części samochodowe nanodatex

audi a3 klucz do filtra 8l

Samochody związane z zapytaniem audi a3 klucz do filtra 8l

Pytania i odpowiedzi: audi a3 klucz do filtra 8l

AUDI A3 I 8L Klucz do filtra oleju w 8L

Witam na wstępie napiszę że szukałem 2 dni informacji na temat klucza dedykowanego do okręcenia filtra oleju w naszych a3 8l. Na pewno ma być to klucz 14kt ale 74 czy 76 mm A może jeszcze jakiś inny wymiar Nie chciałbym tego mordować kluczem łańcuchowym

Ostatnio kupiłem tą nasadkę do siebie httpwww.toolmar.plplpklucz-DO-...DI-MERCEDES76 I pasuje idealnie. Także 74mm.

AUDI A3 I 8L wyciek oleju

Witam mam pytanie jak sie nazywa ta czesc w ktora wkrecamy filtr oleju czy jest to czesc wymienna wlasnie z tamtad zauwazylem wyciek ale nie mam pojecia jak to sie nazywa z gory dzieki wielkie

Miałem to samo odpaliłem samochód pochodził 30s i oring puścił szwagrowi w golfie również strzeliła w takiej samej sytuacji ta uszczelka co najlepsze za godzinę przychodzi do mnie sąsiad i mówi że w oktavi przed chwilą strzelił mu oring (tak ten sam). jak wyczytałem w necie to bardzo częsta przypadłość w tych samochodach po prostu przy dużych mrozach ciśnienie oleju jest tak

W AHF-ie odkrecacie tylko srube 14 kluczem 32. Wycieka olej z chlodniczki i filtra ale nie ma tego duzo. Ja robilem to w kanale i moim zdaniem tak bedzie najlepiej. W czwartek kupilem oringi i jak sie okazalo dali mi zle.. Dzisiaj mialem czas jechac je wymienic ale nie mieli tych co ja chcialem. W salonie audi koles powiedzial ze musialbym poczekac na nie ze 2 tygodnie bo jest z nimi problem wiec podziekowalem.

Ale sie szum zrobił - wszystkim popuszczały uszczelki Dla potomnych powiem jak to się robi przy Dieselu. Mój silnik AGR - uszczelka górna 11zł dolna 14zł w ASO VW. Robocizna - mechanik wziął 50zł ale w sumie w tym koszt litra oleju. To co pisał ktoś dużo wcześniej że od góry filtra oleju jest nakrętka kontrująca - to w przypadku silnika AGR to nieprawda - niema nakrętki kontrującej

Co do smarowani niektórzy zalecają smarowanie olejem tak jak np uszczelkę filtra oleju - wtedy lepiej przylega (jest szczelniejsza). Co do straty oleju to są niewielkie w granicach 100-150ml ja też najpierw wymieniłem olej a dopiero po kilku dniach uszczelkę bo nie miałem pod ręką odpowiedniego klucza.

AUDI A3 I 8L Problem z napędem Quattro

Witam. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim w S3 gdy ruszam z miejsca przy wyprostowanych kołach wszystko jest OK. Problem zaczyna się gdy chcę ruszyć na skręconych kołach. W tym momencie coś zaczyna rzęzić "jarmolić" tak jakby w haldexie lub w dyfrze z tyłu. Napisałem tak jakby w któryś z tych dwóch podzespołów lub w obu naraz ponieważ tego do końca nie jestem pewien

Pamietaj ze potrzebujesz specjalny klucz do filtra jezeli sam zamiezasz wymieniac. Tak wyglada httpwww.allegro.plitem928654267_...x_germany.html

czujnik położenia kierownicy jest przy autach z esp(quattro bez esp nie ma tego czujnika) a jesli dzwięk dobiega takżelub z przodu auta to może jest problem z przekładnia kątowa w skrzyni choć nie spotkałem się z takim przypadkiem co do wymiany filtra w haldexie zawsze dawałem sobie rade bez użycia specjalnego klucza wystarczał odpowiedni przygotowany śrubokręt.

AUDI A3 I 8L Wywala olej nad filtrem

Witam Dziwna sytuacja mnie dziś spotkała. Jadąc zapaliła mi się kontrolka od oleju z wnętrza samochodu było słychać od razu jakieś takie syczenie i silnik dziwnie pracował.Podniosłem maskę pod samochodem plama oleju a z nad filtra oleju wywala olej i to w sporych ilościach. Dolałem jakieś 200ml przejechałem 200m i znowu kontrolka się zapaliła. Filtr wkręcany jest w metalową obudowę

Dokładnie tak jak pisałeś śruba 27 no i przydaje się klucz do filtra Oring był pęknięty koszt 850zł Po wymianie wszystko w normie. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Temat do zamknięcia

AUDI A3 I 8L Haldex problem

Witam mam takie pytanko może ktoś z Was ma jakieś sugestie.. Dziś wymieniłem olej i filtr w Haldexie. Zestaw oryginalny zakupiony w ASO. Wymieniłem i .. Haldex nie działa. Nie załącza tyłu. Czy to możliwe żeby po wymianie tak się stało czy możliwe że coś rozłączyłem wymieniając olejfiltr Albo co może być podstawową przyczyną tego stanu Jakiś bezpiecznik może poprosze o sugestie.. pozdrawiam

Zamieszczone przez Pawel_yu Olej w Haldexie wymienia sie raz na 60tys. Chyba lepiej dolozyc tez 40zl i miec spokojna glowe P.S. Ja w Autovivie na Polczynskiej zaplacilem za robote 156 zl pzdr No tak poza ASO duzo taniej.. a ja kupiłem za 90 zł klucz do filtra na allegro i wymieniłem to wszystko sam. Z drobnym błędem ale teraz juz prawie z zakmniętymi oczami moge to zrobić. Wlałem ten oryginalny z tuby olej natomiast o Castrola pytałem się z ciekawości.. pozdrawiam

AUDI A3 FAQ Techniczne

Z powodu powtarzalności wielu pytań postanowiłem w jednym wątku zebrać linki do najczęściej pojawiających się pytań. FAQ będzie na bieżąco aktualizowane. Informacje o silnikach Model 8L 1996-2003 Benzyna 1.6 - AEHAKLAPF (100 KM) 1.6 - AVUBFQ (102 KM) 1.8 - AGNAPG (125 KM) 1.8T - AGUAQAARXARZAUM (150 KM) 1.8T - AJQAPPARYAUQ (180 KM) 1.8T - AMKAPYAUL (209 KM) 1.8T - BAM (224 KM)

AUDI A3 FAQ Techniczne

Z powodu powtarzalności wielu pytań postanowiłem w jednym wątku zebrać linki do najczęściej pojawiających się pytań. FAQ będzie na bieżąco aktualizowane. Informacje o silnikach Model 8L 1996-2003 Benzyna 1.6 - AEHAKLAPF (100 KM) 1.6 - AVUBFQ (102 KM) 1.8 - AGNAPG (125 KM) 1.8T - AGUAQAARXARZAUM (150 KM) 1.8T - AJQAPPARYAUQ (180 KM) 1.8T - AMKAPYAUL (209 KM) 1.8T - BAM (224 KM)

AUDI A3 I 8L Filtr przeciwpylkowy(kabinowy)

Nie wiem dokładnie czy taki filtr mam i ewentualnie gdzie go szukac Autko z 97 bez klimy Pozdrawiam

Ok. Startujemy. Wymiana filtra p.pyłkowego odgrzybianie w 8P. Co będzie potrzebne -filtr p.pyłkowy najlepiej z węglem aktywnym -środek do odgrzybiania klimatyzacji w sprayu -śrubokręt -kluczyk nasadowy 8 -latarka (przydaje się jeśli robimy to po raz pierwszy). Komora filtra znajduje się w nogach pasażera zaraz za schowkiem. Przy pomocy klucza nasadowego 8mm odkręcamy 2 śrubki mocowania

AUDI A3 I 8L kiepsko zapala po nocy

witam wszystkich klubowiczów mam problem ze swoim autem mianowicie kiedy temp otoczenia spadła ok 5 i niżej zaczeły się kłopoty z odpaleniem tak dziwnie zapala jakby agresywnie aż budą zatrzęsie i słychać jakby akumulator był słaby ale drugi podłączyłem i dalej to samo rozrusznik ok świece ok mam też takie objawy często spotykane na forum czyli drgawki jak dojeżdzam do swiateł

Zamieszczone przez collo qbrt ktore wezyki wymieniles te ktore ida od pompy paliwa do filtra czy od filtra do pompy wtryskowej tez mam powietrze i nie moge dojsc skad powietrze sie dostaje Wężyków nie wymieniałem. Najważniejsze to uszczelnić wszystkie cztery wężyki przy filtrze paliwa (nowe obejmy). Powietrze może dostawać się również przez zawór zwrotny (przeważnie koloru czarnego

AUDI A3 I 8L Wymiana sprzęgiełka alternatora pytanie

Witam. Ktoś na forum już pisał że sprzęgiełko to koszt około 120zł a wymiana 60zł. Czy można samemu wymienić to sprzęgiełko czy jednak lepiej udać się do mechanika Trzeba ściągać cały alternator pozdrawiam

Opiszę w połowie udaną wymianę na przykładzie AHF 110 KM z klimą ( ciężki dostęp ) Dzisiaj próbowałem wymienić to sprzęgiełko. Mam wersje AHF 110KM z klimą czyli alternator jest nad spreżarką klimy a pod pompą wspomagania i dostęp jest ciężki. Walczyłem ze 4 -5 godzin. Doszedłem do po różnych walkach że dostęp jest w miarę dobry po - wyjęciu rury TIP do IC->EGR wykręceniu

AUDI A3 I 8L Błąd 17965 notlauf proszę o analizę logów

Witam ostatnio w czasie jazdy gdzieś od 3500 obr wpada mi notlauf zdarzył mi się w sumie ze 3-4 razy. Postanowiłem zrobić logi dynamiczne grup 001 003 004 008 010 i te chyba najważniejsze tj. 011 do tego statyczne 003 004 011. Jak na złość podczas robienia logów auto nie wpadało w notlauf szedl jak burza probę powtarzałem 4x na 4 biegu praktycznie do zamknięcia się zegarów ok 4600rpm.

mocowane w metalowym gnieździe na wyjściu gruchy od jej wewnętrznej strony niestety po tym gnieździe została tylko kupka rdzy sztanga też pokryła się rdzą i tuleja się zablokowała na sztandze nie dając jej możliwości wysunięcia się z gruchy. Na dalszych fotkach widać że tłok sztangi wraz z membraną i sprężyną są w doskonałej kondycji jednak poprzez to że w Golfie oraz audi

AUDI A3 I 8L Problem z zapalaniem po długim postoju

Witam Czytam już o tym problemie dość długo przekopuje się przez fora jednak nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Niedawno zakupiłem audi A3 1.9TDI 130. Kiedy zacząłem już się nią cieszyć i załatwiać papiery wystąpił problem. Otóż gdy zostawię auto na dłuższy postój (jak np. noc) to mam problem z odpaleniem. Pierwszy raz jak przekręcam kluczyk załapie na chwile na

Zamieszczone przez bnk Witam Czytam już o tym problemie dość długo przekopuje się przez fora jednak nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Niedawno zakupiłem audi A3 1.9TDI 130. Kiedy zacząłem już się nią cieszyć i załatwiać papiery wystąpił problem. Otóż gdy zostawię auto na dłuższy postój (jak np. noc) to mam problem z odpaleniem. Pierwszy raz jak przekręcam kluczyk

AUDI A3 I 8L nie odpala po dłuższym postoju 1.9 tdi ATD

Witam Szanownych Ekspertów Podobnych przypadków do mojego nie znalazłem . Zwykle u kolegów występował problem z odpalaniem ciepłego silnika ...u mnie jest na odwrót . Jak auto dłużej postoi ...powiedzmy ponad 24 godziny to potem muszę dłużej pokręcić rozrusznikiem żeby odpalił ... równocześnie z pompowaniem nogą gazu . Jak postoi krócej ...a silnik jest już zimny to ZAWSZE odpala

ok ...sprawdzę przy najbliższej okazji ( po dłuższym postoju ) czy odpali bez problemu po kilkukrotnym przekręceniu kluczykiem zajrzę też do filtra ...dzieki

Zamieszczone przez mco ok ...sprawdzę przy najbliższej okazji ( po dłuższym postoju ) czy odpali bez problemu po kilkukrotnym przekręceniu kluczykiem zajrzę też do filtra ...dzieki Obejrzyj czy pod filtrem paliwa nie ma jakiś wycieków np. pod korkiem spustowym u dołu filtra.

No i dalej problem ...po dłuższym postoju ..przekręciłem kluczyk parę razy ..i nic ..zakręcił na sekundę i zgasł - tak jak się spodziewałem . Zajrzałem też do filtra pod ten koreczek zabezpieczony drucikiem i paliwa było full ... już nie wiem co się dzieje.

AUDI A3 I 8L Wymiana pompy paliwa w 1.9 TDI

Witam Mam problem opisany w tym temacie httpwww.a3-club.netforumshowthr...323post956323 Okazało się juz teraz na 99% ze to pompa paliwa - przy odlączeniu węża którym płynie paliwo do filtra paliwa jest suchutko po przekreceniu kluczyka i probie uruchomienia auta diesel w ogole nie wyplywa z wężyka.. Teraz mam pytanie do osob ktore wymienialy pompe. Doszedlem juz do miejsca gdzie ona sie

AUDI A3 II 8P Wymiana filtrów oleju itd.

Witam właśnie sie zastanawiam który zestaw filtrów będzie najlepszy hmm 1. httpallegro.onet.plfiltry-olej-1...418822804.html 2.httpallegro.onet.plfiltry-olej-1...440022662.html Podeślijcie co macie u siebie.

Witam Miałbym kilka pytań odnośnie wymiany oleju jaki filtra oleju w A3 8L 1.9TDI ("99) mam osłone dolną pod silnikiem chciałbym zapytac na jakie sruby jest przykrecona oraz jaki jest potrzebny klucz do jej odkrecenia filtr oleju czy jest różnica która strona sie go wkłada

AUDI A3 I 8L Filtr paliwa w 1.8T

Kto wymianial filtr paliwa w 1.8T Jest przy zbiorniku tak Jakies podpowiedziwskazowki podczas wymiany Jaki najlepiej kupic

Niech mi nikt nie mówi że wymiana filtra paliwa to 5 minut roboty. Miejsca mało a te zasr........... spinki nie chciały puścić. Walczyliśmy z teściem ze 2h żeby zdjąć i nie urwać (dobrze że on to cierpliwy człowiek). Jak by było mało to z ciekawości postanowiłem zajrzeć do węża w stronę silnika i cóż...........dostałem prysznic z benzyny po twarzy Po wymianie trzeba trochę

AUDI A3 I 8L S3 Probem z Haldexem

Witam nigdy nie jeździlem z samochodem z napedem Quattro i po kupnie auta i porobieniu rozrzadow itp chcialem sobie ostrzej wystartować i sprawdzic jak to jest akurat popadało wyłaczyłem sobie ESP i jazda i ku mojemu zdziwieniu do 3 biegu mieliłem przodem i tył nawet nie drgnął na 2 dzień juz było sucho i było troche piasku wiec 2 i gaz i czułem jak leci fajnie bokiem i chyba sie załaczył

mało który mechanik ma specjalny klucz do odkręcenia filtra w haldexie.. ja zawsze z wymianą oleju do ASO jeżdżę - wymiana 70 zł

AUDI A3 Silnik kręci ale nie odpala -Diesel

Witam Może komuś się kiedyś przyda. W zeszłym tygodniu miałem problem z moją A3. Samochodem jeździłem cały dzień i nie było problemu z odpalaniem. Pod wieczór podjechałem pod sklep i nie było mnie z 20 minut jak wróciłem samochód kręcił ale nie odpalał. Po długich męczarniach szukania pomocy u mechaników (nie jestem jeszcze obeznany w tematach mechanicznych) którzy mówili

by w ten sposób ustrzec się przed niezamierzonym zwarciem kabelka do obudowy pompy wtryskowej). Z tak podpiętym N109 silnik uruchomimy nawet bez braku zasilania sterownika ze stacyjki (zestyk 15) bądź też przekaźnika 109 (zestyk 30). Silnik pojedzie ale w trybie awaryjnym czyli tak jak typowy SDI bez możliwości nagłego przyspieszania czyli wszędzie tak dojedziemy a każdy silnik w A3

AUDI A3 I 8L [8L] Samodzielna wymiana oleju

Nie zabijajcie że o takie głupoty pytam Mam wątpliwości co do samodzielnej wymiany oleju w aucie. Wiem wiem są filmiki w FAQ oglądałem. Nie mam niestety takiej fajnej pompki jak ten gość z filmu Czy wystarczy po prostu zdjąć dolną osłonę silnika odkręcić korek miski olejowej i zaczekać aż cały olej "zejdzie" z silnika czy konieczne jest jakieś wympowywanie pozostałości

zibkii po raz pierwszy spotkałem się z opcja wypompowywanie oleju procedura wymiany wymaga jedynie klucza "17" filtru i oleju jeśli chodzi o korek spustowy to jest na nim aluminiowa podkładka jeśli jest już zmasakrowana to wymieniasz ją na miedzianą albo jak dobry hydraulik nakręcasz konopie podstawa to przed założeniem nowego filtra smarujesz uszczelkę nowego filtra nowym olejem

AUDI A3 I 8L [8L] czujnik predkosci obrotowy silnika

Witam. Mam problem ktory objawia sie nastepujaco Gdy autko jest zimne wszystko jest ok w miare gdy sie zagrzewa i osiagnie swoja temp 90C to wogole sie nie wkreca na obroty nie ma przyspieszenie nieraz cos strzela pod maska i wogole nie chce sie rozpedzac a na luzie wchodzi na obroty jak by go cos chamowalo bylem u mechanikow i jeden kazal mi wymienic swiece i kable wymienilem i nic nie pomoglo

Dojście do czujnika położenia wału jest dośc kiepskie (przynajmniej w 1.8 ale w 1.6 jest na bank podobnie gdyż tarczka do impulsatora znajduje się na wale 1.6 i 1.8 w identycznym miejscu więc i czujnik wypada w tym samym miejscu). Jedyne dojście do tego czujnika jest od spodu- przykręcony jest do bloku na śrubkę M6 (klucz imbus 5mmnasadka 10mm) na wysokości dolnej krawędzi filtra oleju.

AUDI A3 I 8L [8L] Problem przy odpalaniu

Witam....niedawno zostalem szczesliwym nabywca audi a3 1.8...zeby nie zanudzac przedstawie moj problem....auto "meczy" sie przy odpalaniu..komputer wyrzucil 2 bledy ktore dalo sie skasowac i po ponownym podlaczeniu juz ich nie wskazuje...blad przepustnicy i sondy lampda...1 odpalenie auta po nocy jest mozliwe ale trzeba dlugooo krecic ...kolejne odpalenia juz lepiej ale i tak nie jest dobrze...auto

filtra węgla aktywnego (ACF valve N80) - uważam że to jego zużycie powoduje to że zamiast odpowietrzać to zapowietrza on układ (w sumie jedyne miejsce gdzie może być nieszczelność naszego układu)... Jednak zawór ten to koszt ok 250 zł w ASO... Problemu by nie było jakby w A3 byłoby już zaprogramowane dopompowywanie paliwa przy włączonej stacyjce (jest to w wielu autach nawet audi)

AUDI A3 I 8L [8L] Montaż Xenonów H.I.D. Kit Instrukcja

Witam. Przedstawiam zapowiedzianą już przez Proxę instrukcję szybkiego montażu zestawu Kit H.I.D. Potrzebne rzeczy 1. nasza A3-ka oczywiście ..... moze być przykurzona i lekko brudna 2. zestaw kit H.I.D ala PROXA 3. Duuuużo pasków zaciskowych 4. Izolacja - to słowo przypadło mi i Proxie do gustu 5. klucze płskie 6. wiertarka conajmniej 5 róznych wierteł ....największe powinno

AUDI A3 I 8L Wlałem Beznynę 98 do TDI (PD)

Witam No i stało się. Nalałem benzyny do mojej ASZ-ki. No niestety odpaliłem i się zamulił po 50 metrach. Musiałem wrócić do domu po kanister i 100PLN wlać w ziemię Podłączyłem się do dopływu paliwa od filtra paliwa do pompy - tutaj zonk bo po przekręceniu kluczyka paliwo leci przez około 2 sekundy a później trzeba zrobić znowu reset(wyłączwłącz kluczyk) i tak..aż się kanister

AUDI A3 I 8L [8L] Odma silnika

Witam Czy miał ktoś kiedyś do czynienia z tajemniczym zniknięciem oleju z silnika Otóż ostatnio miałem ciekawą sytuację Jadąc sobie moim czarnym bolidem nagle ujrzałem kontrolkę ciśnienia oleju natychmiast zjechałem na pobocze wyłaczyłem silnik i sprawdziłem stan oleju okazało się że wogóle go nie ma Dzień wcześniej sprawdzałem stan oleju i był w normie nie uderzyłem też

Atakuj od dołu żeby odkręcić chłodniczkę-chyba 24 klucz ale nie pamiętam czy nie większy.resztę w zasadzie załatwisz od góry.Nie musisz zalewać filtra tylko olej dolejesz-sam tam dojdzie.U mnie w byłym ASV przeszkadzały mi trochę przewody od klimy ale do ogarnięcia.

wiec dodaje fotki jakie zrobilem podczas wymiany ow rurki odpowietrzjacej. 1 fotka kawalki ktore mi zostaly w bloku i wyrwalem ( doslownie) 2 fotka na niebiesko zaznaczylem miejsce gdzie idzie nakretka na 12" klucz pozostale na czerwone chyba 6 imbus. od "koszyczka" od pompy powietrznej httpallegro.plpompa-wtorna-powie...104159716.html. 3 fotka silnik bez pompy 4 fotka na zolto otwor gdzie

AUDI A3 I 8L [Problem rozwiązany] prośba jak zdjąć kolektor wymienić świece

przymierzam się do wymiany świec tyle że nie ma jak do nich dojść mógłby mi ktoś powiedziećopisać jak się do tego zabrać przeszukałem tematy i nic nie znalazłem prócz wymiany uszczelki pod glowicą w silniku 1.8t i odkręceniu tamtejszego kolektora. załączam zdjęcie ze wskazaniem na 2 śruby które pewnie trzeba odkręcić ale co dalej httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...73f9f9772.html z góry dziękuje za wszelkie wskazówki. pozdrawiam

Zamieszczone przez tomkraft jeszcze takie pytanie bo zauważyłem pęknięcia w 2 miejscach i może ktoś powie jak nazywają się te elementy (takie gumowe harmonijkowe łączenia) żeby zapytać o nie w sklepie albo czy może wystarczy skleić je zwykłą taśmą izolacyjną httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...6c5a0a2d3.html To są przewody odmy. U mnie też były pękniete. Zakleiłem tyczasowo

AUDI A3 I 8L mokra podloga

Od jakiegos czasu po duzych opadach mam mokrą podłoge od strony kierowcy z przodu i z tylu. Moze ktos juz mial cos takiego. Myslelem ze dzrwi sie opuscilyale to nie to .

Również męczyłem się z tematem mokrej podłogi od strony pasażera. W deszczu szyby zaparowane w zimie zamarznięte. Dywan mokry. Właściwie wszystko w tym temacie zostało opisane tak więc sprawdzić - zaślepki w podłodze - wyczyścić nadkola - u mnie była to wina podszybia i woda lała się przez filtr kabinowy. Podszybie nie posiadało tej rynienki do odprowadzania wody tak więc woda

AUDI A3 I 8L [8L] Powietrze w paliwie (Diesel).

Witam Panowie i Panie ostatnio zauważyłem pęcherze powietrza w paliwie dokładnie w wężyku od filtra paliwa do pompy. Silnik pracuje bez zarzutu i odpala też. Czy mam jakiś problem

Znajomy mechanik zaproponował mi zamontowanie zaworka zwrotnego. Zapomniałem tylko na którym to miało być wężyku Uploaded with ImageShack.us Chciałbym to zrobić przy okazji wymiany filtra paliwa. Powietrze u mnie powoduje to że przy zapalaniu muszę kluczyć przytrzymać nieco dłużej kilka razy szarpnie i zapali. Później zapala już jak trzeba do czasu aż postoi dłużej i znów zbierze się trochę powietrza.

Zamieszczone przez mario_b Znajomy mechanik zaproponował mi zamontowanie zaworka zwrotnego. Zapomniałem tylko na którym to miało być wężyku Uploaded with ImageShack.us Chciałbym to zrobić przy okazji wymiany filtra paliwa. Powietrze u mnie powoduje to że przy zapalaniu muszę kluczyć przytrzymać nieco dłużej kilka razy szarpnie i zapali. Później zapala już jak trzeba do czasu

AUDI A3 I 8L filtry paliwa i powietrza w TDI - kiedy wymiana

Przejechałem juz 20.000 moim A3. Nie mam instrukcji obsługi. Wiem że filtry sie wymienia co jakiś czas Tyle że nie wiem kiedy Po jakim przebiegu wymienia się filtry paliwa i powietrza w TDI-ku

Swoją drogą to ciekawe na ile można ufać serwisowi że wymienili wszystkie filtry na nowe w czasie przeglądu a nie tylko dopisali do faktury i zostawili stare... Ja kupiłem auto którego właścicielka serwisowała je w ASO i na fakturze którą mi dała rzekomo wszyściutkie filtry wymienione na nowe... Pamiętam jednak wzruszającą historię jaką opowiadał pewien właściciel TAKUMY. Przeglądy

AUDI A3 I 8L Problem z odpalaniem

Witam dawno mnie tu nie bylo bo mam teraz mase zajec ale w skrocie opisze problem. Rano smaochod nie chce na styk odpalac musze go krecic gdzies tak ze 2-3 sekundy i w koncu odpala. Jak go odrazu po tym wylacze i minute pozniej znow zapale to bez problemu odpala. Tak samo jak np. jest jeszcze nagrzany ale stal gdzies 30 min i znow ten sam problem. Jak w koncu zaplali zgasze go i odpale znow to znow

Zamieszczone przez adam_wad Co do paliwa to nie bardzo kumam. Pompka chyba jest bo o ile dobrze pamiętam zawsze było słychać jakby się coś spieniało (sprężało). "taki odgłos chyba po przekręceniu kluczyka". A słychać ją teraz tzn od wtedy kiedy się pojawiły problemy z odpalaniem Nie wiem jak jest w ASZ ja np w AHF mam przezroczysty przewód zasilający paliwo od filtra

AUDI A3 I 8L Nietypowy NOTLAUF-->POMOCY

Witam Mam nietypowy notlauf w mojej audiczce ktora posiada silniczek AHF 110km. Mianowicie na 1biegu-idzie jak burza na 2biegu-to samo na 3-cim tez....Problem zaczyna sie pojawiac na 4 biegu przy obrotach 35tys. a na 5-tce przy predkosci (140-150-a raz jechalem 160 i nie wpadl w Tryb awaryjny) sprawdzilem -wężyki cisnieniowe<wymieniłem> -n75 wymieniłem<ale na używany> -sztanga turbiny

Zamieszczone przez bravo665 gdy ciagne powietrze z wezyka ktory wchodzi do gruszki nic sie nie dzieje ale gdy dmucham to czuc ze cos sie dzieje w gruszce to prawidlowo powinno być zupełnie odwrotnie więc jeśli tak się u Ciebie dzieje to znakiem tego sztanga jest maksymalnie wciągnięta do gruchy i nie daje rady jej odbić sprężyna powrotu sztangi znajdująca się wewnątrz gruchy (dlatego

AUDI A3 I 8L [Problem rozwiązany] Dziwne zachowanie po wyłączeniu silnika

Dzisiaj zauważyłem że pojawił się problem w moim samochodzie a3 1.9 TDI.. po wylaczeniu silnika jakoś po 3s dzieje sie coś dziwnego.. ta rura co idzie od filtra powietrza do kolektora to tak jak by się cofało powietrze przez nie aż ta rura się trzęsie.. za każdym razem tak sie dzieje jak włącze i wyłączę silnik nic nie muszę nawet przygazować zawsze tak się robi.. co to może być..

sprawa prosta i zupełnie normalna o co chodzi w silnikach diesla charakterystyczny jest wysoki stopień sprężania. Na skutek wysokiego stopnia sprężania zassanego powietrza podczas wyłączania silnika powstają odczuwalne szarpania nim. To szarpanie zostało wyeliminowane poprzez zastosowanie bodajże od 1997 r. w silnikach diesla koncernu V.A.G. klapy gaszenia czyli tzw. "przepustnicy powietrza"

AUDI A3 I 8L Problem Immobiliser

Mam wielki problem probuje odpalic samochod wkladam oryginalny kluczyk a tu miga mi kontrolka iz nie rozpoznal kluczyka taka pomaranczowa z kluczykiem. Tak samo dzieje sie z drugim kluczykiem. Nic nie pomaga odpialem akumulator podpialem ponownie i dalej zonk... Najpozniej do jutra musze uruchomic samochod obojetnie jakim sposobem.. a jest sobota 15 godzina i serwis audi tez juz zaraz nieczynnny bedzie... Ktos ma jakis pomysl Nawet na rozwiazanie bardzo tymczasowe byle tylko uruchomic go..

jest spora szansa że to wina xenonów. Szczególnie gorsze jakościowo przetwornice potrafią przenosić zakłócenia na inne podzespoły. W tej sytuacji najlepszym wyjściem jest zrobić im osobny obwód zasilający z przekaźnikiem i najlepiej jakimiś filtrami przeciwzakłóceniowymi. Oczywiście wcześniej pasowałoby uporać sie z problemami których to narobiło. Jesli chodzi o licznik(i immo)

AUDI A3 I 8L Czy to rozrusznik

Witam Piszę ponieważ nie jestem pewien czy to wina rozrusznika. Otóż w ogóle nie kręci. Sprawdzałem na climatroniku na kanale 20 napięcie na akumulatorze i bez przekręcania kluczyka jest 128 a w momencie przekręcenia w pozycję III spada na 125 gdy jadę jest ponad 14. Jak na mój gust problem akumulatora odpada... Jak przekręcę kluczyk to bardzo słabo słychać tylko taki dźwięk jakby

nie obędzie sie pewnie bez odkręcenia filtra powietrza żebyś miał lepszy dostęp ja robiłem to niedawno. Przyczyna była taka że wsiadłem do auta przekręcam kluczyk a tu nic - nawet zgrzytu wszystko prócz zapłonu. Co było przyczyną Przy rozruszniku masz takie łączenie tu widać między tą częścią wyższą a niższą jest takie połączenie to mi się utleniło (miedziane połaczenie)

AUDI A3 I 8L Wycieki pocenie 1.8T - prośba o diagnozę

Mam kilka miejsc w autku w których występuje pocenie i wycieki. Proszę o ewentualną diagnozę i komentarze w sprawie środków zaradczych. httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...519781a7f.html Miałem 3.5 roku wstecz wymienianą uszczelkę pod pokrywą (po wymianie paska rozrządu) nie wiem czy zaolejenie nastąpiło po wymianie czy cieknie nadal i jaki ma to wpływ na żywotność paska - fotka nr1

po kolei - ja uszczelkę pod klawiature kupiłem nie w aso tylko jakiś zamiennik rok czasu i bez wycieków niczym nie babrałem tego - pierwsze sobie odkrecasz ta czarna niby trojkatna puszeczke nad cewka i odchylasz gdzies na bok lape spod niej tez wykrecasz (3 srubki) odpinasz wtyczki od cewek a cewki sie sciaga pociagajac w gore zejda z takim zassaniem i tyle trzeba sie troszke przylozyc wyjmujesz

Zadaj pytanie ekspertowi