części samochodowe nanodatex

audi a4 osprzęt tłumik

Samochody związane z zapytaniem audi a4 osprzęt tłumik

Pytania i odpowiedzi: audi a4 osprzęt tłumik

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Problem z paskiem osprzętu tłumikiem drgań napinaczem. - rozpoczęty 30 grudzień 2010 - 1759

Witam Ostatnim czasie po kupnie audi wymieniłem pasek rozrządu rolkę napinającą prowadzącą pompę wody termostat napinacz paska wieloklinowego z paskiem.. Wczoraj wracałem samochodem z miasta jechałem 30kmh zrzuciło mi pasek wieloklinowy ale to nic byłem w lekkim szoku jak zobaczyłem wiszące kolo pasowe na śrubie centralnej wału.. Dodam że pasek mi chrabotał od samego początku (po

Allegro.pl - WiÄcej niÅź aukcje. Najlepsze oferty na najwiÄkszej platformie handlowej. niby 1z jest wymieniony chłopaki z VW powiedzieli że w audi było.. W końcu nie wiem. Mi nowy napinacz śmiga tak jak tu wibracje rolki napinacza VW TDI i rozwi&261zanie jeśli chodzi o chrabotanie może to jest przyczyną

ja w swoim ahu slysze podobne chrobotanie nie caly czas co prawda jak sie pobor pradu zwiekszal lub zmniejszal najbardziej zauwazalne bylo to przy wlaczaniu kierunkow albo swiatel stopu przy czym obroty zaczely mi daelikatnie falowac. To wszystko zaczelo sie dziac po wymianie napinacza paska klinowego czyzby jakies niedociagniecie mechanikow przy wymianie U mni enapinacz caly czas &39&39chodzi&39&39 i to chyba normalne z tego co sie tu na forum orientowalem czy moze tlumik drgan jest winny

W poniedziałek wymienię tłumik drgań- więc dam znać czy pomogło bo stary miał delikatnie ścięte zęby pod kątem i na nowym napinaczu cięło pasek.

daj znac daj a i powiedz ile kosztowac moze taki tlumik

AUDI A4 25 tdi AYM automat zmiana na 19 tdi AVF manual - rozpoczęty 01 styczeń 2013 - 2309

a wieć zaczne od początku nabyłem a4 b6 25 tdi 155km z uszkodzonym automatem od kilku lat handluje częściami audi i czasami podejmuje się w okresach słabszego handlu za ratowanie niejeżdżących audic blokując sobie warsztat dłużej niż zawsze zakładam. z rozbitej a4 b6 2004rok wyciągnełem silnik 19 tdi 130KM avf z manualem szeciogiegowym z całym zawieszeniem wiązką i osprzętem czeka

Zobacz Tłumiki do AUDI A4

AUDI A4 B8 Opinie o rozrządzie firmy dayco z ASO - rozpoczęty 10 maj 2013 - 2128

Witam.Koledzy czy zakup wszystkich części rozrządu firmy Dayco w ASO do mojego avf-a to dobry pomysłNigdy nie miałem do czynienia z tą firmą.proszę o opinie.

nie poszarpał - spadał i tylko tyle więc tylko go ponownie zakładaliśmy (albo ja sam w trasie albo mechanik w mojej miejscowości) - sam podziwiam ten pasek za wytrzymałość bo prędzej pękło koło pasowe wału silnika z tłumikiem drgań skrętnych niż on sam (nawet zimą mimo że ciągle spadał). Nie jest to bynajmniej reklama ale jest jeden niuans - ja jeżdżę Golfem IV TDI a nie A4

AUDI A4 Wszystko o silnikach 1.9TDI - rozpoczęty 28 czerwiec 2011 - 1539

Wśród silników wysokoprężnych nie znajdziemy bardziej popularnej jednostki niż 1.9 TDI. Produkowana od 1991 r. wielokrotnie modernizowana znalazła zastosowanie w kilkudziesięciu modelach i co najważniejsze cieszy się dobrą opinią użytkowników. Z perspektywy prawie dwóch dekad można stwierdzić że silnik 1.9 TDI okazał się wielkim sukcesem koncernu Volkswagena. Pierwsza 90-konna wersja

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Jaki nr katalogowy napinacza paska wielorowkowego - rozpoczęty 02 styczeń 2009 - 2112

Witam Mam pytanko dla tych którzy mają dostęp do ETKI a mianowicie chodzi mi o numer katalogowy napinacza paska wielorowkowego. Chyba mam go do wymiany w sklepie powiedzieli mi ze ori kosztuje około 500zł więc pojechałem do mojego mechanika i zadzwonił w kilka miejsc i powiedzieli ze moze znajdą zamiennik za około 160-200zł ale potrzebują nr tej części lub tą własnie część na wzór. W ASO niechcą mi gnojki podć numeru

AWX i AVF do roku 2004 mają wentylator napędzany wiskozą i dwa paski (długi i krótki). Do tego napinacz z tłumikiem hydraulicznym. W 2004 r. wprowadzono wentylatory elektryczne i zlikwidowano wiskozę. Napęd osprzętu jest identyczny jak w 2.0 TDI i realizowany jednym paskiem z napinaczem sprężynowym innego typu jak ten starszy. Tu jest osprzęt na dwóch paskach jeszcze bez paska klimy i

AUDI A4 B5 [A4 B5 1.8T]-Analiza błędów VAG...

Witam po podłaczeniu Vag-a wyskakują błędy Silnik 2 Fault Found 16518 1262 -BŁĄD SPORADYCZNY Skrzynia Biegów 1 Fault Found 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal Ktoś pomoże w interpretacji tych kodów bądz poda linka do jakiejs strony gdzie można interpretować błędy Vag

Sprawdziłem błędy po uruchomieniu silnika i faktycznie błąd przełącznika od pedała chamulca się sam kasuje bo pózniej już go nie ma. A co do strumiennicy to wczesniej już nie miałem katalizatora wogóle bo był wydmuchanypusta pucha-okazało się jak rozebrałem wydech.Przez to też mi głośniej chodził i postanowiłem założyć strumienice.Po tym troche się uciszył ale tłumik końcowy

AUDI A4 B5 [B5 AFB] Który zestaw rozrządu wybrać 2.5 TDI pilne - rozpoczęty 12 luty 2010 - 2237

Witam chciałbym prosić o opinie poradę spostrzeżenia. Własnie kompletuje części do porządnego przeglądu i wymiany rozrządu wszytko już mam poza najważniejszym niestety. Który zestaw byście wybrali czy są jakieś szczególne różnice czy wszystko to jedno i to samo. 1 zestaw rozrządu to - 2 rolki napinające Ruville - 1 rolka prowadząca Ruville - 2 paski rozrządu Contitech ( Continental

AUDI A4 [B6 AVF] Przegrzewanie silnika i brak ogrzewania - rozpoczęty 24 marzec 2009 - 2334

Witam Dopadł mnie taki problem. Otóż dzisiaj sobie smigałem na trasie moją A4 i w pewnym momencie przy wyprzedzaniu samochodu otrzymałem komunikat o wysokiej temp. plynu chłodzącego. Troche sie wystraszyłem i z predkości 140 kmh dałem na luz bo było z gorki i po chwili temperatura wróciła na 90 st. Kontynuowałem swoją jazde dalej przy tej prędkości i po powtórzeniu sie komunikatu

Posłuchaj rozrząd w silniku AVF teoretycznie wymienia się co 120 kkm praktyka warsztatowa wskazuje że lepiej przy ok. 90 kkm. Więc tyłka szkłem nie radzę wycierać w szczególności że jak widać po pompie Szwaby nie przyłożyli się do roboty. Pompa wody w Twoim silniku jest napędzana paskiem rozrządu więc trzeba się do niej dokopać. By to zrobić trzeba zdjąć cały przód potem napęd

AUDI A4 B6 [ALL] Czy w Audi często występują uszkodzenia cylindrów przy dużych przebiegach - rozpoczęty 04 marzec 2009 - 1103

Witam.Oddaję do warsztatu moje audi A4 1.6l w celu wymiany pierścieni tłokowych.Proszę o poradę czy należało by wykonać również tulejowa nie lub szlif.Czy w silnikach tej klasy możliwe jest zajechanie cylindrówPrzebieg 180000km (pije olej) uszczelniacze głowica i zawory po remoncie.Jeden stary mechanik powiedział mi że w tych autkach wszystko jest super dopracowane i że zastosowane

podejrzewam ze silnik Kolegi Krystiana bedzie sie mieścił w tych tolerancjach silniki VAG to trwałe i solidne konstrukcje kilka tygodni temu robiłem kuzyna silnik 1.8T kompletny remont przebieg 342tkm palił litr oleju na 1000km koszt ok 2200pln w częsciach wszystkie uszczelki pierścienie i panewki wymienione po pomiarach średnicówką okazało sie ze zuzycie tulei jest bardzo niskie pierścienie

AUDI A4 B5 Audi A6 2.5di stuka po odpaleniu oraz błędy 00550 i 01318 - rozpoczęty 06 luty 2013 - 2119

Witam Kumpel ma audi A6 2.5 tdi. Po odpaleniu silnika pojawia sie głośne stukania. Z vaga odczytano następujące błedy Control Module Part Number 4B0 907 401 H Component andor Version 25l4VT EDC G00SG D33 Software Coding 01002 Work Shop Code WSC 25348 2 Faults Found 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications Co to może być

Simon widze że tobie trafiła się ta gorsza wersja wypadnecia krzywki niestety. wampir po co zciągać głowice można szczelność sprawdzic sprawdzając stopień sprężania cylindrów. komplet naprawczy dźwigienek tylko i wyłącznie INA bo jest kuty.uszczelniacze wałków Elring odma do wymiany na nowy typ i tak jak juz mówiłem zaworki zwrotne. poskładac wszystko do kupy na znaki i próbowac

AUDI A4 B5 [a4 B5 2.6] co to takiego...

walcz z moje niunia od roku....zamulaszarpie silnikiemna zimnym strzrela w tlumik. wymienilem caly silnik wraz z osprzetem....to samokat wyciety zero bledow na vag. pozostal komp. i taki tajemniczy modul na obudowie filtra powietrza czy ktos wie co to i do czego sluzy z gory dzieki

AUDI A4 Brak mocy - prośba o analize - rozpoczęty 07 sierpień 2013 - 2323

Witam Dzisiaj miałem sytuację która mnie dość zaniepokoiła. Wybrałem się w trasę i wszystko było ok w pierwszą stronę w drodze powrotnej nagle auto straciło moc - obojętnie jaki bieg do 2tys obrotów ledwo ciągnął (gaz w podłodze) powyżej 2tys nagle dostawał mocy (tak jakby włączała się turbosprężarka) dało się jeździć ale tylko na wysokich obrotach. - w połowie drogi

Dziś zdążyłem tylko sczytać błędy z silnika i był jeden 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masyprzerwa brak osprzętunie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY. Na jutro jestem umówiony na dalszą diagnostykę - logi (od razu wrzuce tutaj). Dziś ponownie spod pracy (samochód stał 8h) na początku wszystko było ok ale po rozgrzaniu silnika i przejechaniu kilku

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Prośba o ocenę logów - rozpoczęty 16 maj 2011 - 1407

Witam Dzisiaj pierwszy raz robilem logi wiec jak cos nie wyszlo poprawcie mnie Pare dni temu wywalilem kata i wsadzilem zamiennik z tlumikiem przelotowym. Przed logami sprawdzilem czy sa bledy wyskoczyl taki VAG-COM Version Release 409.1-S Control Module Part Number 038 906 018 FD Component andor Version 19l R4 EDC 0200SG 2137 Software Coding 00002 Work Shop Code WSC 06325 1 Fault Found 17664 - Engine

AUDI A4 [INNE] Buczenie silnika 1Z w przedziale 1900-2200obr - rozpoczęty 06 październik 2010 - 0655

A pacjent to audi B4 Problem jest następujący przy jeździe na 4 lub 5 biegu przy obrotach podanych wyżej auto podczas przyspieszania silnika zaczyna strasznie buczećjak by w tym przedziale obrotów ciągneło za sobą przyczepkę.Najczęściej jest to odczuwalne podczas maksymalnego obciążenia np 4 osoby i próba wyprzedzenia auta. To że buczy pod obciążeniem to mogę wyeliminować bo przeciągnę

To nie są objawy związane z tłumikiemsilnik zachowuje się tak jak by w tym przedziale jechał pod góręcoś jak by brakowało mu powietrzabo kończy się całe buczenie jak turbo zaczyna pompowaćnie mam teraz zbytnio czasubo wyczyścił bym cały dolotale mój brat ma avantaidentyko silnik i osprzęt i u niego tego irytującego dzwięku nie ma.

AUDI A4 B6 [ALL B6] Rozrząd w ASO czy nie - rozpoczęty 05 sierpień 2009 - 0533

WItamprzymierzam sie do zmiany rozrządu zastanawiam sie czy jechac do ASO i zamówić komnpletny rozrząd z pomopą czy poszukac jakis zestawik w internecie typu COntinental i ReuvilleDoradzcie mi pozdrawiam

Co do 2.5 V6 AKE orientowałem się bo mnie czeka niedługo wymiana. Jakby kogoś to interesowało to za -pasek rozrządu Conti -pasek pompy wtryskowej Conti -napinacz paska rozrządu INA -napinacz paska pompy wtr. INA -rolka prowadząca INA -ramię napinacza INA -tłumik drgań paska INA -pompa wody z uszczelką SKF -pasek alternatora Conti -pasek klimy Conti -rolki pasków osprzętu ( 4 sztuki) -termostat

[quote nameCyRoL ] Co do 2.5 V6 AKE orientowałem się bo mnie czeka niedługo wymiana. Jakby kogoś to interesowało to za -pasek rozrządu Conti -pasek pompy wtryskowej Conti -napinacz paska rozrządu INA -napinacz paska pompy wtr. INA -rolka prowadząca INA -ramię napinacza INA -tłumik drgań paska INA -pompa wody z uszczelką SKF -pasek alternatora Conti -pasek klimy Conti -rolki pasków osprzętu

AUDI Polecane Warsztaty Samochodowe

Jako że temat pojawia się bardzo często oraz na prośbę jednego z użyszkodników (Migels idea )przyklejam temat w którym możecie polecać warsztaty w których dokonujecie technicznych napraw w swoich Niuniach. Aby łatwiej było znaleść interesujący nas warsztat proponuję zacząć swoją wypowiedz od miejscowości w której znajduje się warsztat a potem nazwa opis i jakie naprawy można
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi