części samochodowe nanodatex

błąd 17705 skoda octavia

Samochody związane z zapytaniem błąd 17705 skoda octavia

Pytania i odpowiedzi: błąd 17705 skoda octavia

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] 1.8T błąd 17705 na zimnym silniku brak mocy

Cześć Problem jak w temacie. Samochód to octavia 2002r 1.8T automat (bez gazu). Przebieg niecałe 60 tyś. km. Na zimnym silniku często łapie ten błąd 17705 i skodzina nie ma powera. Jak zgaszę silnik i włączę ponownie to jest wszystko ok. Po restarcie dopóki silnik nie ostygnie problem nie występuje. Do tej pory wymieniłem - Świece NGK - Filtr paliwa - Kolanko gumowe z podciśnienia

Może to pomoże httpwiki.ross-tech.comwikiindex.php17705P1297004759

Autko znalazło się u kolejnego diagnostyka 3 dni szukał przyczyny i doszedł do tego że błąd wyskakuje na wolnych obrotach. Mierzył doładowanie turbo w całym zakresie pracy i jest ok. Tak samo szczelność wszystkich rurek czujniki N75 N249 gruszkę DV itd... W sumie już miał się poddać że nie wie co to jest ale zaciekawiło go wskazanie bloku nr 8 z silnika które to podaje 130 Milibar

fulbi kup nawet zamiennik będzie kosztować dużo mniej niż ori a podmienisz sobie sam. Tu masz aukcję z przepływką do silnika AUM Jeśli Twoje dane w opisie są prawidłowe to podejdzie i jeszcze możesz podjechać i porównać na miejscu bo to w Twoim rejonie. Jeszcze do tego masz 12 miesięcy gwarancji więc się nie przejmuj. Jeśli będziesz już zamieniał przepływkę to pamiętaj że jest ona mega delikatna raz spadnie na ziemie i dupa blada.

to ma być przyjemność a nie oczekiwanie przed kolejnym trybem awaryjnym silnika poszukałem poszperałem znalazłem konkretnego gościa od 1.8T zawiozłem mu samochód i gość się łapał za głowę jak zobaczył program od 44tuning. To nie był chiptuning a wieśtuning Pozmieniane były mapy w takich miejscach w których nie powinny być a w tych w których powinny być to nie były. błąd

SKODA OCTAVIA [O1] 1.8T błąd 17705 na zimnym silniku brak mocy

Cześć Problem jak w temacie. Samochód to octavia 2002r 1.8T automat (bez gazu). Przebieg niecałe 60 tyś. km. Na zimnym silniku często łapie ten błąd 17705 i skodzina nie ma powera. Jak zgaszę silnik i włączę ponownie to jest wszystko ok. Po restarcie dopóki silnik nie ostygnie problem nie występuje. Do tej pory wymieniłem - Świece NGK - Filtr paliwa - Kolanko gumowe z podciśnienia

borykalem sie z tym problemem przez jakis czas... wg mnie wina tkwi w DV-ce. po jego wyrzuceniu i wlozeniu zaworu properfecta typu II (czesciowo atmosferyczny blow off) problem ustal.. na chwile obecna nadal mam tego properfecta ale stroiciel zatkal go (zmiana turbo i takie tam) i problem znow powrocil.. ale podpiecie vaga i jest spokoj na 2-3 tyg)

Ech ten błąd D.V. - Chyba już wszyscy posiadacze 1.8T go mieli . U mnie ten błąd jak był mróz pojawiał się codziennie po rozruchu. Teraz jak jest już cieplej to mam go sporadycznie (przynajmniej tak VAG COM pokazuje bo codziennie nie chce mi się już lapka podłączać). Moja teoria jest taka że niestety w kilkuletnich autkach guma parcieje i twardnieje więc jakieś mikro-nieszczelności

zgadza sie - u mnie co 50 km zapalal sie check i mimo ze auto nie tracilo mocy doprowadzalo mnie to do szalu w warsztacie polecialo wszystko rurki wezyki uszczelki i jeszcze cos mi kleili check sie nie pojawia od czasu do czasu (przez pol roku ten blad wystapil 2 razy) 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) P1297 - 35-10 - - - Intermittent blad nie zapala kontrolki silnika

to ma być przyjemność a nie oczekiwanie przed kolejnym trybem awaryjnym silnika poszukałem poszperałem znalazłem konkretnego gościa od 1.8T zawiozłem mu samochód i gość się łapał za głowę jak zobaczył program od 44tuning. To nie był chiptuning a wieśtuning Pozmieniane były mapy w takich miejscach w których nie powinny być a w tych w których powinny być to nie były. błąd

SKODA OCTAVIA I 1U 17705 co to jest za blad i jak go zlokalizowac

mial ktos taki kod bleduco to jest i gdzie moze tkwic przyczyn ze wyskoczylaz gory dziekuje

17705 to jest bład Turbosprężarka TC zawór przesłony wtyki - spadek ciśnienia

Sprawdź węże czy nie są sparciałe.Sprawdź zawór ciśnienia n249.Może też być zanieczyszczona przepustnica.

sprawdzilem przewody i sa cale ale przewod ktory naciaga sie na gruche byl luzny bo opaska byla niedocisnieta i moze to bylo przyczyna tego bledu.blad wykasowalem i narazie jest dobrze...

a codo tego błedu to jeszce sprawdz odme pod kolektorem ssącym tam jest taki w którym jest trójnik i w nim zawork .przerabiałem to u siebie po wymianie tego wszystko wruciło do normy.

SKODA OCTAVIA was wypluł błędy 16795 17608 17705

Silnik 1.8T z 2001 r . Auto NIE przeszło w tryb awaryjny i wszystko jest w normie jedynie swieci się check serwis chce żebym podstawił auto i będą je sprawdzać ... Z tego co się dowiedziałem to pierwszy błąd może wystąpić gdy ktoś tankuje fure pod sam korek coś z odpowietrzeniem czegoś tam - chociaż ja i tak leje tylko do pierwszego odbicia drugi występuje u mnie od początku i

SKODA OCTAVIA [O1] pierdzenie silnika kody VAG

Witajcie po ponad polrocznej przerwie Pisze do Was forumowicze z nastepujacym problememami Problem nr1 Gdy robilem świateczno-noworoczna trase moja octavia (O1 RS 1.8T 180KM AUQ LPG Stag300 Premium wszystko seria bez zadnych tuningow) to autko zaczelo pierdziec. Zanim zagladalem pod spod mialem nadzieje ze to jakas dziura w kanale wylotowym i szybkie spawanie zalatwi sprawe ale wydech nie jest dziurawy.

SKODA OCTAVIA I 1U 1.8T 180KM AUQ - pierdzenie silnika kody VAG

Witajcie - na poczatek przywitanie bo to mojpierwszy post na forum. Pisze do Was z nastepujacym problemem (a wlasciwie trzema). Problem nr1 Po pierwsze gdy robilem świateczno-noworoczna trase moja octavia (O1 RS 1.8T 180KM AUQ LPG Stag300 Premium wszystko seria bez zadnych tuningow) to autko zaczelo pierdziec. Mialem nadzieje ze to jakas dziura w kanale wylotowym i szybkie spawanie zalatwi sprawe

Witaj od witania jest odpowiedni wątek ale do rzeczy. 175436 - miałem ten sam błąd ASO rozkładało ręce (fachowcy kurdeleblele) aż w końcu sam doszedłem co i jak - u mnie winowajcą był padnięty przepływomierz jeżeli zaraz po skasowaniu tego błędu silnik nie ciągnie powyżej 3500rpm to witam w klubie Trudne to było do zlokalizowania bo na VAGu dane przepływu powietrza były ok a faktycznie

SKODA OCTAVIA I 1U silnik wyskoczy spod maski

Witam Temat rzeka 1.8t aum ale nie spotkalem nigdzie takiego przypadku jak moj wiec moze ktos mi cos podpowie koledzy Z autem mecze sie pol roku w wolnych chwilach. jak ją kupilem auto jezdzilo niby wszystko ok ale problem byl jeden obrotomierz stawal na 2 sekundy przykladowo jedziemy 40kmh i wciskamy pedal przyspieszenia do konca ale tak zeby nie zalczyl sie kick down auto chce przyspieszyc ale najpierw

wiec tak znalazla sie chwila wiec podlubalem przy octavii pierwsze co to wywalilem n249 i n112 zaslepilem co trzeba a wezyk do dv puscilem prosto z kolektora ssacego auto zaczelo pracowac rowniutko na wolnych obrotach ale blad nie zniknal caly czas 17705 (check d.v.) zalozylem stary przeplywomierz brak bledu brak szarpania ale muł przypomnialem sobie ze kiedys byl ok 05cm naciagniety bardziej west-gate

SKODA OCTAVIA octavia 1.8t aum automat szarpanie bledy

Witam Temat rzeka 1.8t aum ale nie spotkalem nigdzie takiego przypadku jak moj wiec moze ktos mi cos podpowie koledzy Z autem mecze sie pol roku w wolnych chwilach. jak ją kupilem auto jezdzilo niby wszystko ok ale problem byl jeden obrotomierz stawal na 2 sekundy przykladowo jedziemy 40kmh i wciskamy pedal przyspieszenia do konca ale tak zeby nie zalczyl sie kick down auto chce przyspieszyc ale najpierw

SKODA OCTAVIA Błędy VAG 1.8T

Witam Wszystkich Podłączyłem autko na zimnym silniku do kompa i o to co się urodziło 17705 Ciśnienie ładowania - upływ brak osprzętu nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu

ECU robi samoadaptację a kasowanie błędów przywraca nastawy podstawowe spróbuj i sprawdź czy ponownie występują. Gdy powróci 17705 to nie tylko brudna przepustnica sprawdź wszystkie przewody ciśnieniowe zrób logi kanałów 115 i 118 od 1500rpm do odcinki. Będzie widać czy są nieszczelności. Na clubtt.pl jest topic jak sprawdzić szczelność układu httpwww.clubtt.plwars...d-dolotowy.html odnośnie błędu 17705 poczytaj jeszcze tu httpwiki.ross-tech.com...05P1297004759 Ale przy wypadaniu zapłonu i innych dziwnych przypadkach ten bład potrafi się pojawić niejako przy okazji. Mi się pojawiał czasami gdy szwankowała wtyczka przy przepustnicy. Po usunięciu zanikania styku we wtyczce błąd nie powrócił.

SKODA OCTAVIA [O1] Same Problemy ( Poranny brak mocy )

Witam serdecznie - nie masz problemów kup sobie samochód Zwaliła mi się skoda objaw jest następujący po nocy samochód odpala za pierwszym razem obroty 10.100 jak włącze bieg i zaczynam ruszać to silnit traci moc a obroty zaczynają skakać mocno w dół i do góry silnika traci moc tak że nie da się ruszyć muszę go zgasić i zaplaić ponownie czasm za drógim - trzecim razem wszystko

SKODA OCTAVIA [O1] Zapaliła się kontrolka silnika

Dziś podczas jazdy zapaliła się kontrolka od silnika 1.8T podłączyłem kompa i VAG wskazał 7 błędów kilka z nich udało mi się roszyfrować za pomocą forum - reszy nie znalazłem Czy Ktoś wie co się stało się 17705Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem 17511Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17545Nie znany

musze pojezdzic na benzynce i zobaczyc co sie bedzie działo na Pb bo z tym spalaniem to na LPG na biegu jałowym 1.5lh to min a jak przełacze na benzynke schodzi do 0.9lh-1.0lh wiec moze trzeba cos zrobic z wtryskiem gazu zminiejszy czy zwiekszyc czas wtrysku. nie wiem nie znam sie na tym. co do warsztatu to jak odebralem samochod wiecej mnie tam nie bedzie nie wiem jak jeszcze z adaptacja przepustnicy bo samochod stal 3 tyg u nich odlaczony od aku i sie zrobi reset kompa i pewnie go odpalili i jezdzili odrazu zamiast zostawic go na biegu jalowym jakies 30min. pozdr [ Dodano Sob 16 Paź 10 0141 ] na benzynce przejechałem prawie 200km i ani jednego błedu nie ma nawet tego 17705. widocznie gaz jest niewyregulowany.. ale co ma wspólnego błąd 17705 z instalacja LPG. chociaz znalazlem jeszcze pare nieszczelnosci.

SKODA OCTAVIA Podłączam VAG Szczecin

Witam wszystkich klubowiczów. Jestem nowym posiadaczem skoda octavia I 2.0 SLX kombi 110000 2000r Ostatnio zamontowałem LPG BRC sequtin 24. Zaopatrzyłem się w kabelek i vaga oraz vwtool i wszystko juz skonfigurowałem. Jestem na etapie edukacji parametrów i testowania mojej skodzinki oraz A4 ojca. Zainteresowanych podłączeniem zapraszam.Szczecin prawobrzeże A przy okazji po jezdzie na gazie

eX daj znac jak sie uporasz z 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) P1297 - 35-10 - - - Intermittent u mnie wytwala 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) P1297 - 35-00 - - czy masz tez taki objaw ze po przejechaniu danego dystansu (czasem 100km a czasem 5km) tak jakby ktos z 30KM ci zabral (turbine slychac ale slabo) po wylaczeniu silnika

do kompa (cena 150zl - pomylka) powiedzialem ze moge ze wszystkimi wydrukami przyjechac albo przy nich podlaczyc to sie zjezyli ogolnie bede probowal walczyc z silnikiem w styczniu. wczesniej wywalalo mi tylko 17545Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16825Nie znany kod błędu brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17705Nie

SKODA OCTAVIA Kontrolka check engine w 1.8T

Witam to mój debiut jako aktywnego uczestnika forum (do tej pory tylko biernie przeglądałem tematy) więc proszę o wyrozumiałość i pomoc . Tak jak to zaznaczyłem w temacie w ciągu ostatnich 3 miesięcy 2 razy zapaliła sie kontrolka sterowania silnikiem. Za pierwszym razem ASO wykasowało błąd i stwierdziło że to lewe powietrze dostało się do silnika. Wczoraj przy próbie ruszania zgasł

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) - nie powoduje od razu zapalenia się kontrolki. Zapalenie kontrolki u Ciebie powoduje ten drugi błąd 17545 - Fuel Trim Bank 1 (Add) System too Lean Pierwszy błąd to najprawdopodobniej zawór upustowy (u mnie był padnięty i nie trzymał w ogóle). Łatwo sprawdzić - wyjąć i dmuchnąć ustami - nie może puszczać powietrza.

w układzie dolotowym - zawór upustowy możesz sprawdzić w ten sposób że jednym palcem wciskasz tłoczek a drugim zatykasz najcieńsze wyjście. Jeśli zawór jest szczelny tłoczek powinno zatrzymać podciśnienie inaczej DV do wymiany. Sprawdź też czy ten cienki wąż jest drożny i szczelny. W tym wężu po uruchomieniu silnika powinno być podciśnienie - ono steruje zaworem DV. błąd

djczas a ten samochód jeździ w miarę normalnie błąd 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.) to i ja (jak pisałem wcześniej) mam w miare na porządku dziennym Dlatego zakupiłem coś takiego jak BlueVAG - httpwww.arlab.itvchardware.html bo na stałem mam w samochodzie zamocowane PDA i teraz (dopiero raz jechałem z tym bo nowe) będę jeździł w miarę na bieżąco

SKODA OCTAVIA I 1U Wymiana sond lambda i ich adaptacja

Witam ponieważ mój wiecznie niekończący problem z elektroniką się nadal ciągnie i w sumie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na forum więc się zapytam Czy po wymianie pierwszej i drugiej sondy lambda w 18T ARX należy je zaadaptować Wyjaśnienie Padło stwierdzenie że w moim samochodzie falują obroty i obcina moc między innymi z powodu sondy lambda więc wymieniłem obie. (Nadmienie

Tak pewnie zrobie ale ponieważ byłem z kompem przy samochodzie to mam dzisiejsze błędy 1. 17705 - Pressure Drop betw. Turbo and Throttle Valve (check D.V) 35-00 - - 2. 16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) 35-00 - - 3. 17545 - Long Term Fuel Trim Add.Fuel (Bank 1) System too Rich 35-10 - - - Intermittent Ad1. Widze że wrócił błąd dotyczący spadku ciśnienia pomiędzy

SKODA OCTAVIA I 1U Prośba o analize logów Octavia RS 1.8t AUQ

Witam Prosiłbym o rozszyfrowanie tych logów które tu zamieszczam. Niestety z racji bardzo ubogiego dostępu do długiej prostej wszystko było robione na 2-gim biegu Auto kupione jakiś miesiąc temu niby ładnie jedzie. Męczy mnie jedna rzecz w nim że podczas przyspieszania auto wyrywa do 3k obr potem tak jakby go coś przytrzymało i potem znowu po przekroczeniu 4k obr delikatnie przyspiesza.

w wąż który jest wpięty w górną część DV (ten malutki króciec) bardzo mocno dmuchając powietrze delikatnie gdzieś tam wtłaczam. Z ciekawości odpiąłem przepławkę ku mojemu zdziwieniu auto jedzie jak z wpiętym . Potem wpiąłem przepławkę i odpiąłem n75 i tutaj auto zrobiło się mułowate ale nie było już pulsacyjnego przyspieszania. Wpiąłem się też vagiem i tutaj błąd

Witam w mojej Rsce udało mi się uporać z 17705 dopiero po wymianie DVa wcześniej robiłem próby szczelności dmuchałem w DV i niby wszystko było w porządku ale po wykasowaniu błędów wystarczyło dopalić przegazować i błąd się generował finalnie wymieniłem DV na ori z końcówką N moc się ustabilizowała błędu brak...

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi