części samochodowe nanodatex

audi a6 prostownik

Samochody związane z zapytaniem audi a6 prostownik

Pytania i odpowiedzi: audi a6 prostownik

AUDI A4 A6 C5 - 2.5 TDI V6 AFB 150 dobór akumulatora

Witam ostatnio zdechł akumulator w drugim aucie - audi A6 C5 2.5 TDI V6 AFB. Ubiegłej zimy ratowałem go jeszcze prostownikiem ale ostatnio co raz gorzej kręci po podłączeniu prostownika wskazówka na małym ładowaniu skacze ponad połowę. Dodatkowo pojawił się na nim biały nalot dobrze podejrzewam że jest zasiarczony Zastanawiam się nad czymś takim ---> akumulator 4max 100Ah 760A

AUDI [A6 25TDI AFB] Świece żarowe - krótkie pytanie

Witam Forumowiczów - czy to możliwe że świece żarowe nie grzeją prawidłowo mimo ego że jak zdejmę kapturki i podłączę przewodem do świecy to iskrzy - jaka jest 100% metoda na sprawdzenie świec Pozdrowienia

Każda sprawna świeca powinna zaiskrzyć. Można kupić amperomierz bezpośredni prądu stałego z zakresem 10-15A za jakieś 10-20 zł (taki jak np w prostownikach do ładowania akumulatorów) i zmierzyć - wtedy już żadnych wątpliwości nie powinno być prąd ok 8A w zależności od napięcia akumulatora. Możesz podłączyć żarówkę ok. 5-10W jeden przewód na plus akumulatora drugi do świecy

AUDI A6 C4 [A6 C4 AEL] Walka z alternatorem i ładowaniem

WitamOd dłuższego czasu walczę z ładowaniem w moim AELu i mam pytanie.Gdy zaczęły się problemy z ładowaniem zacząłem od sprawdzenia regulatora napięcia. Okazało się że kończą się szczotki. Był oryginalny Bosch nr 1137311511 (opisany 14V). Nie chciałem się bawić w lutowanie samych szczotek więc kupiłem zamiennik regulatora ze średniej pólki firmy Huco (14V). Niestety problemy

Miałem podobny problem u siebie . Też walczyłem ze spadkiem napięcia i wymieniłem ów regulator napięcia tyle że miał on podwyższoną wartość napięcia . W oryginale było 14v ja zastosowałem bodajże 144 - są różne stopnie napięciowe wymieniłem też pierścienie ślizgowe .W zakładzie regenerującym alternatory oznajmili mi że nie ma sensu wstawiać regulatora o parametrach oryginalnych

AUDI A6 C6 [A6 C6 2.7TDI] Wymiana akumulatora

Witam Czeka mnie tej zimy wymiana akumulatora w mojej niuni. Jaki aku polecacie Wiem że oryginał kosztuje dość sporo. Czy trzeba coś kodować po wymianie Czy przy wymianie mogę całkowicie odłączyć klemy czy lepiej podpiąć go na ten czas pod prostownik

1.Varta (gdy wejdziesz w kodowanie to masz bodajże 6 firm do wyboru) 2Tak trzeba zakodować nowy akumulator VCDS [Select] [61 - Battery Regulation] [Coding - 07] [Battery Coding Assistant] Enter the new Battery Part Number (10 or 11 digits). Enter the new Battery Serial Number (10 digits). Select the new Battery Vendor. [OK] [Do it] [Close Controller Go Back - 06] 3.Lepiej podpiąć prostownik chociaż są tacy co bez prostownika wymieniali w C6 i im to nie zaszkodziło

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 98r AFB] Jaki aku

Witam kolegów. Muszę wymienić akumulator natomiast nie wiem jaki bo są różne opinie. Co Wy o tym myslicie Planuje zakup CENTRA FUTURA lub VARTA SILVER ale o jakiej mocy 72Ah 77Ah a może 85Ah Jaki będzie najlepszy Z góry dzięki za pomoc w doborze najlepszego aku.

To jest kopia mojej wypowiedzi z wątku httpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopic.phpt84327 Tu można sprawdzić co pasuje do konkretnego auta - wymiary aku i pojemności i jaki przewiduje producent. httpwww.akumulatorybosch.plnumeracj ... odu151373 cyt. Jeżeli do wybranego samochodu pasuje więcej niż jeden akumulator to przy wyborze prosimy kierować się następującą wskazówką. Należy wybierać

AUDI A6 C5 Audi a6 c5 Rozładowany akumulator

Witam.Mam problem ze swoją audi mianowicie problem pojawił się od niedawna gdys kupiłem niedawno to audi 2001rok.Tak jak w temacie rozładowany akumulator po dwóch dniach już nie można jej zapalić na akumulatorze miernikiem mierze ma 75volt ale chyba znalazłem w czym tkwi problem wsiadłem do środka i przysłuchałem się głośnikom radio wyłączone kluczyk ze stacyjki wyjęty a głośniki

Zaraz bo nie ogarniam już tego co piszesz. W pierwszym poście piszesz że napięcie na aku spada do 75V i nie można odpalić auta a teraz piszesz że nie możesz odłączyć radia bo nie masz kodu. Kolego - przy takim poziomie napięcia w akumulatorze to radio i tak już zgubiło kod bo się nie uruchomi. Więc prawdopodobnie źle mierzysz to napięcie.Jeśli tak strasznie zależy ci na tym by nie

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5TDI AEL] Akumulator 640A a 510A a odpalanie ....

Witam W A6C4 2.5 TDI AEL (140 KM) mam 100% dobry akumulator ale 510A a dla tego modelu dedykowany jest 640A ... i tu jest pytanie - czy ta różnica ma wpływ na to że rano autko musze kręcić 2-3 sek Pozdrawiam i bardzo prosze o opdowiedz. Z góry dziękuje.

Wg jakich norm podajesz te prądy To jest źle. 126 to jest norma i ani w dół ani w górę nie ma prawa być odchyłek przy sprawnym aq. Oczywiście mówimy o pomiarze akumulatora w czasie gdy wyciągnięty jest z auta i conajmniej 3 godziny po ostatnim ładowaniu przez prostownik badź przez alternator.

Wg jakich norm podajesz te prądy To jest źle. 126 to jest norma i ani w dół ani w górę nie ma prawa być odchyłek przy sprawnym aq.Oczywiście mówimy o pomiarze akumulatora w czasie gdy wyciągnięty jest z auta i conajmniej 3 godziny po ostatnim ładowaniu przez prostownik badź przez alternator.

Wobec konstrukcji maszyn w tym przypadku samochodu akumulator pełni tylko rolę elementu magazynującego energię w celu uruchomienia właściwego napędu. W ramach wpomnianej eksploatacji na postoju radyjko i itd to w normalnych warunkach jest pobierana dość mała moc i nie ma większego znaczenia no chyba ze chcesz noc spedzic w autku słuchając ulubionych kawałków ( w zawodach car audio

AUDI A6 C5 A6 C5 Problem ze swiatlami

Tak Jak w opisie. Dzis wsiadlem do auta przekrecam kluczyk a tu swieca swiatla. Przekrecilem pokretlo w prawo na "włączone" a swiatla gasna. Podswietlenie wewnatrz dziala prawidlowo tylko swiatla sa "odwrotnie". Od czego zacząc. VAG czyba nie wiele powie mi na ten temat. Czy miał ktos moze podobny przypadek i moglby pomoc. Z gory dziekuje

trochę wyżej w tym dziale masz opis bezpieczników i przekażników który za co odpowiada odszukaj u siebie w aucie wyjmij do sprawdzenia potrzebujesz napięcia np. prostownik podajesz () na styk 85 a (-) na 86 przekaźnik powinien klikać czyli styki powinnny się zewrzeć powinno być wtedy przejście pomiędzy stykiem 30 a 87

AUDI A6 C4 [a6 c4 2.5 tdi] Problem z elektryką (akumulator)

Witam mam problem z akumulatorem jest on w miarę nowy mam go dopiero 3 miesiące i do tej pory było wszystko ok ale ostatnio zostawiłem auto na kilka godzin. Chciałem gdzies pojechac i lipa cenralny nawet nie zadzialał. kontrolki nie świecily i w ogóle prądu brak. wziąłem akumulator na prostownikl na 4 godzinki podłączyłem spowrotem odpaliłem pojezdziłem caly dzień i wieczorem zostawiłem

AUDI A6 C5 [a6 c5] drzwi sie nie otwieraja

Mam taki problem. Pewnego pieknego dnia gdy wsiadalem do mojego autka zauwazylem ze tylne drzwi od strony kierowcy sie nie otworzyly. Sprawdzilem vagiem i zobazylem bledy ze nie moze odbezpeiczyc zamka. Pogodzilem sie z faktem ze muze wymienic zamek. Jednak zaobserwowalem pare ciekawych rzeczy. Mianowicie jesli wezma akumulatori podlacze go na noc pod prostownik (albo pojade dluga trase) to drzwi sie

AUDI A6 C5 [a6 c5] szumy w głośnikach pomocy

Szukam pomocy w związku z szumami w głośnikach. Szumy słychać jak silnik jest wyłączony słychać szumy gdy muzyka jest zciszona lub delikatnie gra słychać również jak laser zczytuje z płyty. Jak zapale silnik to szumy sa nadal do tego słychać alternator. Wraz z obrotami silnika szumi coraz bardziej. W łaśnie nie dodałem że szumów niema gdy podłącze same głośniki pod radio. (zwykłe

AUDI A6 C4 [A6c4] Brak ogrzewania (climatronic)

Mam otoz taki problem padl mi silnik od otwierania klapy cieplego powietrza moglby mi ktos opisac krok po kroku jak moglbym sie do niego najszybciej i najbezpeczniej dostac aby go wymienic Mrozy ida a ogrzewania brak

gdybym znalazl konkretyny opis to bym nie pisal znalazlem jedynie Twoj opis.... dzieki niemu skorzystalem silnik nie zyl ale podajac mu napiecie z prostownika na chwile wzbudzil sie rozruszal sie i chodzi dla kolejnych co maja problem oto zdjecia jak sie dostac www.goral.toxic.plogrzewanie

AUDI A6 C4 [C4 A6 AEL] problem z kontrolką

Witam. Od czasu gdy kupiłem audiczke zawsze mruga mi na desce rozdzielczej Kontrolka koloru czerwonego(mianowicie wykrzyknik w kółku). Wiem że chodzi o układ hamulcowy tylko nie bardzo wiem gdzie mam szukać przyczyny tej usterki. Samochód ma nowe klocki i tarcze płyn hamulcowy w normie ciśnienie w układzie dobre skuteczność hamulców BDB a głupia kontrolka mruga i mruga. Nie gaśnie nigdy

wystarczy ze zmierzysz napiecie ewentualnie podladujesz prostownikiem

AUDI A6 C5 [A6 3.0tdi 2004] nie odpalił

Witam Samochod nie pali ikonka silnika sie swieci i miga ikonka swiec Wiem ze nie ma wrozenia z fusow Ale moze jakas prosta podpowiedz Dzieki

Może nie kręci bo akumulator zdechł Masz prostownik Życzliwego sąsiada z autem i kablami

Może nie kręci bo akumulator zdechłMasz prostownik Życzliwego sąsiada z autem i kablami

AUDI A6 C4 [A6C4 2.5 TDI AAT]Po awarii napinacza rozrządu - zapalił

Witam Na początku sorki za zbyt długi wywód. W związku z tym iż kończą mi się pomysły co może być przyczyną tego że auto nie pali postanowiłem się skonsultować z szanownym gronem. Zaczynając od początku. W ojca AAT wysypał się naciąg paska rozrządu. Sytuacja miała miejsce przy praktycznie zerowej prędkości podczas zatrzymywania się na na postoju (ojciec jeździ na taxi) auto

AUDI A6 C5 A6 C5 99 1.8t Jaki akumulator

Tydzien temu kupilem audiczke i okazalo sie ze mam bardzo maly akumulator tylo 44Ah sprawdzajac na sronach internetowych powinno byc kolo 70 Ah lecz niektorzy polecaja nawet 100 Ah jak jest klimaelek szyby itp co wy na to jaki mam kupic nowy akum

Moc alternatora jest dobierana do wielkości obciążenia wytworzonego przez odbiorniki które masz lub zamierzasz zainstalować w pojeździe. Alternator to nie jest prostownik do ładowania akumulatora ma jedynie mieć pewien zapas mocy powyżej obciążenia maksymalnego aby akumulator(y) się nie rozładowywał(y) i był(y) utrzymane w stanie sprawności. Ps śmierdzące 32 L

AUDI [A6 AFB] jaki akumulator kupić 80ah czy 90ah

Witajcie Ciąg dalszy przygód z moim autkiem. Ostatnio uzupełniliśmy elektrolit i podładowaliśmy aku prostownikiem. Auto pięknie zapaliło prze temp. ok 2 st. Po dwóch dniach stania otwieram garaż wsiadam do autka i co widzę. Wskaźnik naładowania aku nie przekracza 5V. Zastanawiam się nad firmą Banner. Według kodów wyposażenia mojego V6 td motorowniai potrzebuje aku o pojemności 92ah

AUDI A4 Kupujemy prostownik.

Nie chciał bym tu przywoływać teorii i rozwodzić się nad konstrukcjami prostowników. Po prostu szukam (i nie tylko ja pewnie) dobrego prostownika który obecnie podłamuje mi akku 85Ah a w przyszłości i 120 czy może 150Ah nie będzie problemem. Chciałbym aby zwrócono w temacie na istotne kwestia przy wyborze prostownika by mieć świadomość co się tak naprawdę kupuje i do czego będzie

Zamieszczone przez sokal Polecam prostownik Ultimate Speed Działa jak powinno nie gotuje baterii a nawet udało mu się zreanimować kilka sztuk których chciałem się już pozbyć. - ma zabezpieczenia przed zwarciami i zamianą biegunów - podtrzymywania aku w zimie - po naładowaniu sam się wyłącza - ładuje różne typy akumulatorów - iiii takie tam ) W zasadzie ma to co istotne a jaka cena Ja czekam na Exide 127 (330zł) Zamieszczone przez macw25 Dziękuję adadur oraz Rpalka zastanawiam się nad prostownikiem CTEK MXS 5.0 lub CTEK MXS 7.0 lub Bosch C3 lub Bosch C7- który z nich będzie lepszy Bosch czy CTEK adadur(stopień naładowania) gościu mi powiedział że jest 70% także czym prędzej muszę doładować To jak czytać to 70% stopnia naładowania - jeśli naładowany ma 137V ma 100% to 70% daje 96V gdzieś przy tej wartości (pomiędzy 9-10V) rozrusznik już nie reaguje na zapłon jak mi się kojarzy. Cyba że 0-100% jest w przedziale 9-137V ps.1 chyba któryś BOSCH (chyba C7) ma funkcję zasilacza - ciekawa rzecz może kiedyś znaleźć zastosowanie ps.2 CTEK MXS 5.0 może okazać się za słaby jak zmienisz auto ... spr. jakie akku mają 3.0TDI w A4A6

adadur ps.2 CTEK MXS 5.0 może okazać się za słaby jak zmienisz auto ... spr. jakie akku mają 3.0TDI w A4A6 Podobno CTEK MXS 5.0 ładuje spokojnie akumulatory do 120Ah(tak piszę w instrukcji) nie wiem czy A4A6 3.0 TDI ma większy akumulator niż 120Ah. Byłem jeszcze dziś w sklepie z akumulatorami i gościu powiedział że CTEK MXS 5.0 ładują też większe - tylko dłużej to trwa. Wiadomo że akumulatora nie będę rozładowywał do 0- chodzi o możliwość doładowywania

AUDI A4 [A6 BLB] Wymiana pompy vacum -Na co zwrócić uwagę a żeby później nie płakać

Witam przymierzam się do wymiany ww pompy.Chciałbym wiedzieć przed grzebaniem na co zwrócić uwagę a najlepiej jakby ktoś podpowiedział jak się za to zabrać. W samochodzie sąproblemy z odpaleniem auta po dłuższy postoju( około np już po 5 godz zimny silnik) kręci i łapie jakby nie na wszystkie "gary".Na ciepłym wszystko jest ok.Ww samochodzie na 100% są dobre pompkifiltry

W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem)nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginaneponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiemwymiana czujnika G62(były różnice pomiędzyG2 około 3-4Cwymiana czujnika temperatury paliwa

Zamieszczone przez waldekkk W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem)nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginaneponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiemwymiana czujnika G62(były różnice pomiędzyG2 około 3-4Cwymiana

Zamieszczone przez KrazZ Zamieszczone przez waldekkk W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem)nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginaneponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiemwymiana czujnika G62(były różnice

AUDI A4 [INNE] A6 C5 AFB dlaczego nie spala paliwa

Witam zwracam się do was o poradę w kwestii spalania paliwa. Niedawno w podanym wyżej silniku dokonano kompletnej regeneracji pompy w serwisie Boscha niespełna rok wcześniej wymienione zostały końcówki wtryskiwaczy. Zarówno przed regeneracja jak i po auto przy pierwszym odpaleniu po nocy puszcza chmurę dymu. Dym ten ewidentnie śmierdzi niespalonym paliwem. Nawet gdy się nagrzeje zadymienie

zanim bede rozpisywal sie nad dawka w logu 001S i inne takie to jeszcze - czy pomierzyles miernikiem elektronicznym rezystancje na swiecach bez ich wykrecania - czy po podgrzaniu np 5x jest tez czarna chmura czy nie - czy to jest ciezki rozruch czy tylko chmura - czy probowalem rozruchu z drugim aku podpietycm kablami rozr. by zweryfikowac "aku trupdycha" - czy zmierzyles napiecie w instalacji

Zamieszczone przez leo... rozwiazaniem twojego problemu jest regulacja kata wtrysku - mimo ze na logach jest prawie idealnie - regulacja (metoda prob i bledow) wyeliminuje kopcenie podczas odpalania ... 401H to satry sterownik w AFB (2xPLCC32) - te silniki czasem trapila przypadlosc zlego odpalania na cieplym - spotkalem poprawiany soft - gdzie dawka startowa byla wyciagana "w kosmos" nawet

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Proszę o analizę logów A6 AFN - nowe logi

Witam ponownie Autko jest po wymianie czujnika temperatury termostatu i zapłon został ustawiony narazie odpala ok jednak prosiłbym o sprawdzenie czy jest wszytko OK. Próbowałem sam przeanalizować logi za pomocą internetu i wyszło mi 1.Statyczne a) BS Nie podoba mi się grupa 4 wartości całkowicie rozjechane (co innego wymaga Vag a co innego otrzymuje) b) MB Grupa 0 pozycja 10 - zbyt duża

jak przy samych świecach spadło do 10V to pewnie akumulator się kończy przyjdą porządne mrozy i się okaże czy mam racje ) teraz możesz sprawdzić na włączonym silniku jak tam ładowanie bez obciążenia 142-144V a ze światłami radiem i nawiewem 139-142V jak będzie poniżej 139V regulator napięcie w alternatorze nie domaga sprawdź też gęstość elektrolitu no i dolej wody destylowanej

AUDI Bład - od klimatronika

Mam taki oto błąd 15.5 Klapa powietrza ciągła blokada i nie wiem o jaką klapę powietrza tu idzie co za klapa

). Okazało się że silniczek był zdziebko zasyfiony i nie dawał rady się obracać. Rozebrałem go na czynniki pierwsze (zegarmistrzowska robota-szczotki 2x3 mm) wymagana precyzja przeczyściłem i przesmarowałem. Teraz chodzi bajka. Koniecznie trzeba cieniutkim nożykiem przeczyścić rowki na komutatorze żeby były przerwy. A teraz instrukcja jak się do niego dobrać. W przypadku A6

AUDI A4 [C5 AFN] Nie odpala

Witam No i tak jak się spodziewałem długo problem nie kazał na siebie czekać. Jak kupiłem autko A6 to na początku wpadał w wysokie obroty (w lecie tak jak by mu się załączało ssanie). Wymiana czujnika G2G62 pomogła i już było ok ale zaczął bardzo brzydko odpalać długo kręcił. I im niższa temperatura tym dłużej. Teraz w zimę odpalał po 5 obrotach i wpadał na 1000 obrmin

AUDI A4 B6 [B6 AWX] Wymiana akumulatora.

Dziś sobie podjechałem do garażu po lewarek jako że już tam byłem postanowiłem sprawdzić jak audiczka odpali. Wsiadam i ... no własnie nic. Nie chce odpalic nawet nie zająknie po chyba 10 próbie jak przekrecam kluczyk to mi gaśnie fis...czyli aku padniety mam racje I teraz mam pytania się z tym wiążące czy da sie teraz jakos zczytac kod radia Czy moge go sobie wyjąć podlaczyc do

Ja pier&&&&%% niemcy to maja zabezpieczenia aku.... ile sie nawkurzalem z ta glupia srubka P No ale aku sie juz laduje tym samym prostownikiem kiedys kolega ojca ladowal aku w a6 c5 i naladowal wiec teraz sobie lezy w piwnicy i sie laduje. Dobrze w sumie ze wyjalem aku bo jak sie okazalo mialem przytkane odplywy wody. A i wazne pytanie czy korki poluzowac czy nie Bo jest tam z boku dziurka

Zadaj pytanie ekspertowi