części samochodowe nanodatex

audi a6 podstawa filtra oleju

Samochody związane z zapytaniem audi a6 podstawa filtra oleju

Pytania i odpowiedzi: audi a6 podstawa filtra oleju

AUDI A6 C5 [ A6 C5 2.5 Tdi] Zawór filtra oleju

Witam. Mam pytanko do was koledzyczy przy wymianie filtra oleju w obudowie filtra powinien być olej Czy obudowa powinna być pusta bez oleju I czy ma to wpływ na smarowanie turbiny jeżeli jest pusta

nawet ASO nie pomoze poniewaz sprzedaje zaworek wraz ... z cala podstawa filtra (koszt... duzy) dawid77 jezeli przerabiales temat to prosze podziel sie szczegolami.

AUDI A6 C5 [ ALG 2.8 193 KM] Wymiana filtra oleju a stary olej

Mam do Was pytanie z racji tego że 2.8V6 pije około 1l - 2000km oleju a filtr oleju wymieniamy co 15tys. km to czy jest potrzeba wlewać za każdym razem nowy olej. Wkońcu od wymiany do wymiany to jakieś 3msc i przez ten czas do silnika leci 7l nowego oleju. Skoro ten olej i tak jest świeży to nie wystarczy sam filtr oleju wymieniać

kolego diabeelek jakie koszty filtr kosztuje od 30 do 60 w zaleznosci od producenta... usuniesz przyczyne brania oleju i nie bedzie kosztów dolewania oleju inaczej powinno byc jak dolewasz tyle oleju to zmien tylko filtr oleju a olej zostaw... jakos palcem przytrzymasz aby olej nie zleciał P podstawa to wymiana filtru i tu nie zartuje i nie zgrywam sie

Zobacz Filtry oleju silnika do AUDI A6

AUDI A6 C5 [ AFB 2.5 150 KM] Podstawa filtra olejowego

Siemanko wszystkim Chcialbym sie dowiedziec czy istnieje taka mozliwosc zeby postawe filtra oleju z np AKE BFC BAU BDG BDH czy BCZ czy ogolnie tych jednostek 2.5 TDI ktore juz maja odme ktora sie nie zapycha nie wystepuje problem z tymi zaworkami membranami itp. wrzucic poprostu do silnika typu AFB I czy taka modyfikacja ma sens Szukalem na naszej wyszukiwajce podobnych tematow ale serio moim zadniem

AUDI A6 C6 [A6 C6] Wymiana oleju i filtra

Witam szukałem troche na forum ale nie udało mi sie znaleźć rzadnych szczegółów wiec pytanie chodzi o wymianę oleju w silniku - chciałbym zrobić to samemu ale nie jestem pewien czy może spotkać mnie coś zaskakującego Np. jakieś czujniki pod śrubą nietypowy gwint itp. Prosze napiszcie czy olej w tym silniku to zwyczajne spuszczenie go poprzez odkrecenie śruby od spodu i montaż filtra

a ja niemądry myślałem iż to użytkownik zibi który również przetestował Liqui-Moly i wyraził taki sam pogląd jak ja. ja nie oceniałem jeszcze wiedzy tej Pani a jej autentyczność oraz mistyfikację. To że Ty nie chcesz czegoś dostrzec i stało się to dla Ciebie elementempodstawą (od tego zacząłeś) zaczepki (a potem mi przypisujecie takie działania) to już trudno. zibi06 napisała

AUDI A6 C5 [A6 C5 25TDI 98r.] Problem z ciśnieniem i z pompą oleju

Dobry wieczór. Jestem tu nowy i szukam porady. Skorzystałem z funkcji Szukaj ale chyba nie udało mi sie znaleźć odpowiedzi na mój problem ale do rzeczy. Autem jeżdze od ponad pół roku ma 300tyś.km przebiegu oznaczenie silnika to AFB i jak dotąd nie było żadnych problemóważ do przedwczoraj. Nagle w czasie drogi dosłownie po przejechaniu 1km zapaliła mi się kontrolka oleju na zegarach

Veri cholera wyglada to gorzej niz myslalem.... reasumujac pomiar cisnienia wyszedl .... nieciekawie - tzn wyraznie nizej niz przecietna. Czy masz faktyczny problem bazowalbym na opini Piotra (czyli nie ma jeszcze tragedi lecz problem jest) - oczywiscie w tym miejscu prosze Piotra o sprostowanie jezeli zle zinterpretowalem. natomiast co ja bym zrobil na Twoim miejscu - odme wymienilbym dla zasady (wraz

masz na mysli oczywiscie te zaworki pod podstawa filtra - dwa - musze w takim razie jeszcze raz sobie to przemyslec Dotychczas wyobrazalem sobie ze pod podstawa filtra (wraz z podstawa) to takie centrum dystrybucyjne oleju do niezaleznych magistral - wydawalo mi sie ze zaworki zwrotne glowic (bo o nich mowimy prawda ) nie powinny miec wplywu na cisnienie (dodatkowo mierzone w innej magistrali) podobnie

tylko ze ten regulator cisnienia akurat cisnienia oleju nie reguluje... (ma blizszy zwiazek z cisnieniem oraz podcisnieniem w skrzyni korbowej) lecz... poczytalemprzetlumaczylemzastanowilem sie (to co Piotrus nakazal) i ..... mam juz nowa teorie z ktorej wynika ze Piotr ma racje (jak zwykle) w kazdym razie wymiana tak zwanych zaworkow zwrotnych - ktorymi sa chyba tylko w polowie faktycznie moze podniesc

To mi uswiadamia ze musze okazac wieksza wstrzemiezliwosc w wydawaniu wyrokow za ktorymi ida konkretne koszty na dodatek nie moje.... w tym miejscu chcialbym przeprosic i obiecuje mocniej przemyslec temat zanim cos chlapne. Pocieszam sie jedynie faktem ze i tak turbine musiales wyjac aby odkrecic podstawe filtra oleju i wymienic zaworki zwrotne oraz membranke wiec koszty na jakie Cie narazilem sa mniejsze

AUDI A6 C5 [A6 25TDI] wyciek oleju

Witam wszystkich i z g&243ry prosz&281 o pomoc. W A6 25 TDI 150 KM mam niewielki wyciek oleju. Po nocy pod samochodem mam niewielk&261 plamk&281. By&322em u mechanika ale ten powiedzia&322 &380e od spodu nie mo&380e on stwierdzi&263 &378r&243d&322a wycieku gdy&380 olej jest rozchlapany. Poleci&322 mi uda&263 si&281 na myjni&281 i umy&263 silnik od spodu. Ja jednak boj&281 si&281 tego zrobi&263 z uwagi

gizmol do tego co juz napisal Damian dodalbym jeszcze sugestie aby sprawdzic simmerring na walku rozrzadu prawej glowicy (lewej patrzac od frontu silnika) wstawiam przykladowe zdjecie takiego rozgrzebanego 2.5 v6 tdi moze byc pomocne przy rozwazaniach skad jeszcze cieknie. Gdyby sie mialo okazac ze uszczelka pod podstawa filtra oleju tez popuszcza (olej kapalby wowczas z tylu silnika) to warto zapoznac

AUDI A6 C5 [A6 C5] wyciek oleju 18 silnik AJP

Witam Panie i Panow . Borykam sie z wyciekim oleju problem polega na tym ze sam niewiem z kąd cieknie Mój mechanik stwierdził i uszczelnił misę pierścień nad misą miało być oki nie było . Kolejne podejście stwierdził leci spod podstawy filtra oleju po rozebraniu okazała sie popekana odma wymienił odmę uszczelke pod podstawa i teraz po wymianie tej odmy dopiero leci a nie kapie przedtem

AUDI A6 C5 [ AFB 2.5 150 KM] Spalanie oleju - co jest tego przyczyną

Witam bardzo proszę o pomoc w moim przypadku. Na początku tego roku w A6 był zmieniany silnik - AFB. Pomiar kompresji po zakupie pokazał że silnik ma równe ciśnienie nie ma wycieków - stał ponad 2 lata na hali. Na dzień dobry wymieniliśmy w nim olej bo to co pływało w środku przypominało galaretę. Został poczęstowany Mobilem 0w40. adnie pięknie zbliżała się kolejna wymiana i tutaj

Wreszcie nadarzyła się okazja a także chwila wolnego czasu. Przystąpiłem do boju z odmą membranką i cudowną podstawą filtra olejowego. Bez porządnych narzędzi nawet nie ma co zabierać się za robotę gdyż poziom naszej frustracji wzrośnie dwukrotnie. Po rozkręceniu wszystkich elementów umożliwiających dostęp do odmy - widok przestawia się następująco Największe zdziwienierozczarowanie

AUDI A6 C5 [ AJL 1.8 180 KM] wielka plama oleju

Witam samochód nie był odpalany 4 dni postał na mrozie i zrobiła się wielka plama oleju pod nim z czego może wyciekać jakieś rady może jakieś podobne doświadczenia

nie wiem co masz w tej etce ale co s ci pokaze httpforum.vw-passat.pl...ra-oleju-how-to wejdz w ten link i powiedz mi co oznacza nr 6 bo w filtrze nic takiego nie ma tylko jest w podstawie filtra dokladnie miedzy blokiem silnika a podstawa i jest to wkrecone w podstawe filtra

AUDI A6 C5 [ AFB 2.5 150 KM] Wymiana zaworków zwrotnych oleju

Witam mam pytanie do ludzi którzy już to robili mianowicie czy te zaworki znajdują się w obudowie filtra czy pod nią wkręcone w blok silnika. chodzi mi dokładnie o te zaworki 059 193 175 F są dwa po jeden na głowicę mają one za zadanie uniemożliwić olejowi spłynięcie z głowic do miski . Może ktoś ma jakieś fotki albo chociaż ETKA cos pokarze. Chce je wymienić bo ostatnio zauważyłem

zaworki owe maja oznaczenie 059 103 175 F (nie 059 193 175 F) i znajduja sie pod podstawa filtra oleju (jak juz philipser napisal). Warto dodac ze aby wyjac podstawe musisz wszesniej wyjac turbine albo pompe wtryskowa (albo jedno i drugie) - co powoduje ze ilosc uszczelekuszczeleczekoringownakreteksrubeczek nieco sie zwieksza.... przy okazji (ale zdecydowanie polecam) warto wymienic oringi na krućcach rurek wodnych przy glowicach i bloku silnika.

AUDI A6 C5 [ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5] Problem z odmą separator oleju 25

Witam koledzy mam problem i wątpliwości w sprawie odmy separatora oleju chyba muszę go wymienić ponieważ tak po odpaleniu auta z wydechu wydobywają mi się gryzące bezbarwne spaliny a potem na postoju tez wystepuja ale w dużo w mniejszym stopniu i chyba to tego wina ale pomyślałem też czy może te gryzące spaliny mogą mieć jakiś związek z wyciętym katalizatorem za turbiną który

skype nie wiem jak wyglada Twoja determinacja w doprowadzeniu oczka do stanu idealnego.... (skala 1 - 10 ) biorac pod uwage ze masz inne problemy na glowie - serdecznie zycze szybkiego wygrzebania sie z szpitalnych przescieradeł i powrotu do cudownego swiata czterech pierscieni. Mam niejasne wrazenie ze doskonale wiesz juz (pewnie przewertowales tasiemca o walkach rozrzadu kilkakrotnie) ze maly remoncik

AUDI A6 C5 [A6 C5 AFB] stukanie wtryskiwaczy

Witajcie Mam taki wieli problem ze swoim AFB ( W wakacje 2009 coś zaczęło mi stukać na zimnym silniku. Stukanie dobiegało z prawej głowicy (strona pasażera). Stuki przypominały dźwięk uderzenia młotka w metal przy otwartej masce prawie w ogóle nie było tego słychać dopiero jak się ja zamknęło słychać było to klepanie. Tak samo jak stoi się z tyłu auta do ucha dobiega ten dźwięk.

procesu bo zbiera się tyle śrubek i podkładek że można się pogubić warto też układać sobie grupami a nie wszystko na jedną kupę &61514 wtedy się nie pomiesza. - na moje zdjęcia trzeba poczekać bo coś fotosik.pl ma problem z wysłaniem mi maila aktywacyjnego mojego konta - przydatne linki httpwww.fotosik.plpok...a109c2e4a3.html httpwww.a6klub.pla6-c...row-vt21965.htm httpwww.audiklub.orgp...&highlightodma

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5 TDI]brak mocy odnowienie tematu

Witam dziś po szybszym starcie (ciepły silnik) czyli pierwszy bieg jakieś 3tyś obrotów drugi bieg 3.8 tyś obrotów trzeci bieg i ostre hamowanie bo jakiś będzwał wyskoczył mi z bocznej drogi auto straciło moc. Kręci się do 3tyś obrotów na postoju a w jeździe ciężko je rozpędzić a i jakby trochę głośniej chodziło i nie ma już tego odczucia że włącza się turbina. Cały czas

750pln -wymiana filtra odmy (NIC NIE POMOGO) 250pln -wymiana klawiatury z wałkami (NIC NIE POMOGO) 2000pln -Diagnostyka 7x50pln 7-miu mechaników (NIC NIE POMOGO) 350pln -międzyczasie samochód był u Szewczyka w Warszawie i dalej dupa. 650pln -OGÓEM 4800PLN -ZDOBYTA wiedza i doświadczenie że w Wołominie to nie mechanicy tylko niedouczone matoł...ki (BEZCENNA) a że polskie serwisy audi

AUDI A6 C5 [A6 C5 25TDI AKE] Co to za część

Co to za część Leżała sobie w miejscu wyjętej odmy. Nie wiem czy tam była. Czy mi tam wpadła podczas wyjmowania odmy Może Ktoś kojarzy od czego to odpadło

malutkie.... nie wiem jak przy plastikowej lecz przy szmacianej zmiesci sie bez problemow.... (chocby w samej odmie...) swiado zachowalbym to na pamiatke i ...zapomnial o sprawie. Nie znam niestety roznic konstrukcyjnych pomiedzy stara a nowsza podstawa filtra oleju - w starej takie cos na pewno nie wystepuje. (w najblizszej okolicy rowniez nie). Mozna (chocby z ciekawosci) upewnic sie czy nie jest

AUDI A6 C5 [A6 C5 AFB] wycieki spod głowicy

Witajcie mam kilka problemów ze swoim AFB a więc do rzeczy 1. Być może jestem uczulony ale wydaje mi się że silnik w moim aucie bardzo ale to bardzo szybko osiąga temperaturę roboczą tzn. płyn chłodniczy. Wczoraj jak zwykle przed wyjazdem w miasto odpalam auto i czekam ze 2-3 minuty niech sobie pracuje na jałowym. Auto popracowało ok 3 minut po czym wyjechałem na miasto. Przejechałem

tak a wracajac do wycieku ... jezeli jestes pewny poczatku - akurat tutaj mozesz miec olej spod uszczelki podstawy filtra woda z oringow rury wodnej (ta z czujnikiem temperatury) polaczenie z rura zasilajaca oraz z blokiem silnika. paliwo z wezy do pompy wtryskowej .... Czyli k... wa juz gorzej nie dalo sie ... 3 w 1. Zakladajac ze nie jest to mix wszystkich czynnikow wydaje sie ze mozna wykryc rodzaj

AUDI A6 C6 [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków

Dziś po wizycie w ASO dokonano diagnostyki działania wtrysków i wg nich powinienem wymienić komplet. Powód leją. Cena kompletu w ASO nawet dla mnie powalająca (z wymianą zażyczyli sobie 15tyś). Samochód jeździ ok nie dymi nie jest słaby wszystko gra. Dlatego prośby - załaczam wydruk z ich diagnostyki czy ktoś kto się na tym zna potwierdzi diagnozę - jeżeli mam wymienić to jakie

Kolego lej paliwo na dobrych stacjach Na cały bak możesz dolać ok 150-max 200 ml. oleju 2t bo z nim bym nie przesadzał a jeśli masz dpf to bym zalewał mniejszą ilość najlepszego oleju 2t liqui moly żeby do za bardzo nie zapchać. Raz na 3-4 miesiące możesz zalać LIQUI MOLY 2666 DIESEL SPULUNG ew. stp z marketu też dają rade. Najlepiej jednak wybrać produkty firmowe. Co do lania paliw

AUDI A6 C4 Wyciek płynu A6 C4 AEL

Witam Zauważyłem ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i wyciek płynu gdzieś w okolicy filtra oleju Jakieś sugestie zkąd to może wyciekać Bo na kanale nie za wiele widać.

podstawa filtra oleju (chłodniczka) ew węże idące do niej.

AUDI A6 C5 [ AFB 2.5 150 KM] Problem ciśnienie

Witam mam ostatnio mały problem z autkiem i nie bardzo umiem postawić diagnozę otóż chodzi o to że kiedy raz odpalę autko wszystko jest ok a raz jak odpalę to totalna klapa i autko nie ma mocy jakby mu pary brakowało pedał gazu jest miękki i nie ciągnie fura a kiedy np zaraz stanę w korku albo na przejeździe postoi ze 2 min na wolnych obrotach silnik jakby dostaje takiego ciśnienia

U mnie napewno nie przepływka bo prawie nowiutka nasmigane na niej może ze 4k km u ciebie raczej też nie przepływkatrzeba by się vagiem przyjrzeć. Powoli dochodzę sam do wniosku mojej niesprawności AFB ale muszę się z tym i owym przespać pomedytować i co nieco poczytać .Ponieważ zauważyłem że jeszcze u mnie czasami jest taka przypadłość iż po odpaleniu występuje klepanie w lewej

AUDI A6 C5 [A6 C5] poranny rozruch

witam . mam problem gdy temperatura jest niska i odpalam auto to coś mi CYKA czy może wie ktoś co to cyka bo strasznie mnie denerwuje to CYKANIE dzwięk paszczowo to -cyk cyk cyk cyk cyk cyk

powiedz jek dlugo po odpaleniu cyka jesli mozesz to sprawdz wtryskiwacze (popuszczajac nakretki) [ Dodano 2011-01-11 1941 ] moga byc jeszcze zaworki zwrotne pod podstawa filtra oleju ale w tym roczniku watpie nie bede pisal ze to hydlaulika .u kolegi po wymianie dalej tak samo cyka

AUDI A6 C5 [a6 c5 2.5 AKE] Klekotanie pomocy

Witam. Opowiem wam moja historie z a6 a wiec jestem jej posiadaczem od 4 miesięcy pierwszym spostrzezeniem było to ze to auto jechało a kazdy mi mowil ze powinno zapier.... nie jezdzilem nigdy takim autem wiec myslalem ze moze taka duza masa auta i tak po prostu ma być... myliłem sie ale o tym poźniej .. Pierwszym wydatkiem były dla mnie klocki hamulcowe przód tył (dodam ze nie wiem dlaczego

kolego a mozesz nam pokazac logi ja jestem po wymianie walkow i chyba pada mi pompa vacum ktora tez moze halasowac [ Dodano 2010-12-30 1039 ] albo przytkanie zaworki olejowe pod podstawa filtra oleju

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5TDI] Stukanie w silniku

Witam. Przejechałem dziś około 100km wróciłem do domu po 30min wychodzę aby podskoczyć po jakieś piwko do sklepu odpalam auto i... no właśnie. bardzo mocny głuchy stukot dobiegający spod maski od razu off ale ciekawość nie pozwoliła tego tak zostawić otwarłem maskę odpaliłem i nasłuchuję skąd ten stukot dobiega i... najbardziej słychać w okolicy filtra powietrza kolo obudowy

lukidb to wcale nie takie proste - chyba niemal polowa postow w dziale c5diesle dotyczy bezposrednio lub posrednio walkow rozrzaduhydrauliki. Po zapoznaniu sie z nimi sam podejmiesz decyzje najbardziej odpowiednia do - poziomu uwielbienia dzwieku v6 tdi w wydaniu 2.5 - zasobnosci portfela - determinacji aby w pelni naprawic samochod mamie polecam zapoznac sie z np zagadnienieniem hydrauliki oraz tutaj

AUDI A6 C5 [ AFB 2.5 150 KM] le odpala na ciepłym silniku - wartości a

Witam Drodzy forumowicze mam pytanie odnośnie poprawnych wartości adaptacji w silniku. Udało mi się już podnieść obroty silnika z 719 na 742 bo ktoś mi już na tym forum kiedyś napisał żebym rzucił na to okiem. Mam ciągły problem po 3-krotnej regulacji kąta wtrysku ustawionego finalnie na 1 ATDC z odpalaniem silnika na ciepło powyżej 80 st. - jak chwilę postoi pali na dotyk. Wiem

oraz pewnie jeszcze kilka drobiazgow ktore wyjda w trakcie (np uszczelnienia moze pompa oleju zaworki pod podstawa filtra i glowicach) to .... prawdopodobnie zrobisz. Lecz chwila zastanowienia nad opcjami hydrauliki w kontekscie prawdopodobnego przebiegu - jezeli planujesz powyzej 100 tys to (na obecny moj stan wiedzy) zostaja Ci tylko orginalne czesci z ASO.... Oczywiscie jezeli tylko ujawnia sie

AUDI A6 C5 [ AKN 2.5 150 KM] Wymiana wałków i co dalej

Witam. Mój przypadek jest banalny. Wałki się skończyły. Wymiana wałków dźwigienek pestek i popychaczy hydraulicznych. Szukałem po całym forum i nie natrafiłem na odpowiedni temat. Jak wiadomo wałki się zużyły więc gdzieś opiłki( czy pył ) z wałków pływają po silniku. Pytanie Jest jakiś sposób na przepłukanie i sprawdzenie systemu olejowego Zaworków pod podstawą filtra oleju

AUDI A6 C5 [ AKN 2.5 150 KM] slabo kreci powyzej 3600 obr

A wiec tak jestem po wymianie calej chydrauliki w silnikuwypadlo pare dzwigienek walki byly ok 2 calkiem dobre a na pozostalych dwoch wytarcia na okolo 1mm.zaszalalem i wymienilem wszystko.po wymianie zreszta przed tez ciezko mu dociagnac do max obr od dolu ciagnie milo nawet od 1200 juz czuc jak jedzie ale po przekroczeniu 2200 obr jak by nagle oslabla a na 456 biegu nie daje rade dociagnac do max

to znaczy ze jest ustawiony prawidlowo - (zakladam oczywiscie ze te walki ktore widac po zdjeciu prokryw rowniez sa ustawione prawidlowo wzgledem sasiada) kuki23 trudno jest spekulowac wobec dzwieku ktorego sie nie slyszy.... czy to na pewno klepie - wtryskiwacze tez potrafia wydawac zabawne dzwieki... teoretycznie istnieje mozliwosc sprawdzenia hydropopychaczy (wg instrukcji z elsy) naciskajac popychacz

AUDI A6 C5 [ AFB 2.5 150 KM] Pękł wałek rozrzadu.

Drodzy Koledzy proszę o pomoc w podjęciu decyzji mianowicie co lepiej wymienić komplet wałków rozrządu nowych plus hydraulika czy kupić kompletne głowice z nieprzetartymi wałkami. Pytanie zadaję dla tego gdyż są różne opinie jedna to taka że jak wymienię na nowe wałki to silnik już nigdy nie będzie dobrze chodził a ta druga opinia to jak głowica pracuje z wałkami to jest wszystko

hm... pomijajac kwestie odmy - to rozumiem ze pompa moze miec wieksza wydajnosc - skutkujaca szybciej narastajacym cisnieniem w trakcie zwiekszania obrotow lecz przeciez nie wiekszym cisnieniem maksymalnym w ukladzie bo to juz nie zalezy tylko od pompy bardziej od zaworu ograniczajacego cisnienie przy pompie innych zaworow regulujacychograniczajacychzwrotnych nawtykanych w roznych miejscach - a te

AUDI A6 C5 [C5 25tdi 2002r] mały wyciek... co to może być

Witam koledzy mam mały wyciek a w zasadzie to pocenie się z pod tej cylindrycznej skrzynki niestety eksploatuje diesla od niedawna i nie wiem co to jest zaznaczone strzałką na zdjęciu. Proszę o komentarz co to jest i dlaczego się pociolejem jak to naprawić jaki może być koszt i czy to poważna usterka. Z góry dzięki P

To co pokazałeś to filtr oleju a dokładnie przykręcana plastikowa pokrywa. Jeżeli się poci na łączeniu plastiku i dolnej części metalowej to może być niedokręcona albo wina oringu gumowego który uszczelnia tą pokrywę. Jesli niżej to kwestia uszczelki pod podstawa metalowa filtra. Oczywiscie zawsze moze też byc nieszczelność z powodu peknięcia której z części (czego oczywiście nie życzę )

AUDI A6 [cała Polska] 2.5 tdi do ludzi z Etk-ą nr części

Ludziska potrzebuję nr zaworków zwrotnych trzymajacych olej na głowicach te umieszczone pod podstawa filtra oleju znalazłem takie cos 077103175B ale nie wiem czy to to D

AUDI A6 C5 [ ALG 2.8 193 KM] Rozjazd na bankach oraz poranne dymienie

Witam serdeczni. Mam problem z rozjazdami banków rzędu nawet do 2 ms przy ostrej jedzie. Opisze od początku co było zrobione. Autko kupione 2 lata temu i jedziło na Stadu 300. Obecnie zrobione zostało - wtryski Hana 2001 green - filtry FL i FC wymieniane co 10 000km - nowy ORI czujnik temp - wymieniona odma i ezektor - powymieniane wężyki od podciśnienia (zmienna geometria dolotu działa)

Blokadę wału wkręca się w otwór w bloku idąc mniej więcej za podstawą filtra oleju na wysokości środkowego cylindra. U mnie jest tam zaślepka na śrubkę 6 w innych wersjach V6 sąpdoobno czujniki które trzeba wykręcić. Do ściągnięcia kół rozrządu są specjalne ściągacze. Których jak wiadomo prawie nikt nie ma. Ja u siebie próbowałem puknąć gumowym młotkiem warto tak

Przykładowe oferty części samochodowych audi a6 podstawa filtra oleju

  • AUDI A4 A5 A6 Q5 059115397Q PODSTAWA FILTRA OLEJU - WOLSZTYN (200.00PLN)
  • AUDI A6 2,5TDI-PODSTAWA FILTRA OLEJU - SZPROTAWA (90.00PLN)
  • AUDI A6 C5 2.5 TDI 98r.PODSTAWA FILTRA OLEJU - Jelenia Góra (100.00PLN)
  • AUDI A4 A5 A6 podstawa filtra oleju 059115397AA - lubin (600.00PLN)
  • AUDI A6 PODSTAWA FILTRA OLEJU 059115397 M - łódz (140.00PLN)
  • AUDI A4 A5 A6 podstawa filtra oleju 059115397AA - lubin (600.00PLN)
  • AUDI A4 A5 A6 podstawa filtra oleju 059115397AA - lubin (600.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi