części samochodowe nanodatex

audi a3 dwumasa 8p

Samochody związane z zapytaniem audi a3 dwumasa 8p

Pytania i odpowiedzi: audi a3 dwumasa 8p

AUDI A3 II 8P Padnięta dwumasa po 35 tys km

Witam. Wczoraj pojechałem na standardową wymianę oleju do ASO. Przy okazji zgłosiłem skrzypienie dochodzące z paska klinowego ( rolka albo coś). Po paru godzinach dostałem telefon z informacją że to skrzypienie nie pochodzi z mechanizmu paska klinowego lecz z rozrządu. Auto na gwarancji więc dla mnie bez róznicy czy to kiln czy rozrząd niech wymieniają jakie było moje zdziwienie kiedy

I Co mamy Ci powiedzieć Skoro nie ma objawów to olej gościa i tyle.

To jaki ma cel ASO że chcą wymienić coś co jest dobre Czyż bym był dawcą dla innej A3 hehe

W ramach gwarancji chcą wymieniać Ja bym się nie decydował nawet jak bez żadnej dopłaty skoro jest OK to po co ruszać Jeszcze się okaże że dostaniesz uszkodzone i będziesz jeździł ciągle do serwisu bo coś jest nie tak a w końcu stwierdzą że to Twoja wina

Wiesz według mnie jest wszystko Ok ale teoretycznie fachowcy z ASO mają większą wiedzę i doświadczenie podobno z czasem będzie się to nasiliać . Dla mnie jest dziwne że w aucie po przebiegu 35kkm dwumas siada i do tego w benzynie. Dla mnie też jest lepsze jak się nic nie grzebie prz aucie bo wiadomo jakie tego mogą być efekty

AUDI A3 II 8P [A3 3.2 BDB quattro DSG 2004] drganiafalujace obroty

Witam wszystkich Zaczne moze od poczatku. Moj brat ma A3 3.2 quattro ze skrzynia DSG z 2004roku (Anglik). Problem zaczal sie w drodze z UK do PL. Na poczatku drgania byly slabo wyczowalne po drodze dostal troche po garach i sie pogorszylo. Paliwo wyjezdzone do zera i zalane najlepsze jakie mozna bylo dostac aby wykluczyc powod paliwa. Auto zachowywalo sie jeszcze tak jak by mocy nie mialo bo na 6-ce

A dwumasa

dwumasa

dwumasa w DSG

AUDI A3 II 8P Akcje serwisowe

Akcja nawrotowa - pękające przewody paliwowe (rynek USA) Poniżej link do news odnośnie akcji nawrotowej. Nie wiem czy to dotyczy też Europy niech ktoś uzupełni jak będzie miał jakieś bliższe informacje. Wiadomo jednak import jest powszechny a i może mamy userów za wielką wodą. httpmoto.plMotoPL188389104290...w_2_0_TDI.html

jesli auto mial jakiekolwiek akcje serwisowe to ASO nie ma obowiazku o tym informowac aktualnego wlasciciela tak samo jak o calej historii serwisowej. o przeprowadzonych akcjach masz info w ksiazce serwisowej (jesli jest oryginalna bo zaden handlarz ja podrabiajac akcji nie wbija nie wkleja naklejek) oraz kolo naklejki z VIN we wnece kola zapasowego jest naklejka z numerem przeprowadzonej akcji. jesli

AUDI A3 II 8P [8P] 2.0 TDI BMN 170KM prośba o analizę logów

witam mam prośbę o analizę logow mojej A3 8P z silnikiem 170KM BMN. autko ostatnio jakby ospale jezdzi zwlaszcza w dolny zakresie. zwroslo mi prawie o 1l spalania przez to ze musze bardziej cisnac. bylbym wdzieczny za info gdzie szukac przyczyny takiego stanu rzeczy. ps. brak kodow bledu z silnika statyczne Meas. Blocks 08 Log (0 - 001003004) Log (1 - 007013023) Log (2 - 06 basic settings 04 Log

jesli chodzi o dpf to jest na biezaco dopalany jak tylko mu sie zachce choc zrobilem na obwodnicy dopalanie serwisowe tak dla pewnosci. zapelnienie dpf-a jest na poziomie 31%. powiedzcie mi prosze czy jest mozliwe by od uszkodzonego dwumasa (szarpie i stuka przy gaszeniu) mozliwe bylo ze komp zle dawkuje dawke wtrysku (tak od mechanika uslyszalem). ma ktos moze schemat ukladu podcisnienia tego silnika bylbym wdzieczny za podpowiedz czego szukac

AUDI A3 II 8P [8P TDI] Drgania wyczuwalne w kabinie na biegu jałowym Big Problem

Witam od pewnego czasu po wymianie głowicy mam wyczuwalne drgania w kabinie na biegu jałowym. Diagnoza dwumasa a więc wymieniłem nic nie pomogło następna diagnoza 2 pompowtryski wymieniłem na używki z allegro oczywiście dałem nowe uszczelniacze. Nic nie pomogło następnie wymieniłem 2 poduszki w ławie poduche silnika poducha rozrządu jakby mniej ale nadal wyczuwalne. Dodam że korekcje

AUDI A3 II 8P do jakiego przebiegu dolatujecie swoimi 8p

Witam kiedys założyłem wątek odnosnie spalania wszystkich modeli tdi 8P i wątek cieszy sie duzym uznaniem. jakis czas temu czytałem te stronkę httpvwszrot.pl obecnie dolatuje juz pod 200 koła swoim BKC (historia udokumentowana więc nie ma mowy o odkręconych 300 lub 400 tysiach i ogólnie jeżdze sporo nim więc ciekaw jestem jak odnieść się z awaryjnością naszych autek projektowanych

Witam. U przebieg to mnie 180 tys. wymienione sprzęgło i wysprzęglk bez dwumasa bo jest ok 1800zł dwa węże ciśnieniowe turbo i intercoolera 800zł oraz inne drobniejsze naprawy za około 1500zł narazie skarbonka ale autko piękne i super jeździ

AUDI A3 II 8P [8P 1.9TDI] Problem z odpalaniem

Witam Od kąd kupiłem samochód czyli już jakieś pół roku mam problem z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany tzn na zimnym pali elegancko a na ciepłym musze go nieźle przeciągnąć żeby chycił obroty i zapalił. Nie wiem czy poprzestawiało sie coś w komputerze czy co

tyle ze dwumas dostaje ostro po pupie daj znać za jakiś czas jak tam dwumasa

AUDI A3 II 8P Automat - A3 gaśnie podczas zmiany biegów

Miałem ostatnio 3 sytuacje w których auto po wrzuceniu z biegu P na R lub z R na D zgasło i nie mam pojęcia dlaczego Może dlatego że auto się toczyło Na pewno taka sytuacja nie powinna się zdarzyć dlatego piszę i może ktoś spotkał się z taką sytuacją A i czy to może być obiawa padającego dwumasa Od czasu do czasu przy przyspieszaniu mniej więcej na 2 lub 3 biegu autem czasem szarpnie.

O ile w Tiptroniku jak się sportowo nie bujasz czyli zwykłym automacie wymianę oleju jak zrobisz po 150-200kkm nawet nic nie powinno się dziać . Natomiast DSG jest bardzo czułe a mianowicie mechatronika szczególnie te z pierwszych lat produkcji . Max 60kkm trzeba wymianę robić. Z tym szarpaniem wymiana może pomóc . Auto na pewno nie powinno zgasnąć bo od tego są sprzęgła . Ja na twoim

AUDI A3 II 8P Problem ze skrzynia 6 biegową TDI

Witam. Niestety mam powazny problem z moja a3 a dokladnie z 6-biegowa skrzynia . Jadac na 5 biegu dojezdzalem do swiatel wcisnelem sprzeglo w tym momencie zwolnilem zredukowalem do 1 i klapa. Sprzeglo zostalo mi w podlodze. Wylaczylem samochod odciagnelem recznie pedal sprzegla poczym uruchomilem ponownie. Niestety byl problem z wrzucaniem biegów najwoekszy z 5. Na autostradzie redukcja z 6 na 5 przy

Zamieszczone przez daniel_al Miałem identycznie na 12R przy wcisniętym sprzęgle jechał do przodu. Pierwsze odpowietrzylismy sprzęgło ale pomogło tylko cześciowo. Następnie wyjeliśmy skrzynie i sie okazało że dwumasa bije httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...8dce7bace.html Wymieniłem na Luka - komplet ok 2300 PLNa. Teraz jest idealnie. Jakieś pomysły czemu tylko 5-tka hałasuje Pzdr. Tomek

AUDI A3 II 8P Podejrzany Dzwiek Z Komory Silnika

Witam Ostatnio zauwazylem ze kiedy samochod stoi z wlaczonym silnikiem z pod maski dochodzi stukot - po stronie filtra paliwa. Silnik BKD. Kiedy nacisne gaz halas znika. Brzmi to jak kamyk w aluminiowej albo plastikowej puszcze. Nie mam pojecia co to moze byc. Czy ktos moze zasugerowac prawdopodobna przyczyne Pewnie najlepiej jechac z tym do mechanika ale moze ktos spotkal sie z podobnym problemem. Dzieki

Jeśli to faktycznie klekocze dwumas po wymianie wcale nie oznacza to że jest zużyty. Podczas wymiany koła zamachowego bardzo łatwo uszkodzić poduszkę skrzyni biegów (tą okrągłą widoczną od spodu). Śruba jest wkręcana bezpośrednio w gumę. Kiedy ta po latach stwardnieje to pęka przy odkręcaniudokręcaniu. Warto to sprawdzić. Szczególnie jeśli mechanik pracował kluczem pneumatycznym.

AUDI A3 II 8P Problem z silnikiem 1.9TDI BKC nierówna praca podczas jazdy

Witam pojawił się problem z moim A3 na co dzień wszystko jest w porządku auto jeździ bardzo dobrze silnik nie kopci obroty są idealne itp.. Jednak co jakiś czas (bardzo rzadko) gdy auto jedzie w momencie wciśnięcia gazu silnik zaczyna nierówno pracować przy wciśnięciu pedału gazu silnik zaczyna sie dusić i brakuje mu mocy pracuje jakby na 3 cylindry. Wystarczy zgasić silnik i po ponownym

Jeżeli drga i dusi się z niskich obrotów np. wciskasz gaz jak masz 1200 to pewnie dwumasa nie radzi sobie już z drganiami. Jeśli jednak z wyższych obrotów (pow. 1500) też to tak wygląda to należało by sprawdzić pompowtryski komputerem bloki mierzone chyba 13 (dawki korekcyjne) 18 (stan elektrozaworu) 23 (bipy). Bez tego to raczej tylko tutaj

AUDI A3 II 8P jak to jest z tym dwumasem

witam. ostatnio w gazecie przeczytałem artykuł o ekonomicznej jeździe. było tam kilka oczywistych wskazówek o których nie bede sie rozpisywał. chodzi mi natomiast o zmiane biegów i jeździe na niskich obrotach silnika. w artykule pisze zeby jezdzic na możliwie najniższych obrotach i zamiast na trójce jechac na piątce. jest tez wzmianka o tym ze nowoczesne silniki maja systemy chroniace

cztero cylindrowy silnik generuje nawieksze drgania miedzy 1000 a 2000 obr wiec jakie kolwiek jezdzenie w tym zakresie obrotów wpływa negatywnie na dwumasa

AUDI A3 II 8P Drżenie sprzęgła

Witam Kolejne zapytanie proszę o pomoc Podczas jazdy gdy trzymam nogę na sprzęgle nie wciskając sprzęgło drży i podczas zmiany biegów też czuć jak drży.Natomiast przy 2700 obrotów i wciskam buta na maksa silnik drży mocniej niż było to wcześniej aż mi kokpit skrzypi. Czy to takie uroki diesla czy ze mną coś nie tak Spodziewam się że bedzie to sprzęgło

Może to być dwumasa miałem tak w poprzednim Tdieslu sprzęgło wymieniłem (tarcza docisk łożysko wysprzęglik) drżenie pozostało i było to koło dwumasowe . Jaki masz przebieg

AUDI A3 II 8P Żywotność newralgicznych podzespołów z waszych tdi

Napiszcie ile co wytrzymalo od nowoscia jak wymienialiscie juz drugi raz to co za firma i tez przebieg. 1) Turbina 2) Koło dwumasowe 3) Sprzęgło 4) Przepływomierz 5) Wtryskiwacze 6) Typ i moc silnika info czy byl tuning U mnie to wyglada na razie w 19 tdi 105ps seria 159.000km i narazie nic z tych rzeczy nie musialem robic. Nie rozumiem dlaczego usunieto ten temat. Cel tego tematu jest taki zeby

tylko ze wtedy musial by kazdy miec auto od nowosci i jezdzic takie same trasy i miec taki sam styl jazdy inaczej bedzie to kompletnie niemiarodajne a ilu jes uztkownikow na forum ktorzy zrobili sami od odbiowu auta w salonie do dziasiaj ok 200tys tym autem znasz takich bo ja nie.. wiesz co sie dzialo z twoim autem wczesniej czy wloch czy inny turek je upalal a moze jezdzila jakas babka i palila

AUDI A3 II 8P Dziwny odgłos z silnika 1.9 BLS

Witam Posiadam audi A3 Sportback 1.9 TDI BLS Od pewnego czasu na biegu jałowym z silnika mojej audi dobiega dziwny metaliczny odgłos. Brzmi to trochę tak jakby jakaś część w środku nie była dokręcona i obija się o innę części. Zdarza się co czasami rzadziej a czasami co kilka sekund. Jest to metaliczny głuchy odgłos. Siedząc w środku auta gdy słychać ten odgłos można odnieść

wlasnie mam to samo - jak wciskam sprzeglo to objaw mija. Tomekxxxb - czy mozesz napisac czy wymieniles na dwumasa i czy objawy ustaly Jesli tak to jakiej firmy kupiles i ile wyszly koszty z wymiana

AUDI A3 II 8P Drgająca wskazówka obrotomierza.

Witam Niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem 8P 2.0 TDI. Dotychczas jezdziłem VW Passat TDI. JEst jedna rzecz która mnie zdziwiła gdy przesiadłem sie do A3 . Otóż wskazówka obrotomierza drga podczas biegu jałowego. To są takie nieduże oscylacje i nierównomierne. Na wskaźniku tak 1-2mm. Czy to coś nie gra z silnikiem czy to norma Pozdrawiam messer Znalazlem ten wątek httpa3-club.netforumshowthread....354post115354 Znaczy sie ten typ tak ma i mam sie tym nie przejmować

witam mam te same drgania obrotomierzem... lecz u mnie wyraźnie drga przy 1500 - 1700 obrmin... tak ze az trzęsie cała buda... jestem po wymianie dwumasa... przebieg 175 000 tys sprawdzony... poduszki ok ... i dalej nie wiem za co się zabrac... swierdzam po postach ze BKD tak maja.. po prostu... no ale moze sie myle

AUDI A3 II 8P Sprzeglo 19TDi BLS

Witam. Niestety po 10tys km padlo mi sprzeglo znaczy ze nie wytrzymalo modu lub bylo slabe. Do was pytanie. Jakie sprzeglo kupic napewno macie jakies propozycje i przechodziliscie przez to. Za kazda sugestie bede wdzieczny. Pozdrawiam PS. Auto to audi A3 sportback 2007 19TDI BLS

Kurcze moze ktos mi pomoc bo nie wiem jakie mam kupic sprzeglo. po pierwsze czy dwumasa od sachs i luk jest rozna ze nie pasuje sprzeglo od sachs do dwumasy luk i na odwrot. czy to prawda drugie pytanie jakie ma byc sprzeglo 228mm czy 230mm. moze mi ktos cos podpowiedziec bo bede sam wymienial w sobote i niechcialbym uziemic auto kupujac zle sprzeglo...

AUDI A3 II 8P dwumas

Wielkimi krokami zbliża się wymiana koła dwumasowego czy ktoś może zastosował inny patent jakieś jednomasowe koło wytrzymalsze czy lepiej nie kombinować

Witam. Ja również przymierzam się do wymiany kompletu dwumasa i sprzęgła - przejechane 176kkm już czas. Owszem miałem dylemat czy zakładać dwumas czy jednomas ale stwiedziłem ze jednak zostanę przy dwumasie... Zaufam inżynierom jednak nie wiem którą firmę wybiorę... W przyszłym miesiącu się okaże Koledzy który zestaw polecacie i w jakiej cenie można już go kupić Ktoś już przerabiał ten temat

AUDI A3 II 8P Czyżby sprzęgło

Hey W ostanich dniach miałem kilka razy taki objaw podjeżdzając na jedynce zdarzyło się że pomimo wycisniętego pedału sprzęgła auto dalej sie lekko suneło do przodu. Dodam że wcześniej sporadycznie zdarzało się że trudniej było włożyć 1 i R. Przebieg 115k czyżby to już sprzęgło kwalifikowało się do wymiany Pzdr Laptom

Moja stara dwumasa httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...8dce7bace.html Pzdr TL

Witam ja mialem podobnie tzn sprzęgło brało od samego dołu ale to źle bo powinno w środku i na rozgrzanym silniku biegi 13 i wsteczny raz wchodziły raz nie. Efekt zestaw sprzęgła do wymiany bez dwumasa bo był dobry. 1200zł plus robota 500zł. Masakra...przebieg 180 tys. pozdrawiam

AUDI A3 II 8P wydmue bagnet - EGR czy odma

Zauwazylem dzis podczas kontroli oleju ze mam wyciagniety bagnet. Zapialem go ponownie przejechalem sie i niestety ponownie bagnet byl odpiety. Nie zauwazylem ubytkow plynow w aucie ani innych niepokojacych objawow. Bagnet mam wrazenie zapina i odpina sie z taka sama sila. Gdzie mam szukac problemow Czy mozna ten objaw laczyc z niedawna wymiana sprzegla z dwumasa

AUDI A3 II 8P 2.0TDI - Wasze Usterki

Mam nadzieje że nie dostane zjebków od modów za taki temat i jeśli w złym miejscu to prosze o przeniesienie ale silnik 2.0tdi jest bardzo popularny mimo że stosunkowo młody i z kazdym dniem przybywa nowych uzytkowników. Nie chodzi oto żeby określić czy silnik jest dobry czy zły fajny czy nie fajny tylko porpostu wymieńcie swoje usterki lub przygody z 2.0TDI a najlepiej dodatkowo koszta

Zamieszczone przez katost8035 hehe wpisz sobie nawet w google Aligator chip tuning dynosoft a zobaczysz kto w tym kraju obok CS wiedzie prym w tuningu przerobkach itd diesla a do niego sie umow i jedz zanim kupisz pompki niech sie najpierw okresli zdiagnozuje czy jest taka potrzeba. ja mam niestety wtryski B ale przedtem mi faktycznie ostro trzepalo buda na luzie po wymianie w ogole teraz troche czuc

AUDI A3 II 8P Zgrzytanie S3 2.0 tfsi

Witam mam pytanie zacząłem słyszeć w moim samochodzie dziwne dźwięki zgrzytanie żęcholenie czy jak by to nazwac na biegach 123 wstecznym i na luzie jak wcisnę sprzęgło zgrzytanie zanika prawie całkowicie podczas jazdy na luzie tez nic nie słychac ale podczas postoju z powrotem wraca przy większych obrotach raczej porostu nie słyszę bo silnik zagłusza. Byłem na jednym z warsztatów

AUDI A3 II 8P Nierówne obroty a klima

Witam W mojej A3 pojawił się wczoraj dziwny problem. Na wolnych obrotach silnik działa nierówno. Wszystko było ok do czasu dobicia klimy (wcześniej była prawie pusta i nie działała). Problem występuje tylko przy wyłączonej klimie. To zjawisko nie pojawia się na wyższych obrotach. Nie wiem co jedno z drugim ma wspólnego. Jedno z moich przypuszczeń to wpływ sprężarki od klimy (ale

Na diagnozie jeszcze nie byłem ale poczytałem trochę o możliwych przyczynach. Jak pisałem problem pojawił się zaraz po wymianie rozrządu filtrów i nabiciu klimy. Z tego co się dowiedziałem to po wymianie rozrządu należy przy pomocy VAG-a przeprowadzić synchronizacje wałków rozrządu (mój mechanik nic takiego nie robił tylko wymienił rozrząd napinacze pompę wodną wiem że dobrze

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi