się zawieszał przez co pompa nie startowała. Pomagało właśnie przekręcenie kluczyka drugi raz po kilku miesiącach musiałem przekręcać kilka razy aż werszcie całkiem padł. W bagażniku po prawej stronie nad akumulatorem masz 3 zielone kostki - to przekaźniki.

BMW SERIES 5 E39 jakie e39

Witam wszystkich Przymierzam się do kupna e39 w dieslu rocznik od 2001 w górę obecnie posiadam e46 w dieslu 150km.Jaki byście mi polecili silnik czy 2 litry nie jest za mały i jak siś sprawują silniki diesla w e39 Czekam na wasze opinie z góry dzieki

Dlatego podałem już wartości z doliczoną połówką do tego co komp pokazuje Co do pompy progowej - w progu lewym na wysokości fotela kierowcy. Jest to pompa wspomagająca zasilanie paliwem. Jeśli padnie to objawy są następujące - nie odpalisz auta (najlepiej wtedy potupać nogami w podłogę siedząc na siedzeniu) - najczęściej po takiej kuracji za którymś razem odpala (pamiętać tylko

BMW SERIES 5 E39 problem z odpalaniem 3.0d

Czesc wam koledzy.posiadam bmw39 3.0 d z roku 2000 i problemem jest dziwna sytuacja bo Nie odbywa Sie to codziennie a chodzi o to ze przejezdze kilka kilkanascie kilometrow w miedzy czasie gaszony silnik I zapalany i wszystko ok. A przy kolejnej probie odpalenia krece.Nie odpala.w silniku slychac syczenie dochodzace gdzies za filtrem paliwa w kierunu silnka Nie jestem w stanie wypatrzec co I gdzie.samochod

Jedne z opcji 1. pompa progowa (za małe ciśnienie na listwe podaje) 2. pompa może być ok ale np. może być sparciały wężyk paliwowy przed albo za pompą (tak było u mnie) - dostawało sie tez przez to lewe powietrze. 3. Przelewający jeden z wtrysków (zwykle pierwszy od kabiny) - tak tez było u mnie. objawy jakie mialem Zwykle na zimnym silniku (czyli np. rano po calej nocy) auto paliło

BMW SERIES 5 E39 witam potrzebuje porady bmw 525tds 1999r.

witam wszsytkich jestem tu nowy i mam takie pytanko do was. We wtorek zamikeniam sie z golfa IV na bmw e39 525tds kombi 1999r co sadzicie o tej zamianie bmw w automacie ma chyba pelne wyposazenie procz nawigacji podpowiedzcie na co zwracac uwage przy ogladaniu. Pozdrawiam

Jezeli ponizej 15 litrow auto stanelo i nie chcialo jechac to pompa paliwa w baku luub progowa pada.Zalej caly bak i zobacz czy bedziesz mial objawy jezeli dopiero ponizej 20l zacznaja Ci sie dziac problemy to na 100% pompa paliwa w baku... Ps a koledzy mowili nie rob tego nie chce Cie straszyc ale ta pompa to moze byc dopiero poczatek twojego koszmaru....Jezeli masz pieniadze to sobie poradzisz jezeli nie chcesz wydac kilku tys w kilka miesiecy w to auto to je lepiej sprzedaj...

BMW SERIES 5 E39 BMW e39 525d - szarpie przy przyspieszaniu

Witam serdecznie Od jakiegos czasu moje bmw e39 525d nierówno przyspiesza a mianowicie występuje tzw. kangurek. Jest to na każdym biegu i zawsze przy tym samym zakresie obrotów (od 1900 do 2100 obrmin). Auto dobrze i równomiernie przyspiesza do 1900 obrmin przez chwile jest kangur (ok. 3 szarpnięcia) i powyżej 2100obrmin. znowu przyspiesza równomiernie. Co może być tego przyczyną

Ktoś coś chłopakowi pomoże bo mam podobny problem w silniku 3.0d. Kiedyś miałem takie objawy jak pompa progowa padała ale to było w krótkim okresie czasu i padła całkiem. Teraz już kilka tygodniu tak robi

BMW SERIES 5 E39 525d 163KM błąd EINSPRITZANLAGE szybkie pytanie

Witam. Uprzedzam czytałem stare posty o tym błędzie ale nie znalazłem identycznej sytuacji. Więc tak. Dwa dni temu jadąc sobie ekspresówką na tempomacie non stop 120kmh samochód jechał ok chciałem przyspieszyć doszło do 130 szarpnęło wyskoczyło EINSPRITZANLAGE i motor stanął. Mam taką sytuację że pompa progowa działa jak zdjąłem z niej wężyk na wyjściu to paliwo do butelki

BMW SERIES 5 E39 Nie chce odpalic e39 3.0d

Witam jak co dzień pojechałem moją e39 3.0d do pracy wszystko było ok. Ale jak już chciałem wrócić do domu to pojawił się problem mianowicie kręciła ale nie chciała odpalić. Kręciłem ją troszeczkę dłużej i dziwnie ale odpaliła. Podczas jazdy zachowywała się normalnie. Ale jak ją zgasiłem to już nie dała się odpalić a gdy ja dłużej kręciłem to wywalało całe zasilanie jakbym kleme z aku zdjoł. Może miał ktoś podobny przypadek Pomocy

Ja miałem podobne objawy - tylko u mnie głównie na ciepłym silniku nie chciała odpalać choć i zdarzyło się że jak postała 2 dni na mrozie to tez nie odpaliła (nówka sztuka akumulator miał tydzień). Okazały się dwie rzeczy - ciut sparciały przewód przed pompą progową - widać było bąbelki powietrza w układzie oraz przelewający wtrysk jeden. Po regeneracji jak ręką odjął - pali pięknie na dotyk w każdych warunkach. Pozdrawiam Paweł

BMW SERIES 5 E39 Swap z 2.5d cr na 3.0d

Witam. Wymienilem silnik z 2.5d cr na 3.0d. Dokladnie to wymienilem caly zamkniety slupek silnika (blok misa glowica). Wszystkie podzespoy podobno sa takie same. Samochod jezdzi ale nie ma osiagow takich jak 3.0d. Nie wiem czego moze byc to wina zmienialem mape paliwa ale nic nie pomoglo. Wszystko jest sprawne nie wiem teraz czy to wina mechaniczna czy trzeba cos w komputerze pogrzebac Chcialbym sie

Aaaa jak przy przyśpieszaniu nie chce iść więcej jak 3 tyś to zainteresuj się pompą progową objawy jej padania tak właśnie wyglądają auto przy obciążeniu robi się muławe. Sprawdź jakie ciśnienie robi pompa jeśli poniżej 3.6 bara to już słabo.

BMW SERIES 5 E39 [e39] 530d spadki mocy

Witam Od pewnego czasu borykam się problemem dotyczacym mocy auta. Raz bumer tak rusza ze glowe zrywado tylu a raz mul. Po rozmowach z paroma osobami doszedłem do tzw. Gruszki ktora jest obok turbiny i najprawdopodobniej sie przycina - zapieka i stad te wahania mocy. W e46 do gruszki jest latwy dostep i wystraczy otworzyc maske i mamy ta czesc odkryta w e39 ponoc trzeba od spodu sie do niej dopierac.

A może to pompa paliwa - progowa - Ci się wiesza. U mnie takie były właśnie objawy - raz auto ruszało bez problemu a raz ledwo przyspieszało... Jest tu wiele postów o pompie progowej i innych objawach jej padania więc poszukaj - może to właśnie przyczyna tych spadków mocy. Pzdr.

BMW SERIES 5 E39 530 M57 nie odpala nie wchodzi na obroty

Witam i proszę o pomoc bo stoje już drugi dzień i autka nie mogę odpalić. Zaczęło się trzy dni temu ranoodpalam autko i startuje na wolnych obrotach ok dojeżdżam do głównej drogi dodaje gazu silnik do 3 tysięcy a jechać nie chce gaz w podłogę i zero reakcji dojechałem do pracy jakims cudem zgasła sama i już nie mogę jej odpalić. Wiec próbuje az rozładowałem akumulator. Wczoraj

U mnie był ten sam problem z silnikiem. Z tyłu na listwie wstryskowej jest regulator ciśnienia. Zobacz na wtyczkę do niego. U mnie był jeden przewód do tej wtyczki uszkodzony i miałem objawy podobne do Twoich slinik gasł i nie chciał zapalić. Jak już zapalił to trzęsło nim niesamowicie i tak sam gaz w podłoge a tu żadnej reakcji. Na INPIE pokazywało mi że pompa progowa wszystkie wtryski

BMW SERIES 5 E39 525d odpala i gaśnie...

Witam pare dni temu podczas ruszania ze skrzyżowania auto dziwnie przerwali mi 3x w takim szybkim tempie co mi się bardzo nie spodobało ale póżniej bylo ok. po przejechaniu ok 2 km na parkingu zauwazylem ze zaczela dziwnie pracować taki bardziej klekoczący dzwięk. dojechalem do miejsca parkingowego i już nie przekrecając stacyjki auto zgasło na pierwszy rzut oka pomyślałem że może pompka

Padająca pompka progowa mimo wszystko nie powinna powodować zgaśnięcia auta. Takie objawy prędzej wywoła padnięta pompka ale w baku bo ona nie przepompuje paliwa w układ więc wtedy i progówka nie pchnie go do pompy CR. Generalnie jest tak że progówka w największym stopniu odpowiada za moment odpalenia auta. Bez niej nie uda Ci się uruchomić silnika. Jak silnik jest na chodzi a progówka

BMW SERIES 5 E39 530d po ruszeniu gaśnie ...

Kupiłem autko i mam problem .530d 2000rok automat .Odpala i pracuje bez problemu wkreca się itd. Zmieniam z parkingu na d i zacznam jechać około 20kmh poprostu gasnie ....i tu problem ... Zatrzymuje się ustawiam skrzynie na P i odpala bez problemu ale jak tylko zaczynam jechac znowu gasnie mniej wiecej w tym samym momencie.

pompa progowa będzie tylko muliła auto ale go nie zagasi. No i przy walniętej progówce nie odpalisz auta. A gaśnięcie auta to bardziej podpada właśnie pod pompkę w baku. Ile masz paliwa w kotle Jeśli około 15-20 litrów to na początek dolej trochę gnojówki - niech będzie tam ze 30-40 litrów. Jak po tym zabiegu nie będzie gasiło silnika to masz odpowiedź - pompka w baku do wymianyreanimacji.

BMW SERIES 5 E39 DDE podczas jazdy

Witajcie. Pop przejechaniu ok 700 kilometrów bez wyłączania silnika zapaliła mi sie kontrolka DDE. zjechałem zgasiłem poczekałem 30 minut próbuje odpalić a tu kaplica nie chce zapalić dopiero po dodaniu gazu. . po 3 kilometrach zapaliła sie ponownie kontrolka. Bmka jechała w trybie awaryjnym spalanie max na 10 litrów i v max 140kmh. po 20 kilometrach zgasł i znowu czekałem bo nie chciał

google twoim przyjacielem jest DDE z tego co piszą to grzanie świec żarowych a jeżeli zapala się podczas jazdy to uszkodzona elektronika sterowaniem silnika z tego co idzie wyczytać w googlach najczęściej zapowietrza się układ gdzieś siada pompa progowa albo zapchane są filtry paliwa a komp sygnalizuje właśnie jako DDE. objawy jak u ciebie słaba moc gaśnie itd...czyli jakby coś z brakiem paliwa.

BMW SERIES 5 E39 528i stuki za kierownicą

Witam kolegów Trapi mnie ostatnio dziwna przypadłość którą to klasyfikuję jako niegrożną całkowicie. Otóż jest to możliwe do stwierdzenia tylko na postoju przy włączonym motorze. Coś jakby puka stuka delikatnie i ma to miejsce za kierownicą i pedałami jakby czuć to minimalnie na kierownicy i na pedałach odrobinę. Jest to jednostajne stukanie coś w stylu stuku kół na łączeniu

Dokładnie Mono - takie są te objawy. Teraz moje pytanie - czy w 528i występuje pompa progowa Do tej pory myślałem że jest tylko w dieselkach.

BMW SERIES 5 E39 Brak Mocy 525 Tds Dziwna sprawa Proszę o pomoc

Witam Bardzo dziekuje za zainteresowanie sie moim problemem Więc jestem trochę zaskoczony co dzieje sie z moia bmw problem powstał kilka miesięcy temu poprostu sie przycina raz jest moc tak jak zawsze ja miała a nagle sie przycina i tej mocy nie ma to tak jakby miała ze 40 KM słaba jak mucha rozpedzam ja biegami a na wskażniku złużycia paliwa jednostkowego wskazówka dochodzi maks do 12 l

Ja miałem podobne objawy jak mi zaczęła padać pompa progowa - tyleże w 525D. Do jakiegoś momentu jechał w miarę ok a potem jakby go ktoś przydusił i wrażenie że spada nawet z obrotów pomimo że butem coraz bardziej ciśniesz. Ale czy u Ciebie jest to samo - na 100% tego Ci nie powiem. Pzdr

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi