części samochodowe nanodatex

audi a6 turbosprężarki

Samochody związane z zapytaniem audi a6 turbosprężarki

Pytania i odpowiedzi: audi a6 turbosprężarki

AUDI A4 [INNE] Brak mocy w audi a6 Quattro 25tdi - kopci na niebiesko

Witam Mam problem z moim audi a6 25 tdi otóż od jakiegoś czasu kopci na niebiesko i ma mało mocy Poniżej wyniki

78 WSKAZÓWKA Wzór arkusza wesji danych niezgodny z tą wersją danych. Pokazanie protokołu mogło być niespójne Protokół diagnozy VAS PC Strona od windows-1250 Kod serwisu 045725 123 12345 Oznakowanie serwisu Wersja Bazowa 17 00 00 10 02 2010 audi 17 17 00 04 02 2010 Samochód Markaaudi Typaudi A6 1998> Model roku 2000 (Y) WariantyLimuzyna Kod literowy silnikaAFB 25l TDI

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5TDI AEL] Problem z Turbosprężarką

Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (jeżdżę Volvo V70 ale silnik jest ten sam co w audi A6 C4 VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki a jest psst...(cisza)psst....

Zobacz Turbosprężarki, kompresory do AUDI A6

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 TDI V6 AFBAKNAKE] czyszcz. turbiny VTG Garrett

Witajcie Kolejne małe fotostory z cyklu a&8217la Adam Słodowy jak samodzielnie w prawdziwie domowych (garażowych) warunkach wymontować rozebrać i wyczyścić turbinę Garrett VNT20 ze zmienną geometrią łopatek VTG w silnikach 25 TDI V6 AFB AKN AKE. Na co zwrócić szczególną uwagę przy montażu pierwszym uruchomieniu oraz codziennej eksploatacji turbiny VTG w swoim wymarzonym audi. W tej

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5TDI V6] - dym i dymek...

Witam Klubowiczów Od jakiegoś czasu zauważyłem mocniejsze lub słabsze dymienie z wydechu. Objawia się to tylko na światłach lub w korku (tylko na wolnych obrotach). Podczas jazdy nic nie zauważyłem we wstecznym lusterku. W te pędy udałem się do znajomego warsztatu który zdiagnozował jakiś "syf" w turbince i zblokowane łopatki. Zrobili i było OK...przynajmniej tak mi się

Dlaczego odma i dlaczego dym Każda turbosprężarka posiada dynamiczne uszczelnienia typu labiryntowego które są bardzo wrażliwe na podwyższony poziom nadciśnienia w skrzyni korbowej silnika (wtedy olej smarujący łożyska turbosprężarki ma bardzo utrudniony lub nawet wręcz uniemożliwiony swobodny spływ do miski oleju). Tak więc każda sytuacja w której zbyt wiele spalin przedostaje

AUDI A6 C4 [a6 25tdi afb 98] Swist i brak mocy ciąg dalszy LOGI

Witam Mam wielki problemwczoraj wracajac do domu samochód zacząl gwizdac podobnie do zacierającej sie rolki ale jechał normalnie. Zszedłem do garazu wlazłem pod samochód i wyrażnie słyszałem świst przy srodkowym wydechu [brak katalizatora] mimo ze sam tłumik wygląda jak nowy i nie wyczułem żadnej dziury uznałem że wypalił sie w środu. Dziś rano poszedłem po samochód zapalił normalnie

Przy prędkościach wirnika wynoszących kilkanaście do kilkudziesięciu tysięcy obrotów na minutę oraz wielkich różnicach temperatur pracy najmniejszy luz łożyskowania lub też minimalne ocieranie łopatek powodują uszkodzenia wręcz nienaprawialne. Metaliczne stuki i głośna praca turbosprężarki jak również brak efektu turbo (wciskanie w fotel) zazwyczaj świadczą o wytopionych łożyskach

AUDI A6 C5 audi A6 2.5 tdi V6 99r AFB rano nie wkręca się na obroty

witam - mam taki problem - zaraz po odpaleniu auto nie wkreca sie na obroty powyzej 2000 - musi minąc okolo 500metrow zanim przelamie ta granice i wtedy auto chodzi juz jak marzenie - problem powtarza sie kiedy zgasze silnik i odpale go ponownie jednak kiedy jest cieply duzo szybciej objawy mijają. pod komputerem nie ma absolutnie zadnych bledów wszystkie cisnienia sa idealne walki w idealnym stanie

Zimny tubodiesel jest z zasady mułowaty....szczególnie gdy zimy olej usiłuje smarować oś turbosprężarki. Wkręcanie na wysokie obroty zimnego TDI to najlepsza metoda na zabicie turbosprężarki - przez pierwszą minutę obroty powinny być niewiele wyższe niż obroty "na luzie" - może gdzieś do 1800 po chwili gdy się wszystko ładnie przesmaruje można go pokręcić nieco wyżej

AUDI A6 C5 [a6 c5 AKE mtm 220km] Wgrać oryginalne oprogramowanie[logi]

Mam a6 2.5TDI zchipowany na 220km przez mtm i zastanawiam sie nad wgraniem oryginalnego programu ponieważ od momentu zakupu wtopiłem już w autko sporo kasy i boje sie czy większa moc nie wpływa negatywnie na żywotność tego silnika. Chip tuning był zrobiony w niemczech przez poprzedniego właściciela przez firme MTM. Auto ma przejechane 190 000km a są zrobione już -skrzynia tiptronic -wałki

220 ps na seryjnych wtryskach to juz duzo i zacznie dymic . Dla tego silnika 205 ps to granica oczywiscie jezeli chodzi o sam soft. Niemcy nie patrza przy strojeniu na to ze auto kopci ale na parametry turbosprezarki i ilosci paliwa do powietrza. Diesel chipowany musi puszczac dymek skoro tego nie robi to wtryskiwacze przy zwiekszonym cisnieniu doladowania dzialaja niczym spawarka. Mam w AEL chip

AUDI A6 C5 [A6 C5 2002 AKE] Jak bezpiecznie odpiąć wydech za turbiną

Witam W dalszym ciągu walczę z niemocą mojej niuni. Pisałem kuż poprzednio httpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopic.phpt92229 a teraz próbuję realizować zalecenia doświadczonych kolegów. Brak mi jednak doświadczenia i zaufanych mechaników. Stąd moja prośba i pytanie jak sprawnie i bezpiecznie odpiąć wydech Sprawdzałem w ELSA i wiem że w swoim AKE posiadam katalizator wstępny a dostęp

Argi skoro jesteś w posiadaniu ELSAy to ustaw wersję językową niemiecką po czym odszukaj proszę bloki wartości mierzonych [Messwertblocke] dla audi A8 2.5TDI - znajdziesz to w roczniku 1997 a następnie znajdź opis grupy 011. w szczególności zwróć uwagę co producent zaleca sprawdzić w przypadku braku ciśnienia zadanego. ...podpowiem jedynie że wyklucza w takim przypadku uszkodzenie

AUDI A6 C5 [A6 C5 1.8T] słabo się zbiera & blachy & VAG

Witam forumowiczów moje auto to A6 z silnikiem AEB rok prod 97.09 tak więc C5. Autko jest świetne jednak nie zapewnia przyśpieszenia jakiego oczekuję. Auto ma kilka anomalii tzn dziwnych zachowań... Pierwsze to zapalanie z rana autko postoi przez noc około 8-10 godzin zapala za 2-3 razem. (świece nowefiltryczuj temp.) Drugie to przyspieszenie słyszę turbo ale efektów działania brak Trzecia

AUDI A6 C5 Problemy z mocą Audi A6 AKN 2001r - LOGI

Witam.Auto nie wkręca się powyżej 4tys. Wydaje mi sie ze jest słabsze niż wcześniej. W błędach silnika pojawia się bład 550.Podczas postoju nie chche wejśc powyże 4tyś (przegazowanie) natomiast podczas jazdy wchodzi do ok 45tys.Auto jest po jakims chipie wykonanym przez poprzedniego właściciela.Poniżej zamieszczam logi i proszę o analizę.Nie zauwazyłem problemów z turbo czy przepływomierzem.

Ogolnie z tych logów nie wynika nic złego.audi jest po delikatnym czipsie... ale nie mam co do niego zastrzezen no moze takie ze tuner nie ruszyl mapy kąta wtrysku.Jedyne do czego mozna by sie przyczepic to troche niestablina praca regulacji cisnienia doladowania co ma wpływ na "bujaną" prace turbosprezarki.Mozna by sprawdzic uklad podcisnien.Filtr paliwa dawno byl zmieniany

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI AKN] Biały dym z samego turbo

WitamSzukałem na forum i z podobnych tematów znalazłem tylko ten httpwww.audiklub.orgforumviewtopic.phpf27&t99838&hilitturbinaidymAle nie daje mi to odpowiedzi.Sprawa wygląda następująco. Samemu przeprowadziłem wymianę odmy czyszczenie kolektorów ssacych klapy gaszącej i EGRu do tego wymontowanie turbiny i oddanie jej do firmy zajmujacej sie regeneracja turbin w tym wypadku - httpwww.turboexpres.plTurbina

AUDI A6 C5 Prośba o analizę logów Audi A6 [C5 AFB 2.5 TDI V6] 98r.

Proszę o analizę logów. Moje auto to audi A6 C5 25 TDI V6 150KM silnik AFB 98r. Dziwnie się zachowuje przy odpalaniu z rana i po rozgrzaniu kręci 2-3 razy. oto logi Statyczne Grupy 000 001 003 Uploaded with ImageShack.us Grupy 004 007 013 Uploaded with ImageShack.us Grupy 014 018 Uploaded with ImageShack.us Logi statyczne w Basic Settings Grupa 000 Uploaded with ImageShack.us

EGR jest zaślepiony - należy go uruchomić. kolega który robił Ci silnik sprzedał Ci kit - silnik nie ma prawa się zbierać lepiej. pracuje za to głośniej i emituje spaliny o znacznie wyższej temperaturze gdyż mieszanka jest budowana wyłącznie o zasysane powietrze a nie jak powinna - na bazie spalin i powietrza. spalanie wtórne spalin obniża temperaturę spalin i tym samym wydłuża żywotność

AUDI A6 C5 [ A6 C5 25TDI AFB ] Brak ciśnienia w cylindrach -(

Cześć pojawił sie u mnie problem z rozruchem silnika z rana oraz jego głośną pracą więc pojechałem do stacji obsługi BOSH SERVICE w niej sprawdzono mi wtryski z pompą wałki rozrządu oraz ciśnienie w cylindrach-które jest bardzo małe w przedziałach od 11bardo 16bar. Powinno być od 22 do 28. Fachowcy powiedzieli mi że mam silnik do remontu ale gdzie to ciśnienie ucieka skoro silnik

pod katem zdeformowania zmierzyc pierscienie celem okreslenia stopien ich zuzycia. 2. Moga byc wypalone zawory co sie zdarza ale mam nadzieje ze serwis Boscha wie jak ocenic czy gora czy dol nietrzyma cisnienia. 3. Moga byc pekniete tloki lub wypalone zawory co zdarza sie w wyniku zlej pracy wtrskiwaczy doladowania lub recylkulacji spalin. Albo wszystkiego razem 4. I w koncu blad fabryki audi

AUDI A6 C5 [A6 c5 2.5tdi AFB 98 Tip Q] Prośba o ocenę logów.

Witam Więc jak w temacie. Narazie zrobiłem statyczne a BS zrobie jak ściągne lepszego vaga bo ten mi nie chce wejść do tych właśnie BSów. Nad dynamicznymi jeszcze pomyślę. httpnacienkowie.pllogiLOG-01-001-xxx-xxx.jpg httpnacienkowie.pllogiLOG-01-003-xxx-xxx.jpg httpnacienkowie.pllogiLOG-01-004-xxx-xxx.jpg httpnacienkowie.pllogiLOG-01-007-xxx-xxx.jpg httpnacienkowie.pllogiLOG-01-011-xxx-xxx.jpg

mi to pisać ale znalazłeś się w pułapce ponieważ pozostawienie silnika w aktualnym stanie na pewno zakończy jego żywot skutecznie (i to najprawdopodobniej szybciej niż później ... ) a naprawa (myślę o kosztach części) pociągnie ciężki pieniążek . Oceniając po logach - spodziewam się czegoś podobnego do tego przypadku (pod względem usterek mechanicznych) httpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopi

AUDI A6 C4 [a6 BAU] TURBINA - dziwne odgłosy sapanie i chrząkanie

Jestem użytkownikiem A6 2.5 TDI 180km tiptronic silnik BAU z napędem QUATTRO 2003 rok przebieg 180000km. Tydzień po zakupie to jest trzy miesiące wstecz usłyszałem dziwne sapanie spod maski na postoju gdy dawałem gazu i puszczełem a także wczasie jazdy. Wszystko się dzieje w okolicy 2000 obrótów. Byłem na komputerze 0 błędów. Odgłos dochodził z okolicy turbiny więc pojechałem do

biorę pod uwagę wasze opinie logi może są ok ale co z tego jak moje turbo charczy jak świnia. Czy to jest prawidłowy objaw turbosprężarki

to jest zdecydowanie nieprawidłowy odgłos turbosprężarki.

Zacznijmy może od tego że to zdecydowanie w ogóle nie jest odgłos turbosprężarki ... .

koledzy jak sie wcześniej okazało posiadam prosiaka z nabitym numerem GS4 059145701G i jest to jak bociek mówi wersja 150KM. Sprawdziłem to w serwisie audi te prosiaki montowali do A4 i A8 2.5TDI 150KM. Natomiast do 180KM montowano turbiny o nr 059145701S i z taką auto wyszło z fabryki co ustaliłem po nr VIN. Mam nadzieję że to jest przyczyną i pozbędę się tego prosiaka Jutro będę

AUDI A6 C4 [A6 C4 AEL] Słabe hamulce

No więc tak - habli brak.... W zasadzie po MOCNYM wciśnięciu środkowego pedału (celowo nie piszę "pedału hamulca") auto powooooooli acz konsekwentnie zwalnia. Ciężko to nazwać hamowaniem - tarcze i klocki nowe płyn hamulcowy nowy tylne zaciski po regeneracji Myślę sobie albo pompa podciśnieniowa albo serwo albo pompa hamulcowa nie teges Odkręciłem pokrywę pompy podciśnieniowej

Manometr (z Castoramy) mam z czasów kontroli turbosprężarki w cygórku zrobię tak - pomiar podciśnienia z mano wpiętym tuż za pompą (serwo odłączone) - pomiar podciśnienia w układzie a mano wpięty tuż przed serwem na rurze serwopompa mam dwa trójniki jeden daje podciśnienia do klimatronica a drugi idzie do akumulatora ciśnienia tej czarnej kuli na prawym nadkolu. Przy okazji przed

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI] Regeneracja Turbo

Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie turbiny ponieważ puszcza olej i ma luzy może jakaś podpowiedź czy regenerować czy lepiej kupić używaną dużo czytałem i różnie piszą. dzwoniłem do przedstawiciela firmy Garrett i powiedział że producent nie sprzedaje podzespołów do regeneracji. To dziwne bo dzwoniłem też do firmy regenerującej turbiny powiedzieli że zakładają tylko oryginalne

A czy ktoś zna jakieś wiarygodne dane jaką przeciętną żywotność mają turbosprężarki w silnikach AKE

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 TDI V6 AFB AKN AKE] odma - samodzielna wymiana

Witajcie koledzy Zgodnie z obietnicą wrzucam małe fotostory z cyklu a&8217la Adam Słodowy jak samodzielnie w prawdziwie domowych (garażowych) warunkach wymienić filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej tzw. słynną odmę w silnikach 25 TDI V6 AFB AKN AKE. W tej opowieści główną rolę gra motorek AFB&8230 Na początek jednak kilka słów wstępu dla niezdecydowanych Odpowietrzenie skrzyni

Nadciśnienie w skrzyni korbowej silnika spalinowego spowodowane zapchaniem odmy jest również przyczyną zwiększonej awaryjności turbosprężarek współpracujących z silnikiem ( nawet nowa turbosprężarka zamontowana do silnika o powiększonym nadciśnieniu ulegnie przedwczesnej awarii). Zjawisko to związane jest z utrudnieniem swobodnego ( grawitacyjnego) spływu oleju z turbosprężarki do

AUDI A6 C4 A6 C4 19 td ustawienie rozrządu POMOCY

WitamTo mój pierwszy post mianowicie mam problem wymieniałem silnik w audi tzn wymieniali mechanicy ale ze im schodziło strasznie długo gdyz robili po znajomosci to odebrałem od nich autko problem polega na tym ze narobili strasznego zamieszania w silniku . Auto odpala ale jest strasznie mułowate nie ma siły jechac na jej spodzie wychodzą trzy kabelki z których jeden jest urwany.PRosze

Błąd 01117 - sprawdź ładowanie a jeśli jest ok - szukaj w instalacji (słaby styk zaśniedziałe przewodu na zaciskach alternatora).Niemożność przekroczenia 2400 rpm jest bardzo niepokojąca ... tutaj rozkładam ręce ... Nawet w trybie awaryjnym powinieneś dojść do 5000 rpm mimo że trwa to wieki.Podciśnienia są bardzo istotne dla osiągnięcia prawidłowych parametrów pracy turbosprężarki

Nie porusza ci się sztanga bo nie masz zmiennej geometrii turbosprężarki. N75 odnaleźc najprościej Ci będzie po wężykach. Jeden z nich idzie do gruszki z turbiny.

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 TDI 180 KM AKE 03.2001] Przepływomierz Hitachi

Witam wszystkich Forumowiczów.Po dłuższej nieobecności na Forum chciałbym podzielić sie problemem. Otóż pan elektryk z Białegostoku (ELCAR) z ul. Pułkowej 8 w dniu 14.10.2011 zdiagnozował następujący błąd00575 intake mainfold sporadic pressure Regulating limit exceeded.W słowie komentarza stwierdził iz jest to przepływomierz nadmienił że błąd jest sporadyczny ale będzie sie powtarzać.

Zacznijmy od tego że moim zdaniem przepływomierz nie uleczy samochodu. Przekroczone ciśnienie doładowania to raczej kwestia turbosprężarki lub jej sterowania podciśnieniowego.

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI V6] - Problemy z silnikiem

Witam serdecznie. Sprawa wygląda następująco - ostatnio byłem u mechanika (zajmującego się wyłącznie VW-audi-Skoda) na wymiania filtru na odmie. Autko zaczęło mocno dymić i jego diagnoza była trafna. Ten temat załatwoiny bezproblemowy ale Panowie powiedzieli mi że jest padnięty zawór na turbinie (membramka przepuszcza)-ok-pomyślałem że to nie problem. Kupiłem drugi sprawny zmieniłem

Bardzo dziękuję za wszystkie wyjaśnienia Jozef i załączone fotostory... Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo turbinki to zobaczcie co znalazłem na stronie firmy regenerującej turbiny ..."Nie przykręcaj przewodu zasilającego olejem turbosprężarkę obracaj wałem korbowym tylko przy pomocy rozrusznika przez ok. 20 do 30 s. Przy odciętym zapłonie (silnik benzynowy) lub dawce paliwa (silnik

AUDI A6 C4 [A6 25 TDI V6] brak mocy i piszczy logi - pęknięta turbina

Witam wszystkich. Mam problem. Dzisiaj jadąc dodałem gazu do deski moja A6 wskoczyła na 4 tys i nagle zdechła. Maxmalnie teraz ma obrotów 2500 i prędkość ok. 60-70 kmh. Gdy teraz naciskam do deski wyje ale nie jedzie. Gdy puszczam pedał gazu piszczy w okolicy turbiny. Poniżej logi z vaga Control Module Part Number 8E0 907 401 N Component andor Version 2.5l4VTEDC 0000AG 0003 Software Coding

o żesz... nie wolno uruchamiać silnika dopóki nie podmienisz swojego ECU na seryjny 8E0 907 401 N albo 8E0 997 401 LX bądź też dopóki nie przywrócisz serii. peknięcie turbosprężarki zostało spowodowane kretyńską modyfikacją. nie ma możliwości żeby ten silnik wytrzymał ciśnienie doładowania które mapa określa na poziomie 2478mbar [seria ok. 2240mg] oraz dawkowanie ze sztywnym limiterem na poziomie 60mgr [seria ok. 46mgr].

AUDI A6 C4 [A6 C4] Roznice miedzy AEL a AAT

Tak jak w temacie chodiz mi o roznice silnikowe miedzy AELem a AAT. Jak poznac po samym silniku ze to wersja 140km czy to wersja 115km Moze uzytkownicy AELa wysla mi swoja fotke tak samo i uzytkownicy AAT fotke silnika. chodzi mi zeby pokazac "palcem" ze tu i tu jest inacej w tym i tym modelu - jest taka mozliwosc

a nr turbosprezarki gdzie bedzie napisany na niej trzeba wejsc pod auto

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI] Biały dym

Witam. Panowie co może być przyczyną że autko dymi mi na biało.

Odpowiadając na zasadzie "prawdopodobieństwa statystycznego" (inna możliwośc via net i tak nie istnieje) - wysrała się membrana systemu olejowego i kilka innych drobniejszych elementów dosyć rozbudowanej instalacji smarującej V6. Środkiem zaradczym w takich sytuacjach jest wymiana kompletnej podstawy filtra olejowego (co często nazywałem też systemem olejowym gdybyś chciał poczytać

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI ] Brak mocy silnika - nie tylko ciśnienia

Witam Szanownych Klubowiczów. Miałem ostatnio problem ze swoim audi A6 (2.5 TDI 150PS 1997r.) 225 tys. km Po dłuższej jeździe (400 km) zgasiłem silnik a kiedy go po 10 minutach zapaliłem usłyszałem walenie w silniku. Oczywiście laweta i do mechanika. Okazało się że wysypało się kilka dźwigienek i zawór ssący został otwarty &8211 kompresja dawała w kolektor ssący i stąd to stukanie.

Kolego gass1 - mam nadzieję ze w ferworze walki z głowicami nikt nie zapomniał o wymianie tzw. odmy (filtr odpowietrzania skrzyni korbowej) I drugie pytanko - jak tam przepływomierz i ogólna kondycja turbosprężarki

AUDI A6 C4 [A6 C4 AAT] dymi po 800km od wymiany oleju

Witam. Może ktoś się spotkał z takim zachowaniem i zna jego przyczynę. Otóż po wymianie oleju (syntetyczny 5w50) filtra oleju powietrza i paliwa AAT prawie przestało dymić. Niestety po jakiś 800km spore dymienie powróciło. Czyżby gdzieś olej się dostawał Dym jest raczej czarny. Ma ktoś jakiś pomysł Pozdrawiam

Nie zgadzam się a to dlatego że to nie są silniki benzynowe i nie ma przepustnicy a tylko ona przy gwałtownym odjęciu gazu blokuje doładowanie. W dieslach spokojnie można zaślepiać bo tam nie ma żadnego oporu w dolocie i wylocie z turbosprężarki a sam wirnik ma taką siłę bezwładności że spokojnie kręci się tyle tylko że jak odejmujesz gaz i gwałtownie dodajesz to spada nadciśnienie

AUDI A6 C5 [a6 c5 2.5TDI AFB] Siwy dym

Witajcie. Od niedawna zaobserwowalem ze po porannym odpaleniu po ok. 10 min zaczyna delikatnie poddymiac na siwo i bardzo smierdzaco. Po rozgrzaniu siwy dym znika ale nadal smierdzi. Kat wywalilem pol roku temu. CZy to normalne zjawisko

U mnie też kiedyś pojawiał sie siwy dym więc zapobiegawczo wymieniłem "odmę" - jak się okazało nie było takiej potrzeby aby ja wymieniać. Ale mechanik stwierdził że przyczyną może być uszczelka turbosprężarki. I tak faktycznie było. Olej się lał w wydech. Dałem całą turbinę do regeneracji (1000zł bez faktury - 1200 z fakturą -] ) i cały problem zniknął

AUDI A6 C5 A6 2.5 TDI 150km 98 quattro traci moc pomocy

witam moje autko ma swoje humory raz jest wszystko normalnie ma butaa raz go tak muli że 110kmh to dla niego duży wysiłek na 1 i 2 wkręca się 3000 a następne biegi 2000-2500 i więcej nie chce nie wiem o co chodzi pozdrawiam

zanim cokolwiek wymienisz sprawdź czy po odpaleniu silnika na turbosprężarce na tym zaworze podniesie się dźwignia sterowania kierownicami turbosprężarki. jeśli po odpaleniu silnika ten zawór nie podniesie tej dźwigni to są dwie możliwości 1. problem z podciśnieniem. tzn sprawdzamy podpinając wężyk pod ten zawór i wysysamy powietrze jeśli się podniesie to zaworki sterujące podciśnieniem

AUDI A6 C4 [A6 c4 25 tdi] (gwizdanie turbo)

witam ostatnio zauwarzulem ze przy zimnym silniku sluchac gwizd turbo kiedy silnik zlapie temperatury objaw znika gwizd slychac tylko kiety turbo zaczyna pompowac do jakis 0.2 bara czy to objaw zuzycia turbiny

Masz chipa i zwiekszone doladowanie dlatego slychac gwizd a na zimnym poniewaz wtedy silnik pracuje na wzbogaceniu i wiecej spalin idzie na lopatki turbiny wastagate nie reaguje tak szybko. Sam gwizd nie swiadczy o uszkodzeniu turbosprezarki skoro nie kopci na niebiesko lub siwo i nie ma w dolocie oleju.

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI] pytanie o turbo

witam trochę jest tematów o gwiżdżącej turbinie ale po przeczytaniu ich mam mętlik w głowie jedni piszą ze turbinka powinna gwizdać na niskich drudzy ze na wysokich obrotach a inni ze wogole nie powiinna gwizdać o to sytuacja w moim aucie gdy mam otwarte drzwi boczne i dodam gazu to do 2000obr turbawka gwiżdże a powyżej już nie nie jest to gwizd jak w f16 ale słychac go jest to miłe

Gwizd turbiny zalezy od wielu czynnikow. Duze turbo po stronie zimnej bedzie slychac wyrazniej niz male. Nie ma zasady ze jak turbiona wydaje świst to pracuje prawidlowo. Wszystko zalezy od tego jak jest dopasowana do obciazenia i jakie cisnienie wytwarza . Turbin pracujacych do 1 bar praktycznie nie slychac to samo odnosi sie do sprezarek o duzej srednicy ktore maja duzy zapas wydajnosci. Zaslepiajac

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 TDI 2000] Walka

Witam Walki ciag dalszy okazalo sie ze jednak nie przeplywka jest powodem braku mocy w moim A6. Panowie z Bosha wymienili przplywke.. i nic. Dzisiaj zawiozlem do formy zajmujacej sie turbinkami. Na dzien dobry uslyszalem co trzba zmienic i ....powalilo mnie. Bedzie...(zaznaczam moze przeinaczyc gdzyz te nazwy jeszcze mi nic nie mowia) odpowietrzanie typowany jest jakis silownik i ...turbinka. Pierwsza

Leo a moze znasz ta firme httpwww.turbosprezarki.pl Wlasnie u nich stoi auto

AUDI A6 C4 [C4A6 25TDI AEL ] oddzielacz oleju uszkodzony

Ostatnio zauważyłem że przewód który jest podłączony do króćca przy oddzielaczu oleju (jest on umiejscowiony po lewej stonie silnika od przodu tam a dokładnie tam gdzie mniejszy wentylator na obudowie chłodnicy ) jest odłamany i wycieka z niego olej czy to można pospawać czy szukać drugiego i co powoduje jazda z takim ułamanym króćem

Plastikowe czesci w samochodzie skleja sie cieezko. Nic sie nie stanie jak masz polamana bo to odpowietrzenie z silnika i odolejacz z dolu idzie do miski olejowej a z boku przed wejsciem do turbosprezarki. Chyba jedyny problem to ze bedzie olej kapac na podloge silnika . Oblep czyms np. poxipolem .

AUDI A6 C5 [A6 C5 AKN] Wycieki spod korka wlewu oleju

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem w swoim V6 wycieki spod korka wlewu oleju Po przetarciu i dokładnym oczyszczeniu odrazu pojawiał się olej w okolicy krka że aż mam prawie całą lewą pokrywe zaworów mokrą od oleju. Kupiłem nowa uszczelkę w tym korku bo stara była juz nieciekawa lecz to nic nie pomogło. Znajomi doradzili aby tą starą też założyć no i wkońcu już sie nie leje.

Wowo cytujesz mnie bardzo wybiórczo Zapomniałeś dodać że ja także zastanawiałem się - po co rozłączać przewód z odmy Dla jasności cytat z poradnika diagnostycznego na którym się opierałem Pomiar nadciśnienia w skrzyni korbowej Nadciśnienie w skrzyni korbowej silnika spalinowego może być wywołane przez uszkodzenie lub zużycie silnika ( pierścienie tłoki pęknięta głowica)

AUDI A6 C4 [A6C4 TDI AEL 140KM] Logi do oceny

Witam Z kolegą z AKP zrobiliśmy mały test i takie cos nam wyszło prosze o ocene. 4 bieg wtryski (chyba nie są już w najlepszej formie) 3 bieg (jakos dziwnie krótki - może coś źle zrobiło ale wklejam też) Proszę o opinie ...

W sumie to nie masz tylko tzw piku max czyli cisnienie turbosprezarki zanim zacznie dzialac wastegate. Wtryski sa dobre a wine ponosi pompa wtryskowa poniewaz ona daje takie duze dawki podobnie jest tez gdy na cylindrach bywa nieszczelnosc. Tym sie nie trzeba martwic. Masa powietrza i dawka paliwa jest ok. Zaslep sobie EGR to bedzie lepsza reakcja na doladowanie

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 AKN] Świst przy wchodzeniu na obroty (

Witam. Wczoraj zdemontowałem górną osłone silnika by przetrzeć silnik z kurzu itp. Po założeniu słychać świst przy przyśpieszaniu od zakresu obrotów jak sie załącza turbinka. Poprawiałem też dolot powietrza przy zderzaku bo obie części nie były dobrze spasowane lecz mi to sie nie udało. Czy ten świst może dochodzić z tego miejsca Turbinka jest nowa i raczej z nią jest wszystko

moim zdaniem Konrad słyszy naturalny odgłos turbosprężarki.

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5Tdi 150KM]Turbo dziura

panowie jestem posiadaczem A6 z 99rok 2.5Tdi 150KM i mam takie pytanko poniewaz to moj pierwszy dieselek i sie zastanawiam czy to mozliwe ze przy zmienianiu biego auto na jakies 3 sekundy sie przymula czy to moze tak zwana turbo dziura oczewisie mam w manualu

Turbo dziura - powstaje na skutek bezwładności turbosprężarki. Turbosprężarkę mozna podzielić na dwa elementy część napędzaną (część przez którą przelatują gazy wydechowe czyli spaliny wprawiając w ruch łopatki) i część sprężajacą powietrze również składająca sie z łopatek tyko że inaczej ukształtowanych. Ta właśnie część ma za zadanie wtłoczyć odpowiednią

AUDI A6 C5 [A6 C5 25TDI AYM] - olej w głowie i już w motorku

Panowie Mam konkretne pytanie. Wiem ze temat oleju pojawiał się na forum 100000 razy ale prosze o poradę dla mojego konkretnego przypadku. Otórz prawie od 30 000 km jeżdże na oleju Mobil 1 Turbo Diesel 0w40. Auto nie bierze nawet grama oleju. Teraz zbliża się termin wymiany oleju i mam dylemat - zmieniac czy nie Nie pytam już nawet o inne marki ale czy np. zmienić na inny olej mobila i

Mój osobisty pogląd jest taki że nareszcie "rozrząd" w Twojej niuni jest właściwie smarowany Przypuszczam jednak że pytasz w kontekście "cichego rozrządu" jako symptomu "wyjechanej" hydrauliki . Otóż moim zdaniem to dwa różne zagadnienia. Jeśli (mówiąc obrazowo) hydraulika dotąd "tłukła się" w głowicach ze względu na brak odpowiedniego filmu

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5TDI AKE] problem z turbiną 3 turbiny w 2 miesiące

To bedzie długa historia i proponuję do niej usiąść z dużym kuflem piwa.Od maja jestem "szczęśliwym" posiadaczem audika A6 z napedem na cztery kółka 25TDI 180KM siilnik AKE z 2001r . W dwa miesiące "zajechałem" 3 turbiny i śmigam od warsztatu do warsztatu i nie ma mądrych na mój przypadek - moze Wy mi pomożecie. Przejechałem od chwili kupna nie oszczędzając autka

Ja sie tunerom nie dziwie oni tez nie chca zeby do nich klient po paru miesiącach wrocił z padnieta turbina i pretensjami. Z moich rozmow z tunerami wynika właśnie ze samym tylko chipem to oni podnosza moc z AFN do 130PS a w AKE to o ile mnie pamiec nie myli do 205 bez problemu da sie wiecej ale to juz ryzyko. Jeśli chcesz więcej to musisz zmieniać osprzęt. Z AFN da sie na ulice bez problemu

AUDI (A6 2.5V6 BAU) Niesprawny EGR Sa logi.

Witam szanowne grono Powiem krótko co sie dzieje- od niedawna palila sie kontrolka informujaca o problemie z silnikiem jednakze nie wystepowaly zadne objawy zewnetrzne ktore by mogly na to wskazywac....az do niedawna..wczoraj auto slabiutko przyspieszalo i bylo nie czule na pedal gazu. Wszystko dzialo sie tak do 3000 obr. powyzej ciagnal jak trzeba. Przy KICK DOWNie rwal jak zawsze jednak w tym wszystkim

Slovian - nawet fabrycznie nowy EGR i turbina na nic Ci się nie przydadzą jeżeli w pierwszej kolejności nie odzyskasz podciśnienia sterującego pracą membranki EGRa (za pośrednictwem N18) a przede wszystkim gruszki sterującej pracą turbosprężarki (za pośrednictwem N75). Napraw podciśnienie a nie poznasz swojego auta. Jeżeli w Twoim BAU nie ma innych awarii - to nagar z EGRa i turbiny wypali się samoistnie - bez kłopotliwego demontażu czegokolwiek ... . Schemat podciśnienia sterujacego zaworami N18 i N75 był wklejany na forum już ze 100 albo 200 razy - naprawdę wystarczy grzebnąć w szukajkę ... . Proszę - poczytaj sobie cały topik (ze zwróceniem szczególnej uwagi na zamieszczony schemat i fotografie ) sięgnij do zawartych w nim linków ... httpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopi ... highlight

AUDI A6 4F - problem z Turbna

Witam Może ktoś pomoże 2 Faults Found 19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) Electrical Malfunction P3348 - 008 - Implausible Signal 19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) Electrical Malfunction P3348 - 011 - Open Circuit 19804 - Sterownik turbosprężarki 1 (J724) usterka elektryczna obwodu sterującego P3348 - 008 - Niezrozumiały sygnał

AUDI [A6 25 TDI V6 AFB] nagły zgon turbiny - czy to mozliwe

Czy możliwe żby turbina padła nagle Wymieniałem dziaj wtryskiwacz operacja sie udala. Wymiana wtrysku nie ma nic wspólnego z turbina jednak po kilku kilometrach jazdy próbnej usłyszałem świstanie turbiny. Nagle zaczeła głosno gwizdać. Czy to mozliwe żeby padła nagle bez wcześniejzych ostrzeżeń Ktos tak miał

W tym przypadku należy obadać fizycznie stan turbosprężarki. Chwytać za wirnik i sprawdzić luz wzdłużny oraz poprzeczny.

AUDI [A6 25 TDI AKE] pierwsze logi do oceny )

Witam dzis przeczytalem chyba ze 7 razy temat kolegi Meszruma na temat diagdnostyki TDI. cos nie bardzo mi to szlo poniewaz mam laptopa pod Vista i dosc czesto wyskakiwalo "program przestal dzialac".... ahh zrobilem logi statyczne gdy auto stalo a do zrobienia dynamicznych brakowalo mi drugiego kierowcy. ocencie moje logi nie krzyczcie jesli zle sa zrobione pozdrawiam.

W mojej osobistej ocenie widać "dziurę" tak w cisnieniu doładowania jak i w dawkowaniu paliwa. W tej sytuacji nie miałbym odwagi jednoznacznie wskazać winnego (układ paliwowy vs układ ssącydoładowanieturboEGR) . Ponieważ nawet w logowaniach nastaw podstawowych widać niezwykle wyraziste zawahanie obrotów biegu jałowego podczas zmiany żadania z OFF na ON i odwrotnie - i to zarówno

AUDI [A6 2.5 TDI AKN] logi przed serwisem termostat lmm i...

Witam Szanownych Kolegów Silnik AKN 2000 r. 190 tys. przebiegu. Jesień w pełni temperatury spadają i coraz większe problemy z jego rozgrzaniem. Termostat i LMM to moja główna motywacja do oddania auta do serwisu. Jeśli możecie rzucić okiem na zrobione przeze mnie logi i doradzić co jeszcze przy tej okazji należałoby sprawdzić przeczyścić wymienić będę bardzo wdzięczny. W dynamicznym

Spoko - zachowaj zimną krew i wolne ruchy bo usunięcie tego problemu w 99 przypadkach na 100 nie jest kłopotliwe (co nie znaczy że można go bagatelizować). Jeżeli wymycie przepływomierza nie przyniesie oczekiwanych rezultatów to przed podjęciem kolejnych naprawdiagnostyki - wyskocz sobie na "autostradę" i przepałuj silnik na dystansie ok. 30-40 km. z gazem w podłodze. Czasami (ale

AUDI [A6 1.9 tdi 110ps AFNAVG] zużycie oleju - jeszcze norma

Auto ma przebieg w granicach 300tys km. Nie kopci silnik suchy. Poprzedni wlasciciel zalewal silnik Mobilem 10W40 diesel ( wnioskuje po tym ze dal mi przy sprzedazy 05 L takiego oleju na dolewke ). Po zakupie wymieniony rozrzad wszystkie paski wszystkie plyny eksploatacyjne ( nawet olej w skrzyni ) zmieniona uszczelka pod glowica termostat - motor sie ladnie nagrzewa trzyma temp temp oleju to zwykle

Zasada jest taka ze do silnika TDi wlewamy olej FULLSYNTETYK 5w40 i nie ma znaczenia jaki przebieg ma silnik. Moze faktycznie krecisz silnik powyzej 4 tys obr albo turbina puszcza a to nie koniecznie objawia sie dymieniem. Sprawdz czy mocno sie poci na wyjsciu z turbosprezarki do intercoolera.

AUDI [A6 AFB] (Update- nowe logi po zmianach proszę o ocenę.)

NOWE LOGI SĄ NA 2 STRONIE Witam. Chciałem zapytać czy w Gorzowie Wlkp. znajduję się osoba która była by tak uprzejma żeby zrobić logi mojej A6 2.5 TDI AFB. Robiłem już diagnozę u jednego mechanika ale ze względu na to że wziął 40zł i w sumie nic ciekawego nie powiedział chciałem poradzić się forumowiczów. Pozdrawiam. Wielkie dzięki za pomoc w zrobieniu logów. Ciekawe

w tym samochodzie jest problem z ciśnieniem doładowania do 3000 rpm. normalnie powinno być w grupie 011 tożsame z zadanym już od ok. 2000 rpm. u Ciebie niestety nie jest. należy kolejno - zrobić zdjęcie sztangi turbosprężarki [tak by widać było żółtą farbę na sztandze] po to by mieć pewność że nikt jej reulował - po tym należy sprawdzić cały układ podciśnienia [przedmuchać

odmę w silnikach AFBAKN wymienia się zawsze na nowy typ. Twoja jest już niedrożna [nadciśnienie] co może doprowadziło do rozszczelnienia się silnika i może doporowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.

Przykładowe oferty części samochodowych audi a6 turbosprężarki

  • AUDI A6 2.7 TDI WĄŻ RURA TURBOSPRĘŻARKI TURBINY - Słupsk (49.00PLN)
  • AUDI A6 C5 1.8T WĄŻ PRZEWÓD TURBOSPRĘŻARKI - krosno odrzańskie (50.00PLN)
  • audi A6 C5 1,8 T przewód turbiny turbosprężarki - Szprotawa (50.00PLN)
  • Rura wąż Turbiny Turbosprężarki Audi A6 C5 1.8 T - Dębica (70.00PLN)
  • PRZEWÓD TURBOSPRĘŻARKI AUDI A6 C5 1.8 T APU -WYSYL - RADOM (80.00PLN)
  • WĄŻ PRZEWÓD TURBOSPRĘŻARKI AUDI A6 C5 2.7 BITURBO - Garwolin (50.00PLN)
  • WĄŻ PRZEWÓD TURBOSPRĘŻARKI AUDI A6 C5 2.7 BITURBO - Garwolin (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi