Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
19463 P3007 4C07 czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - brak sygnału czujnik przewody szczelina czujnika (odległość). 19463 P3007 012295 - czujnik położenia wałka rozrządu (G40) No Signal Możliwe objawy Światło wskaźnika usterki (MIL) Możliwe przyczyny Bezpiecznik (y) uszkodzony Okablowanie i lub Connector (s) z do czujnika położenia wałka rozrządu (G40) uszkodzony czujnik położenia
jesli dobrze pamiętam że to sie nazywa czujnikiem Halla to prosze httpkatalog.fota.plKa...xGenArtNr3946 znalazłem też odnośnie wałka rozrządu takie coś czujnik położenia wałka rozrządu BOSCH 0 232 101 020 0 232 101 020 39157 zł podaj mi numer vin na priv a postaram sie dojść dokładnie jaki masz numerek i gdzie to mozesz dostać. pozdrawiam Grzesiek
czujnik położenia wału nie rozrządu. jest to czujnik wkręcony w obudowe koła masowego chyba dokładnie nad rozrusznikiem jak tam zerkniesz to go widać. a teraz główny myk czujnik może być OK ale w kole jest kołek który przednim przelatuje dając sygnał i to on może być ułamany. pozdrawiam
kolego daruch ale jest czujnik położenia wału korbowego i położenia wałka rozrządu a z mojej wiedzy jestem tego pewien przykład gdzie to najczęściej siada z tego co wiem - VW Passat 28 vr6
witam mam pytanie odnośnie wymiany tego czujnika czy przy wymianie uważamy na znaki czy normalnie wykręcamy stary i montujemy nowy pozdrawiam
Obroty mogą delikatnie falować jak i reakcja na otwieranie przepustnicy może być ospała nieco. Przeskanuj go VAG-iem i wrzuć co pokaże jakie błędy. Tak jak widać na zdjęciach co załączyłem są dwa czujniki. Koniecznie go przeskanuj możliwe że wyskoczy coś jeszcze.
Mechanik skanował go VAGiem po czym stwierdził uszkodzenie czujnika (nie sprecyzował jednak czy był to jeden czy może obydwa). Chciałbym spytać również czym różnią się te droższe czujniki na allegro od taszych bo nie wiem czy warto inwestować w droższe jeśli nie funkcjonowałyby gorzej od tych taszych.
widzę kolega ma podobne problemy co i ja niestety. U mnie natomiast nie świeciła się nigdy kontrolka silnika. Szczegółowo swoją sytuację opisywałem tutaj httpa6klub.plc6-24-bd...6f6cd11722ad51f napisz jaki masz przebieg i czy słychać jakieś stuki podczas pracy silnika Mój znajomy ma taką samą C6 24 z przebiegiem 165 tys (tak jak u mnie) i u niego stuki są jeszcze głośniejsze. Sprawdzałeś
heh dziś miałem to samo - auto po deszczowej nocy i dzionku bląd czujnika położenia wałka rozrząd auto po dwóch godzinach podpinam do vaga i wsystko ok może wilgoć wieczorem znów to samo ale już kontrolka niechce zgasnąć błąd P0346 006 czujnik położenia wałka rozrządu A rząd cylindrów 2- usterka zakresu działania kokonat co było u ciebie [ Dodano 2010-07-28 1815 ] i zonk oddałem
Witam po wakacjach. U mnie nic sie nie dzieje od tamtego momentu. Silnik pracuje normalnie nic sie nie swieci. Cos mi mechanik mowil ze to moze to co zmienia fazy rozrzadu (zapomnialem jak to sie nazywa przestawnik czy nastawnik czy jakos tak) ze moglo chwilowo spasc cisnienie oleju i sie lancuch poluzowal. No w kazdym razie jezdzi. pzdr
U mnie niestety jest inaczej. Po wykasowaniu i ponownym uruchomieniu silnika zaraz wraca 1 błąd 16394 P0010 A camshaft position actuator circuit bank1 malfunction - short circuit to another valve niestety biegły w tym temacie nie jestem a na wizytę u maga od audi zapisałem się dopiero na za ponad tydzień jak dla mnie mam po prostu uszkodzony czujnik obrotów walka i tyle. Tylko teraz pytanie
hej koledzy ja mam taki sam problem co radzicie kupic silnik czy wymienic rozrzad cala lewa strona mi kuleje i pokazuje blad czujnika walka rozrzadu
mam juz cewki wymienione kolektor kupilem nowy 4tys boje sie ze zrobie rozrzad i nic to nie da a co to jest ten wariator gdzie on jest czujnik walka tez nowy [ Dodano 2013-01-29 2002 ]
na zimnym silniku przez okolo 5minut chodzi normalnie pozniej cala lewa strona szwankuje pokazuja sie bledy cylindra456 i czujnik walka rozrzadu
Nie chcę kolegi straszyćale miałem ten sam błąd i oznaczał on śmierć nastawnika wałka rozrządu.Jutro autko jedzie na wymianęale na lawecie bo nie chcę ryzykować.Koszt nastawnika 1850 zeta - chora cena
Nie no fazy zmieniają mi się póki co dobrze. A błąd jak mówiłem spowodowany zdjęciem wtyczki (myślałem że to czujnik położenia wałka )
Na początku tematu jest podpięty link do pierwotnego problemu. Generalnie trzęsie się na wolnych obrotach w lecie przy włączonej klimatyzacji podczas ruszania ma się wrażenie że ciągnie się coś dużego na holu. Przy wdepnięciu w podłogę ciągnie nie równo (ale do samego końca obrotomierza) jak gdyby na ułamek sekundy włączała się kontrola trakcji. Podczas postoju po przygazowaniu
Hallotron albo działa poprawnie albo wcale - jeśli masz odczyt z wałka to hallotron zostaw w spokoju.
No dobrze ale wyskakuje mi błąd 16730 (P0346) czyli czujnik wałka rozrządu tak I zacząłem własnie od niego wymontowałem na chwile obecną jeden z nich i staram się go sprawdzić. Jeżeli nie od niego to od czego zacząć sprawdzanie dodatkowy błąd to 17513 (P1105)Heating Circ. (Bank1-Sensor2) Short to B może mają coś wspólnego ze sobą te błędy przy mierzeniu 2 z 3 pinem wskazuje 640 nie wiem czy to dobrze czy żle.
16727 P0343 4157 czujnik wału rozrządu CMP A bank 1 - wysoki sygnał I tak jak kolega napisał czujnik albo działa albo nie. A możesz sprawdzić ewentualnie wtyczkę i tak Pin 3 do masy - ma być 0 &937 Pin 1 do masy - ma być min 9 V. Możesz jeszcze się wpiąć równolegle w obwód diodą LED i sprawdzić czy podczas pracy silnika dioda miga i porównać ją z drugim czujnikiem (intensywność
pasek rozrządu czy łańcuch rozrządu czyli ten błąd 16730 . Wynika ze źle ustawionego rozrządu paska raczej jak moge to udowodnić mechanikowi bo on cały czas uważa że rozrząd jest ok a zapłaciłem dużo kasy mu za robote więc powinnien naprawić to raczej na swój koszt.
W poniedziałek sprawdzę fazy rozrządu i będzie wiadomo co jest dokładnie. Jaki koszt wymiany rozrządu u ciebie
ja wymieniam sam napinacz ewentualnie łańcuch - okaze się po ściągnięciu cały rozrząd to kupa kasy bo części poza aso nie ma przykładowo jedna z firm z wrocławiam po przedstawieniu problemu orentowała się odnośnie kosztów - wymiana obu napinaczu górnych to koszt około 4200 zł (łącznie z robocizną) a wymiana calego rozrządu (wszystkich napinaczy łańcuchów itp) to koszt około
koszt części to w przypadku silnika 3.2 ok 9 tys. mnie częsci do 2.4 kosztowały ponad 6 tys a w Waszym motorze są 2 wariatory zmiennych faz więcej a to najdroższe zabawki w całej imprezie. Ale wymiana rozrządu może nie załatwić sprawy - ja mam wszystko zrobione na zicher i błąd nieprawidłowego działania wałka rozrządu czasem powraca - nie ma reguły zrobię kilkaset km i nie ma nic
wydaje się ze twój problem to wariator zmiennych faz rozrządu z tego co wiem działa pod wpływem ciśnienia oleju może na zimnym silniku (zimny olej) nie działa jak należy... zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz w naszych rozrządach - jaki będzie objaw jak zablokuje się tylko wariator nie daj mi to spokoju ponieważ gdy u mnie pojawiły się błędy rozrządu na jednej ze stron - co stwierdziło