części samochodowe nanodatex

audi a4 zatrzask b5

Samochody związane z zapytaniem audi a4 zatrzask b5

Pytania i odpowiedzi: audi a4 zatrzask b5

AUDI A4 [ALL B5] Wymontowanie popielniczki przedniej panelu klimatyzacj B5 po 2 lifcie... pomocy

witam ponownie temat dotyczy auta b5 z 2001r po drugim lifcie czyli w konsoli środkowej patrząc od góry jest rząd przycisków światła przeciwmgielne awaryjne i rączka na kubek potem niżej radio symphony 1 (2 DIN) niżej panel klimy i na samym dole popielniczka (bez zapalniczki). zapalniczka jest przy ręcznym - taka chowana na pół obrotu. tym razem mam problem z wymontowaniem popielniczki

Mam u siebie takiego DIN 2 i musisz zrobić to w tej kolejności. Wyjmij radio - najlepiej wyjmakami bo bez nich będziesz miał radio jak większośc na allegro z bokami popekanymi. Póżniej mały cienki śrubokręt i podważ metalowe zatrzaski od klimatronica jednoczęśnie wypychajac drugą reką delikatnie sterownik na zewnątrz. Po wyjęciu klimatronica pokażą się śrubki odkręć i wyjmij popiołkę. Powodzonka.

tak tez myślałem z tym że podważając dwa górne zatrzaski klimy rusza się ona... ale nic poza tym (jakby gdzies coś jeszcze ja trzymało). nie wiesz może czy nie ma gdzieś jakiś innych zatrzasków śrub mocujących klime czy są na bank tylko te dwa górne zatrzaski... to na siłę bym próbował i musi puścić[br]Dopisany 11 Sierpień 2011 1350_________________________________________________z

... nie ciasnota tu jest tyle problemem co kolejność wymontowywania elementów konsoli. bo o ile radio powinno wyjść bez problemu to panel klimatyzacji (który ponoć jest kolejny w demontażu) ma 2 zatrzaski na górze - po wyjęciu radia łatwo dostępne i 2 szt na dole które dostępne są po wymontowaniu popielniczki z dołu. popielniczka z kolei ma śruby zamaskowane przez panel klimy...

AUDI A4 B5 [B5 AJM] Pytanie o tunel środkowy pomiedzy fotelami

witam orientuje sie moze ktos jakie rzeczywyposazenie bylo montowane w tunelu srodkowym miedzy fotelami bo u mnie jest takie dziwne cos...tudno to opisacale ma cos takiego jakby zatrzaski znajduje sie to w tej wnece przed popielniczka lub inaczej zaraz pod podlokietnikiem i wygalada to u mnie tak ze ta wneka jest u mnie mniejsza niz u innych tzn 12 tej wneki to jest wlasnie to cos). Moja wersja a4

AUDI A4 B6 [A4 B6B7 avant] Demontaż tylnej czesci podsufitki

I. W swojej A4 B7 avant mam system glosnomowiacy do GSM. Obecnie chce dolozyc CB. Mam zle doswiadczenia z magnesowkami i antenami montazowymi na uchwty ( porysowany lakier itp). Kupilem wiec antene Sirio Triflex httpallegro.plitem373048616_cb_antena_sirio_triflex_cb_fm_gsm_faktura_nowe.html Moje auto ma taka antene jak to z aukcji. Zreszta samo auto wyglada identycznie bo tez czarne httpmoto.allegro.plitem370936045_audi_a4_2_0_tdi_140km_6_biegow_2005r_navi_okazja.html

AUDI A4 zatrzaski przedniego zderzaka polift

witam mam problem z przednim zderzakiem boczne zatrzaski nie chca trzymac i po bokach lekkko zderzak odstaje od karoserii przerabial ktos taki problem jak to naprawic trzeba sciagac zderzak jesli tak to jak go zdemontowac auto to a4 b5 2001 czyli polift

[ALL B5] Regulacja zderzaka przedniego Demontujesz kratki w zderzaku (te które zaznaczono na foto poniżej) Za nimi znajdziesz dwie śruby. Na zdjęciu poniżej zaznaczone jako (1). Musisz je wykręcić. Potem pozostanie Ci tylko wykręcić śruby Torx przy osłonach wnęk kół oraz wyczepienie zderzaka w kierunku strzałki za wspornika (4) i wyjąć do przodu.

AUDI A4 B5 Zatrzask klapy od subwoofera i cos brzeczy gdy sprzet gra

Mam problem z domykaniem klapy od subwoofera i wzmacniacza Juz na zdjeciu widac ze nie jest dobrze spasowana. Dosc ciezko sie zamyka i trzeba nia niestety trzasnac by zalapala. Tak juz mam od momentu zakupu. Pomyslalem auto ma swoje lata ma prawa tak byc i w zasadzie to pierdola. Ale dopiero niedawno spostrzeglem co trzyma ow klape. Mianowicie na zatrzasku wewnatrz jest jakas blaszka typu bardziej

Co by rozwiazalo problem Wystarczy samam klapka audi A4 B6 B7 DEKIEL OSŁONA BOCZNA BAGAŻNIKA PRAWA (2421207240) - motoAllegro czy caly boczek audi A4 B7 AVANT PRAWY BOCZEK BAGAZNIKA IGIEŁKA (2420838988) - motoAllegro I jeszcze jedno. Jak dopasowujecie kolorami odcienie poszczegolnych elementow Patrze na te zdjecia i juz sam nie wiem czy to ten sam kolormaterial co moj czy moze nieco inny. Raz

AUDI A4 B5 [B5 AJM] Audi a4 B5 00 1.9 TDI 115 KM - sobwoofer wzmacniacz w bagażniku

Witam. Czy ktoś wie jak dostać sie do Subwoofera i wzmacniacza w bagażniku Mam taki przypadek że przestają mi grać tylne głośniki Subwoofer. Na forum otrzymałem informację ze to wina przełącznika który się znajduje na wzmacniaczu.

Subwoofer masz zabudowany w boczku po lewej stronie jak otworzysz bagażnik jest tam też wzmacniacz. Musisz wyją roletę odkręcic śrubki lewego boczka i dolna uchwyt do bagażu wtedy wyciągasz lewy boczek musisz go mocno pociagną bo jest na zatrzasku i masz suba z głośnikiem 16cm firmy Nokia.

AUDI A4 2 DIN i wyjęcie radia- uszkodzony jeden zatrzask

Witam chciałbym wyjąć ori radio pod 2DIN ale jeden pin został uszkodzony podczas wyjmowania pilniczkami...Gdy wkładam wyjmak w to miejsce z zepsutym zatrzaskiem nie ma żadnego oporu...wchodzi luźno. Zakupiłem wyjmaki z allegro wchodzą ładnie w pozostałe zaczepiają się ale i tak nie mogę wydrzeć dalej radia... Miałby ktoś jakiś pomysł jak można je wyciągnąć>

Tu masz trochę moich fotek audi A4 B5 &8211 Wymiana radia Concert Plus (1DIN) na Symphony (2DIN) Wysuń popielniczkę jak dasz radę odkręcić to ją wysuń wytargaj klimatronik (też jest na zaczepach) i już jesteś w domu -)

AUDI A4 [ALL B5] Demontaż popielniczki po II lifcie

Panowie mam problem musze zdemontować panel klimatronika z tego co wiem muszę się pozbyc popielniczki a nigdiz ena forum nie ma tematu jak ją eksmitować no chyba że jest jakiś patent na wyciągnięcie panelu klimatronika bez usuwania popielniczki z gory dzięki za pomoc

są tam małe szczeliny możesz próbować podważać dolne zatrzaski klimy jakimiś małymi - ala zegarmistrzowskimi śrubokretami albo blaszkami... inwencja dowolna (bo górne są łatwe do odblokowania po wyjęciu radia). niestety wg mnie tego nie da się zrobić "dobrze". sam podchodziłęm też do tego tematu chyba ze trzy razy. dwa razy odpusciłem za trzecim razem przycisnąłem temat

dzięki kolego Twoja pomoc okazała się trafna miałeś rację trzeba na czuja i delikatnie ale stanowczo "manewrowac" panelem i wyczuwac gdzie puszcza a moim zdaniem te zatrzaski z góry i z dołu sa względem siebie rozmieszczone symetrycznie góradół ale głowy nie dam sobie uciąć w kazdym bądz razie nie ma nigdzie żadnych śrubek sa tylko cztery zatrzaski blaszkowe

dokładnie panel klimy trzyma się na 4 zatrzaskach a popielniczka na 2 śrubach... i dołem jest zablokowana przez maskownice poziomą mieszki biegowej[br]Dopisany 21 Sierpień 2011 1946_________________________________________________. ..aaa i zapomniałbym znów awatara masz pierwsza klasa

AUDI A4 B5 [ALL B5] Zablokowany trzymacz kubków napojów w Audi A4 9900

Witam Problem jak wyżej. Rzecz trywialna wiadomo gdzie się znajduje ale dla pewności dodaje niżej (czerwone zaznaczenie) [notabene to wnętrze mojej audi P] No i właśnie ten mały drobiazg nie chce mi się wysuwać. Jak sobie z tym poradzić Co prawda cos już tam próbowałem zrobić (podważałem śrubokrętem) ale nic nie ruszyło a tylko porysowałem okolice. No i oczywiście korzystając

sciagasz plastik- podwazajac go(ten na okolo awaryjnych Twojego uchwytu na napoje przyciskow od przeciwmgłowych). Mozesz sobie wczesniej wypiac ramke zeby bylo latwiej podwazyc dekor od kubka itd (ta na okolo radia i climatronica-rozniez na zatrzaskach). Po zdemontowaniu tego dekoru zobaczysz sruby od cup holdera wyciagnij sobie go i zobacz co mu sie pasuje.

AUDI A4 B5 B5 ADR Problem z wyciągnięciem radia

Witam Mam audi A4 ze 4 miesiące Chours kaseciak daje słaby sygnał chciałbym je wymienić po włożeniu kluczy zatrzask lewy póścił a prawy nic i nie można radia wyjąć pewnie ktoś już przy nim kombinował jak teraz je wyjąćCo zrobić żeby najprościej je z tej dziury wyjąć.

AUDI A4 B5 [ALL B5] Jak wyjąć panel climatronic ale ten po lifcie

Witam audi A4 B5 rocznik 99 wersja po liftingu. Szukam i szukam po forum ale bezskutecznie... ( Mam taki problem - nagle panel climatronic zaczął wyświetlać mi wyłącznie wartość temperatury (nawet bez symbolu "C"). Nie wyświetla nic poza tym (np. siły nawiewu). Climatronic działa przy tym bez zarzutu. Proszę o pomoc - jak wyjąć ten panel climatronic (wersja po lifcie) On sam zakrywa np. dolne śruby ramki więc domyślam się że jest na jakichś zatrzaskach... Pozdrawiam

AUDI A4 B5 [AFF B5] Co się tłucze z tyłu na boku przy drzwiach wewnątrz samochodu

Coś mi się tłucze podczas jazdy po nierównościach i dziurach z tyłu jak poduszka na słupku za tylnymi drzwiami proszę o pomoc. Nie za bardzo wiem jak dostać się pod to poszycie zewnętrzne którym przykryta jest poduszka czy to jest na jakichś spinkach czy na kleju czy przykręcone bo właśnie tam to słyszę.

Zamieszczone przez djurk dodaje zdjęcia tego boczku pod którym jak mnie się wydaje coś się popuściło i się tłucze z tyłu w moim samochodzie audi a4 B5 limuzyna no teraz to rozumiem Rozbierz to i tyletanakladka trzyma sie na zatrzaskach i bycv moze z dolu gdzies na srubie moze jednej lub wiecej.Latwiej to sciagnac niz boczek drzwi

AUDI A4 B5 [A4 B5] 99boczna listwa

Cześć mam takie pytanie czy listwy drzwiowe(te w kolorze nadwozia) w audi A4 B5 99 Avant są klejone czy na zatrzaski ponieważ rodzi się ognisko rdzy pod listwą i trzeba działać

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Awaria skórzanego fotela pasażera

witam mam w aucie a4 avant b5 fotele skórzane zauwazyłem wczoraj że z tyłu fotela tam ghdzie jest taka płyta z siatką na pierdólki po jednej stronie pojawiła sie szpara coś jakby pósciło albo coś takiego nie przylega idealnie moje pytanie jest takie jak zdemontowac tą tylną częśc fotela może ktoś miał takowy problem zauwazyłem także że podczas jazdy gdy skręce w prawo i w lewo to coś w fotelu sie przesuwa raz w jedną raz w drugąco to może być

Witam Widz&281 &380e temat w miar&281 &347wie&380y wi&281c te&380 si&281 do&322&261cz&281. Ot&243&380 mam podobny problem co adik1983 Zamieszczone przez adik1983 witam mam w aucie a4 avant b5 fotele sk&243rzane zauwazy&322em wczoraj &380e z ty&322u fotela tam ghdzie jest taka p&322yta z siatk&261 na pierd&243lki po jednej stronie pojawi&322a sie szpara co&347 jakby p&243sci&322o

AUDI A4 B5 [ALL B5] Wymiana immobilizera

Witam mam taki problem wysiadła mi stacyjka (nie kostka) stacyjka jest z imobilaizerem czy da się jakoś samemu wyłaczyć go czy może ominąć jak narazie to wszyscy wysłają mnie servisu .Chcę na allegro kupić drugą stacyjkę bez imobilaizera czy ktoś rozwiercał już te śruby którymi przytkręcona jest stacyjka czy macie jakiś inny sposób.Z Góry dziekuję za każdą pomoc jak narazie fura stoi i nie wiem co mam zrobic (

Posiadam stacyjkę do audi a4 ale ze skrzynia automatyczną. Rozebranie stacyjki wiąże się z jej zniszczeniem bo jest składana i ostatni element jest wciskany na zatrzask którego nawet nie widać. Pentelka jest zawsze taka sama ale w kluczyku jest transponder. Najlepiej kupić stacyjkę z kluczykiem w dobrym stanie odczytać kod do immo o ile go nie posiadasz i dokodować nowy kluczyk.

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Po wymianie sprzęgła dziwne objawy

Witammam maly problem wymienialem sprzeglo z zamiana na sztywne kolo zamachowe problem polega na tym ze jak wciskam sprzeglo to jakby cos piszczalo a po kilku wcisnieciach sprzegla i puszczeniu go zaczyna cos brzeczec jakby lozysko oporowe gdzies ocieralo dzwiek jest taki jakby cos sie zacieralo powcisnieciu sprzegla wszystko wraca do normy i znow po kilku wcisnieciu sprzegla cos trze a przy gaszeniu

jak to sie nazywa tam gdzie jest osadzone lozysko sprzeglabylo troszke wyrobione tam gdzie sie trzyma lozysko na tych 2 uchwytach moze tam gdzies lata da sie to dokupic czy szukac na szrotach tak czy siak wyciagam skrzynie w piatek zobaczymy co tam sie dzieje [br]Dopisany 21 Kwiecień 2010 2053_________________________________________________[urlhttphttpwww.allegro.plitem1005857067_lapa_sprzegla_audi_a4_1_9_tdi.html[url]dokladnie

AUDI A4 B5 [B5 AHH] Uszkodzony spojler pod przednim zderzakiem- jak naprawić

Witam Czy ktoś z was reperwował gdzieś przedni spojler w swojej niuni Ja mam taki problemik i niebardzo wiem gdzie się z tym udać. Otóż zahaczyłem kiedyś cofając o jakiś wystający przedmiot przednim spojlerem i trochę go odkształciłem. Teraz przy wysokich krawężnikach działa mi jak zapadka. Opuszczony lekko plasik bezszelestnie się podnosi przy wjeździe na krawężnik a do tyłu

MASA ja na twoim miejscu sam bym zdjoł ten zderzak bo 90 pln to przesada ja w swojej nie raz zdejmowałem dosłownie 5 min roboty to są tylko dwie śróbki z przodu zatrzaski po bokach i wkręty w nadkolach najlepiej jak byś się do tego zabierał to zajrzyj do audi A4 Sam Naprawiam tam jest opisane ) ja jeszcze bym dał te 50 pln za podgięcie nawet kazał bym jeszcze troszke więcej podgiąc i bylby git ) ale to zalezy od Ciebie )

AUDI A4 B5 [A4 B5]Temperatura na zewnątrz . Jak zrobić

Mam takie jeszcze pytanie bo bardzo fajne jest to forum - zywe Mam to audi z 98 roku czyli ma juz nowy srodek. Wersja uboga bo 16 silnik ale klima elektryka w podstawie. Ale nie mam temperatury wskazywanej na posaku w liczniku. A widzialem w instrukcji ze sa audice z takim wskazaniem. W liczniku ma dwa takie paski jeden nad drugim gdzies 5 cm (pod kontrolkami) i teraz CO TRZEBA ZAMONTOWAC ALBO JAK

Witam Termometr temp. zew. na desce wskaźników w audi A4 95-98 występuje bardzo rzadko. Jednakże w chyba każdym liczniku jest miejsce na jego zainstalowanie. Ja u siebie właśnie kupiłem (z odzysku) taki moduł o numerze 8L0 919 272 A. Wyświetlacz po wyjęciu zaślepki wkłada się w przygotowane miejsce (zatrzaski). Z podłączeniem miałem drobne problemy ponieważ w przeciwieństwie do

AUDI A4 B5 [a4 96]jak zdemontować pompke paliwowączy taka będzie dobra

dostałem się do pompki ale nie mogę jej wyciągnąc ciągnę za węzyk do góry już naprawę mocno(az boję się że urwę wężyk) i nie chce wyjść te zatrzaski wyglądają mi tak że nie trzeba ich odginać żeby wyciągnć(jak próbowałem je pojedynczo odginać to też nie idzie). szuakłem na forum ale znalazłem tylko tyle że trzeba ciągnąć i powinna lekko wyjść. drugie moje pytanie

AUDI A4 [ALL B5] Montaż nie oryginalnej nawigacji w konsoli 2 din

Witajcie Mam pytanko czy do konsoli 2 din w audi a4 b5 da się wrzucić jakąś inną nawigacjie w sensie inna niż oryginalna czy zaczepy tam będą ładnie pasować przewody itp.

ale radio zatrzaśnie się w "Swoim" miejscu moją navi plus wyciągam przy pomocy tych 4 nożyków...i to radio ma przy każdym boku taką blaszkę co się zatrzaskuje...czy w nieoryginalnej nawigacji też tak będzie pytam bo jak już kupie taką navi i przymierze to nie będę mógł później oddać...a w media markt czy tam gdzieś indziej nie wypożyczają sprzętu dla sprawdzenia...

AUDI A4 B5 Jak zdemontować Tunel w Audi A4 Avant 97 rok

Witam chciałbym się dowiedzieć jak zdemontowac tunel w audi A4 Avant 97 rok. Ponieważ w końcu po 8 miesiącach poszukiwań kupiłem sobie podłokietnik i muszę go zamontowac tylko nie wiem jak zdjąć tunel żeby nic nie połamać. Przejrzałem 38 stron na forum i tego tematu nie było dlatego też pytam. Dziękuję za odpowiedz.

Kolego Ciebie interesuje tylko demontaż części z rys nr 1 elementu oznaczonego nr 1 ob. hamulca ręcznego. Komp nie pokaże błędu. Całe się demontuje do wew. jest na zatrzaskach. Zaczynam się zastanawiać czy nadal rozmawiamy o łokciu czy też może o montażu w tym miejscu pocisku rakietowego surface-to-air missile.

AUDI A4 B5 Zderzak przedni Audi A4 1997 - porada

Witam Chciałem się na szybko poradzić... Mam audi a4 avant 1997 rok (wersja przedliftowa) chodzi konkretnie o zderzak przedni a jeszcze konkretniej o jego dolna cześć tą z tworzywa sztucznego. Otóż narożnik przy blotniku jest pęknięty wygląda to obrzydliwie...trzeba to zmienić. Teraz pytanie czy zamiast całego zderzaka mogę wymienić tylko tą dolną część nie będzie problemu

ta dolna czesc nazywa sie dokładka zderzaka lub tez potocznie dolny hokej wymienia sie całego wyczepiajac z zatrzasków

AUDI A4 Spalony ksenon

Witam. Ostatnio mi się spalił chyba żarnik w lewej lampie i moje pytanie czy tam jest żarnik czy zwykła żarówka H1 mam audi a4 b5 z 1999r polifcie lampy mam soczewkowe. Umówiłem się na wymianę ale boję się że gość może mnie zrobić w ch... jak tam będą żarówki a zapłace jak za ksenony jak mogę to sprawdzić Mam takie lampy REFLEKTOR LAMPA PRZÓD LEWA audi A4 B5 LIFT (2932534197) - motoAllegro

kamil zrób foto lamp ale od środka tzn od strony silnika jak potrafisz to zdejmij osłonę żarówki prawdopodobnie 2 metalowe zatrzaski i masz otwarte robisz foto i powiem ci wszystko o twojej żarówce ---------- Post dopisany at 2327 ---------- Poprzedni post napisany at 2319 ---------- audi A4 B5 &8211 Wymiana przednich żarówek kierunkowskazów audi moją pasją tu masz jak masz taka zarówke jak na obrazku (nie chodzi o tą pomarańczową) to masz h7

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Jak zdjąć boczek w bagażniku żeby dostac się do suba

Witam . Proszę was powiedzcie mi jak się mam dostać do suba w boczku lewym avanta . Brak mi już pomysłów . Nie chce niczego połamać proszę pomóżcie mi szukałem w sam naprawiam ale nie ma No nie umiem tego zdjąć fuck Pomocy

Zamieszczone przez djbovorta To jest jakaś masakra to zdjąć . Plastiki pykają jakby miały strzelić zaraz. Odkręciłem listwę tą co klapa dochodzi ta z chromem . Wyjąłem roletę odkręciłem od rolety mocowanie odkreciłem mocowanie np.gumy mocujacej tpwar w gabgazniku staram się zdjąc ten kawałek niby siedzenia zboku co został z siedzenie dołem poszło i tyle K..wa nie umiem nie

AUDI A4 B5 [B5 AHU] Naprawa pompki zamka centralnego (pneumatycznego)

Częstą awarią zamka centralnego jest pęknięcie wirnika w pompce zamka centralnego. Efekt jest taki że żadne z drzwi się nie zamykają ani nie otwierają a dźwięk pompki przy zamykaniuotwieraniu jest jednostajny cichszy i przypomina dźwięk pompki spryskiwacza do szyb ) Cały moduł jest niestety drogi ale są zestawy naprawcze dostępne na ALLEGRO składające się z silniczka elektrycznego

AUDI A4 B5 [ALL B5] Demontaż boczków bagaznika AVANT

W jaki sposób zdemontować tylne boczki bagaznika w avancie na co mam zwracać uwage

Ok to ide działać mam luzem dwa boczki wiec zobacze sobie te zatrzaski o których piszesz [br]Dopisany 16 Sierpień 2011 1704_________________________________________________W iec tak boczek zdemontowałem ale nie udało mi sie go podmienić pierwszym problemem był mechanizm pasów <- nie wiedziałem jak go zdemontować ale gorszym problemem okazał sie brak całego uchwytu do wspomnianiego zatrzasku

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Osłona plastikowa słupka bocznego

W jaki sposob ja zdemnotować Może ktos dysponuje jakąś instrukcją w tym zakresie I jeszcze jedno czy posiadając poduszki boczne zachodzi ryzyko ich uaktywnienia w wypadku blednego zjdecia czy zalozenia osłony tego slupka

Witam wczoraj ściągałem właśnie osłonę boczka i niestety zerwalem jeden uchwyt wiec nie starczy tylk oenergicznie pociagnać gwizdanie najlepsza metoda to zaczynać od góry i delikatnie czymś podważyć z boku aż obudowa odsunie się od uszczelki i wtedy jak juz będzie w szczelinie widać zatrzask to najlepiej w zatrzask włożyć jakiś płaski śrubokręt i nacisną zatrzask sam odskoczy

AUDI A4 B5 [ALL B5] wymiana żarówek górnego światła stop w avancie [B5]

Witam Mam mały problem... Nie wiem jak się zdejmuje tą osłonę (maskownicę) która ładnie maskuje górne światełko stopu. A nie chcę połamać. Może ktoś wymieniał już te żarówki Jak to się robi No i jakie tam są żaróweczki Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Ja właśnie rozebrałem u siebie biggrin się spociłem trochę ze strachu co by czegoś nie połamać ale poszło jakoś smile Robiłem to w takiej kolejności najpierw odpiąłem z zatrzasków dolną część trzeba poprostu mocniej szarpnąć ale z wyczuciem wszystko te zatrzaski mocno trzymają. Całej części nie zdejmowałem tylko odpiąłem tyle żeby ją odchylić i móc dalej górne odpinać

AUDI A4 B5 [B5 AJL] Zamek tylnej klapy

WITAM WSZYSTKICH . Mam taki problem nie moge otworzyc tylnej klapy bagaznika jak naciskam na klamke przy podswietleniu ok dziala ale nie otwiera a z kluczyka tez nie moge otwozyc . Moze wiecie czy da sie zdjac tapicerke z klapy bez jej roztwierania by dostac sie do zamka. dzieki za wszystkie pomocne rady

Witam wszystkich udało mi się otworzyć klapę od środka bez większych wysiłków i strat. Potrzebne do tego są klucz nasadowy 13 śrubokręty płaski i krzyżak oraz WD 40 lub inny środek smarujący. Najpierw wykręcamy śrubkę nad klamka wewnętrzna następnie odciągamy tapicerkę z lewej lub prawej strony zależy jak i u kogo ja mam 99 rok auta u mnie było z lewej (chodzi po prostu o to

AUDI A4 B5 [ALL B5] Jak wyjąć głośniki z tylniej półki

Koledzy mam pytanie jak wyciagnac głosniki z tylniej półki te oslony jak sa przymocowane

Zamieszczone przez Grzes A4 najpierw to odepnij światło stopu bo wyrwiesz a potem pociągnij energicznie do siebie i ci wyjdzie nie trzeba zadnych boczków wyjmowac otwórz bagażnik wsadz głowe pod półke i poszukaj wzrokowo plastikowych zatrzasków 2 po bokach i jeden za wtyczką lub przed juz nie pamietam jak sobie to sam obczaisz to załapiesz na czym to polega najpepiej najpierw ręka zaczepy

AUDI A4 B5 [ALL B5] Czym wkleić listwy boczne które mają połamane zatrzaski (drzwi przednie)

Jak w temacie... Czym wkleić boczne listwy dekoracyjne Kupiłem auto z listewkami które mają połamane zatrzaski... Kupować nowe za 200zł trochę poracha... Tym bardziej że na wstępie od 2 tygodni odkąd mam audi włożyłem w nie 2500 klocka

Moim zdaniem powinna pozostać elastyczność na styku drzwi i listwy. To zapewniały fabryczne zatrzaski. Należy w takim razie skupić się na ich odtworzeniu lub stworzeniu podobnego rozwiązania a nie kombinować z przyklejeniem całej listwy.

ja u siebie kleiłem wszystkie bo też były pourywane zatrzaski i na razie nie odpadają w sklepie motoryzacyjnym kupowałem taki klej epoksydowy on jest dwu składnikowy w takiej strzykawce jakby czy coś takiego koszt koło 15 zł i ciężko jest to oderwać

AUDI A4 B5 [ALL B5] a4 b5 radio concert KABELKI ustalenie bo Niemiec nagrzebal

Mam problem chcialem wyciagnac radio i Hoooi wielki i stracilem cierpliwosc poprostu siedzi tak mocno ze sie nie da juz nawet podwa&380a&322em z ryzykiem ze je podrapie ale hooi wielki zeby rokrecic konsole trzeba wyciagnac radio i sie kolo zamyka wiec co moge wogole zrobic poza wyrwaniem tego gowna to od mrozu sie tak moglo zesrac czy ktos je za mocno wcisnal i teraz padaka

Zamieszczone przez norbuja Spróbuj delikatnie zdjąć całą czołówkę.Ona jest wciskanatrzymają ją lekko zatrzaski. Będziesz miał lepsze dojście do otworów na wyjmaki. Panel przedni zawsze możesz kupić na Alleza 10zł nowyori. no wlasnie nie jest na zatrzaski ] mam cos podobnego bo przedlift

AUDI A4 B5 [ALL B5] jak zamontowac glosniki na tylnej polce

witam wczoraj zakupilem odtwarzacz o mocy 4x52W i gosniki o mocy 60W na tylna polke nie wiem czy po podlaczeniu bede mial czysty dzwiek i odpowiedni bass dodam jeszcze ze w drzwiach mam standardowe glosniki problem jest z glosnikami ktore chce dac na tylna polke poniewaz pod polka jest blacha z za malym otworem magnes wejdzie a glosnik juz nie najgorsze ze wycielem juz otwor w materiale glosniki sa

polke wyciaga sie nastepujaco jesli nie skladaja ci sie siedzenia bedziesz mial troche trudniej ale powinienej dac rade musisz wyciagnac zaglowki nastepnie podwazyc polke tak aby wyskoczyla z zatrzaskow trzyma sie chyba na 4 zatrzaskach mozesz zaczac od jednej strony lub odrazu na srodku u mnie wyskoczylo lekko jesli juz wyskoczy z zatrzeskow musisz pociagnac ja do siebie na koncu polki znajduja sie

AUDI A4 B6 [B6 AWX] Złamany zatrzask od podłokietnika

Witajcie. Jestem nowym użytkownikiem zarówno forum jak i audi. Jestem z Wrocławia jeżdżę A4 1.9 TDi 130KM sedan. Może uda mi się umieścić jakiegoś avatarka. No i zaczynają się drobne problemy a to zadrapana obrączką gałka zmiany biegów lol a to złamany uchwyt podłkietnika. Podłokietnik (a w zasadzie dekiel od podłokietnika) wygląda u mnie mniej więcej tak Jakiś pacan stwierdził

Zamieszczone przez mojo9_65 Witam widzę że mój problem to problem wielu posiadaczy B6. Dlatego pytam czy klapa ori podłokietnika B5 jest taka sama I czy przypadkiem pasuje do ori podłokietnika B6 Nie chce mi się kleić zastrzasku bo dla mnie to za dużo zabawy. Chyba nie mam nawet wszystkich kawałków zatrzasku bo "zeżarł" je przypadkiem odkurzacz. Jeśli nie pasuje od B5 to pozostaje

AUDI A4 B5 [ALL B5] Zatrzaski w tylnim siedzeniu

Witam Mogłby ktoć napisać mi gdzie moge kupic i jaki kod maja zatrzaski w tylnim siedzeniu. Podpowiem ze do nich wchodzą wygięte druciki.

AUDI A4 B5 [ALL B5] Demontaż tylnego plastiku fotela kierowcy

Witam mam ogromny problem z demontażem plastikowej blendy(z siatką)która znajduje sie w tylnej części oparcia fotela kierowcy.Wydaje Mi sie ze jest mocowana na zatrzaskiale nie jestem pewien.Czy ktoś grzebal przy tym i mocze dać wskazówkipozdrawiam

wkrety bylu do 97 pozniej byly jakos na zatrzaski [br]Dopisany 01 Grudzień 2009 2128_________________________________________________ Zamieszczone przez darekaudi4 wkrety byly do 97 pozniej byly jakos na zatrzaski [br]Dopisany 01 Grudzień 2009 2128_________________________________________________j uz doszedlem od dolu sa dwa zatrzaski ktore ciezko wypiac ale jest to do zrobienia dla chetnych moge strzelic fotki bo mam komplet siedzen w piwnicy to moge sciagnac

AUDI A4 B5 [B5 AKN] Jak zdjąć plastikowe maskownice głośników tylnej półki

Witam mam problem. Mam pękniętą maskownicę głośnika na tylnej półce i za cholerę nie wiem jak ją zdjąć.. Byłem na szrotach żeby wymienić ale Panowie skutecznie je łamali podczas próby podważenia śrubokrętem. Czy to jest na stałe tam zmontowane może całą półkę trzeba wymienić Pozdrawiam.

Kolego półkę się da wyciągnąć tylko musisz rozebrać całe siedzenie. -Najpierw wyciągasz siedzisko (są dwa zatrzaski od przoduwystarczy pociągnąć do góry) -Wyjmujesz zagłówki. -Wyjmujesz prowadnice zagłówków(podwadzasz je śrubokrętem i wypychasz do góry) -Odkręcasz dwie śruby torxowe od spodu oparcia. -Podnosisz oparcie do góry aż zeskoczy z trzech metalowych zatrzasków widocznych

AUDI A4 B5 [ALL B5] Jak wyjąć lampkę wewnętrzą Jak wyjąć uchwyty (zatrzaski) trzymające zasłonki

Koledzy jak bezpiecznie wyjąć lampkę wewnętrzna w A4 B5 Avant 1997 Poradziłem już sobie ze wszystkimi plastikami w podsufitce ale tu mam dylemat a już nauczyłem się by nie ciągnąć na siłę -) Zdjęcie poniżej zdjęte "szkiełko" odkręcone dwie śrubki. Cała lampka jest luźna jednak nie chce wyjść lekko. No i jeszcze od razu pytanko o te małe uchwyty które trzymają

pod tymi uchwytami masz wkręty musisz cienitkim śrubokrętem podwadzić one są na zatrzaskach nie bój się nie urwiesz ich zauwarzysz w nich takie w głębienia wepchnij śrubokręt i podwadź

AUDI A4 B5 [B5 AHH] Świecąca kontrolka otwarcia klapy bagażnika

Witam wszystkich. Mam nadzieję że się nie powtórzę ale wertowałem forum dość solidnie ) Prosze o radę. Od dwóch dni po włączeniu zapłonu nie pojawia się na wyswietlaczu "OK" tylko obrys mojej perełki i " mruga" klapa bagażnika. Tak jak by był otwarty bagażnik a nie jest Odkryłem również że nie działa podświetlenie bagaznika po otwarciu klapy. Pilot zamyka i

Rozwiązaniem problemu kolegi który założył wątek jest wymiana zatrzasku klapy w której są umiejscowione mikrostyczniki odpowiadające za oświetlenie bagażnika jak i za wysyłanie komunikatu do FIS o niedomkniętej klapie. Niestety mikrostyczniki sa połączone na stałe z zatrzaskiem.Przez tą drobną usterkę o mały włos nie rozładowałem akumulatora bo lampka w bagażniku świeciła się na stałe .Wymiana zatrzasku zlikwidwała problem. Koszt z allegro 40 zł z przesyłką.

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Pomocy z montażem zestawu Hid

Cześć wczoraj tak na sucho w domu podłączałem Zestaw Hid z tego co widziałem to z przetwornicy wychodzą dwa kabelki czerwony i czarny zakończony wtyczkami a z żarówki wychodzą też dwa kabelki z wtyczkami tylko kolory mają czarne to obojętnie do których wtyczek mam to podłączyć i jeszcze jedna sprawa do przetwornicy wchodzi taka wtyczka jajowata i z tego co patrzyłem to ją można

no to po jednej stronie masz zatrzask i on musi się zgrać z tym plastikowym zatrzaskiem na wtyczce . i chcąc wyciągnać wtyczke musisz wtedy nacisnąć plastik na wtyczce zeby wyciągnąć bo inaczej cię niepuści . no ja tez mam H7 6000K piękna sprawa th ta wtyczka zatrzaskuje ci się bez względu na to jak ją wlozysz czy tylko w jednej pozycji bo jeśli w jednej to to jest ta prawidłowa ...

AUDI A4 B5 [ALL B5] Problem z zamknięciem drzwi kierowcy

Witam założyłem wątek bo nie mogłem znaleźć podobnego tematu. Otóż od kilku dni mam pewien problem z zamknięciem drzwi od strony kierowcy. Gdy próbuję je zamknąć to drzwi "oddają" nie zatrzaskując się. Może opiszę całą sytuację Przypadek 1. Otwieram drzwi wsiadam do auta zamykam drzwi (skutecznie). Następnie otwieram drzwi wysiadam próbuję zamknąć i drzwi oddają

AUDI A4 B5 [ALL B5] Rezanie chromowych ramek do Avanta

Wczoraj zabrałem sie za zakładanie chromowych ramek ktore otaczają szyby . Jesli macie juz bawić sie w takiego typu rzeczy w wersji Avant to miejcie świadomośc tego że musicie kupić cały kompletny zestaw ( chromowe ramki górne .. drzwiowe z uszczelkami uszczelki wpinane na chromowe ramki górne ..no i szyby od bagażnika ...) Podmianka chromów na drzwi jest bezproblemowe ..drzwi rozkręcamy

Przykładowe oferty części samochodowych audi a4 zatrzask b5

  • ZAPIECIE ZATRZASK PASA TYL AUDI A4 B5 PASSAT B5 - Tuchom (10.00PLN)
  • ZAPIECIE PASA ZATRZASK ZAPINKA AUDI A4 PASSAT B5 - Zabrze (19.75PLN)
  • ZAPIECIE ZATRZASK PASA TYL AUDI A4 B5 PASSAT B5 - Tuchom (10.00PLN)
  • ZAPIECIE PASA ZATRZASK ZAPINKA AUDI A4 PASSAT B5 - Zabrze (19.75PLN)
  • ZAPIECIE ZATRZASK PASA TYL AUDI A4 B5 PASSAT B5 - Tuchom (10.00PLN)
  • ZAPIECIE PASA ZATRZASK ZAPINKA AUDI A4 PASSAT B5 - Zabrze (10.00PLN)
  • ZAPIECIE ZATRZASK PASA TYL AUDI A4 B5 PASSAT B5 - Tuchom (10.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi