części samochodowe nanodatex

audi a3 popielniczka 8l

Samochody związane z zapytaniem audi a3 popielniczka 8l

Pytania i odpowiedzi: audi a3 popielniczka 8l

AUDI A3 I 8L popielniczka audi a3 8l 2002r.

Problem Jak wymontować popielniczkę w audi a3 2002r po lifcie

najpierw wyciągasz schowek pod klimatronikiem a następnie całą popielniczke wszytsko jest na zatrzaski nie trzeba nic kręcić

No chyba że kolega ma wersję 2DIN więc musisz wyciągnąć panel climatronica ale aby to zrobić wyciągasz radionavi wciskasz 2 zatrzaski i wychodzi panel potem podważasz 2 klipsy nad popielniczką i wszystko ładnie wychodzi.

uzyles wyszukiwarki chociazpomyslales chociaz aby poszukac czy na forum nie bylo takiego tematubo jestem pewien ze nie zrobiles tego-ostrzezenie slowne httpwww.forum.a3-club.netshowthread.phpt952.html

AUDI A3 I 8L Popielniczka przed lift i po .....

Witam sprobowalem poszukac tematu ale nie znalazlem odpowiedzi chodzi o popielniczke a mianowicie czy popielniczka po lifcie pasuje do przedlifta .... httpallegro.plaudi-a3-lift-8l0-p...055427202.html stara sie zepsula i ogolnie nie jest w dobrej kondychi mozna by ja wymieni Prosze o pomoc ....

zobaczymy dzisiaj wlasnie przyszla popielniczka wymontuje starą i .... pewnie zamontuje starą

AUDI A3 I 8L wycieranie sie boczka fotela kierowcy

moze ktos ma na to jakis sposob przez ostatnie 3 tygodnie tak sie wytarlo ze normalnie sie dziura zrobi auto przebieg kolo 200 tys a fotel wytarl sie w kilka tygodni jakby mial z milion a nadmienie ze kiedys znajomy mial accorda ktory zrobil 400 tys przebiegu i fotele byly jak nowki ja nie wiem czy te audi to taki szajs jest czy co a tapicerka zwykla nie jakis welur alcantara da rade jakos to zrobic zeby sie nie roznilo zeby nie obszywac jakos calego fotela co z tym zrobic

kafi333 nie chcę zachwalać audi A3 bo nie oto Tu chodzi. Ale ja używam już swojego samochodu 3 lata i naprawdę nic takiego nie występuje. Mam tylko półkę w dolnym tunelu trochę zdartą tą pod popielniczką. Co do obdzierania się lakieru z rączek to coś nie tak takie rzeczy to w Seatach występowało. Może ktoś szykował te autko na sprzedaż i tryskał niektóre elementy farbą spytaj

AUDI A3 I 8L [8L] Jak wyciagnac schowek pod panelem klimy

W tym temacie---> httpa3-club.netforumviewtopic.p...hlightkonsola kolega wszystko ladnie opisal ale mi to jakos ciasno siedzi jakby na zatrzaski to bylo czy wie ktos moze jak to ugryzc

Prosze bardzo chodzi mi o schowek pomiedzy panelem klimya popielniczka.

popielniczka jest zamontowana na 1 srubke "gwiazdkowa.aby ja odkrecic nalezy otworzyc popielniczkenie co sie schylicjest umieszczona w gornej czesci na srodku.po odkreceniu wyjdzie nam cala popielniczka wraz z zapalniczka i podswietleniem.Aby wymienic zarowke podswietlajaca wystarczy rozmontowac oslonki. opis na podstawie takiej popielniczki httpmoto.allegro.plitem753938074...i_wnetrza.html

popielniczka w polifcie nie jest niczym przykręcona. Jak wyjmiesz schowek nad popielniczką to pokażą Ci się dwa zatrzaski wystarczy wcisnąć i popielniczka wyjdzie.

Hej mnie gnębi podobny problem. Też zablokowała mi się popielniczka też pewnie coś tam wpadło. Tylko że mam WIELKI problem z wymontowanie tego schowka nad popielniczką [pod klimą] Podważam z jednego drugiego boku z dołu i nic jakieś zatrzaski się wypieły - okalające popielniczkę i NIC Nie chcę sobię maksymalnie podrapać tych plastików jak to sprawnie zrobić by wyjąć tą zakichaną

AUDI A3 I 8L Popielniczka - pomoc i proźba o pomoc

Witam Czytałem szukałem i znalazłem kilka tematów apropos jakichś hocków klocków z popielniczka. Sam miałem tak od początku że nie mogłem zamknąć popielniczki. Dziś postanowiłem ją rozebrać i jest trochę dobrego i trochę złego . Często pojawia się temat tego że popielniczka nie chce się zamknąć. Powód może być dosyć prosty tak jak mechanizm odpowiadający za zamykanie

Witam wszystkich może ktoś mi pomoże dzisiaj przy zamkniętej zapalniczce pociągnąłem niechcący w dół i coś strzeliło i teraz popielniczka nie chce się zamykać może ktoś będzie wiedział co jest grane. Wcześniej kolega opisywał inny motyw a ja mam ten zatrzask mocujący cały

popielniczka jest na takich małych prowadnicach po dwóch stronach. Może u Ciebie z jednej strony wyskoczyła. Musiałbyś wyjąć całą popielniczkę i na spokojnie zobaczyć tak aby niczego nie połamać.

krzywy83 miałem taki problem ze swoja popielniczka myślę ze urwały ci sie takie 2 bolce na których jest sprężynka założona z tyłu popielniczki ja po rozkręceniu znalazłem takowe 2bolce przykleiłem je i wszystko działa jak należny rozkrec sobie popielnice i zobacz jak to wygląda daj znać czy to oto chodziło pozdrawiam

AUDI A3 I 8L [8L] podlokietnik

Witam kolegów Czy podłokietnik można rozebrać na części pierwsze

Witam wszystkich Koledzy mam problem mianowicie chcę uprać podłogę w mojej A3 co równa się z demontażem siedzeń plastików i tunelu itp it problem mam taki szukam na forum ale nigdzie konkretnie nie moge się dowiedzieć jak zdemontować podłokietnik poluzowałem tunel (odkręciłem 6śrubek pod zaślepkami i popielniczką) następnie odkręciłem śrubę pod popielniczką od podłokietnika

AUDI A3 I 8L Wymiana linki hamulca ręcznego

Witam Wymieniał ktos samodzielnie linke od ręcznego Jeśli tak to mam pytanie czy wystarczy wyjęcie popielniczki czy trzeba zdemontować podłokietnik jeśli jest

Wymiana linki recznego jest banalnie prosta. Własnie skonczyłem wymieniać. Trzeba tylko wyczyscic wejscie poczatek rurki metalowej w srodku z syfu i rdzy najlepiej jakims wkrętem skrobać i psiknąc Wd40 - ja dodatkowo wcisnąłem tam smaru. Wtedy łatwo wciska się tam nową tulejkę na nowej lince. Aby wyrwac starą linke z metalowej rurki trzeba płaskim kluczem(chyba 14) albo żabką obracac

AUDI A3 I 8L [8L] pokretla ogrzewania nie swieca

pokretła ogrzewania przestały swiecic kolega ma wv polo i mówi to zwarcie ale ja mysle ze po prostu lampka sie przepaliła... jaka to lampka i jak sie zmienia dzieki pozdro

musisz odkrecic ten plastikowy panel - opis na szybko popielniczke odkrecasz 1 srubka potem za popielniczka sa 2 srubki odginasz delikatnie panel i wyskakuje z zatrzaskow uwazaj u gory jak juz bedziesz mial odgiety na wlacznik ogrzewanej szyby itp tam sie przyblokuje szarpnij ale ostroznie i odskoczy panel masz w lapie. teraz masz dostep do 4 srubek mocujacych pokretla odkrecasz wysuwasz pokretla i patrzysz na zarowke. tyle.

Jackq opisał jak masz odkręcić a ja wstawiam fotki żebyś wiedział o co chodzi. 1. popielniczka -1 śruba. 2. Za popielniczka - 2 śruby. 3. Przy radiu - 2 śruby. 4. Schemat przełączników. A więc dobrej zabawy z rozbieraniem Pozdrawiam Tomasz_W-wa

AUDI A3 I 8L Rok produkcji 1999 model 2000

Witam Moja A3 była wyprodukowana 1999 roku a model jest z 2000. Gdyby ktoś mógł mi wytłumaczyć jak to z tym jest. Bo problem jest taki że nie wiem jakie części mam do auta kupować. Dla przykładu podam że ostatnio wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i mało co nie zszedłem na zawał jak zobaczyłem w czasie jazdy świecącą czerwoną lampkę braku ciśnienia. Jak zbadałem ciśnieniomierzem

Zamieszczone przez sodabass Nie twierdze że mam autko po lifcie tylko się nad tym zastanawiam czy to jest możliwe. Cały szkopuł w tym że kupiłem auto bez żadnych papierów i właściwie nie wiem nic prócz dany zawartych w starym dowodzie rejestracyjnym. Sprzedawca w Polsce również nic nie wiedział Ostatnio znalazłem tylko urywek naklejki że mój silnik to "AHF" Mam jeszcze

AUDI A3 I 8L Popielniczka nie zamyka się

Witam jak w temacie mam problem z zamknięciem popielniczki w aucie. odkreca sie ją czy jak... otworzyłem ją i kurde sie zamknąć teraz nie chce...

I mnie dopadł ten kłopot z niezamykającą się popielniczką . Mam pytanie z tej okazji w którym elemencie tkwi problem iż to ustrojstwo się nie chce zamknąć Czasem zaskoczy jak ją na maxa docisnę od dołu ale pierwsza lepsza dziura i otwiera się znowu. Jest jakiś patent domowy aby ją zreanimować Pozdrawiam

AUDI A3 I 8L Jakie CD pasuje do 8L

Witajcie wczoraj zakupilem audi i chcialbym zmienic radio tez na ori audi tylko czy ktores z tych bedzie pasowac a to moje aktualne. httpimg257.imageshack.usi8291379014.jpg 1. httpallegro.plitem824833859_cd_a...2008_roku.html 2. httpallegro.plitem822721954_radi...a_cd_bose.html 3. httpallegro.plitem805195673_radi..._symphony.html (moze caly ten zestaw moglbym zamontowac ktory jest na foto do mojej) 4. httpallegro.plitem823932497_audi...n_idealny.html Prosze o rady pozdrawiam

Słuchaj kostki to najmniejszy problem. Jeżeli chcesz jakiekolwiek radio 2 DIN (czyt. szerokie) to musisz zmienic cały panel środkowy łącznie z popielniczką. Jeśli nie chcesz ruszać to szukaj na 1 Din i pilnik w dłoń lub szukaj od a3 8l. Jeżeli nie masz magistrali CAN to nawet to pierwsze bedzie potrzebowało emulatora Can do poprawnego działania. Gdybyś się zdecydował na duże radio to mam do sprzedania od modelu a3s3 symphony II z wbudowaną zmieniarką na 6 płyt info PW

AUDI A3 I 8L mokra podloga

Od jakiegos czasu po duzych opadach mam mokrą podłoge od strony kierowcy z przodu i z tylu. Moze ktos juz mial cos takiego. Myslelem ze dzrwi sie opuscilyale to nie to .

Jeżeli chcesz całkiem wyciągnąć wykładzinę to musisz wybebeszyć dobre pół auta. Polecam taki zabieg w przypadku gdy ciągle stoi Ci woda pod pedałami i gąbka pod wykładziną nasiąknęła wodą po stronie kierowcy i pasażera. Musisz uzbroić się w cierpliwość bo długo przy tym schodzi i zestaw kluczy typu torx krzyżaka oraz nasadkową 17 13 i 10 na grzechotce. Jak wygląda demontaż w przypadku wyciągania kompletnej wykładziny (celem wysuszenia) dla 3D - odłączasz akumulator - wyciągasz przednie fotele najpierw odpinasz wtyczki do poduchelektryki i odkręcasz dużym torxem dwie śruby od przodu fotela przy podłodze - wyciągasz siedziska tylnej kanapy - ściągasz tylne boczki (są na zatrzaskach) - odkręcasz dolne mocowania przednich pasów bezpieczeństwa - ściągasz schowek i półkę pod kierownicą większość śrub jest na widoku reszta pod klapkami na bokach konsoli i w środku schowka - zdejmujesz osłony progowe (zatrzaski śruby) i "trójkątne osłony na bokach pod konsolą. - wykręcasz tunel (2 śrubki pod tylną popielniczką i cztery pod zaślepkami na bokach wysunąć tunel i odpiąć gniazdo diagnostyczne (wychodzi całe) - odkręcasz popielniczkę pod radiem (1 śrubka krzyżak) - odpinasz osłonę środkowej konsoli - dwie śrubki pod popielniczką dwie po bokach radia - odkręcasz środkową konsolę - dwie śrubki pod nawiewami (nie trzeba demontować całkowicie może powisieć na kablach) - odkręcasz wspornik pod konsolą środkową ( trzy śruby klucz 13 mm) - ściągasz osłonę kolumny kierownicy przy pedałach (tak czarny fartuch) i ogranicznik pod pedałem gazu - wyciągasz jeszcze taką szarą puszkę rozdzielającą przepływ powietrza pod konsolą środkową - pozostaje tylko wyciągnąć wykładzinę trochę męki to sprawia ale jak masz wszystko odkręcone to pójdzie a jak nie wiesz skąd leci woda do poczytaj parę ostatnich stron tego tematu httpwww.a3-club.netforumshowthr...87post1143787 Powodzenia

AUDI A3 I 8L gniazdo diagnostyczne

witam prosze nie bić za głupie pytanie gdzie znajde gniazdo diag... a3 99 tdi nie ma go pod popielniczką zdiołem tą zaślepke a tam pusto nie ma go koło dźwigni otwierania klapy przedniej prosze o podpowiedź i jeszcze jedno pytanko autko pali bez problemu a wczoraj odpaliłem i na biegu jałowym po około minucie nagle auto drżało i dziwnie zaczło pracować jest to możliwe że paliwo jakieś syfiate

Zamieszczone przez raflik82 a3 99 tdi nie ma go pod popielniczką zdiołem tą zaślepke a tam pusto nie ma go koło dźwigni otwierania klapy przedniej jak go nie ma w tych "fabrycznych" dwoch miejscach to znaczy ze ktos przeniosl gdzies albo bylo kombinowane cos i wpadlo do sodka masz miec za popielniczka.

AUDI A3 I 8L co jest zmienione w wersji po lifcie w wewnatrz auta

Witamwiem jakie zmiany były w wersji po lifcie z zewnatrz i co nie ktorzy robia sobie przeszczepy ze starych modeli na nowe...nie zmieniajac srodkawiem tez ze niektore audiczki juz z fabryki wychodzily po lifcie z zewnatrz a w wewnatrz nie lub nie raz chyba nawet na odwrot choc raczej rzadko...a powieedzcie jak jest z srodkiemczy rozni sie cos oprocz konsoli srodkowejczy inne sa boczki na drzwiachpodsufitowkafotelezegaryoczywiscie

białe w przedliftach czerwone) - dodatkowo w zegarach drugi mały wyświetlacz z zegarkiem elektronicznym i datą oraz jeśli była taka opcja z obrazkiem antenki (opcją pamięci zegara i radia nawet jeśli odłączymy akumulator na kilka dni to po podłączeniu samochód zna dokładną godzinę datę oraz pamięć stacji radiowych) - poduszka na kierownicy z obwódką chromowaną wokół loga audi

AUDI A3 I 8L Zapalniczka pomocy a3 8l 2000r

Witam wszystkich może ktoś mi pomoże dzisiaj przy zamkniętej zapalniczce pociągnąłem niechcący w dół i coś strzeliło i teraz popielniczka nie chce się zamykać może ktoś będzie wiedział co jest grane. Wcześniej kolega opisywał inny motyw a ja mam ten zatrzask mocujący cały. Dodano Fotka nr1

AUDI A3 I 8L [8L] DVD w 8L

Noszę się z zamiarem usprawnienia audio w moim aucie i jedną z opcji jaką biorę pod uwagę jest Zamontowanie Odtwarzacza DVD LCD i tu pytanie do Was w którym miejscu zamontować LCD chciałbym aby efekt wyglądał jak najbardziej naturalnie myślałem o czymś takim z tym że na konsoli w 8L nie ma tyle miejsca co w golfie.Jednym patentem mogła by być zmiana konsoli na poliftingową ale

grom Ja jestem na etapie walki z konsolą środkową w wersji przedliftowej w przeróbkach na 2 din Da się to zrobić ale jak zawsze jest kilka ale. Do wywalenia jest popielniczka choć na upartego (doszedłem do tego ze można by ją zostawić tylko ze wyszło bo to juz bardzo druciarsko. Jeśli chcesz cokolwiek robić przyszykuj sobie 2 wolne dni kup na allegro druga ramkę na zapas bo jak Ci

AUDI A3 I 8L Włącznik świateł

Miał może któryś z kolegów problem z wyłączeniem świateł. U mnie jak wyłączam to gaśnie licznik i podświetlenie na Klimie ale świeci cały czas włącznik i radio i tak za 5 razem zgaśnie ale co ciekawe wystarczy że wyciągnę bezpiecznik nr 15( licznik) wszystko wraca do normy i dzieje się tak tylko jak samochód jest zimny Co o tym sądzicie. Pozdrawiam.

odgrzewamy kotlecika mam podobnie jak koledzy a bylo to tak.... Najpierw wywalilo mi bezpiecznik nr 15 i padlo cale podswietlenie zegarow tunelu srodkowego(pod popielniczka) oraz wlacznika swiatla. Zapodalem nowy bezpiecznik i wszystko dzialaloladnie pieknie w dzien ale w nocy zauwazylem ze nie dziala podswietlenie pod popielniczka i co dziwne podswietlenie wlacznika swiatel ktory na pozycji "0"

AUDI A3 I 8L Problem z ogrzewaniem na wolnych obrotach

Witam Przeszukałem całe forum czytałem kilka godzin posty ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem więc chciałem go opisać i poprosić o pomoc 1. Posiadam audi A3 8L z silnikiem 1.6 AEH 2. Posiadam Climatronik 3. Mój problem dotyczy słabego ogrzewania na postoju czyli na wolnych obrotach - po dodaniu gazu odrazu temperatura z nawiewów rośnie - na wolnych czy ustawie lo czy hi to nie

Przed wymianą rozrządu też był ten problem. Gaz posiadam i napewno mam problem z parownikiem bo lekko się poci - może być taka sytuacja że przez to układ się zapowietrza Jutro od rana rozbieram tą klapkę zimnociepło jeśli okaże się dobra to już mi się pomysły skończą PROSTO mówisz że ta klapka jest dokładnie pod popielniczką tzn. trzebna rozbierać panel środkowy w którym jest radio i climatronik czy wystarczy rozebrac tunel pod popielniczką

AUDI A3 I 8L Jak poprawić kilka drobnych rzeczy

Siema Mam pare rzeczy do poprawienia w aucie tylny spryskiwacz ledwo dzialal a teraz przestal calkiem. mechanik mowil ze to silniczek (pompki) skad wziac taki artefakt da rade samemu to wymieniczaslepki spryskiwaczy reflektorow to jakies lipne slabo spasowane zamienniki. chcialbym je zamienic na oryginaly skad mozna je zdobyc - czarne (mam na mysli to co widac w powierzchni zderzaka gdy spryskiwacz

Dzięki za odpowiedzi. Troche odsmażę 1. Fail mechanik mowi ze rozwalony jest mechanizm silniczka spyskiwacza. Slychac go ale cos tam jest rozwalone w srodku Na allegro nowy 3 paki kosztuje a uzywanego chyba nie warto jesli ten element sie psuje. Zreszta nie duzo taniej wyjzdzie zwazywszy ze wezme na fakture. 2. Tak musze zrobic widze ze inaczej nie da rady ale to chyba maly wydatek. 3. Hehe mialem

AUDI A3 I 8L [8L] Półka pomiędzy ręcznym a siedzeniem pasażera

witam mam problem z poleczka na drobiazgi znajdujaca sie pomiedzy dzwignia recznego a siedzeniem pasazer - problem tkwi w tym iz w moim autku jest tam zamocowana jakas dziwna nakladka spod ktoerj wychodzi ladowarka telefoniczna jakiegos starego modelu chcialabym ja wymontowac ale nie poddaje sie i trzyma z jenej strony czy wie ktos cos o tym problemiku i czy nawet jesli ja wyjme nie okaze sie ze pozostanie

dodaje fotki nie wygląda mi to na samoróbke bo jest to wypust z audi i nie wiem jak to wyciągnąc i czym to następnie zaślepic ta czarna część z góry odkręciłam ale z jednej strony coś jeszcze trzyma nie wspomne ze nie zamyka mi się popielniczka męczylam się właśnie z tym 5 minut a co szminek to uzywam tylko blyszczyka Mod teraz fotki widac o wiele lepiej

Zamieszczone przez mimi3 nie wspomne ze nie zamyka mi się popielniczka trzeba to robic baaaardzo delikatnie- inaczej sie nie zamknie...

AUDI A3 I 8L Jaki kabel do 8L itd.

Bede zamawiac kabel do Vaga - moze zrobimy wieksze zamowienie Ja bede zamawiac raczej ten httpwww.viaken.plsklep.phplangpl&kat5&prodid77 Kto chetny jeszcze Interfejs pasuje tylko do modelu 8L

Chętnie kupie kabelek (taki żeby pasował do mojego 1.6 AEH - 97 rok - wejście pod popielniczką) oczywiście do USB.

AUDI A3 I 8L Jaki kabel do 8L itd.

Bede zamawiac kabel do Vaga - moze zrobimy wieksze zamowienie Ja bede zamawiac raczej ten httpwww.viaken.plsklep.phplangpl&kat5&prodid77 Kto chetny jeszcze Interfejs pasuje tylko do modelu 8L

Chętnie kupie kabelek (taki żeby pasował do mojego 1.6 AEH - 97 rok - wejście pod popielniczką) oczywiście do USB.

AUDI A3 I 8L [8L] Do czego wtyczka gniazdo przycisk - tutaj zadajemy pytania

W tym temacie pytamy o wtyczki gniazda w naszym A3 8L których roli funkcji nie znamy. Pytania bez zdjęcia bądź odczytanego numeru z wtyczkigniazda będą usuwane

To i ja sie podepne rok produkcji 99 model 00 i w konsoli srodkowej pod popielniczka tam gdzie jest schowek to jest takie duze fioletowe gniazdo. Od czego ono jest

AUDI A3 I 8L [8L] Do czego wtyczka gniazdo przycisk - tutaj zadajemy pytania

W tym temacie pytamy o wtyczki gniazda w naszym A3 8L których roli funkcji nie znamy. Pytania bez zdjęcia bądź odczytanego numeru z wtyczkigniazda będą usuwane

To i ja sie podepne rok produkcji 99 model 00 i w konsoli srodkowej pod popielniczka tam gdzie jest schowek to jest takie duze fioletowe gniazdo. Od czego ono jest

AUDI A3 I 8L [8L] przeskakujacy podlokietnik

Witam kolegów Czytałem na forum ale nic takiego nie znalazłem odnośnie mojego problemu Podczas jazdy podłokietnik spada na najmniejsze położenie Dociskałem po bokach zaciski ale nic lepiejCzy może ktoś mi podpowie co i jak można zrobić

Co do zablokowanego podłokietnika to maż bawił się jeden wieczór i udało się... Siłowe rozwiązanie być może jest skuteczne tylko pytanie jak długo to wytrzyma Żeby dostać się do zamka podłokietnika trzeba wykręcić 4 śrubki które go trzymają najlepiej wcześniej wyjąć cały podłokietnik (śruba ampulowa schowana za popielniczką na końcu tunelu od strony pasażerów z tyłu).

AUDI A3 I 8L Naprawa schowka uchylnego w panelu przednim pod klimatyzacja

Witam wszystkich jak w temacie potrzebuje naprawić schowek w panelu przednim ten nad schowkiem zapalniczki taki uchylny do góry gdyż kiedyś przy otwieraniu wpadł mi klucz od garaż pod otwierana klapkę i dziwnie się zakleszczył otworzyłem ten schowek na siłę i teraz nie chce sie zamknąć (niema tego kliknięcia przy zamykaniu) wiec mam pytanie czy ktoś wie jak to można naprawić w ogóle jak się za to zabrać

Zamieszczone przez włodek thomi ty masz 8L przed lift koledze SeBaLy nie chodzi o popielniczkę. W 8L po licie jest mały schowek nad popielniczką może tak byćże chodzi o polifta kolega nie napisał ja się nie zastanawiałem ale naprawa może być podobna (jeżeli oczywiście będzie chciał to robić)

AUDI A3 I 8L [8L] Zmiana konsoli środkowej z przed do po lifcie

Witam Odgrzewam temacik. W tamtym co już był nikt jednoznacznie nie odpowiedział jak to się robi oraz nie wyświetlają się żadne zdjęcia które były zamieszczane. No to jedziemy. W przyszłości chciałbym zmienić konsolę środkową z takiego Na nowszą wersję czyli Oczywiście wiem że panel klimy musi być również już nowego typu. Do panela klimy po lifcie pasują chyba 3 z 4

Zrobilem kilka fotek jak to u mnie jest zamontowane i co wyciete Jak widac na zdjeciu mam zrobione dodatkowe mocowanie u gory z blaszek po lewej i prawej strony Pozniej docinalem wokolo ramke - zwroc uwage na dociecia nad popielniczka Linki jak juz wczesniej pisalem sa koloru szarego bialego i czarnego i nie da rady ich pomylic gdyz sa jedne krotsze a jedne dluzsze.

ja zapytam tu. ktoś może opisać jak w polifcie krok po kroku zdjąć ten schowek pod panelem z klapka nie otwiera mi się on płynnie tylko w połowie się zacina. tak samo jak popielniczka a chciałbym to naprawić.

Zamieszczone przez Xprot ja zapytam tu. ktoś może opisać jak w polifcie krok po kroku zdjąć ten schowek pod panelem z klapka nie otwiera mi się on płynnie tylko w połowie się zacina. tak samo jak popielniczka a chciałbym to naprawić. XPROT zadales to samo pytanie co DAVOR godzine wczesniej - poczytaj zanim napiszesz. Co do tego schowka nad klapka trzeba wlozyc dwa plaskie srubokrety

AUDI A3 I 8L Wolno odpala po postoju... 8L 1.6

Witam serdecznie klubowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem audi A3 8L 1.6 ciekawi mnie jedna rzecz. Otuż po dluzszym postoju (np.noc) silnik wolno odpala tzn. rozrusznik kreci ok 2-3 sek. Na cieply silnik rusza z kopa Niewiem co moze byc tego powodem Po uruchomieniu obroty sa normalne . Przegladalem pare watkow na forum ale nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. Zastanawiam sie czy to moze byc

Tzn czasami go muli ale tylko na 1 ewentualnie na 2 biegu ale to przy nizszych obrotach... ale to chyba normalne. Mam go od niedawna dlatego nie mam go jak porownac. No ale spala tak ok 9-10 100km zelerzy jaki mam tydzień hmm jezeli chodzi o dym to niema - wiadomo normalne spaliny... Jestem laikem w sprawach mechanicznych (dopiero sie ucze) To z rozrzadem bym musial sie przejechac do mechanika zeby

AUDI A3 I 8L [8L] zaslepka w schowku obok galki zmiany biegow

Witam. Czy moze ktos wie co tam ma byc w miejscu oznaczonym strzalka ja tam mam dziure i czasem cos mi tam wpadnie malego.... No i wpadlo mi cos tam waznego czy ktos moze mi tez powiedziec jak sie tam dostac co tzreba odkrecic...

jarekp23 zdejmij półkę pod kierownicą i wtedy z boku masz rewelacyjne dojście do tego co za i pod popielniczką jeśli masz za duże dłonie użyj kobiety

AUDI A3 I 8L [8L] zaciagniety na chwile ręczny nie puscil i trzyma na pie

witam przed chwila jechalem sobie pare kilometrow tak ze auto nawet sie nie nagrzalo chcialem wysiasc na chwile .Zaciagnalem reczny jak auto jeszcze sie toczylo po chwili jak go odpuscilem to nadal trzyma na pierwszych 2 ząbkach i tak luzno chodzi dzwignia do 2 ząbka.Zaciagalem do oporu i puszczalem jezdzilem do przodu i do tylu ale nadal trzyma nie wiem co z tym zrobic wydaje sie ze linka stanela

Tak wymiana linki pomoże na pewno Można to samemu spokojnie zrobić z tym że dla wygody dobrze jest mieć kanał (dostęp do wszystkiego od dołu) W kabinie trzeba zdemontować tunel środkowy podnieść go na tyle by mieć dostęp do końcówki linek (3 wkręty po każdej ze stron razem 6. - 2szt pod tylną popielniczką po 1 sztstr pod zaślepkami na środku tunelu i koło pedału gazu identycznie

AUDI A3 I 8L radio 2 dinowe do 8l

witam czy montował ktoś z was takie radio do 8l ja właśnie się przymierzam do takiego zakupu macie może jakieś wskazówki jak to dobrze zrobic pozdrawiam

Poliftowa konsola to raczej te tańsze rozwiązanie... używkę można dostać w dobrym stanie za 500-600zł masz już tu kosz 2 din z obudową popielniczką uchwytem na kubek itp... za sam kosz trzeba dać około 400zł i do tego jedziesz z rzeźbą swojej konsoli i nie wiadomo czy ta rzeźba zadowoli Cię efektem końcowym... kosz musisz mieć a jak przeróbka się nie uda to nie masz ani starej

Napisz co dokupiłeś do takiej przeróbki...ile mniej więcej to kosztuje... popielniczka rozumiem że wyleciała a gniazdo zapalniczki gdziś przeniosłeś czy też poleciało

tak popielniczka jak i gniazdo poleciało (jestem nie palący wiec zbędne) z zasilania gniazda będę bezpośrednio wpinał cb-ka (tylko jeszcze brak koncepcji gdzie co i jak) oraz docelowo gniazdo 12V będzie w bagażniku całą listę co mniej więcej jest potrzebne do przeróbki dodam po zakończeniu modu

AUDI A3 I 8L [8L] Poroblem z radiem

siemka mam problem z wyjęciem radia audi chorus wyjołem panel a teraz chce wyjąc całos tulko jakos mi nie idzie szukałem na forum o to httpwww.a3-club.netforumviewtop...ghlightchorus ale gdzie ja mam wsadzic moze jakis zdjecia ktoś ma bo ciągne ciągne i wyciągnoć nie moge [ Komentarz dodany przez larius Pon 13 Sie 2007 1659 ] mod Przeniosłem do odpowiedniego działu.

U mnie te blaszki urwane były od radia zablokowane totalnie....Ktoś nieumiejętnie próbował je wcześniej wyjąć. Ostatecznym ruchem niestety było odkręcenie przedniego panelu pod popielniczką i złamanie go tuż przy radiu. Później blaszki dało się wyciągnąć od spodu radia. Nie życzę tego nikomu.

AUDI A3 I 8L [8L] Ipod lub usb w miejsce zmieniarki

Próbował ktoś podłączyć w miejsce zmieniarki jakieś inne urządzenie audio typu ipod lub usb Padła mi zmieniarka i zastanawiam się czy jest jakiś adapter do takiej przeróbki. Chyba byłoby to dobre rozwiązanie.

Czy dobrze zrozumiałe że przy tym interfejsie co z tyłu się podłącza też trzeba wsuwać kasetę żeby odtwarzacz muzykę np. z Ipoda. Chodzi mi o podłączenie Ipoda teraz mam przez adapter - kaseta. Chciałbym zrobić w ten sposób że puścić ten kabelek co się wpina z tyło radia przez całą konsole główną (oczywiście w środku) do półeczki pod popielniczką. Przewód by wychodził

AUDI A3 I 8L [A3 8L 2001 1.9TDI ASV] Jakie złącze i gdzie je znaleźć

Czy w tym aucie jest OBD2 czy jakieś inne złącze I wogóle gdzie go szukać

Wejście OBD znajduje sie ( konsola środkowa pod popielniczką ) . POZDRAWIAM

Przykładowe oferty części samochodowych audi a3 popielniczka 8l

  • POPIELNICZKA AUDI A3 8L 8L0857951F - Świeszyno (70.00PLN)
  • POPIELNICZKA PRZEDNIA 8L0857951 AUDI A3 8L 1.6 96- - Jaworzno (50.00PLN)
  • Popielniczka Audi A3 8L - Mińsk Mazowiecki (50.00PLN)
  • POPIELNICZKA AUDI A3 8L 8L0857951F - Świeszyno (70.00PLN)
  • Popielniczka Audi A3 8L - Mińsk Mazowiecki (50.00PLN)
  • POPIELNICZKA AUDI A3 8L 8L0857951F - Świeszyno (70.00PLN)
  • Popielniczka Audi A3 8L - Mińsk Mazowiecki (50.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi