części samochodowe nanodatex

audi a3 tłoki silnik

Samochody związane z zapytaniem audi a3 tłoki silnik

Pytania i odpowiedzi: audi a3 tłoki silnik

AUDI A3 poszła woda przez filtr powietrza na tłoki

witam wszystkich mam audi a3 z silnikiem 1.8 125 konnym 98 rok ostatnio podczas ogromnej ulewy jadąc przez miasto auto zaciągło wodę przez filter powietrza i podało ją na tłoki przy czym auto zgasło i stałem w ogromniej kałuży wody woda była do połowy kół dzięki naszym polskim studzienką do deszczówki na ulicach i teraz nie można ruszyć tłokami silnik nie był rozgrzany bo przejechałem

trzeba ściągnąc głowicę sprawdzić pierścienie panewki zatarł się pewnie do tego spuścić olej ogólnie remont silnika Cię czeka

Ja bym przede wszystkim nie siał paniki kolego. Podkręcaj wszystko wymyj z góry benzyną ekstrakcyjną wydmuchaj wodę pod ciśnieniem wysusz porządnie odkręć miskę zmień olej z filtrem. Wymień filtr powietrza i spróbuj odpalić. Jak silnik równo załapie i nie będzie się jakoś dławił albo nie będzie jakiegoś niepokojących objawów to spróbuj go przy delikatnej jeździe rozgrzać.

AUDI A3 I 8L 1.8 BAM problem z cisnieniem oleju

Witam Ptrzebna szybka pomoc jak w temacie. Wyciekow nie ma plyn chlodzacy czysty nie kopci nie stracil mocy. 3 dni temu mrygnela kontrolka oleju wiec sprawdzilem poziom i troche bylo malo. Dolalem jakies 300ml i wszystko wrocilo do normy. Zmora czerwona kontrolka powrocila i oleju malo po ok 200km. Co moze byc przyczyna Ma ktos jakies pomysly Olej 10W40 castrol. Najgorsze jest to ze czeka mnie trasa ponad 2000km za dwa tygodnie. ps. sorki za polskie znaki ale pisze z angielskiego lapka

Mam rowniez problem z olejem. Od momentu kiedy kupiłam ten samochód mam cały czas problemy z olejem. Na 100 km połyka mi oleju 3 litry. Dwa miesiace walcze z olejem. Pierw mechanik powiedział że turbina- dałama do regeneracji- koszt 900 zł i dalej to samo. Komputerowa diagosntyka nie wykazała uchybień eletronicznych sterowania silnika. Badanie szczelności silnika wykazało po 40% sprawności czterech cylindrów. Pomiar luzu miedzy tłokiem a cylindrem luz wynosił od 015 mm do 0.20 mm gdzie luz miedzy tłokiem a cylindrem powinien wynosic 045-060. Wobec powyższych wyników silnik nie nadaje sie do dalszej eksploatacji i należy przeprowadzic remont silnika. Po tych badaniach to uczyniłam z wielką przykrością. Koszt całej naparwy wyniósł 5.000 zł Po odebraniu samochodu z warsztau w środe i przejechaniu 400 km zapaliła mi sie znowu kontrolka minimum oleju. Jestem załamana nie wiem co mam robic. W warsztacie powiedzieli mi ze wszytsko jest nowe i niby to normlane ze tego oleju bierze tyle bo musi sie to wszystko ułozyćale dolałam zaraz koilejny litr oleju i po przejechaniu 50 km tego oleju znowu jest minimum. Prosze pomózcie mi bo co jezdze do mechaników to co jeden to mądrzejszy i kazdy mowi co innego. audi A3 ATD 1.9 TDI

mi sie znowu kontrolka minimum oleju. Jestem załamana nie wiem co mam robic. W warsztacie powiedzieli mi ze wszytsko jest nowe i niby to normlane ze tego oleju bierze tyle bo musi sie to wszystko ułozyćale dolałam zaraz koilejny litr oleju i po przejechaniu 50 km tego oleju znowu jest minimum. Prosze pomózcie mi bo co jezdze do mechaników to co jeden to mądrzejszy i kazdy mowi co innego. audi

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do AUDI A3

AUDI A3 II 8P Opinie o silniku 2.0 TDI

Witam serdecznie. Rozglądam się już dość intensywnie za A3 z 2.0 TDi ale czytając forum natknąłem się na dość niepochlebne opinie o tym silniku (pękające głowice wymiana koła dwumasowego jakieś piski wibracje etc.). Moim poprzednim A3 1.8 T jeździłem i nic z tych rzeczy mnie nie dotyczyło. Więc jak to z tym dieslem jest Chciałbym uniknąć niespodzianek związanych z nowym autem.

BKD 20TDI 16V PD bez DPF BMN 20TDI 16V PiezoPD z DPF Oba silniki sa na pompowtryskiwaczach. Ktos wczesniej pisal cos innego dlatego pozwolilem sobie sprostowac Czy rozni sie glowica BMN i BKD. I tak i nie.....juz mowie dlaczego Kiedy powstal silnik BKD byla to zupelnie inna konstrukcja niz jest dzisiaj. Sliniki od poczatku produkcji BKD czyli od 2003-2005 to inne silniki. w polowie 2005 BKD zostal przekonstruowany. Stary BKD mial inna glowice poniewaz zawory byly nizej osadzone przez to tloki mialy wyfrezowane miejsca na zawory w tlokach.Natepna zmana byly pompowtryskiwacze ktore mialentyczna wydajnosc za to generowaly wiecej dymu. Oba kolka regulowane na walkach rozrzadu byly z gumowym tlumikiem co pozniej zlikwidowano. Kolo zebate na wale bylo okragle dzisiaj jest eliptyczne. To tak po krotce czy sie roznily. Dzisiejszy BKD to taki BMN na innych pompowtryskiwaczach. W miedzy czasie powstal silnik BKP ktory jest w passatach i jest to silnik BKD na Piezo pompotryskiwaczach i komputerze Siemens jak BMN. BKD jest na Boschu. Stare BKD wystepowaly tylko w VW Golfach i audi A3. Inne samochody SeatySkodyInne modele audi i VW maja juz silniki nowej konstrukcji.

AUDI A3 II 8P Opinie o silniku 2.0 TDI

Witam serdecznie. Rozglądam się już dość intensywnie za A3 z 2.0 TDi ale czytając forum natknąłem się na dość niepochlebne opinie o tym silniku (pękające głowice wymiana koła dwumasowego jakieś piski wibracje etc.). Moim poprzednim A3 1.8 T jeździłem i nic z tych rzeczy mnie nie dotyczyło. Więc jak to z tym dieslem jest Chciałbym uniknąć niespodzianek związanych z nowym autem.

BKD 20TDI 16V PD bez DPF BMN 20TDI 16V PiezoPD z DPF Oba silniki sa na pompowtryskiwaczach. Ktos wczesniej pisal cos innego dlatego pozwolilem sobie sprostowac Czy rozni sie glowica BMN i BKD. I tak i nie.....juz mowie dlaczego Kiedy powstal silnik BKD byla to zupelnie inna konstrukcja niz jest dzisiaj. Sliniki od poczatku produkcji BKD czyli od 2003-2005 to inne silniki. w polowie 2005 BKD zostal przekonstruowany. Stary BKD mial inna glowice poniewaz zawory byly nizej osadzone przez to tloki mialy wyfrezowane miejsca na zawory w tlokach.Natepna zmana byly pompowtryskiwacze ktore mialentyczna wydajnosc za to generowaly wiecej dymu. Oba kolka regulowane na walkach rozrzadu byly z gumowym tlumikiem co pozniej zlikwidowano. Kolo zebate na wale bylo okragle dzisiaj jest eliptyczne. To tak po krotce czy sie roznily. Dzisiejszy BKD to taki BMN na innych pompowtryskiwaczach. W miedzy czasie powstal silnik BKP ktory jest w passatach i jest to silnik BKD na Piezo pompotryskiwaczach i komputerze Siemens jak BMN. BKD jest na Boschu. Stare BKD wystepowaly tylko w VW Golfach i audi A3. Inne samochody SeatySkodyInne modele audi i VW maja juz silniki nowej konstrukcji.

AUDI A3 II 8P Wadliwe głowice BKD BMN

witam panie i panowie czy ktos wie do kiedy byly produkowane slynne wadliwe glowice BKD poniewasz mi pekla i zamierzam kupic urzywana jest z 2007r.i z 40.000 tys.km i niemam pojecia czy ta tez jest z wada czy juz nie prosze o jak najszybsza pomoc bo mi cacko w garazu kwitnie z gory dzieki

z gumowym tlumikiem co pozniej zlikwidowano. Kolo zebate na wale bylo okragle dzisiaj jest eliptyczne. To tak po krotce czy sie roznily. Dzisiejszy BKD to taki BMN na innych pompowtryskiwaczach. W miedzy czasie powstal silnik BKP ktory jest w passatach i jest to silnik BKD na Piezo pompotryskiwaczach i komputerze Siemens jak BMN. BKD jest na Boschu. Stare BKD wystepowaly tylko w VW Golfach i audi

AUDI A3 Błędy vaga jesli nie znalazłeś tłumaczenia pytaj

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33

Proszę o podpowiedź Moje audi A3 silnik 8L ASZ (96kw) 131 KM Program oryg. - bez "wirusa" Odczyty VAG-iem na włączonym i wyłączonym silniku były takie same. BŁĘDY Address 01 17965 - znalazłem należy skasować i zobaczyć czy pojawi się raz jeszcze w krótkim czasie - jeśli tak to coś z zaworem N75 19463 - nie znalazłem tego na forumale wyGoogleałem że - "samochod

AUDI A3 Błędy vaga jesli nie znalazłeś tłumaczenia pytaj

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33

Proszę o podpowiedź Moje audi A3 silnik 8L ASZ (96kw) 131 KM Program oryg. - bez "wirusa" Odczyty VAG-iem na włączonym i wyłączonym silniku były takie same. BŁĘDY Address 01 17965 - znalazłem należy skasować i zobaczyć czy pojawi się raz jeszcze w krótkim czasie - jeśli tak to coś z zaworem N75 19463 - nie znalazłem tego na forumale wyGoogleałem że - "samochod

AUDI A3 I 8L Audi A3 8L 99r Olej plyny bezpieczniki obroty...

Witam wszystkich w sierpniu 2011r. kupiłem swój wymarzony samochód pomimo tego że był sprawdzany dość dokładnie także laptopem to niestety w użytkowaniu wyszło sporo mankamentów audi a3 1.6 rocznik 1999 silnik AKL Instalacja gazowa zamontowana zaraz po kupnie bodajże IV generacji. Lista usterek 1. Samochód bierze olej. Raczej nie spala go nie widzę żadnego koloru z rury. Nie mogę

Remont silnika Cię czeka ktoś Ci sprzedał kaszalota. Do zrobienia góra tłoki z pierścieniami i ocena panewek czy nie są ruszone ale raczej się to nie psuło w tych silnikach. Potem dobry olej syntetyczny i tyle. Na 2 raz odpalaj auto na zimno i nie rób rzeczy pobocznych dopóki nie ustalisz podstawowej przyczyny. Odpala się przy kupnie silnik na zimno Graty polecam dobre wstawić i zrobić

AUDI A3 A3 1.9 tdi asz analiza logów - slaba moc

witam posiadam audi a3 1.9 tdi 130 km asz

wimam wszystkich i prosze o pomoc mam audi a3 asz zrobione bylo na dobre 170 km ale pewnego dnia turbina poszla i tloki sie przylepily do glowicy ale mniejsza ztym wymienilem turbo i silnik i zaczely sie problemy nie ciagnie od dolu wlancza sie tryb awaryjny turbina od arl teraz jest i to druga przeplywomiesz nowy zawor n 75 nowy 3 mechanikow sie poddalo co jest przyczyna

Zamieszczone przez stasiek_17 ok koniec tematu auto ogarnięte już Napisz rezultat. Zamieszczone przez daf wimam wszystkich i prosze o pomoc mam audi a3 asz zrobione bylo na dobre 170 km ale pewnego dnia turbina poszla i tloki sie przylepily do glowicy ale mniejsza ztym wymienilem turbo i silnik i zaczely sie problemy nie ciagnie od dolu wlancza sie tryb awaryjny turbina od arl teraz

AUDI A3 I 8L [A3 1.6] Pali olej i ubywa płyn.

Witam jestem nowy na tym forum i mam mały problem. Mój problem polega na tym iż moje pierwsze autko a jest nim audi a3 1.6 pali mi olej i delikatnie ubywa płyn od chłodnicy Byłem już u paru mechaników i każdy wymieniał mi uszczelkę pod głowicą i jeszcze jakieś badziewia ale to nic nie dało Jest jeszcze pomysł żeby wymienić pierścienie ale to wiąże się z dość dużym kosztem

AUDI A3 II 8P Benzyniaki dieslopodobne 1.8 TSI (TFSI) i II generacja 2.0 TSI

Tekst ze strony httpblogsilnika.blogspot.com2009...si-tfsi-i.html Benzyniaki dieslopodobne 1.8 TSI (TFSI) i II generacja 2.0 TSI Do niedawna wszystko było oczywiste. Mieliśmy "wątłe" wolnossące silniki ZI o maksymalnych prędkościach obrotowych rzędu 6500-7000 obr.min. i maksymalnych ciśnieniach w cylindrze wynoszących około 60 barów. Po drugiej stronie mieliśmy potężne odlewy

AUDI A3 II 8P Benzyniaki dieslopodobne 1.8 TSI (TFSI) i II generacja 2.0 TSI

Tekst ze strony httpblogsilnika.blogspot.com2009...si-tfsi-i.html Benzyniaki dieslopodobne 1.8 TSI (TFSI) i II generacja 2.0 TSI Do niedawna wszystko było oczywiste. Mieliśmy "wątłe" wolnossące silniki ZI o maksymalnych prędkościach obrotowych rzędu 6500-7000 obr.min. i maksymalnych ciśnieniach w cylindrze wynoszących około 60 barów. Po drugiej stronie mieliśmy potężne odlewy

AUDI A3 II 8P 1.4TSI - kolejna bomba zegarowa VAG

Jako ze jest juz troche uzytkownikow 8p z silnikami 1.4TSI w niemczech uwaza sie juz ze silnik ten niezaleznie od wariantu mocy jest bardziej nieudany niz 2.0TDI (nie pisze tu o w miare bezawaryjnych CR) na zachodzie i nie tylko huczy VAG nie przyznaje sie do bledow lub cos tam robi z wielkimi oporami nie ma akcji seriwsowych a znow prawdopodobnie zawinilo ciecie kosztow produkcji elementy wykonane

AUDI A3 II 8P różnice w silniku S3 a A3 2.0T

cześć Koledzy mam troszeczke zastanawiające pytanie dotyczy ono modeli A3 i S3 chodzi konkretnie o różnice w budowie silnika interesuje mnie dokladnie czym różnią się silniki montowane w 2.0T a tych które są podkrecone i wsadzane do S3. poniżej przesyłam obrazek na ktorym zaznaczylem na czerwono to urządzonko co to takiego jest i do czego służy opiszcie mi proszę zasadnicze różnice pomiedzy tymi silnikami. Z góry ogromne dzieki

wtryski turbo kolektor - wiadomo skoro turbo inne ic słupek silnika jest wzmacniany... inny wał korbowy inna głowica inne tłoki inne wałki pompa... no inny ten motor jest. Wahacze inne itp. itd... To co zaznaczyłeś to DV-ałka. W k03 axx jest w turbo w bhz jest z przodu podobnie jak w leonie cuprze i golfie gti.

1.2 bar boost pressure K04 turbocharger with larger turbine and compression rotor - which are NOT shared with the lower output variants" Z tego co mówiłeś masz dostęp do jakiejś dokumentacji technicznej (i przede wszystkim praktyki ) więc nie neguję ot taka ciekawostka w kolejnych rozbieżnościach dokumentacji grupy VAG. Dodano Inne źródło (może bardziej wiarygodne) httpwww.audi-speed.comfaqf289faq.html

Zamieszczone przez CompSport Wytrzymalosciowo tloki i korby sa te same. Mocniejsze sa sworznie tlokowe ktore sa grubsze o 1mm dlatego tez tlok i korba musi miec inny numer katalogowy poniewaz musi miec wieksze miejsce na niego. Tlok rozni sie jeszcze troche komora spalania ze wzgledu na rozny stopien sprezania. Właśnie dlatego podejrzewałem że piszesz o tej samej wytrzymałości numery części

Przez przypadek znalazłem może się przyda "W porównaniu z A3 silnik S3 poddany został gruntownej modernizacji. Nowy turbo ze zwiększonym wirnikiem turbiny i sprężarki wytwarza ciśnienie doładowania 12 bar co jest niezwykle wysoką wartością. Udoskonalona chłodnica powietrza doładowującego znacznie obniża temperaturę sprężonego powietrza i zwiększa w ten sposób masę powietrza niezbędnego do spalania. tłoki z mocniejszymi sworzniami oraz wzmocnione inaczej zamocowane korbowody przenoszą wysokie siły na wał korbowy. Kadłub silnika został usztywniony głowica wykonana jest z nowego odpornego na wysokie temperatury stopu. Fazy rozrządu wałka rozrządu zaworów wylotowych zostały dostosowane do zwiększonej mocy. Wysokociśnieniowe wtryskiwacze o większej średnicy podają paliwo bezpośrednio do komory spalania." Źródło httpwww.motonews.plaudinews-996-nowe-audi-s3.html

AUDI A4 [ALL] Jakie różnice między silnikami A4 vs A3

Witam czym różni się 110 konny diesel w A4 od 110 konnego w A3 prócz wygląduP Albo który jest lepszy Wady zalety

na "fasolkach" - aluminiowa miska olejowa - pompa wody napędzana rozrządem - vacumpompa umieszczona na końcu wałka rozrządu od tyłu głowicy - duży spływ oleju z głowicy - pokrywa rozrządu aluminiowa - chłodniaca oleju podwieszona pod filtrem oleju - filtr oleju na wkładach - ... Jeśli chodzi Ci o włożenie motoru z A3 do A4 to daje spokojnie radę ) Generalnie motory VP z audi

AUDI A3 I 8L 8L 1.6 Drgania obr EPCcheck engine rózne wariacje itp...

Z powodu tego ze wystapily u mnie nowe dolegliwosci a mianowicie zarcie litra oleju na 2tygodnie stwierdzona utrata kompresji na cylindrze nr 2 przerwa w zaplonie na tym cylindrze check engine a wczesniej juz opisywane falowania obrotow tryb awaryjny zaczelem remont silnika "pod siebie" [1.6 BFQ 102KM]. Z racji tego iz na forum jest duzo osob ktore maja podobne i wrecz identyczne problemy

AUDI A3 Bierze olej

Witam dzisiaj po raz pierwszy zapaliła mi się kontrolka smarowania sprawdziłem bagnet było na min. od wymiany zrobiłem 8tyś. i dolewałem może z 05l dzisiaj dolałem 0.5l. -czy instalacja gazowa ma wpływ na zużycie oleju - mam audi a3 97r. przebieg 161 tyś. aktualnie zalany mam olej MOBIL s 10w40 Na forum piszecie coś o uszczelniaczach czy to może być to nie dymi i nie ma śladu oleju w płynie Proszę o pomoc

Tak jak mechanik powiedział - wszystko OK. To normalne że silnik zużywa olej - gdyby tak nie było wówczas należałoby się zastanowić czy z silnikiem coś jest nie tak lub gdyby zużywał go zbyt dużo. audi przewiduje nawet do 1l1000 km (opisane to jest także w instrukcji obsługi w dziale olej silnikowy xD). Jednym z prostszych powodów ubytku oleju jest fakt że gdy masz silnik wyłączony

witaj ja wycieków tez nie miałem auto na zimnym silniku dymiło jak zawsze czyli w normie ale gdy silnik sie rozgrzał no to sie zaczynało.....a mianowicie mega chmure zostawiałem za soba ...olej strasznie uciekał płyn chłodzacy był ok....i co i silnik do remontu sie okazało .....pirscienie wyje.... glowica do splanowania obawialem sie tylko najgoszego zeby tłoki nie były uszkodzone bo to

AUDI A3 Bierze olej

Witam dzisiaj po raz pierwszy zapaliła mi się kontrolka smarowania sprawdziłem bagnet było na min. od wymiany zrobiłem 8tyś. i dolewałem może z 05l dzisiaj dolałem 0.5l. -czy instalacja gazowa ma wpływ na zużycie oleju - mam audi a3 97r. przebieg 161 tyś. aktualnie zalany mam olej MOBIL s 10w40 Na forum piszecie coś o uszczelniaczach czy to może być to nie dymi i nie ma śladu oleju w płynie Proszę o pomoc

Tak jak mechanik powiedział - wszystko OK. To normalne że silnik zużywa olej - gdyby tak nie było wówczas należałoby się zastanowić czy z silnikiem coś jest nie tak lub gdyby zużywał go zbyt dużo. audi przewiduje nawet do 1l1000 km (opisane to jest także w instrukcji obsługi w dziale olej silnikowy xD). Jednym z prostszych powodów ubytku oleju jest fakt że gdy masz silnik wyłączony

witaj ja wycieków tez nie miałem auto na zimnym silniku dymiło jak zawsze czyli w normie ale gdy silnik sie rozgrzał no to sie zaczynało.....a mianowicie mega chmure zostawiałem za soba ...olej strasznie uciekał płyn chłodzacy był ok....i co i silnik do remontu sie okazało .....pirscienie wyje.... glowica do splanowania obawialem sie tylko najgoszego zeby tłoki nie były uszkodzone bo to

AUDI A3 znika olej

Witam. Mam problem z olejem. Od momentu kiedy kupiłam ten samochód mam cały czas problemy z olejem. Na 100 km połyka mi oleju 3 litry. Dwa miesiace walcze z olejem. Pierw mechanik powiedział że turbina- dałama do regeneracji- koszt 900 zł i dalej to samo. Komputerowa diagosntyka nie wykazała uchybień eletronicznych sterowania silnika. Badanie szczelności silnika wykazało po 40% sprawności

AUDI A3 I 8L Remont generalny silnika 16 AEH

Witam Pochwale się Zdecydowałem się na remont generalny silnika dół plus góra. Dla potomnych podam objawy plus koszty remontu. Objawy - monstrualne splanie oleju 05 litra na 100 km - dymienie na niebiesko mocniej po rozgrzaniu - przedmuchy na korku wlewu oleju Co dziwne kompresja na 3 cylindrach dobra (jeden znacznie mniej) przyspieszenie elastyczność w normie duże spalanie paliwa - na vag

jesli masz kanal to sobie poradzisz bo zeby zmienic pierscienie musisz wyjąć tłoki a zeby wyjąc tłoki musisz odkrecic misę itp. co do kluczy to imbusy torxy itp niezbędne

AUDI A3 Wszystkie informacje o olejach

audi przjechalo juz 20tys na oleju castrol - byly juz dwie wymiany Castrol 5w40 Ale coraz czesciej czytam wiele niepochlebnych opini o tym oleju - co w nim zlego Za tydzien bedzie kolejna wymiana oleju - i mysle czy nie przejesc na mobila Motul jest za drogi dla mnie Auto miedzy wymianami bieze 100-200 ml oleju Czy taka zmiana bedzie dobra Bo cenowo Castrol i Mobil lapie sie na tym samym pulapie

mówi konkretnie bez owijania w bawełnę który olej do czego służy a nie jak u Castrola każdy idealny i jakieś bzdury o przyleganiu jakby to coś niezwykłego było. Marketing Castrola jest dla lamusów marketing Motula podkreśla jego dobrą jakość. Ale może i marketing może i ściema. Tylko co myślisz że specjalnie na dupiasty olej do sportowych samochodów naciągają ludzi i se z audi

jazdy sytuacja zaczyna się jednak zmieniać. Olej w misce zaczyna się przegrzewać 120 stopni pojawia się na wskaźniku temperatury oleju w misce (nie wiem czy jeździłeś kiedyś z takim wskaźnikiem bo stanowczo za wcześnie sugerujesz że to następuje). Jest to sygnał ostrzegawczy że ciśnienie wzrasta żeby nadążyć z wymianą rozrzedzonego oleju i pokryciem odpowiednio części. audi

AUDI A3 II 8P Elastyczność silników

Witam jestem tutaj nowy i nie mam(jeszcze) A3 ale planuje zakup takiego cudeńka Interesuje mnie obejrzenie elastyczności silników w A3 głownie chodzi o motorek 32L Na YouTube wszyscy od razu startują z 1 biegu a to nie daje odzwierciedlenia Jedynie co znalazłem to taki artykuł Zamieszczone przez httpmoto.plMotoPL1992332120102.html Robię prostą próbę elastyczności. Zwalniam do pięćdziesiątki

Co do rozrządu nigdzie nie jest kolorowo moje stare Volvo na pasku -> wymiana wszystkiego z robocizną 1000zł kumpel miał a4 25TDI -> zapłacił 25tyś inny kolega miał Fiata Bravo 2.0 aby pasek wymienić musieli silnik wyjąć - 2000zł (wszystkie podane ceny są z okolic Częstochowy części z "górnej półki" robocizna) Zakładając że rozrząd by kosztował ok 4tyś w tym A3

AUDI A3 I 8L [Problem rozwiązany] A3 8L 1999rok 18t wymiana silnika

Witam jak przedstawiają się koszty naprawywymiany silnika w a3 99r 18t Brak kompresji - nie bardzo widzę żeby się opłacało naprawiać koszt słupka to ok 1800zł robota

Każdy mówi że 18T to pancerniki i jest w tym dużo prawdy. Zrobisz remont i przejedziesz na nim następne 300k. Mogę się mylić ale pewnie dołu robić nie musisz. Niech mechanik obejrzy panewki bez ściągania wału. Pierścionki można wymienić ale to też bym najpierw sprawdził. Brał Ci wcześniej olej i kopcił Uszczelka Turbo &8211 Kolektor - 15zł Uszczelka rury oleju - 12zł Uszczelka

No i masz przyczyne twojej kompresji. Pamietaj ze jesli cisnienia niema na wszystkich garach tak jak u Ciebie to raczej pewne ze to glowica rozrzad etc bo raczej nigdy WSZYSTKIE tloki nie traca kompresji z innego powodu. Moze zgubic na jednym dwoch np przez pierscienie ale nie wszystkie i to jeszcze tak ze maja te same wartosci czyli 4 bar jak u Ciebie. Napinacz z lancuchem do wymiany troche zaboli

AUDI A3 I 8L Audi S3 - Pęknięta Głowica

Witam wszystkich... Jestem wlascicielem zoltego sportowego kanarka od roku i kilka dni temu rozwalil mi sie silnik. Auto ma przejechane 165 tys. i jest po wymianie dolu silnika oraz calego rozrzadu. Kilka miesiecy temu przy wymianie swiecy ktora sie kruszyla po raz kolejny super spec mechanik z ASO nie usunal kawalkow porecelany i czesc wpadla do silnika. Po dwoch miesiacach jazdy warunki eksploatacyjne

hilu jakos w wersje z porcelanka niechce mi sie wierzyc na sile szukasz winnego tyle ze w zlym miejscu swieca moze peknac chyba z jednego powodu miala za duza temperature zreszta jakby porcelanka wpadla ci do silnika to rozpieprzylo by ci go od razu a nie po dwoch miesiacach jesli rozebrales silnik to i powinienes znalesc jakies kawalki ktore do tego doprowadzily ale moze z twoja glowica stalo

hilu nie mam LPG Czujnik to pewnie żaden problem ale jaki to może ktoś inny sie wypowie.. też mam zamiar zamontować u siebie. Jeżeli chodzi o silnik to czy to jest APY AMK czy BAM to te same graty.. różnią się tylko programem wtryskami większymi chyba. Blok tłoki wał.. tutaj masz to samo. Więc dzwon do gościa i dogadaj cenę części lub całego silnika.. Goście od obróbki głowicy

AUDI A3 I 8L A3 pytanie o glowice

Witam. Czy glowica od 1.8t jest ta sama co w 1.8 5v Dzieki. Nie wiem czy pamietacie jak pytalem o czujnik polozenia walkow. Okazalo sie ze pasek jest w strzepach kolo pasowe na wale pekniete rozrzad sie przestawil. No zalozylem nowy rozrzad i nie ma cisnienia zupelnie w dwoch cylindrach a wiec remont. Co moglo sie na pewno uszkodzic No wiadomo ze zawory i glowica cos jeszcze dzieki pozdrawiam.

koszt naprawy moze byc wiekszy jak kupno uzywanego silnika i wymiana. moga tez byc uszkodzone tloki korpus ogolnie silnik moze byc zmasakrowany jak rozrzad pomielilo. ja na Twoim miejscu szukalbym silnika uzywanego - mniej roboty a wyjdziesz na tym moze taniej.

AUDI A3 Odpowietrzanie po wymianie oleju

Witam wszystkich ustosunkujcie się proszę do poniższego tekstu tłoki pracujące w komorze korbowej (misa olejowa) wytwarzają ciśnienie które to musi być odprowadzane z silnika nadmiar może spowodować przykre skutki a nawet awarię turbiny sprężarki. Tak więc wysokość oleju nigdy nie może przekroczyć połowy na miarce nadwyżkę silnik "wypoci". Komora sprężania gazów

AUDI A3 Glosna praca zaworow w TDI AGR

przejawia się to "terkotaniem" wzrastającym wraz z obrotami mechanik twierdzi że na jego słuch to lipny olej napędowy o zaniskiej liczbie cetanowej co Wy na to miał ktoś taki problem

Co się stało Nie była to jednak stopka korbowodu. Pękł tłok 3ci w dolnej części przy łączeniu z korbowodem i kawałek metalu spadł na rozpędzony korbowód i wybił dziurę w bloku (nie było tego w misce także wyleciało to przez tę dziurę). Uwaga dla wszystkich jak Wam coś stuka w silniku nie dajcie sobie wmówić niedouczonemu mechanikowi że to popychacze bo może stukać tłok

AUDI A3 I 8L Remont silnika w S3-zestawienie kosztow

Witam. Jako ze to moj pierwszy post. Niedawno stałem sie szczesliwym posiadaczem S3. Jednak.... wiem ze silnik jest do remontu. - pierscien ulegl uszkodzeniu przez co 1 z 4 cylkindrow nie trzymal kompresji - cylinder od wewntatrz tez jest naruszony. wiec ogolnie czeka mnie generalny remont silnika. Ponizej przedstawie wam kosztorys sporzadzony przez jednego z mechanikow ktory ten silnik rozlozyl.

AUDI A3 I 8L 1.8 T 97 r - Wymiana czy remont silnika.

Witam. Jak w tytule silnik ma straszne przedmuchy z korka wlewu oleju nie wiem co jeszcze moze sie dziać z nim bo auto kupilem dość tanio i wiedziałem od poczatku co jest grane. co polecacie sprawdzic wymienić same pierścienie czy cały silnik

Witam dziś zwaliłem głowice w mojej a3 zalamalem sie glowica cala ale dół to istna masakra na cylindrach sa wyrazne krawedzie i cisnienie na tlokach liczac od lewej to bylo 8 8 6 4 i teraz pytanie glowne robic silnik czy wymieniac dodam ze to autko bede trzymal baardzo dlugo a moze i nawet zawsze. czy da sie jeszcze zamowic tloki pierscienie i panewki nadwymiarowe dzis pytalem w kilku sklepach i nie maja czegos takiego

nie wie cos jest z walem jeszcze go nie widzialem poki co musze podjac decyzje i szukam czesci i na 100% wie ze bede robil tulejowanie tylko pytanie gdzie to zrobic u mnie we włocławku jest tego malo i jakość nie za dobra. a co do wału dziś go wyciagne ale wole zrobić całość chyba że bedzie wygladał tragicznie. wymiana silnika na inny juz nie wchodzi w gre widzialem kilka silnikow i mierzylem

AUDI A3 II 8P Spawany blok silnika

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem wzdaje mi sie wyzszej rangi. Wiec dnia 03.06.2013 czyli dwa tygodnie temu kupilem sobie piekna a3 8p z silnikiem 1.9 tdi BKC o ile sie nie myle sprowadzana z Francji auto oryginalnie ze 125 tys km przebiegu wszystko pieknie wyglada lakier w oryginale i wszystkie szyby. Z tego co sprzedawca mowil (żaden handlarz tylko facet prowadzacy firme budowlana od czasu

ja bym wolał cały słupek dorwać z małym przebiegiem w fabryce złożony niż zrobierać wyjmować wał tłoki itd aby blok wymienić wtedy uszczelki pierścienie też kosztują żeby dobrze zrobić - - - Aktualizacja postu - - - Zamieszczone przez kubaniec4 moze dac za to jedynie 1500 zl bierz tą kasę i rób auto bo jeszcze wyjdzie tak że żadnej kasy ci nie da - - - Aktualizacja

inhoss jaki jest wiec koszt slupkai z jakim przebiegiem mozna dostac taki slupek i gdzie to jest silnik 105 konny na pompowtryskach. z tego co slyszalem i w zasadzie czytalem to jak sie slupek silnika wymienia to wystarczy odpiac tylko kilka akcesoriow takich jak turbo i te wszystkie przewody i kable i trwa to dosc szybko tzn w zasadzie ile to trwa to juz niewazne z tym ze podobno wymiana bloku silnika

AUDI A3 II 8P Poszedł roarząd - jakie mogły być przyczyny i jakie skutki

Witam problem w sumie widziałem że był opisywany ale chciałbym usłyszeć opinie do mojego konkretnego przypadku gdyż ważą się losy przerzucenia kosztów naprawy ze mnie na mechanika. podczas normalnej jazdy zaczęła mi drgać lekko kierownica a jak przyhamowałem usłyszałem jak silnik zaczął buczeć więc stanąłem. wyłączyłem i właczyłem jeszcze raz silnik ale dalej buczało poza

AUDI A3 II 8P [8P] czym rozni sie silnik BLF od BLP

WITAM prosze o pomoc i podpowiedz mam a3 z 2005 roku mialem wypadek i uszkodzilem silnik (blf) naprawa wyjdzie drogo i zastanawiam sie nad wymiana silnika znalazlem na allegro silnik (blp) i zastanawiam sie czy bedzie pasowal . Mam nadzieje ze klubowicze wiedza cos na ten temat i udziela mi odpowiedzi. Wielkie dzieki

na pierwszy rzut oka silniki BLFBLPBAG to te same silniki 1.6 85KW FSI 115KM pobieznie przegladajac etke BLFBLP maja wszystko to samo korby tloki rozrzad te same numery serwisowe. BLP byl wkladany do A3krotko bo od 0904 do 1204 a BLF 0105 do teraz nie wiem jak jest ze skrzyniami biegow. Generalnie nie wydaje mi sie zeby ktos na forum dal ci jednoznaczna odpowiedz albo ASO albo dobry mechanik ktroy

AUDI A3 Prosba o analize logow

Witam ogolny problem polega na tym ze raz jedzie raz nie i trzeba odjac gazu i dodac z powrotem vacum ok przeplywka tez ok (nowa) ost mialem blad 4 wtrysku okazalo sie ze jest on dosc slaby (czy reszta wtryskow moze rowniez miec probemy przez ten 4) oto link do logow httpvaglog.rtnet.plmichalnap_49151.html wydaje mi sie ze jest tez problem z poczatkiem konta wtrysku prosze o pomoc ]

trochę pobujać na drodze Szkoda tylko że to forum nie jest tak samo dostępne dla innych jak np. forum Golfa (na tym forum tylko za zalogowaniem się czyli najpierw rejestracją a potem logowaniem) - myślę że warto to zmienić - będzie więcej gości czytać i chyba więcej gości pomagać. Nikt przecież żadnego info nie ukradnie bo nie ma z czego. Pozostałe fora czyli Passata B5 i audi

Przykładowe oferty części samochodowych audi a3 tłoki silnik

  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
  • BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI AUDI A3 GOLF IV 1.6 8V AKL - Ksawerów Łódź Pabianice (600.00PLN)
  • AUDI A3 96-00r 1.8Turbo TŁOK TŁOKI SILNIKA - Garwolin (150.00PLN)
  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
  • AUDI A3 96-00r 1.8Turbo TŁOK TŁOKI SILNIKA - Garwolin (150.00PLN)
  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
  • AUDI A3 FL 1.9TDI BLOK SILNIKA WAŁ TŁOKI SILNIK - Garwolin (649.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi