Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Stosuj prefixy popraw post bo poleci do.... Co do Firmy simmeringu to wg mnie najwyższa półka. Rozbierz i będziesz wiedział skąd cieknie....
To jest pierscien z teflonu PTFE i w czasie montazu nie smaruje sie go olejem. Do poprawnego osadzenia sluzy wlasnie ta plastikowa tuleja montazowa. I jeszcze trzeba pamietac aby po montazu silnik uruchomic dopiero po 2-3 godzinach zeby warga pierscienia mogla dobrze sie ulozyc do walu
a podczas wymiany odkręcaliście mise olejową albo smarowaliście masą dolną powierzchnię obudowy tego simeringa hmm a ta plastikowa tulejka ona nie nachodzi na wał tylko zostaje przez niego wypchnięta i to wszystko no to że 3-4 godziny to było nawet więcej zanim się skrzynie założyło i wszystko wydaje mi sie że może przeciekać tu od strony misy i wystarczy mise odkręcic dać masę
Pamiętaj ze z uszczelniaczami elringa jest jakaś popelinaostatnie 2 jakie założyłem bardzo szybko pociekły. Teraz zakładam reinza mam nadzieje ze historia się nie powtórzy.
Wyciagaja skrzynie to wymien odrazu lozysko oporowe bo nie jest drogie . Licznik sie wyciaga aby zrobic korekte kilometrow a nie aby bledy usuwac . Wylacz alarm jak masz i oddaj kluczyki bez pilota a bledy to sie kasuje vagiem poprzez zlacze obd a jak masz problemy z poduszkami to prawdopodobnie wymagaja przegladu ktory masz wpisany na slupku od drzwi lewych . Moze tez byc problem z czujnikami przednimi moze cos tam nie laczy
Jack (jak zwykle) ma racje. nie wyciagamy licznika . podjedz do Masters Tuning - httpwww.tdi-tuning.plkontakt_wroclaw.htm . beda wiedzieli co zrobic.
meszrum - byłem - Pan Marek z Jetronica(masters tuning) skierował mnie do warsztatu obok bo sa zawaleni robotą na najbliższe 2 tygodnie
Uf dzisiaj autko już wyjechało z warsztatu. Na początku miał być usunięty wycieka skończyło się na robieniu sprzęgła. Zatem co zostało wymienione - Tarcza dociskowa - 447PLN - Tarcza sprzęgła - 468PLN - Łożysko dociskowe 144 PLN - simering - 11PLN dodatkowo wymieniony olej filtr oleju powietrza paliwa filtr kabiny. Koszt robocizny - 650PLN. Warsztat w którym robiłem mogę z czystym
ale masz pewnie opcję taką ze uszczelniacz jest w całości tzn nie można wymienić samej uszczelki-mysle że w 100zł za uszczelniacz się zmieściszdo tego robota a to już zależy od mechanikaod razu może przyjrzeć się sprzęgle i dwumasie Oleju nie ruszasz w skrzyni bo chodziło mu o uszczelniacz silnikawink Podejrzewam ze taki masz uszczelniacz USZCZELNIACZ simering WAŁU KORBOWEGO audi
tylko pomyśleć.. z całym szacunkiem Musashi nie rozpędzaj się bo zaraz znajdziesz pół silnika do wymiany Wg mnie trzeba wymieniać jedynie nieszczelne simeringi. (bądź parami osiowo np na walewałkach) dla silnika AFN 1.9TDI Uszczelniacz wału korbowego ELRING - 804.850 - EL804850 (068 103 171 F) - około 100zł Uszczelka wałka pośredniego (taka sama jak na wałku rozrządu) ELRING - 325.155 - EL325155 (068 103 085 E) - około 10zł Kupuj uszczelniacze ELRING lub GOETZE
kup sam simering ja zrobilem glupote bo kupilem calosc wciaz czeka na montaz aha i warto tez kupic nową uszczelke pod obudowe simeringu ona jest taka jakby papierowa
no troszkę mokro wpierw spróbuj odkrecic korek wlewowy oleju dyfra zebys miał pewność ze możesz wlac nowy po spuszczeniu starego przez korek spustowy musisz wymienić simeringi polosi które sa dość tanie po ok 10złsztuka numer ori 016409399B ale możesz kupic zamienniki np. Corteco sprawdz tez simering który uszczelnia most od strony wału czy nie cieknie on jest droższy i dostępny tylko w ASO nie pamiętam coś koło 150zł olej do dyfra to chyba 75W90 lub 80W90
wielkie dzieki za zainteresowanie. wychodzi na to ze to z uszczelniacza walu korbowego. zle sie wyrazilem kompresor tez jest pokry i przod miski olejowej. simeringi walkow rozrzadu byly wymienione podczas wymiany rozrzadu ale nie wymienil walu korbowego bo stwierdzil ze tam zadko kiedy puszcza no i masz babo placek teraz trzeba rozebrac caly rozrzad a koszt tego taki jak przy wymianie rozrzadu bo to
Ooo.. czesc Robert co tam w Wyszkowie slychac A wiesz dlaczego nie chca glupiego uszczeniacza wymienic... Bo robia to wszystko na znaki kreski... a nie na blokady. I jak mu sie cos ruszy... to zacznie sie kłopot. A ile to dodatkowej pracy. Sama to przezyłam. Jeden mechanik przed wymiana rozrzadu u mnie jak zapytalam czy zrobi mi simering na wale korbowym. To powiedzial ze nie bo jak zdejmie kolo
Ooo.. czesc Robert co tam w Wyszkowie slychac A wiesz dlaczego nie chca glupiego uszczeniacza wymienic... Bo robia to wszystko na znaki kreski... a nie na blokady. I jak mu sie cos ruszy... to zacznie sie kłopot. A ile to dodatkowej pracy. Sama to przezyłam. Jeden mechanik przed wymiana rozrzadu u mnie jak zapytalam czy zrobi mi simering na wale korbowym. To powiedzial ze nie bo jak zdejmie kolo
Witam problem rozwiązany wymieniłem czujnik i wszystkie objawy znikneły . Ale mam jeszcze jeden problem zauważyłem mały wyciek oleju wygląda na to że cieknie z pod obudowy rozrządu tak to wygląda że cieknie przez simering wału korbowego ale pewien nie jestem bo nie ściągałem jeszcze obudowy i tu moje małe pytanko czy ten wyciek może byc z innego miejsca czy raczej dobrze je zlokalizowałem ( napewno gdzieś pod obudową rozrządu )
kąpletny rozrząd 500zł do tego co druga wymianę rozrządu powinno się wymieniać pompę wody koszt około 130zl polecam tez wyrzucić simeringi walka i walu koszt około 60zl co do pozostałych pasków jeżeli są dobre to można wymienić je później i nie trzeba do nich nic zciagac. Jeżeli chodzi o robociznę to ja bym wziął 250zl i tak mniej więcej się bierze z pompa wody bez pompy 200zl
Tak tak ale rowniez milion razy bylo powiedziane... ze jesli uszczelniacze (uszczelka pokrywy zaworow lub simeringi walu ten do skrzyni rowniez) w silniku sa stare lub pracowaly pod olejami polsyntetyk lub mineral... to jak sie zaleje pelny syntetyk to on zrobi z nimi porzadek... I silnik zacznie cieknac... Pozdrawiam
olej z tej uszczelki jak wycieka to po wpływem wiatru pod silnikiem lubi sobie na skrzynię wpaść i stąd się bierze że to może być simering wału najpierw bym zrobił po misą potem patrz dalej
Zgadza sie simering od walu tylko ori więc jeśli nie cieknie to lepiej nie ruszać
Home made simering wału
najpierw zobacz czy nie masz wyciekow z simeringow pol osi i wału jak masz to odrazu kup sobie nowe i wtedy wymien olej olej to 75W90
trzymasz jedna polowe i krecisz jak gdyby druga polowka i sprawdzasz jak bardzo duzy jest zakres pracy powinno chocic ciezko z niewielkim wychyleniem na samym dwumasie jeszcze pol biedy gorzej jesli olej jest na powierzchni styku z tarcza sprzegla na pewno jest to olej silnikowy jak masz rozbebeszone auto wymien simering walu korbowego dla swietego spokoju i lozysko igielkowe sprzegla
ja tez juz niedlugo to robiena dniach a wiec nowe kompletne sprzeglo sachs 480zl..uszczelniacz walu to niewiem bo pojade z mechanikiem jak juz skrzynia bedzie na windzie.ale chyba nie wiecej niz 40zl za taki simeringza robote ok 200zl to wiem na pewnoza sprzeglo LUK do naszych adp i skrzyn CTD w moim miescie licza 420 zl ale w sklepach polecaja sachsaluk ponoc jest miekki