części samochodowe nanodatex

błąd 17705 skoda octavia

Samochody związane z zapytaniem błąd 17705 skoda octavia

Pytania i odpowiedzi: błąd 17705 skoda octavia

SKODA OCTAVIA octavia 1.8t aum automat szarpanie bledy

Witam Temat rzeka 1.8t aum ale nie spotkalem nigdzie takiego przypadku jak moj wiec moze ktos mi cos podpowie koledzy Z autem mecze sie pol roku w wolnych chwilach. jak ją kupilem auto jezdzilo niby wszystko ok ale problem byl jeden obrotomierz "stawal" na 2 sekundy przykladowo jedziemy 40kmh i wciskamy pedal przyspieszenia do konca ale tak zeby nie zalczyl sie kick down auto chce przyspieszyc

SKODA OCTAVIA Błędy VAG 1.8T

Witam Wszystkich Podłączyłem autko na zimnym silniku do kompa i o to co się urodziło 17705 Ciśnienie ładowania - upływ brak osprzętu nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2

ECU robi samoadaptację a kasowanie błędów przywraca nastawy podstawowe spróbuj i sprawdź czy ponownie występują. Gdy powróci 17705 to nie tylko brudna przepustnica sprawdź wszystkie przewody ciśnieniowe zrób logi kanałów 115 i 118 od 1500rpm do odcinki. Będzie widać czy są nieszczelności. Na clubtt.pl jest topic jak sprawdzić szczelność układu httpwww.clubtt.plwars...d-dolotowy.html odnośnie błędu 17705 poczytaj jeszcze tu httpwiki.ross-tech.com...05P1297004759 Ale przy wypadaniu zapłonu i innych dziwnych przypadkach ten bład potrafi się pojawić niejako przy okazji. Mi się pojawiał czasami gdy szwankowała wtyczka przy przepustnicy. Po usunięciu zanikania styku we wtyczce błąd nie powrócił.

SKODA OCTAVIA [O1] 1.8T błąd 17705 na zimnym silniku brak mocy

Cześć Problem jak w temacie. Samochód to octavia 2002r 1.8T automat (bez gazu). Przebieg niecałe 60 tyś. km. Na zimnym silniku często łapie ten błąd 17705 i skodzina nie ma powera. Jak zgaszę silnik i włączę ponownie to jest wszystko ok. Po restarcie dopóki silnik nie ostygnie problem nie występuje. Do tej pory wymieniłem - Świece NGK - Filtr paliwa - Kolanko gumowe z

borykalem sie z tym problemem przez jakis czas... wg mnie wina tkwi w DV-ce. po jego wyrzuceniu i wlozeniu zaworu properfecta typu II (czesciowo atmosferyczny blow off) problem ustal.. na chwile obecna nadal mam tego properfecta ale "stroiciel" zatkal go (zmiana turbo i takie tam) i problem znow powrocil.. ale podpiecie vaga i jest spokoj na 2-3 tyg)

Ech ten błąd D.V. - Chyba już wszyscy posiadacze 1.8T go mieli . U mnie ten błąd jak był mróz pojawiał się codziennie po rozruchu. Teraz jak jest już cieplej to mam go sporadycznie (przynajmniej tak VAG COM pokazuje bo codziennie nie chce mi się już lapka podłączać). Moja teoria jest taka że niestety w kilkuletnich autkach guma parcieje i twardnieje więc jakieś mikro-nieszczelności

zgadza sie - u mnie co 50 km zapalal sie check i mimo ze auto nie tracilo mocy doprowadzalo mnie to do szalu w warsztacie polecialo wszystko rurki wezyki uszczelki i jeszcze cos mi kleili check sie nie pojawia od czasu do czasu (przez pol roku ten blad wystapil 2 razy) 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) P1297 - 35-10 - - - Intermittent blad nie zapala kontrolki

to ma być przyjemność a nie oczekiwanie przed kolejnym trybem awaryjnym silnika poszukałem poszperałem znalazłem konkretnego gościa od 1.8T zawiozłem mu samochód i gość się łapał za głowę jak zobaczył program od 44tuning. To nie był chiptuning a wieśtuning Pozmieniane były mapy w takich miejscach w których nie powinny być a w tych w których powinny być to nie były. błąd

SKODA OCTAVIA [O1] pierdzenie silnika kody VAG

Witajcie po ponad polrocznej przerwie Pisze do Was forumowicze z nastepujacym problememami Problem nr1 Gdy robilem świateczno-noworoczna trase moja octavia (O1 RS 1.8T 180KM AUQ LPG Stag300 Premium wszystko seria bez zadnych tuningow) to autko zaczelo "pierdziec". Zanim zagladalem pod spod mialem nadzieje ze to jakas dziura w kanale wylotowym i szybkie spawanie zalatwi sprawe ale wydech

SKODA OCTAVIA [O1] Same Problemy ( Poranny brak mocy )

Witam serdecznie - nie masz problemów kup sobie samochód Zwaliła mi się skoda objaw jest następujący po nocy samochód odpala za pierwszym razem obroty 10.100 jak włącze bieg i zaczynam ruszać to silnit traci moc a obroty zaczynają skakać mocno w dół i do góry silnika traci moc tak że nie da się ruszyć muszę go zgasić i zaplaić ponownie czasm za drógim - trzecim razem wszystko

SKODA OCTAVIA Ciśnienie doładowania turbiny

Witam Postanowilem wykonac pomiar doładowawnia ( programem do konfiguracji instalacji lpg diego g3 przy pomocy wskaznika podcisnienia w programia ktory wedlug instrukcji dokonuje pomiaru cisnienia w kolektorze dolotowym choc nie jestem pewien czy daje to miarodajny wynik) wartosci ktore uzyskałem podczas odpalonego silnika na postoju to ok 038 a w szczytowym momencie uzyskuje wynik 190 czy dobrze wnioskuje ze doładowwanie to 0.9bar i czy to nie za dużo

pokazuje mi czasami błąd 17705 czyli mozliwa nieszcelnosc a swiecy jakies 15tys temu da sie ta przeplywke sprawdzic jakos vag nic innego nie pokazuje no czasem tez błąd 17511

SKODA OCTAVIA kontrolka check engine

witajcie ostatnio przestala mi swiecic kontrolka swiatel mijania i postanowialemja wymienic. Okazalo sie ze w ogole nie mam zarowki w kontrolce check engine. zalozylem tam zarowke i nie swieci sie po przekreceniu kluczyka. W astrze chwilke sie swiecila. Czy w naszych szkodnichach ona kontrolni epowinna sie zaswiecic

Ooo to ja się podepnę - czy kontrolka EPC powinna gasnąć 2-3 sek. po przekręceniu zapłonu czy dopiero po uruchomieniu silnika Nadmienię że światła STOP działają a na VAG pojawia się mi czasem słynny błąd 17705 - check DV ale po jego wykasowaniu EPC nie gaśnie

SKODA OCTAVIA problem z turbo sprężarka

witam mam seata leona 1.8 20v 180km dzisiaj wyskoczył mi taki błąd 17705 turbosprężarka TC zawór przesłony wtyki - spadek ciśnienia .samochód nie ma w ogóle siły i wie ktoś o co może chodzić z góry dzięki za pomoc .

17705 częsty błąd w silniku 1.8t. Możliwych przyczyn jest mnóstwo a najczęstsze to nieszczelnośc od turbiny do kolektora ssącego na kolektorze masz podpięte odpowietrzenie skrzyni korbowej tam bardzo często rurki parcieją pękają sonda lambda przepływomierz i zawór DV. Najłatwiej będzie zrobić logi kanału 02 115 118 31. Tona początek resztę dopiszą lepsi odemnie... OO masz LPG też może cuda robić. Logi robimy tylko na benzin inaczej nie ma sensu

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] szrpanie i duszenie na zimnie

Witam zdażyło sie mi pare razy że gdy odpale silnik rano po mroźnej nocy to szrpie go i gaśnie ruszenie z miejsca jest nie możliwe bo go zdusza a po chwili oki. świeczki nowe gaz przełącza sie dopiero przy 30 stopniaj a wtedy po kłopocie śladu nie ma.

niestety nie jest to wina mieszania paliwa i gazu .Dziś to był ZONK Wyjechałem na ruchliwa droge a ten prycha i zdycha. Jak zgasiłem i odpaliłem to chodził już ładnie ale jak tylko puściłem sprzęgło to momentalnie szarpanie i zero jazdy. Do tego co jakies 20 kilometrów wywala mi błąd 17705 czyli upływ ciśnienia czy to może byc powiązane z przepustnicą ale ta wydaje sie czysta jak zaglądałem...

SKODA OCTAVIA Pęknięty przewód gumowy wychodzący z pokrywy zaworów

Witam Czy ktoś może wie gdzie można kupić element gumowy wychodzący z pokrywy zaworów taki trójkątny wąż gumowy z jednym wejściem do dolotu drugi do pokrywy zaworów trzeci rurką w dół. U mnie zapchany masłem i olejem pękł. Uploaded with ImageShack.us Już wiem co to jest. To jest przewód odmy o numerze 06A103221. Kosztuje od około 50zł używki do 200 oryginał. Czy pęknięcie tego przewodu wpływa na pracę silnika

Dzięki za odpowiedź Ostatnio pojawia mi się błąd 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) P1297 - 35-00 - - To jest chyba właśnie związane z tą dziurą.

SKODA OCTAVIA [O1] check engine po uruchomieniu silnika nie gaśnie

Witam panowie... Jak w temacie.. elektoniczne sterowanie silnika (check engine) po uruchomieniu silnika nie gaśnie pomocy nie wiem co zrobić błąd był usuwany 3 razy i po jakimś czasie pojawia sie znowu

ja mam bład 17705 a bubuDE napisales 17704

SKODA OCTAVIA I 1U 17705 co to jest za blad i jak go zlokalizowac

mial ktos taki kod bleduco to jest i gdzie moze tkwic przyczyn ze wyskoczylaz gory dziekuje

17705 to jest bład Turbosprężarka TC zawór przesłony wtyki - spadek ciśnienia

_________________FILIP Przerabiasz O1 na FL zobacz httpforum.octaviaclub.plviewtopic.phpt48456

Sprawdź węże czy nie są sparciałe.Sprawdź zawór ciśnienia n249.Może też być zanieczyszczona przepustnica.

sprawdzilem przewody i sa cale ale przewod ktory naciaga sie na gruche byl luzny bo opaska byla niedocisnieta i moze to bylo przyczyna tego bledu.blad wykasowalem i narazie jest dobrze...

SKODA OCTAVIA Kontrolka "check engine" w 1.8T

Witam to mój debiut jako aktywnego uczestnika forum (do tej pory tylko biernie przeglądałem tematy) więc proszę o wyrozumiałość i pomoc . Tak jak to zaznaczyłem w temacie w ciągu ostatnich 3 miesięcy 2 razy zapaliła sie kontrolka sterowania silnikiem. Za pierwszym razem ASO wykasowało błąd i stwierdziło że to lewe powietrze dostało się do silnika. Wczoraj przy próbie ruszania zgasł

Jestem już po wizycie w ASO. Wykasowali mi błąd (bodajże 17705) i stwierdzili że komputer zarejestrował sporadyczne błędy. Sprawdzili przewody powietrzne do turbiny (sprawne brak uszkodzeń i nieszczelności). Dodatkowo mechanik stwierdził że w wyniku nagromadzonego nagaru ( po ok 30kkm) czujnik wychyłowy przy przepustnicy uległ lekkiemu przybrudzeniu i źle się ułożył. Przeczyścili

walnalem sie) chodzilo o 17705) gdzies wyczytalem ze ten blad moze byc zwiazany z zaworem upustowym.. a nie chcialbym miec takiej sytuacji jak w mojej e34td ze jak zawor sie zawieszal (chodzil tylko na jakis dwoch zakresach) to zamiast pompowacok. 1 bara to turbo dmuchalo 1.5... fachowcy ktorzy robili zawor powiedzieli ze gdyby takie cos zdarzylo sie w benzyniaku to mialbym mega bol)

17705 -> Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) - nie powoduje od razu zapalenia się kontrolki. Zapalenie kontrolki u Ciebie powoduje ten drugi błąd 17545 - Fuel Trim Bank 1 (Add) System too Lean Pierwszy błąd to najprawdopodobniej zawór upustowy (u mnie był padnięty i nie trzymał w ogóle). Łatwo sprawdzić - wyjąć i dmuchnąć ustami - nie może puszczać powietrza.

w układzie dolotowym - zawór upustowy możesz sprawdzić w ten sposób że jednym palcem wciskasz tłoczek a drugim zatykasz najcieńsze wyjście. Jeśli zawór jest szczelny tłoczek powinno zatrzymać podciśnienie inaczej DV do wymiany. Sprawdź też czy ten cienki wąż jest drożny i szczelny. W tym wężu po uruchomieniu silnika powinno być podciśnienie - ono steruje zaworem DV. błąd

SKODA OCTAVIA I 1U Wymiana sond lambda i ich adaptacja

Witam ponieważ mój wiecznie niekończący problem z elektroniką się nadal ciągnie i w sumie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na forum więc się zapytam Czy po wymianie pierwszej i drugiej sondy lambda w 18T ARX należy je zaadaptować Wyjaśnienie Padło stwierdzenie że w moim samochodzie falują obroty i obcina moc między innymi z powodu sondy lambda więc wymieniłem obie. (Nadmienie

Tak pewnie zrobie ale ponieważ byłem z kompem przy samochodzie to mam dzisiejsze błędy 1. 17705 - Pressure Drop betw. Turbo and Throttle Valve (check D.V) 35-00 - - 2. 16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) 35-00 - - 3. 17545 - Long Term Fuel Trim Add.Fuel (Bank 1) System too Rich 35-10 - - - Intermittent Ad1. Widze że wrócił błąd dotyczący spadku ciśnienia

SKODA OCTAVIA [O1] Zapaliła się kontrolka silnika

Dziś podczas jazdy zapaliła się kontrolka od silnika 1.8T podłączyłem kompa i VAG wskazał 7 błędów kilka z nich udało mi się roszyfrować za pomocą forum - reszy nie znalazłem Czy Ktoś wie co się stało się 17705 Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem 17511 Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17545

17705 - sprawdź dobrze połączenia między turbo a IC. U mnie błąd wywalało sporadycznie ponieważ była mikro nieszczelność na tym badziewnym szybkozłączkowym łączeniu na metalową spinkę. Wymieniłem o-ring i podgiąłem jeden z wypustów na metalowym kołnierzu. to pomogło błędu nie mam od ponad 5 tys. Czy błędy 17544 i 17536 pojawiają się zarówno na noPB jak i LPG Może być

SKODA OCTAVIA Podłączam VAG Szczecin

Witam wszystkich klubowiczów. Jestem nowym posiadaczem skoda octavia I 2.0 SLX kombi 110000 2000r Ostatnio zamontowałem LPG BRC sequtin 24. Zaopatrzyłem się w kabelek i vaga oraz vwtool i wszystko juz skonfigurowałem. Jestem na etapie edukacji parametrów i testowania mojej skodzinki oraz A4 ojca. Zainteresowanych podłączeniem zapraszam.Szczecin prawobrzeże A przy okazji po jezdzie na

(cena 150zl - pomylka) powiedzialem ze moge ze wszystkimi wydrukami przyjechac albo przy nich podlaczyc to sie zjezyli ogolnie bede probowal walczyc z silnikiem w styczniu. wczesniej wywalalo mi tylko 17545 Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16825 Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17705

SKODA OCTAVIA was wypluł błędy 16795 17608 17705

Silnik 1.8T z 2001 r . Auto NIE przeszło w tryb awaryjny i wszystko jest w normie jedynie swieci się check serwis chce żebym podstawił auto i będą je sprawdzać ... Z tego co się dowiedziałem to pierwszy błąd może wystąpić gdy ktoś tankuje fure pod sam korek coś z odpowietrzeniem czegoś tam - chociaż ja i tak leje tylko do pierwszego odbicia drugi występuje u mnie od początku

SKODA OCTAVIA Zawór DV od RSa do 150KM po wirusie

Słuchajcie zrobiłem sobie wirusa w swojej Oktawci 1.8T 150KM jeździ bardzo fajnie jednakże raz na jakiś czas traci moc Vag pokazuje błąd zaworu DV 17705. WYgląda na to że jest on za słaby do zwiększonego ciśnienia (09) i się czasem blokuje w pozycji otwartej. Pomyślałem sobie że może wstawię zawór od wersji RS. I teraz pytanie czy ktoś wie czy w RS jest taki sam zawór czy mocniejszy niż w mojej Skodzinie

SKODA OCTAVIA Przerywana praca silnika AUM 1.8T

httpforum.octaviaclub.plviewtopic.phpt15141 temat zamknięty - moim zdaniem bez powodu nieudana próba odblokowania Zakładam więc nowy. Jeśli macie objawy tak jak w wątku powyżej a kody błędów VAG to - utrata ciśnienia powietrza na połączeniu turbo-przepustnica - zbyt bogata mieszanka Do wymiany kwalifikuje się blow-off valve ilub wąż gumowy między turbiną a przepustnicą. Nie

17705 to jest - spadek ciśnienia turbo-przepustnica 17545 - zbyt bogata mieszanka przerabiałem oba te błędy i wygrałem z autem sie nic nie dzialo a blad wyskakiwal strasznie frustrujące - w koncu moje wku% siegnelo zenitu i pojechałem z silnikiem jak kapitan bomba Nie mam teraz rozpiski ale powymieniałem wszystko co może mieć związek z tym błędem czyli - gumowe węzyki - rurki

SKODA OCTAVIA [O1] Błędy VAG w silniku 1.8T

Mam problem może koledzy pomożecie. Szukałem i nic na ten temat nie znalazłem. Robilem sobie test VAG-iem bo kontrolki od ABS i ASR ciągle mi się świecą. Wyszedł błąd 00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 012 - Electrical Fault in Circuit Podejrzewam że albo czujnik albo coś z wiązką. A przy okazji zrobiłem test silnika i wyszły mi takie błędy z którymi mam problem

SKODA OCTAVIA [O1] demontaż pompy powietrza wtórnego

czy jest możliwośc zdemontowania pompy powietrza wtórnego na stałe w silniku AUM. Nawala mi ta pompa i generuje błedy.Jak zdemontować by nie byłol błedów po odpięciu.Lub czy może lepiej przeczyścić...

16795 czyli błąd związany z pompą powietrza wtórnego . Albo pompa albo zawór...właczył sie i zostawił piękny neon na desce check enigine... Drugi to temat rzeka 17705 ale narazie po skasowaniu obu nic nie ma...ale to kwestia czasu bo dwa razy to nie przypadek...

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi