części samochodowe nanodatex

audi a3 panewki główne

Samochody związane z zapytaniem audi a3 panewki główne

Pytania i odpowiedzi: audi a3 panewki główne

AUDI A3 I 8L Remont silnika w S3-zestawienie kosztow

Witam. Jako ze to moj pierwszy post. Niedawno stałem sie szczesliwym posiadaczem S3 . Jednak.... wiem ze silnik jest do remontu. - pierscien ulegl uszkodzeniu przez co 1 z 4 cylkindrow nie trzymal kompresji - cylinder od wewntatrz tez jest naruszony. wiec ogolnie czeka mnie generalny remont silnika. Ponizej przedstawie wam kosztorys sporzadzony przez jednego z mechanikow ktory ten silnik rozlozyl.

dobrze że usunięte bo nie mialem siły tego czytać.. ogólnie sprawa wygląda tak nie wymienia się nigdy jednego tłoka chyba że specjalnie wyważa się cały układ korbowy (korby i tłoki zmienia sie kompletami bo tak są przygotowywane przez fabrykę) piersccienie panewki na korbach panewki głowne trzeba zmienia zawsze po wyjęciu niestety stare panewki to nie jest dobry pomysł. rozrząd

AUDI A3 I 8L 1.8 T 97 r - Wymiana czy remont silnika.

Witam. Jak w tytule silnik ma straszne przedmuchy z korka wlewu oleju nie wiem co jeszcze moze sie dziać z nim bo auto kupilem dość tanio i wiedziałem od poczatku co jest grane. co polecacie sprawdzic wymienić same pierścienie czy cały silnik

Witam dziś zwaliłem głowice w mojej a3 zalamalem sie glowica cala ale dół to istna masakra na cylindrach sa wyrazne krawedzie i cisnienie na tlokach liczac od lewej to bylo 8 8 6 4 i teraz pytanie glowne robic silnik czy wymieniac dodam ze to autko bede trzymal baardzo dlugo a moze i nawet zawsze. czy da sie jeszcze zamowic tloki pierscienie i panewki nadwymiarowe dzis pytalem w kilku sklepach i nie maja czegos takiego

Zobacz Wały korbowe, panewki wałów do AUDI A3

AUDI A3 II 8P [kompendium] Wyciekający płyn z chłodnicy

Witam Posiadam audi A3 z 2004 roku - 2.0 Diesel 140 KM. Od ponad miesiaca mam powazny problem z uciekającym płynem z chłodnicy. Na desce świecił mi się błąd a po podłączeniu do komputera pokazywało zwarcie wentylatora chłodnicy z masą. Pojechałem do mechanika trzymał mi 2 dni samochód po czym stwierdził ze jego zdaniem pierdzielniety jest wentylator ale nie bedzie wymieniał bo nie

milanoo i jak ogarnołeś temat znalazłem kilka warsztatów z woj. pomorskiego do których może warto zadzwonić... Auto-Diesel Diagnostyka Samochodowa 80-738 Gdańsk Miodowa 12 0583069695 pompy wtryskowe wtryskiwacze silnik diesel samochód układy EDC TDI HDI pompowtryski Rohraff Stanisław Zakład Mechaniki Pojazdowej 84-200 Wejherowo 18 0586723273 mechanik samochodowy generowanie głowic Ongirscy

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi