części samochodowe nanodatex

audi a3 dwumasa 8p

Samochody związane z zapytaniem audi a3 dwumasa 8p

Pytania i odpowiedzi: audi a3 dwumasa 8p

AUDI A3 II 8P koło dwumasowe i sprzęgło metaliczny dźwięk

Witam. Pojawił się (już ok miesiąca po zakupie używanego mam go od lipca) w moim autku taki problem że przy bardzo niskich obrotach bardzo małym gazowaniu (jak się rusza z jedynki najczęściej) wystepuje dziwny metaliczny dźwięk jakby ciągnąć łańcuszek po ziemi. Byłem u jednego mechanika podniósł auto do gory podobno i mowil ze nic tam nie widac i nie ma sie do czego przyczepic

Zamieszczone przez twhirl [...]przy bardzo niskich obrotach bardzo małym gazowaniu (jak się rusza z jedynki najczęściej) wystepuje dziwny metaliczny dźwięk jakby ciągnąć łańcuszek po ziemi. [...] przy dotknieciu gwaltownym (na zasadzie dotknij i pusc tak jakby sie sparzyło stope tak zeby tylko lekko podniosly sie obroty i tak caly czas pod rzad) pedału gazu pojawia sie rowniez dziwny metaliczny dźwięk. BO jak to zazwyczaj jest ze sie jedzie do mechanika do nic nie slychac. Ale potem w koncu po 2-3minutach bylo slychac ten dziwny metaliczny dzwiek juz na wyzszych obrotach (mniej wiecej 2.2k). Mechanik mówi ze to jest dwumas i ze jak juz tak slychac to lepiej nie dociskac za bardzo i nie załączac turbo najlepiej bo to moze czasami nawet dziure wyżreć (tej ostatniej czesci nie zrozumialem juz). Problem jest w tym że jakies pol roku temu wymienialem dwumasa w Lagunie 2.0T (benzyna 160km) ale tam objawy dwumasa to było wyraźne walenie silnika (no nie mowiac juz o tym ze poduszki byly uszkodzoen i tez trzeba bylo wymienic). nie jesteś sam też mam tą przypadłość a temat dotyczący tego dźwięku jest też tutaj httpa3-club.netforumshowthread.phpp454673 jednak nadal problem nie został rozwiązany

tak więc koło dwumasowe saschs można złożyć z dociskiem i tarczą lukasa jedyna różnica to otworki naprowadzające w lukasie są 5mm a w saschsie 6mm i to jedyna różnica działa sprawdzone w 10.12.2009 BKD 2.0tdi 2003r a u ciebie raczej dwumasa tak na 99% sprawdz na 1 biegu gwałtownie rusz jeżeli słychać stukot to dwumasa i niema co się okłamywać. Dodano opinie czy pasuje czy nie powinni

AUDI A3 II 8P Padnięta dwumasa po 35 tys km

Witam. Wczoraj pojechałem na standardową wymianę oleju do ASO. Przy okazji zgłosiłem "skrzypienie" dochodzące z paska klinowego ( rolka albo coś). Po paru godzinach dostałem telefon z informacją że to skrzypienie nie pochodzi z mechanizmu paska klinowego lecz z rozrządu. Auto na gwarancji więc dla mnie bez róznicy czy to kiln czy rozrząd niech wymieniają jakie było moje zdziwienie

To jaki ma cel ASO że chcą wymienić coś co jest dobre Czyż bym był "dawcą" dla innej A3 hehe

AUDI A3 II 8P Opinie o silniku 2.0 TDI

Witam serdecznie. Rozglądam się już dość intensywnie za A3 z 2.0 TDi ale czytając forum natknąłem się na dość niepochlebne opinie o tym silniku (pękające głowice wymiana koła dwumasowego jakieś piski wibracje etc.). Moim poprzednim A3 1.8 T jeździłem i nic z tych rzeczy mnie nie dotyczyło. Więc jak to z tym dieslem jest Chciałbym uniknąć niespodzianek związanych z nowym autem.

Zamieszczone przez Wlodeek Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osóbże to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymienia je dosc czesto (rzekomo nawet co 30 tys km) to wszystko gra i buczy Ha ha ha dobre naprawdę dobre niezły dowcip Ci się udał wymiana dwumasa co 30kkm ciekawe kto by kupił auto z tym silnikiem wiedząc ze czeka go wymiana dwumasa co 30kkm

No dobrze skoro tyle wiesz o motoryzacji i jestes takim guru to skoro piszesz Zamieszczone przez MarekB ciekawe kto by kupił auto z tym silnikiem wiedząc ze czeka go wymiana dwumasa co 30kkm abstaac od tego czy zdanie jest prawdziwe to czy jak idziesz jako znawca od aut kupic powiedzmy walkie-talkie to bedziesz znal historie statystyki awaryjnosci i bedziesz wiedzial ze po 100 h pracy

Marek z kołem dwumasowym nie masz do konca racji ten problem dotyczy wielu auto z nowczesnymi dieslami i nie jest to część specjalnie wytrzymała . Nie wydaje mi sie aby a3 8p było w tej kwestii jakos specjalnie wadliwe ja spotkalem sie z tym w nowym avensis mondeo i kilku innych autach z dieslem pod maską. Szwagier ktory jest kierownikiem w Intercarsie robi na dwumasach dobry obrót takze nie zawężałbym problemu do a3.

Witam przeczytałem ten wątek i chciałbym coś dorzucić 1. Jestem członkiem OCP i jeżdżę na co dzień OII BKDDSG od 25 roku - 90kkm co daje mi troszkę wiedzy nie tylko z własnego doświadczenia. 2. Każdy powtarzam każdy silnik może się zepsuć i dyskwalifikacja "bo na początku były problemy z..." IMO jest przesadzona. 3. Problemy z głowicami w BKD faktycznie występowały została

AUDI A3 II 8P Opinie o silniku 2.0 TDI

Witam serdecznie. Rozglądam się już dość intensywnie za A3 z 2.0 TDi ale czytając forum natknąłem się na dość niepochlebne opinie o tym silniku (pękające głowice wymiana koła dwumasowego jakieś piski wibracje etc.). Moim poprzednim A3 1.8 T jeździłem i nic z tych rzeczy mnie nie dotyczyło. Więc jak to z tym dieslem jest Chciałbym uniknąć niespodzianek związanych z nowym autem.

Zamieszczone przez Wlodeek Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osóbże to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymienia je dosc czesto (rzekomo nawet co 30 tys km) to wszystko gra i buczy Ha ha ha dobre naprawdę dobre niezły dowcip Ci się udał wymiana dwumasa co 30kkm ciekawe kto by kupił auto z tym silnikiem wiedząc ze czeka go wymiana dwumasa co 30kkm

No dobrze skoro tyle wiesz o motoryzacji i jestes takim guru to skoro piszesz Zamieszczone przez MarekB ciekawe kto by kupił auto z tym silnikiem wiedząc ze czeka go wymiana dwumasa co 30kkm abstaac od tego czy zdanie jest prawdziwe to czy jak idziesz jako znawca od aut kupic powiedzmy walkie-talkie to bedziesz znal historie statystyki awaryjnosci i bedziesz wiedzial ze po 100 h pracy

Marek z kołem dwumasowym nie masz do konca racji ten problem dotyczy wielu auto z nowczesnymi dieslami i nie jest to część specjalnie wytrzymała . Nie wydaje mi sie aby a3 8p było w tej kwestii jakos specjalnie wadliwe ja spotkalem sie z tym w nowym avensis mondeo i kilku innych autach z dieslem pod maską. Szwagier ktory jest kierownikiem w Intercarsie robi na dwumasach dobry obrót takze nie zawężałbym problemu do a3.

Witam przeczytałem ten wątek i chciałbym coś dorzucić 1. Jestem członkiem OCP i jeżdżę na co dzień OII BKDDSG od 25 roku - 90kkm co daje mi troszkę wiedzy nie tylko z własnego doświadczenia. 2. Każdy powtarzam każdy silnik może się zepsuć i dyskwalifikacja "bo na początku były problemy z..." IMO jest przesadzona. 3. Problemy z głowicami w BKD faktycznie występowały została

AUDI A3 II 8P do jakiego przebiegu dolatujecie swoimi 8p

Witam kiedys założyłem wątek odnosnie spalania wszystkich modeli tdi 8P i wątek cieszy sie duzym uznaniem. jakis czas temu czytałem te stronkę httpvwszrot.pl obecnie dolatuje juz pod 200 koła swoim BKC (historia udokumentowana więc nie ma mowy o odkręconych 300 lub 400 tysiachi ogólnie jeżdze sporo nim więc ciekaw jestem jak odnieść się z awaryjnością naszych autek projektowanych

Witam. U przebieg to mnie 180 tys. wymienione sprzęgło i wysprzęglk bez dwumasa bo jest ok 1800zł dwa węże ciśnieniowe turbo i intercoolera 800zł oraz inne drobniejsze naprawy za około 1500zł narazie skarbonka ale autko piękne i super jeździ

Zamieszczone przez rosomak wymienione sprzęgło i wysprzęglk bez dwumasa bo jest ok zobaczymy jak dlugotrzeba bylo poczytac o tym.zaplaciles jakbys wymienial kompletu

AUDI A3 II 8P [8P 1.9TDI] Problem z odpalaniem

Witam Od kąd kupiłem samochód czyli już jakieś pół roku mam problem z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany tzn na zimnym pali elegancko a na ciepłym musze go nieźle przeciągnąć żeby chycił obroty i zapalił. Nie wiem czy poprzestawiało sie coś w komputerze czy co

tyle ze dwumas dostaje ostro po pupie daj znać za jakiś czas jak tam dwumasa

AUDI A3 II 8P [8P TDI] Drgania wyczuwalne w kabinie na biegu jałowym Big Problem

Witam od pewnego czasu po wymianie głowicy mam wyczuwalne drgania w kabinie na biegu jałowym. Diagnoza dwumasa a więc wymieniłem nic nie pomogło następna diagnoza 2 pompowtryski wymieniłem na używki z allegro oczywiście dałem nowe uszczelniacze. Nic nie pomogło następnie wymieniłem 2 poduszki w ławie poduche silnika poducha rozrządu jakby mniej ale nadal wyczuwalne. Dodam że korekcje

AUDI A3 II 8P [8P] 2.0 TDI BMN 170KM prośba o analizę logów

witam mam prośbę o analizę logow mojej A3 8P z silnikiem 170KM BMN. autko ostatnio jakby ospale jezdzi zwlaszcza w dolny zakresie. zwroslo mi prawie o 1l spalania przez to ze musze bardziej cisnac. bylbym wdzieczny za info gdzie szukac przyczyny takiego stanu rzeczy. ps. brak kodow bledu z silnika statyczne Meas. Blocks 08 Log (0 - 001003004) Log (1 - 007013023) Log (2 - 06 basic settings 04 Log

jesli chodzi o dpf to jest na "biezaco" dopalany jak tylko mu sie zachce choc zrobilem na obwodnicy dopalanie serwisowe tak dla pewnosci. zapelnienie dpf-a jest na poziomie 31%. powiedzcie mi prosze czy jest mozliwe by od uszkodzonego dwumasa (szarpie i stuka przy gaszeniu) mozliwe bylo ze komp zle dawkuje dawke wtrysku (tak od mechanika uslyszalem). ma ktos moze schemat ukladu podcisnienia tego silnika bylbym wdzieczny za podpowiedz czego szukac

AUDI A3 II 8P [Problem rozwiązany] Sprzęgło dwumas czy skrzynia

Jako iż jest to mój drugi post na tym forum krótka historia mojego auta. audi A3 2.0 TDI BKD Sportback. Auto wzięte od autoryzowanego dealera VW a przyjechało wcześniej do nich z Włoch - przebieg 179 tys. Zrobiłem już nim 10 tys. km. No i tutaj pojawiają się małe problemy które przez te 10 tys. nasiliły się. Pytałem paru znajomych mechaników i opinie są podzielone. 1) Terkotanie

Zamieszczone przez Glac Cytuj Oryginalnie napisane przez tommy Poka post ale czy caego kpletu(tarczadociskozysko) tak. To dwumasa w to nie mieszamy Bo znalazem co takiego... httpallegro.plshow_item.phpitem478769936 . Nie widz jednak oyska.

Zamieszczone przez tomekku To dwumasa w to nie mieszamy nie mieszamy. tomekku Najlepiej kup komplet sachsa (tarcza docisk wysprzęglik) ..to co pokazałeś dziwnie tanie jest jak na komplet z dwumasem - firmy tez się tam nie mogę dopatrzeć

No więc wsio wymienione. Odebrałem audiczkę - jest teraz ideal. Jednak dobrze że wymieniłem dwumasa bo tamten już w ogóle się nie ruszał - stał sztywno a powinien pracować. Ale jeszcze chyba mnie czeka wymiana oleju w skrzyni - to już osobny temat założę. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi

Panowie pozwólcie że podepnę się pod temat. Więc słowem wstępu - mój sprzęt to 2.0 TDI 140 KM BKD automat skrzynia DSG 6 stopniowa. I teraz problem - domniemam że dwumas lecz może coś jeszcze Będę wdzięczny za burzę mózgów. Objawy 1. Terkotanie na biegu jałowym - nie występuje ciągle ale co jakiś czas. Zapalam silnik wszystko chodzi ładnie równo i po kilku minutach zaczyna

AUDI A3 II 8P Akcje serwisowe

Akcja nawrotowa - pękające przewody paliwowe (rynek USA) Poniżej link do news odnośnie akcji nawrotowej. Nie wiem czy to dotyczy też Europy niech ktoś uzupełni jak będzie miał jakieś bliższe informacje. Wiadomo jednak import jest powszechny a i może mamy userów za wielką wodą. httpmoto.plMotoPL188389104290...w_2_0_TDI.html

jesli auto mial jakiekolwiek akcje serwisowe to ASO nie ma obowiazku o tym informowac aktualnego wlasciciela tak samo jak o calej historii serwisowej. o przeprowadzonych akcjach masz info w ksiazce serwisowej (jesli jest oryginalna bo zaden handlarz ja podrabiajac akcji nie wbija nie wkleja naklejek) oraz kolo naklejki z VIN we wnece kola zapasowego jest naklejka z numerem przeprowadzonej akcji. jesli

AUDI A3 II 8P [A3 3.2 BDB quattro DSG 2004] drganiafalujace obroty

Witam wszystkich Zaczne moze od poczatku.Moj brat ma A3 3.2 quattro ze skrzynia DSG z 2004roku (Anglik). Problem zaczal sie w drodze z UK do PL. Na poczatku drgania byly slabo wyczowalne po drodze dostal troche po garach i sie pogorszylo. Paliwo wyjezdzone do zera i zalane najlepsze jakie mozna bylo dostac aby wykluczyc powod paliwa. Auto zachowywalo sie jeszcze tak jak by mocy nie mialo bo na 6-ce

dwumasa w DSG

AUDI A3 II 8P [kompendium] wentylator chłodnicy (duży wiatrak)

Słuchajcie mam taki problem ze swoją A3 Po wyłączeniu silnika ciągle słychać działający wentylator pod maską podniosłem maskę i faktycznie przy chłodnicy na środku ciągle się kręcił. Instrukcja mówi że ma prawo się kręcić kilka minut ale odczekałem 15 minut i nic a temperatura silnika spadła do ok. 70C. Odłączyłem klemę z akumulatora odczekałem kolejne minuty podłączam

Moja historia jest taka... Kupilem uzywany identyczny komplet po wlozeniu odrazu chodzil non stop. Zajechalem do pracy (po drodze do ASO ale nie mieli czasu). Przejechalem z 12-15km... No i juz na parkingu pod praca zdawalo mi sie ze glosniej chodzi. Teraz tam bylem (na parkingu) z mysla ze pojade po caly komplet do ASO. Odpalam samochod i slysze coraz wiekszy halas otwieram maske a tam dym. Nie wiem

ma sprawy ale kurcze zgodnie z prawem Murphyego jak cos ma sie zc to zjebie sie w najgorszym mozliwym czasie. Ja jutro musze uderzyc do Nowego Sacza (mam wlasny slub) i sporo rzeczy do zabrania. Stad moje poddenerwowanie. Co do dwumasa to masz racje a wtryskiwacze to jednak chyba potrafia sie czasami skonczyc zbyt wczesnie Co do BLB to znam ta bajke sporo sie juz o tym naczytalem jak kupowalem A3

AUDI A3 II 8P [kompendium] wentylator chłodnicy (duży wiatrak)

Słuchajcie mam taki problem ze swoją A3 Po wyłączeniu silnika ciągle słychać działający wentylator pod maską podniosłem maskę i faktycznie przy chłodnicy na środku ciągle się kręcił. Instrukcja mówi że ma prawo się kręcić kilka minut ale odczekałem 15 minut i nic a temperatura silnika spadła do ok. 70C. Odłączyłem klemę z akumulatora odczekałem kolejne minuty podłączam

Moja historia jest taka... Kupilem uzywany identyczny komplet po wlozeniu odrazu chodzil non stop. Zajechalem do pracy (po drodze do ASO ale nie mieli czasu). Przejechalem z 12-15km... No i juz na parkingu pod praca zdawalo mi sie ze glosniej chodzi. Teraz tam bylem (na parkingu) z mysla ze pojade po caly komplet do ASO. Odpalam samochod i slysze coraz wiekszy halas otwieram maske a tam dym. Nie wiem

ma sprawy ale kurcze zgodnie z prawem Murphyego jak cos ma sie zc to zjebie sie w najgorszym mozliwym czasie. Ja jutro musze uderzyc do Nowego Sacza (mam wlasny slub) i sporo rzeczy do zabrania. Stad moje poddenerwowanie. Co do dwumasa to masz racje a wtryskiwacze to jednak chyba potrafia sie czasami skonczyc zbyt wczesnie Co do BLB to znam ta bajke sporo sie juz o tym naczytalem jak kupowalem A3

AUDI A3 II 8P skrzynia biegów padla (naprawa czy zakup uzywki)

siemanko w mojej a3 2.0 tdi 20052006 padla skrzynia biegow poradzcie co robic czy naprawiac czy lepiej kupic uzywana jezeli naprawiac to gdzie w mazowieckim a jezeli kupic uzywana to tez moze macie jakies sprawdzone miejsca poza allegro a i jeszcze jedno pytanie moja skrzynia ma oznaczenie HDV a na allegro sa do kupienia skrzynie z innymi kodami np. JMA czy JLU czy bedzie to pasowalo czy moze jakas

zaczęła mi wyć ta 5tka po wymianie dwumasa...Wymieniłem olej (weszło 2litry i 2 setki) na śrubie nie było żadnych ścinków metalowych więc dodałem tylko 3 tubki tego httpwww.liquimoly-sklep.plplpD...ie-20g.-20g44 przejeździłem jakieś 3tyśteraz zawyje lekko gdy jadę rano później już wszystko ok.Ale tak czy inaczej będę robił ta skrzynie ktoś tam polecał tego Piotrka od A3

AUDI A3 II 8P Cykanie na ciepłym

Mam taki dziwny objaw moje A3 BKD po rozgrzaniu i dość ostrej jeździe wydaje dziwne dźwięki takie "cykanie" ocieranie. Jest to słyszalne na wciśniętym sprzęgle gdy puszczę sprzęgło wycisza sie i jak gdyby zwalnia. Jest to taki dźwięk jak by papierek w wentylatorze. Mechanik powiedział ze to dźwięki z dwumasu ale sam nie wiem co to jest. Moze ktoś z was miał podobny objaw aha i autko nie podskakuje tak jak jest to w przypadku uszkodzonego dwumasu.

Witam kolegow Mam problem z dziwnym "cykaniem" w silniku. Silnik to 1.9 105km o oznaczeniu BKC Na wstepie auto po duzym serwisie nowe sprzeglo z dwumasa nowy rozrzad z pompa nowe uszczelniacze na pompkach nowy aku oleje i plyny rowniez. Problem to cykanie w silniku od strony pasazera cykanie wzrasta ze wzrostem obrotow silnika na jałowym i na biegu . Najgorsze ze temat ciazko zdiagnozowac

AUDI A3 II 8P Drgania przy przyspieszaniu-dwumassprzegloco jeszcze innego...

witam. Mam problem i nie moge dojsc co to moze byc mechanik tez wzrusza ramionami... Mianowicie przy przyspieszaniu odczuwam drgania jakby od silnika takie wrazenie troche jakbym ffelgi mial krzywe tak jakby pod pedalem gazu odczuwam drgania i czuje z przodu z pod silnika jakby nie rowne drgania jakbym jechal na krzywych felgach. Dodatkowo dodam iz na 2gim biegu jak mu maksymalnie docisne tak jakby

U mnie jest coś podobnego... Kiedy jadę wszystko jest oki problem pojawia się gdy stanę na światłach to co ok. 3 sec zatrzęsie całym autem i tak w kółko zatrzęsie 2 sec potem 3 sec wszystko oki i znowu trzęsie. Dodam że w aucie trzęsie się sprzęgło co oznacza raczej koniec dwumasa tylko czy to ma coś wspólnego z tą sprawą Macie jakieś pomysły co powoduje wstrząsy

Problem znam z autopsji. Drgania samochodem na postoju na światłach i parę razy zdarzyły się przycinki podczas przyśpieszania na wysokich obrotach. Koniecznie zrób diagnostykę. Jeśli są małe odchyłki na wtryskach to wlać preparat do czyszczenia. U mnie to pomogło. Wcześniej wszystkie wariowały a po czyszczeniu wróciły do normy. Koszt zabiegu u mechanika 300 zł. Co do dwumasy to

Dzieki za porady z tymi wtryskami. Tyle ze u mnie to jest halas ale nie ma zadnego trzesienia. Tak samo na kazdym biegu. Co do objawow misio 199 to ja mialem bardzo podobne zanim zmienilem dwumasa wiec obstawiam ze to to samo. a co myslicie o tych opilkach w oleju ze skrzyni

AUDI A3 II 8P Dziwny odgłos z silnika 1.9 BLS

Witam Posiadam audi A3 Sportback 1.9 TDI BLS Od pewnego czasu na biegu jałowym z silnika mojej audi dobiega dziwny metaliczny odgłos. Brzmi to trochę tak jakby jakaś część w środku nie była dokręcona i obija się o innę części. Zdarza się co czasami rzadziej a czasami co kilka sekund. Jest to metaliczny głuchy odgłos. Siedząc w środku auta gdy słychać ten odgłos można odnieść

wlasnie mam to samo - jak wciskam sprzeglo to objaw mija. Tomekxxxb - czy mozesz napisac czy wymieniles na dwumasa i czy objawy ustaly Jesli tak to jakiej firmy kupiles i ile wyszly koszty z wymiana

AUDI A3 II 8P Podejrzany Dzwiek Z Komory Silnika

Witam Ostatnio zauwazylem ze kiedy samochod stoi z wlaczonym silnikiem z pod maski dochodzi stukot - po stronie filtra paliwa. Silnik BKD. Kiedy nacisne gaz halas znika. Brzmi to jak kamyk w aluminiowej albo plastikowej puszcze. Nie mam pojecia co to moze byc. Czy ktos moze zasugerowac prawdopodobna przyczyne Pewnie najlepiej jechac z tym do mechanika ale moze ktos spotkal sie z podobnym problemem. Dzieki

Jeśli to faktycznie klekocze dwumas po wymianie wcale nie oznacza to że jest zużyty. Podczas wymiany koła zamachowego bardzo łatwo uszkodzić poduszkę skrzyni biegów (tą okrągłą widoczną od spodu). Śruba jest wkręcana bezpośrednio w gumę. Kiedy ta po latach stwardnieje to pęka przy odkręcaniudokręcaniu. Warto to sprawdzić. Szczególnie jeśli mechanik pracował kluczem pneumatycznym.

AUDI A3 II 8P Zgrzytanie S3 2.0 tfsi

Witam mam pytanie zacząłem słyszeć w moim samochodzie dziwne dźwięki zgrzytanie żęcholenie czy jak by to nazwac na biegach 123 wstecznym i na luzie jak wcisnę sprzęgło zgrzytanie zanika prawie całkowicie podczas jazdy na luzie tez nic nie słychac ale podczas postoju z powrotem wraca przy większych obrotach raczej porostu nie słyszę bo silnik zagłusza. Byłem na jednym z warsztatów

AUDI A3 II 8P Stuki w skrzyni 2.0 TDI

Witam Mam pewien problem przy zmianie biegów.. A mianowicie przy zmianie biegów glównie od 1-4 biegu slychać stuk jakby cos luźne bylo Raz przy zmianie biegu a raz przy puszczeniu sprzęgla a czasami i przy zmianie i przy puszczaniu.. dzieje sie to dosyć często(na zimnym silniku rzadziej) na zewnątrz huk czasami jest taki że aż wstyd bieg zmieniać Biegi wchodzą elegancko i pewnie.. Prawie

Zamieszczone przez kodi777 Dwumas wymienilem niecale pól roku temu a tematy te już wczesniej przyczytałem od deski do deski i żadnych wspólnych objawów mogą być dwa powody jedynie 1. Dumas widocznie nie dokładnie czytałeś skoro nie widziałeś mojego wpisu o dwumasach "nowych" które pukają 2. Wałek główny w skrzyni biegów a dokładnie luz na nim Ja bym obstawiał raczej na dwumasik

AUDI A3 II 8P Czyżby sprzęgło

Hey W ostanich dniach miałem kilka razy taki objaw podjeżdzając na jedynce zdarzyło się że pomimo wycisniętego pedału sprzęgła auto dalej sie lekko suneło do przodu. Dodam że wcześniej sporadycznie zdarzało się że trudniej było włożyć 1 i R. Przebieg 115k czyżby to już sprzęgło kwalifikowało się do wymiany Pzdr Laptom

Moja stara dwumasa httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...8dce7bace.html Pzdr TL

Witam ja mialem podobnie tzn sprzęgło brało od samego dołu ale to źle bo powinno w środku i na rozgrzanym silniku biegi 13 i wsteczny raz wchodziły raz nie. Efekt zestaw sprzęgła do wymiany bez dwumasa bo był dobry. 1200zł plus robota 500zł. Masakra...przebieg 180 tys. pozdrawiam

AUDI A3 II 8P Drżenie silnika na 5 i 6- stym biegu

Od pewnego czasu jak jadę na 5-tym biegu 100kmh i dodaje gazu to do prędkości 120 drży silnik a powyżej przestaje a na 6-tym biegu od 120 do 140 kmh również drży. Co to może byćPomóżcie koledzy.POzdrawiam.

Zamieszczone przez macias06 Niestety ja mam tak samo i niestety jak się okazuje to nie jest dwumas. Dwumas został wymieniony na nowy a drżenie jak było tak jest. Przeczytaj temat o dwumasach trochę niżej i co tam napisałem ja tez mam "nowy" dwumas który bije.

Zamieszczone przez RobertGTI Przeczytaj temat o dwumasach trochę niżej i co tam napisałem ja tez mam "nowy" dwumas który bije. A skąd wiesz że u Ciebie bije dwumas U mnie biły koła bo były źle wyważone. Nie wiem jak zupełnie nowy komplet sprzęgłodwumas renomowanej firmy może bić..

AUDI A3 II 8P jak to jest z tym dwumasem

witam. ostatnio w gazecie przeczytałem artykuł o ekonomicznej jeździe. było tam kilka oczywistych wskazówek o których nie bede sie rozpisywał. chodzi mi natomiast o zmiane biegów i jeździe na niskich obrotach silnika. w artykule pisze zeby jezdzic na "możliwie najniższych obrotach" i zamiast na trójce jechac na piątce. jest tez wzmianka o tym ze "nowoczesne" silniki maja

cztero cylindrowy silnik generuje nawieksze drgania miedzy 1000 a 2000 obr wiec jakie kolwiek jezdzenie w tym zakresie obrotów wpływa negatywnie na dwumasa

AUDI A3 II 8P Drgająca wskazówka obrotomierza.

Witam Niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem 8P 2.0 TDI. Dotychczas jezdziłem VW Passat TDI. JEst jedna rzecz która mnie zdziwiła gdy przesiadłem sie do A3. Otóż wskazówka obrotomierza drga podczas biegu jałowego. To są takie nieduże oscylacje i nierównomierne. Na wskaźniku tak 1-2mm. Czy to coś nie gra z silnikiem czy to norma Pozdrawiam messer Znalazlem ten wątek httpa3-club.netforumshowthread....354post115354 Znaczy sie ten typ tak ma i mam sie tym nie przejmować

witam mam te same drgania obrotomierzem... lecz u mnie wyraźnie drga przy 1500 - 1700 obrmin... tak ze az trzęsie cała buda... jestem po wymianie dwumasa... przebieg 175 000 tys sprawdzony... poduszki ok ... i dalej nie wiem za co się zabrac... swierdzam po postach ze BKD tak maja.. po prostu... no ale moze sie myle

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi