części samochodowe nanodatex

audi a3 tłoki silnik

Samochody związane z zapytaniem audi a3 tłoki silnik

Pytania i odpowiedzi: audi a3 tłoki silnik

AUDI A3 poszła woda przez filtr powietrza na tłoki

witam wszystkich mam audi a3 z silnikiem 1.8 125 konnym 98 rok ostatnio podczas ogromnej ulewy jadąc przez miasto auto zaciągło wodę przez filter powietrza i podało ją na tłoki przy czym auto zgasło i stałem w ogromniej kałuży wody woda była do połowy kół dzięki naszym polskim studzienką do deszczówki na ulicach i teraz nie można ruszyć tłokami silnik nie był rozgrzany bo przejechałem

trzeba ściągnąc głowicę sprawdzić pierścienie panewki zatarł się pewnie do tego spuścić olej ogólnie remont silnika Cię czeka

Ja bym przede wszystkim nie siał paniki kolego. Podkręcaj wszystko wymyj z góry benzyną ekstrakcyjną wydmuchaj wodę pod ciśnieniem wysusz porządnie odkręć miskę zmień olej z filtrem. Wymień filtr powietrza i spróbuj odpalić. Jak silnik równo załapie i nie będzie się jakoś dławił albo nie będzie jakiegoś niepokojących objawów to spróbuj go przy delikatnej jeździe rozgrzać.

Witam Wczoraj jechałem swoja audi a3 1.9tdi 8L AHF 110 dosyć długo w czasie ogromniej nawałnicy (około 2h) były duże kałuże itp. Prawdopodobnie przez długotrwały deszcz przez wlot powietrza dostała się woda do filtra powietrza dodatkowo w komorze po stronie akumulatora filtra powietrza było dużo wody. Auto dostawało czkawki najpierw sporadycznie później częściej aż zgasło. Wymieniłem

Okazało się że silnik nie wziął tyle wody żeby był do remontu. Wystarczyło cały układ dolotowy wraz z komora spalana dobrze oczyścić i osuszyc. Dobra lekcja jeśli zdarzy wam się jechać długo w nawalnicy polecam zjechać jeśli to możliwe i przeczekać ulewne. Wysyłane z mojego X10i za pomocą Tapatalk 2

AUDI A4 [ALL] Jakie różnice między silnikami A4 vs A3 - rozpoczęty 14 grudzień 2008 - 0003

Witam czym różni się 110 konny diesel w A4 od 110 konnego w A3 prócz wygląduP Albo który jest lepszy Wady zalety

kołem na fasolkach - aluminiowa miska olejowa - pompa wody napędzana rozrządem - vacumpompa umieszczona na końcu wałka rozrządu od tyłu głowicy - duży spływ oleju z głowicy - pokrywa rozrządu aluminiowa - chłodniaca oleju podwieszona pod filtrem oleju - filtr oleju na wkładach - ... Jeśli chodzi Ci o włożenie motoru z A3 do A4 to daje spokojnie radę Generalnie motory VP z audi

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do AUDI A3

AUDI A3 I 8L 1.8 T 97 r - Wymiana czy remont silnika.

Witam. Jak w tytule silnik ma straszne przedmuchy z korka wlewu oleju nie wiem co jeszcze moze sie dziać z nim bo auto kupilem dość tanio i wiedziałem od poczatku co jest grane. co polecacie sprawdzic wymienić same pierścienie czy cały silnik

Witam dziś zwaliłem głowice w mojej a3 zalamalem sie glowica cala ale dół to istna masakra na cylindrach sa wyrazne krawedzie i cisnienie na tlokach liczac od lewej to bylo 8 8 6 4 i teraz pytanie glowne robic silnik czy wymieniac dodam ze to autko bede trzymal baardzo dlugo a moze i nawet zawsze. czy da sie jeszcze zamowic tloki pierscienie i panewki nadwymiarowe dzis pytalem w kilku sklepach i nie maja czegos takiego

No trudna decyzja ale niech do remontu dojdzie jeszcze wymianaregeneracja turba to wyjdzie sporo większa suma niż zakup silnika z osprzętem Kacduch jedz do pobliskiego warsztatu gdzie robią szlify itp i popytaj jakie koszta i dostępność części panewki na pewno są tłoki raczej też ale w ostateczności zawsze możesz jeszcze zatulejować silnik

nie wie cos jest z walem jeszcze go nie widzialem poki co musze podjac decyzje i szukam czesci i na 100% wie ze bede robil tulejowanie tylko pytanie gdzie to zrobic u mnie we włocławku jest tego malo i jakość nie za dobra. a co do wału dziś go wyciagne ale wole zrobić całość chyba że bedzie wygladał tragicznie. wymiana silnika na inny juz nie wchodzi w gre widzialem kilka silnikow i mierzylem

no to kolejny problem zrobilem szlify przy moim silniku jeszcze nic nie bylo ruszane wiec 1 nadwymiar z 2 tyg temu wszystko ładnie na olej złożyłem momenty i sposób dokrecania wszystkiego z elsy dzis po zlozeniu misy zamontowałem blok silnika do samochodu wału nie mogę nawet ruszyć pewni ludzie z okolicy mowia ze olej na ktory skladałem po prostu sciekl po 2 tyg z cylindrów i panewek dlatego

AUDI A3 I 8L [Problem rozwiązany] A3 8L 1999rok 18t wymiana silnika

Witam jak przedstawiają się koszty naprawywymiany silnika w a3 99r 18t Brak kompresji - nie bardzo widzę żeby się opłacało naprawiać koszt słupka to ok 1800zł robota

Każdy mówi że 18T to pancerniki i jest w tym dużo prawdy. Zrobisz remont i przejedziesz na nim następne 300k. Mogę się mylić ale pewnie dołu robić nie musisz. Niech mechanik obejrzy panewki bez ściągania wału. Pierścionki można wymienić ale to też bym najpierw sprawdził. Brał Ci wcześniej olej i kopcił Uszczelka Turbo &8211 Kolektor - 15zł Uszczelka rury oleju - 12zł Uszczelka

No i masz przyczyne twojej kompresji. Pamietaj ze jesli cisnienia niema na wszystkich garach tak jak u Ciebie to raczej pewne ze to glowica rozrzad etc bo raczej nigdy WSZYSTKIE tloki nie traca kompresji z innego powodu. Moze zgubic na jednym dwoch np przez pierscienie ale nie wszystkie i to jeszcze tak ze maja te same wartosci czyli 4 bar jak u Ciebie. Napinacz z lancuchem do wymiany troche zaboli

AUDI A3 I 8L Remont silnika w S3-zestawienie kosztow

Witam. Jako ze to moj pierwszy post. Niedawno stałem sie szczesliwym posiadaczem S3 . Jednak.... wiem ze silnik jest do remontu. - pierscien ulegl uszkodzeniu przez co 1 z 4 cylkindrow nie trzymal kompresji - cylinder od wewntatrz tez jest naruszony. wiec ogolnie czeka mnie generalny remont silnika. Ponizej przedstawie wam kosztorys sporzadzony przez jednego z mechanikow ktory ten silnik rozlozyl.

No ja nie jestem specjalistą ale poleciał jeden cylinder a ty chcesz wymieniać cały silnik praktycznie po co Szlif naprawczy pasowanie pierścieni dotarcie uszczelniacze wraz z zaworami i gniazdami (jeżeli są zużyte) tłoki zakute tylko jakbym podnosił moc uszczelka pod głowicę i jakieś pojedyncze - tyle - więcej bym nie robił. Po co rozrząd i pompa panewki i inne rzeczy zwłaszcza że to stare APY jest Cena za szlif też jakaś kosmiczna.

Dzieki. Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Jesli chodzi o rozrzad to wymieniany byl przy 136 tys. (obecnie mam 195.000) wiec nie ma sensu go dotykac. Jesli o tloki to chce docelowo chce miec max 260-270KM (chipuklad wydechowy). Ile wedlog ciebie powinien kosztowac remont z wymiana elementow o ktorych pisales

dobrze że usunięte bo nie mialem siły tego czytać.. ogólnie sprawa wygląda tak nie wymienia się nigdy jednego tłoka chyba że specjalnie wyważa się cały układ korbowy (korby i tłoki zmienia sie kompletami bo tak są przygotowywane przez fabrykę) piersccienie panewki na korbach panewki głowne trzeba zmienia zawsze po wyjęciu niestety stare panewki to nie jest dobry pomysł. rozrząd

Wow jakby u nas tyle szlify kosztowaly to zarabialbym X razy wiecej kompletna regeneracja glowicy ( nowe zawory prowadnice uszczelniacze przefrezowanie gniazd planowanie itp. ) ok. 1000 zł. Szlif cylindrów pod nadwymiarowe tłoki - 50 zł od cylindra ( tulejowanie cylindra ok 150 zł ) Szlif walu 200 zł lecz tu moze sie obejsc bez szlifu trzeba by bylo pomierzyc ... Regeneracja otworu pod

AUDI A3 II 8P [8P] czym rozni sie silnik BLF od BLP

WITAM prosze o pomoc i podpowiedz mam a3 z 2005 roku mialem wypadek i uszkodzilem silnik (blf) naprawa wyjdzie drogo i zastanawiam sie nad wymiana silnika znalazlem na allegro silnik (blp) i zastanawiam sie czy bedzie pasowal . Mam nadzieje ze klubowicze wiedza cos na ten temat i udziela mi odpowiedzi. Wielkie dzieki

na pierwszy rzut oka silniki BLFBLPBAG to te same silniki 1.6 85KW FSI 115KM pobieznie przegladajac etke BLFBLP maja wszystko to samo korby tloki rozrzad te same numery serwisowe. BLP byl wkladany do A3krotko bo od 0904 do 1204 a BLF 0105 do teraz nie wiem jak jest ze skrzyniami biegow. Generalnie nie wydaje mi sie zeby ktos na forum dal ci jednoznaczna odpowiedz albo ASO albo dobry mechanik ktroy

AUDI A3 II 8P Spawany blok silnika

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem wzdaje mi sie wyzszej rangi. Wiec dnia 03.06.2013 czyli dwa tygodnie temu kupilem sobie piekna a3 8p z silnikiem 1.9 tdi BKC o ile sie nie myle sprowadzana z Francji auto oryginalnie ze 125 tys km przebiegu wszystko pieknie wyglada lakier w oryginale i wszystkie szyby. Z tego co sprzedawca mowil (żaden handlarz tylko facet prowadzacy firme budowlana od czasu

ja bym wolał cały słupek dorwać z małym przebiegiem w fabryce złożony niż zrobierać wyjmować wał tłoki itd aby blok wymienić wtedy uszczelki pierścienie też kosztują żeby dobrze zrobić - - - Aktualizacja postu - - - Zamieszczone przez kubaniec4 bierz tą kasę i rób auto bo jeszcze wyjdzie tak że żadnej kasy ci nie da - - - Aktualizacja postu - - - Zamieszczone przez kubaniec4

inhoss jaki jest wiec koszt slupkai z jakim przebiegiem mozna dostac taki slupek i gdzie to jest silnik 105 konny na pompowtryskach. z tego co slyszalem i w zasadzie czytalem to jak sie slupek silnika wymienia to wystarczy odpiac tylko kilka akcesoriow takich jak turbo i te wszystkie przewody i kable i trwa to dosc szybko tzn w zasadzie ile to trwa to juz niewazne z tym ze podobno wymiana bloku silnika

AUDI A3 I 8L Pomocyblokada Silnika

Ok pare dni temu ujrzałem podczas jazdy krotkotwały dym z pod maski podczas jazdy ... zatrzymalem sie otworzylem maske i dodalem troszke gazu poczym auto samo zgaslo odpalilo i jak dojechalem do domu to zgaslo znowu i juz nie odpalilo ... probowalem go odpalac jeszcze ale to nic nie dalo i wydobyl sie znowu dym i juz nawet nie ma dźwieku ze rozrusznik zaskakuje mechanik przyjechal do mnie i po

na kolo pasowe walu korbowego idzie zalozyc nasadke i klucz.ustaw dzwignie zmiany biegow w pozycji luz i sprobuj okrecicjezeli nie pojdzie to masz problem na lini wal korobowy tloki.mechanik wcisnal Ci troche sciemy bo samo na pewno nie powinno sie krecic to kolo jest sprezanie w komorze spalanie wiec nie bedzie to krecici sie tak jak kolo autaale zwyklym kluczem z nasadka powinienes okrecic.nie bardzo wiem co mam uszkodzona pompa oleju z niemozliwoscia okrecania silnikiem

Zamieszczone przez PROSTO uszkodzona pompa oleju brak smarowania zatarcie silnika czasem bywa i tak że kontrolka ciśnienia oleju nie zdąży w porę zareagować. Miałem rozbitą miskę olejową i sucho w silniku a kontrolka ciśnienia oleju nawet się nie zapaliła. Przy sprawdzaniu czy tłoki się przesuwają w cylindrach odkręć świece zapłonowe by pozbyć się kompresji i wtedy kręć wałem

AUDI A3 II 8P [8P TDi] Szarpie silnikiem

Witam Panowie może ktoś z Was jest w stanie mi pomóc. Mam audi a3 2.0 TDI BKD 2003 r. model 2004. Oddałem 1.5 tygodnia temu auto do serwisu. Auto miało następujący objaw szarpało po dłuższej jeździe znikał płyn chłodniczy. Do rzeczy mechanik stwierdził że głowica jest pęknięta. Głowica została sprawdzona i na 100% była pęknięta. Została założona nowa głowica pewna na 100%.

tomas wymień sobie tą głowicę bo za jakiś czas możesz mieć po silniku. Pierwsza sprawa to to że tłoki dostają w tyłek pozatym kiedyś może Ci tak wody nakapać że Ci komore rozwali. Pozdrawiam A i wymień ją u jakiś kumatych ludzi najlepiej w tune-up bo amatorów pełno jest a do takich tylko z łysymi kumplami się jeździ.

AUDI A3 I 8L Wymiana bloku- remont silnika TDI

Witam. Od września jestem posiadaczem A3 1.9 TDI 110 KM AHF 1998r dodam że jest to już moja druga ślicznotka. Auto od początku spisywało się bardzo dobrze. Po pewnym czasie okazało się jednak że w aucie spawany był blok silnika (w miejscu gdzie przykręcana jest łapa silnika) i spaw ten pękł początkowo chciałem go skleić jednak ostatnio zerwały się śruby mocujące silnik do łapy

okazało się że szlifierz już głowice sprawdził. Okazałoo się również że musiał zrobić nowe szklanki w bloku tak więc mam nowe szklamki i pierscienie tłoki były eleganckie. Aktualnie głowice mam już założoną łapa z kompresorem klimy i pompą wtryskową filtr oleju. Czekam jeszcze za turbiną ERG i kolektorem aż wrócą z czyszczenia. Jak dobrze pójdzie myślę że w piątek silnik będzie gotowy do montażu

AUDI A3 I 8L co jest z tym silnikiem

siemka.jak juz opisywalem moja audiczka zarla olej i to nie malo.300ml na 100km.zrobilem kompletna regeneracje glowicy i nowe pierscienie.zalalem olejem nowiutkim5l bo miska byla sucha i nowy filtr oleju.po 700 km qwa olej na bagnecie jest przy samym koncu.a stosowalem sie do zalecen majstranie przeciazalem silnikanie krecilem go do wiecej jak 2.600obr i qwa ten olej gdzies giniea spod suchy jak pieprz.orginalnie ponad 126000 najechanena ksiazce i na tüv-ach starych.wiec co to moze byc

kolego slownictwo.tak to jest miejsce gdzie pracuja tloki.wystarczy ze bedzie jedna wytarta i wiesz gdzie ubywa olej .to jest tylko moje glosne rozmyslanie bo silnika nie widzialem i nie neguje w wiedze mechanika

AUDI A3 I 8L Samodzielna wymiana kompletu rozrządu w silniku 1.6

Witam wszystkich Mam prośbę i z góry sorry jeżeli była już o tym mowa na forum ale nie mogę się dokopać. Chciałbym w swojej A3 1.6 wymienić rozrząd cały komplet. Zdjąłem pokrywę paska i jest słabo naciągnięty poza tym nie wiadomo kiedy poprzedni właściciel wymieniał rozrząd. Dlatego chciałbym zapytać czy aby przeprowadzić całą czynność samemu muszę jakoś podwiesić silnik

Ja mam kolegę któremu poszedł pasek w maździe 3 bo tak odkładał na później wymianę po sprowadzeniu auta . Z tego co opowiadał już teraz woli dołożyć i nie przeżywać lawet w środku Polski i remontów silnika po tym jak się tłoki spotkały z zaworami

AUDI A3 I 8L Wymiana silnika APY

Witam kupilem audi s3 1.8t apy niestety wyszla korba bokiem.dziura w bloku jes wielkosci piesci. Tu mam pytanie czy moge zastapic ten swoj blok jakims innym blokiem z 1.8 t Czy glowica i cala moja reszta z silnika apy bedzie pasowala do innego bloku 1.8t Czy jednak musze miec konkretnie blok od apy Prosze o podpowiedz.

Co do bloku to blok z każdego 1.8T będzie pasować z tego co wiem no i reszte przełożyć należy. Aczkolwiek APY ma inny stopień sprężania (niższy niż wersje 150-180km 1.8t ) Tak że jak już to pasowało by przełożyc do tego bloku korby i tloki a tych nie posiadasz i koło się zamyka. Natomiast co było powodem że korba wyszła bokiem Brakło oleju zatkany smok olejowy Czy miss shift i zbyt wysokie obroty doprowadziły do tego

AUDI A3 I 8L ASZ remont silnika - co mozna zepsuc

mam do Was takie pytanie. Z GÓRY PROSZĘ O OSZCZĘDZENIE WPISÓW TYPU - KUP DRUGI BĘDZIE TANIEJ ALBO NIE ROB SZKODA CZASU takie od razu będę starał się usuwać- dla mnie to przyjemność połączona z zabawą. Powiem tak z samochodami mam doczynienia nie od dziś z mechaniką też coś nie coś ogarniam jednak nigdy nie dobierałem się do silnika. Jako ze w aucie kończy mi się dwumas co za

Hiniuś właśnie to jest uroda polaka jak reagujesz cyt. To jest właśnie uroda polaka...........jeszcze działa ale trzeba zrobić żeby działało lepiej........Mój ASZ ma prawie 250tys - bo Ja bo Mój. Horus nie chce pouczeń tylko porady. Słusznie się przejmuje zbyt wysokim ciśnieniem w głowicy ponieważ takie przedmuchy spowodowane są przedmuchem z cylindrów. Do pewnego momentu to się

AUDI A3 I 8L silnik 1.8t-pytanie

czy do a3 z 2001r 1.8t 180 kM da rade bez problemu wlozyc silnik z s3 amk lub bamczym wlasciwie sie roznia

wszystko da sie zrobic tyle tylko ze po co i czy sa na to fundusze roznice sa duze zupelnie inny osprzet turbina kolektor przewody dolot przeplywka obudowa fitra inny wydech inny soprzet od ic w 225 sa 2 ic inne rozmieszczenie zaworkow elektromagnetycznych inny kolerot sacy inne przewody do kolekotra jest dodatowa pompa wody roznie jest z EGR inne korby toki co decyduje o odprezeniu w 180

AUDI A3 I 8L Problemy z silnikiem 1.6 APF

Witam nie wiedziałem jak nazwać temat więc jak by co proszę o zmianę. Od paru tygodni borykam się z pewnymi problemami a mianowicie. pewnego dnia jadę do pracy 15h w korku czyli max prędkość 10-20kmh biegi 1-2. Po około 12h zaczeło szarpać zjechałem na bok podłączam vag-a i mam misfire na drugim cylindrze no ale nic dojechałem do pracy postał sobie 8h startuję do domu to samo trochę

Kolego ja miałem to samo tylko na 1 cylindrze dałem do regeneracji głowice i dalej to samo. cos musi byc z tłokiem bo on traci cisnienie na 1 cylindrze.

AUDI A3 I 8L 1.8 BAM problem z cisnieniem oleju

Witam Ptrzebna szybka pomoc jak w temacie. Wyciekow nie ma plyn chlodzacy czysty nie kopci nie stracil mocy. 3 dni temu mrygnela kontrolka oleju wiec sprawdzilem poziom i troche bylo malo. Dolalem jakies 300ml i wszystko wrocilo do normy. Zmora czerwona kontrolka powrocila i oleju malo po ok 200km. Co moze byc przyczyna Ma ktos jakies pomysly Olej 10W40 castrol. Najgorsze jest to ze czeka mnie trasa ponad 2000km za dwa tygodnie . ps. sorki za polskie znaki ale pisze z angielskiego lapka

Mam rowniez problem z olejem. Od momentu kiedy kupiłam ten samochód mam cały czas problemy z olejem. Na 100 km połyka mi oleju 3 litry. Dwa miesiace walcze z olejem. Pierw mechanik powiedział że turbina- dałama do regeneracji- koszt 900 zł i dalej to samo. Komputerowa diagosntyka nie wykazała uchybień eletronicznych sterowania silnika. Badanie szczelności silnika wykazało po 40% sprawności czterech cylindrów. Pomiar luzu miedzy tłokiem a cylindrem luz wynosił od 015 mm do 0.20 mm gdzie luz miedzy tłokiem a cylindrem powinien wynosic 045-060. Wobec powyższych wyników silnik nie nadaje sie do dalszej eksploatacji i należy przeprowadzic remont silnika. Po tych badaniach to uczyniłam z wielką przykrością. Koszt całej naparwy wyniósł 5.000 zł Po odebraniu samochodu z warsztau w środe i przejechaniu 400 km zapaliła mi sie znowu kontrolka minimum oleju. Jestem załamana nie wiem co mam robic. W warsztacie powiedzieli mi ze wszytsko jest nowe i niby to normlane ze tego oleju bierze tyle bo musi sie to wszystko ułozyćale dolałam zaraz koilejny litr oleju i po przejechaniu 50 km tego oleju znowu jest minimum. Prosze pomózcie mi bo co jezdze do mechaników to co jeden to mądrzejszy i kazdy mowi co innego. audi A3 ATD 1.9 TDI

mi sie znowu kontrolka minimum oleju. Jestem załamana nie wiem co mam robic. W warsztacie powiedzieli mi ze wszytsko jest nowe i niby to normlane ze tego oleju bierze tyle bo musi sie to wszystko ułozyćale dolałam zaraz koilejny litr oleju i po przejechaniu 50 km tego oleju znowu jest minimum. Prosze pomózcie mi bo co jezdze do mechaników to co jeden to mądrzejszy i kazdy mowi co innego. audi

AUDI A4 Kompendium wiedzy o olejach silnikowych - rozpoczęty 03 listopad 2012 - 2335

Od wielu lat istnieje i krąży po sieci (przewinął się również przez nasze forum) dokument stworzony przez użytkowników niemieckiego forum motoryzacyjnego MOTOR-TALK - Europas grÃśÃte Auto- und Motor-Community na podstawie postów pisanych przez niejakiego Sterndocktora. Przełożył to z kolei z niemieckiego Tomasz Zigler Rychta i tak mamy broszurę z którą do tej pory spotykałem się

AUDI A3 II 8P Wadliwe głowice BKD BMN

witam panie i panowie czy ktos wie do kiedy byly produkowane slynne wadliwe glowice BKD poniewasz mi pekla i zamierzam kupic urzywana jest z 2007r.i z 40.000 tys.km i niemam pojecia czy ta tez jest z wada czy juz nie prosze o jak najszybsza pomoc bo mi cacko w garazu kwitnie z gory dzieki

z gumowym tlumikiem co pozniej zlikwidowano. Kolo zebate na wale bylo okragle dzisiaj jest eliptyczne. To tak po krotce czy sie roznily. Dzisiejszy BKD to taki BMN na innych pompowtryskiwaczach. W miedzy czasie powstal silnik BKP ktory jest w passatach i jest to silnik BKD na Piezo pompotryskiwaczach i komputerze Siemens jak BMN. BKD jest na Boschu. Stare BKD wystepowaly tylko w VW Golfach i audi

AUDI A3 Błędy vaga jesli nie znalazłeś tłumaczenia pytaj

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33 16l

Proszę o podpowiedź Moje audi A3 silnik 8L ASZ (96kw) 131 KM Program oryg. - bez wirusa Odczyty VAG-iem na włączonym i wyłączonym silniku były takie same. BŁĘDY Address 01 17965 - znalazłem należy skasować i zobaczyć czy pojawi się raz jeszcze w krótkim czasie - jeśli tak to coś z zaworem N75 19463 - nie znalazłem tego na forumale wyGoogleałem że - samochod moze kiepsko odpalac

AUDI A3 I 8L Falujące obroty 1.6 APF błędy sonda lambda

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33 16l

Proszę o podpowiedź Moje audi A3 silnik 8L ASZ (96kw) 131 KM Program oryg. - bez wirusa Odczyty VAG-iem na włączonym i wyłączonym silniku były takie same. BŁĘDY Address 01 17965 - znalazłem należy skasować i zobaczyć czy pojawi się raz jeszcze w krótkim czasie - jeśli tak to coś z zaworem N75 19463 - nie znalazłem tego na forumale wyGoogleałem że - samochod moze kiepsko odpalac

AUDI A3 I 8L [A3 1.6] Pali olej i ubywa płyn.

Witam jestem nowy na tym forum i mam mały problem. Mój problem polega na tym iż moje pierwsze autko a jest nim audi a3 1.6 pali mi olej i delikatnie ubywa płyn od chłodnicy Byłem już u paru mechaników i każdy wymieniał mi uszczelkę pod głowicą i jeszcze jakieś badziewia ale to nic nie dało Jest jeszcze pomysł żeby wymienić pierścienie ale to wiąże się z dość dużym kosztem i

AUDI A3 Prosba o analize logow

Witam ogolny problem polega na tym ze raz jedzie raz nie i trzeba odjac gazu i dodac z powrotem vacum ok przeplywka tez ok (nowa) ost mialem blad 4 wtrysku okazalo sie ze jest on dosc slaby (czy reszta wtryskow moze rowniez miec probemy przez ten 4) oto link do logow httpvaglog.rtnet.plmichalnap_49151.html wydaje mi sie ze jest tez problem z poczatkiem konta wtrysku prosze o pomoc ]

trochę pobujać na drodze Szkoda tylko że to forum nie jest tak samo dostępne dla innych jak np. forum Golfa (na tym forum tylko za zalogowaniem się czyli najpierw rejestracją a potem logowaniem) - myślę że warto to zmienić - będzie więcej gości czytać i chyba więcej gości pomagać. Nikt przecież żadnego info nie ukradnie bo nie ma z czego. Pozostałe fora czyli Passata B5 i audi

AUDI [ 2.0 TDI BRE] na co uważac w tym silniku

Chcialbym sie poradzic czy jest cos czego nie lubi ten silnik na co w szczególności powinienem zwrócić uwage dzieki

zaczne od tego ze ten silnik nadaje sie tylko do A3 i to do miasta z jakim kolwiek wiekszym pojazdem poprostu sobie nie poradzi... to bylo po 1. teraz po2. chora wrecz awaryjnosc pomijajac pekajace korby i tloki wpadajace do miski olejowej to nie mozna zapomniec o pompie oleju glowicy kolo 2-masowe wymienisz pewnie przy przebiegu ok 150.000km. po 3. pompowtryski ktorych kres sygnalizuja problemy z

AUDI A3 Wszystkie informacje o olejach

audi przjechalo juz 20tys na oleju castrol - byly juz dwie wymiany Castrol 5w40 Ale coraz czesciej czytam wiele niepochlebnych opini o tym oleju - co w nim zlego Za tydzien bedzie kolejna wymiana oleju - i mysle czy nie przejesc na mobila Motul jest za drogi dla mnie Auto miedzy wymianami bieze 100-200 ml oleju Czy taka zmiana bedzie dobra Bo cenowo Castrol i Mobil lapie sie na tym samym pulapie

mówi konkretnie bez owijania w bawełnę który olej do czego służy a nie jak u Castrola każdy idealny i jakieś bzdury o przyleganiu jakby to coś niezwykłego było. Marketing Castrola jest dla lamusów marketing Motula podkreśla jego dobrą jakość. Ale może i marketing może i ściema. Tylko co myślisz że specjalnie na dupiasty olej do sportowych samochodów naciągają ludzi i se z audi

jazdy sytuacja zaczyna się jednak zmieniać. Olej w misce zaczyna się przegrzewać 120 stopni pojawia się na wskaźniku temperatury oleju w misce (nie wiem czy jeździłeś kiedyś z takim wskaźnikiem bo stanowczo za wcześnie sugerujesz że to następuje). Jest to sygnał ostrzegawczy że ciśnienie wzrasta żeby nadążyć z wymianą rozrzedzonego oleju i pokryciem odpowiednio części. audi

AUDI A3 II 8P 1.4TSI - kolejna bomba zegarowa VAG

Jako ze jest juz troche uzytkownikow 8p z silnikami 1.4TSI w niemczech uwaza sie juz ze silnik ten niezaleznie od wariantu mocy jest bardziej nieudany niz 2.0TDI (nie pisze tu o w miare bezawaryjnych CR) na zachodzie i nie tylko huczy VAG nie przyznaje sie do bledow lub cos tam robi z wielkimi oporami nie ma akcji seriwsowych a znow prawdopodobnie zawinilo ciecie kosztow produkcji elementy wykonane

AUDI A3 Bierze olej

Witam dzisiaj po raz pierwszy zapaliła mi się kontrolka smarowania sprawdziłem bagnet było na min. od wymiany zrobiłem 8tyś. i dolewałem może z 05l dzisiaj dolałem 0.5l. -czy instalacja gazowa ma wpływ na zużycie oleju - mam audi a3 97r. przebieg 161 tyś. aktualnie zalany mam olej MOBIL s 10w40 Na forum piszecie coś o uszczelniaczach czy to może być to nie dymi i nie ma śladu oleju w płynie Proszę o pomoc

Tak jak mechanik powiedział - wszystko OK. To normalne że silnik zużywa olej - gdyby tak nie było wówczas należałoby się zastanowić czy z silnikiem coś jest nie tak lub gdyby zużywał go zbyt dużo. audi przewiduje nawet do 1l1000 km (opisane to jest także w instrukcji obsługi w dziale olej silnikowy xD). Jednym z prostszych powodów ubytku oleju jest fakt że gdy masz silnik wyłączony

witaj ja wycieków tez nie miałem auto na zimnym silniku dymiło jak zawsze czyli w normie ale gdy silnik sie rozgrzał no to sie zaczynało.....a mianowicie mega chmure zostawiałem za soba ... olej strasznie uciekał płyn chłodzacy był ok....i co i silnik do remontu sie okazało .....pirscienie wyje.... glowica do splanowania obawialem sie tylko najgoszego zeby tłoki nie były uszkodzone bo

AUDI A3 I 8L 8L 1.6 Drgania obr EPCcheck engine rózne wariacje itp...

Z powodu tego ze wystapily u mnie nowe dolegliwosci a mianowicie zarcie litra oleju na 2tygodnie stwierdzona utrata kompresji na cylindrze nr 2 przerwa w zaplonie na tym cylindrze check engine a wczesniej juz opisywane falowania obrotow tryb awaryjny zaczelem remont silnika pod siebie [1.6 BFQ 102KM]. Z racji tego iz na forum jest duzo osob ktore maja podobne i wrecz identyczne problemy zakladam nowy

AUDI A3 znika olej

Witam. Mam problem z olejem. Od momentu kiedy kupiłam ten samochód mam cały czas problemy z olejem. Na 100 km połyka mi oleju 3 litry. Dwa miesiace walcze z olejem. Pierw mechanik powiedział że turbina- dałama do regeneracji- koszt 900 zł i dalej to samo. Komputerowa diagosntyka nie wykazała uchybień eletronicznych sterowania silnika. Badanie szczelności silnika wykazało po 40% sprawności

AUDI A3 I 8L Audi A3 8L 99r Olej plyny bezpieczniki obroty...

Witam wszystkich w sierpniu 2011r. kupiłem swój wymarzony samochód pomimo tego że był sprawdzany dość dokładnie także laptopem to niestety w użytkowaniu wyszło sporo mankamentów audi a3 1.6 rocznik 1999 silnik AKL Instalacja gazowa zamontowana zaraz po kupnie bodajże IV generacji. Lista usterek 1. Samochód bierze olej . Raczej nie spala go nie widzę żadnego koloru z rury. Nie mogę

Remont silnika Cię czeka ktoś Ci sprzedał kaszalota. Do zrobienia góra tłoki z pierścieniami i ocena panewek czy nie są ruszone ale raczej się to nie psuło w tych silnikach. Potem dobry olej syntetyczny i tyle. Na 2 raz odpalaj auto na zimno i nie rób rzeczy pobocznych dopóki nie ustalisz podstawowej przyczyny. Odpala się przy kupnie silnik na zimno Graty polecam dobre wstawić i zrobić

Przykładowe oferty części samochodowych audi a3 tłoki silnik

  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
  • BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI AUDI A3 GOLF IV 1.6 8V AKL - Ksawerów Łódź Pabianice (600.00PLN)
  • AUDI A3 96-00r 1.8Turbo TŁOK TŁOKI SILNIKA - Garwolin (150.00PLN)
  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
  • AUDI A3 96-00r 1.8Turbo TŁOK TŁOKI SILNIKA - Garwolin (150.00PLN)
  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi