części samochodowe nanodatex

audi a3 kable do akumulatora 8l

Samochody związane z zapytaniem audi a3 kable do akumulatora 8l

Pytania i odpowiedzi: audi a3 kable do akumulatora 8l

AUDI A3 I 8L Instalacja sterownika do centralnego zamka (pilot)

Witam wszystkich Ostatnimi czasy zastanawiam si nad instalacj sterownika centralnego zamka tak eby mc sterowa zamkiem z poziomu pilota. Mam kilka wtpliwoci 1) Jak wyglda instalacja 2) Czy jest to skomplikowane 3) Jaki sterownik wybra Co takiego moe by httpallegro.plsterownik-audi-80-...526320051.html 4) Czy trzeba co programowa 5) Jak przeoy immobilizer i czy to skomplikowane Dziki za pomoc szukaem na forum z 30 minut ale nie spotkaem podobnego tematu. Pozdrawiam.

a wiec przysłali mi dzisiaj sterownik no i tak jak myslałem dla mnie to czarna masa i odrazu rodzą sie pytania ten kabel czerwony (z bezpicznikiem) i czarny co to mam poprowadzić aż do akumulatora tak jak jest narysowane na rysunku (zdjecie niżej) bo co mi nie gra i dalej ja mam tam 4 kosci przy tej podstopownicy to w którą mam sie wpinac (patrz zdjecie nizej) i jeszcze mam pytanie poniewaz

Zamieszczone przez tomekAGU Kolego po to sie ludzie poca i Ci pomagaja zebys to czytał a nie zadawal wciaz pytania te same.POdpowiedzialem juz Ci na temat tego jak steruje Twoj sterownik jak i gdzie to podlaczyc.I __________________ czyli mam wpiąc kable od sterownika do brązowej kostki niebieski ze sterownika do szarego w kostce - otwieranie zielony ze sterownika do brozowo-czerwonego w kostce

i własnie jakoś podpiąłem tak tylko na szybko do akumulatora te dwa kable (jeden czerwony z bezpiecznikiem i drugi czarny -) i wpiąłem sie znów do tej kostki tak jak niżej napisałem do tej brązowej kostki no i nic sie nie dzieje pewnie cos zle robie ale nie wiem co płytka do pilota pasuje idealnie jakby od niego była baterie dali dwie mam nadzieje ze nie rozładowane bo juz głupieje dlaczego

AUDI A3 I 8L Kupiłem A3 bez radia i co dalej

Witam Kupiłem A3 z końca 2002 roku (pierwsza rejestracja 2003) Auto wyjechało z salonu prawdopodobnie bez radia bo ma założoną oryginalną zaślepkę audi (tak przypuszczam) w bagażniku są dwa kable zakończone cinchami a z jednego z nich wystaje jeden kabel jednożyłowy (cieniutki). Po zdjęciu zaślepki przy radiu drugi koniec kabla z bagażnika znajduje się właśnie tam - co jest oczywiście

AUDI A3 I 8L Spryskiwacze reflektorow- proste i tanie rozwiazanie

Witam Przymierzam sie do zalozenia xenonow w mojej A3. Wiem ze juz byl temat o spryskiwaczach ale na allegro znalazlem taka oto aukcje ze spryskami do Octavi httpwww.allegro.plshow_item.phpitem186088540 Tanio wychodzi taki zestawik i to jeszcze z nakladkami Teraz pytania 1. Moge wyciac dziury na takie spryski w moim zderzaku bez spryskow- model przed liftem 2. Takie spryskiwacze da sie wyregulowac

W zeszły weekend zamontowałem spryski od Octavii II. Ciężko wszystko było zamocować ale na szczęście mój ojczulek miał dobry pomysł. Wszystko mnie wyszło około 263 zł. Spryskiwacze pompka 2 zaślepki 2 metry przewodu -> 181zł z przesyłką Przycisk ESP od golfa IV -> 66zł z przesyłką Dodatkowyt metr przewodu bezpiecznik 10A kilka wsuwek na kable -> 16zł Stracone nerwy

Miałem napisać co i jak i wrzucić jakieś fotki Co należy kupić 1) zamówiłem na alledrogo spryskiwacze od octavii II z pompką trójnikiem i wężem 2 metry oraz dwie zaślepki w kolorze auta (koszt 165zł przesyłka) 2) od kolegi dostałem przycisk ESP do golfa IV dostałem go za darmo bo chciał kupic czarny a przysłali mu siwy (koszt 50zł przesyłka) 3) dodatkowo dokupiłem 1 metr przewodu 6 zacisków na przewód gniazdo bezpiecznika bezpiecznik 10A dwie końcówki z otworem 6 pod akumulator i masę cztery wsuwki duże do przycisku ESP i dwie małe do pompki (można kupić kostkę do pompki ale miało być tanio ) 3 metry kabla (półtorówka plecionka) (koszt wszystkiego około 30zł w sklepie samochodowym) Pracę zacząłem od wymyslenia w którym miejscu umieścić zaślepki. Jak wiadomo może przeszkadzać wzmocnienie czołowe. W tle widać samochód bez zderzaka i prototyp stelarza do spryskiwaczy. Stelarz jak się później okazało był za słaby w porównaniu do ciśnienia jakie dawał spryskiwacz. Chodzi o to że blacha była za cienka i spryskiwacz nie był stabilny. Zaślepki należy umieścić tam gdzie nie ma wzmocnienia na pochyłej części zderzaka. Ja musiałem dodatkowo usunąć jeden z sygnałów dźwiękowych i nie wiem czy potrzebnie ale zrobiłem to na wszelki wypadek żeby wszystko było dobrze. Ja zauważyłem że u mnie zaślepka musi być pod światłem mijania (patrz zdjęcie 2) wtedy nie przeszkadza wzmocnienie (wszystko zależy jakie kto ma lampy w poliftach będzie to pod światłem drogowym zapewne). Pamiętam że coś tam mierzyłem żeby dłuższy bok zaślepki był równolegle do lampy. Nałożyłem wosk na 3 bolce od zaślepki i przyłożyłem do zderzaka żeby wiedzieć w którym miejcu wywiercić dziury. Nastepnie nałożyłem zaślepkę i wstępnie dołożyłem spryskiwacz Po tym zabiegu można odrysować ołówkiem w koło zaślepek (ale nie zmywamy tego bo później będzie nam to potrzebne) i pomniejszyć ten narysowany równoległobok o 05 cm w celu wycięcia dziury pod spryskiwacz. Ja i tak później z jednej strony musiałem jeszcze docinać Nastepnie trzeba było wymyślić stelarz. Jak już wcześniej wspominałem blacha aluminiowa nie zdała egzaminu. Potrzeba było czegoś mocniejszego mianowicie blacha ocynkowana (dwójka) akurat taką miałem w garażu. Dalej oddałem pałeczkę tacie. Wyciął szlifierką prostokąt o wymiarach 25cm długości i szerokości trochę więcej niż mocowania na śruby przy spryskiwaczach nie pamiętam dokładnie ile to było ale co najmniej 10 cm. Potem to już korekcje i profilowanie przy zderzaku. Blacha była tak mocna że trzeba było zginać ją na kowadle. W górnej części blachy jest jeszcze wycięcie na spryskiwacz. Stelarz wygląda tak. Trzeba to tak wygiąć żeby tam gdzie jest to wycięcie te dwa "bolce" były równolegle do zaślepki. Jak już zauważymy że dziura między tymi dwoma bolcami idzie prosto na środek dziury w zderzaku spokojnie możemy wiercić dziury w stelarzu i dolnej części zderzaka tam gdzie jest dokładka zderzaka. Następnie przykręcamy to na dwie śruby. UWAGA ustawianie stelarza nie może być robione gdy zderzak leży na ziemi jedna osoba musi go trzymać w górze bo wiadomo ze plastik się zniekształca. Dopiero wtedy się dokonuje wszelkich pomiarów. Poniżej widać jak to wygląda. Odnośnie tego gdzie przymocować spryskiwacz to robimy to tak. Wkładamy spryskiwacz w to wycięcie w stelarzu (między te dwa bolce) i ustawiamy tak aby zaślepki leżały w odrysowanych miejscach na zderzaku. Nie przejmujmy się jeśli plastikowe mocowanie będzie daleko od stelarza i mimo wszystko odznaczamy na tych dwóch bolcach ołówkiem dwie kropki. Teraz pozostaje wywiercić dwie dziury i przykręcić spryskiwacze.Końcowe regulacje dokonujemy poprzez dokładanie dodatkowych śrub bądź podkładek w miarę potrzeb. Tutaj na przykład musiałem dołożyć śrubę i podkładkę między blachą a plkastikowym mocowaniem spryskiwacza. Po zamocowaniu wygląda to tak Najbardziej się martwiłem jak to będzie z zaślepkami czy będą dobrze leżały ale według mnie leżą super biorąc pod uwagę fakt że są do octavii II. Zreszt ą ocenicie sami. Odnośnie koloru to powiem wam że według mnie pasuje do mojego srebrnego. Odnośnie instalacji to pozdejmowałem w środku sporo cześci i przeprowadziłem dwa kable tam gdzie idzie linka odpowiedzialna za otwieranie maski. Jeden kabel poszedł tam gdzie jest mechanizm wycieraczek koło zbiorniczka wyrównawczego aż do zbiornika spryskiwaczy (przez gniazdo bezpiecznika) i został podłączony pod pin 2 w pomnpce a drugi nadkolem do akumulatora i podłączony został bezpośrednio do akumulatora (do ). Oba te kable z drugiej strony zostały podłączone pod przycisk ESP pod pin 5 i 6 (nie ma znaczenia który gdzie). Dodatkowo aby przycisk ESP miał podświetlenie podpiąłem się pod lampkę przy popielniczce i podłączyłem pod pin 1 i 2 w przycisku (ma znaczenie który gdzie). Teraz jak włącze światła mijania zapala mi się dioda w przycisku. Pin 1 w pompce podpiałem pod jakąś śrubę z nadkola (masa). Wszystko to po wcześniejszym lutowaniu wsuwek i końcówek pod śrubę (takie oczko żeby przełożyć śrubę). Zamocowanie pompki w zbiorniczku to wywiercenie dziury 10mm posmarowanie poxipolem elastycznym i mocne dociśnięcie. 10 minut i pomka jest przyklejona. Jak będą jakieś wycieki to najwyżej się bardziej uszczelni albo kupi większy zbiornik. Pozostała mi jeszcze zabawa z zaślepką przycisku. Chce przerobić starą zaślepkę z audi i wkleić do tego ESP. Jak już to skończę to wrzuce fotki.

AUDI A3 I 8L Rozrusznik Audi A3 1.6

Witam mam problem z odpaleniem samochodu. Prawdopodobnie chodzi o rozrusznik. Przy odpalaniu smochodu przy przekręceniu kluczyka słychać tylko cyknięcie od rozrusznika i nic więcej. Postukałem ... popukałem i dalej to samo. Dodam że w sierpniu ubiegłego roku wymieniany był szczotkotrzymacz regeneracja.

Próbowałem na kable odpalić i to samo. To nie jest wina akumulatora w dodatku nowy. Do pracy mam krótką trase i wiem że alternator może nie odzyskać pobranego prądu z akumulatora. Dodam że kontrolki przekręceniu stacyjki świecą jak choinka.

AUDI A3 Montaż nagłośnienia Bose w A3 8l.

Witam nie chciałem zakładać nowego tematu ale jednak zostałem do tego zmuszony . Na forum jest kilka różnych wątków na temat Bose jednak wszystkie kończą się tym jak podłączyć niefabryczne radio. Wiem że na forum są osoby które zmieniły zwykłe audio Nokii na Bose i mam nadzieję że mi pomogą temat zresztą warto zostawić dla potomnych. Pytania jak tylne głośniki podpiąć

tak tak chodziło mi o czerwony kabel który idzie do akumulatora oczywiście No to w sumie do podłączenia tego wszystkiego brakuje nam rozpiski pinów w wzmacniaczu zewnetrznym i wtedy można ciągnąć kable od głośników prawidłowo podpiąć pod wzmacniacz i z wzmacniacza puścić je do radia - czy ktoś posiada taką wiedzę

AUDI A3 I 8L Pompki centralnego zamka. update

Jako że temat jest dosyć popularny i często są zadawane pytanie "Czy moja pompka centralnego obsługuje pilot". Na podstawie informacji jakie znalazłem i wyczytałem wszystko stało się jasne. Po pierwsze 8L0 862 257 obsługuje DWA i Pilota radiowego(43392 Mhz) 8L0 862 257 A obsługuje DWA i Pilota radiowego 8L0 862 257 B obsługuje DWA i Pilota radiowego(315 MHz) 8L0 862 257 D obsługuje

Po roku leżenia pompki udało się mi kupić ori scyzoryk 4D0 na 2 przyciski pierwsze co to rozebrałem pilot dolutowałem trzeci guzik wpasowałem płytkę w obudowę VW na 3 przyciski. Następnie chciałem do pompki 8L0 862 257 G dopasować go jednak nie miałem anteny kable z pompki przyłożyłem bezpośrednio do akumulatora i podpiąłem VCDS zauważyłem że pompka "widzi sygnał z pilota

Zamieszczone przez 1 6 D Po roku leżenia pompki udało się mi kupić ori scyzoryk 4D0 na 2 przyciski pierwsze co to rozebrałem pilot dolutowałem trzeci guzik wpasowałem płytkę w obudowę VW na 3 przyciski. Następnie chciałem do pompki 8L0 862 257 G dopasować go jednak nie miałem anteny kable z pompki przyłożyłem bezpośrednio do akumulatora i podpiąłem VCDS zauważyłem że pompka

AUDI A3 I 8L Montaż sprysków lamp - potrzebna pomoc

Tak wygląda zawartość paczki którą zamówiłem przez allegro (pomijam węże i nowy zbiornik) Zasadniczo wszystko ok ale przytłoczyła mnie instalacja elektryczna. Są w niej 2 kostki masa kabli z których tylko jeden sie wpina do pompki. Do reszty nie ma żadnego opisu (oprócz tego co jest na przekaźniku) Teraz zaczynają się schody. Pytania brzmią &9632 Gdzie podpiąć kable

Dzieki Prosto nie wiem jak mogłem przeoczyć tamten temat... To już wiem jak zamontować fizycznie zbiornik spryski w zderzaku itp jednak pozostaje jeszcze kwestia instalacji elektrycznej. Zastanawiam sie czy bawić sie w podpinanie tych przekaźników czy po prostu do pompki od sprysków podpiąć skądś 12v i zrobić sobie na przycisk na konsoli... Co do instalacji kable oznaczone na zdjęciu

AUDI A3 I 8L duze spalanie nierowna praca silnika...

Witam od 2 lat jestem posiadaczem audi a3 16 AEH z LPG. Przesledzilem forum i jest 15 mln podobnych postow ale nikt nie opisuje dokladnie tych samych objawow ktore mam ja. Postaram sie przyblizyc po krótce w czym problem. Zacznijmy od tego z rana badz po dluzszym postoju ( gdy silnik calkowicie wystygnie ) odrazu po odpaleniu wskazowka od obrotow przez pewien czas utrzymuje sie na poziomie 1200 (

AUDI A3 I 8L Lewy Reflektor świeci Słabiej

Witam mój problem polega na tym że mój lewy reflektor świeci znacznie słabiej od prawego... Mam nowy akumulator z zeszłego roku. WARTA SILVER 77Ah lampy depoFK angel eyes black. zrobiłem przejściówkę z okrągłej kostki na płaską do polifta ucinając okrągłą z poprzednich lamp... świeci conajmniej o połowę słabiej. żarówki zmieniane na te 50% wiecej i na zwykłe... długie świecą

Dokladnie zmierz napiecie bezpośrednio na żarówce. Jesli sa inne masz odpowiedz - spadki napiecia na kablu zasilania. Ja u siebie w A3 przerobilem zasilanie bo spadki byly 1 i 15V a to uwierzcie mi - baaardzo duzo. Podprowadziłem grubym kablem do każdej z lamp zasilanie (sam plus wystarczył na masie miałem mały spadek napiecia wiec dalem sobie siana z masa) no i do tego przekaznik - zasilanie

AUDI A3 I 8L Problem z chłodzeniem silnika

Witam wszystkich Mam problem polegający na tym że silnik się przegrzewa a przyczyną są jakieś wariacje wentylatorów otóż jadę temperatura 90 stopni i rośnie dalej zatrzymałem się spojrzałem pod maskę i wentylator nie działa dla próby włączyłem klimę i wentylator też nie działał sprężarka klimy normalnie się włączyła lecz wentylator nie. Na drugi dzień problem ustąpił

odlacz wentylator od kostki i podlacz kablem bezposrednio do akumulatora. Zrob to pare razy i zobaczysz czy wentylator dziala i wlacza sie za kazdym razem.

AUDI A3 I 8L [8L] Schemat instalacji BOSE - modyfikacja audio

Witam Panowie potrzebna mi jest wiedza na temat tej instalacji. Palnuje upgrade tego co już mam a nie mam serca żeby pruć pół auta i sprawdzać kabelek po kabelku. Mój Bose nie zabardzo gra tak jak oczekiwałem więc mój plan jest takiwymiana jednostki sterującej pieckondensator woofer...kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać a nie mam możliwości podjechania do żadnej firmy audiofilskiej.A

Cassel no to spoko rozumiem ze panele na allegro podjadę tutaj do paru sklepów audio i rzucę okiem czy znajdę matę...tylko mam pytanie gdzie w a3 idą kable od audio no i jak wyprowadzić przewód od akumulatora do wnętrza i dalej do baga tak jak mowilem nie chce proc pol auta i sprawdzac...szkoda zachodu

AUDI A3 I 8L [Problem rozwiązany] Rozcięte przewody A3 1.9 Tdi asv

Witam Kupiłem A3 z 2000 roku zaprowadziłem do serwisu ponieważ nie odpalała stwierdzili do wymiany pompa wtryskowa dzisiaj wymienili na drugą ale tez nie odpala znalezli wiązkę przewodów dokladnie 10 powiedzieli ze tam musiał byc przekaznik ale zaciekawilo mnie to sam jestem elektromechanikiem ale nie zajmóje sie tym na codzien pojechalem sprawdzic i znalazlem 2gą strone tej wiązki tylko

AUDI A3 I 8L Wymiana postojowek

Witam Wiem ze ktos kiedys pisal o tym ale nie potrafie poprostu tego znalezc mam problem z wymiana tych zarowek poniewaz nie potrafie ich wyciagnac pamietam ze ktos wspominal ze bardzo ciezko jest jest wyciagnac ja juz nie mam sily i nie chce tez tego uszkodzic czy jest na to jakis knif

Niestety metoda jest taka że musisz włożyć rękę tak żeby dwoma palcami złapać za ten czarny uchwyt do którego idą kable. Gdy włożysz rękę i poobracasz ten uchwyt palcami to zobaczysz że nie jest on cały okrągły tylko ma takie wcięcia żeby "wygodniej" było go złapać. Jak złapiesz palcami w tych miejscach to ciągnij i delikatnie poruszaj na boki powinno wyjść (nie

AUDI A3 I 8L Problem z zasilaniem w audi .Szwankuje elektryka POMOCY

Witam mam audi a3 96 rok 1.8 benyzna z gazem sekwencja .Problem tkwi w tym że ostatnio gdy jechałem zgasły mi wszystkie kontrolki i całe zasilanie i wróciło do normy po sekundzie . Kilka dni później miałem problem z odpaleniem otóż gdy przekręciłem kluczyk zakręcił i był jakiś spadek napięcia kontrolki szawankowały i całkiem zasilania nie było . gdy przekręcałem kluczykiem kilkukrotnie

Więc tak co do blaszek w dwóch miejscach (na zdjęciu od lewej 1 i 3) jest przerwa miedzy nimi ale ktoś włożył drut miedziany i jest przejście .Dzisiaj rozebrałem wszystkie styki z tej puszki oraz odpiąłem kabel .Wyczyściłem WD40 oraz wysuszyłem .Na początku okey było ale po kilku minutach jazdy (A raczej postoju) znowu zresetował się ale na sekunde( nie zgasł)ale są skoki napięcia

AUDI A3 I 8L [8L] Problem ze wskaźnikiem prędkości sam.

Mam taki problem że wskaźnik prędkościomierza po przekroczeniu 120kmh zaczna wariować. Balansuje pomiędzy 80-140kmh. Robiłem test vagiem i wszystko jest OK. Więc moze czujnik prędkości Ale jakby był walnięty to czy vag by nie pokazał błędu Help me

ok ja już sobie poradziłem okazało się że był przerwany kabel w miejscu gdzie kable dochodza do wiązki tuż pod siedziskiem akumulatora

AUDI A3 I 8L Podgrzewane fotele

Witam W moim autku nie było podgrzewania foteli od zakupu ale Ostatnio gdy przetarł się fotel kierowcy zostały kupione dwa nowe fotele które posiadają zarówno poduszki jak i podgrzewanie. Wiem ze musze dostać przyciski z regulacją podgrzewania foteli ale to kwestia czasu teraz moje pytanie jest takie czy wystarczy jak podłacze kabel z zasilania poprzez włacznik po drodze łapiąc się

dziś udało mi się ogarnąć ogrzewanie i jestem bardzo zadowolony bo zrobiłem to sam a więc sprawa jest dość prosta jak nie banalna. w wiązce mamy cztery kable -szaro czerwony (na nim jest cały czas 12v i podpinamy go pod bezpiecznik 44 pod ten gruby czerwony kabel) -brązowy (masa i podpinamy go na oczku w punkcie zbiorczym na listwie masowej pod kierownicą pod plastikami) -szaro niebieski

AUDI A3 I 8L A3 nie chce odpalić bezpiecznik czy coś innego pomocy

witam Wszystkich mam mały problem a mianowicie stało mi się to kilka dni temu i nie wiem co to może być. Przekręcam stacyjkę prądy są bo kontrolki się zapalają ale jak już dochodzi do odpalenia auta stacyjka milczy ani nie kręci mam wrażenia jakby nie było prądu. Co może być przyczyną ktośmi powiedziałże albo przekaźnik nr. 175 rozrusznik kostka stacyjki i sama już nie wiem czy ktoś może mi w jakiś sposób pomóc z gory wielkie dzieki

Zamieszczone przez AgnieszkaNeo z tego co wiem bezpiecznik 109 odpowiada za pompe paliwa a u mnie wystepuje inny problem niz z 109 . brak krecenia rozrusznika jak by nie bylo pradu masz rację ten problem nie dotyczy braku przewodności przekaźnika 109 napisz czy podczas przekręcania kluczyka w pozycję "start" (uruchamianie rozrusznika) widać aby przygasały kontrolki słychać chociażby

AUDI A3 I 8L co to za kostki wtyki przewody 1.6 avu

witam kupilem a3 po wypadku pali jeździ ale pod maską jest dużo zwisających przewodów wtyków i nie mam pojęcia od czego mogą być. wszystkie te kable spięte są w jednej osłonie i wychodzą spod podstawy akumulatora jedne rozdzielają się do przedniej lewej lampy reszta jak na zdjęciach. będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc oraz za zdjęcia jak wygląda wasz silnik tego modelu po otwarciu

dzięki za odpowiedź jakbyś raz grzebał coś przy swoim aucie to zobacz do czego idą te kable wychodzące spod akumulatora może wiesz skąd idzie kabel do klaksonu bo tez mi nie działa

AUDI A3 I 8L Szyby elektryczne - szybkosc dzialania podnosnikow

Chcialem napisac w moim starym topicu o szybach ale juz zablokowany temat No nic to sie zglosze z taka a tutaj... Mod w kazdej tego typu sytuacji jesli chcesz cos dodac do zamknietego tematu wystarczy napisac PW i jesli jest taka potrzeba temat bedzie odblokowany Czy ktos kto uwaza ze jemu szyby sie szybko zamykajaotwieraja moze ze stoperem sprawdzic ile czasu trwa opadanie szyb i podnoszenie

szyberdach szyby itp są zastosowane bezpieczniki automatyczne. W przypadku przeciążenia przerywają obwód. Gdy prąd przestaje płynąć w obwodzie bezpiecznik znów się uzbroi po ok 30 sek. Pewnie bezpiecznik jakiś grubszy poszedł albo coś innego padło (możliwe że wkład stacyjki). Ogólnie jak nie możesz znaleźć bezpiecznika to łatwo też go i tak namierzyć. Bezpieczniki w A3

AUDI A3 I 8L brak świateł cofania

Ostatnio grzebałem trochę w swojej A3 i wczoraj zauważyłem że nie mam świateł wstecznego myślałem że to żarówka lub bezpiecznik ale wszystko jest ok. Rozbierałem wcześniej konsole i może tam coś naruszyłem ale dziś znowu ją ściągnąłem i wygląda wszystko ok. Mechanik ostatnio wymienial mi rozrząd ale tam chyba nic nie ma wspólnego. Sprawdzałem próbnikiem i prąd nie dochodzi do żarówki ale w bezpieczniku jest. Gdzie szukać usterki

Problem prawie rozwiązany znalazłem wtyczkę która się schowała pod inne kable i nie była widoczna zaraz obok[na wysokości akumulatora] włącznikaczujnika świateł cofania jest szersza kostka z której to właśnie prowadzą 2 przewody do złączki wyłącznika świateł cofania. Po zwarciu pinów w kostce światła zapalają się więc instalacja jest ok. Czujnik kupiłem ale chyba trochę inny model dostałem bo po zamontowaniu światła tylko migają przy dociśnięciu drążka zmiany biegów do lewej strony po wrzuceniu biegu wstecznego już nie prawdopodobnie model wyłącznika jest nie do tego modelu audi i jest lekko za krótki w poniedziałek spróbuje wymienić i dam znać.

AUDI A3 I 8L Nie działa tył i tuba radio Kenwood KRC-677R

Witam Kupiłem sobie śliczną audi A3 która była już z radiem Kenwood KRC-677R. Do tego radia podłączona jest zmieniarka również Kenwood też była zamontowana przez kogoś innego. Nawet się nią jeszcze nie bawiłem bo auto dostałem dopiero dzisiaj. Martwi mnie tylko że nie działają tylne głośniki ani tuba. Próbowałem w radiu coś pomajstrować ale kompletnie się na tym nie znam.

mam takie JVC i do czynienia z tamtymi JVC bardzo dobrze komponuje się z podświetleniem i gra całkiem przyjemnie starcza i tak nie usłyszysz różnicy chyba że kupisz clariona za jakiegoś 1000 bo miałem ostatnio i dźwięk o niebo lepszy a kable to możesz samemu sobie przerobić jeśli trochę masz pojęcia żadna sztuka tylko sprawdził bym czy głośniki nie są spalone bo sam kupiłem a3

AUDI A3 I 8L Wentylatory chłodnic

Witam Tydzień temu wymieniałem czujnik temperatury silnika w AKLu(nie w moim ) i gdy go zagrzałem zauważyłem ze zamiast dużego wiatraka włączył się mały...kilkakrotnie...po podpięciu KTSa i próby zdalnego uruchomienia(jest taka mozliwość ) duży nie załączył się.Gdy załącze klimę...to prawidłowo włącza mały wiatrak...Troche mnie to irytuje i obawiam sięże przy upałach mogą być problemy ze schłodzeniem silnika...Miał ktoś taki problem Jakieś sugestie

Po przeczytaniu chciałbym podsumować jak wytestować czy wentylator jest sprawny. Z tego co piszecie bardzo rzadko się to zdarza żeby wentylator w ogóle się włączył temp. musi wzrosnąć do ponad 100 st. Żeby się upewnić czy nie padł możemy to sprawdzić tak a)wlączamy klimatyzację i wtedy powinny załączyć się 2 wentylatory b) podłączamy vaga -> wchodzimy w silnik i test elementów

a)wlączamy klimatyzację i wtedy powinny załączyć się 2 wentylatory b) podłączamy vaga -> wchodzimy w silnik i test elementów i wtedy również powinny się załączyć b2) również ponoć można na vagu wejść w instruments i tam w bloki danych ale nie wiem dokładnie a jaki blok i co tam można zobaczyć c) podlączmy na krótko do aku ( tylko nie wiem jescze w które dokłasnie piny

Właśnie wróciłem z garażu. Duży wentylator wymieniony - działa. Mały natomiast nie wychodzi więc na to że skopciły się oba. Zamieszczone przez DanioUk A nie lales wody przypadkiem pod auto od strony akumulatora Tam jest sterownik wentylatorow. Jestem tego świadom Dlatego nie lałem tam wody. Teraz po wymianie kiedy już zauważyłem że mały nie trybi postanowiłem zajrzeć

Witam ponownie. Dziś walczyłem z wentylatoramiwięc tak jak jak pisałem bezpieczniki całe.Zdemontowałem wentylator (duży po prawej) i zauważyłem że kable wchodzące w silnik wentylatora są stopione...w peszlu(osłonce na kablach) jeden wielki glut z izolacji kablipotopiła się.Rozebrałem silnik a tam zgliszcza....spalony silnik.Logiczne że potrzebuję nowegoale sprawdziłem jeszcze ta

AUDI A3 I 8L Wentylatory chłodnic

Witam Tydzień temu wymieniałem czujnik temperatury silnika w AKLu(nie w moim ) i gdy go zagrzałem zauważyłem ze zamiast dużego wiatraka włączył się mały...kilkakrotnie...po podpięciu KTSa i próby zdalnego uruchomienia(jest taka mozliwość ) duży nie załączył się.Gdy załącze klimę...to prawidłowo włącza mały wiatrak...Troche mnie to irytuje i obawiam sięże przy upałach mogą być problemy ze schłodzeniem silnika...Miał ktoś taki problem Jakieś sugestie

Po przeczytaniu chciałbym podsumować jak wytestować czy wentylator jest sprawny. Z tego co piszecie bardzo rzadko się to zdarza żeby wentylator w ogóle się włączył temp. musi wzrosnąć do ponad 100 st. Żeby się upewnić czy nie padł możemy to sprawdzić tak a)wlączamy klimatyzację i wtedy powinny załączyć się 2 wentylatory b) podłączamy vaga -> wchodzimy w silnik i test elementów

a)wlączamy klimatyzację i wtedy powinny załączyć się 2 wentylatory b) podłączamy vaga -> wchodzimy w silnik i test elementów i wtedy również powinny się załączyć b2) również ponoć można na vagu wejść w instruments i tam w bloki danych ale nie wiem dokładnie a jaki blok i co tam można zobaczyć c) podlączmy na krótko do aku ( tylko nie wiem jescze w które dokłasnie piny

Właśnie wróciłem z garażu. Duży wentylator wymieniony - działa. Mały natomiast nie wychodzi więc na to że skopciły się oba. Zamieszczone przez DanioUk A nie lales wody przypadkiem pod auto od strony akumulatora Tam jest sterownik wentylatorow. Jestem tego świadom Dlatego nie lałem tam wody. Teraz po wymianie kiedy już zauważyłem że mały nie trybi postanowiłem zajrzeć

Witam ponownie. Dziś walczyłem z wentylatoramiwięc tak jak jak pisałem bezpieczniki całe.Zdemontowałem wentylator (duży po prawej) i zauważyłem że kable wchodzące w silnik wentylatora są stopione...w peszlu(osłonce na kablach) jeden wielki glut z izolacji kablipotopiła się.Rozebrałem silnik a tam zgliszcza....spalony silnik.Logiczne że potrzebuję nowegoale sprawdziłem jeszcze ta

AUDI A3 I 8L Napięcie na klemach

Hej witam. O drazu przejde do rzeczy-niedawno padł mi akumulator-wczoraj odpaliłem autko na kable i potem zacząłem szukać przyczyny rozładowania (sądziłem że jest gdzieś zwarcie).Założyłem na klemy miernik żeby sprawdzić czy nie ma spadków napięcia-i tak-silnik trochę pochodził napięcie z 118 skoczyło do 12-125 V.Po włączeniu silnika napięcie powoli zaczeło wzrastać ale przy

AUDI A3 I 8L jak sprawdzić świece żarowe

Witam Byłem dzisiaj u kolegi i stwierdził że mam spalone wszystkie świece żarowe Jako metodę sprawdzania wykorzystał kable i podłączał je od akumulatora do świecy żarowej a Ona w ogóle nie chciała się nagrzać później sprawdzał jeszcze prostownikiem i nic. Czy jest jakaś inna metoda sprawdzania czy też mój kolega dobrze sprawdzał

AUDI A3 I 8L uszczelka przyczyną szarpania

Witam Koledzy byłem dziś ze swoją a3 u mechanika z powodu szarpania silnika i zaniemówiłem gdy powiedział mi że to przez uszczelkę pod głowicą czy to możliwe

po kolei katalizator złe paliwo świeca kable wysokiego napięcia cewka Najlepsze i jeszcze jedna rzecz która sprawdz bo ja miałem niedawno takie coś że od czasu do czasu później już wogóle cały czas go szarpało okazało się że jedna z wtyczek była nie dopięta u mnie znajduje się z przodu po prawej stronie na lewo od akumulatora ale zorientowałem się gdy wszystkie wtyczki WSZYSTKIE

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi