części samochodowe nanodatex

audi a6 smok

Samochody związane z zapytaniem audi a6 smok

Pytania i odpowiedzi: audi a6 smok

AUDI A4 [INNE] Audi a6 AFN Zapala się kontrolka oleju

Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum znalazłem pare pasujących tematów ale satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem. Otóż mam problem w audi A6 1.9 tdi 110 km. Główny problem polega na tym że gdy wyjade na trase i jade troche ostrzej (3.5 tys obrotow) po jakims czasie gdy wskazowka od temperatury dojdzie do ok 90 stopni i gdy zejde poniżej 2 tys obrotów zapala sie kontrolka oleju

Zdejmij miskę i sprawdź w jakim stanie jest siatka w smoku oleju sprawdź też oring pomiędzy smokiem a pompą.

AUDI A6 C5 Audi A6 C5 2.8 Migająca kontrolka oleju.

Witam jak w temacie posiadam audi A6 C5 2.8 AQD i zmagam się z problemem Kontrolki Oleju. Kontrolka zaczyna migać nie raz na lekko ciepłym oleju 70c a nie raz zamiga gdy olej już ma 90c lub pod 110c jeśli zacznie migać to zaświeci raz i jest na jakieś 10 minut spokój za 2razem już nie znika. Mam wymieniony czwarty czujnik (czarny 1.2bara- 1.6bara) do tego również nowy od temperatury ciśnienie

Zobacz Pozostałe do AUDI A6

AUDI A6 C5 [A6 C5 28 ALG] nastawnik wałka rozrządu

Koledzy bardzo proszę o podpowiedź. Od pewnego czasu auto bardzo źle sie uruchamia (swiece przewody wymieniane) ostatnio ma również słabe cisnienie oleju (pompa została wymieniona). Teraz zalecili wymianę nastawników wałka rozrządu że niby one są odpwoiedzialne za opisane objawy. czy to mozliwe rpoblem w tym że serwis za dwa nastawniki żąda ponad 700 euro... wiem że podaje mało danych do postawienia diagnozy ale może ktoś cos podpowie z góry dzieki

WitamJeśli można podepnę się pod temacik posiadam audi A6 C5 2.8 AQD i zmagam się z problemem Kontrolki Oleju. Czytałem że kolega miał podobny problem i wymiana czujnika pomogła u mnie jest trochę gorzej już mam 4 czujnik do tego również nowy od temperatury ciśnienie oleju jest dobre takie jakie powinno być - 1.5 bar. - 2.5 bar. Dwa razy wymieniałem olej wraz z filtrami czyściłem

AUDI A6 C4 [A6 C4 28 aah] smok pompy oleju

Witam ostatnio w poście opisywałem dziwny problem z olejem przy odpalaniu w końcu muszę się za to wziąć. I tutaj moje pytanie w którym miejscu(jak) przykręcony jest smok Rozumiem że muszę odkręcić miskę oleju ale przenigdy nie rozkręcałem dołu silnika (wszystkie naprawy robiłem od góry silnika głowice itp.) czy po odkręceniu miski dojdę do owego smoka czy trzeba by coś jeszcze odkręcać

AUDI A6 C5 [A6 C5 25TDI BAU] Duże spalanie - ocena logów

Witam. Spalanie po mieście dochodzi do 17 litrów na 100km. Na trasie przy predkościach 100kmh potrafi zejść do 8-9 litrów100km dlatego zastanawiam się czy nie pali mi za dużo po mieście czy po prostu ten typ tak ma (czyli quattroautomat1925kg często gęsto rozpędzane z niskich prędkości od świateł do świateł). Wykonałem logi - głównie z uwagi na przepływkę gdyż często to ona

dla porownania w passat 2.5v6tdi tiptronic 5 biegow oska (1600kilo o ile pamietam) gdzie producent chyba podaje okolo 11l100 w miescie wychodzi okolo 12l.... tylko 12 bo ekonomicznie staram sie jezdzic (poczatki eksploatacji byly okolo 13) - to zuzycie nie zimowe 16 (przyjmijmy ze 17 to maxy srednie) w ciezszym aucie q wydaje mi sie normalne Na trasie powtarzanej dziesiatki razy (przez gory troche

AUDI A6 C4 A6 C4 2.8 ACK Pechowy zakup

Witam wszystkich czlonkow audi KlubPolska.W ubiegla sobote kupilem auto jak wyzej rok 96.sprowadzone z Luxemburga przebieg 285 tys.Po odpaleniu slychac bylo takie delikatne tykanie dochodzace jakby z gory silnika .Po przejechaniu okolo 100km auto w dalszym ciagu mialo 60stpni temp. a gdy obroty spadaly ponizej 2000 zapalalo sie smarowanie polaczone z dzwiekiem.W srode jade na sprawdzenie cisn.oleju

U mnie jest przy rozgrzanym silniku i biegu jałowym 2.5 a przy 2000 obr stoi na 5 bar na budziku. I powiem szczerze martwiło mnie to 2.5 na rozgrzanym bo nie wiedziałem czy nie za mało Teraz wiem że to dużo A tak na poważnie sprawdź czy smok pompy olejowej nie jest zadławiony czymś albo czy nie jest wgnieciona miska olejowa. Parę miesięcy temu kumpel zajechał do mnie z płaczem że

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.8] Czy skrzynia z 2.7Q bedzie pasowala do 2.8Q

Witam tak jak w temacie - czy 6-biegowy manual z 2.7Q bedzie pasowal do 2.8Q w A6 C5 Chyba zblizam sie do naprawy badz wymiany skrzyni - czasami mam problem z wrzuceniem jedynki lub wstecznego oraz dziwne odbijanie galki zmiany biegow do przodu i do tylu podczas odpuszczania i dodawania gazu (poduszki pod skrzynia wygladaja ok). I zastanawiam sie w tym przypadku nad wymiana skrzyni na 6-biegowa (z

AUDI A4 B6 [B6 BRE] Czy każdy silnik BKD bedzie pasowal do A6 C6 2.0tdi BRE 2006

Witam wszystkich jestem posiadaczem audi a6c6 2.0tdi bre 2006 skonczyl sie silnik chce wymienic go na bkd ma pytanie czy każdy silnik o tym oznaczeniu bedzie pasował do mojego auta czy sa jakies silniki warte poleceniu ktore by pasował do tego samochodu sprawa dosc pilna

Zamieszczone przez audi a6 avant Witam wszystkich jestem posiadaczem audi a6c6 2.0tdi bre 2006 skonczyl sie silnik chce wymienic go na bkd ma pytanie czy każdy silnik o tym oznaczeniu bedzie pasował do mojego auta czy sa jakies silniki warte poleceniu ktore by pasował do tego samochodu sprawa dosc pilna Silnik BKD nie pasuje plug&play do twojego auta. Musisz przezbroic smok oleju miske

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5TDI] Zabezpieczenie odciecie

Witam wszystkich Potrzebuje zrobic jakies dobre zabespieczenie przed kradzieza Myslalem nad odcieciem pompy paliwa no ale nie wiem Prosze o pomoc Aha alarm jest zalozony Pozdrawiam audi A6 2.5 TDi 163PS

Ok a czy w tej A6 tdi jest pompa w w zbiorniku Dowiedzialem sie ze w audi zrobiono cos takiego ze pompa podaje paliwo do zasobnika paliwa pod smokiem" przy niskim stanie około 13 zbiornika zapobiegając zapowietrzeniu układu i pomysł jej odcięcia odpada bo nie jest potrzebna przy pełniejszym zbiorniku paliwa. Czu to na pewno tak wlasnie dziala Podpowiedzcie

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 Q 2003] Spalanie na FIS

Nie wiem na ile FIS podaje prawdę ale dzisiaj go zrestartowałem i po przejechaniu 11 Km średnie na FIS pokazało 149. Czas jazdy 25 min. Co dziwne jak stałem na światłach spalanie rosło o 01Ls jadąc spadało. W pewnym momencie miałem 16L100 Dlaczego na postoju tak mi wcina ropę Jeżeli chodzi o temp silnika po upływie ok 10 min mam 90 stopni. W sobotę podlączę VAGA i sprawdzę termostat. Zdziwiło mnie tylko że na postoju tak rosło zużycie.

W mojej V6 zalanej po korek robie w trasie max 800 km przeważnie 750 km w mieście nawet 650 km w zime ok 600 km. Na Fis pokazuje mi najmniej 109 jak jeździ żonanatomiast ja ja jeżdze pokazuje od 11 do 12 litrów na 100km. To chyba norma w tych autachjak sobe przypomne 19 TDI AWX w porównaniu z 25 V6 to normalnie smok A6 AKE

AUDI A6 C5 [A6 C5 98] pali jak smok

moje A6 24 98r pali 17-20 l benzyny (spalanie rzeczywiste obliczane nie z kompa) jezdze tylko po miescie bez szalenstw olej niedawno byl wymieniany co jeszcze moze wplywac na tak duze spalanie nim pojade z tym do warsztatu chce sie poradzic co nalezy sprawdzic jakie filtry itd...

Cześć. Miałem podobny objaw opisany w tym wątku httpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopi ... highlight Do wymiany był termostat i wszystko działa jak trzeba. pozdrawiam

Cześć.Miałem podobny objaw opisany w tym wątkuhttpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopi ... highlightDo wymiany był termostat i wszystko działa jak trzeba.pozdrawiam

AUDI A6 C5 [A6 C5]Jak wyjąć pompe paliwa

Mam taki problem. Moja pompa jest na wykonczeniu i musze ja jak najszybciej wymienic. Odkrecilem dekielek posciagalem weze odkrecilem gorna czesc i co dalej Widze ja ładnie z góry ale nie moge wyciagnac. Nie wiem czy sie wyciaga calosc czy tylko ten wklad ktory jest osadzony w plastikowym "koszyku".Próbowałem i jedno i drugie i nic. Moze sa tam jakies zaczepy ktorych nie widac albo trzeba

Witam Nie wiem jak to jest rozwiązane w A6 99 ale w C4 trzeba było obrócić trochę cały ten plastik w którym siedzi pompka i wychodzi do góry razem z całym smokiem. Przyjrzyj się dokładnie powinny być tam napisy typu ZUAUF i strzałki. Ewentualnie odchyl delikatnie języczki plastikowe przytrzymujące pompkę i wyjmij samą pompkę.

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.4 ALF] opory przy odpalaniu...

Witam Ostatnio (jakies ostatnie 4 tygodnie) niunia ma problemy z odpalaniem. Na jakies 10 razy 1 raz ma problem. Rozrusznik normalnie kreci ale tak jakby nie dostawala paliwa... Dopiero za jakims 5-7 razem krecenia z gazem do dechy slychac jak powoli zaczyna zabierac. Czuc zapach paliwa Tak jak pisalem wyzej zdaza sie to sporadycznie. Za co sie zabrac na poczatek

WIELKIE DZIĘKI Niestety juź zamówiłem zamiennik trudno może będzie działał. W mojej okolicy niestety nie ma serwisu audi. Jak nie będzie działał prawidłowo wtedy kupię oryginał. Jutro zabiorę się za wyjęcie czujnika bo nowy będzie na poniedziałek. Jeszcze raz bardzo dziękuję za fotki. A może orientujesz się czy uszkodzenie tego czujnika mogło mieć jakiś wpływ na spalanie bo moje audi pali jak smok wawelski. Pozdrawiam.

AUDI A6 C5 [A6 C5 25TDI] przepływomierz PIERBURG -czy odpowiedni

Witam chyba mnie znowu trafi. Mechanik o kórym mam coraz gorsze zdanie (co to pompy nie umiał ustawić) wymienił mi także przepływomierz . Wywalił mojego Bosha (takiego jak na tym zdjęciu httpwww.fotosik.plpokaz_obrazekc98 ... 590b8.html ) a wstawił przepływomierz Pierburg o numerze 7.22684.08.0 (numer z pudełka). Twierdził że ten Bosh jest dobry do 19TDI a nie do 25 a Pierburg jest dużo

Twoja przeplywka nowa czy stara sluzy do wyznaczenia limitera dymienia (kolumna smoke limiter w logu 008). Niezaleznie czy jest ona zrobiona z wikliny czy tez jest nowka nie smigana od boscha czy vwaudi generalnie gdy "nie tnie" dawki jest ok jak tnie jest zla. Jezeli wartosc limitera dymienia w logu 008D (maksymalna ilosc paliwa dla okreslonego przeplywu powitrza przy okreslonych obrotach)

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDi AFB] prośba o analizę logów

Witajcie Zwracam się do Was z prośbą jak w temacie... Proszę o wszelkie komentarze sugestie wskazówki no i oczywiście o ocenę czy logi są poprawnie zrobione. Na razie są tylko logi statyczne w weekend zrobię dynamiczne. Okażcie wyrozumiałość - to moje pierwsze logi. Pozdrawiam PS. Specjalne podziękowania dla Meszruma i Garretta za braterską pomoc LOGI STATYCZNE Grupa 001 Grupa

Witam ponownie W załączeniu świeżutkie logi dynamiczne z prośbą o komentarze i sugestie. Zrobione wg przepisu z prawidłową temperaturą na trzecim biegu w zakresie obrotów 1500 - 4200 rpm. Do wszystkich początkujących Nigdy nie róbcie tego w pojedynkę - dla Waszego bezpieczeństwa koniecznie muszą być dwie osoby do testów i długa prosta najlepiej z niewielkim ruchem... Od siebie

argument (ripostę) na stwierdzenie panów z Boscha ..."no przecież mówiliśmy Panu że nie ustawia się VP44"... lmm Tu będzie trochę bolało. Koszt nowej w ASO to ok. 1000 PLN ale czegóż się nie robi dla kochanego autka. Żadnej dyskusji - wymieniamy na oryginalną w ASO I tu kolejna prośba Mesz... Gdzieś w Twoich postach przeczytałem o jakimś specjalnym programie audi

AUDI A6 C5 [A6] 2.5 tdi 1999 r. logi

Witam audi 2.5 tdi prośba o analizę logów Grupa A011Grupa B008Grupa C003 Engine speedSpec. intake press.Actual intake pressN75 duty cycleEngine speedIQ driverIQ rpm(torque)IQ MAF(smoke)Engine speedMAF (specified)MAF (actual)EGR duty cycle CZAS2900-40001900-2300 mbar1900-2300 mbarCZAS2800-3500>5042-47>48CZAS740-840180-270 mgH160-290 mgH40-75% ZnacznikZAPISU min mbar mbar %ZAPISU min mgsuw mgsuw

szczerze to 1 jak i 2 jest spox ale wybrałem 1 bo mi bardziej jest nawiew potrzebny jak popielniczka No smoking A fajnie jest jak klimka mi dmucha ze srodkowej kradki

AUDI A6 C5 [a6 2002 3.0 ASN]Kłopoty z temp. oleju.

Witam zanabyłem audi jak w temacie z uszkodzonym silnikiem. Problem polega na tym że auto podobno się grzało. Ja zalałem płynu zakręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego. zapaliłem rozgrzała się szybko wskazówka stanęła na 90 stopniach i ani nie drgnie. Ale za to temp oleju rośnie do okolo 100-120 stopni a nawet zapala się na fisie kontrolka od ciśnienia oleju. W zbiorniczku płyn czysty olej też w normie (kolor i stan) Pomoże ktoś

smok był czysty olej zalany świeży 5w30 ciśnienie sprawdzane i jest ok (tak twierdzi mechanik ale raczej się nie myli bo to dość ogarnięty gość)a temp dalej rośnie Może to wina chłodnicy oleju co sądzicie

AUDI A6 C5 [A6 C5 AKE] Pompa wtryskowa - zamieniona

Witam nabyłem ww w temacie A6 Autko ma jednak przypadłość - dopóki nie nagrzeje się jest strasznie słabe i dostaje kopniaka dopiero przy 2000obrotów.Silnik nie ma błędów kąt ustawiony wzorowo w 004BS na late jest 1ATDC na early 15BTDC dawka w pierwszej grupie na zimnym silniku 8mgH przy 27CF powyżej 80C 5mgH przy 185CF korekcje nie przekraczają 03 na żadnym cylindrze wałkihydraulika

wez sobie jakikolwiek AKE serie 008D (moze byc w dowolnym stanie byle sie krecil do oporu)... jedyne co w sprawnym AKE wzgledem niesprawnego ma byc to fakt ze ogr dymienia jest mniej restrykcyjny niz ogr momentu. Wartosz zyczenia kierowcy to wartosc zapisana dawki paliwa dla okreslonych obrotow (niezalezne od stanu silnika). Wartosc ogr momentu to wartosc maksymalna dawki paliwa zapisana dla danych

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5TDI AKE 03] logi dynamiczne...

Witam proszę o ocenę logówwedług mnie wszystko wygląda w porządku... ale ja się aż tak bardzo nie znam.Problemem jest słaba prędkość max Kiedyś autko latało pod 240 a teraz ledwo 200 osiąga logi dynamicznehttpvaglog.rtnet.plkarolmiszczak1_119413.htmlhttpvaglog.rtnet.plkarolmiszczak1_119414.htmlhttpvaglog.rtnet.plkarolmiszczak1_119415.htmlhttpvaglog.rtnet.plkarolmiszczak1_119416.htmlhttpvaglog.rtnet.plkarolmiszczak1_119417.htmlhttpvaglog.rtnet.plkarolmiszczak1_119418.html

to auto jest po czipie co utrudnia analize co sie staloPodniesiono maderfakerowo limiter momentu (log 008 IQ rpm(torque) - do wartosci okolo 64) ale jednoczesnie limiter dymienia (log 008 IQ MAF(smoke) ) jest restrykcyjniejszy i takim to sposobem maderfakerowa dawka palia zostaje scieta do okolo 46 przy wysokich obrotach)Sugerowaloby to w aucie niemodzonym albo modzonym z glowa ze pewnie przeplywomierz

AUDI A6 C5 [A6 C5 19 AWX] G62 czujnik błąd 17664 kontrolka check

Dzisiaj po przejażdżce autem wsiadam ponownie pod sklepem i zapalam autko. chodzi normalnie jeździ też ale świeci się kontrolka Check (silnik pomarańczowy). Zjeżdżam na parking i odpalam ponownie cały czas się zapala i nie gaśnie. Gdy zapalam natychmiast po przekręceniu kluczyka to zapala się i gaśnie kontrolka. W Vagu odczytałem błąd 17664- Engine coolant temp sensor G62 Open or

czujnik jest z tyłu głowicy silnika patrząc od przodu masz 4 pinowy czujnik koloru zielonego a zużycie paliwa jest większe bo ECU silnika zwiększa dawkę widząc zimny silnik przez uszkodzony czujnik (G62) W T4 miałem podobną sytuację z tym że tam są 2 czujniki 1-szy w głowicy a drugi na wężu do chłodnicy ... świece długo grzały kopcił śmierdziało ropą z wydechu i palił jak smok po wymianie obu czujników mam spokój.. kupowałem w ASO po ok 50 zeta za szt..

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 23.07)

Witam wszystkich posiadaczy audi i nie tylko .tyg temu kupiłem sobie kabelek i chciałbym poznać wasze zdanie nt. logów mojego auta.Silnik AKN 150 km 274 tys przebiegu.Grupy 000 - httpvaglog.rtnet.plmichal.terespol_90607.html Grupy 001 - httpvaglog.rtnet.plmichal.terespol_90610.html Grupy 003 - httpvaglog.rtnet.plmichal.terespol_90603.html Grupy 004 - httpvaglog.rtnet.plmichal.terespol_90599.html

nie jestem mechanikiem ale wg mojego stanu wiedzy "jedna czescia" jest elektronika wraz z wiszacymi 2 elektrozaworami (dawki i kata wtrysku)Jezeli popsuje sie "czesc" to sie ja wymienia a poniewaz to elektronika ze specyficznymi dla pompy ustawieniami ("kalibracja") wiec wymiana tej "czesci" powoduje koniecznosc podlaczenia ppompy do toola i uruchomienie procedury kalibracji

AUDI A6 C4 [A6 C4 aah] ciekawostka z pompą oleju

Witam forumowicze dość niedawno wystąpił w moim silniczku problem z pompą oleju. Po odpaleniu zapaliła się olejarka i silnik ewidentnie nie miał smarowania(było słychać) po krótkiej chwililekkim przegazowaniu olejarka zgasła i silnik zaczął pracować normalnie. Po kilku takich próbach wymieniłem filtr i olej dalej to samo. Dzieje się to na ciepłym oraz zimnym silniku ale tylko po

Nie to nie zaworki zresztą kiedyś je wymieniałem efekt jest taki jakby pompa dopiero po kilku-kilkunasty sekundach załapywała olej i wtedy wszystko cichnie olejarka gaśnie. Czy w pompie jest coś w rodzaju zaworu zwrotnego który mógłby puszczać olej może kwestia smoka jakieś sugestie

AUDI A6 C5 [A6 C5 AKE quattro] Koszty robocizny.

Witam wszystkich. W związku z ostatnimi wydatkami na wtrysk sterujący do silnika 25 TDI AKE 180 ps chcę zapytać jak kształtują się wydatki za robociznę w Waszych oklicach za wymiany poszzególnych podzespołów osobno lub wielu w pakiecie. Zainteresowałem sie tematem po tym jak jeden ze znajomych stwierdził że woli sprzeda 25 TDI i kupic coś innego niz robic rozrząd Postanowiłem podzwnić

producent podaje w db glosnosc i wg zestawienia gdzies tam 2.5 to glosniejszy piernik niz 19 nie mowiac o nowszych naped pompy poprzez zabierakjest w polowie silnikow w ukladzie V zarowno benzynowych jak i diesli (tak dla jasnosci) naped walkow wyrownujacych poprzez lancuch (czyli jak bylo w pierwszych 20TDI PD) jest w silnikach TFSI... czyli to nie "patent" ale "wykonanie" bylo do

AUDI A6 C5 [A6 C5 25TDI] komplet logów - prośba o fachową ocenę

witam proszo o ocenę moich logów jestem po wymianie termostatu odmy ustawianie kąta wtrysku wymianie przepływomiierza wężyków przelewowych i filtra paliwa. Urobiłem się a teraz potrzebuję od fachowócw usłyszeć czy aby nie na darmo. Oto logi statyczne 000 httpvaglog.rtnet.plawiator_15577.html 001 httpvaglog.rtnet.plawiator_15579.html 003 httpvaglog.rtnet.plawiator_15578.html 004 httpvaglog.rtnet.plawiator_15576.html

Dzięki Przemekk74 za jasny wykład ale też prosze o odrobine cierpliwości. To dla mnie nowe rzeczy i od kogos musze sie poduczyć No więc stwierdzam że przepływka raczej tnie dawke chociaż nie w całym zakresie obrotów. wykres liniowy grupy 003d httpwww.fotosik.plpokaz_obrazekd6e ... ed885.html wykres liiowy grupy 008d httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek944 ... 5d543.html Widac wyraźnie dwa

AUDI A6 C5 [A6 C5 ASN] 3.0 V6 - przekręcona panewka - szukam wału

Witajcie. Oddałem auto do warsztatu w celu wymiany uszczelki pod głowicą przy okazji zleciłem również wymianę rozrządu. Po zrobieniu roboty mechanik pojechał na jazdę próbną (po sprawdzeniu wszystkiego wcześniej na postoju). Podczas jazdy próbnej zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju. Samochód z powrotem na serwis zmierzono ciśnienie oleju - faktycznie na wysokich obrotach spadało

AUDI A6 C4 [a6 c4 25 TDI AEL] wymiana pompy oleju

Witam. Interesuje mnie temat wymiany pompy oleju w A6 z aelkiem. Rozrząd mam już zdjęty pompa odkręcona od bloku i od miski olejowej (4 śruby M6) a nie chce zejść. Czy do odkręcenia pompy olejowej w tym motorze trzeba zdejmować miskę olejową Nie wygląda na to bo pompa jest mocowana na zewnątrz ale może jeszcze jakieś śruby trzymają ją od środka Bardzo proszę o wskazówki

miska do zdjecia poniewaz do pompy oleju od dolu jest przykrecony smokktory zasysa olej

AUDI A6 C4 [C4 A6] Zbiornik paliwa - zmiana z benzyna na diesel

Mam zbiornik po benzynie z trzema przewodami jeden wysokociśnieniowy i dwa normalne mocowane na cybanty. Wyciągnąłem węże ze środka ale została mi jeszcze taka obudowa na dole zbiornika nie wiem jak ją wyciągnąć. Co powinno się znaleźć w zbiorniku diesla. Gdzie znajduje się odpowietrzenie tego zbiornika.

można ją wykręcić z tego zbiornika . Co potrzeba do dieslaco się wkada do środka do zbiornika. mam taki smok 443 919 049 f. czy to wystarczy

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.8 AAH]Wymiana uszczelki pod glowica

Witam Wymieniam uszczelke pod glowica w warunkach garazowych. Nigdy tego nie robilem w V6 2.8 ale pewnie nie moze byc trudniejsze niz w innych autach. Mam takie pytanie do was...czy sa jakies haczyki przy skladaniu glowicy osprzetu.itpNa co zwrocic uwage.Co wymienic przy okazji.W tej chwili zatrzymalem sie na etapie odkrecania sruby 12-katnej [24] na wale w celu wymienienia simeringu. Mam porobione zdjecia z demontazu takze jak kogos interesuje to moge wrzucic. Pozdrawiam

kolego temat jest obszerny generalnie nie ma różnicy wymiana uszczelki pod głowicą w tej Vce a silniku rzędowym... musisz pamiętać o dokładnym dokręcaniu szpilek o momencie i kolejności dokręcania ale myślę że zrobisz to bez większych problemów. Jeśli chodzi o śrubę na wale to musisz zablokować wał żeby się nie obracał najlepiej zrobić to wykręcając czujnik wyprzedzenia

AUDI A6 C5 [A6 C5 18T AEB]Silnik nie osiąga 90st.

Witam Kupiłem niedawno takie auto i zauważyłem że bardzo dużo pali (trasa do 110kmh 9l miasto 13l) - wskazania według komputera. Zauważyłem że silnik nie nagrzewa się do 90st. może dlatego dużo pali. Sprawdziłem zatem błędy na Vagu. Odnośnie czujnika był jeden 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Wykasowałem go i nie powraca.

Jak jest niedogrzany to będzie palił jak smok Nie masz co się czepiać przepływki.

AUDI A6 C4 [A6C4 2.5 TDI AEL] 30C jak kopcą wasze ropniaczki

Pytanie do AELowcow. Nigdy nie widzę jakiegoś szczególnego kopcenia w lusterku nawet przy "pełnym bucie". W nocy widzę w światłach tego który jedzie za mną. Dzisiaj mnie jakiś gościu na światłach zaczepił i mówi że mam coś z silnikiem bo strasznie kopci. Kurna chata zawsze kopcił a logi które wkleiłem z 15 roku temu były ok wtedy też kopcił. Martwi mnie to czy nie uprzykrzam

Mój właśnie kopci przy lekkim dodawaniu gazu w okolicach 2-3k rpm. Wczoraj przy pełnym bucie widziałem "black smoke" (c) DP. Mam opóźniony kąt o jakieś 15 jednostek. W sumie po wymianie rozrządu tak mi zostało no i skończyła się regulacja pompą więc nie mogę przyspieszyć zapłonu bez odkręcania koła napędzającego pompę. Może to

AUDI A6 C4 [A6 AKE] logi do oceny - dla treningu.. dwa nowe AFB i AKE

poniżej zamieszczam porcję logów które dziś miałem okazję wykonać. Mam nadzieję że wasze podpowiedzi pomogą w nauce czytania tych szatańskich cyferek zarówno mnie jak i innym początkującym (nie sztuka wszak czytać logi "ksiązkowe" co ja zauważyłem - padnięty termostat (naprawdę się starałem a mimo to auta nie dało się bardziej rozgrzać) - problem z przepływką - problem

EOT pisze sie gdy chce sie temat urwac a Ty pytasz sie dalej o tego chipa To auto akurat ma obecnie mniejsze dawki paliwa niz seria(min z logu 008)...-sam przeciez napisales ze przeplywomierz padl Wskazowka przeplyw w 003D powiazany jest z ogr dymienia(smoke limiter) w 008D Nie tylko "dawka" (a dokladniej zyczenie i limiter momentu) ale takze ladowanie turbiny ("oczekiwane" jest wyzsze niz w 180 konnej AKE) Pozdrawiam Przemek

AUDI A6 C4 [A6 C4 AAT Prośba o ocenę logów - kąt wtrysku.

Witam. Dziś postanowiłem sprawdzić kąt wtrysku audi A6 94Rok 2.5TDI AAT. Auto ledwo odpala jak odpali to chodzi bardzo nierówno potrafi zgasnąć dymi na biało-siwo. Postępowałem wg tej instrukcji Uruchom silnik następnie wciśnij "select" "engine" - poczekaj aż się połączy ze sterownikiem uzyskasz połaczenie naciśnij na login wpisz 12233 i naciśnij enter wrócisz do

Siema Makaon. Po przestawieniu silnik inaczej pracuje mniej dymi. Jak to sprawdzić czy jakiś log pokaże czy dobrze ustawili rozrząd co robić jak to sprawdzić Jakie Logi musiałbym przedstawić aby ktoś mogł mi powiedzieć co się dzieje.... Czy góra z dołem jest ok - nie wiem auto odpala (z trudem) kopci jak smok slabo jedzie.... - na BS szarpie przy 1200 obr - caly silnik lata....

AUDI A6 C4 [A6 C4 1.9 TDI] padające turbiny

Jest to moj pierwszy post wiec witam wszystkich. Mam problem z audi A6 1.9 TDI 90KM z 1997 roku. W maju padła turbina wiec zostala oddana do regeneracji. Przy wymianie zostaly wyczyszczone kolektory wszystkie węże intercooler wymieniony zawór podciśnieniowy(nie wiem jak on się nazywa) oraz te trzy wężyki które od niego odchodzą założony nowy filtr powietrza nowe uszczelki i zalanay nowy

Czy intercooler powinien być zupełnie suchy W moim po przejechaniu 1000 km ścianki są mokre i nie wiem czy tak byc powinno Koleś od regeneracji twierdzi że turbina którą zwróciłem była dobra a na niej tez ścianki intercoolera były mokre. Ciągle nie mogę znaleźć przyczyny ubywającego oleju samochód po odpaleniu rano kopci na niebiesko do momentu aż silnik się zagrzeje i potem jest

AUDI A6 C4 [a6 BAU] TURBINA - dziwne odgłosy sapanie i chrząkanie

Jestem użytkownikiem A6 2.5 TDI 180km tiptronic silnik BAU z napędem QUATTRO 2003 rok przebieg 180000km. Tydzień po zakupie to jest trzy miesiące wstecz usłyszałem dziwne sapanie spod maski na postoju gdy dawałem gazu i puszczełem a także wczasie jazdy. Wszystko się dzieje w okolicy 2000 obrótów. Byłem na komputerze 0 błędów. Odgłos dochodził z okolicy turbiny więc pojechałem do

Grześ - PRZEPRASZAM Wybacz to "wejście smoka" ale czekałem całe popołudnie na jakieś wieści ... . Stąd ta zjebka ale jeszcze raz - SORRY

Grześ - PRZEPRASZAM Wybacz to "wejście smoka" ale czekałem całe popołudnie na jakieś wieści ... .Stąd ta zjebka ale jeszcze raz - SORRY

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5 TDI AAT] moje pierwsze logi do oceny

Witam. Zamieszczam zrobione dzisiaj logi. Na razie tylko statyczne z uwagi na to że jak zobaczyłem jaki jest kąt wtrysku to nie wiem czy mogę zrobić dynamiczne. Czy obciążanie silnikach przy takim kącie jest bezpieczne. Po prostu nie wiem. W błedach silnika pojawia sie 00550. A oto logi. 000 jałowy httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek819 ... b04e6.html 001 jałowy httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek745

AUDI A6 C5 [A6 C5 AKN] Wycieki spod korka wlewu oleju

Witam Jakiś czas temu zaobserwowałem w swoim V6 wycieki spod korka wlewu oleju Po przetarciu i dokładnym oczyszczeniu odrazu pojawiał się olej w okolicy krka że aż mam prawie całą lewą pokrywe zaworów mokrą od oleju. Kupiłem nowa uszczelkę w tym korku bo stara była juz nieciekawa lecz to nic nie pomogło. Znajomi doradzili aby tą starą też założyć no i wkońcu już sie nie leje.

Miło mi ale to nie moja osoba w tej sprawie jest ważna ... . Zacznij od pomiaru ciśnienia. Teoretycznie (na tym etapie) wszystko jest możliwe a korek też jakieś "grosze" będzie kosztował ... . Zrób "domowy" eksperyment i odpal silnik ze zdjętym korkiem a druga osoba niech go "przegazuje" do 2 - 3 tyś. obrotów. Ty trzymaj w tym czasie rękę nad otworem wlewu

AUDI A6 C5 [A6 C5 25TDI] jak to ocenić

mam prośbę- widziałem często logi z vag-a w ładnych tabelkachale nie wiem jak to zrobić bo to co mi wyszło strasznie wymieszaneoczywiście będę wdzieczny jeśli ktoś potrafi to ocenić.

Saturday06January2007145030 4B0 907 401 AC2.5l4VTEDC G000AG D62 Group A008Group B010Group C011 Engine speedIQ driverIQ rpm(torque)IQ MAF(smoke)MAFAtmo. pressIntake press.ThrottleEngine speedSpec. intake press.Actual intake pressN75 duty cycle TIME2800-3500>4137-40>41TIME>7501900-2300100%TIME2900-40001900-2300 mbar1900-2300 mbar MarkerSTAMP min mgstr mgstr mgstrSTAMP mgstr mbar mbar%STAMP min

AUDI [A6 1.8TAWT] Problem z kontrolką ciśnienia oleju

Witam. Jak w temacie problem z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju. Byłem dziś u mechanika komputer nie pokazał żadnych błędów wymieniony olej sprawdzone ciśnienie oleju (podobno OK czyli pompa oleju też OK) i wymieniony czujnik ciśnienia oleju ale nic nie pomogło - kontrolka dalej się zapala. Może ktoś miał podobną sytuację. Z góry dziękuję za jakieś sugestie.

Powiem Ci tak. U mnie kontrolka pokazywała się sporadycznie. Mogłem jeździć kilkanaście (kilkadziesiąt) kilometrów wolno lub też cisnąć na maxa i... nic lub się pokazała - taka loteria. Może jak sprawdzałeś ciśnienie akurat wszystko było ok Moja pompa po wyjęciu nie była tak zajechana jak by się mogło wydawać. Za to smok był raczej przybrudzony. Jak to złożyć do kupy wychodzi

Jak na razie problem rozwiązany - pomogło wyjęcie pompy oleju i jej przeczyszczenie (smok i zawór). Po nagrzaniu silnika i w czasie dynamicznej jazdy wszystko jest OK. Mechanik twierdzi że jest to dość częsta bolączka tych silników benzynowych zarówno w audi jak i vw (przyczyną jest podobno olej Castrol lany obowiązkowo w czasie serwisu). Nie polecał też wymiany pompy bo niby ta co jest zamontowana jest w 100 % OK. Także na razie tyle.

AUDI [A6 18T]Problem z cisnienieniem oleju

Witam Niedawno wymienilem napinacz lańcuszka lączącego walki bo grzechotal i czasami wyswietlal sie brak cisnienia oleju.Przejechalem jakies 10 tys km.Wczoraj na trasie po przejechaniu ok 200 km zapalilo mi sie na chwile cisnienie oleju ale zaraz zgaslo.Napinasz w okolicach 3 tys obr zaczal znowu grzechotac i od czasu do czasu zapalalo sie cisnienie oleju.Dzisiaj rano odpalil normalnie i po przejechaniu

jesli nawet jest calkowicie zapchany to nie powinno to miec wplywu na reszte. Natomiast jezeli cisnienie jest za slabeto lancuszek moze sie odezwac. Przy zapuszczaniu autka i ewentualnie przy przyspieszaniu w okolicach 1500 obrotow. Ja bym szukam przy pompie-ewentualnie smok w misce zapchany (jezeli takowy jest). Uwazaj w AWT jest inny filtr oleju niz we wszystkich innych benzynowych audi.

Dajcie spokój ... . Być może człowiek od kilkudziesięciu lat nie mieszka w PL ... . Zresztą pytanie jest sformułowane czytelnie ... . Ja mam podobne problemy na niemieckich forum i jakoś nikt mi tam nie przygaduje ... . Co do meritum moim zdaniem pęcherzyków być nie powinno i koniecznie trzeba sprawdzić całą instalację paliwową - poczynając od smoka" w zbiorniku. Janusz -

AUDI A6 2.5 TDI 180km pompa paliwa w zbiorniku

A6 25 tdi 180 km pompa paliwa w zbiorniku kto mi powie zasade jej działania czy ona podaje paliwo do filtra paliwa

Kolego Waldemarze Pompa paliwowa o której wspominasz nie pompuje ON do filtra paliwa. Jej zadaniem jest stałe uzupełnianie komory spiętrzającej w zbiorniku o pojemności około 05 litra z której to kosza zasysa sobie paliwo podciśnieniowo pompa wtryskowa VP44. Pikanterii całej sprawie dodaje fakt że to jest jedno z zabezpieczeń pompy VP44 przed powietrzem które po prostu ją zabija... Konstrukcja

AUDI [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA

Pisze to jako przestroge dla innych. Jesli kiedykolwiek w 2.0 TDI zapali sie wam lampka oleju to nie liczcie na to ze to przypadek... czy niski stan oleju. Pompe oleju napedza szesciokatny waleczek podobny do prostego imbusa ktory to sie wyciera..... Waleczek kosztuje 20 zl w ASO. Skutki obrobienia go na gladko sa fatalne. Walek ma luz... wyrabia gniazdo w jednym z dwoch walkow wyrownowazajacych silnik

- pompy oleju z kołem napędowym - smoka - uspokajacza oleju. Podczas tego zabiegu istnieje duże ryzyko porysowania czopu wału tam gdzie współpracuje z simeringiem przednim. Dlatego można podjąć takie próby mając wał na samochodzie ale bez gwarancji powodzenia operacji. Wszystko to co opisane jest powyżej dotyczy analogicznie wszystkich VAG-ów ze wzdłużnym motorem z wałkami (A6

AUDI A4 B7 [ALL B7] Lampy diodowe smoke

Co myślicie o tych lampach tylnych Avant httpmoto.allegro.pllampy-diodowe...1.htmlgallery Sedan httpmoto.allegro.pllampy-diodowe...530167439.html

Zamieszczone przez Miciu Czyli lepiej kupić z A6 Lampy z A6 nie pasują musisz je wybebeszyć i przerobić żeby pasowały do B7. poczytaj wątek z linku wyżej..

AUDI [All] wymiana oleju na syntetyczny

Za ok 5 tyś km będę wymieniać olej i filtry czy przejście z półsyntetycznego oleju Castrol (10W40) na syntetyczny Mobile 1 (5W50) może spowodować jakieś problemy np rozszczelnienie silnika branie oleju Czy jest jakaś specjalna procedura przy wymianie rodzaju oleju np mycie silnika I ogólnie czy takie przejście jest korzystne

Moje doświadczenia są podobne do Basketa dodatkowo mogę potwierdzić spadek zużycia paliwa (głównie dojazdy do pracy 6km w jedną stronę) dla A6 AEL Quattro latem 0.5L100km zimą 1L100km. Podobne efekty w Passacie żony AFN. Co ciekawe jeździłem na Lotosie 5w40 i przeszedłem na 0w40 ze względu na eksploatację na krótkich odcinkach w mieście. AEL miał nalatane 230000 km (na liczniku)

Przykładowe oferty części samochodowych audi a6 smok

  • POMPA OLEJU SMOK AUDI A6 C5 2,5 TDI - zielona gora (80.00PLN)
  • Smok 078115252B AUDI A6 C4 2.6 V6 ABC oryginał - Dębica (40.00PLN)
  • VW AUDI A6 A8 2.5 V6 TDI pompa oleju smok smog - Mazury Wysyłka cała Polska (80.00PLN)
  • Smok silnika AUDI A6 C4 2.5 TDI AAT oryginał - Dębica (80.00PLN)
  • AUDI A6 2.5 TDI POMPA OLEJU ZE SMOKIEM - Zary (230.00PLN)
  • POMPA OLEJU ZE SMOKIEM AUDI A6 C5 2,5 TDI - GARWOLIN (80.00PLN)
  • Audi A6 C4 2.5 TDi pompa oleju smok - Orzech (99.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi