części samochodowe nanodatex

audi a3 zbiornik wyrównawczy

Samochody związane z zapytaniem audi a3 zbiornik wyrównawczy

Pytania i odpowiedzi: audi a3 zbiornik wyrównawczy

AUDI A3 II 8P Kilka wycieków - co sądzicie na ten temat

Witam Ostatnio udało się podnieść auto i z ciekawości odkręciłem pokrywę pod silnikiem. Udało się dzięki temu zlokalizować kilka "mokrych miejsc". Co sądzicie o ich istotności czyli czy jest się czym przejmować 1. 2. 3. 4. 5. 6. Był jeszcze wyciek z rury dolotu do chłodnicy powietrza doładowanego ale już do uszczelniłem poprzez wymianę uszczelki. 7.

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem audi A3 19 tdi 110 KM z 2000 r. (po liftingu). Samochód kupiłem w lipcu 2009 r. Odkąd go kupiłem ubywa mi płynu z chłodnicy. Dzieje się tak tylko w miesiącach letnich przy wyższej temperaturze powietrza przy dłuższych trasach. Problem wydawał się być niewielki więc zacząłem od zmiany nakrętki przy zbiorniku wyrównawczym nie pomogło. Później

AUDI A3 I 8L zbiornik cieczy chłodzącej - problem

Witam Opis problemu od jakiegoś czasu co jakiś czas zaczęło ubywać płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym ( co mniej więcej miesiąc stan płynu obniżał się z max do troszeczkę poniżej minimum ) od niedawna również zaczęła po przekręceniu kluczyka w stacyjce lub po przejechaniu paru km świecić ikona płynu chłodzącego na stacyjce pomimo że płyn w zbiorniku jest uzupełniony

Zobacz Zbiorniki wyrównawcze płynu chłodzącego do AUDI A3

AUDI A3 I 8L [A3 8L 1.9TDI ASV] Ubytki płynu chłodniczego

WitamWymieniany miałem rozrząd pod koniec ubiegłego roku i od tamtego czasu zacząłem zauważać spore ubytki płynu chłodniczego. Przedtem jeśli takowe były to nie zauważałem. Teraz ubytki są minimalne gdy jeżdżę po mieście natomiast ostatnio jadąc autostradą zatrzymywałem się 2 razy - tak powiedzmy co 50km - akurat było to spowodowane niemowlakiem na pokładzie a nie problemem

AUDI A3 I 8L Wyciek Plynu Chlodniczego

Witam mam mały problem conajmniej 1 raz w tygodniu musze dolewac płyn chłodniczy bo cały czas ubywa moze miał ktos tez taki problem prosze o pomoc

tak jak kolega sugeruje mi jak padla pompa grzal sie wylewalo przez zbiornik wyrownawczy i dodatkowo nie mialem cieplego powietrza tobie dmucha cieple powietrza jesli tak to raczej nie pompa wody jesli tez nie masz ciepego powietrza to na (999%) pompa

Witam. U mnie jest tak.Autko po wymianie rozrządupompy i płynów.Brak paliwa w zbiorniku wyrównawczymkorek wlewu oleju czystynie kopci na białomoc jestnie muli.Po przejechaniu 5km poziom płynu spadł z poziomu max.do krytycznego min.i zapaliła się kontrolka.Dolałem płynu i sytuacja się powtórzyła.O co chodzijak to zdiagnozować.Dodam że przedtem miewałem dolewki płynu i myślałem że to uszczelka bądź głowica ale teraz to już sam nie wiem.Pomocy

Witam wszystkich może temat się powtarza ale nie znalazłem w innych odpowiedzi więc liczę na wyrozumiałość i pomoc... Posiadam A3 99 1.6 Benzyna Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodniczy obecnie ok. 075 l na 3-4 tyg. Byłem u mechanika przyrządem do sprawdzania obecności spalin w zbiorniku wyrównawczym zdiagnozowano winę uszczelki ponieważ nie widać żadnych wycieków zewnętrznych.

AUDI A3 I 8L Uciekajacy plyn ze zbiorniczka wyrownawczego

Witam wiem ze ten temat albo moze bardziej podobny pojawial sie juz na forum wszystkie przeczytalem ale nie ma tego co ja mam. A wiec chodzi o to ze od kupna samochodu czyli jakies pol roku juz tylko podczas jazdy na maksa np na autstradzie jadac non stop tak od 140 do 180 albo na trasie jak non stop cisne po 140 130 to po jakism czasie albo badz dopiero jak dojezdzam do domu wlacza mi sie lampka

Zamieszczone przez djozkow stwierdzili tak tylko dlatego ze jak samochod zagrzali do 90 stopni i przyciskali na przewody od powiedzieli ze cisnienie duze i to uszczelka ale cos mi sie niechce w to wierzyc do konca i szukam odpowiedzi gdzie indziej fajny mechanik a tak na poważnie postaw samochód pod domem w garażu albo najlepiej na kanale sciągnij osłone pod silnikiem (to naprawde 5 minut

Jeszcze 3 pytania 1. głowica na łaczeniu z blokiem jest sucha 2. czy chłodnica jest cała nie ma na niej śladów wycieku 3. czy zbiornik wyrównawczy jest cały nie ma pęknięć ad1. wlasnie patrzylem i nic tam nie widac ad2. czy jest cala to nie wiem nie widac zaslaniaja mi wiatraki a nie mialem czasd w tej chwili to rozebrac ad3. ostanio jak robilem rozrzad to poprosilem go zeby mi spojrzal

Witam Podepnę się pod temat - chociaż już leciwy ale najbliższy mojemu przypadkowi z opisów. Wymieniany miałem rozrząd pod koniec ubiegłego roku i od tamtego czasu zacząłem zauważać spore ubytki płynu chłodniczego. Ubytki są minimalne gdy jeżdżę po mieście natomiast ostatnio jadąc autostradą zatrzymywałem się 2 razy - tak powiedzmy co 50km - akurat było to spowodowane niemowlakiem

AUDI [a3 sportback 2.0 tdi bkd] zbiornik płynu wspomagania

Witam serdecznie.Gdzie w podanym aucie znajduje się zbiornik wyrównawczy płynu z układu wspomagania kierownicy . Z lewej strony jest tylko zbiornik od płynu chłodzącego i wlew do zbiornika od spryskiwaczy a wspomnianego zbiornika od wspomagania nie widzę.Z góry dziękuje za pomoc.

AUDI A3 I 8L czerwona alarm temperatury silnika

Potrzebuje podpowiedzi chodzi o zapalanie się raz na jakis czas ( co 5-10 odpaleń silnika) na VIS kontrolka i straszny pisk temp. silnika po wyłączeniu i ponownym włączniu silnika problem znika nie slysze żadnych dziwnych dźwięków podczas jazdy temperatura nie podskakuje zatrzymuję się grzecznie na 90C więc czym moze byc spowodowany ten problem z gory dzieki za pomoc. yannis007

Witam też mam identyczny problem raz na kilka odpaleń silnika (głownie po nocy) włącza mi się czerwony alarm o temperaturze silnika i po chwili gaśnie. Stan płynu mam prawie na max. Moruso napisałeś żeby przeczyścić czujnik miałeś na myśli ten co jest w zbiorniku wyrównawczym Pozdro

Ostatnio przy odpaleniu silnika po dłuższym postoju zapala mi się kontrolka poziomu płynu chłodniczego po mimo że poziom jest OK. Problem jest z czujnikiem który znajduje się w zbiorniku wyrównawczym. Musze wysiąść popukać w zbiorniczek i kontrolka gaśnie. Mam pytanie Czy może mi ktoś powiedzieć na jakiej zasadzie działa ten czujnik Czy jest to jakiś pływak który po uniesieniu

Dzięki za radę Właśnie się przyjrzałem - to rzeczywiście dwie elektrody z drutu. Myślałem że ten czujnik jest bardziej skomplikowany i że czeka mnie wymiana zbiorniczka. Ale jeśli tak to nie ma sensu W jaki sposób czyściłeś Wystarczy wytarcie szmatką czy trzeba użyć jakiegoś materiału ściernego lub ostrego narzędzia Nie chciałbym zanieczyścić płynu jakimiś paprochami...

Co do tematu tych "drucików" w zbiorniku wyrównawczym cieczy chłodzącej rozbieraliście cały ten zbiornik i czyściliście czy tak po otwarciu wlewu tylko Całe je wyczyścić czy tylko część zanurzoną w płynie

AUDI A3 I 8L Temperatura cieczy - płynu

na zegrach pokazuje prawidłowo 90C a jaka maksymalna wartość powinna być może być przy założeniu że wszystko jest ok na vagu

nic nie wskazuje na uszczelke pod glowicanie masz klopotu z ogrzewaniemw zbiorniku wyrownawczym nie masz "bulgotania" duzego cisnienia po odkreceniu korka(zreszta nie pisales o tym).jak wyglada sprawa termostatunie otworzy sie to nie bedzie przeplywu cieplej cieczy przez chlodnice i wentylator nie ruszy

Witam ponownie problem z temperaturą prawie rozwikłany lecz nie do końca. Czujnik 4 pinowy zielony wymieniony wiatrak duzy był zatarty wymieniony temperatura na zegarach 90 stopni na klimatroniku na 49 kanale w czasie jazdy nawet 114 stopni na vagu równiez 114 czy to normalne wiatrak się nie kręci przy tej temperaturze ani mały ani duży po włączeniu klimy oba startują i się kręcą ale

Zamieszczone przez wojtek19xx Witam ponownie problem z temperaturą prawie rozwikłany lecz nie do końca. Czujnik 4 pinowy zielony wymieniony wiatrak duzy był zatarty wymieniony temperatura na zegarach 90 stopni na klimatroniku na 49 kanale w czasie jazdy nawet 114 stopni na vagu równiez 114 czy to normalne wiatrak się nie kręci przy tej temperaturze ani mały ani duży po włączeniu klimy

witam jestem nowy tutaj od razu powiem że mało znam się na samochodach od niedawna mam audi a3 z 99r. 1.6 benzyna i mam taki problem zapala mi się kontrolka temperatury płynu chłodniczego mimo tego że temperatura na wskazniku się nie podnosi tzn. cały czas jest 90 stopni płyn w zbiorniku wyrównawczym jest przed max. odkąd go mam 2 miesiące pierwszy raz mi się to zdarzyło wczoraj gdzieś wyczytałem że to któryś czujnik może być popsuty czy to prawda proszę kogoś o rade

AUDI A3 I 8L Temperatura cieczy - płynu

na zegrach pokazuje prawidłowo 90C a jaka maksymalna wartość powinna być może być przy założeniu że wszystko jest ok na vagu

nic nie wskazuje na uszczelke pod glowicanie masz klopotu z ogrzewaniemw zbiorniku wyrownawczym nie masz "bulgotania" duzego cisnienia po odkreceniu korka(zreszta nie pisales o tym).jak wyglada sprawa termostatunie otworzy sie to nie bedzie przeplywu cieplej cieczy przez chlodnice i wentylator nie ruszy

Witam ponownie problem z temperaturą prawie rozwikłany lecz nie do końca. Czujnik 4 pinowy zielony wymieniony wiatrak duzy był zatarty wymieniony temperatura na zegarach 90 stopni na klimatroniku na 49 kanale w czasie jazdy nawet 114 stopni na vagu równiez 114 czy to normalne wiatrak się nie kręci przy tej temperaturze ani mały ani duży po włączeniu klimy oba startują i się kręcą ale

Zamieszczone przez wojtek19xx Witam ponownie problem z temperaturą prawie rozwikłany lecz nie do końca. Czujnik 4 pinowy zielony wymieniony wiatrak duzy był zatarty wymieniony temperatura na zegarach 90 stopni na klimatroniku na 49 kanale w czasie jazdy nawet 114 stopni na vagu równiez 114 czy to normalne wiatrak się nie kręci przy tej temperaturze ani mały ani duży po włączeniu klimy

witam jestem nowy tutaj od razu powiem że mało znam się na samochodach od niedawna mam audi a3 z 99r. 1.6 benzyna i mam taki problem zapala mi się kontrolka temperatury płynu chłodniczego mimo tego że temperatura na wskazniku się nie podnosi tzn. cały czas jest 90 stopni płyn w zbiorniku wyrównawczym jest przed max. odkąd go mam 2 miesiące pierwszy raz mi się to zdarzyło wczoraj gdzieś wyczytałem że to któryś czujnik może być popsuty czy to prawda proszę kogoś o rade

AUDI A3 I 8L [8L] Pytanie o termostat i ...

Witam Po przeczytaniu kilku tematów na temat termostatu wiem na 99% że to właśnie termostat mam do wymiany( autko utrzymuje minimalną temperature dopiero po dłuższej jeździe przy staniu w korkach rośnie do 90 i podczas dalszej jazdy spada). Jeśli jednak może to być cosik innego prosze o odpowiedz. I mam pytanko czy zna ktoś warsztat w Szczecinie w którym mógłbym go wymienic i gdzie moge kupic a może jest ktoś kto podjołby sie wymiany(oczywiscie zapłace) pozdro

Nie chcę zakładać nowego posta więc tutaj zapytam Czy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego jest ciśnienie Jak odłączałem wężyk wchodzący do tego zbiornika to dmuchneło powietrzem i to mocno. Tak jak by ciśnienie było w nim. Dodam że silnik był zimny.

Zamieszczone przez matrixP wlasnie oto chodzi ze nie ma wycieku. Kolo zaworka sucho kolo krocca tez sucho jak demontowalem to odkrecilem krociec wraz z rura i termostat ostal w silniku nastepnie go wyjalem wlozylem nowy zlozylem usczelke( zapomnialem posmarowac ja lekko plynem i nalozylem krociec - skrecilem wszystko i na zewnatrz nie ma zadnych wycieckow. Juz glupieje bo nie wiem co to moze byc

Zamieszczone przez kadlubek Jesli bialy dym z wydechu i tlusta maz w zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego to chyba poszla uszczelka pod glowica ... zbiornik w srodku idealnie czysty. Dymu tez nie widac - - - Aktualizacja postu - - - Ale nie mogla pojsc uszczelka idealnie po tym jak zmienilem termostat..

AUDI A3 I 8L [8L] Pytanie o termostat i ...

Witam Po przeczytaniu kilku tematów na temat termostatu wiem na 99% że to właśnie termostat mam do wymiany( autko utrzymuje minimalną temperature dopiero po dłuższej jeździe przy staniu w korkach rośnie do 90 i podczas dalszej jazdy spada). Jeśli jednak może to być cosik innego prosze o odpowiedz. I mam pytanko czy zna ktoś warsztat w Szczecinie w którym mógłbym go wymienic i gdzie moge kupic a może jest ktoś kto podjołby sie wymiany(oczywiscie zapłace) pozdro

Nie chcę zakładać nowego posta więc tutaj zapytam Czy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego jest ciśnienie Jak odłączałem wężyk wchodzący do tego zbiornika to dmuchneło powietrzem i to mocno. Tak jak by ciśnienie było w nim. Dodam że silnik był zimny.

Zamieszczone przez matrixP wlasnie oto chodzi ze nie ma wycieku. Kolo zaworka sucho kolo krocca tez sucho jak demontowalem to odkrecilem krociec wraz z rura i termostat ostal w silniku nastepnie go wyjalem wlozylem nowy zlozylem usczelke( zapomnialem posmarowac ja lekko plynem i nalozylem krociec - skrecilem wszystko i na zewnatrz nie ma zadnych wycieckow. Juz glupieje bo nie wiem co to moze byc

Zamieszczone przez kadlubek Jesli bialy dym z wydechu i tlusta maz w zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego to chyba poszla uszczelka pod glowica ... zbiornik w srodku idealnie czysty. Dymu tez nie widac - - - Aktualizacja postu - - - Ale nie mogla pojsc uszczelka idealnie po tym jak zmienilem termostat..

AUDI A3 I 8L Temperatura 100-120stC (silnik 1.6avu)

Witam wszystkich na moim temacie. Mam duży problem z moim A3 1.6 silnik AVU 75kW. Auto z 2001r z instalacją gazową Diego. Samochód po przejechaniu już około 15km zaczyna się gotować. Temperatura na wskaźniku na "blacie" dochodzi do 120stopni i dopóki się nie zatrzymam nie spadnie. Wentylatory załączają się ale zauważyłem że chłodnica potrafi być często wtedy lodowata. Zacząłem

Jasnym i logicznym dla mnie jest że skoro byłaby przerwa w uszczelce i to wpływałoby na zwiększone ciśnienie płynu chłodniczego lub jego brak to tego płynu chłodniczego by ubywało tak czy inaczej. Jest to standardowy objaw uszkodzonej uszczelki. Jeszcze w swoim życiu nie widziałem takiego uszkodzenia które miałoby dziurę a płynu by nie ubywało - różnica ciśnień - chłodziwo około

Heh.. Kolego drogi - zimne luty ale wszystko działa - moim zdaniem g.. jest zdiagnozowane i g.. jest zrobione ale ok ja za to nie płacę Ja w swoim AGNie nie miałem więcej przy silniku jak 99 - 100 stopni przy poprawnie działających czujnikach i chłodzeniu. - test CO2 w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego. W spalinach CO2 zawsze się znajduje. W ASO jak Twój kolega pracuje to na

AUDI A3 I 8L cieknący płyn chłodniczy

witam mam małe ubytki płynu około 250ml na 2000 kmdzisiaj postanowiłem sprawdzić gdzie jest ubytek i znalazłem przy dojściu metalowej rurki z boku przy termostacie... co to za rurka i czy to sie wymienia jakoś

W tym miejscu to może cieknąć z wężyka pod zbiornikiem wyrównawczym przelewu zbiornika wyrównawczego bądź spod uszczelki silniczka spryskiwaczy.

AUDI A3 I 8L pod korkiem wlewu oleju bialo-zolty budyn

Witam-Wiem ze byly poruszane tego typu tematyale nie jestem do konca pewien.Dzis chcialem sprawdzic poziom oleju w swojej zabce i zauwazylem dziwne substancje na bagneciea korek od wlewu paliwa pokryty byl mocno bialo zolta substancjaco mnie strasznie zaniepokoilo.Wyczytalem ze moze byc to cos z uszczelka lub glowicalecz nie jestem pewien.Czeka mnie powrot do polski ok1000km i niewiem jakie to ryzyko.

diagnoza walnietej uszczelki 1. w zbiorniku na plyn chlodzacy sa tluste plamy z oleju 2. znika plyn chlodniczy i olej albo jedno znika a drugie przybywa 3. auto dymi na bialo-niebiesko nawet jak jest nagrzany wydech i dymic nie powinno 4. bialy nalot pod korkiem ktory nie znika po dluzszej jezdzie - wrecz przeciwnie jest go wiecej 5. przy mocno walnietej uszczelce - moze być nawet efekt ze po przegazowaniu

AUDI A3 I 8L przegrzewajacy silnik i brak cieplego powietrza w kabinie

witam mam nadzieje ze mi pomozecie straszna rzecz sie stala z moim malenstwem audi a3 1.8 20V AGN mianowicie 2 dni temu wracajac z wroclawia (dosc szybko) nagle odezwala sie kontrolka temperatury silnika autko zatrzymalem i zgasilem silnik (odcholewalem ja pod dom) i tam mechanik powiedzial ze jest to najprawdopodobniej termostat zacial sie w pozycji zamknietej (wtedy jeszcze mialem cieple powietrze

AUDI A3 I 8L Problem z A3chłodnicawymiana uszczelki pod głowica

Witam Serdecznie Chcialem sie poradzic forumowiczów w sprawie wymiana chłodnicy badz uszczelki pod głowica. Kupiłem niecały miesiac temu A3 od handlarza który sprowadza auta z niemiec. Okazyjna dobra cena. Pod pokrywa korka oleju zaczeła mi sie robic biała maź mam nadzieje ze wynika to tylko z tego ze silnik jest niedogrzany poniewaz jezdze tylko na malych odcinkach. Kiedy kupilem auto bylo

U mnie był taki objaw że jak autko przegoniłem pare km to biło ciśnienie w przewody. Zostawiając samochód na noc rano okrecając korek było nie małe psssst. Co chwile musialem dolewać wody itd. Przy wymianie rozrządu kazałem sprawdzić co i jak z głowicą i okazało się że uszczelka między 2i3 cylindrem była dupnięta i dodatkowo głowica była krzywa. Po planowaniu wymianie uszczelki

AUDI A3 I 8L temperatura wody na 120 st C

Pomocy rosla mi temp wody do 120 st C wiec wymieniony zostal termostat. To nie pomoglo nadal bez zmian wiec wymienili mi chlodnice i tez dupa. Caly czas pokazuje mi 120 st C gdy wlacze ogrzewanie na full to po chwili spada i trzyma 90. Ale nie moge jezdzic caly czas na ogrzewaniu. Weze sa miekkie woda w zbiorniczku sie nie gotuje. Jeszcze pod kompa nie mialem okazji sie podlaczyc ale moze ktos mi doradzic

Masz silnik APF tam temperatura na biegu jałowym bądź niskich obrotach może dojść do 105 (taką temperaturę otwarcia wedle mojej wiedzy powinien mieć termostat). Pytanie - zbiornik wyrównawczy był odkręcony podczas testu Jeśli tak to radził bym go jednak zakręcić... Dodatkowo pojeździj trochę niech samochód na prawdę porządnie się dogrzeje... Dodano Zamieszczone przez

Zamieszczone przez IronFlower Masz silnik APF tam temperatura na biegu jałowym bądź niskich obrotach może dojść do 105 (taką temperaturę otwarcia wedle mojej wiedzy powinien mieć termostat). Pytanie - zbiornik wyrównawczy był odkręcony podczas testu Jeśli tak to radził bym go jednak zakręcić... Dodatkowo pojeździj trochę niech samochód na prawdę porządnie się dogrzeje... Dodano Teraz to jeszcze doczytałem... To co jest w termostacie to nie czujnik a grzałka... Nie można kupić samego wkładu jedynie pełen zestaw wraz z obudową... Dodatkowo jeśli za zamiennik dałeś 180zł to wydaje mi się że w ASO będzie niewiele droższy (relatywnie niewiele)... Wymianiał mi to mechanik i nie wiem jak on to robił natomiast dzwoniłem do swojego poprzedniego mechanika na którym się jeszcze nie zawiodłem (a do niego nie dałem z racji odległości i chyba do niego dam jednak auto) i on powiedział mi coś takiego że ta firma to jest najlepsza i że ze spiłowanymi znaczkami to normalne i mało prawdopodobne że ten termostat jest uszkodzony a powodem może być np podciśnienie czy nadcisnienie juz nie pamiętam a spowodowane to moze być złym odpowietrzeniem układu uszczelka pod głowica (ale wtedy moga byc spaliny w płynie lub po ostygnięciu i odkręceniu korka syknięcie) lub nawet może być winny sam korek w zbiorniczku... jeszcze sprawa tego wskaźnika na zegarach to on powinien pokazywać temp wyzszą niż 90 stopni jeżeli taka jest a niewątpliwie jak wyrzuciło płyn przez zbiorniczek to było conajmnien 110stopni ten sam termostat ze znaczkami vw i audi 260zł w sklepie który jest partnerem aso i może sprzedawać cześci ze znaczkami vw audi

AUDI A3 II 8P [kompendium] Wyciekający płyn z chłodnicy

Witam Posiadam audi A3 z 2004 roku - 2.0 Diesel 140 KM. Od ponad miesiaca mam powazny problem z uciekającym płynem z chłodnicy. Na desce świecił mi się błąd a po podłączeniu do komputera pokazywało "zwarcie wentylatora chłodnicy z masą". Pojechałem do mechanika trzymał mi 2 dni samochód po czym stwierdził ze "jego zdaniem pierdzielniety jest wentylator ale nie bedzie wymieniał

więc tak bylem odebrać auto na weekend zamówiłem zbiorniczek z nowym korkiem i oringiem. w poniedziałek będzie montowany. ogólnie mechanik dodał cos do płynu który powinien zabarwić sie na niebiesko a tak się nie stało więc uszczelka odpada byla robiona próba ciśnieniowa przy której wyszly tylko baboki ze zbiorniczkiem węże nie puchną nie czuc płynu przy odpalaniu auto nie

Zamieszczone przez Milanoo więc tak bylem odebrać auto na weekend zamówiłem zbiorniczek z nowym korkiem i oringiem. w poniedziałek będzie montowany. ogólnie mechanik dodał cos do płynu który powinien zabarwić sie na niebiesko a tak się nie stało więc uszczelka odpada byla robiona próba ciśnieniowa przy której wyszly tylko baboki ze zbiorniczkiem węże nie puchną nie czuc płynu

Witam wiem że o tym jest wiele lecz nie mogę znaleść odpowiedzi na moj temat. A więc w styczniu tego roku wymieniona uszczelka pod głowicą spawanie głowicy w firmie "Piętka" do tego czasu 0 problemów aż do teraz zaczął ginąć delikatnie płyn chłodniczy... dla testu przed trasą 2000km uzupełniłem zbiornik wyrównawczy do danego poziomu i zaznaczyłem markerem stan po przejechaniu

AUDI A3 II 8P [kompendium] Wyciekający płyn z chłodnicy

Witam Posiadam audi A3 z 2004 roku - 2.0 Diesel 140 KM. Od ponad miesiaca mam powazny problem z uciekającym płynem z chłodnicy. Na desce świecił mi się błąd a po podłączeniu do komputera pokazywało "zwarcie wentylatora chłodnicy z masą". Pojechałem do mechanika trzymał mi 2 dni samochód po czym stwierdził ze "jego zdaniem pierdzielniety jest wentylator ale nie bedzie wymieniał

więc tak bylem odebrać auto na weekend zamówiłem zbiorniczek z nowym korkiem i oringiem. w poniedziałek będzie montowany. ogólnie mechanik dodał cos do płynu który powinien zabarwić sie na niebiesko a tak się nie stało więc uszczelka odpada byla robiona próba ciśnieniowa przy której wyszly tylko baboki ze zbiorniczkiem węże nie puchną nie czuc płynu przy odpalaniu auto nie

Zamieszczone przez Milanoo więc tak bylem odebrać auto na weekend zamówiłem zbiorniczek z nowym korkiem i oringiem. w poniedziałek będzie montowany. ogólnie mechanik dodał cos do płynu który powinien zabarwić sie na niebiesko a tak się nie stało więc uszczelka odpada byla robiona próba ciśnieniowa przy której wyszly tylko baboki ze zbiorniczkiem węże nie puchną nie czuc płynu

Witam wiem że o tym jest wiele lecz nie mogę znaleść odpowiedzi na moj temat. A więc w styczniu tego roku wymieniona uszczelka pod głowicą spawanie głowicy w firmie "Piętka" do tego czasu 0 problemów aż do teraz zaczął ginąć delikatnie płyn chłodniczy... dla testu przed trasą 2000km uzupełniłem zbiornik wyrównawczy do danego poziomu i zaznaczyłem markerem stan po przejechaniu

AUDI A3 II 8P komunikat COOLANT

Komunikat czerwony COOLANT pojawia się na chwile po włączeniu silnika gdy temperatura powietrza na zewnątrz jest po niżej 5"C jeśli jest cieplej to nic się nie pojawia. Poziom płynu jest ok.

Możesz mieć zabrudzone (zaśniedziałe) elektrody czujnika płynu w zbiorniku wyrównawczym spróbuj je wyczyścić.

AUDI A3 I 8L Ubywa plyn w ukladzie chlodzenia

Od pewnego czasu zaobserwowalem ze ubywa mi plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym. Sprawdzalem czy gdzies mi przecieka uklad i nie zauwazylem zadnego wycieku ani zadnej plamy pod samochodem. Czy ktos wie co to moze bys i dlaczego tak sie dzieje Czy to moze byc cos zwiazane z uszczelka pod glowica Prosze o jakies porady.

Panowie Śledze linki dotyczace "głowicy pod uszczelką" i mysle ze mam podobny probem tzn. ubywa mi delikatnie płyn w zbiorniku wyrownawczym ale pojawia sie zmetnienie i kożuch takiego kislu tawotu na powierzchni plynu. miesac temu wymienilem plyn na nowy (G12) bo dostalem info ze mogł sie stary zwarzyć. choc przy wymianie plyn byl chodnicy i kanałach silnika w miare klarowny. jaka

AUDI A3 I 8L Wspomaganie kierownicy

Szukałem i nie znalazłem jak spuścić olej ze wspomagania.Bo wlewanie to chyba do zbiornika. I czy przy wymianie oleju są jakieś dodatkowe zabiegi. Dziękuje.

spuszczanie tak jak pisał Feedback ale pamiętaj że na wyłączonym silniku zalewanie płynu tak jak piszesz przez zbiornik wyrównawczy po czym kręcisz kierownicą do oporu w prawo i w lewo (oczywiście na zgaszonym silniku) co chwile dolewając do zbiorniczka jak już przestanie ubywać to czekaj aż przestanie się pienić płyn (odpowietrzy się układ) co jakiś czas kręcąc kierownicą z

AUDI A3 I 8L Dziwne odgłosy z deski rozdzielczej

Witam Niepokoją mnie dziwne odgłosy które dochodzą z deski rozdzielczej. Sprawa wygląda następująco Silnik chodzi jestem na biegu jałowym... Dodaję pulsacyjne gazu i przy puszczeniu dochodzą do mnie dźwięki z deski typu drrr...drrr... Jak mu dodaję gazu i jak już puszczę to słyszę drrr... Każde puszczenie gazu wiążę się z jednym odgłosem drrr... Co to może być Jakieś mocowanie się obluzowało 1.9TDI 90KM 2000r (po lift) Kraj montażu i pochodzenie Niemcy.

Mam Seata Leona ale budowa aut podobna. U mnie występował podobny dźwięk również przy schodzeniu silnika z obrotów. Jak masz klimę to posłuchaj czy ten dźwięk słychać wyraźniej jakby spod schowka przed pasażerem. U mnie tak było i przyczyną były drżące rurki od klimy biegnące w komorze silnika do chłodnicy. Rurki drżą przy silniku ale idą do parownika w nagrzewnicy i dźwięk

AUDI A3 I 8L [8L] Podgrzewanie płynu chłodzącego

Mam pytanie czy wie ktoś przy jakiej tem. załączają się świece do podgrzewania płynu.

Czujnik od ilości płynu chłodzącego jest w zbiorniku wyrównawczym. Podłączona jest do niego wiązka a czujnik to dwa pręciki które moczą się w płynie. pewnie jak jest za mało płynu to obwód się otwiera i zapala kontrolkę. Ale to tylko takie moje przypuszczenie.

AUDI A3 I 8L wymieniać olej czy nie

Pytanie moje jest takie jeżeli ubywa mi olej z silnika. Nie cieknie z niego ani nie kopcipo prostu nikt nie wie co się z nim dzieje. Dolewam go na bieżąco i w ciągu 11 tys dolałem jakieś 4 litry to czy po tym przebiegu mam spuścić ten i wymienić na całkowicie nowy. Czy jak dolewam non stop świeży to nie muszę tego robić. Już sam nie wiem. Jeżeli ma to jakieś znaczenie przebieg 182

Nie zdziwił bym się gdyby nie puszczał nawet dymka Mój motor też jest łapczywy na olej. Obecnie mam 230k przebiegu (realny dla jasności ). Widać co prawda wycieki spod wlewu oleju ale nie wydaje mi się żeby ciekło tam tyle oleju a muszę dolewać jakieś 300g - 400g co mniej więcej 1000 - 1500 km... Auto nie puszcza dosłownie grama dymu. Spaliny mają normalny zapach. zbiornik wyrównawczy

AUDI A3 I 8L problem z plynem chłodniczym

witam wszystkich. mój problem polega na tym że od jakiegoś czasu strasznie połyka mi płyn . po tygodniu zapala mi się kontrolka od wody i znowu muszę dolewać. niepokoi mnie toczego może być to winauszczelkipompy czy czego musze być pewien ponieważ tu gdzi mieszkam to naprawy są bardzo drogie proszę o pomoc

Panowie Śledze linki dotyczace "głowicy pod uszczelką" i mysle ze mam podobny probem tzn. ubywa mi delikatnie płyn w zbiorniku wyrownawczym i pojawia sie zmetnienie i kożuch takiego kislu tawotu na powierzchni plynu. miesac temu wymienilem plyn na nowy (G12) bo dostalem info ze mogł sie stary zwarzyć. choc przy wymianie plyn byl z chodnicy i kanałach silnika w miare klarowny. jaka

AUDI A3 I 8L [8L] Zbyt niska temperatura cieczy chłodzącej

A wiec taka mnie spotkała przygoda że postanowiłem wymienić płyn chłodzący na zimowy no i po zalaniu nowego płynu zimowego na wskaźniku temperatury samochód rozgrzewa się do 80 stopni Celcjusza i dalej nie chce iść a przecież powinno dojść do 90 przed wymianą było wszystko dobrze. Wiec co to się mogło się narobić może ktoś wie

micho_m MARC u nas układ sam się odpowietrza Trzeba włączyć grzanie na max i niech silnik chwilę pochodzi. Potem najwyżej dolać jak brakuje w zbiorniku wyrównawczym. Nawet jeśli byłoby zapowietrzony to by się prędzej grzał niż byłby zimny... MARC a jaki płyn zalałeś teraz Taki sam jak poprzednio był Czy coś innego i w jakich proporcjach z wodą

Przykładowe oferty części samochodowych audi a3 zbiornik wyrównawczy

  • AUDI A3 zbiornik wyrównawczy 1.8 B 1998r INNE - REJOWIEC/WARSZAWA (50.00PLN)
  • AUDI A3 ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY-WYSYŁKA- - Białobrzegi (40.00PLN)
  • Audi A3 zbiornik wyrównawczy 1.9 TDi - Orzech (30.00PLN)
  • AUDI A3 ZBIORNIK WYROWNAWCZY - wejherowo (49.00PLN)
  • AUDI A3 ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY 2.0 TURBO - STRZEGOM (20.00PLN)
  • AUDI A3 zbiornik wyrównawczy 1.8 B 1998r INNE - REJOWIEC/WARSZAWA (50.00PLN)
  • AUDI A3 ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY-WYSYŁKA- - Białobrzegi (40.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi