części samochodowe nanodatex

audi a4 wentylator chłodnicy wisko b5

Samochody związane z zapytaniem audi a4 wentylator chłodnicy wisko b5

Pytania i odpowiedzi: audi a4 wentylator chłodnicy wisko b5

AUDI A4 B5 [B5 ADR] Problem z wentylatorem chłodnicy (WISKOZA)

Witam mam problem dzisiaj wymieniałem pompę wspomagania odkreciłęm całą łapę aluminiową łacznie z wiskozą jak również wentylator od niej ten plastikowy... problem polega na tym iż wiskoza kręci się jak szalona im większe obroty tym kręci się jak szalona nie zależnie od temperatury temperatura silnika dobra na zegarach 90 na climie 92-95 auto chodziło na postoju z 15min w dodatku

Wymień visco.

wisko powinno się "zasprzęglić" gdy temp. będzie wynosić 94oC możliwe że padło i jest "zasprzęglone" cały czas

Zamieszczone przez robertb wisko powinno się "zasprzęglić" gdy temp. będzie wynosić 94oC możliwe że padło i jest "zasprzęglone" cały czas kolega ma racje wymień wisko i powinno być

Temat o wisku był juz poruszany uzyj szukajki i nie powielajcie tematów.

AUDI A4 B5 [B5 AHL] Sprzegło wiskotyczne wentylatora chłodnicy.

Czy wentylator chlodnicy powinien obracac sie coraz szybciej wraz ze wzrostem temperatury silnika Czy przy kazdej temperaturze silnika mozna ten wentylator zatrzymac ręką Pytam bo troche mi sie grzeje na postoju i gdy jade pod stromą górę - tak do 99 st max nigdy nie było więcej. W trasie jest 89 st. Chodzi mi głownie o wiskoze - czy padlo czy nie

Ja miałem podobny problem temperatura w mieście do 105 C w trasie 89-91 Test przy 105C (włączony silnik wentylator się kręci po wyłączeniu silnika wentylator kreci się jeszcze przez kilka sekund. Wniosek wisko nie trzyma wymieniłem wisko i mojemu zdziwieniu wisko dalej się nie zakleszcza z silnikiem ale temperatura max 93C w korku oczywiście temperatura mierzona na Vag-u dodam ze przed

wisko działa na zasadzie sprzęgła przy ok. 94 stopniach C powinien się zasprzęglić ale też nie zupełnie na sztywno tylko z bardzo lekkim poślizgiem httpwww.a4-klub.plsmfindex.phptopic138783.0.

Czyli u mnie chyba uszkodzone wisko bo przy 97 st C mogę bez problemu zatrzymac wiatrak palcem czy mam rację

Żeby sprawdzić wisco zasłoniłem chłodnice kartonem ) przejechałem z 20 km tem max 89C od chłodnicy wyjście gorące wisko kręci sie jak na zimnym silniku czyli ( gazetą nie zatrzymam zatrzymałem dopiero jak grubą gazete przystawiłem to sie zatrzyma ale z lekkim oporem ) kupione wisko było tanie 35 funtów może to wisko jest cały czas zakleszczone i się nie zmienia nawet od temperatury

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Wymiana wentylatora chłodnicy.

Witam Zgubiłem jedną łopatkę wentylatora chłodnicy (ten duży na wisko). Jak przebiega wymiana samego śmigła Da radę bez zrzucania przodu Pozdrawiam Edit Koledzy pomóżcie ( Już ponad 20 osób zerknęło w temat i nikt się z tym nie spotkał widocznie...

Ostatnio jak wyciagałem alternator to po zluzowania paska odkręcałem wisko z wentylatorem - śruba jest na imbus 8-kę. Gdy miałem alternator wyjęty to z tego co pamiętam są możliwości odkręcenia wentylatora który też jest przykręcony śrubami na imbus w mniejszym rozmiarze. Ja tego nie robiłem bo nie miałem takiej potrzeby napewno jest trochę ciasno i trzeba uważać aby nie uszkodzić chłodnicy.

Musisz najpierw zdjąć pasek wieloklinowy klucz 15 najlepiej oczkowy zakładasz na śrubę rolki napinacza i z tego co pamiętam to ciągnąc w lewo zwalniasz pasek i zdejmujesz go z rolki alternatora. Następnie blokujesz koło pasowe które ma na czołowej powierzchni takie otworki wkładasz w nie śrubę z tego chyba 5-tkę (musi mieć z 5-6 cm długości) w celu blokady koła. Te otwory nie są

Zamieszczone przez rikardo Musisz najpierw zdjąć pasek wieloklinowy klucz 15 najlepiej oczkowy zakładasz na śrubę rolki napinacza i z tego co pamiętam to ciągnąc w lewo zwalniasz pasek i zdejmujesz go z rolki alternatora. Następnie blokujesz koło pasowe które ma na czołowej powierzchni takie otworki wkładasz w nie śrubę z tego chyba 5-tkę (musi mieć z 5-6 cm długości) w celu blokady

Ja jestem właśnie po wymianie śmigła w moim AFN-ie. I zrobiłem jeszcze inaczej. Poniżej opis czynności 1. Odkręcamy kratki w zderzaku. 2. Wykręcamy dwie śruby mocujące zderzak (Imbus 6) 3. Ściągamy zabezpieczenie (drucik) z górnego węża chłodnicy i zsuwamy węża z chłodnicy lekko ruszając na boki - z węża się wyleje trochę płynu a pod otwór od chłodnicy podstawiamy pojemnik

AUDI A4 B5 [ALL B5] Audi A4 B5 25 TDI Termowłączniki

Witam mam pytanie gdzie się znajduje Termowłącznik wentylatora chłodnicy Coś takiego httpsklep.intercars.com.pl993532...c0&lang_idPL lub takiego chyba są inne httpsklep.intercars.com.pl993532...c0&lang_idPL Nie wiem który mam.

Z tego co mi wiadomo to nie są czujniki do załączania wentylatora chłodnicy. wentylator chłodnicy jest na wiskozie więc żadnym elektronicznym czujnikiem nie jest włączany... To co podałeś to mogą być po prostu czujniki temperatury (podające informacje na szafę[jeden na chłodnicy drugi na bloku...chyba)

AUDI A4 B5 [B5 AHU] Skrzypiący wentylator chłodnicy

Witam. Od pewnego już czasu zazwyczaj przy zimnym silniku (co nie jest regułą) słyszałem "świerszcza" spod maski. Na początku myślałem ze to jakieś paski czy coś ale wczoraj postanowiłem pokręcić wentylatorem chłodnicy i myślę ze udało mi sie zlokalizować źródło tego dźwięku. Moje pytanie dotyczy tego co należy wymienić w takim przypadku Czy to łożysko czy szczotki

W takim razie chodzi Ci o wentylator który jest napędzany paskiem poprzez sprzęgło wiskotyczne jeżeli hałasuje to do wymiany jest samo sprzęgło lub łożysko na którym jest ułożyskowane.

Zamieszczone przez forspam87 Zamieszczone przez hubec kolego jezeli to lozysko to latwo to sprawdzci na wolnych obrotach paluszkiem zatrzymasz wetylator No coś o tym czytałem tu na forum. Ja na wyłączonym silniku poruszyłem wentylator i pojawiło się skrzypienie. Dlatego też sądzę że to właśnie wentylator skrzypiświerszczy. A orientuje się ktoś w jakiej cenie jest owe sprzęgło lub łożysko (domyślam się ze nie są to bajońskie sumy). za 100 powinieneś coś kupić [br]Dopisany 26 Lipiec 2009 1228_________________________________________________h ttpaukcjewp.wp.plsearch.phpstringwiskozaaudia4&orderp&change_v iew1

AUDI A4 B5 [A4 B5 1.9TDI 130KM] Wentylator chłodnicy nie włącza się

Witam Mam problem nie włącza się wentylator chłodnicy. Przy 90stopniach wentylator nadal nie działa auto zaczyna się dusić. Jakieś pomysły z góry dzięki za pomoc

Mylisz wentylator klimatyzacji z wentylatorem chłodnicy [wiskoza].

AUDI A4 B5 [B5 AFN] tryb awaryjny

mam pytanie czy jest mozliwe odłączanie turbo ze względu na temperature. Ostatnie upały wyjazd nad morze w każdym samochodzie wentylator chłodnicy chodził jak w autobusie a u mój nie i w korkach i na trasie na blacie cały czas 90 stopni a co jakis czas tryb awaryjny. Jak można dokładnie sprawdzić wentylator chłodnicy wisko czy dobrze pracuje.

AUDI A4 B5 [B5 1.6 101KM] Wentylator chłodnicy

Witam Mam pytanko dotyczące wentylatora chłodnicy Zauważyłem dziś po podniesieniu maski że wentylator chodzi a na tablicy było ok 65 stopni. Czy jest to normalne Kiedy ma się załączyć wentylator (czy ma rożne biegi) I jeszcze jedno pytanie z innej beczki roll gdy podniosłem maske usłyszałem "tykanie" coś ala tykanie zaworu które jest trudne do zlokalizowania. I też pytanie

Mariusz79 wentylator bedzie chodzil zawsze bo jest to wisko.

Zamieszczone przez Pikuś Mariusz79 wentylator bedzie chodzil zawsze bo jest to wisko. No i kamień z serca mrgreen Dzieki za info

Z tym wentylatorem to zależy jak się kręci Ja właśnie mam uszkodzone wisko i wentylator strasznie głośno szumiał na wyzszych obrotach. Póki co nie kupiłem drugiego tylko odkręciłem wentylator Niby upałów już nie ma ale w gorący nawet dzień w mieście temperatura nawet nie przekroczyła 90 stopni czyli jest OK wisko zmienię może przed zimą Zapraszam do NEWBIE i zapoznania sie z regulaminem. Pikuś

z wentylatorem to ją po prostu chybaby zwiało 053 Mam na myśli takie rozwiązanie jakby wstawić z jakiegoś samochodu wentylator z silnikiem elektrycznym i do tego w przewód płynu z chłodnicy jakiś czujnik temp. - tak jak jest to rozwiązane w innych samochodach. Problem tylko w tym że jest mało miejsca na wentylator z silnikiem pomiędzy chlodnicą a silnikiem. Nie wiem dlaczego w audi

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Wentylator i alternator - wiskoza o co chodzi

Czytam dużo tematów zamieszczanych na forum i mam parę pytań. Mam motorek 90KM 66kw 1Z ( jak w profilu ) o co chodzi z tymi "sprzęgiełkami wiskotycznymi " Raz czytam że są w alternatorze kolejny raz że w wiatraku chłodnicy a potem znajduję info że przy chłodnicy jest jakiś dodatkowy wiatrak elektryczny Na chwilę obecną zgłupiałem Czy ktoś mi może po ludzku wytłumaczyć

Witam postaram Ci się pomóc ) A więc tak wszystko Ci się troszkę pomieszało ) 1. Żadnego dodatkowego elektrycznego wiatraka nie widzę czy go mam Jedyny elektryczny wiatrak jaki może u Ciebie być (o ile ktoś nie wywalił wiskozy) to ten od klimy po lewej stronie. Czasem ludzie wywalają wiskozę i montują elektryczny ze względu na koszty chyba. 2. Czy mam jakieś sprzęgło

1. Klimy nie mam ( niestety ) więc i wiatraka nie mam 2. Czyli w altku nie mam wiskozy tak Czy może w jednych była a w innych nie 3. No właśnie u mnie wiatrak na chłodnicy zaczyna zasuwać jak szalony od razu po odpaleniu silnika Próbowałem go z kumplem zatrzymać tzn. on go przytrzymał wkrętakiem a ja odpaliłem auto i faktycznie z oporem ale silnik odpalił bez wiatraka ale jak go

Zamieszczone przez .campino. 2. Czyli w altku nie mam wiskozy tak Czy może w jednych była a w innych nie w 1Z nie bylo wiskozy na alternatorze[br]Dopisany 26 Maj 2009 0722_________________________________________________ Zamieszczone przez .campino. 3. No właśnie u mnie wiatrak na chłodnicy zaczyna zasuwać jak szalony od razu po odpaleniu silnika Próbowałem go z kumplem zatrzymać

AUDI A4 B5 [ALL B5] Przerobienie wentylatora chłodnicy.

Witam Panowie. Mam takie pytanie. Czy istnieje mozliwosc przerobić wentylator chłodnicy tak aby sie nie krecił zaraz po odpaleniu samochodu Jakos tak długo się grzeje samochód. Musze troche przejechać zeby staneło 90 na blacie a jechałem dzisiaj z kolezanka passatem b5 i u niej duzo szybciej sie nagrzał samochod.

Kolego. Wnioskuje że masz uszkodzone sprzęgło wiskotyczne. Sam mam taki problem w swoim aucie że mi się dość długo nagrzewa. I termostat 100% dobry obieg płynu też jest i chłodnica nie jest zatkana. wiskozę to jest ten kręcący się wentylator można sprawdzić tak że na odpalonym aucie zimnym silniku powinno się je zatrzymać ręką a jak jest uszkodzone to nie da się tego zrobić kręci się twardo i prędzej sobie krzywdę zrobisz.

Zamieszczone przez daniel-84 Kolego. Wnioskuje że masz uszkodzone sprzęgło wiskotyczne. Sam mam taki problem w swoim aucie że mi się dość długo nagrzewa. I termostat 100% dobry obieg płynu też jest i chłodnica nie jest zatkana. wiskozę to jest ten kręcący się wentylator można sprawdzić tak że na odpalonym aucie zimnym silniku powinno się je zatrzymać ręką a jak jest uszkodzone

AUDI A4 B5 [B5 AFB] Wentylator chłodnicy

Witam Panowie...szukam po forum ale jakos nie moge znalezc...Pewnie pacan jestem...ale moze mnie jakos nakierujecie chociaz...A sprawa wyglada tak od pewnego czasu slysze ze wentylator chodzi razem z obrotami silnika.Nawet na zimno po pierwszym odpaleniu.Efekt taki jakbym mial samolot pod maska..Przy zgaszonym silniku wentylatora nie idzie ruszyc jak wlaczony nie idzie zatrzymac-tak jakby byl sprzegniety

I to jest odpowiedz...dzieki.... [br]Dopisany 26 Kwiecień 2010 1843_________________________________________________K urde i nie zdazylem...Rozpadlo sie smiglo...na szczescie nie uszkodzilo chlodnicy tylko troche pogielo blaszki...Czy jest jakis sposob na wymiane tego wisko z wentylatorem bez rozbierania calego przodu Nie moge znalezc nic na ten temat na forum...Aha i jeszcze jedno czy to lozysko

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Temperatura silnika 60-70C - po długim czasie dopiero 90C

Temperatura mojego AFNa mnie martwi. Po przejechaniu 11km przy temperaturze -1.5C (jechalem tak normalnie w miare mozliwosci be jednak slizgo bylo) temperatura silnika nadal wynosila 70C. czy to nie za dlugo

prosze nie mieszac. 1. przy sprawnym termostacie do osiagniecia temperatury 90C plyn krazy w malym obiegu i nawet gdyby 10 wentylatorow dmuchalo to i tak nie maja wplywu na rozgrzewanie silnika. 2. wiele osob funduje chlodzenie plynu przed nagrzaniem silnika poprzez wlaczanie ogrzewania. 3. wentylator chlodnicy jest napedzany paskiem wieloklinowym poprzez sprzeglo lepkosciowe -wisko. 4. ponizej ok

Zamieszczone przez Musashi prosze nie mieszac. 1. przy sprawnym termostacie do osiagniecia temperatury 90C plyn krazy w malym obiegu i nawet gdyby 10 wentylatorow dmuchalo to i tak nie maja wplywu na rozgrzewanie silnika. 2. wiele osob funduje chlodzenie plynu przed nagrzaniem silnika poprzez wlaczanie ogrzewania. 3. wentylator chlodnicy jest napedzany paskiem wieloklinowym poprzez sprzeglo lepkosciowe

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Problem z wentylatorem chłodnicy

Witam Niedawno wymieniałem wszystkie paski klninowe ( 4-rowkowy 5-rowkowy i klinowy).Po wymianie tych pasków i złożeniu auta wiatrak od chłodnicy zaczął pracować razem z silnikiem. Nadmieniam że wiskoza nie była zdejmowana z wałkatylko sam wiatrak.Wchodzi tak samo na obroty jakby był podłączony na stałe i nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Ale gdy sie go przytrzyma

AUDI A4 B5 [B5 AJM] Wentylator a chłodnica - pytanie

Witam Po II lifcie wentylator klimy powinien się kręcić zaraz po uruchomieniu klimatyzacji. Mój wentylator podczas uruchomienia klimy przeważnie się nie załącza (czyli na 99% szczotki bo jak już się odpali w trakcie jazdy to mam lekkie zakłócenia na CB). Czyli jest potrzebny demontaż itd&8230. Z racji tego że za ok. 10kkm robię rozrząd chciałbym jednocześnie rozprawić się z wentylatorem.

Zamieszczone przez leon78 witam.u mnie dzieje sie tak samo klima dziala ale wetylator nie dziala.bylem w warsztacie i powiedzieli mi ze mam zatkana rurke i niema cisnienia i wetylator sie nie zalacza czy to prawda jezeli nie ma cisnienia to klima nie dziala. moze ew. byc zbyt niskie. uzytkowanie klimy bez odpowiedniej ilosci srodka chlodniczego prowadzi do zniszczenia kompresora. wlaczenie wentylatora

AUDI A4 B5 [B5] korek zbiornika wyrównawczego a temp. silnika

czy uszkodzony zaworek podcisnienia w korku zbiorniczka wyrównawczego cieczy chłodzacej moze mieć jakiś wpływ na temp. płynu jego wrzenia co jest objawem jego niesprawności

Witam. Odgrzeje ten stary ale jakże temat "na czasie" w te upalne dni. U mnie sprawa wygląda tak wymieniony termostat czujnik temp. sprzęgło wisko. Temp. na zegarach cały czas równiutko 90C na klimatroniku podczas jazdy 94-96C w korku dochodzi do 100C. Wskazania VAG są o ok.5 st. Celsjusza mniejsze. I tutaj moje pytanie czy wskazanie kanału 49 klimatronika może się różnić od

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Wentylator chłodnicy

Witam wszystkich jestem od niedawna posiadaczem audi A4 mam pytanie odnośnie tego wentylatora. Zauważyłem ostatnio że po odpaleniu autka załączają się dwa wentylatory chłodnicy i z tego co sie orientuje to takie załączanie wentylatorów nie powinno mieć miejsca przy tak małej temperaturze silnika. A moje pytanie to czy są może jakieś czujniki które są odpowiedzialne o załączanie takowych wentylatorów i gdzie się one znajdują.

Jak otworzysz maskę i staniesz przodem do silnika to masz dwa wentylatory. Ten po prawej stronie (większy) napędzany jest paskiem od silnika poprzez sprzęgło wiskotyczne i obraca się zawsze po uruchomieniu silnika natomiast po lewej stronie masz wentylator elektryczny który pracuje tylko wtedy kiedy wzrośnie temperatura silnika ponad normę oraz jak włączysz klimę. wentylator ten posiada

AUDI A4 B5 [B5 ADR] Czujnik od wentylatora chłodnicy-gdzie jest

Witam chciałem się dowiedzieć który to czujnik jest od wentylatora cieczy chłodzącej co powoduje uruchomienie wentylatora pozdrawiam

kolego sa dwa wentylatory pierwsz kreci sie cały czas(sprzegło wiskotyczne)niema czujnika a drugi jak klime włczysz.

Zamieszczone przez damianADR kolego sa dwa wentylatory pierwsz kreci sie ca&322y czas(sprzeg&322o wiskotyczne)niema czujnika a drugi jak klime w&322czysz. albo jak p&322yn ch&322odniczy osi&261gnie ... natomiast je&380eli masz wentylator jednobiegowy "w&322&261cznik wentylatora ch&322odnicy" dzia&322a w przedziale 95-90oC W&322&261cznik ten jest wkr&281cony w ch&322odnic&281 (pomi&281dzy

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Wentylator od chłodnicy

Otóż wczoraj miałem krótką traskę w trakcie której zaczeło mi coś strasznie terkotać. Po obejrzeniu auta nic nie stwierdziłem więc spróbowałem go uruchomić. Było wszystko ok. Temp sztywno 90 silnik pracuje bez zmian. Dojechałem do domu i zostawiłem. Przy porannym uruchomieniu wiatrak standardowo zaczał się kręcić ale było tak [youtube425350]httpwww.youtube.comwatchvwkdGBUSsb-0[youtube]

wymien sprzegło viskotyczne (wiskoza)i bedzie z bani... wentylator od visko odkrecasz i wymieniasz sam bimetal który jest przykrecony do podstawy napedzanej paskiem (przód auta do demontażu)

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Ciągle pracujący wentylator chłodnicy

Panowie zastanawiam się czy w mojej niuni wszystko jest ok bo wentylator chłodnicy włącza się od razu po uruchomieniu silnika i nie ważne czy jest -10 stopni czy -20 na zewnątrz wentylator cały czas pracuje.. I tu nasuwa się pytanie czy jakiś czujnik się nie wysypał.. chociaż silnik osiąga żądaną temperaturę tylko po przejechaniu jakiś dobrych 10 km. Dodatkowo słabo wnętrze się nagrzewa co może też być następstwem ciągle pracującego wentylatora.. Proszę o odpowiedź

Jesli chodzi o wentylator na Pasku-wisko TAK MA BYC

Zamieszczone przez vauxhall95 Jesli chodzi o wentylator na Pasku-wisko TAK MA BYC Dokładnie u mnie też tak jest

Zamieszczone przez pepik25 Zamieszczone przez vauxhall95 Jesli chodzi o wentylator na Pasku-wisko TAK MA BYC Dokładnie u mnie też tak jest Rowniez potwierdzam działa na zasadzie zasprzeglania sie... Jak odpalisz zimne auto to palcem mozesz go zatrzymac lecz pozniej jak sie nagrzeje nie radził bym sprawdzac

koło wentylatora jest na wisko a ten napędza pasek wielorolkowy (zwał jak zwał). A słabe ciepło z nawiewów może być spowodowane powstaniem zatoru w nagrzewnicy bądź źle działającego silniczka sterującego klapą ciepłego pow. Bardziej stawiam na to pierwsze

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Po ilu km temperatura wskazuje 90C w 1.9Tdi 110KM 99r

Witam klubowiczow mam problem ze swoja niunia nie wiem czy nie bede musial wymienic termostat bo po przejechaniu 15km wskaznik jeszcze nie pokazuje 90 stopni nie wiem jaka jest norma na ta audi bo kumpel przejedzie golfem ren sam silnik 5km i juz wskaznik pokazuje90 stopni. Dla mnie to wazne w tych zimowych warunkach wiadomo ze jak auto niedogrzane gorzej pracuje i wiecej pali.

na climatroniku jest dokladnie tak samo jak na desce jak na desce pokazuje 90 to na climatroniku jest 88 a jak na desce pokazuje 60 (czyli calkowicie opadnieta) to na climatroniku jest 30 [quote] jak ci skacze temperatura raz 90 a raz 60 to czujnik temperatury g62g2 do wymiany Zamieszczone przez A-rek co to jest wisko [quote] to jest wentylator chłodnicy który jest napędzany paskiem wieloklinowym

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Wysoka temperatura silnika

Witam Wiem że wątków o tym temacie jest mnóstwo - przejrzałem na pewno większość z nich ale mój problem jest chyba bardziej złożony. Ale od początku...) Równo tydzień temu przed dłuższą trasą sprawdziłem poziom płynu chłodniczego i ze zdziwieniem zauważyłem że zbiorniczek wyrównawczy jest prawie pusty - uzupełniłem ok. 2 litrami płynu () i z obawą (nie mogłem odwołać

AUDI A4 B5 [B5 ADP] Wentylator chłodnicy

Szukałem nie znalazłem. Wybaczcie jeśli już było. Przy jakiej temperaturze włącza się wentylator chłodnicy w 1.6 Dziś miałem 90 i 2 podziałki i wentylatora nie słyszałem...

Ten po prawej stronie (większy) napędzany jest paskiem od silnika poprzez sprzęgło wiskotyczne i obraca się zawsze po uruchomieniu silnika natomiast po lewej stronie masz wentylator elektryczny który pracuje tylko wtedy kiedy wzrośnie temperatura silnika ponad normę oraz jak włączysz klimę.

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Elektryczny wentylator na chłodnicy

Witam dziś złapał mnie wredny problem elektryczny wiatrak na chłodnicy chodzi non stop ( Po zgaszeniu silnika zamknięciu auta dalej chodzi. Myślałem że gorący jest ale przyszedłem po 20minutach a ten dalej chodzi... Pomaga tylko odłączenie akumulatora lecz po ponownym podłączeniu po 3h wiatrak się natychmiast załącza. Co to może być nie muszę chyba pisać że odłączanie i podłączanie

oba są na chłodnicy jeden na sprzegiełku wiskotycznym a drugi elektryczny wiadomo ten pierwszy przy zgaszonym silniku niema za bardzo jak się kręcić więc chodzi o ten elektryczny na razie odłączyłem kostkę przez którą był zasilany.

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Wymiana sprzęgła wiskotycznego

witam jak mam sie do tego zabrac musze przodem wyjezdzac czy bez ruszania chlodnicy wyjme wentylator i wisko bo halasujes trasznie pomocy jakis schemat albo opisy.oki

Przykładowe oferty części samochodowych audi a4 wentylator chłodnicy wisko b5

  • Passat B5 Audi A4 Wentylator Chłodnicy Wisko 2.5 - Jerzykowo (150.00PLN)
  • AUDI A4 B5 2.5TDI WENTYLATOR CHŁODNICY WISKO *B - Borzęcin koło Brzeska (140.00PLN)
  • Passat B5 Audi A4 Wentylator Chłodnicy Wisko 2.5 - Jerzykowo (120.00PLN)
  • AUDI A4 B5 2.5TDI WENTYLATOR CHŁODNICY WISKO *B - Borzęcin koło Brzeska (140.00PLN)
  • Passat B5 Audi A4 Wentylator Chłodnicy Wisko 2.5 - Jerzykowo (120.00PLN)
  • AUDI A4 B5 2.5TDI WENTYLATOR CHŁODNICY WISKO *B - Borzęcin koło Brzeska (140.00PLN)
  • Passat B5 Audi A4 Wentylator Chłodnicy Wisko 2.5 - Jerzykowo (120.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi