części samochodowe nanodatex

audi a4 skrzynia b5 b6

Samochody związane z zapytaniem audi a4 skrzynia b5 b6

Pytania i odpowiedzi: audi a4 skrzynia b5 b6

AUDI A4 [B6 AWX] Czy skrzynia biegów z B5 podejdzie do B6 - rozpoczęty 19 sierpień 2009 - 1539

Witam Mam pytanko. Czy skrzynia biegów z B5 podejdzie do B6 Oczywiście 5 biegów. Moja wyje i chyba najtaniej bedzie ją wymienić ale dużo łatwiej jest znaleźć do B5. z góry dzięki

AUDI A4 [B5 ADR] Czy podejdzie skrzynia od B6 - rozpoczęty 04 czerwiec 2010 - 1333

Mam pytanie czy do B5 podpasiłaby skrzynia od B6 konkretnie chodzi o to zeby do ADR-a włozyc skrzynie od Pb B6 ale 6-biegowa bo do diesla bedzie za długa.

AUDI A4 Czy do b5 1.9 tdi podejdzie skrzynia od b6 na awx czy avx - rozpoczęty 21 marzec 2013 - 2225

Panowie pytanie pojawiło się ponieważ znów mam do wymiany skrzynie u siebie w 1z (jednomas) ostatnio zamontowałem een i znów 2 nie wchodzi a 5 zgrzyta. Szukam jak najnowszej skrzyni i pytanie czy od a4 B6 1.9tdi(5-biegow) podejdzie. Od Passata b5fl wiem ze pasują to pytanie czy od b6 też Dzięki za podpowiedź

AUDI A4 B8 skrzynia 5b quattro z b6 do b5 - rozpoczęty 30 marzec 2014 - 1329

czy skrzynie pasuja wzajemnie nie licząc flansz na poloski szukam skrzyni od b5 1.9tdi quattro ale jest ich mało a jak sa to ceny sa zaporowe od b6 jest więcej - interesuje mnie tylko 5b

skrzynie od diesla i tak czeka mnie wymiana sprzegla w trasy dużo nie jezdze ale wkurza mnie generalnie 2500tys obrotow przy 100kmh czy tam ile wychodzi już nie pamiętam przy 140 jest masakra dla mnie zdecydowanie za krótkie te skrzynie ---------- Post dopisany at 2035 ---------- Poprzedni post napisany at 2031 ---------- zresztą już to liczyłem kiedyś predkosci na tej skrzyni z diesla sa bardzo fajne a przy tym nie musiałbym wymieniac dyfra i wału ---------- Post dopisany at 2046 ---------- Poprzedni post napisany at 2035 ---------- audi A4 Quattro 1.9TDI 110km zamyka szafe - YouTube

Tak mam ENP ale ta skrzynia jest szybsza od tej w AEB. Sprawdz dokladnie co i jak.

skrzynia BIEGÓW PASSAT B5 EEP QUATTRO 4X4 SYNCRO (4098496337) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

tym bardizej ze pierwsze 3 biegi są maks o 10% tylko dłuższe różnica jest dopiero w czwórce która jest jak piątka ---------- Post dopisany at 1750 ---------- Poprzedni post napisany at 1744 ---------- mysle ostatnio zeby juz nie szukac skrzyni i wsadzic całe mechanizmy biegów do mojej obecnej zostawiając jedynie przedni mechanizm różnicowy flansze przegubów kółko talerzowe i wałek atakujący w obydwu skrzyniach jest taki sami więc sprawa była by dosyć prosta chciałbym jeszcze znaleźć kogoś kto ogarnia środkowego torsena żeby skasował nieco luzu na nim ---------- Post dopisany 19-05-2014 at 1052 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2014 at 1750 ---------- temat przenosze do innego watku httpa4-klub.plka...rawnego-328940 mozna zamknac ]

AUDI A4 B6 [B5 1.9 TDI AFN] 2 bieg - skrzynia manualna - rozpoczęty 10 grudzień 2006 - 0103

Sprawa wygląda następująco. Przy wrzucaniu dwójki bieg jakby haczył. Chodzi mi o to że wchodzi z oporem i nie wskakuje od razu na swoje miejsce jak to ma miejsce w przypadku pozostałych biegów. Póki co lekiem na ta przypadłość jest taki że musże się dość dokładnie przyłozyż aby bieg wszedł ładnie i bez tego haczenia. Co to może być synchonizator regulacja cięgien ( czy co tam przenosi ruch z lewarka do skrzyni

synchronizator się już kończy a tu masz sterowanie biegami

najczestsza suterka skrzni...padl synch 2 biegu(nie wiem dlaczego nie 3 czy 1 ale najczesciej pada2)

synchro 2 pada najczesciej bo za szybko z reguly sie 2 wrzuca po 1 i on musi dzialac. Pewnie w a4 jest duza roznica miedzy 1 a 2 wiec jak sie nie poczeka przy zmianie az obroty spadna do takich jakie by byly na 2 po zasprzegleniu to synchro musi pracowac no i wtedy szybciej pada. w 90% aut jest problem z synchro na II biegu - szczegolnie jak I krótka a II już dłuższa jest. To samo miałem w polonezie

dobrze biggrin na 1 można pojechać tyle żeby po zmianie na 2 - o ile nie zależy ci na ostrym przyśpiesznaniu - mieć obroty nieco wyższe od jałowych - mowię o jezdzie w mieście na spokojnie bez ciśnięcia. jezeli problem szczególnie widać tylko na zimnym silnikuskrzyni - moze pomóc też zmiana oleju w skrzyni na lepszy. niestety nie znam a4 tak dobrze zzeby wiedziec jaki tam jest. w poldku pomaga w std skrzyni zamiast zalecanego 8090 zalac semisyntetyk 7590. w audi pewnie juz jest taki wiec moze to nic nie da

AUDI A4 Czy Pasuje skrzynia B5 - B6 AHU - rozpoczęty 30 czerwiec 2007 - 2016

Witam Mam okazję kupić skrzynie która wcześniej smigała w A4 1.9 tdi 130km 2002 roczek... Oznaczeń skrzyni jeszcze nie znam... Pytanie czy są szanse by pasowała ona do a4 1.9 tdi 90km z 1997 rok - aktualnie jest dhl... Pozdrawiam.

Marne szanse. Nawet gdyby uchwyty się zgadzały to auto nie będzie dobrze jeździeć. Powód W silniku 130 km jest inny przebieg momentu i mocy a więc przełożenia poszczególnych biegów i przełożenie głowne są inaczej dobrane niż dla silnika który ma 90 km.

Przykładowe oferty części samochodowych audi a4 skrzynia b5 b6

  • AUDI A4 B6 PASSAT B5 SKRZYNIA BIEGÓW 2.0 FTX ALT - jabłonna (190.00PLN)
  • VW PASSAT B5 FL AUDI A4 B6 2.0 SKRZYNIA BIEGOW FXR - Biała Podlaska, Warszawa (300.00PLN)
  • AUDI A4 B6 PASSAT B5 1.9 TDI SKRZYNIA BIEGÓW FEC - ZABRZE (600.00PLN)
  • AUDI A4 B6 PASSAT B5 FL 2001-05 ROK SKRZYNIA 6-BIE - Lubin (1000.00PLN)
  • AUDI A4 B6 PASSAT B5 2.5 TDI SKRZYNIA MANUAL 01-05 - Białobrzegi koło Radomia (1000.00PLN)
  • AUDI A4 B6 VW PASSAT b5 FL 1.9 TDI SKRZYNIA ENW - Przywidz-Gdańsk (550.00PLN)
  • SKRZYNIA BIEGÓW FTX AUDI A4 B6 2.0 VW PASSAT B5 - Bytom (149.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi