części samochodowe nanodatex

audi a6 czujnik temperatury termostat c4

Samochody związane z zapytaniem audi a6 czujnik temperatury termostat c4

Pytania i odpowiedzi: audi a6 czujnik temperatury termostat c4

AUDI A6 C4 [A6 C4]Kompendium wiedzy na temat sterow silnika ABC 26

Zakładam posta na temat vagowania silnika ABC (150KM) 26LTypy sterowników i ich oprogramowania4A0 907 493 (firmware 5DA 006 903-00) oznaczenia w kolorze zielonym 4A0 907 493 A (firmware 5DA 006 903-01) oznaczenia w kolorze czerwonym 4A0 907 493 A (firmware 5DA 007 193-05) oznakowany etykietąWszystkie te sterowniki były bez immobilizera i brak kontroli trakcji.4A0 907 493 B (firmware 5DA 007 193-01)

AUDI A6 C4 [A6 C4 ACK] wskaznik termostat czy czujnik

Od okolo miesiaca zauwazylem ze swiruje mi wskaznik temperatury w zegarach. Jak jezdze po miescie to mam 90 stopni jak jade 100kmh mam 90 stopni na wskazniku. Ale na trasie (70km) jak byly zimniejsze dni lub troche przycisne (np 150kmh) to wskazowka spada ponizej polowy jak zwalniam (przejezdzam przez miejscowosci) wskazowka sie podnosi pozniej znowu opada. Nie ma reguly co do pozycji wskazowki - raz

mowimy o czujniku temperatury cieczy chłodzącej [g2g62]

Wczoraj wmienili mi czujnik temperatury cieczy chlodzacej i problem zniknal - jak sie nagrzal to caly czas 90 stopni. Dzisiaj mialem trase 140km (rano 70km i wieczorem 70km). Jutro jeszcze raz ta sama trasa ale teraz wskaznik pokazuje tak jak powinien. Dzieki za podpowiedzi.

Witam. Chciałbym opisać wymianę termostatu w silniku V6 2.8 ACK bez zdejmowania rozrządu i wentylatorów z pasem przednim na pacjencie audi A6 C4 ale również w VW Passat 3B B5 ( mozliwe że wszystkie typy silnika też da się tą metodą - 2.8 30V V6 ) Objawy Słabe ogrzewanie wskazówka temp 70C w korkach do 90C węże dolny i górny w tym samym czasie sie nagrzewaja - objaw otwartegozacietego

Podepne sie do tematu. W moim aucie temperatura raz wskazywala 90 raz 70 a czasem nawet wskaznik nie drgnal. Grzal jak trzeba ale wskaznik wyswietlal co chcial okazalo sie ze czujnik temperatury G62 oddal ostatnie tchnienie. Wymiana zajela mi 5min i teraz wszystko jest jak trzeba. Wczesniej mialem problemy z termostatem objawytemperatura okolo 70 stopni i cieple powietrze na nadmuchu (termostatt byl caly czas otwarty) rozwiazanie problemu - wymiana termostatu okolo godzinki. Pozdrawiam

AUDI A6 C4 [A6 C4 19TDI AHU]Temperatura cieczyróżnica we wskazaniach.

Witam Mam pytanieponiewaz jakis miesiac temu mialem wymieniony termostat i chcialbym dojsc do ladu z ukladem chlodzenia i ogrzewaniem ktore obecnie jest bardzo slabe. Mam obecnie taka sytuacje ze na desce wskazuje mi temperature 90 stopni a na klimatroniku waha sie od 66 do 77 stopni w zaleznosci czy stoje czy jade. 1.Gdzie mam sprawdzic faktyczna temperature cieczyzebym wiedzial co moze byc uszkodzone

Czyli jeden czujnik obsluguje ECU i liczniki a ktory wobec tego klimatronik Ile czujnikow temperatury cieczy chlodzacej posiada ten silnik bo jutro VAG-uje no i jesli na VAGu wyjdzie ze termostat puszcza to bede chcial tez pomierzyc opornosc czujnikow

No wiec juz wszystko jasne Temperatura cieczy na VAG po rozgrzaniu trzymala sie na 882 stopnia i rzadko kiedy podskoczyla sobie do 90 stopniczyli termostat mam w porzadkutrzyma jak nalezy. Co ciekawe w fazie nagrzewania roznica pomiedzy klimatronikiem i VAGiem wynosila ok 10 stopni jak VAG pokazywal 68 to na klimie bylo 58 stopni natomiast po nagrzaniu do temperatury 882 na vag na klimie pokazywal

AUDI A6 C4 [C4 A6 2.5TDI AAT] Zmienne wskazania temperatury silnika

Witam Panowie otóż wskaźnik temp silnika po lewej stronie obrotomierza raz pokazuję prawidłową wartość stabilnie 90stopni innym razem 60stopni a to zaś nic nie pokazuje i taka ruletka Na klimatroniku w kanale 51 pokazuje elegancko stabilnie 90 stopni i w trakcie nagrzewania również. Co może być przyczyną styki a może jakaś czujka termostat zapewne ok skoro w kanale 51 pokazuje dobrze ale w razie czego mam nowy Lubie mieć wszystko cacy w niuni więc męczy mnie to) Pozdrawiam

do wyczyszczenia styki wtyczki na czujniku temperatury to ten duży czujnik 4ro pinowy pod króćcem wodnym. Wyczyścić psiknąć DW-40. Ewentualnie gdzieś masz załamanie wiązki lub zimny lut we wskaźniku. termostat jest OK stabilizator napięcia również. 95% szansy że to słaby styk na czujniku.

AUDI A6 C4 [A6C4AEL] Wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej

Dopiero po dłuższej jeździe po mieście i staniu w korkach wskaźnik się rusza z miejsca. W ciągu ostatnich 2 miesięcy ani razu nie osiągnąłem 90 C. Czy to wina czujnika czy termostatu Gdzie mogę znaleźć czujnik temperatury

czujnik znajduje się od dołu króćca wodnego który znajduje się w głowicy między 1 a 2 wtryskiwaczem. Lubią się psuć te czujniki. Jest tam złacze 4 pinowe. Oczyść styki bo może zaśniedziały lub w najgorszym wypadku wymiana czujnika. Jeśli chodzi o termostat to sprawdź po przejechaniu kilku km czy wąż na wyjściu termostatu jest ciepły jeśli tak to termostat się nie domyka jeśli

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5TDI AAT] Pomoc w lokalizacji czujnika

Witam Jak w temacie mam problem. Mianowicie na klimatronic-u pokazuje mi błąd 6.3 z opisu błędów wynika że jest to "czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT) klimatyzacja czasem przerwa" i tak na klimatronic-u pokazuje mi że auto nagrzewa się do temp. 50C na zegarach idzie prawie do 90C ale jednak żeby osiągnąć tą temp. trzeba przejechać jakieś 10km w korkach ale z nawiewu

AUDI A6 C4 [A6C4 AEL] termostat chyba.....bylo o tym juz ale...

koedzy mam pytanko ...w sumie chyba banal ale....czytalem wasze opinie na temat konczacego sie termostatu....ale nie stwierdzilem takich dziwnych objawow jak u mnie...tz. podczas hjazdy autko gdy jest nagrzane i przy predkosci 120-140 km na wskazniku spada mu temperatura o okolo 10 C...dziwne...nigdy takich objawow nie maialem gdy tylko wjade w teren zabudowany i zwolnie przez jakis czas wraca do normy

powracam do tematu..koledzy..myslalem ze to czujnik ale chyba jaednak termostat sie podwiesza...ale przeczytajcie moje objawy i poradzcie czy mam racje......podczas jazdy temperatura na klimatroniku wariuje raz jest 54 raz 67 raz 87 czyli ta ostatnioa tak jak powinno byc......nie wiem dlaczego podczas jazdy sa takie roznice...aha i mam pytanko czy wykladnikiem temperatury jest czujnik ten od klimatronica

koledzy po rozmowie z Bilem ustalilem jakie mam bledy na klimatronicu....a mianowicie sa one takie 085 051 155 weddlug mnie wina jest ten czujnik temperatury zewnetrznej ...czasamio podczas wlaczania silnika nagle wyskakiwala mi temperatura pod cyferblatami -40 i zraz pozniej powracala do aktualnego...... jesli koledzy macie inne sugestie to podrzuccie...czy dalej jest sens wymienic ten czujnik

AUDI A6 C4 [A6 C4 19TDI 97]Nierówna praca - komplet logow do oceny.

Witam wszystkich ponownie Teraz już z kolejnym audi i niestety w odróżnieniu od poprzednika z nowymi problemami. To mój pierwszy dieselwięc jestem troche zaniepokojony ponieważ rano gdy odpalam auto to owszem zapali ale silnik nierówno pracuje i jest troche bialego dymu.Jak sie nagrzeje trochę to problem znikasilnik pracuje normalnie i nie ma zadnego dymienia.Czy to może być przez uszkodzoną

Przepływka tak ma że po chwili na postoju zwiększa dawkę. Tak ma być. Lekka przegazówka powoduje że wraca do normy. Co do twoich logów - czujniki ok termostat ok przepływka ok korekty nie zmieniają się mocno w funkcji temperatury więc pompa wtryskowa też ok. Ja nadal obstawiam wtryskiwacz sterujący lub któryś z wtrysków. Rozumiem że sterownik silnika nie krzyczy błędem pamięci (błąd sumy kontrolnej lub błąd pamięci)

AUDI A6 C4 Audi A6 C4 2.5 tdi Teperatura cieczy chłodzącej

audi A6 C4 2.5 tdi Teperatura cieczy chłodzącej

Wisko jak jest uszkodzone to chodzi caly czas lub sie rozsypuje. W Twoim przypadku sie kreci nonstop dlatego nie dogrzewa silnika u gory a tam masz czujnik temperatury od deski. Mimo ze termostat wymieniony to bedzie taki efekt.Faktycznie silnik ma temperature pracy ok zoacz to po kodach klimatronika. Jest na forum opis jak to sprawdzic.

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5TDI AEL] -2C problemy z odpalaniem

No tak zmieniłem samochód z grata na grata takie mam wrażenie. Uruchamianie silnika wyglądało dzisiaj tak zapaliła się kontrolka świec żarowych zgasła po paru sekundach. Kręcę rozrusznikiem ok. 3s odpala po czym gaśnie. Grzeję drugi raz kręci 3s odpala po czym gaśnie. I tak trzeci i czwarty raz i piąty to samo. W końcu postanowiłem kręcić do skutku. Na zmianę "chwytał"

Rozwiązanie kąt wtrysku był znacznie opóźniony zepsuty był również dwupinowy czujnik temperatury (ten od góry). W samochodzie wymieniony był jeszcze termostat. Ciekawostką jest to że spalanie spadło z 8l100 km do 64l100 km (trochę miasta ale głównie trasa). Wcześniej nie palił mniej niż 8l100. Generalnie jeśli podczas odpalania kręci 3-4 obroty to przychylam się do sprawdzania

AUDI [A6 C4 ADRLPG] TEMPERATURA I INSPEKCJA

Chcialbym zapytac czy temperatura musi zawsze ok 90 C kiedy silnik jest rozgrzany . Ja mam tak kiedy jade po miescie to zawsze ok. 90C i wiatrak sie wlacza a kiedy na autostradzie to waha sie od 50 do 70 i tak skacze. Nie wiem czy to termostat czy czujnik temperatury wskaznika czy ECU jest kopniety. Aha nie mam jednej zaslepki w zderzaku i oslony pod silnik. Czy to moze miec taki wplyw na wahania temp.

AUDI A6 C4 [A6 C4 AEL] odczyt temperatury z klimatronika

Witam Mam problem ( chyba ). Moj klekot szybko sie nagrzewa i po okolo 4 km mam na szafie temp 90 stopmi. Zauwazylem jednak ze temp na klimatroniku osiaga max 74stopnie. Gdy stane na swiatlach spada.. Moje pytanie brzmi Ktory czujnik odpowiada za wskazania na klimatroniku oraz czy wartosci z tego czujnika maja wplyw np na spalanie Moze przesadzam ale nie moge zejsc ze spalaniem ponizej 8 litrow.. Z gory dziekuje za ewentualne podpowiedzi.

Sprawdz co pokazuje kanał 49 oraz dobrze by bylo podlaczyc VAG i zalogowac na zimnym i goracym grupe 007 - skorelowac to z odczytem na zegarach i klimatroniku. Wyjdzie czy swiruje czujnik temp. czy termostat. Pozdr

Czesc Ja mam podobny problem co prawda w A6 C4 19TDI i nie wiem czy tak samo jest w AEL-u ale powinienes miec tak samo 2 czujniki jeden okragly szary 3 piny i jeden prastrokatny niebieski 2 piny kupilem je ale nie mam czasu wymienic zeby sprawdzic czy to pomoze. W kazdym razie powiem ci ze odpinalem po kolei te czujniki i jeden odpowiada za wskaznik na desce drugi za klimatronik ale co ciekawe ze

AUDI A6 C4 [A6 C4 25 TDi AEL] Czujniki temperatury

Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie czujników temperatury w tym silniku. Ile ich wogóle jest i gdzie i który za co odpowiada I czy ssanie polega tu na podwyższeniu obrotów czy może też być włączone nawet na obrotach normalnych

u mnie tez dochodzi do 3 kreski (trasa i miasto)gdzie wg. vaga to 76 wymienilem termostat i dochodzilo do 90 lecz po 2 tygodniach mam znowu to samo czyli trzecia kreska i bardzo dlugie grzanie zastanawiam sie nad wymiana kolejnego termostatu moze ktos mial podobny problem i znalazl rozwiazanie jeszcze jedno kiedy mialem na wskazniku 90 to autko mniej palilo

właśnie mam to samo. na klimatroniku pod kodem 51 pokazuje mi 90 stopni a na liczniku ledwo 3 kreskie krótką. termostat zmieniłem i to samo. Dla pewności wziąłem termostat w gorącą wode i razem z termometrem w reku sprawdzałem przy jakiej temperaturze się otworzy i rowniutko otwiera na 87 stopni. Nie wiem który czujnik odpowiedzialny jest za spalanie i za wskazanie na liczniku bo w Vagu

Panowie AELowcy miałem dokładnie ten sam problem wymieniłem termostat i wszystko cacy... z tym że wymieniłem na ORYGINALNY - koszt nie wiele wiekszy - coś ok 120 zł (ASO) ... tak poradził mi mój mechanik (btw Śmietanka koleś jest jednak spoko) ... mówił że w tym przypadku nie ma co oszczędzać kilkadziesiąt złotych bo z tymi podróbkami to różnie bywa... także wymieńce termostaty

Oczywiście nie są robione przez audi i nie wiem jaka firma je robi wystarczy pojechać do ASO i je zamówić ... a co do samej jakości - oczywiście że wszystkie termostaty do AELa powinny i pewnie otwierają się przy 87 ale jak się pytałem w sklepie o termostaty to były różnych firm od 35 zł made in china do 60-80 zł za zachodnie ... to wiesz różnie może z nimi się później dziać

AUDI 100 C3 [100 C3 2.5 TDI 1T] Temp. cieczy

Witajcie otóż mój 1T od kiedy pamiętam w zimie ma problemy z rozgrzaniem się do temp 90C generalnie jest to niemożliwe i ciecz długo się grzeje. Jedynym momentem osiągnięcia tej temp. jest lato 30C i korki. Nawet kilka razy usłyszałem wentylator gdy przez chwile chodził. Oczywiście obstawiam termostat ale w poprzednich dwóch 1T był ten sam problem i nawet wymiany termostatu nie pomagały.

W moim cygarku kiedyś było prawie identycznie. Próbowałem szukać przyczyny przez co- wymieniłem termostat na nowy (Wahler)- czujnik temperatury od A6 C4 2.5TDi AEL - wskaźnik temperatury (też od A6 C4 2.5TDi AEL).Efekt po tych zabiegach jest taki że wskazówka jest delikatnie bliżej 90C niż na zdjęciu użytkownika Blt gdy się "zagrzeje" na trasie.90C na wskaźniku widziałem tylko

AUDI A6 C4 [A6 c4 2.5TDI AEL] -problem z temperatura

Czy to normalne by auto potrzebowalo ok 15km jazdy po miescie by temp. doszla do 90 i to przy obecnych warunkach Strach pomyslec co bedzie przy -10 termostat wymienilem bo wcale nie grzal do 90. Czy we tych modelach byly montowane grzalki Jesli tak to gdzie

Panowie sprawdic nalezy na klimatroniku czy jest tez niska temperatura a pozniej dopiero mozna stwierdzic czy to faktycznie termostat czy czujnik ten ktory podaje sygnal na tablice. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij &8216&8217 lub &8216-&8216 temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie

AUDI A6 C4 [C4A6 ABC] wymiana termostatu i płynu w układzie chłodzenia

witam mam pytanie gdzie znajduje sie termostat w silniku w audi a 6 2.6 v 6 rok 1995 przychdza zimniejsze dni i zamierzam wymienić płyn i razem z tym termostat może ktoś wymieniał prosze o poradę gdzie sie znajduje i ile płynu wchodzi w ten układ chłodzenia pozdrawiam.

Kupiłem własnie termostat WAHLER 4274.87D za 65zł do 2.6 V6 Jutro zmieniam. Panowie gdzie się znajduje czujnik TEMEPRATURY PŁYNU w V6 2.6 I z innej beczki w zegarach jest ponoć stabilizator do zasilania wskaźników paliwa i temperatury płynu jakie napięcie tam jest po stabilizacji na wyjściu jest to 5V 9V czy inne napięcie mierzył ktoś to lub jakie ma oznaczenie ten stabilizator Bo u

AUDI A8 D2 [A8 D2 2.8 AAH] Duże kłopoty z temperaturą...

W styczniu wymieniłem kompletny rozrząd w tym też pompę wody oraz termostat (WAHLER). Dodam że jesienią ubiegłego roku te same czynności zostały zrobione w drugim aucie A6 C4 AAH (na tych samych podzespołach). Przed wymianą rozrządu czasem temperatura wchodziła na 100 stopni. Sądziłem że po wymianie termostatu wszystko wróci do normy. Po zrobieniu rozrządu okazało się że temp wskakuje

AUDI A6 C4 [a6 AFB 98]Błędy silnika i logi do analizy)

Witam Chcialłem prosić kolegów analize logów co prawda sam chciałem opanować chociaż w małym stopniu... niestety ogranicza mnie brak czasu Ale do rzeczy Błędy silnika Address 01 ------------------------------------------------------- Controller G93 JC0 F0 2 Component 2.5l4VT EDC G200AG G50 Coding 03001 Shop WSC 17314 4 Faults Found 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210) 30-00 - Open

haha komentarze wspaniałe Tak w ramach sprostowania autko sprowadzone z niemiec ktoś sie wyraźnie nim bawił obniżony jak cholera cały przemalowany na kameleona i jeszcze taki program jeśli dobrze rozumiem silnik ma ustawiony program który jest ponad jego siły i tylko uszkodzony lmm przycina go i zapobiega wysiłkowi który by go dobił dlatego zupełnie zgłupiałem jak zobaczyłem

AUDI 80 [100 C4 2.3E] Nietypowy problem grzeje się

Witam kupiłem audi (miałem wcześniej 2 i nie miałem takich problemów) dodam ze mieszkam za granica i zaczyna mnie to juz denerwować bo kazda naprawa jest tu związana z dużym kosztem jednak pozostane wierny marce mimo wszystko D Mianowicie kupiłem audi w którym była uszkodzona pompa wody ok pompa paski rolki wsio powymieniane i....zaraz po zapaleniu gotuje wode weze dolne zimne. Pomyślałem

kontynuacja problemu ) Udało mi się postawic czujnik temperatury temperaturka powoli sobie wzrasta i po jakims czasie osiaga miedzy 94-96st i ciagle ja tak trzyma auto nie gotuje sie wentylator chodzi jak należy (jest wiskoza) na zimnym silniku jak zgasze to chodzi jeszcze chwilke a na ciepłym staje odrazu poza tym na zimnym bez probleu go zatrzymuje palcem a na ciepłym pali skórke ) czyli sprzęgiełko ok denerwuje mnie tylko to że mam twarde węże może jestem już przewrażliwiony wiem że to układ ciśnieniowy i powinno byc tam ok 1 bara o ile sie nie myle węze nie puchna lecz robia sie twarde ale bez problemu idzie je złamać bądz tez scisnąć ręką dolny obieg sie otwiera wszystko niby ok ale zdarza mi sie za czasami mi cisnienie wywali płyn jak np jade ze 100km zgasze silnik i szybko odkręce korek od zbiorniczka a czasami jest ok głowica była planowana nowe uszczelkipompa wody termostat niema raczej mowy o peknieciu bloku tam jest żeliwny i zresztą nie ma zadnych objawów peknietego bloku...... Doradzcie co jeszcze warto sprawdzic korek wymieniłem od kolegi A6 2.5tdi i wciąz tak samo moze mu dziure wywierce ) Prosze o pomoc

AUDI ogrzewanie audi a6c42.5tdi

Witam koledzyjest teraz cholernie zimnoa moje autko nie chce grzac.Sprawdzalem na klimatronikuwszystko jest okey oprocz temp.silnika wg.klimatronika podczas jazdy pokazuje maksymalnie 76 stopni.Wymienilem juz 3 termostaty.NIE wiem co teraz.Pomozcie

Korzystając z okazji i ja podlacze sie pod temat bo tez mam problem z ogrzewanieminaczej mowiac grzeje slabo i to podejrzewam jest wina zamulonej nagrzewnicyjuz znalazlem na forum jak sobie z tym poradzic. Ale mam teraz pytanie na kanale 51 na klimatroniku pokazuje mi max 80 stopni czy to jest temperatura ktorą on bierze ze wskaznika temperatury tego na desce czy z jakiegos innego czujnikabo nie

AUDI [S494 4.2]Temperatura cieczytermostatodczyty klimatronica

Witam. Mam mały problem. Otóż jakiś czas temu zakupiłem auto - audi S4 1994 rocznik 4.2 V8 kod silnika ABH. Po odebraniu S4 od mechanika z nazwijmy to kompleksowego remontu wymienione zostało w zasadzie wszystko co wykazywało jakiekolwiek zużycie - wachacze tuleje met-gum zawieszenia cztery amortyzatory kompletny rozrząd wiskoza pompa wody tłumik drgań paska rozrządu poduszki pod silnikiem
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi