części samochodowe nanodatex

audi a6 skrzynia automatyczna c4

Samochody związane z zapytaniem audi a6 skrzynia automatyczna c4

Pytania i odpowiedzi: audi a6 skrzynia automatyczna c4

AUDI A6 C4 PROBLEM ZE SKRZYNIĄ AUTOMATYCZNĄ W AUDI A6 C4 2.5 TDI 95 rok

Witam jak w temacie jestem posiadaczem audi a6 c4 z silnikiem 2.5 TDI 115 konnym i skrzynią automatyczną która wydaje się byc sprawna lecz szczególnie na zimnym silniku gdy włączę bieg obojętnie czy wsteczny czy do przodu np.(D) i chcę jechać to ma jakby duży poślizg tak jakby się ślizgały biegi ale gdy dodam dość więcej gazu to normalnie przyspiesza wręcz przyjemnie i zmienia biegi

AUDI A6 C5 [A6 C4] Proszę o poradę skrzynia automatyczna

Witam Mam zamiar kupić audi z automatyczną skrzynią proszę o poradę na co mam zwrócić uwagę podczas oględzin i jazy próbnej Pozdrawiam

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5tdi] problem ze skrzynią automatyczną

Witam Mam problem ze swoją skrzynią automatyczną ZF 4HP18. Na początku po kupnie był problem z włączaniem 3 biegu raz był raz nie VAG wyrzucał 00652 po konsultacji telefonicznej z warsztatem do wymiany zakwalifikował się sterownik. Zakupiłem skrzynię z przebiegiem ok 80000 km która leżała ok 5 lat. Zmieniłem sterownik i poprzednie problemy zniknęły lecz pojawiły się nowe. Na zimnym

moim zdaniem bez sensu było wymienianie sterownika miałem ten sam błąd sporadycznie też 3 bieg raz wrzucał raz nie problemem okazała się wilgoć w bagażniku przyszła wiosna wysuszyłem i jest igła... a z tymi szarpnięciami może być że wina oleju

Ja mam z kolei inny problem jak włączam D albo R to aż zatrzęsie całym silnikiem i słychać taki głuchy dźwięk. I najważniejsze skrzynia chodzi tylko na 1. biegu i nie chce przerzucić wyżej. Może ktoś pomóc

Do Wojciech100 skrzynia prawdopodobnie w trybie serwisowym . Sprawdź błędy i dopiero można coś powiedzieć. Sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki.

tylko czemu tak zatrzęsie przy przełączaniu

AUDI A6 C4 [ A6 C4 2.8 V6 30V ] Problem z automatyczną skrzynią biegów

Koledzy zwracam się o pomoc. Mam niestety poważny problem padł mi automat w mojej niuni. Od jakiegoś czasu zaczęły nasilać się dziwne stuki w skrzyni. Początkowo podczas gwałtownego przyspieszania. Później podczas wrzucania D lub R. Ale niedawno coś zaczęło się walić zaczął szarpać przy redukcji i przyspieszaniu. Poza tym właściwie pierwszym objawem jaki dostrzegłem w związku

Cóż masz kolego rację ale nie do końca. rzecz w tym że jakieś delikate puknięcia szrpnięcia występowały właściwie od początku jak go kupiłem a mechanior powiedział że to normalene przy takim przebiegu w tych skrzyniach. Od początku czyli od ponad czterech lat. Masz pomysł co to moż ebyć Zastanawiam się czy to nie jest może sprzęgło hydrokinetyczne. Jest możliwe by wyciekł olej ze skrzyni i przez to nie chodziła

Koledzy orientuje się ktoś czy można do mojej audiczki założyć skrzynię tiptronic. Pomyślałem że skoro muszę robić skrzynię to może lepiej wstawić drugą a jesli tak to może założyć tiptronic

Wg mnie skoro ten sam silnik 193 konny jest w C4 to skrzynka z C5 powinna też podpasować. Zadzwoń do ASO i podpytaj jaka skrzynia a jakimi oznaczeniami CI podpasuje. Na pewno Ci pomogą. TEraz z kolegąjesteśmy na etapie wymiany skrzyni w ACK tylte że manual i też nam pomogli z oznaczeniami.

Witam wszystkich zainteresowanych. Mam pewne informacje które mogą pomóc. Otórz problemy ze skrzynią miałem w dużej mierze przez silnik mianowicie praca skrzyni jest ściśle uzależniona od pracy silnika więc jeśli coś jest nei tak z silnikiem będzie szarpać skrzynia. U mnie do wymiany był napinacz łacuszka wałków rozrządu na drugiej głowicy przez co przestawiało mi fazy rozrządu

AUDI A6 C4 [A6 c4 2.6 97r.] Skrzynia automatyczna pytanie

Witam wszystkich po chwilowej nieobecności. Mam pytanie na oku do kupienia mam ładną a6 c4 2.6 z 97r. w automacie. Czy moze ktoś się wypowiedziec czy te stare automaty sa w miare niezawodne. Nie zalezy mi na osiagach auto jest w niemchczech jeszcze i normalnie uzytkowane przebieg 260 tys. Dziekuje za ewentualne odpowiedzi.

mam 2.6 w automacie 95 rok ponad 300 tysi na zegarze auto kupione jako kilku letnie nie katowane to skrzynia smiga bardzo ładnie co do wymiany oleju to po wymianie jakby gorzej biegi zmieniała ]

Swoją drogą ciekawe dlaczego tak jest Akurat w następnym aucie do tego się zastosuje bo po wymianie jakby ciutkę gorzej skrzynia biegi zmieniała.

Automat to automat co do wymiany oleju to faktycznie co 2 wymiany oleju silnikowego to chyba lekka przesada ciekawi mnie tylko czemu audi nie mówi nic o zmianach oleju. A tak na marginesie sam wymieniasz olej w skrzyni Jedyny mankament automatów w C4 to to że są 4 biegowe.

Pięć lat jeździłem audi 100 C4 23 91 w automacie. Nie było żadnych problemów. Rewelka. Jak jesteś pewny pochodzenia tego auta to gorąco polecam.

AUDI A6 C4 [100 c4 25 TDI] skrzynia automatyczna - problem.

Witam koledzy. Mam w swojej c 4 skrzynie - standardowy automat cds 4hp-18 a problem jest taki że skrzynia czasem się zacina na 3cim biegu i nie chce już go zmienić ani na wyższy ani na niższy . Pomaga wtedy wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika. Nie ma reguły na te zacinki czasem przejadę 100km a czasem 500km zima lato i nic się nie dzieje. I jeszcze takie pytanko czy to normalne w tych

ale mechanik stwierdził że to malutko. Ja tam nie mam porównania bo pierwszy raz wymieniałem olej w skrzyni automatycznej więc polegam na jego opinii. A o jaki czujnik w skrzyni chodzi tzn za co jest on odpowiedzialny jak się nazywa i w którym miejscu się znajduje I o co chodzi z tym czujnikiem pod pedałem hamulca Pytałem znajomego który jakieś 2lata temu też miał takie audi

AUDI A6 C4 [ A6 C4 ] Kolejny problem ze skrzynia automatyczna

Dzis wracajac z pracy do domu zauwazylem ze automat znow mi niezmenia biegow tym razem jest tak ze dzwignia jest na D a na wyswietlaczu pokazuje ze jest blokada 3-jki. Jak wrzucam dzwignia na P to swieci sie na R jak wrzucam na R to nic sie nieswieci jak wrzucam na N to swieci sie R a jak wrzucam na 1 to siewci sie D jak wrzucam na 3 to swieci sie na 3-cjce 2 wogule sie nieswieci jak sie na nia wrzuci

Jezeli skrzynia chodzi dobrze i nic nie szarpie... to cos przy lewarku.

skrzynia nie szarpie i jak zaskoczy to D i jedzie na 4 biegach to jest wszystko normalnie.

Miałem coś podobnego bardzo to jest czujnik położenia skrzyni biegów u mnie też tak sie działo- prawie identycznie. Wiec albo wymiana tego czujnika albo go wyjmij i postaraj sie naprawić - mi go naprawili

Przy tej diagnostyce wyszlo ze to jakis połozeniomierz czy cos takiego. to jets pod skrzynia gdzies i zeby to wyciagnac trzeba tam odkrecic zawieszenie i prawie wyciagnac skrzynie. jedynie tyle wiem. moze Ci to cos powie

AUDI A6 C4 Skrzynia automatyczna a6 c4 2.5tdi 116km

Mam problem ze skrzynią na początku odczuwałem przy ruszaniu jakby ślizgało sie sprzegło wiadomo ze to tak nie działa ale takie to jest odczucie silnik pracuje barzo dobrze moc nie przekłada sie na koła Teraz w ogóle nie da sie ruszyć działa tylko wsteczny. Myslałem że trzeba dolać oleju ale dolałem nic nie pomogło. Ktoś ma jakiś pomysł można zrobić czy tylko wymiana skrzyni

Raczej tylko naprawa bo najprawdopodobniej poszło sprzegło . Możesz kupić drugą ale czy trafisz na lepszą żeby dłużej pochodziła niż naprawa to loteria.

Jeżeli wsteczny działa to co ma do tego sprzęgło Przy przebiegu 116km sprzęgła w 5HP19FL jeszcze się nie sypią. Najprawdopodobniej winę za ten stan ponosi kosz prowadzący forward. Skrzynka do wymontowania.

Przebiegu ma 275 tys a skrzynia jest 4 biegowa - nie pamietam teraz symbolu

Jeżeli czterobiegowa to 4HP18FL. Częsą przyczyną w tych skrzyniach to wyrabianie się panewki od stalowego pierścienia uszczelniającego na koszu prowadzącym forward.

AUDI A6 C4 [a61996] skrzynia automatyczna w 2.8aah

Mam pytanko czy to normalne ze przy zmianie biegow czasem je przeciaga czy tak powinno byc Ale nie zawsze czy to wina sterownika czy czas wymienic olej i na jaki

Nie jest to normale ale można z tym żyć. A kiedy olej był wymieniany Jeżeli to 4 biegowy automat o kodzie 097 to mam taki w B4 i chyba idzie Dextron II. Problem w przełancaniu tzn. przeciagane to może być - elektrozawory sterujące w sterowniku hydraulicznym ( jeden to koszt 150-200 zł - a jest ich podobno 7 ) - sama płyta sterująca ( nówka bardzo droga wchodzi w rachubę poszukiwania dobrej uzywki ) - tarczki ( na każdy bieg wchodzi chyba z 6 sztuk ( jedna tarczka to około 20 zł) ) Do sterownika łatwo sie dostać ( jest nad miską) i koszt pracy przy sterowniku to coś koło 150 zł. Wymiana tarczek to już sciąganie skrzyni i tutaj coś koło 800 zł ( podobno cena jest większa od silników V8 - w audi).

Przykładowe oferty części samochodowych audi a6 skrzynia automatyczna c4

  • Skrzynia biegów Automatyczna Audi A6 C4 2.5 TDI - Dębica (900.00PLN)
  • AUDI A6 C4 2.6 V6 SKRZYNIA AUTOMATYCZNA CZĘŚCI - Brzesko (500.00PLN)
  • SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA AUDI A6 C4 2.5 TDI - legnica (1450.00PLN)
  • SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA AUDI A6 C4 2,5 TDI - Tarnobrzeg (600.00PLN)
  • Skrzynia biegów automatyczna Audi A6 C4 2.8 V6 - Gryfino (949.00PLN)
  • SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA AUDI A6 C4 2,5 TDI - Tarnobrzeg (600.00PLN)
  • AUDI A6 C4 2.6 V6 SKRZYNIA AUTOMATYCZNA CZĘŚCI - Brzesko (500.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi