Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
z tego co pamiętam to w misce olejowej .Jutro dokładnie mogę sprawdzic
Dzieki kolego Masz racje pozdrawiam.
zacznij od wymiany czujnika wymiana zajmie 10 minut. koszt 40 zl.
THX&39s za reakcję masz może możliwość podania numeru części tego czujnika
po co kupisz go w ASO. podasz u nich nr VIN i wg niego otrzymasz wlasciwy.
Kurde mam nadzieję że pomoże bo po numerach podanych przez vaga sterowników widzę że ich cena to chore pieniądze [br] Dopisany 12 Styczeń 2010 1922
kolego spalanie chwilowe i średnie mam OK. Kwestia jest tylko w tym ze czujniki nie chcą pokazać poziomu 0 litrów
kolego teoretycznie tak ale w praktyce czujnik poziomu paliwa do element ze skalą po której porusza sie taki grebyk i to na tej podstawie jest okreslana ilość paliwa w zbiorniku. Sam już jestem głupi w tym temacie i nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem
Kanal dopasowania 29 audi A4 2001 Zestaw wskaźników opis kanałów dopasowania Ten dokument służy jako informacja dodatkowa do odczytanych lub wprowadzonych (w czasie ręcznego kodowania) kanałów dopasowania które są niezbędne w przypadku wymiany zestawu wskaźników. Odczytane dane (kod lub kanały dopasowania) podawane są w postaci zgłoszenia i można je wydrukować jeżeli przy wczytywaniu
kolego czyli powniennem zrobic to w ten sposób że wyjeździć paliwo do totalnego ZERA (aż samochód zgaśnie) i wtedy za pomocą zmian Oporności czujników w adaptacji doprowadzić aż wskaźniki VAG odczyta z czujnika poziom 0 litrów dobrze rozumiem
Faktem jest ze komunikat adjusting invalid adjusting not possible w kanale 001 oznacza ze czujnik jest poza zakresem. Nie sprawdzilem tego w blokach ale pewnie tak jest. Sprawdze to jeszcze zeby wiedziec ktory czujnik jest poza zakresem. Znalazlem opis kolegi Kreda [B6 AVJ] Instalacja czujnika poziomu spryskiwacza - Układ Elektryczny - audi A4 Klub Polska Sprawdze to wszystko i dam znac.[br] Dopisany 09 Wrzesień 2011 0827
czujnik poziomu oleju znajduje się w dolnej części miski olejowej.Możliwe że jest do wymiany .
witami jak bomba220 czy to był czujnik poziomu oleju czy wymiana pomogła. Ja mam to samo jechałem ostatnio 1200km i co jakiś czas tak ok 150-200km włączał się czujnik poziomu oleju na początku nie sprawdzałem tylko dolałem ok 0.5 litra oleju w 3 ratach a czujnik znowu się zapalał po przejechaniu ok 150km później już nie dolewałem tylko odczekałem ok 10min żeby olej spłynął sprawdziłem
Witam To normalne ze silnik podczas pracy zaciąga dużą częśc oleju w góre i go na bagnecie nie ma. Wiem ze kiedyś w 1.9 TDI jak sie zapalała sygnalizacja ze mało oleju to sie robiło reset czujnika odcinając na 5s aku. (Wiem ze otwarcie maski powodowało tez ze kontrolka gasała). I na nowo sie czujnik zerował i było ok. Nie mam zielonego poj czy teraz tez sie tak robi ale u Ciebie problem tkwi ewidentnie w czujniku. Pozdro ZC
Dzięki za odpowiedź. Otwarcie maski jednak nie załatwia sprawy.Nie sprawdzałem jeszcze odłączenia akumulatora.Dodam tylko że żółta kontrolka zapala się dopiero po osiągnięciu przez silnik właściwej temperatury tj. 90 stopni.Umówiony jestem do bosch serwis na poniedziałek.Przez tel. poinformowano mnie że jeżeli to czujnik to ok 270 zł (sama część).Równie dobrze może być coś
Dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy.Obawiam się jednak iż koledzy którzy sugerują bezwarunkowe zaufanie czujnikowi i pojawianiu się żółtej kontrolki poziomu oleju nie do końca mają rację.Gdyby poziom oleju faktycznie był za niski to po restarcie czujnika (zwracam honor koledze Zimny Chirurg 2 w poprzednim poście napisałem że u mnie ten sposób nie działa-nie miałem racji - aby
U mnie kontrolka pokazuje niski stan gdy na bagnecie jest w połowie zakresu i tak jak inni dolewam 0.5l i jeżdżę dalej. Na początku też mnie dziwiło że na bagnecie jest ok a czujnik już sygnalizuje niski poziom oleju. Ale ten typ tak ma. Taką dolewkę robię raz na 15kkm.
czujnik poziomu paliwa jest w baku przy tym kołnierzu przez który zagląda się do baku. Jeśli dostaniesz się przez bagażnik do tego okienka pod czarną klapką przykręconą 3 wkrętami a następnie odepniesz przewody paliwowe i odkręcisz dużą plastikową nakrętkę na kołnierzu a potem wyciągniesz wkład to musisz zobaczyć pompę paliwa i czujnik poziomu paliwa. Pomocna jest latarka przy zaglądaniu do baku ale nie próbujcie pomagać sobie zapałkami twisted razz
nie wiem dokaldnie jak jest w A4 ale w B4 byl taki myk jezeli chodzi o wskaznik poziomu paliwa ze bylo przynim pokretlo i mozna bylo przesuwac wskazowke wystarczylo zatankowac do pelna i ustawic wskazowke na pelen zakres i wszystko pozniej wskazywalo poprawnie a druga sprawa to jak jakis miernik elektryczny i sprawdz te czujniki poziomu jaka jest rezystancje dla poszczegolnego polozenia
System działa na zasadzie porównania wskazań potencjometrów z czujników z przodu i tyłu wg. mojego złego doświadczenia czujnik poziomu xenonów nie stwarza problemów do obniżenia przodu do - 65 mm od serii i 90 mm z tyłu przy max bezpiecznym obniżeniu tj. -65 przód-65 mm tył czujniki wskazują przód 3 mmtył 8 mm i czujniki się nie uszkadzają zejście poniżej tej wartości w 99%
To już jestem bliżej wykrycia usterki.Może ten olej który był wcześniej skleił czujnik poziomu płynu.Nagrzewnice musiałem przepychać pod ciśnieniem wody bo tyle tam było tego oleju.Dzięki
Odłącz wtyczkę od czujnika poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym (nie pamiętam tylko czy jak poziom płynu jest O.K. to kabelki są zwierane przez czujnik czy rozwarte) jak coolant nie zgaśnie to zewrzyj kawałkiem przewodu kabelki we wtyczce i jak też nie zgaśnie to przyczyna leży gdzie indziej. Jak w którymś z tych dwóch przypadków zgaśnie to a stówe czujnik .
Też by zgasło gdybyś tylko otworzył maskę Poza tym myślę że będziesz w przyszłości miał do wymiany ten czujnik od poziomu Chyba szwankuje to częsta przypadłość
w b7 tez sie da przez lampę
w b7 1.9 tdi wyjęcie lampy raczej nic nie da przeszkadza intercooler i tak się dostałem do zbiorniczka i wymieniłem czujnik na oryginalny w ciepłym garażu wszystko działało ale po kilku godzinach na mrozie ponownie zapala mi się kontrolka płynu spryskiwaczy i tak w kólko co to może być
Wymiana czujnika w misce
A sorki czujnik też wymieniony
kolego miałem taki sam problem tylko nie mam pdf u mnie było tak zmieniłem olej i po jakis 2 dniach zapalil sie czujnik a dokładnie sensor oli musiw co jest sprawdzam stan wszytko oki wiec co padł czujnik zlalem olej odkreciłem czujnik umylem go w bęzie i zalozyłem chodzil kilka dni i znowu to samo wiec wiedzilem ze padł zamowiłem na allegro uzywke ktora okazala sie taka sam huj..wa co miałem
Proponuję odwiedzić kogoś kto wyłączy Ci system pomiaru ciśnienia w kołach lub sam poszperaj w książce obsługi samochodu. Można samemu ten system wyłączyć z poziomu MMI. Najlepiej dla Ciebie byłoby założyc takie czujniki w koła. Po to to wymyślili żeby było bezpieczniej. Można takie czujniki używane kupić na allegro(koszt ok 100złszt) Zapłaciłeś za system a teraz z niego nie korzystasz
Nie mam spryskiwaczy. Jak robiłem przegląd to też nie zauważyłem czujników poziomu. A jeśli chodzi o same ksenony no to wszystko fabryczne.[br] Dopisany 08 Wrzesień 2011 1051
Dokładnie ustawianie poziomu natężenia dźwięku ustawiasz w 76 - Park Assist Adaptacja Kanał 001. Oby to był HEX-CAN
należy zacząć od diagnozy. uszkodzony może być chociażby czujnik ciśnienia oleju bądź wiązka wokół niego... naprawę należy zacząć od wizyty w warsztacie zajmującym się TDI [który wie co to PD] - broń Boże w ASO... jeżeli tego nie wiesz to nie ma miejsca w którym jest mniej wiedzy aniżeli ASO.
audi A4 2001 Zestaw wskaźników opis kanałów dopasowania Ten dokument służy jako informacja dodatkowa do odczytanych lub wprowadzonych (w czasie ręcznego kodowania) kanałów dopasowania które są niezbędne w przypadku wymiany zestawu wskaźników. Odczytane dane (kod lub kanały dopasowania) podawane są w postaci zgłoszenia i można je wydrukować jeżeli przy wczytywaniu danych do nowego
Kolego tomi1973. Tak jak zostało wspomniane. W audi A4 B7 jest czujnik poziomu oleju w misie i pokazuje komendy na żółto (ostrzegawcze). Silniki 2.0 TDI mają fabrycznie małą pojemność oleju w silniku (ok 38L) i wystarczy iż ubędzie nawet 100ml od ilości zalecanej i juz będzie piszczał. Ja miałem podobnie i też co jakiś czas pokazywała się żółta kontrolka. Okazało się przy wymianie
Pytasz o B7 czy B5 bo w opisie masz B5 a w tytule B7 Jeżeli b7 to sprawdź czy masz w ogóle czujnik poziomu płynu w zbiorniczku spryskiwaczy i czy jest podłączona wtyczka. Może ktoś dokładał pełny Fis i nie dołożył czujnika poziomu płynu Tu masz opisane gdzie jest czujnik httpa4-klub.plau...nego-fis-16394
dowiedziałem sie od uzytkownika forum ze nowy 360zł chyba pojde na używke) czujnik poziomu OLEJU audi A4 B7 2.0 TURBO 2006R (2889765320) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. chyba to tak wygląda tylko ze to do benziny
Witam W związku z tym iż od ponad pół roku borykam się z technicznymi usterkami silnika BPW 2.0 TDI 140 KM DPF (filtr cząsteczek stałych) i nieustającym problemem dymienia w mojej audi chciałbym się podzielić moimi doświadczeniami. Być może się to komuś przyda i może ktoś doradzi gdy miał taki sam problem ponieważ ponad 6 m-cy jeżdżę po mechanikach i wydałem sporo kasy a problem