części samochodowe nanodatex

audi a6 czujnik wałka rozrządu

Samochody związane z zapytaniem audi a6 czujnik wałka rozrządu

Pytania i odpowiedzi: audi a6 czujnik wałka rozrządu

AUDI A4 [INNE] Brak mocy w audi a6 Quattro 25tdi - kopci na niebiesko

Witam Mam problem z moim audi a6 25 tdi otóż od jakiegoś czasu kopci na niebiesko i ma mało mocy Poniżej wyniki

78 WSKAZÓWKA Wzór arkusza wesji danych niezgodny z tą wersją danych. Pokazanie protokołu mogło być niespójne Protokół diagnozy VAS PC Strona od windows-1250 Kod serwisu 045725 123 12345 Oznakowanie serwisu Wersja Bazowa 17 00 00 10 02 2010 audi 17 17 00 04 02 2010 Samochód Markaaudi Typaudi A6 1998> Model roku 2000 (Y) WariantyLimuzyna Kod literowy silnikaAFB 25l TDI

AUDI A6 C4 [A6 C4 ACK Q] błędy VAG zamula na wyższych obrotach FINISH

Dzisiaj razem z KorNoLiem zVAGowaliśmy mój świeży nabytek i wyskoczyły takie oto kwiatki 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17800 czujnik wałka rozrządu 2 zwarcie do B brak osprzętu

Dokładnie jak wyżej napisane samochód jest nieźle mułowaty. I teraz pytanko przy głowicy są dwa czujniki Halla numer 13 tak jak na tym rysunku Oraz czy ten zaznaczony czujnik na rysunku o numerze 9 i 10 który nie jest nazwany to jest właśnie czujnik położenia wałka rozrządu Dochodzi do niego wtyczka z dwoma pinami. Do jednego i do drugiego w jaki sposób można sprawdzić czy jest

czujniki wałka rozrządu to te 2 pierwsze (przy głowicy). Nie wiem czy napisałeś o pierwszym czy drugim ale tam powinny iść po 3 kabelki. Stąd też mułowanie jeśli nie dostaje komp w jakim jest polozeniu wałek to tak naprawdę w ogóle nie powinien odpalić Choc z jednym uszkodzonym odpala bez problemu - autodiagnoza Na dobry początek podłącz w ogóle miernik i sprawdź czy dochodzi

To chcesz powiedzieć że te czujniki zaznaczone na pierwszym rysunku i z opisem czujnik Halla to są właśnie czujniki położenia wałka rozrządu bo tak wywnioskowałem z twojej wypowiedzi Więc co to są te dwa czujniki na drugim rysunku I jestem pewny że do tych dwóch z drugiego rysunku dochodzi po 2 kable bo nawet rozbieraliśmy wtyczki żeby sprawdzić czy przypadkiem właśnie gdzieś przy niej nie jest urwany kabel.

odebrałem czujniki założyłem i są ok stare błędy znikły. Niestety ktoś kiedyś w DE nieudolnie składał jeden czujnik i pogiął pierścień wchodzący w czujnik. Na rysunku oznaczony jest pierścień czujnika impulsów (nr 10). Trzeba było wyciąć tą starą blachę żeby dało się założyć nowy czujnik. Stary czujnik był cały zmielony w środku zrobiło się zwarcie i prawdopodobnie

Zobacz Czujniki położenia wału do AUDI A6

AUDI A4 [B6 AVF] Audi A6 1.9 Avf nie odpala po wymianie walka szklanek i panewek

Witajcie . Chodzi o audi a6 c5 Wymienilem walek i szklanki zlozylem to w calosc nie przeprowadzajac regulacji pompek i nie zakladajac kola pasoego rowniez bez plynu chlodniczego i auto nie chce zapalic . Ustawienie rozrzadu jest niby ok i wszystkie znaki sie pokrywaja krecac walem korbowym nie blokuje silnika wiec o co chodzi Czy az tak by sie zapowietrzyl Pompke w zbiorniku sprawdzilem i

AUDI A6 C5 [A6 C5] Wymiana rozrządu w silniku V8 (V6) - FULL FOTOSTORY

Witam. Sporo się zastanawiałem nad tym czy robić instrukcję na forumbo w sumie nie jestem jakimś mechanikiemale poszukując pomocy w zakresie wymiany rozrządu w V8 postanowiłem się sprężyć i zrobić fotostoryaby innym było łatwiej. Przypuszczamże instrukcja będzie również dobrym poglądem na wymianę rozrządu w silnikach V6. Dobra dość zbędnego pisania. Biorąc się za wymianę

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.4 ARJ] problem z nastawnikiem wałka rozrządu

Po odpytaniu vag wyskoczył błąd 17938 - nastawnik wałka rozrządu zwarty do masy. Czy ewentualne uszkodzenie czujnika nastawika wałka rozrządu można jakoś zdiagnozować. Po wymontowaniu czujnika zmierzyłem jego oporność i zmienia się ona wraz ze zmianą położenia trzpienia tego czujnika. Czy w efekcie uszkodzenia tego czujnika mogą wyskakiwać inne błędy tj 17748 - czujnik obrotów silnika brak osprzętu.błąd sporadyczny. 17833 178291792317939

AUDI [A6 1.8T AWT] błąd 16725

Witam Problem występuje przy A6 1.8T 2000r.silnik AWT. Odczytywany błąd to 16725 czyli czujnik położenia wałka rozrządu. Autko ciężko odpaladopiero za 3-cim razem. Sprawdzone zostało ustawienie rozrząduczujnik położenia wałka rozrządu (nowy)kable łączące ECU z tym czujnikiem też. Pytanie czy ktoś wie jakie parametry powinien mieć ten czujnik tznnapięcieoporność itdDodamże w

AUDI A6 C4 [A6C4 2.5 TDI AAT]Po awarii napinacza rozrządu - zapalił

Witam Na początku sorki za zbyt długi wywód. W związku z tym iż kończą mi się pomysły co może być przyczyną tego że auto nie pali postanowiłem się skonsultować z szanownym gronem. Zaczynając od początku. W ojca AAT wysypał się naciąg paska rozrządu. Sytuacja miała miejsce przy praktycznie zerowej prędkości podczas zatrzymywania się na na postoju (ojciec jeździ na taxi) auto

AUDI A6 C4 [A6 2.4] temperatura oleju a ESP i EPC

Witam wszystkich mam taki problem niewiem czy to ma związek ale przy temp oleju ok 100 stopni (lub rozgrzanym silniku) zaczyna się coś dziwnego dziać z ESP i EPC mianowicie przy ruszaniu z 1 przy ok 2500 - 3000 obrotów jest szarpnięcie jedno po drugim i zapalają mi sie 2 kontrolki EPC i ESP samochód niema siły natomiast przy zimnym silniku wszystko jest ok. Czy ktoś może mi pomóc w tej

Witam wszystkich ponownie jednak jak sie okazalo problemu niedało sie usunąć samochod stoi u elektryka moze ktos cos bedzie mi mogl podpowiedziec bledy jakie widoczne po podpieciu kompa to "błąd pedału gazu - sygnał niezrozymiały- pozycja 1 i 2" oraz "błąd czujnika polozenia wałka rozrzadu". Po odpaleniu gdy silnik jest jeszcze zimny wszystko jest ok po ko 10min lub jak silnik

AUDI [A6 AVF] burza w logach- prosba o ocene

Witam Ostatnio zauwazylem gorsze zachowywanie sie auta zrobilem logi i nieco sie zdziwilem wartosciom 000 dyn 003 dyn 004 dyn Tutaj ciekawa sprawa poniewaz wszystkie rubryki sie rozjezdzaja wczesniej tego nie bylo. Czyzyb rorzad sie poluzowal 011dyn 023 dyn W zakresie obrotow 1700-2000 wystepuje burczenie i wibracja dodatkowo co jakis czas auto sie zacina- tzn. ja mu dodaje gazu a on nie reaguje Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam

Jeśli chodzi o kąt wtrysku to przyczyn IMHO powinieneś szukać w - rolce napinającej (ilub w napinaczu hydraulicznym o ile w Twoim silniku jeszcze występuje) - "czymś" w rodzaju tłumika drgań skrętnych (to ten element do którego przykręcone jest koło zębate paska na wałku rozrządu) - i niestety być może w ułożyskowaniu samego wałka rozrządu w głowicy Zanim jednak

AUDI A6 C5 [A6 C5 28 ALG] nastawnik wałka rozrządu

Koledzy bardzo proszę o podpowiedź. Od pewnego czasu auto bardzo źle sie uruchamia (swiece przewody wymieniane) ostatnio ma również słabe cisnienie oleju (pompa została wymieniona). Teraz zalecili wymianę nastawników wałka rozrządu że niby one są odpwoiedzialne za opisane objawy. czy to mozliwe rpoblem w tym że serwis za dwa nastawniki żąda ponad 700 euro... wiem że podaje mało danych do postawienia diagnozy ale może ktoś cos podpowie z góry dzieki

0. Źle odpala na zimnymciepłymbez znaczenia 1. Masz LPG 2. Błędy w VAGu są 3. Ciśnienie jest niskie w całym zakresie obrotów czy np. tylko na wolnych obrotach Co to znaczy "słabe" (podaj wartości) 4. Nastawniki na 99999% nie spowodują obniżenia ciśnienia oleju ale mogą źle pracować gdy jest ono niskie. 5. Nastawniki raczej nie będą źródłem problemów z odpalaniem ale jeśli

Bloków wartości niestety nie mam do porównania więc nie pomogę.To co mogę podpowiedzieć to ciśnienie 1.1 na rozgrzanym oleju jest niskie może być że poprzednia pompa oleju przyczyniła się do tego że przytarły się już panewki. Po moich doświadczeniach miałem również silnik z takim ciśnieniem nie inwestuj w sam silnik pojeździ on bez większych problemów 1-2 lata potem albo sprzedasz

Pracę nastawników można obejrzeć w grupie 27. U Ciebie są same zera co jest dosyć dziwne bo nawet na wolnych obrotach coś się tam powinno dziać (pole 3 i 4). Ale prawidłowy test nastawników należy przeprowadzić podczas jazdy. Na wolnych obrotach 1 0 3 3-6CA 4 3-6CA Podczas jazdy 1 1 3 16-25CA 4 16-25CA Pole pierwsze to wskaźnik włączonawyłączona regulacja faz Pole trzecie i czwarte

WitamJeśli można podepnę się pod temacik posiadam audi A6 C5 2.8 AQD i zmagam się z problemem Kontrolki Oleju. Czytałem że kolega miał podobny problem i wymiana czujnika pomogła u mnie jest trochę gorzej już mam 4 czujnik do tego również nowy od temperatury ciśnienie oleju jest dobre takie jakie powinno być - 1.5 bar. - 2.5 bar. Dwa razy wymieniałem olej wraz z filtrami czyściłem

AUDI A6 C5 [A6 C5] Błąd 17746 i 17800 czujnik pozycji wału rozrządczego

Od jakiegoś czasu miałem błąd w Engine dotyczący sondy lambda 16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 No Activity P0154 - 35-00 - - Dzisiaj mechanik wymienił i po powrocie do domu zVAGowałem auto i błędu sondy już nie było ale pojawiły się dwa nowe 17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus P1338 - 35-00 - - 17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163) Open Short to Plus

Błędy tycza się czujnika położenia wałka rozrządu. Zwarcie instalacji do "plusa".

Jakby to powiedziała pani na lekcji języka polskiego co autor pisząc to miał na myśli 1. Czy może to być tylko odpięta wtyczka czujnika 2. Czy czujnik obrotu wałka rozrządu to to samo co czujnik Halla 3. Czy mógł to uszkodzić mechanik zakładając sondę 4. Co należy teraz zrobić Znalazłem że camshaft pos sensor ma numer 058 905 161B a Etka zwraca mi ten wynik jako czujnik Halla. pozdro Tommi

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 TDI V6 AFB AKN AKE] odma - samodzielna wymiana

Witajcie koledzy Zgodnie z obietnicą wrzucam małe fotostory z cyklu a&8217la Adam Słodowy jak samodzielnie w prawdziwie domowych (garażowych) warunkach wymienić filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej tzw. słynną odmę w silnikach 25 TDI V6 AFB AKN AKE. W tej opowieści główną rolę gra motorek AFB&8230 Na początek jednak kilka słów wstępu dla niezdecydowanych Odpowietrzenie skrzyni

AUDI A6 C5 [a6 c5 2.8q] zerwany pasek rozrządu

witam. sprawa wyglada tak... próbowałem odpalić auto zaskoczyło na 3-4 sekundy ale nierowno chodzil i zgasl . chcialem odpalic jeszcze raz i juz nic wiecej nie probowałem. pierwsze co mi do głowy przyszło to pasek bo wymieniany był przy 120 tys. a teraz mam najechane 220. odchyliłem pokrywy zeby zobaczyc pasek i nie widze zeby spadl . czy mozliwe jest zeby sie zerwal i byl caly czas nawiniety i naciagniety

rozrusznik wykluczony. dzis podpieto pod kompa i byl bledny odczyt z czujnika połozenia wałka rozrzadu w prawej glowicy. na dodatek odkrylem ze wypięta była wtyczka z napinacza łancuszka w prawej głowicy .

AUDI A6 C4 [a6 c4 AEL] dymi logi do oceny

Witam wcześniej jeździłem głownie silnikami benzynowymi i problem dymienia z wydechu był mi obcy uruchomiłem szukajkę i widzę że AEL trochę dymku musi puścić ale czy aż chmurę Auto jeździ normalnie ładnie się zbiera czasami wywala tylko błąd "start injection time" zrobiłem logi (pierwszy raz) proszę o ocenę BS 000 httpimg190.imageshack.usimg1902716000ilq.jpg BS 003

Moim zdaniem nie ma żadnej dziury w dolocie - w przypadku dziury miałbyś wyraźnie większe przepływy w grupie 03 przy zaniżonych ciśnieniach doładowania w grupie 11 (pomiar przepływu jest przed turbiną - czyli przed ew. dziurką). Jeżeli narzekasz na dymienie to prawdopodobnie kończy się układ wtryskowy lub jesteś przewrażliwiony AEL lubi troszkę dymić. W innym temacie Pompa nie

AUDI [A6 2.4] głośna praca silnika -stukanie

Witam mam taki problem z silnikiem strasznie glośno pracuje (coś jakby chrobotanie) gdy złapie temperatury prze odpalaniu rano chodzi cichutko byłem u kilku mechanikow i każdy mówi co innego to pompa wody to szklanki jeszcze inny ze to wałki co moge powiedziecto to to że rozrząd z pompą wody oleju i alternatorem zostały sprawdzone i wykluczone nic z tych części nie stuka. Padło jeszcze

Witaj a powiedz mi co oznacza (Hallgeber G40) na tym rysunku - ja z niemieckiego to nic nie czaję co do błędów to troche dziwne bo umnie zadnego nie wywalało ja robie chyba juz ostatnie podejscie jutro - wymieniam jeszcze łańcuszek - nowy oryginała (200zł) i niemam juz więcej pomysłów chyba że ten na rysunku to czujnik położenie wałka rozrządu - miałem jakiś czas temu wymieniany i kto wie czy to od tego nie zaczeło się dziać. A powiedz mi może się oriętujesz jak jest w 3.0 benzynie - takie same problemy są . A tak na marginesie Ty swoją audiczkę masz zagazowaną jeśli tak to ile Ci pali w mieście i w trasie Pozdro

pytanie w sserwis otrzymałem odpowiedź "Najpierw trzeba sprawdzić pracę nastawnika w bloku wartości mierzonych następnie skontrolować instalację i mechaniczne nastawy. Po wykonaniu tych czynności dopiero można podjąć decyzje o wymianie". Także będe to musiał zbadać dokładnie mój mechanik nie wie jak to zmierzyć i w takim razie albo pojade do sserwis albo gdzieś do audi.

nastawnika. Gdyby było coś na tym wejści lub nie łaczyło czy przerwa to by pokazał błąd. A tak u mnie pokazuje zła praca wałka rozrządu może byc albo łańcuch ale najprawdopodobniej nastawnik zaczyna szwankować. Może to być także wina oleju ale to już mniejsze szanse. Generalnie jak się zdecyduję to wymienie wszystko. Najpierw muszę to dokładnie zbadać. Albo w audi

AUDI A6 C5 [a6 c5] potrzebna kostka

Witam a wiec jak w tytule temtu poszukuje kostkizlacza czujnika polozenia walka rozrzadulecz nie bardzo mam pomysl gdzie by jej poszukac.Jesli ktos z was szanownych forumowiczow mialby jakis pomysl prosze o jakies wskazowki. httppokazywarka.plbt25jt

AUDI A6 C4 [A6C4 28 ACK] Nie można odpalić

Witam. Przeszukałem forum ale nie znalazłem podobnego problemu w tym modelu silnika. Mianowicie nie idze go odpalić. Wczoraj normalnie zajechałem pod dom zgasiłem i było wszystko cacy. Dzisiaj rano chce jechać do pracy a tu zong. Kręci kręci i nic. Dodatkowo zapala się kontrolka oleju przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Doczytałem ze to normalne gdy auto nie chce odpalić. Oczywiście

Pewnie czujnik wału albo wałka rozrządu choć może być i pompa... ja bym zaczął od odczytu nawet samych błędów - może to już Cię wystarczająco naprowadzi na problem...

AUDI A6 C4 [A6 C4 AAT 96r.] Problem z nagrzewaniem się silnika .

Witam wszystkich forumowiczów w Nowym Roku . Mój AAT od listopada ma problem z nagrzaniem się do temp. roboczej czyli ok 90c . Poprzednio łatwo łapał temperaturkę a teraz trzeba zrobić min. 20 km po mieście aby wskazówka na szafie ledwo sie wychyliła ponad 50c . Pomyślałem sobie wina termostatu i go wymieniłem na nowy ASOwski . Lecz nic to nie zmieniło . Wiem że najlepiej było by

- temperatura na zegarze i w kanale 51 odczytywana jest z DWÓCH RÓŻNYCH czujników mogą więc być różnice. - Jeśli w twoim AELu jest dogrzewanie świecami żarowymi to można je znaleźć z tyłu głowicy pod kołem pasowym wałka rozrządu (napęd pompy) obstawiam że nie było takiej opcji (ETKA nie pokazuje) - pstryknięcie kilka minut pouruchomieniu silnika pochodzi od przekaźnika świec

AUDI [A6 AEL 25 TDi] Rozrząd AEL pomoc.

Witam znawców tematu. Sprawaq wygląda tak. Autko przed wymaina paska chodziło dobrze. VAg pokazywał na nastawach podstawowych blok 000 poz 2 -51 kont wrtrysku poz 4-14 dawkę paliwa. blok 004 poz 3 4 - -5 na jałowym pokazywał blok 000 poz 2 -72 kont wrtrysku blok 004 poz 3 4 - 09 Po wymianie paska (z blikowaniem wałka rozrządu) wg schematu auto nie chciało odpalić. przesunąłem pompe

AUDI [25 V6 TDi] Odpowietrzanie ukł. chłodzenia. Wym.termostatu

Uwaga Jest to wersja robocza w trakcie poprawek które wraz z kilkoma zdjęciami zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych dni. Za tymczasowo niepełną funkcjonalność poniższej instrukcji bardzo przepraszam lecz ugrade stał się koniecznością po tym jak tutorial został cichaczem usunięty z wątku o diagnostyce TDi ... . ... Odpowietrzanie układu chłodzenia . Wymiana termostatu . 25

AUDI A4 [A6 BLB] Wymiana pompy vacum -Na co zwrócić uwagę a żeby później nie płakać

Witam przymierzam się do wymiany ww pompy.Chciałbym wiedzieć przed grzebaniem na co zwrócić uwagę a najlepiej jakby ktoś podpowiedział jak się za to zabrać. W samochodzie sąproblemy z odpaleniem auta po dłuższy postoju( około np już po 5 godz zimny silnik) kręci i łapie jakby nie na wszystkie "gary".Na ciepłym wszystko jest ok.Ww samochodzie na 100% są dobre pompkifiltry

W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem)nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginaneponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiemwymiana czujnika G62(były różnice pomiędzyG2 około 3-4Cwymiana czujnika temperatury paliwa

Zamieszczone przez waldekkk W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem)nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginaneponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiemwymiana czujnika G62(były różnice pomiędzyG2 około 3-4Cwymiana

To wychodzi na to że musiałbym wymienić czujnik położenia wałka rozrządu (chociaż błędów żadnych nie mam...) i ustawić rozrząd A tylko to ponieważ g62 wymieniłem na topran&39a czujnika temp paliwa nie wymienię (takie odpalanie było i na starej pompie i na obecnej) aku kupiłem nowy z rok temu Gdzie jest ten czujnik a AFN&39ie Jest taki w ogóle czytałeś jakiego silnika

Zamieszczone przez KrazZ Zamieszczone przez waldekkk W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem)nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginaneponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiemwymiana czujnika G62(były różnice

AUDI A6 C5 [A6 C5 AKE TIPTRONIC] Prośba o ocenę logów

Witam zanim podam linki do logów z nieśmiałą prośbą o ocenę podzielę się z Wami tym co wiem o tym aucie 1) były właściciel wymieniał wałki (niestety nie wiem nic o profesjonalizmie zakładu który to robił ani o częściach) jakieś 6 kkm temu. 2) regenerował również VP (część mechaniczną sterownik) - jakieś 10kkm temu 3) gdy tylko kupiłem auto wymieniłem rozrząd i termostat

Witam ponownie Po długich walkach i wielu godzinach spędzonych w różnych warsztatach samochodowych skończyły mi się pomysły na doprowadzenie mojego auta stanu używalności. Ale po kolei 1) Po pierwszych logach zamieszczonych na forum i Waszych celnych poradach udało się usunąć problemy a. z odpalaniem auta b. brakiem mocy c. opóźnioną reakcją na pedał gazu. d. drganiami przy

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.5TDi] problem z przyspieszaniem

Witam prosze o analize logow bo autko niechce jezdzic (znowu) bylo juz u wielu "fachowcow" ale kazdy tylko cos wymienia a nic sie nie dzieje. Logi wykonane przez zone ale mam nadzieje ze poprawne Oto logi STatyczne Grupa 000001003 Grupa 004007013 Grupa 014018 Statyczne BS Grupa 000 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 011 Próba Dynamiczna Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011 Pozdrawiam Piotr

Korekcja wtrysku to ilość paliwa na poszczególny wtryskiwacz w stosunku do wtryskiwacza z czujnikiem położenia iglicy. Tak więc nie bardzo widzę związek z tuningiem. Gdy odczyt wskazuje wartość minusową w teorii oznacza to że sterownik zmniejsza ilość paliwa względem cylindra diagnostycznego. Jeśli jednak wszystkie cylindry jednego rzędu pracują w minusie może to świadczyć że

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Czujnik położenia wałka rozrządu.

Witam. Dwa tygodnie temu kupiłem Mercedesa W203 C200 z siknikiem 18 Compressor rok 2002. Niestety coś się w nim stało. Tnz rano go nie odpaliłem a dzień wcześniej zaczął dzwinie się zachowywać w trakcie jazdy tzn nie niał takiej mocy oraz zapaliła się kontrolka błędu silnika. Pojechałem do warszatatu gdzie sprawdzono wiele rzeczy i powiedziano mi że przyczyną takiego zachowniana

Ten martwy punkt o którym piszesz to pewnie chodzi o znak lub znaki według których mają być ustawione koła. Co do napięcia łańcucha przyczyną jego luzowania się może być uszkodzenie napinacza ślizgu ostatnio w audi A6 3.0TDI miałem taki przypadek...

AUDI A4 [TDI] Diagnostyka (aktualizacja 20 VIII 2012)

Witam Dzięki uprzejmości Meszruma który jest autorem tego tekstu zamieszczam u nas na forum szczegółowe instrukcje pozwalające wykonać poprawne logowanie naszego autka (TDI). Zawarte są tu też informacje na temat problematyki rozrządu w silnikach 25 TDI oraz odpowietrzenia układu chłodniczego. Wątek będzie na bieżąco aktualizowany jeżeli pojawią się jakieś ciekawe zagadnienia.

AUDI A4 B7 [ALL B7] "Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI

Witam Chciałem poruszyć temat klekotu silnika 2.0 TFSI pojawiającego się po jego rozgrzaniu. Z tego co wiem to nie jest odosobniony problem bo po niecie pełno jest tego typu wypowiedzi i filmów nawet u nas na forum miałem kiedyś zapytanie na ten temat od jednego z kolegów który świerzo nabył używany TFSI i na oględzinach w ASO powiedziano mu że "ten typ tak ma" Chodzi mi dokładnie

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

AUDI A4 B7 [B7 BLB] Dziwne szarpanie przy 2000 obrotów

Witam. Szukałem na forum ale nic nie znalazłem.Od pewnego czasu moje auto leciutko szarpie przy ok. 2000 obr.Nie dzieje się to za każdym razem tylko do czasu do czasu.Jak się mocno przyśpiesza to objaw ten nie występuje.Jak bardzo powoli przyspieszam głownie na 2 i 3 biegu to to występuje.To samo dzieje się jak jade na 2000 obrotów i nie przyśpieszam. Auto szarpnie 2-3 razy. Po podłączeniu

Na zdjęciu masz taki czujnik wału (czerwona strzałka) i koło z magnesami z którego zbiera dane (niebieska strzałka) Nierównomierność obrotów i problemy z odpalaniem wystepują jak jest uszkodzony czujnik połozenia wałka rozrządu lub czujnik położenia wału - to fakt. Napinacz wystepjue w każdym silniku z napedem łańcuchowym wałkow wyrównoważających czy to będzie A4 A6

AUDI 80 [ AEL 2.5 140 KM] Ustawienie kąta wtrysku

Witam klubowiczów wsumie audi nie z naszego forum ale może ktoś pomoże. Chcę w mojej audi wymienić rozrząd A6 c4 2.5 TDI 140KM chodzi mi dokładnie o to by znalazła się na tym forum osoba która potrafi ustawiać kąt wtryski za pomocą zegara potrzebuje się dowiedzieć jak używać tego gdyż potrzebuję nie tylko w audi ustawiać pompę na zegar. Powiem wam jak ja myślę by to zrobić

AUDI A4 [INNE] A6 2.5 TDi V6 AFB stukanie

Witajcie 2 tyg temu w sobotę skończyliśmy składać samochodzik. W aucie zostały wymienione rolki napinacze tulejka napinacza paska wielorowkowego łożysko od sprzęgiełka wiskotycznego uszczelki pod kolektory filtr oleju. Gwoździem programu była wymiana hydrauliki zaworowej po 24 szt. podkładek dźwigienek i popychaczy firmy INA. Zalany został oryginalny Castrol Magnatec Diesel 10W40. Po

miałem dokładnie to samo po wymianie hydraulikiwałkówpodkładek itd. wymieniłem najpierw popychacze na zewnętrznym wałku nie pomogło wiec dobre popychacze z tego wałka włożyłem na drygigdzie jest koło rozrządu cisza jak makiem zasiał. Też nie wierzyłem bo wszystkie części były Nowe ory INAale potem po sprawdzeniu z jednego popychacza wyszło bardzo mało oleju i powietrzeczyli

Zamieszczone przez busian26 miałem dokładnie to samo po wymianie hydraulikiwałkówpodkładek itd. wymieniłem najpierw popychacze na zewnętrznym wałku nie pomogło wiec dobre popychacze z tego wałka włożyłem na drygigdzie jest koło rozrządu cisza jak makiem zasiał. Też nie wierzyłem bo wszystkie części były Nowe ory INAale potem po sprawdzeniu z jednego popychacza wyszło bardzo

BMW SERIA 5 E39 [e39] 530d kręci nie odpala...

Witam Jestem posiadaczem e39 530d 2000r po zakupie serce pracowało i odpalało bardzo dobrze lecz po jakimś czasie zaczęło wpadać w wibracje i źle palić na zimnym oraz na gorącym motorze...na pierwszy strzał do wymiany poszedł czujnik na listwie ( używka - na podmianę ) następnie czujnik pompy CR ( nówka czujnik został - część elektryczna ) wraz z pompa CR ( po regeneracji ) . Dopiero

becek napisał(a)myślisz ze chiński zamiennik do dobra droga Sądzę że nie ale mogę zawsze tą część oddać . Dopiero po podłączeniu drugiej pompki z drugiego auta gdzie pokazuje 4 Bar powinno rozwiać wątpliwość . Góra       Mas7a  Tytuł Re [e39] 530d kręci nie odpala...Napisane 25 lutego 2012 1303  Poszukaj zanim zapytasz Posty 4 Moje BMW e39 Kod silnika M57D30 Gustav napisał(a)Jak odpalił po nocy Auto odpaliło po nocy 5 sekundowym kręceniu... Ostatnio edytowano 26 lutego 2012 0115 przez Mas7a łącznie edytowano 1 raz Góra       Gustav  Tytuł Re [e39] 530d kręci nie odpala...Napisane 26 lutego 2012 0024  Forumowicz Wiek 26Posty 345Lokalizacja Biała Podlaska Moje BMW audi A6 C4 Kod silnika AAT Pozostaje czujnik wałka rozrządu i pompka w baku.

Przykładowe oferty części samochodowych audi a6 czujnik wałka rozrządu

  • AUDI A6 C5 2.4 CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU 0232101024 - Łuków (30.00PLN)
  • CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU AUDI A4 A5 A6 A8 06E905163 - Oława (55.00PLN)
  • CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU AUDI A4 A5 A6 A8 4.2 V8 FSI - Oława (55.00PLN)
  • CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU AUDI A4 A5 A6 A8 3.2 V6 FSI - Oława (55.00PLN)
  • @ AUDI A5 A6 A8 Q7 4.2 FSI CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU - Krzepice/k.Częstochowy (120.00PLN)
  • AUDI A6 3.0TDI CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU 06E905163 - Tarnów (50.00PLN)
  • Audi A6 C5 2.8 V6 ACK czujnik wałka rozrządu HALLA - Mazury Wysyłka cała Polska (70.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi