części samochodowe nanodatex

audi a3 zbiorniczek wyrownawczy

Samochody związane z zapytaniem audi a3 zbiorniczek wyrownawczy

Pytania i odpowiedzi: audi a3 zbiorniczek wyrownawczy

AUDI A3 I 8L Zbyt wysokie ciśnienie cieczy chładzącej 1.9 tdi AHF

Witam od jakiegoś czasu mam problem. Pod koniec zimy zaobserwowałem ubytek cieczy chłodzącej (petrygo). Początkowo bardzo niewielkie około 100ml na 1000km. Z czasem problem zaczął się nasilać. Teraz potrafi mi ubyć nawet do 250ml za jednym razem. Szukałem wycieku. Nic nie znalazłem. Mój mechanik zasugerował mi wymianę korka zbiorniczka wyrównawczego. Po zgaszeniu silnika słychać

AUDI A3 I 8L Problem z A3chłodnicawymiana uszczelki pod głowica

Witam Serdecznie Chcialem sie poradzic forumowiczów w sprawie wymiana chłodnicy badz uszczelki pod głowica. Kupiłem niecały miesiac temu A3 od handlarza który sprowadza auta z niemiec. Okazyjna dobra cena. Pod pokrywa korka oleju zaczeła mi sie robic biała maź mam nadzieje ze wynika to tylko z tego ze silnik jest niedogrzany poniewaz jezdze tylko na malych odcinkach. Kiedy kupilem auto bylo

przelewac zawsze bedzie sie z tego kruccajest to zbiorniczek wyrownawczy i nadmiar cisnienia w ukladzie bedzie wlasnie do niego transportowany i upuszczany.przelewanie sie plynu moze ale nie musi powodowac bulgotanie-nie widzisz ubytkow plynu czy wyciekow to nie ma sie czym przejmowac.co innego gdy bedzie bardzo DUZE cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym.

Zobacz Zbiorniki wyrównawcze płynu chłodzącego do AUDI A3

AUDI A3 II 8P [kompendium] Wyciekający płyn z chłodnicy

Witam Posiadam audi A3 z 2004 roku - 2.0 Diesel 140 KM. Od ponad miesiaca mam powazny problem z uciekającym płynem z chłodnicy. Na desce świecił mi się błąd a po podłączeniu do komputera pokazywało "zwarcie wentylatora chłodnicy z masą". Pojechałem do mechanika trzymał mi 2 dni samochód po czym stwierdził ze "jego zdaniem pierdzielniety jest wentylator ale nie bedzie wymieniał

Klasyczny objaw wydmuchanej uszczelki. Aby to sprawdzić wystarczy przetargać auto na maxa przez chwilkę i jak wywali płyn przez zbiorniczek wyrównawczy to wiadome co nas czeka

Zamieszczone przez Milanoo dla mnie jest to chore i jestem juz wkur.. kupuje 2 letnie auto za 85 000 a takie rzeczy sie dzieją audi srałdi ostatni raz takie auto trzeba było kupic avensis 2.2 177KM w dieslu i bym mial wszystko w d...jak taka wielka firma moze wiedziec ze co chwile padają turbiny jak kaczki i głowice jak kaczki a nic z tego nie robią jeszcze gdyby mi to za darmo zrobili ale

Dzięki Yel0n auto mam własnie u mechanika ale jak to nic nie da to napewno skorzystam z tych adresow mechanik dzwonił mowi ze wyklucza głowice i uszczelke bo dolał jakiegos płynu który powinien sie zabarwić a tak się nei stało.. zrobił probe ciśnieniową i okazało się ze zbiorniczek wyrównawczy troche puszcza na łączeniu.. ale czy to moze byc przyczyną wycieku moim zdaniem nie.. mechanik szuka dalej.. jeszcze raz dzięki

Zamieszczone przez Milanoo Panowiedzisiaj przestałem sie łudzić i koniec mowienia sobie " to nie głowica to nie głowica" z moim obserwacji na forum wynika ze to głowica. znalazlem kilka postów osob które mialy pekniete głowice i objawy jak u mnie dziwi mnie tylko ze równolegle z głowicą poszła chłodnica recyrkulacji spalin i zbiorniczek wyrównawczy płynu. zbiornik jutro

AUDI A3 II 8P [kompendium] Wyciekający płyn z chłodnicy

Witam Posiadam audi A3 z 2004 roku - 2.0 Diesel 140 KM. Od ponad miesiaca mam powazny problem z uciekającym płynem z chłodnicy. Na desce świecił mi się błąd a po podłączeniu do komputera pokazywało "zwarcie wentylatora chłodnicy z masą". Pojechałem do mechanika trzymał mi 2 dni samochód po czym stwierdził ze "jego zdaniem pierdzielniety jest wentylator ale nie bedzie wymieniał

Klasyczny objaw wydmuchanej uszczelki. Aby to sprawdzić wystarczy przetargać auto na maxa przez chwilkę i jak wywali płyn przez zbiorniczek wyrównawczy to wiadome co nas czeka

Zamieszczone przez Milanoo dla mnie jest to chore i jestem juz wkur.. kupuje 2 letnie auto za 85 000 a takie rzeczy sie dzieją audi srałdi ostatni raz takie auto trzeba było kupic avensis 2.2 177KM w dieslu i bym mial wszystko w d...jak taka wielka firma moze wiedziec ze co chwile padają turbiny jak kaczki i głowice jak kaczki a nic z tego nie robią jeszcze gdyby mi to za darmo zrobili ale

Dzięki Yel0n auto mam własnie u mechanika ale jak to nic nie da to napewno skorzystam z tych adresow mechanik dzwonił mowi ze wyklucza głowice i uszczelke bo dolał jakiegos płynu który powinien sie zabarwić a tak się nei stało.. zrobił probe ciśnieniową i okazało się ze zbiorniczek wyrównawczy troche puszcza na łączeniu.. ale czy to moze byc przyczyną wycieku moim zdaniem nie.. mechanik szuka dalej.. jeszcze raz dzięki

Zamieszczone przez Milanoo Panowiedzisiaj przestałem sie łudzić i koniec mowienia sobie " to nie głowica to nie głowica" z moim obserwacji na forum wynika ze to głowica. znalazlem kilka postów osob które mialy pekniete głowice i objawy jak u mnie dziwi mnie tylko ze równolegle z głowicą poszła chłodnica recyrkulacji spalin i zbiorniczek wyrównawczy płynu. zbiornik jutro

AUDI A3 I 8L uszczelka pod głowicą

witam. ostatnio byłem u mechanika bo zauważyłem wyciek oleju. stwierdził że to spod uszczelki pod głowicą. mam pytanie co przy okazji jeszcze wymienić jaki jest mniej więcej koszta wymiany uszczelki

Witam. Mam następujący problem ubywa mi płynu chłodniczego przez zbiorniczek wyrównawczy tzn. od spodu..... nie jest to żadne uszkodzenie pewnie jakiś kanalik odpowietrzający. Ubytki są dość spore. Oleju nie ubywa nie ma go tez w zbiorniczku wyrównawczym. pod korkiem ani śladu majonezu"" Jak przegonie auto dość mocno albo jadĘ pod górę to temperatura przekracza 90 stopni ale wraca szybko do normy. Czy powyższe objawy mogą wskazywać na uszczelkę pod głowicą

AUDI A3 I 8L A3 1.9 TDI ASZ grzeje się. Jakie rady

A wiec jakis czas temu zakupilem A3 1.9TDI ASZ (130KM) 2001r. po lifcie. Proszę nie piszcie że już były takie tematy przeczytałem wszystkie są podobne nie takie same i nie rozwiązują mojego problemu 3miesiasce temu jadąc 180kmh coś mi piknęło patrze zagrzał się. Stanąłem na poboczu otwieram maskę wentylatory nie chodzą... pojechałem do mojego elektryka zmostkowal wentylatory były

Jedyny błąd jaki pokazywał VAG to że się czujnik temp. odłącza czasami (elektryk powiedział że nic z tym się nie da zrobić a to i tak w niczym nie przeszkadza) Czasem widać że wskaźnik temp. wariuje tj jak jest zimny podnosi się równo do 90C potem opada i potem jest już ok. No ale dziwne żeby się psuł zawsze wtedy gdy się mocno przyspiesza Aha i koleś co od niego kupiłem autko

Żeby sprawdzić czy samochód jest po programie nie trzeba jechać na hamownie. Wystarczy podpiąć Vag przejechać się z kimś kumatym i Ci powie czy ma program. (doładowanie dawki paliwa przepływka ) Powiem Ci tak też miałem problem z przegrzewającym silnikiem jak dałem w palnik. Potrafiło rozgrzać do ponad 110 stopni i wywalić płyn chłodniczy przez zbiorniczek wyrównawczy. Też

AUDI A3 I 8L temperatura wody na 120 st C

Pomocy rosla mi temp wody do 120 st C wiec wymieniony zostal termostat. To nie pomoglo nadal bez zmian wiec wymienili mi chlodnice i tez dupa. Caly czas pokazuje mi 120 st C gdy wlacze ogrzewanie na full to po chwili spada i trzyma 90. Ale nie moge jezdzic caly czas na ogrzewaniu. Weze sa miekkie woda w zbiorniczku sie nie gotuje. Jeszcze pod kompa nie mialem okazji sie podlaczyc ale moze ktos mi doradzic

to teraz jeszcze większa zagadka koledzy kupiłem termostat razem z obudową firmy BEHR za 180 zł ze spiłowanymi znaczkami vw audi mechanik mi załozył i wywaliło płyn przez zbiorniczek wyrównawczy czyli objaw taki sam jak przy niesprawnym że termostat nie puszcza płynu. Wcześniej było sprawdzane na oryginalnym uzywanym termostacie który miał być sprawny i taki sam efekt. Moje pytanie

Zamieszczone przez IronFlower Masz silnik APF tam temperatura na biegu jałowym bądź niskich obrotach może dojść do 105 (taką temperaturę otwarcia wedle mojej wiedzy powinien mieć termostat). Pytanie - zbiornik wyrównawczy był odkręcony podczas testu Jeśli tak to radził bym go jednak zakręcić... Dodatkowo pojeździj trochę niech samochód na prawdę porządnie się dogrzeje... Dodano Teraz to jeszcze doczytałem... To co jest w termostacie to nie czujnik a grzałka... Nie można kupić samego wkładu jedynie pełen zestaw wraz z obudową... Dodatkowo jeśli za zamiennik dałeś 180zł to wydaje mi się że w ASO będzie niewiele droższy (relatywnie niewiele)... Wymianiał mi to mechanik i nie wiem jak on to robił natomiast dzwoniłem do swojego poprzedniego mechanika na którym się jeszcze nie zawiodłem (a do niego nie dałem z racji odległości i chyba do niego dam jednak auto) i on powiedział mi coś takiego że ta firma to jest najlepsza i że ze spiłowanymi znaczkami to normalne i mało prawdopodobne że ten termostat jest uszkodzony a powodem może być np podciśnienie czy nadcisnienie juz nie pamiętam a spowodowane to moze być złym odpowietrzeniem układu uszczelka pod głowica (ale wtedy moga byc spaliny w płynie lub po ostygnięciu i odkręceniu korka syknięcie) lub nawet może być winny sam korek w zbiorniczku... jeszcze sprawa tego wskaźnika na zegarach to on powinien pokazywać temp wyzszą niż 90 stopni jeżeli taka jest a niewątpliwie jak wyrzuciło płyn przez zbiorniczek to było conajmnien 110stopni ten sam termostat ze znaczkami vw i audi 260zł w sklepie który jest partnerem aso i może sprzedawać cześci ze znaczkami vw audi

AUDI A3 I 8L problem z plynem chłodniczym

witam wszystkich. mój problem polega na tym że od jakiegoś czasu strasznie połyka mi płyn . po tygodniu zapala mi się kontrolka od wody i znowu muszę dolewać. niepokoi mnie toczego może być to winauszczelkipompy czy czego musze być pewien ponieważ tu gdzi mieszkam to naprawy są bardzo drogie proszę o pomoc

Witam wszystkich serdecznie To moj pierwszy post wiec za wszelkie niescislosci przepraszam Jestem w posiadaniu A3 do ponad 7 niesiecy(1.9TDI 110 ASV). Mam z tym autem problem nastepujacy... zaczne tka jak wszyscy ubywa mi plyn chlodniczy. Zadnych wyciekow nie mam. Plyn odparowywoje przez zbiorniczek wyrownawczy w skutek nadmiernego cisnienia w ukladzie Nie wiem czego to przyczyna czytajac te wszystkie

AUDI A3 II 8P Czujnik ciśnienia barometrycznego BARO (F96) - Gdzie się znajduje

Witam kupiłem niedawno A3 8P 2006r. Silnik 2.0 TDI BMM 140 KM po podpięciu Vaga jedyny błąd jakie jest w aucie to - Czujnik ciśnienia barometrycznego BARO (F96) lub jego obwód - - - Intermittent Chciał bym się dowiedzieć gdzie on się dokładnie znajduje w A3 8P z silnikiem 2.0 TDI Pozdrawiam z góry dziękuję za odpowiedzi - - - Aktualizacja postu - - - Założyłem nowy temat w

Map sensor w BMM masz nad rurą która wchodzi do seryjnego IC. Po tej samej stronie co masz zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego. Nie mam lepszej jakości zdjęcia ale to powinno wystarczyć Powodzenia

AUDI A3 II 8P rozrząd pasek rolki i pompa wymiana oleju i filtry

Witam zakupiłem ostatnio A3 8P 16 benzyna 2003 rok 124 tyś przebiegu. Planuje wymienić rozrząd rolki i pompa wody (tak polecają mechanicy) oprócz tego wymiana oleju i filtry. W warsztacie wycenili to na 1000 PLN. Tłumaczą że z uwagi na to że silnik jest tak ułożony że trzeba zdemontować przód i zajmie to ok jednego dnia pracy. Czy rzeczywiście tak jest (czy mówią prawdę) Czy raczej okłamują nie znającego się klienta Czy cena jest w miarę OK Pozdrawiam Didymos

1000 zl z czesciami czy sama robociznajak z czesciami to super cena pomijajac fakt ze trzeba wymontowac poduszke silnika.dodatkow poduche trzeba rozebrac na czynniki "pierwsze" zeby to ja wyciagnac.nie trzeba ale lepiej jest tez odkrecic rurke do wlewania plynu do spryskiwaczy i zbiorniczek wyrownawczy.niby 3 srubki ale to juz jest kilka minut w tyl do tego dochodzi spuszczenie plynu jezeli

AUDI A3 II 8P Sygnalizacja poziomu płynu chłodzacego w zimie

Witam Obecnie temperatury w dzien spadaja grubo ponizej -10stopni. Zauwazylem (2 razy) ze kiedy wlacze silnik to swieci mi sie lampka Sygnalizacji Poziomu Plynu Chlodzacego. Wiem ze zaswieci sie ona kiedy temperatura jest za wysoka. Pytanie czy wg Was moge odrazu jechac z zapalona lampka (lampka gasnie kiedy silnik sie rozgrzeje) czy lepiej czekac na biegu jalowym do momentu zagrzania plynu w chlodnicy. Piotrek

dolanie plynu rozwiaze problem do czasu gdy znowu postawisz auto pod chmurka dlatego iz nadmiar plynu po osiagnieciu temperatury roboczej zostanie usuniety z ukaldu chlodzenia poprzez zbiorniczek wyrownawczy.latem poziom plynu byl w granicy min-maxzima nie ma co ingerowac poniewaz pozostawisz auto do wisony lata a poziom plynu bedzie w normie. nic z tym nie rob nic nie dolewaj.palenie sie kontrolki

Miałem ten problem tamtej zimy przestraszyłem się tego i pojechałem odrazu do mechanika który odrazu zdiagnozował awarię czujnika w zbiorniczku wyrównawczym. Trzeba kupić nowy zbiorniczek i wymienić (zbiorniczek orginalny w serwisie kosztuje ok. 50-70 zł już dokładnie nie pamiętam). Mechanik powiedział mi że awarie tych czujników są częste i ujawniają się w niskich temperaturach.

AUDI A3 woda z chlodnicy znikla

witam po kilku tygodniowej nieobecnosci Po 6 godzinnej jezdzie i przejechaniu 1200km srednia predkosc byla 180kmh 200kmh po dojechaniy na mijesce zapalila mi sie temperatura i patrze a tam ponizej minimum i mam pytanie czy poprostu ona wyparpowala czy moze gdzies zwiewa mi mieliscie taki problem w te upaly

niezle niezle....ale żebyś sobie nie narobił niezłych kosztów wlej płyn i sprawdz czy jest stan po przejechaniu np 50 km jeśli jest to ok a jeśli nie to szykuj się na wymiane uszczelki pod głowicą [ Dodano Sob 05 Sie 2006 2125 ] sprawdz konsystencje oleju wyciągnij bagnet na ciepłym silniku i zobacz czy nie masz pęcherzyków taki kropelek w oleju jak są to lipa sprawdz zbiorniczek

AUDI A3 I 8L Temperatura cieczy - płynu

na zegrach pokazuje prawidłowo 90C a jaka maksymalna wartość powinna być może być przy założeniu że wszystko jest ok na vagu

wyleci Ci tyle płynu chłodzącego ile znajduje się go ponad jego poziom czyli niewiele bo zbiorniczek wyrównawczy znajduje się ciut powyżej poziomu zamocowania tego czujnika.

AUDI A3 I 8L Temperatura cieczy - płynu

na zegrach pokazuje prawidłowo 90C a jaka maksymalna wartość powinna być może być przy założeniu że wszystko jest ok na vagu

wyleci Ci tyle płynu chłodzącego ile znajduje się go ponad jego poziom czyli niewiele bo zbiorniczek wyrównawczy znajduje się ciut powyżej poziomu zamocowania tego czujnika.

AUDI A3 I 8L Wyciek Plynu Chlodniczego

Witam mam mały problem conajmniej 1 raz w tygodniu musze dolewac płyn chłodniczy bo cały czas ubywa moze miał ktos tez taki problem prosze o pomoc

calkowicie normalne plyn ciagle krazy w ukladzie i jak dadasz gazi cisnienie wzrasta i moz wyrzucic przez ten wezyk toche plynu po to wlasnie jest ten zbiorniczek wyrownawczy a masko pod korkiem to standardowa przypadlosc jak jezdisz autem na krotkich odcinkach

AUDI A3 I 8L hamulce a sprzęgło odpowietrzenie

Witam Mam pewien problem. Przeszukałem forum i przeczytałem dziesiątki postów ale... Nie ma odpowiedzi na pytania o całe to odpowietrzanie układu hamulcowego i sprzęgła. Miałem uszkodzony przewód hamulcowy - cały płyn uciekł. W ukladzie totalnie nie bylo plynu. Przy okazji zmieniłem zaciski z przodu na inne i przewody na stalowy oplot oraz tarcze i klocki. Zalałem układ płynem RBF600.

Jak zrobisz prawidłowo wymianę płynu to nic nie będziesz musiał odpowietrzać Po zwolnieniu zaworka każdego z cylinderków (najpierw z tyłu) trzeba delikatnie wypompowywać stary płyn pedałem hamulca - druga osoba zaś dolewa świeżego przez zbiorniczek wyrównawczy czynność tą kontynuujemy aż się pojawi świeży płyn wylatujący z zaworka i zakręcamy. I tak każde koło. W ten sposób nie zapowietrzysz nic.

AUDI A3 I 8L Wyciek Płynu Chłodniczego

Witam serdecznie wszystkich ForumowiczowPosiadam audi A3 1.6 Mam taki Problem ze Wycieka mi Płyn Chłodniczy Nie ubywa go Wiele ale jednak co mnie niepokoi.Ubywa zazwyczaj gdy Auto postoi 23 dni w garazu jest plama pod samochodem Gdy jezdze dzien w dzien to nic nie ubywa nie ma plamy pod samochodem wszystko jest wporzadkuMoze miał ktos podobny przypadek Prosze o Pomoc Gdzie czego szukac I przez co to moze byc spowodowanePozdrawiam serdecznie i z Gory dziekuje za Pomoc

zrobisz jak uważasz płyn sam nie wyparowuje możesz sobie samemu doglądać czy nie ma gdzieś wycieków doglądnij tez zbiorniczek wyrównawczy mogą tam byc osady oraz pęcherzyki powietrza możesz też spuścić płyn i jak mechanicy powiedzieli ze jest zanieczyszczony to będzie widać jak duzo ubywa bedzie kopcic na biało

AUDI A3 I 8L Problem z ogrzewaniem na wolnych obrotach

Witam Przeszukałem całe forum czytałem kilka godzin posty ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem więc chciałem go opisać i poprosić o pomoc 1. Posiadam audi A3 8L z silnikiem 1.6 AEH 2. Posiadam Climatronik 3. Mój problem dotyczy słabego ogrzewania na postoju czyli na wolnych obrotach - po dodaniu gazu odrazu temperatura z nawiewów rośnie - na wolnych czy ustawie lo czy hi to nie

Reduktor poci sie tylko wtedy gdy jest zimny od przepływu gazua więc cos nie tak jest z przeplywem cieczy przez reduktor bo powinna go ogrzewać do temp od 60st w góre w przypadku tego silnika.Albo źle masz wpiety ten reduktorzapowietrzony (to może sie zdarzyć jak jest umieszczony wyzej niz zbiorniczek wyrównawczy) albo sie zapchal jakimś syfem i nie przepuszcza cieczy (ale to możliwe tylko

AUDI A3 I 8L Brak ciepłego powietrza na zegarach 0 po przejechaniu 100km

Witam Wiem ze podobny temat juz byl ale pisze wlasnie z telefonu i bardzo trudno jest mi cokolwiek wyszukac na forum. Problem na zegarach temp. Caly czas pokazuje 60 Wg. Kodu 51 na klimatyzzacji temp. Wynosi 90. Jesli zatrzymam samochod i wylacze silnik to wiatrak przy chlodnicy wyje. I teraz pytanie co mi padlo Nagrzewnica termostat Czy jeszcze cos innego Dzieki za odpowiedz i wyrozumialosc

nie wiem jak w 1.6 ale w Tdi korek spustowy jest przy dolnym wężu wchodzącym do chłodnicy ( od strony kierowcy ). Odkręcasz ten korek i niech płyn zlatuję. Jeśli i tak zmierzasz wymienić płyn to niech leci na posadzkę. Płyn zalewasz oczywiście przez zbiorniczek wyrównawczy. Zalewasz dopóki pompa wody nie zacznie podawać płynu przez wężyk powrotny do zbiorniczka. Zalewamy oczywiście

AUDI A3 I 8L Temperatura silnika

Witam własnie wróciłem z trasy chyba mojej najdłuższej w życiu ponieważ ciągle musiałem stawać żeby temperatura silnika spadała. Przejechalem mniej wiecej dystans 50km nie powiem jechałem z dość dużą prędkoscia 100120kmh w pewnym momencie zapaliła się kontrolka zbyt wysokiej temperatury było aż 120stopni sprawdziłem płyny wszystko w normie ale zauważyłem mokre miejsce

Zamieszczone przez Patryk87 To raczej nie pompa wody to że nie ma ogrzewania to może byc wina nagrzewnicy to tak jak mówi kolega albo termostat albo czujnik Jak by to była nagrzewnica ( np zatkana ) płyn musiał by gdzieś znaleźć ujście ponieważ pompa wody by cały czas pracowała i robiła ciśnienie a to że nie było by obiegu spowodowało by gdzieś wyciek płynu. Po prosto coś by

Zamieszczone przez Igor1981 To czy uszczelka pod głowicą jest walnięta najlepiej widać po mętnymbrudnym płynie chłodniczym (w zbiorniczku na zimnym silniku). Nie sądzę natomiast żeby to wpływało na temperaturę płynu. Zdziwiłbyś się. Podczas Gdy uszczelka pod głowicą jest walnięta temp podczas obciążenia silnika gwałtownie rośnie i płyn wywala przez zbiorniczek wyrównawczy.

AUDI A3 I 8L [8L] Zbyt niska temperatura cieczy chłodzącej

A wiec taka mnie spotkała przygoda że postanowiłem wymienić płyn chłodzący na zimowy no i po zalaniu nowego płynu zimowego na wskaźniku temperatury samochód rozgrzewa się do 80 stopni Celcjusza i dalej nie chce iść a przecież powinno dojść do 90 przed wymianą było wszystko dobrze. Wiec co to się mogło się narobić może ktoś wie

larius zalałem gotowym Prestone bez dodawania wody no a wcześnij to nie wiem jaki był nie wiem czy może ma coś to do żeczy ale czyściłem ten zbiorniczek wyrównawczy a on ma tam jakiś czujnik chyba w nim no nie wiem może to się jakoś uszkodziło jak twierdzisz a tak propo to ile powinno wejść litrów płynu w układ chłodzenia

AUDI A3 I 8L Temperatura cieczy chłodzącej

Mam taki problem. Po zimnej nocy (na minusie) przy odpaleniu swieci mi się kontrolka temp cieczy. Po zgaszeniu i uruchomieniu powtórnym wszystko już jest ok. Ww sytuacja występuje tylko podczas porannego rozruchu i to też nie zawsze. Czym może być to spowodowane Dodam że poziom płynu (g12) jest prawidłowy. Przychodzi mi do głowy awaria czujnika co o tym myslicie

Wymień zbiorniczek wyrównawczy (on jest razem z czujnikiem)pomoże na 100%.Pasuje od Octawii.Sprawdzone

AUDI A3 I 8L smród z wydechu jak po sztucznych ogniach

witam coś nie tak z moim a3 16 AKL lpg silnik nierówno chodzi tak jak by nie palił na wszystkie gary przy tym odczuwalny ubytek mocy a dodatkowo smród z wydechu bardzo podobny do smrodu jaki można odzczuć zaraz po odpaleniu sztucznych ogni. Wymieniałem niedawno świece rozrząd ale może powinienem wymienić jeszcze przewody wysokiego napięcia. Myślałem też o sondzie lambda ale ten element

ten zapach z rury to moze byc przepalanie płynu chłodniczego -(zbiorniczek wyrównawczy trzyma stan) ja też bym stawiał na głowice podobnie jak asmo666 (ale lepiej żebym sie mylił)

AUDI A3 I 8L Lekki przedmuch z pod bagnetu

Witam Dzisiaj wyciagnałem bagnet na pracujacym silniku w celu sprawdzenia czy nie ma jakis przedmuchów i dało sie odczuc bardzo delikatny wiaterek ale wtedy gdy włozyłem palec w ten otwor i została taka mala szczelinka. Mam miec powody do niepokoju Wokół bagnetu jest czysciutko oleju tez mi nie bierze. A i jeszcze jedno jak odkrecilem korek wlewu oleju to delikatnie spadły obroty tak o ok. 100 po czym wrociły na swoje miejce i wszystko było wporzadku.

za szybki mam wrażenie że szukasz sobie problemu. Jak pałujesz auto to robi Ci sie ciśnienie w układzie chłodzenia węże da się nacisnąć palcami Wywala Ci płyn przez zbiorniczek wyrównawczy Jeśli nie to odpuść temat.

AUDI Problem z układem chłodzenia. Audi A3 19 Tdi 110 km AHF

Witam mam problem z układem chłodzenia w audi A3. A mianowicie wyrzuca mi płyn. Czasem zdarza się to przy szybkiej jeżdzie powyżej 150kmh a czasem przy spokojnej. Wymieniłem pompę wody na Hepuzmieniony też termostat i korek zbiorniczka wyrównawczego założyłem z oryginału. Chłodnica drożna w dwie strony. Wszystkie przewody się nagrzewajątermostat się otwiera i chłodnica jest cała

Test na dwutlenek węgla w układzie chłodzenia. Zakładasz tester na zbiorniczek wyrównawczy z niebieskim płynem i jak zmienia kolor na żółty to uszczelka jest do wymiany. Wiemże może nie działać to dokładnieale z drugiej strony nie ma oleju ani też śladu po nim w układzie chłodzenia jak i płyn nie dostaje się do oleju. A mimo to go wyrzuca. Każda porada jest dobra.

AUDI A3 1.9 TDI 130km Czy to uszkodzenie uszczelki pod glowica

Witam . Mam audi a3 1.9tdi asz i ostatnio zauważyłem w zbiorniku płynu chłodzącego bąbelki jak mocno się prze gazowało była piana moje pytanie czy może poszła uszczelka pod głowicą Oby nie dodam ze nie dymi na biało płynu nie ubywa oleju również auto się nie przegrzewa ogrzewanie działa w zbiorniku płyn jest troszkę brudnawy taki lekko bezowy. Czekam na wasze opinie i rady

Kolegoznajdz mechanikaktory posiada tester dwutlenku wegla. Który wkladasz w zbiorniczek wyrównawczy i płyn zawarty w testerzeprzez emilsje spali. do ukladu chłodzeniazmienia kolor z niebieskiego na zółty. Ja dzis to robilem i napewno to dziala.Pozdrawiam

AUDI ubytek płynu chłodniczego A3 19 TDI

Witam Mam audi A3 19 TDI XII.2000. Od ubiegłego lata mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego.Pierwszy objaw to było zapalenie kontrolki.Mehanik wymienił zbiorniczek wyrównawczy ale dalej kontrolka się zapalała.Powiedział że nigdzie nie widac wycieku więc musi to byc uszczelka pod głowicą.Zostawiłam auto do naprawy ale po 3 dniach kiedy się okazałoże nic nie zrobili za wyjatkiem wlania

Dziękuję za informację. Jadę jutro do mechanika to poproszę żeby jeszcze sprawdził.Tylko dziwne jest to że zbiorniczek wyrównawczy płynu jest prawie pusty. Jak ostatnio dolałam wieczorem tak żeby było pomiędzy min. a max. to rano jak odkręciłam i sprawdziłam to płynu było na dnie. Nie wiem co się z nim stało bo nie było widac żadnej kałuży pod autem. Stoi w garażu to bym zauważyła.

AUDI A3 I 8L czerwona alarm temperatury silnika

Potrzebuje podpowiedzi chodzi o zapalanie się raz na jakis czas ( co 5-10 odpaleń silnika) na VIS kontrolka i straszny pisk temp. silnika po wyłączeniu i ponownym włączniu silnika problem znika nie slysze żadnych dziwnych dźwięków podczas jazdy temperatura nie podskakuje zatrzymuję się grzecznie na 90C więc czym moze byc spowodowany ten problem z gory dzieki za pomoc. yannis007

Ostatnio przy odpaleniu silnika po dłuższym postoju zapala mi się kontrolka poziomu płynu chłodniczego po mimo że poziom jest OK. Problem jest z czujnikiem który znajduje się w zbiorniku wyrównawczym. Musze wysiąść popukać w zbiorniczek i kontrolka gaśnie. Mam pytanie Czy może mi ktoś powiedzieć na jakiej zasadzie działa ten czujnik Czy jest to jakiś pływak który po uniesieniu

AUDI A3 I 8L Dziwne objawy - uszczelka pod głowicą

Witam. Mam dziwne objawy. Dokładniej to dziś mnie moje auto wystraszyło mianowicie przyjechałem na zajęcia samochodem. Po 8 godzinach odjechałem i właśnie zaczął się problem na mieście mianowicie na niskich obrotach gasł nie raz. Skakały te obroty na jedynce. Odpaliłem auto 900 obrotów normalnie około i gasł. Musiałem z gazem odpalać i ruszać. Dojechałem później do domu po kilku

Mam duży problem ze swoim autem - w ostatnim czasie pojawiał mi się co jakiś czas komunikat o niskim stanie płynu chłodniczego - uznałem że najlepszym wyjściem będzie wymiana na nowy z uwagi na to że stary miał już brązowawy kolor przed zalaniem nowego płynu przelałem przez układ ok 15l wody destylowanej aby mieć pewność że ze starego nic nie zostanie. Całą operacje przeprowadziłem

AUDI A3 I 8L Olej od wspomagania wypycha

Witam Mój problem zaczął się wczoraj rano. Po odpaleniu pompa od wspomaganie zaczęła głośno pracować. Wyła nawet jak nie ruszałem kierownicą. Było -9 a samochód pod chmurką więc zmarzł. Po nagrzaniu pompa ucichła. Dzisiaj na zewnątrz -14 i znowu pompa wyje. Zaglądam pod maskę a tam olej na zbiorniczku wyrównawczym. Wywalało go przez korek. Nie wiem jakim sposobem. I do tego

Pierwsza sugestia woda kiedy zamarza zmienia stan skupienia i zarazem swoją objętość. Pisząc o zbiorniczku wyrównawczym masz na myśli zbiorniczek od płynu do wspomagania oczywiście

AUDI A3 I 8L Piszczy FIS o brak płynu.

Witam użytkowników Forum Mam problem ze swoją A3 (dla przypomnienia 2001r 1.9 TDi 131 km). Czasami jak zapalam auto piszczy mi FIS że za mało płynu chłodniczego. Na początku dolewałem ok. 50-100 ml wody (płynu nie mam zalany G12) bo nie wiedziałem co jest grane. Potem za jakieś 2-3 tygodnie znowu podobna akcja. Wydaję mi się że przelałem raz bo aż były zacieki na zbiorniczku wyrównawczym.

a ja podepne sie pod temat i zapytam...mozna gdzies kupic zbiorniczek płynu chłodzacego-wyrównawczy chodzi mi wlasnie o nowy nie uzywany.

AUDI A3 I 8L Temp. wody

Witam mam problem mianowicie Po zapaleniu auta po minucie kaputer pokazuje lampke od temp. wody Wyswietlacz daje komunikat MOTOR ABSTELLEN UND KOHLMITTEZ PROFEN Po niemiecku a wiec nie rozumiem Sprawdzalem stan zbiorniczka na plyn chlodniczy prawie max. Silnik trzyma tem. 90 stopni. Wiatraki chodza kolo chlodnicy mam 2. Odlanczalem czujnik zadnej reakcji ruszalem kablami nic raczej zaden sie nie przerwal bo sa osloniete. Prosze o porady

jeśli ktoś ma multimetr sprawny to niech wypnie wtyczkę od czujnika poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym i zmierzy jaka jest jego rezystancja i niech poda na forum (oczywiście ktoś u którego czujnik nie sygnalizuje braku płynu) a następnie warto zmierzyć rezystancję u siebie. Czujnik działa na zasadzie zmiany rezystancji czynnika w którym się znajduje. Jeśli płyn

AUDI A3 I 8L gubi płyn układu chłodzenia

Witam Jestem od niedawna uzytkownikiem A3 mam problem w zbiorniczku plynu ukladu chlodzenia ubywa mi plynu nie wiem gdzie to sie podziewa w oleju wody chyba nie ma bo na bagnecie od oleju nie ma osadu wilgoci tzn osadu o konsystencji i wygladzie majonezu natomiast jest taki osad na nakretce od wlewu oleju. Wyciekow na silniku nigdzie nie widac prosze o pomoc i rade bo sam juz nie wiem. Podejrzewam

Zamieszczone przez mallcin Moim zdaniem to jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia i nadmiar płynu wywala przez dziurke odpowietrzającą albo masz zbiornik wyrównawczy gdzieś pęknięty. A do problemu wallenroda majonez pod korkiem wlewu oleju nie musi oznaczać odrazu uszczelki jak jeździsz często na krótkie dystanse na nierozgrzanym silniku to "majonez" miałem tak kiedyś

Przykładowe oferty części samochodowych audi a3 zbiorniczek wyrownawczy

  • Audi A3 Zbiorniczek wyrównawczy z czujnikiem - Bogacica (20.00PLN)
  • GOLF 4 IV AUDI A3 ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY - Toruń (30.00PLN)
  • VW GOLF IV AUDI A3 ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY WODY - Wijewo (50.00PLN)
  • OCTAVIA GOLF 4 AUDI A3 ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY - WITKOWO (52.71PLN)
  • VW GOLF IV AUDI A3 ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY WODY - WIJEWO (30.00PLN)
  • Audi A3 Zbiorniczek wyrównawczy 2000 r. - SZAMOCIN (50.00PLN)
  • GOLF 4 IV AUDI A3 ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY - Toruń (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi