części samochodowe nanodatex

audi a4 wspomaganie kierownicy b6

Samochody związane z zapytaniem audi a4 wspomaganie kierownicy b6

Pytania i odpowiedzi: audi a4 wspomaganie kierownicy b6

AUDI A4 B6 [B6 AVB] Wspomaganie kierownicy pompa piski

Witam Mam problem z swoim audi a4. Pompa od wspomagania się blokuję gdy dokręcę kierownicą do końca lub na twardej powierzchni gdy kręcę w miejscu. Myślałem że to tylko wina paska klinowego ale dzisiaj wymieniłem pasek i nic nadal to samo piski trochę cichsze są. Czy to będzie problem pompy czy innego podzespołu Jeśli pompy to czy da się ją zregenerować Widziałem na allegro jakieś

moze maglowanica siadla jak bylo w mojej b5. piski przy skrecaniu

Sprawdź poziom płynu wspomagania i przekładnie na podnośniku czy nie ma gdzieś wycieku. Częstą przyczyną są gumowe osłony od przekładni które się przecierają i zacierają ją.

Płynu nie ubywa jest ponad stan. Sprawdzałem gumowe osłony na maglownicy są w porządku.

sprzęgiełko pewne... jak na maks skręcie piszczy... ok. 100zł wymiana... i zmień ten silnik w profilu bo już zacząłem myśleć o sprzęgiełku w B5... w B6 nie było AJM

AUDI A4 B5 Bbardzo ciezko chodzi kierownica i nie odbija po wyjscu z zakretu

Witam Juz od jakiegoś czasu miałem ciezko z kreceniem kierownicy ale sobie tlumaczylem tym ze to szerokie opony 235X45X17 i ze to sport A4 B6 1.9tdi 130koni SPORT. Ostatnio wymienilem cale przednie zawieszenie 4 wahacze gorne 4 dolne laczniki i koncowki drazkow kierownicy bez amortyzatorow. Po tym wszytskim ustawilem zbieżność. Zanim wymienilem zawieszenie mialem dziwne metaliczne klikniecia

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Nie działa wspomaganie w prawo po odpaleniu blokowanie kiery podczas jazdy

witajcie mam audi a4 b6 z 2001r i problem tego typu uruchamiam autko i nie ma wpomagania w prawo w lewo chodzi idealnie... niewazne czy niskie czy wysokie obroty w prawo nie dziala pochodzi ok 15-20 sekund i przy probie skretu w prawo slyszalny jest stuk jakby cos sie odblokowalo i wspomganie dziala juz w dwie strony... jesli silnik jest cieply zgasze go i odpale na nowo to wspomaganie dziala w dwie

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Czy możliwa jest zmiana działania siły wspomagania

Witam mam B6 którym zazwyczaj jeździ moja narzeczona - W tym aucie dość ciężko pracuje kierownica tzn siła wspomagania jest dość mała. Czy możliwa jest zmiana siły wspomagania w tym Aucie Jakiego typu jest ten układ - elektryczny czy hydrauliczny W moim służbowym fokusie mam 3 tryby wspomagania (komfort sport i coś jeszcze co sprawia że kierownica pracuje leciutko) Czy jest można z tym pokombinować w B6 Pozdrawiam Wiktor

Witam a ja mam zupełnie odwrotnie pewnie że fura ze stanów. Ale wspomaganie chodzi nieprzyzwoicie lekko. Jestem przyzwyczajony do ciężej chodzącej kierownicy w drugim samochodzie co wpływa na precyzję prowadzenia i odczucia z drogi i ja bym chciał zmniejszyć tak co najmniej o połowę siłę wspomagania Nawet moja zona narzeka że za lekko (może dlatego że lubi poszaleć czasem bardziej niż ja )

Niby jest możliwość regulacji siły wspomagania za pomocą vag-a próbowałem ale nie widzę różnicy Select---> steering assist (wspomaganie kierownicy)---> Recode 07 Powinno znajdowac sie cos takiego 0001x1 x oznacza sile wspomagania Jezeli ustawimy na 1 czyli 000111 to wspomaganie bedzie bardzo dobre czyli bedzie nam sie latwo krecic kierownica Jezeli ustawimy na 5 czyli 000151 to wspomaganie bedzie słabsze Na koncu klikamy Do It

AUDI A4 B6 [A4 B6] wspomaganie - słabe działanie

Witam Pacjent to" A4 B6q AVF 2004 Problemem jaki jest od chwili zakupu samochodu to słabo działające wspomaganie kierownicy. Objawia się to tym że kierownica przy niedużych kątach skrętu nie wraca po jej puszczeniu. Olej został wymieniony objawy nie zmieniły się. ... czy to początek jakiejś awarii

AUDI A4 B6 [B6 AVB] Montaż tempomatu

witam wlasnei dzwonilem do servisu do Poznania z zapytaniem o zamontowanie tempomatu - powiedzieli ze potrzeba bedzie jakas doga czesc do kierownicy za ok 1000 zl a calosc moze kosztowac ok 1600zl czy ktos to juz robil i czy zeny rzeczywiscie moga byc takie czy jak zwykle w poznaniu licza podwojnie model a4 avant 1.9 2003r

wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie Wcisnąć przycisk LOGIN wpisać Login który utworzymy na podstawie poniższych informacji Mój login 09555 Note 1 Po zalogowaniu się nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note 2 Dla silnika BFB hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . 0xxx Model auta o 9 audi

AUDI A4 Pilne Barwa nadwozia

Witam potrzebuje sprawdzenia barwy nadwozia mojego audi a4 nie wiem jak sprawdzić. Potrzebne do rejestracji. Mój vin WAUZZZ8E92A143296 Pozdrawiam

podałeś to jest srebrny-metalic avant i pod tylną kanapą masz wlepę z kodami i jest oznaczenie koloru np LY7TLY7W -srebrne [TABLE] [TR"bgcolor transparent"] [TD"bgcolor transparent"][B]Numer VIN[B][TD] [TD"bgcolor transparent"]WAUZZZ8E92A143296[TD] [TR] [TR"bgcolor transparent"] [TD"bgcolor transparent"][B]Marka[B][TD] [TD"bgcolor transparent"]audi[TD]

podałeś to jest srebrny-metalic avant i pod tylną kanapą masz wlepę z kodami i jest oznaczenie koloru np LY7TLY7W -srebrne [TABLE] [TR"bgcolor transparent"] [TD"bgcolor transparent"][B]Numer VIN[B][TD] [TD"bgcolor transparent"]WAUZZZ8E92A143296[TD] [TR] [TR"bgcolor transparent"] [TD"bgcolor transparent"][B]Marka[B][TD] [TD"bgcolor transparent"]audi[TD]

AUDI A4 B6 [ALL B6] Czy to padający akumulator czy coś innego

Panowie ostatnio coś mojej A4 zaczyna brakować prądu. Objawy są następujące 1 czasem w czasie jazdy zapala się kontrolka ładowania akumulatora wysiada wtedy też wspomaganie kierownicy - nic przyjemnego brrr 2 czasem przy odpalaniu na całkiem zimnym silniku np po nocy długo świeci się kontrolka świec żarowych Jak myślicie czy to objawy zdychającego akumulatora - mam jeszcze ori fabryczny.

AUDI A4 B6 [B6 BFC] Dymienie na niebiesko po rozgrzaniu

Witam. Mam problem z moim "jakże kochanym" v6. Sprawa ma się tak Wchodzę rano do autka odpala praktycznie na dotyk żadnej chmurki itp. Ruszam i po jakimś czasie i przejechaniu ok. 8 km gdy się zatrzymam wydobywa się z rur ogromna chmura niebieskiego dymu. Gdy ruszam znowu ogrom dymu po czym chwila i już tylko małe niebieskie otoczki wokół rur też koloru niebieskiego. Kółko się

AUDI A4 B6 [B6 AWX] Pali się kontrolka ładowania akumulatora

Witam Mam problem od wczoraj pali się kontrolka od ładowania akumulatora czy są jakieś typowe usterki tego modelu Czy można samemu coś sprawdzić i nie dać się naciągnąć elektrykowi -) Dziękuję za pomoc. pozdrawiam

Mi tak niedawno zaswiecila na trasie przestalo dzialac wspomaganie kierownicy a chwile pozniej temperatura wzrosla do czerwonego poziomu i musialem sie zatrzymac. Okazalo sie ze spadl pasek alternatora. A spadl bo napinacz paska alternatowa byl stary (czyli 13-letni...) i poluzowany. Wymiana napinacza paska alternatora (i pozostalych paskow bo dranstwa przy okazji tez pospadaly i sie pociely) zajela

AUDI A4 [B6 AWX] Stopiony i zerwany pasek alternatora

Witam wszystkich Mam taki problem wracałem dzisiaj z pracy i nagle załączyła mi się kontrolka akumulatora i przestało działać wspomaganie kierownicy pierwsza moja myśl to zerwany pasek alternatora . Zatrzymałem samochód na poboczu zgasiłem silnik otwieram maske a pasek sobie leży na górnej osłonie silnika . Wymieniałem go na nówke sztuke oryginalną audiVW (038903137T) około pół

AUDI A4 pompa wspomagania

raz dziala wspomaganie kierownicy a raz nie wiec zdecyduje sie na wymiane pompy bo olej odpada wymieniany byl 3 miesiace temu tylko jaka pompe kupic uzywke ale oryg czy moze cos takiego POMPA WSPOMAGANIA audi A4 A6 1.61.82.81.9TDI (2908798739) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. POMPA WSPOMAGANIA audi A4 VW PASSAT B5 B6 SUPERB (2888081780) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

AUDI A4 [ALL] Problem z interfejsem.

mam audi a4 avant (b6) 1.9 tdi 2003.Kupiłem interfejs OBD2 USB VAG KKL na allegro. httpallegro.plitem402739505_inte...eat_skoda.html Po wgraniu sterowników i polskiego vaga 4.9 oraz VAG-COM 409-1.tylko na tych programach wogóle wykrywa interfejs nowsze vag -comy wogóle nie mogą wykryć iterfejsu.( czy to możliwe) Przystopiłem do podpięcia do mojej audicy. dioda świeci jest połączenie z autem

AUDI A4 ABSESP kontrolka świec żarowych

witam wszystkich A4 B6 1.9TDI 130KM 2001 rok W listopadzie spotkało mnie to samo auto nie reaguje na pedał hamulca utrzymuje stałe 1100rpm i tak dojechałem do domu z pracy. Mój mechanik zdiagnozował uszkodzenie pedału gazu wymienił i było ok profilaktycznie kazałem też wymienić świece żarowe i przy okazji termostat. dziś auto ma ten sam błąd uzbrojony w kabel wpiąłem się do

AUDI A4 B6 [ALL B6] Brak radia czy nawigacji

Witam Wszystkich Tydzien temu kupilem A4 B6 2001r. 2.0 benzyna. W srodkowej konsoli mam wielka "dziure" tzn. brakuje radia lub nawigacji. Jak moge sprawdzic czy fabrycznie zamontowane bylo tam takie radio lub taka nawigacja a moze taka Dodam ze w schowku mam jeszcze oryginalna zmieniarke.

Tak chodzi oto a to do pomocy kody wyposażenia w audi G1 dzwignia zmiany biegów 0F1 Układ paliwowy dla silnika benzynowego gaźnikowego (etanol) 0F2 Układ paliwowy dla silnika benzynowego gaźnikowego 0F3 Układ paliwowy dla silnika diesla 0F4 Układ paliwowy dla silnika benzynowego turbo 0F5 Układ paliwowy dla silnika diesla turbo 0F6 Układ paliwowy dla silnika diesla turbo (pompowtryski)

AUDI A4 B6 [B6 AWX] VIN - prosze o rozszyfrowanie

KOntynuuje przygode pod nazwa-kupiles samochod-teraz dowiedz sie co masz)Chcialbym skonfrontowac to co mam z tym co mowi numer Oto naklejka z bagaznika-sorry ze na wrzucie-ale na szybko musialem gdzies umiescic.Przy okazji-jak wy rozszyfrowujecie te numery httpwww.wrzuta.plobrazyBp73f77u4

Może sie przyda oto kody kody wyposażenia w audi G1 dzwignia zmiany biegów 0F1 Układ paliwowy dla silnika benzynowego gaźnikowego (etanol) 0F2 Układ paliwowy dla silnika benzynowego gaźnikowego 0F3 Układ paliwowy dla silnika diesla 0F4 Układ paliwowy dla silnika benzynowego turbo 0F5 Układ paliwowy dla silnika diesla turbo 0F6 Układ paliwowy dla silnika diesla turbo (pompowtryski) (TDI)

AUDI A4 B6 [ALL B6] Słabe wspomaganie szarpanie

Witam wszystkich mam taki problem od kilku tygodni słabiej działa wspomaganie gdy jadę powoli po nieruwnym terenie to wyrywa mi kierownicę z rąk wcześniej takiego objawu nie miałem i przy szybszej jeżdzie kierownica chodzi bardziej oporniej czuć na kierownicy każdy wybój na drodze zawieszenie ok sprawdzone na trzepaku

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Nie prostuje do końca kierownicy - regulacja luzu

Witam. Mam uwagi do pracy wspomagania. Otóż po skręcie nie prostuje do końca kierownicy muszę ją trochę dociągać. Jak lekko koryguję w czasie jazdy to kierownica tak zostaje. Ogólne wspomaganie działa chociaż muszę powiedzieć że w moim starym UNO przy jeździe na wprost to się lepiej prowadziło. I tu moje podejrzenie że coś jest nie tak. Zamierzam wymienić płyn ale przypuszczam

AUDI A4 B6 [ALL B6] Skrzypienie kierownicy

Witam.podczas krecenia kierownica na parkingu slysze slysze dziwne piszczenie albo raczej takie male tarcie tak jakby cos pracowalo bez smarowania.wydaje mi sie ze dzwiek wydobywa pomiedzy kierownica a kolumna kierownicy.mial ktos cos podobnego

kolego lepiej autko zaprowac do warsztatu miałem tez takie objawy skrzypiało i stukało wiec zrobiłem zawieszeni hmm nie pomoglo jezdziłem i co nagle straciłem płyn wspomaganie usłyszałem pompe ze inaczej chodzi wiec sprawdzilem zbiornik byla juz piana tylko kupilem plyn dojechalem do meczanika po czym dowiedziałem sie ze przekładnia kierownicy jest do wymiany miałem takie odgłosy własnie jak opisałes jak by cos chodziło na sucho taki dziwny odgłos pozdrawiam

AUDI A4 B6 [B6 AWX] Problem ze wspomaganiem - Strasznie skrzeczy przy skrecaniu

Mialem to juz na poczatku jak kupilem troche pojezdzilem i zaczelo strasznie skrzeczec przy skrecaniu kolami ( gdy dodam gaz ustepuje ) wtedy zmartwiony pojechalem do ASO gdzie tam Profesjonalny serwis audi powiedzial ze - "Ten typ tak ma" pomyslalem ze nie mozliwe ale ok dolalem troche plynu i ustapilo . Teraz znow sie pojawil problem i znow przy skrecaniu kolami skrzeczy skrzypi itd plyn jest w normie co zrobic Czytalem na forum kilka watkow ale to nic nie dalo .

jest tak jak odpale i wyjezdzam z parkingu jest wszystko ok i po mieście jak jeżdze też nic ale jak dłuższy kawałek przejadę do czuję że kierownica ciężko chodzi. płyn sprawdzałem jest ale może jkuż trzba go wymienić.. jak na prostej jadę i9 tak sprawdzam lekko skręcąc kołami to czuję opór i tak jakby było słychać i czuć na kierownicy jakieś tarcie . i tak jak wcześnirej mówiłem że przy pęłnym skręcie buczy ale to już wiem że tak to wspomganie ma.

AUDI A4 B6 [B6 AWX] Wspomaganie a sprzęgło alternatora

Może się dla kogoś przyda... Od jakiegoś czasu auto jak sie nagrzało w korkach i podczas kręcenia kierownicą coś cholernie hałasowało i ręke bym dał ze to pompa wspomagania. Oczywiście wymieniłem płyn - nie pomogło. Wymieniłem również napinacz paska (ten z siłownikiem) z rolką - też nie pomogło. Przypadkiem dowiedziałem się że hałasuje sprzęgło alternatora. Dotyczy diesli. Koszt około 240zł.

Zamieszczone przez niwe Może się dla kogoś przyda... Od jakiegoś czasu auto jak sie nagrzało w korkach i podczas kręcenia kierownicą coś cholernie hałasowało i ręke bym dał ze to pompa wspomagania. Oczywiście wymieniłem płyn - nie pomogło. Wymieniłem również napinacz paska (ten z siłownikiem) z rolką - też nie pomogło. Przypadkiem dowiedziałem się że hałasuje sprzęgło

podepne sie do tematu umnie sprawa wyglada tak ze jak zapale silnik to zaczyna tak jak by to nazwac burkotac jak zapalam swiatla to jeszcze głosniej zaczyna jest wiekszy opór na kole kierownicy jak kierownica krece na postoju czasem az slychac pisk tez mysle ze mam zatarte te sprzegielko poczatkowo myslałem ze wina tego burczenia moze byc pompa wspomagania ale jest nowa pompa ori i dalej jest to samo

Zamieszczone przez pawel1985 podepne sie do tematu umnie sprawa wyglada tak ze jak zapale silnik to zaczyna tak jak by to nazwac burkotac jak zapalam swiatla to jeszcze głosniej zaczyna jest wiekszy opór na kole kierownicy jak kierownica krece na postoju czasem az slychac pisk tez mysle ze mam zatarte te sprzegielko poczatkowo myslałem ze wina tego burczenia moze byc pompa wspomagania ale jest

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Uporczywy hałas przy wspomaganiu

Uporczywy hałas przy wspomaganiu nie mija. Było głośne wycie przy skręcie w prawo i lewo na postoju i podczas jazdy nawet przy przyspieszaniu. Oddałem pompę do regeneracji po tygodniu jeżdżenia hałas powrócił. Wymieniłem pompę na używkę po dwóch dniach jeżdżenia hałas powraca na razie nie tak głośny. Poprzednio był zalany oryginalny płyn VW zielony teraz żółty STP - nie pieni się. Może problem leży gdzie indziej Może ktoś miał podobny problem

Witam Jestem zupełnym laikiem więc sory za niewyszukane i niefachowe słownictwo... Miałem podobny problem jak Kolega "katom"... Wszystko zaczęło się nagle z dnia na dzień. W sobotę jeździłem i wszystko było ok. W niedzielę wyprowadzając auto z garażu usłyszałem dziwne ciche buczenie podczas skręcania w prawo. Zaniepokoiłem się ale postanowiłem obadać podczas jazdy.

AUDI A4 B6 [B6 AYM] Po dłuższym postoju problem z wspomaganiem

witam - po dłuższym postoju po nocy np. czy paru godzinach nie idzie ukręcić kierownicy dopiero jak wykonam parę ruchów w prawo-lewo to dopiero puści jedna strona i parę ruchów i nastepna strona czuc jakby coś puściło takie chrupnięcie nadmieniam że pompa juz jest wymieniana na używaną teraz nie wiem czy znowu wymieniać pompe czy coś ewentualnie innego . prosze o poradę - pozdrawiam

AUDI A4 B6 [B6 AWX] W zimie nie działa na chwile wspomaganie

co jest grane rano gdy temperatura na zewnatrz spada do około 0 stopni po odpaleniu auta niema wspomagania kierownicy dopiero po kilku skretach słychać jakby puknięcietak jak by coś puściło i zaczyna działac i potem jest wszystko ok. po dłuższym postoju ok 4 -5 godzin znowu to samo latem problem znika płyn wymieniony

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Problemów ze wspomaganiem ciąg dalszy

Witam Niedawno wymieniłem maglownice (moja już ciekła) ale niestety nie jest to koniec moich problemów. Po wymienianie póki co nic nie cieknie ale zauważyłem że kierownicą kręci się co najmniej 2 a może nawet 3 razy ciężej niż poprzednio. Płyn wlany oryginał z ASO (2 butelki kupiłem bo płukałem poprzedni) odpowietrzone jak należy (choć mechanik przytrzymywał przez dłuższy

No dobra nie będę się upierał przy swoim bo 100% pewności nigdy nie ma a mechanik ze mnie żaden. Objawy wirnika są typowe dla usterki koła pasowego ale skoro Twój mechanior sprawdzał to ja już głowy nie daję Decyzję co do wymiany pozostawiam Tobie. Jeśli chodzi o głośniejszą pracę pompy przy maksymalnym skręcie kierownicy - nawet przy w pełni sprawnym układzie daje się wyczuć

koledzy u mnie tez halasuje (cos jakby skrzypi) czuc to rowniez na kierownicy lecz tylko przy skrecaniu w prawo i w calym zakresie obrotu... co dziwne nie dzieje sie to zawsze (czasami wszystko jest ok) i jak juz sie zdarza to tylko podczas jazdy ( na postoju na jalowym cisza). co moze byc przyczyna bo juz szlag mnie trafia. za dwa tygodnie wracam do kraju i chcialbym to cholerstwo zlikwidowac...

AUDI A4 [ALL B6B7] Jaki olej do wspomagania kierownicy wlewano w fabryce

Przeczytalem juz troche tematow i pogrzebalem w sieci na temat rodzaju plynow do wspomagania. Ogolnie wyszlo na to ze poza ori plynem VAG dobry bedzie FEBI 6162 mineralny z zielona nakretka. A tu na koniec czytania natknalem sie na post w ktorym autor twierdzi ze zna przedstawiciela firmy ZF na polske a ten mowi ze FEBI 6162 mineral nie nadaje sie do ukladow wspomagania kierownicy w audi a4 b6 z uwagi

Fabrycznie B6 był zalany G002000 (Pentosin CHF11S) który jest olejem syntetycznym B7 chyba G004000 (Pentosin CHF202) który jest również olejem syntetycznym. Nie ma co oszczędzać na oleju do wspomaganie różnica będzie mała a koszty spowodowane niewłaściwym (zbyt rzadkim) olejem we wspomaganiu pójdą nawet w kilka tysięcy złotych przy dużym pechu. Pentosin jest dostawcą tego płynu do fabryki na pierwsze zalanie więc można spokojnie go stosować

Zamieszczone przez maciejek Fabrycznie B6 był zalany G002000 (Pentosin CHF11S) który jest olejem syntetycznym B7 chyba G004000 (Pentosin CHF202) który jest również olejem syntetycznym. Nie ma co oszczędzać na oleju do wspomaganie różnica będzie mała a koszty spowodowane niewłaściwym (zbyt rzadkim) olejem we wspomaganiu pójdą nawet w kilka tysięcy złotych przy dużym pechu. Pentosin

W sobote wymienilem u siebie ten plyn po uprzednim plukaniu ukladu. Dodam ze sciagnalem waz powrotny ktorym plyn splywal do sloika.Napelnilem plynem zbiornik na maxakolega odpalil silnik a plyn zlecial ze zbiorniczka w ciagu doslownie 2-3 sekund wiec trzeba uwazac co sie robi.Jakby zakrecil kierownica (gdyby zdazyl) to plyn by zlecial w sekunde chyba ) W kazdym razie wspomaganie juz nie buczy i chodzi lzej.Na poczatku mialem stracha-dodalem gazu i krecilem kierownica a pompa zaczela cicho wyć.Na szczescie juz sie uspokoilo i jest cisza. Szkoda tylko ze podczas calego zabiegu odkrylem ze mam do zrobienia sprezarke klimy Gdyby ktos mogl pomoc to bede wdzieczny httpwww.a4-klub.plsmfindex.phptopic82779.45

zakrecil kierownica (gdyby zdazyl) to plyn by zlecial w sekunde chyba ) W kazdym razie wspomaganie juz nie buczy i chodzi lzej.Na poczatku mialem stracha-dodalem gazu i krecilem kierownica a pompa zaczela cicho wyć.Na szczescie juz sie uspokoilo i jest cisza. Szkoda tylko ze podczas calego zabiegu odkrylem ze mam do zrobienia sprezarke klimy Gdyby ktos mogl pomoc to bede wdzieczny httpwww.a4-klub.plsmfindex.phptopic82779.45

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Poziom płynu wspomagania kierownicy

Witam Chcialem sie dowiedziec jaki powinien byc poziom plynu do wspomagania kierownicy w audi A4 1.9tdi b6Chodzi mi o to czy powinno sie go sprawdzac przy wkreconym korku czy przy odkreconymtylko wkladajac korek z bagnetemPytam bo wyczuwam opor zblizajac sie do skrajnych polozen kierownicy w lewo i w prawo i nie wiem czy przypadkiem nie jest to spowodowane zbyt wysokim poziomem plynuPrzy wkreconym korku poziom jest ponad MAX a przy odkreconum jest akurat na MAX.

Poziom powinno się sprawdzać na równej nawierzchni na wyłączonym silniku. Korek powinien być wkręcony.Po wykręceniu poziom płynu powinien nie przekraczać poziomu max.Na wyłączonym silniku poziom w zbiorniczku delikatnie się podnosi. Poza tym jeśli masz problemy z wspomaganiem to proponuję zacząć od wymiany płynuoczywiście na taki jaki zaleca fabryka.Powinieneś mieć to napisane na zbiorniczku.

AUDI A4 " Zbyt czułe wspomaganie " nie czuć auta na drodze...

Witam wszystkich Ostatnio w mojej b6 zauwazylem ze podczas jazdy z wiekszymi predkosciami kolo kierownicy jest bardzo luzne jakby wspomaganie bylo ustawione w tryb "city" jak jest w miejskich samochodzikach... Mam porownanie do eski ktora kiedys mialem ktora po 100kmh jechala jak po szynach a tu wogole nie czuje co sie dzieje z autem na drodze jakby ukl. kier. byl bardzo nie precyzyjny... np

AUDI A4 B6 [B6 ALT] Ściąga na koleinach dołkach

Słuchajcie koledzy miałem A4 B5 205x55x16 i jadąc przez koleiny w koleinach dołkach itd nie odczuwałem tego na kierownicy. Nie ściągało mnie w koleinie - auto jechało prosto i komfortowo (oczywiście bez przesady). Mogłem przejechać skośnie przez koleinę praktycznie trzymając jednym palcem kierownicę. Teraz mam A4 B6 225x45x17 i jadąc po tych samych trasach auto się zachowuje jak

AUDI A4 coś puka w kole

Witam. Od pewnego czasu pojawił mi się problem przynajmniej dla mnie bardzo dziwny otóż przy jeździe w deszczu coś puka dość głośno w prawym kole przy skręcie nasila się. Dziwne jest to dla mnie dlatego że tylko i wyłącznie po deszczu lub po myciu jak mocno zleje go wodą. macie jakieś pomysły co to może być nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie ale nie dawno zmieniane były klocki hamulcowe

Zamieszczone przez tomcio1600 Może być przegub.. jednak mogą to być pierwsze objawy luzów gdzieś w układzie zawieszenia. Zlewając koło wodą lub po deszczu być może wypłukują się brudy lub od zimnej wody kurczą się elementy gumowe i efekty są bardziej słyszalne niż przy suchych ciepłych warunkach. Zle mnie zrozumiales mi stuka jak jest sucho jak mokro to wogole nie stuka o co

AUDI A4 B6 A4 B6 Piszczenie podczas pełnego skrętu kierownicy

Witam Od lutego jestem posiadaczem audi A4 B6 2001 r 19 TDI. Dziś jednak zaniepokoiło mnie piszczenie przy maksymalnym skręcie kierownicy. Problem pojawił się gdy parkowałem samochód a wiec przy praktycznie minimalnej prędkości. Dodatkowo bylo lekko pod górke ale problem wyglądał tak że jak maksymalnie skręciłem koła to usłyszałem piszczenie dokladnie takie jak paska klinowego a dodatkowo

Bo ty masz A8 i benzyne której nie przeszkadza zbytnio obciążenie pompy wspomagania. Mowa tu o A4 i jak kolega wspominał starych vw itd. U mnie w Passacie popiskiwało na wolnych. Przez trzy lata jak go miałem nic się z tym nie stało pompa działała wspomaganie jak dobrze było na początku tak działało dalej dobrze.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi