części samochodowe nanodatex

audi a6 tłoki silnik

Samochody związane z zapytaniem audi a6 tłoki silnik

Pytania i odpowiedzi: audi a6 tłoki silnik

AUDI A6 C5 [A6 98 2.5TDI AFB] wałki rozrzadu

witam pekł mi w mojej audioli wałek rozrzadu doradzcie koledzy czy je regenerowac czy powinienem kupic noweczytalem juz troche postow na ten temat ale moze pojawilo sie cos nowego. Czytalem o firmie Swiatek z Bydgoszczy ale niestety opinie sa rozne pewnie bedzie ich tyl samo co uzytkownikow ale mimo wszystko chcialbym je poznac. Jesli wiecie cos na ten temat piszczie- gdzie mozna to zrobic za ile itd itd z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich

Bry Przykro mi to pisać ale pęknięcie wałka to tak jak zerwanie paska rozrządu. Nie jest dziwne że stracił naciąg bo po kolizji tłoków z zaworami ... . Ehh ... . Tak na logikę wydaje mi się że kolejność była "odwrotna" - "coś" zatrzymało wałek a pasek ciągnął go "dalej" i wtedy "wszystko" się "skrzywiło". Wcale nie jest pewne w

jak tych szlifów i tlkokow nie bedzie potrzeba. No i wlasnie. Oto jest pytanie. przegladalem np allegro sa tam rozne silniki niewiadomego pochodzenia za 4 - 5 tys znalazlem jeden tez nie wiadomego za 8000 gosc pisze ze niby igla ma 150 tys ale przeciez w nim tez by trzeba zrobic rozrzad .httpmoto.allegro.plitem224193234__s ... i_v6_.html albo taki za 3300-httpmoto.allegro.plitem224664877_audi_a6_2_5_tdi_v6_silnik_bez_osprzetu_2002.html

AUDI A4 Opinie 27 TDI vs. 30 TDI w Audi A6 C6.

Panowie zastanawiam się nad zmianą wozidła. W związku z tym że godne polecenia i fajne 20 TDI są poza moim zasięgiem zastanawiam się nad ww silnikami w budzie A6 C6. Przeszukałem internet poczytałem i normalnie nie które opinie są poprostu zatrważające i można po nich wywnioskować ze VAG nie ma żadnego dobrego diesla bądź epoka diesli skończyła się na AVF czy AWX. Chciałbym takie

Wypalone tłoki i przypalone turbiny to właśnie efekt lejących pompek.

Zamieszczone przez POPO kolego właśnie duży problem z tłokami występuje w ASB ogólnie kupno nowego diesla to jest poraszka chyba żę cie stać na ciągłe remonty Dokładnie tak jak piszeszten 233KM jest poprawionym 224KM ale nie wolnym od wad wtryski po 150tys zaczynają w nich puszczaćale nie daje to żadnych objawówjeździ się te 200tys i więcej a potem rozsypane turbotłoki itd.

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do AUDI A6

AUDI A6 C4 [A6 C4 AEL] Jakiej marki pierścienie tłokowe wybrać

Witam stoję przed problemem kupna pierścieni do A6 C4 AEL mam dylemat jakiej firmy i gdzie najlepiej kupić czy duża jest różnica w jakości różnych producentów wiadomo samochód nie pierwszej młodości ale chciałbym żeby jeszcze trochę pojeździł. Czy brać Goetze czy też te tańsze Grant Usa Prima czy KOLBENSCHMIDT są zadowalającej jakości. Na jednej z aukcji ktoś pisze że te ostatnie to producent oryginalnych części. Czy to prawda

Tuleje bloku są jakie są i nic tu nie wycuduje szlif się nie opłaca. W tej w najgorszym stanie po pękniętym tłoku wymieniam dziś tuleję słabo mi się to uśmiecha bo co oryginał to oryginał no ale cóż nie bardzo mam wyjścia. Skoro już się temat rozwinął to przedstawię swoją sytuację. silnik pracował głośno mój kolega spec w mechanice zaproponował że za flaszkę zregeneruje

AUDI A6 C5 [A6 C5 AFN ] Gdzie mozna kupic

Rozgladam sie za nowym kompletnym blokiem ale bez glowicy czyli juz poskladane do kupy wal korbowody tloki itd lub taki sam zestaw ale po regeneracji. Prosze o jakies info jesli ktos cos wie...

Jakie rodzaju rozwiazanie proponujesz koledze Szlif cylidnrow czy tulejowanie jesli tulejowanie to zostawiasz tloki stare czy zakladasz nowe a jesli szlif to jakie tloki nadwymiarowe zastosowac Klopot polega na tym ze moim zdaniem nowe tuleje to bez sens bo to slaby material a jesli toki sa zdeformowane to tulejowanie nic nie zmieni. Rozwiercenie cylindrow bylo by super onile dalo by sie kupic

AUDI A4 B6 [B6 ALT] Zapalająca się kontrolka poziomu oleju

Witam Mam bardzo niepokojący problem z kontrolką poziomu oleju. Podczas jazdy - nie od razu tylko po kilkudziesięciu minutach - komputer ostrzega żółtym znaczkiem i dźwiękiem o niskim poziomie oleju. Tymczasem przy porannym sprawdzaniu na bagnecie jest milimetr poniżej górnej kreski - czyli prawie max. Dodam ze jak doleje więcej - tak ze jest powyżej max to tego problemu nie ma. No ale

może owszem coś pomóc ale jednak spróbuje na razie mniej dotkliwych metod ... skupię się na fakcie ze za wolno spływa mi olej do miski ... postaram sie jak najszybciej sprawdzić te kanały odpływowe do miski .... a i jeszcze jedno koleś pisze o Zamieszczone przez rufffus Z tematem silnika ALT nawalczyłem się już sporo a jako że jeżdżę A6 to pisałem o tym na forum audi

AUDI A4 B6 [B6 ALT] Czy to normalne że zjada tyle oleju

Witam (dane auta po lewej) auto kupiłem przy przebiegu 125tys i wlałem syntetyk castrol magnatec 5w40 od tamtego momentu do dzis gdzie przebieg prawie 140tys musiałem w trakcie uzytkowania dolać 2litry castrola 5w40.Auto eksploatowane często 15tys wciągu 5-6miesiecy . I teraz pytanie czy to jest normalne Czy tyle musiałem dolać bo syntetyk jest rzadszy i szybciej go ubywa Czy wlać teraz

Z tematem silnika ALT nawalczyłem się już sporo a jako że jeżdżę A6 to pisałem o tym na forum audi A6. Pokrótce podzielę się moimi doświadczeniami Auto kupiłem w 2007 roku z przebiegiem 115 000 km od pierwszego właściciela (A6 C5 2.0 ALT 2002r.). Auto kupione w Polskim salonie przegląd przed zakupem zrobiony a ASO audi - przebieg oryginalny. Jak się okazało już po zakupie silnik

AUDI A6 C4 [A6 2.5 TDI AKE] Czy jest roznica w tlokach 180 KM i 150 KM

Witam potrzebuje wymienic tloki prawej v-ki w silniku AKE czy musze szukac takiego samego silnika czy mozna wykorzystac tez inny silnik 2.5 TDI np. 150 KM Czy moze ktos podac mi wymiary tlokow (srednice) w silniku AKE (nominalny). Z gory dzieki za pomoc

Nie wiedzialem ze tak trudno znalezcdobrac tloki nie majac w reku starych. Handlarze pytaja o rok produkcji bo niby szly w AKE jakies dwa rodzaje i z 2003 to beda juz tloki trapezowe inni nie potrafa dopasowac do modelu silnika ale sa pewni ze maja do 180 KM. Pytanie czy faktycznie byly dwa rodzaje tlokow w AKE Czy kazdy 2.5 TDI 180 KM bedzie pasowal do AKE Czy na zdjeciu to silnik AKE taka fotke

AUDI A6 C5 [A6 AKE 2001 25 TDI V6] Poważne stuki w silniku

Znajomy robil ostatnio A6 z 2001 25 TDI V6 o oznaczeniu silnika AKE. silnik dość mocno ucierpiał po spatkaniu z "jakąś przeszkodą"w wyniku czego przestawiony został rozrzad niestety zawory spotkały sie z tłokami n w wyniku czego 1 z tłoków poszedł w pył.Efektem finalnym całości prac jest hałasstuki które słychać po uruchomieniu silnika z prawej (od strony pasażera) głowicy.

Cenne uwagi Znajomy mechanik stwierdził ze w tego typu silnikach tłoki sa pokryte jakim "cudownym" srodkiem przypominajacym teflon...w czasie wypadku-tudziez przegrzania substancja ta traci wlasciwasci i zaczyna scierac sie "POD" tłokiem-tak wiec z góry tego nie widać...przy zwrotnym rychu tłoka do góry powoduje to ponoc swego rodzaju stukniecie NIe wiem na ile jest to prawda-nie

AUDI A6 C5 [ A6 C5 25TDI AFB ] Brak ciśnienia w cylindrach -(

Cześć pojawił sie u mnie problem z rozruchem silnika z rana oraz jego głośną pracą więc pojechałem do stacji obsługi BOSH SERVICE w niej sprawdzono mi wtryski z pompą wałki rozrządu oraz ciśnienie w cylindrach-które jest bardzo małe w przedziałach od 11bardo 16bar. Powinno być od 22 do 28. Fachowcy powiedzieli mi że mam silnik do remontu ale gdzie to ciśnienie ucieka skoro silnik

pod katem zdeformowania zmierzyc pierscienie celem okreslenia stopien ich zuzycia. 2. Moga byc wypalone zawory co sie zdarza ale mam nadzieje ze serwis Boscha wie jak ocenic czy gora czy dol nietrzyma cisnienia. 3. Moga byc pekniete tloki lub wypalone zawory co zdarza sie w wyniku zlej pracy wtrskiwaczy doladowania lub recylkulacji spalin. Albo wszystkiego razem 4. I w koncu blad fabryki audi

AUDI A6 C5 [A6 C5] silnik AJM ciezko pali

koledzy mam problem ktory zarzucilem na forum VW i Forum A6....pomózcie bo wyczytalem u nas i tam i w A6 i nikt tak naprawde nie moze dojsc albo mial podobny defektWitam kolegów.. mam kilka pytań..tj. kupiłem ostatnio zielona butelke AJM.. ale od poczatklu sa jakies problemy ..opisze co i jak i poprosze o sugestie...mialem wczesniej AELa i AFN wiec cos tam wiem..ale moze cos doradzicie..1. po kupnie

AUDI [A6 1.9TDI 1Z] - szlif cylindrów wymiana tłoków

Prośba do bardziej doświadczonych o ratunek Były problemy z silnikiem po rozebraniu okazało się że pękł pierścień na jednym tłoku i że są progi na cylindrach. Fachowiec mówi że nie warto szlifować bo to niewiele pomoże a potem będzie problem z dopasowaniem nadmiarowych tylko lepiej kupić nowe standardowe tłoki i bez szlifowania będzie ok. Mówi że tłoki są zużyte. Ma rację

Ma racje. Najlepiej wymienic tloki i ten piersacien co jest pekniety a reszte pierscieni zostawic starych. Mozna tez wymienic tloki wraz z pierscieniemi ale jak one sie uloza to bedzie silnik slabszy niz byl. Moim zdaniem kup sobie taki silnik gdzies na zachodzie za grosze rocznik najmlodszy z mozliwych bez osprzetu i zaplacisz grosze.

Skoro zaklada sie nominalne tloki - powinno sie zalozyc nominalne pierscienie ale pod jednym warunkiem - ze cylindry nie maja "progów" Jesli pomiar wykazuje ze gladz cylindra jest nadmiernine zuzyta powinna zostac przeszlifowana i zalozone tloki i pierscienie na I Szlif. PS Wolabym szukac dobrego uzywanego silnika. Pozdr

Progi na cylindrze czy rysa po pękniętym pierścieniu Jak progi to zmień pęknięty pierścień na nowy zostaw stare tłoki i pozostałe pierścienie złóż i jeździj... Po co pakować się w koszty - na nowych tłokach też nie będzie lepiej na dłuższą metę. Jak jest pionowa rysa to albo szlif i nowe tłoki albo nowy (inny) silnikblok. Pozdrawiam

AUDI A6 C4 [audi a6 c4 25 tdi AEL] problemy z silnikiem

Witam jestem nowy na forum i być może jest już taki temat ale nie mogłem znaleźć.Moja sprawa wygląda tak kupiłem ae-la z uszkodzonym silnikiem(urwany pasek pogruchotana głowica i takie tam)zregenerowałem pompę wtryskową 850 zł turbinę 800zł głowica 1600zł drugi "dół" silnika(wał tłoki blok) nowe pierścienie 380 złnowe czujniki ( temperatury itd.) nowe wszystkie zaworki

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5TDI]duży problem z silnikiem -proszę poradźcie

Witam panowie mam duży problem z silnikiem. Zaczeło sie sie od ubytku oleju w silniku. Myslałem że to uszkodzenie miski na co wskazywała plama pod samochodem oleju. Po rozmowie z mechnikiem okazało sie że miska cała a olej jest najprawdopodobniej wydmuchiwany przez jakaś nieszczelność. W samej pracy silnika nie zaobserwowałem zmian praca cicha w miare równa. facet coś mi mówi o tlokach

Panowie więc ciag dalszy mojej sprawy z silnikiem skupmy sie proszę na tym temacie. Byłem dzisiaj na miejscu u mechanika. Mechanik otworzył wylot odmy ( czarna rurka od kabiny mniej więcej na poziomie akumulatora ) i przyłożył bibułę odpalił silnik i zagrzał . na ciepłym silniku przy wyzszych obrotach zaczą wylatywac olej. Twierdzi że przy zamknietym obwodzie w wyniku nieszczelności

Witam ponownie sprawa nabrała barw i już wiadomo co to. Zanim jednak zacznę - wielkie dzięki Piotruś za pomoc i zaangażowanie w moją sprawę. Jesli pozwolisz to zachowam sobie twój nr telefonu na przyszłość. Twoje rady sprawiły że mechnicy przestali traktować mnie jak totalnego laika i stali się bardziej konkretni. Bardzo cieszy mnie fakt że mogę liczyć na pomoc klubowiczów. Niestety

AUDI A6 C5 [A6 C5 AKN] Wycieki spod korka wlewu oleju

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem w swoim V6 wycieki spod korka wlewu oleju Po przetarciu i dokładnym oczyszczeniu odrazu pojawiał się olej w okolicy krka że aż mam prawie całą lewą pokrywe zaworów mokrą od oleju. Kupiłem nowa uszczelkę w tym korku bo stara była juz nieciekawa lecz to nic nie pomogło. Znajomi doradzili aby tą starą też założyć no i wkońcu już sie nie leje.

Wowo cytujesz mnie bardzo wybiórczo Zapomniałeś dodać że ja także zastanawiałem się - po co rozłączać przewód z odmy Dla jasności cytat z poradnika diagnostycznego na którym się opierałem Pomiar nadciśnienia w skrzyni korbowej Nadciśnienie w skrzyni korbowej silnika spalinowego może być wywołane przez uszkodzenie lub zużycie silnika ( pierścienie tłoki pęknięta głowica)

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 V6] Znów pompa wtryskowa-zapowietrzanie...

Witam... Parę miesięcy temu padła pompa osławiona VP 44. Regeneracja wymiana jest oki... Nagle w zeszłym tygodniu rano chce zapalić - kicha zapowietrzona pompa lub znów padaczka......VAG nic nie pokazuje... Siegnąłem po autostart (nie krzyczeć za bardzo na mnie) i delikatnie 3 sekundy kręcenia - auto chodzi jak gdyby nigdy nic...Zaznaczam że w przezroczystym przewodzie zasilającym pompę

Kolego Ittmk wszyscy chcą Ci tutaj pomóc - nie tylko carlnova. Zapobieżenie potencjalnemu nieszczęściu to też pomoc... Przy nienagrzanym silniku wystrzegajmy się niepotrzebnego wymuszania mocy. Tak radzą wszyscy znający się na rzeczy... Stosowanie preparatów typu autostart na bazie eterowej powoduje sztucznie zwiększony przepływ paliwa przy zimnym oleju. Wyobraź sobie właśnie jak ogromne

AUDI A6 C5 [A6 C5 19TDI AWX 04] Po wymianie dwumasu dalej szarpie

Co to może być. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło wszystko kompletne Sachsa. Nie szalałem zbytnio na nowym sprzęgle ale jakoś nie dawno odczułem drgania. Objawiają się one mocnymi wibracjami całego autka przy dociśnięciu na 100% pedału gazu na 4 biegu przy obrotach od 1800obrmin do ok 1950obrmin. Potem ustępują. wiem że w takich obrotach to trzeba by zredukować do trzeciego biegu jak

Ja bym traktował poważnie taki objaw jakim są drgania zwykłe drgania skrętne wału powodują jego przeciążenie i z czasem mogą spowodować zmęczeniowe pęknięcie wału. Zamiast cieszyć się "wibratorem" sugeruję odjąć 2-3mg dawki w tym zakresie - skoro piszesz że są lekkie. Trwałość silnika jest bardzo ważna jednak. Na początek można spróbować adaptować dawkę na jałowym

AUDI A6 C4 [A6 C4] Wymiana bloku z AAT do AEL - pilne

Jako że szwagrowi w AEL-u pękl korbowód i zrobiła się dziurka w bloku trzeba wymienic silnik. Teraz ważne pytanie Mogę kupić słupek z silnika AAT a resztę gratów przełożyć z AEL-a. Czy taka konfiguracja się sprawdzi Przeczytałem kilka tematów na temat różnic w tych silnikach ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to czy tłoki i korby są różne w tych silnikach. Sprawa jest pilna bo auto musi by jak najszybciej na chodzie. Czy lepiej szukać bloku (słupka) z AEL-a

AUDI A6 C4 [C4A6 2.5 TDI AAT] Wymiana silnika (115 a 140 KM)

Witam Przed świętami stała się rzecz straszna moja Niunia chciała popełnić samobójstwo (urwany pasek rozrządu). Skończyło się na poważnych ranach serca (silnik pokiereszowany ocena fachowca - wymiana z racji uszkodzenia zbyt wielu podzespołów w tym głowicy). Dla wszystkich którzy chcieliby od razu wtrącić że trzeba było wymienić pasek czy coś w podobie informuję że zerwany

a ja powiem tylko tyle (po tym co napisał pan lotus o naprawie silnika w c4) że przyjechałem kiedyś rano do kolegi u którego urwał się pasek w AAT i własnie zaczynał rozbierać góre przy sobotnim piwku na placu niedalego rozłożonego grilla a w poniedziałek poskładał grzecznie na nowych popychaczach wymienionych mostkach które wyrwało naprawionej głowicy w której ugrzęzły niektóre

AUDI A6 C4 [a6 AFB 98]Błędy silnika i logi do analizy)

Witam Chcialłem prosić kolegów analize logów co prawda sam chciałem opanować chociaż w małym stopniu... niestety ogranicza mnie brak czasu Ale do rzeczy Błędy silnika Address 01 ------------------------------------------------------- Controller G93 JC0 F0 2 Component 2.5l4VT EDC G200AG G50 Coding 03001 Shop WSC 17314 4 Faults Found 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210) 30-00 - Open

aaaahahaha carl prawie sie popłakałem ze śmiechu chociaż w zasadzie to nie mam powodów do radości... ale do rzeczy Dzięki koledzy za wszystkie linki poczytałem doedukowałem sie odnośnie czujnika G210 gdzieś tam wyczytałem że służy do odcięcia zapłonu gdy poziom w komorze spiętrzającej jest niebezpiecznie niski ale czy włącza pompke spiętrzająca puki co zalałem zbiornik pod

tak G2 mam do wymiany wskazówka stoi w porywach dojezrza do 60 stopni... mesz w nie uwazasz ze to troche chodzenie w kółko w zasadzie mam do wymiany termostat czujnik G210 jakiś stycznik wentylatora J323 (jeszcze nie wiem o co z nim chodzi) no i przepływke... jeśli wymienie wszystko poza przepływomierzem nie bedzie błędów i pojade powiedzmy do rogala myśle że da si zrobić taki manewr żeby

AUDI A6 C5 [a6 2.5tdi 99r] wywala powietrze z silnika przez wlot

witam przejechałem ponad 30km i wszystko było ok żadnych puków czy stuków zatrzymałem się żeby wyładować rodzinkę gdy znowu odpaliłem silnik zaczął straznie hałasować i wyrzucać powietrze przez wlot powietrza do silnika(żadna kontrolka się nie zaświeciła) auto zostało odholowane do warsztatu silnik jest uwalony olejem (najprawdopodobniej poszedł spod pokryw) walnęły wałki

AUDI A6 C4 [Audi A6 C4 2.5TDI] AAT po Chpie a Allegro za 249zł

Chciałem się podzielić z wami odczuciami - zamowilismy chipa z allegro za 249 zł - przyszedł szybki montaż i jazda próbna - Byłem w szoku to auto bylo zamulone teraz wkreca sie od samego dolu idzie bardzo dobrze. Pewnie zaraz usłysze że silnik dostanie po dupie ale od 2000obrmin wciska na kazdym biegu... Super teraz się nim jezdzi. Pozdrawiam Was....

Panowie mój kolega daawno temu kupił taki chip z allegri za podobną kwote. Zastosował go w swoim aucie było to 1.9tdi 130km (a4 b6) - znaznaczam BYŁO . Po przejechaniu 50tkm wysrało mu się połowe osprzętu silnika. Pompowtryski śmietnik turbina śmietnik i jeszcze pare gratów. Jak się później okazało winą był własnjie ten nieszczęsny chip z allegro. Uszkodzone wtryski tak lały

AUDI A6 C4 A6 C4 AAT Jak zwiększyć moc

Witam przegrzebałem szukaczkę i dużo się dowiedziałem ale nie wiem dalej gdzie tuningować i co dokładnie więc proszę o pomoc kogoś kto dobrze zna temat. Mam 25TDI AAT 116KM i chciałbym podnieść moc niekoniecznie duzo ale ze 140KM byłbym zadowolony. (tak jak w AEL) wydaje mi się że różnica będzie odczuwalna Auto wg licznika ma 240tyś km. Chodzi równo i cichutko nie zauważyłem

Każdy z was ma troszkę racji... Ale w dużych silnikach zawsze będzie zapas na "podkręcenie" W najmniejszych nie radzę bo rozleci się turbina i przetopią tłoki co nie oznacza że tuning nie ma sensu (tuning w sensie regulacji dostrojenia) Można znacząco zmniejszyć zużycie paliwa i zmniejszyć zadymienia spalin kosztem emisji NOx (które to badane są tylko w pojazdach produkcyjnych

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI AFB] Zgasł silnik w niemczech mam błędy

WitamWczoraj wybrałem się z bratem do Anglii do pracy moim audi A6 25 TDI V6 AFB. Zatankowałem na ostatnim orlenie do pełna zbiornik (na 146km pod korek wlazło 1175l Eko ON za 579) i ruszyliśmy dalej. Zaledwie 13km od granicy przy 120kmh silnik po prostu zgasł. Zdążyłem wrzucić na luz i skulałem się 1km do najbliższej stacji Shell. Tam zadzwoniłem na Assistance który zaproponował mi

A więc panowie. Pompę wtryskową szlag trafił. Kupiłem profesjonalnie regenerowaną w firmie Bosch serwis a dokładnie od nich httpallegro.plshow_item.phpitem3214566746i osobiście po nią pojechałem ponad 280 km w jedną stroną ponieważ jak wiadomo na czasie mi zależało. To było dzisiaj. I dzisiaj mechanik ją założył i odpalił. silnik popracował 10min a potem udali się na jazdę testową.

AUDI A6 C5 [a6 c5 25 tdi AKN] 99 manual prośba o ocene logów

samochód kilka razy stracił power potem jechał normallnie poza tym ma od jakiegos czasu dół miedzy 2-3tys a potem startuje jak rakieta n75 wymieniony kilka dni temu na ori kat usuniety rok temu widac przełądowanie T i lekkie kulawienie k. wtrysku miedzy 2-3 tys obr dlaczego T przeładowywuje przebieg 350tys sedan oska manual błedy to 00575-intake mafud preasure 11-10 control limit not reached

Rozumiem Ciebie w pelni... ja troche z Czechami pracuje wiec i Grejfa jakos sie rozumiec nauczylem mea kupamasz racje co do blednych moich wyliczen ale sam jestes wspolwinny zamiesciles loga dla dwoch biegow (wzialem tms z drugiej fazy)... tak czy siak jak sam wykazales w fazie przeladowania przyspieszenie jest wieksze niz w fazie niedoladowaniaanalizowales fragment z wczesniejszego biegu gdzie predkosci

Niestety nie wiem jak cytować fragmenty wiadomości więc moze zrobie tak cyt. Przemek analizowales fragment z wczesniejszego biegu gdzie predkosci sa mniejsze (wiec i opory takze) jesli pomiar ma byc w miare wiarygodny to opory powietrza trzeba wyeliminowac lub max zminimalizowac wiec nie wiem co Cie dziwi w tym ze tak robie. ten pomiar jest i tak o d...rozbic bo po 5okmh powietrze nieproporcjonalnie

AUDI A6 C5 [A6 C5 ASN] 3.0 V6 - przekręcona panewka - szukam wału

Witajcie. Oddałem auto do warsztatu w celu wymiany uszczelki pod głowicą przy okazji zleciłem również wymianę rozrządu. Po zrobieniu roboty mechanik pojechał na jazdę próbną (po sprawdzeniu wszystkiego wcześniej na postoju). Podczas jazdy próbnej zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju. Samochód z powrotem na serwis zmierzono ciśnienie oleju - faktycznie na wysokich obrotach spadało

Buba zauważyłem że rano mocno kopci z lewego wydechu więc uznałem że któraś uszczelka pod głowicą. Diagnozę potwierdziła obecność spalin w zbiorniczku wyrównawczym (przyrządem). A że ja lubię jak jest wszystko tip top to oddałem samochód do profesjonalistów bo z taka naprawą sam nie poradziłbym sobie. Do wymiany rozrządu miałem 20 tys. km (na liczniku tyło 220 tys.) wiec uznałem

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5TDI AEL]brak mocy

kupiłem a6 miesiądz temu i troche brakowało mocy bo w serwisie audi w grudziądzu podłączono do kompa i pokazało 84% wydajności turbiny ale czułem że turbina się załącza i w miare przyspieszał . teraz nagle przestał ciągnąć nic nie czuje żeby turbina się włączyła przyspiesza jak załadowany polonez .turbina jest sucha i nic oleju silnik nie bierze nawet przy takich mrozach jakie

[mozesz jeszcze spiac wezyki na krotko te przy zaworku tzn dolny wezyk laczysz z gornym z tym co idzie do gruszki turbiny nie pomyl z tym od odmy wtedy cisnienie idzie caly czas na zawor upustowy turbiny musisz uwazac tzn zrobic krotko probe i nie katowac silnika jak masz zablokowany zaworek to od razu poczujesz roznice bo turbina wtedy pompuje na maksa zeby tloki nie splynely sprwawdz jeszcze zaworek

AUDI A6 C5 [A6 25 TDI Tiptronic 1998r. AFB] Prośba o analizę logów

Witam serdecznie mam prośbę do forumowiczów o analizę moich logów. Najpierw podam logi statyczne a wieczorem wrzucę dynamiczne (muszę poczekać aż trochę się wyludni w mieście) zwykłe 000 001 003 004 007 013014018 000 BS 003 BS 004 BS 011 BS Mam nadzieję że logi wykonałem prawidłowo chciałbym zaznaczyć że mam podniesioną dawkę startową [kanał 05] na 33267 dawkę wolnych

W takim razie wytłumaczę inaczejGdyby korekcja 1-go cylindra była zbliżona do pozosałych w prawej głowicy - na temperaturę nie zwracałbym żadnej uwagi - przyjmując ją jako naturalną charakterystykę Twojego termostatu (lub co najwyżej - słabą już wiskozę lub zabrudzone chłodnice). Ja w dalszym ciągu widzę to samo - czyli potężną różnicę dla 1-go i mniejszą ale również "odstającą"

AUDI A6 C5 [A6 C5 AFB] Wielka prosba o ocene logow

Po dluuuugiej nieobecnosci na forum serdecznie witam tych ktorych juz znam i tych ktorych nie dane mi bylo jeszcze poznac Po 6 latach jezdzenia niezniszczalnym C4 AAR cos mi strzelilo do glowy i zakupilem C5 TDI Avant quattro z silnikiem AFB ktore jednak sie okazalo ze nie hula tak jak oczekiwalem generalnie przestaje jechac pow 3800 obr a czasami nawet wczesniej(2500-3000) w zaleznosci od humoru

Chodzin jeżeli wymieniłeś LMM to zrób nowe dn i statyczne bsy też się robi moment więc nie zaszkodzi - zwłaszcza 003. Będzie dobry materiał porównawczy i "pewne sprawy" się wyjaśnią. U Ciebie w aucie jest co robić... niestety Zacznij od znalezienia dobrego warsztatu który zna się na 25V6 - skąd jesteś - coś Ci się podeśle (aha - przyuważyłem że Wawa - więc MR motors

AUDI A6 C5 [ A6 C5 2.5 TDI ] kompresja a chip tuning- poradzcie

Witam moje A6 jest z 98 r i ma przejechane 280 tys. Dzisiaj mierzyli mi ciśnienie oleju w silniku wkręcając urządzenie pomiarowe w miejsce czujnika oleju. Pomiary wykazały 4.5 atmosfery na silniku zimnym i 1.9-2.0 atmosfery na silniku rozgrzanym ( wskażnik stał na 90 stopni ) Co o tym myslicie Sprawa druga to taka że zastanawiam sie nad chiptuningiem i jestem ciekaw waszego zdania w kontekście

Umówmy się że mechanik racji nie miał bo według jego quasi marketingowej diagnozy do wymiany miał być dół silnika (blok tłoki wał etc ... ). Jak się okazało - rację mieliśmy my "AKP-owcy" kierując Twoją uwagę na odpowietrzenie (odmę) czyli najtańszy element związany z właściwą pracą głowic i hydrauliki zaworowej. Nikt nie przypuszczał (albo inaczej - nikt tutaj nie

AUDI A6 C4 [A6c4]Problem po wymianie filtrówoleju i uszczelki zaworów

Panowie taki problemik auto miało wymianione tak jak w temacie wszystkie filtry olej z syntetyka na półsyntetyk i uszczelke pod deklem zaworów a teraz objawy co się dzieje przerywa na niższych obrotach np na 2 biegu wogóle nie chodzi jak przed wymianą wręcz jest tragedia. Druga sprawa świeciła kontrolka od klocków hamulcowych - klocki zostały wymienione a kontrolka dalej się pali co z tym zrobić Podpiąć pod VAGA i skasowac błedy

Klocki założone z czujnikami. Co do wtyczek hmmm były zdejmowane świece ale czy coś tam się da źle skręcić cholera dla mnie ten typ silnika to juz czarna magia (18 125 KM) to wyglada tak jak stare auto jeździ na 3 garach a nie na 4 przy nagłym wciskaniu gazu szarpie silnik tak jakby nie szedł na wszystkie tłoki a z wydechu tak mi się wydaje że czuć niedopalone paliwo oczywiście spadek mocy auto słabo ciągnie.

AUDI A6 C4 SWAP 2.0 16v na 2.0 8v w A6 c4 pomocy.

witam. jak w temacie. będę robił SWAP ACE na ABK i tutaj moje pytanie. będę miał najprawdopodobniej całe kompletne audi 80 z silnikiem ABK i co mi się nadda z mojego w razie W a co nie jak spiąć kompa skoro u mnie jest pod tylną kanapą a w 80 chyba pod maską albo pod deską co mi spasuje poduszki pod silnik alternator sprężarka do klimy piszcie i mówcie żebym sie w szajs nie wepchał...

kolego masz tu swój wątek to po co robisz bałagan i zakładasz drugi o tym samym httpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopic.phpt103991 odnosząc się do wypowiedzi hansa mój mechanik też kiedyś mówił że ACE i ABK mają taki sam dół silnika EDIT popatrzyłem troche na forum 80tki i ABK i ACE sa prwie identyczne w odróżnieniu od ABT który nie ma dodatkowego natrysku na tłoki tak tam prawią

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.4]OLEJ SWIECE...

Jak w temacie.... Nadszedl czas wymiany oleju i swiec (nie koniecznie ale... ) Aktualnie mam wlany 0W-30- i przelatane na nim 10 tys Kmh. Przez okres tych 10 ciu. tys. kmH - mialem dosyc duzo "dolewek". A swiec nie zmienialem od nowosci... Tak wiec prosze o Info - co zaleca audi.... (swiece olej) - Wasze zdanie na ten temat i co Wy zalecacie.... Za wszystkie porady - wskazowki - z gory dzieki

Co do oleju to w lublinie w ASO audi zalewaja Mobila 1 5w 50. Sam jezdze terazna takim.Chyba dobry jest. Jak musialem dolewac duzo oleju do mojej hagiety(2l1000km) to przeszedlem na polsyntetycznego lotosa( z castrola 10w60) i nie narzekalem. Na lotosie przejezdzilem ok.30 tys. Po rozebraniu silnika(wymiana pierscieni) nic zlego nie bylo widac.Walki rozrzodu nie milay zadnych rys tak samo tloki i cylindry.Po

AUDI A6 C5 [A6 C5 AKE] Pompa wtryskowa - zamieniona

Witam nabyłem ww w temacie A6 Autko ma jednak przypadłość - dopóki nie nagrzeje się jest strasznie słabe i dostaje kopniaka dopiero przy 2000obrotów.silnik nie ma błędów kąt ustawiony wzorowo w 004BS na late jest 1ATDC na early 15BTDC dawka w pierwszej grupie na zimnym silniku 8mgH przy 27CF powyżej 80C 5mgH przy 185CF korekcje nie przekraczają 03 na żadnym cylindrze wałkihydraulika

AKN to 150tka a AKE to 180... oba te auta maja inne wtryski. Oba auta podaja inne ilosci wachy przy bucie... zapewnie pompa AKE jest wiec wydajniejsza... pytanie jakie sa wtryski .... pewnie z AKE.silnik AKE byc moze ma inny stopien sprezania (AKE i AKN maja inne tloki wiec to mozliwe) itp itd.Krotko AKE to nie AKN "z innym oprogramowaniem"Frankenstein tak kaleczasto chodzil bo byl zlozony

AUDI A6 C5 [A6 C5 AJL 1.8T] Bez katalizatora niebieski dym (czasami)

Cześć WamMam taki mały problem z moim autem (A6 C5 180KM AJL 1998r). Pół roku temu wymontowałem katalizator i kupiłem rurętłumik. Wszystko działa elegancko. silnik daje buta nie ma żadnego problemu z turbiną tylko... czasami (na chwilę) widzę niebieski dym w tłumiku.Jeśli jest zimny silnik wszystko jest OK. Nie widać niebieskiego dymka. Nawet daje gazu lukam patrzę... nie ma dymu.Jeśli

jakby padało turbo to kopciłby cały czas po rozgrzaniu16 zaworowe silniki są wszytkie kolizyjne wynika to z budowy i nie trzeba nic tam kompresorem pompować zawór podtrzymuje sie tłokiem

AUDI A6 C4 [A6 C4 AAT] źle pali po zmianie kąta wtr i dawki startowej..

Jak w temacie mam bardzo duzy problem z opdaleniem po tym jak chcialem poprawic odpalanie w niskich temperaturach na pierwszy rzut dolacze fotki widoczne od razu bez linkow bedzie szybko bo maja bardzo maly rozmiar. Mialem problem z dopalaniam w temp ponizej -7 st a przy -14 to juz wologe aku prawia do 0 trzeba bylo wymeczyc zeby w koncu zaskoczyl jak traktor potrzepal a w koncu jakby na wszystkie

- musi być konkretnie wskazuje co jest w mapie wyprzedzenia wtrysku dla tych obrotów dawki Duże prawdopodobieństwo że to pompa ale inna nie musi być lepsza nowa głowica wtryskowa poprawi moc ekonomię (o ile wtryski są dobre - najlepiej wymienić razem) ale bez wymiany pompy podającej (czyli również obudowy wypracowanej) zapalanie nadal będzie nie najlepsze. 110-120 jednostek to proste

AUDI A6 C5 A6 C5 1.8t 150km AEB Bierze olej

Czesc wszystkim mam nie maly problem z moja audiczka a mianowicie bierze olej w ilosci 1l na 1000 km. zmienilem uszczelniacze zaworowe(ogolnie gora silnika) turbine bo miala luz zadnych wyciekow nie ma i nie wiem gdzie moze brac olejpłynu chlodniczego nie bierze mechanicy rozkladaja rece a ja zaczynam sie wkurzac bo juz wlozylem 4500zl a olej jak znikal tak dalej znika( jakbyscie mieli jakes pomysly chetnie poslucham. z gory wielkie dzieki

Włożyłeś 45 tys-powiedz w coza tę kasę można zrobić małą kapitalkę silnika z regeneracją turbo włącznie.Mając zdjętą głowicę grzechem byłoby nie wyjąć tłoków i pomierzyć pierścieniecylindry i tłoki-ty nie musisz się znać -ale mechanik dał tu ciała.

AUDI A6 C4 [A6 C4 ACK Q]Pomiar ciśnienia sprężania - prośba o ocenę

Niedawno postanowiłem zmierzyć ciśnienie na cylindrach w swoim autku (wykonał to kolega Kornel więc myślę że się wypowie). Powód jak łatwo się domyślić - wciąganie oliwy. Mam auto ponad rok przejechałem ok.50 tys.km. Od początku jak zakupiłem pobierało oliwę w tych samych ilościach tj.ok.0.5 l1000km w porywach (to już absolutne maximum) do 0.71000km. Dyma nie puszczało zimą

Oleju można było dolać ale naprawdę znikome ilości z uwagę na możliwość uszkodzenia przyrządu pomiarowego który miał zakres do 16 bar. Nie mniej jednak można pobawić się w wymianę samych uszczelniaczy ale może to nie zagwarantować spadku zużycia oleju może pomoże a może prowadnice w głowicach są wyrobione dość mocno gumki pomogą na krótki okres czasu albo wcale. Zwalanie

AUDI A6 C4 [A6 c4 ]2.5 tdi AAT Swiece zerowe czujnik temp grupa 001 l

Witam wszystkich otóz zauwazyłem ostatnio ze mam jakis mały problem z załaczaniem sie swiec wiem ze w tdi swiece sie zapalaja jak jest ok O stopni u mniue jest tak zer czasami jak jest ok 0 to sie nie załaczaja i pali od strzała a czasem sie załaczaja nawet jak jest 0k 7 stopni po podłaczeniu vaga na rozgrzanym wydaje sie ze czujnik jest sprawny bo pokazuje 89 stopni. Prosze o jakas rade czy

Niestety w tych modelach AAT i AEL grzanie świec zaczyna się po dłuższym postoju jak czujnik temperatury silnika wskazuje mniej niż 5stC dla płyny chłodzącego. Niestety jeżeli pompa wtryski i cylindrytłokipierścienie nie są w idealnym stanie już poniżej 10 zaczynają się "schody" najgorzej jest oczywiście przy 6 bo najzimniej a świece jeszcze nie grzeją. Przyspiesz pompę

AUDI A6 C4 [A6 C4 AEL) Urwany korbowód

Wczoraj po południu przejeżdżając przez rondo wpadłem w poślizg na plamie oleju. Na szczęście nic się nikomu nie stało. Nie przypuszczałem że olej wyleciał z mojego samochodu. Przekonałem się o tym dopiero 500metrów dalej zatrzymując się na parkingu. Ze zdumieniem dostrzegłem że z mojej niuni leje się strumieniem. Wróciłem do auta. Przekręciłem kluczyk aby zobaczyć czy możę

robilem AAt z uszkodzonym tłokiem co z kolei mogło doprowadzić do urwania główki korbowodu. Na szczeście w pore kierowca wychwycił usterke i przyprowadził wóz na sznurku - obyło sie bez wymiany bloku niestety u ciebie dół jest na szrot (chodz wszystko sie okazuje po rozebraniu). Jesli masz okazje kupić sam dół to bierz jeśli cały silnik to w 2500-3000 powinno sie zmieścić za goły.

AUDI A6 C4 A6 C4 2.5TDI ATT PROSZĘ O OCENE LOGÓW

Witam. Proszę o pomoc bo już chyba wszystko wymieniłem w tym samochodzie zaczynając od ECU po czujniki temperatury i nic to nie pomogło. Pompa wtryskowa po regeneracji wtryskiwacze sprawdzone rozrusznik sprawdzony ciśnienie w cylindrach ok. Po podłączeniu VAG-a nie pokazuje bledów. Auto dużo pali około 135litra po mieście brakuje mu mocy (nie mogłem dogonić fiesty 1.8d ) i ciężko pali

Koledzy pomóżcie remontuje ten silnik ale mam mały problem nie wiem czy nie pomieszałem tłoków w katalogach widzę że są 2 rodzaje na 1 i 2 cylinder i na 3 4 i 5. Czym one się różnią Dzisiaj się wszystko wyjaśniło denka tłoków są różne trzy tłoki 34 i 5 maja wycięcia na zawór dolotowy po prawej stronie a 1i 2 po lewej od cała różnica.

AUDI A6 C4 [A6 C4 25 TDI Avant] dalej lipa

Witam wszystkich maniaków czterech kółek. Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem A6 C4 Avant 2.5 TDI (AAT 115KM). Mam z tym autem mały kłopot i po krotce postaram się przedstawić cała historie. O aucie wiem tyle ze poprzedni właściciel zmieniał pompe paliwa przed sprzedażą bo stara pociekła czy cos. Po jakimś czasie zauważyłem ze samochód zaczął dymić ale tylko przy dodaniu

Jak odpalałeś na zimno to ostro dymił Ja kiedyś w AAT rówież miałem podobne objawy silnik skakał i wydawało się ze nie pali na wszystkie gary po zmianie kąta wtrysku na ciepłym przez pewien czas było ok. Przyczyną był wyrobiony klin na wale po dłuższym czasie klin się zrywa a tłoki spotykaja się z zaworami Może to być również uszkodzony nastawnik lub głowiczka pompy wtryskowej.

Przykładowe oferty części samochodowych audi a6 tłoki silnik

  • BLOK SILNIKA,TŁOKI,WAŁ - AUDI A6 QUATRO 2,5 TDI - Genowefa k/Konina (1500.00PLN)
  • AUDI A6 2,4 - SILNIK DÓŁ SILNIKA BLOK, TŁOKI, WAŁ - Bełchatów (450.00PLN)
  • AUDI A6 2.6 V6 blok silnika wał korbowy tłok tłoki - Wolsztyn (350.00PLN)
  • Dół silnika blok wał tloki audi a6 2.5 TDi AKE 180 - Pilzno (649.00PLN)
  • AUDI A6 2,4 - SILNIK DÓŁ SILNIKA BLOK, TŁOKI, WAŁ - Bełchatów (450.00PLN)
  • AUDI A6 2,4 - SILNIK DÓŁ SILNIKA BLOK, TŁOKI, WAŁ - Bełchatów (450.00PLN)
  • AUDI A6 C5 2,4 SILNIK DÓŁ SILNIKA BLOK TŁOKI, WAŁ - Bełchatów (400.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi