części samochodowe nanodatex

audi a3 czujnik płynu chłodzenia

Samochody związane z zapytaniem audi a3 czujnik płynu chłodzenia

Pytania i odpowiedzi: audi a3 czujnik płynu chłodzenia

AUDI A3 Proszę o pomoc w analizie logów - AHF

Witam Od niedawna jestem szczesliwym kierowca A3 obecnie autko sprawuje sie bezproblemowo prosze wiec o analize logow profilaktycznie chcialbym uniknac ewentualnej wtopy w przyszlosci prosze doradzcie na co zwrocic uwage z gory dzieki i Pozdrawiam proba statyczna normalnie Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (1 - 004) Log (0 - 007) Log (2 - 013) Log (3 - 01 proba statyczna basic settings

Sztomel czujnik płynu chłodzenia naprawiony. Jednak dalej kąt wtrysku jest chyba trochę wysoki. Czy mam się tym niepokoić Poniżej logi na biegu jałowym. Grupy 000 - httpvaglog.rtnet.plobloczek_40135.html Pozdrawiam

AUDI A3 I 8L Temperatura cieczy - płynu

na zegrach pokazuje prawidłowo 90C a jaka maksymalna wartość powinna być może być przy założeniu że wszystko jest ok na vagu

Zamieszczone przez karoll A więc tak wymieniony termowłącznik went.płyn i dalej te same objawy ale w zbiorniczku zaobserwowałem czarny osad. Zaczynam sądzić że może to być uszczelka pod głowicą jak sądzicie Moim zdaniem może być ale zanim ruszysz do wymiany to zdiagnozuj dobrze układ chłodzenia i spróbuj odpowietrzania na sam początek. Potem sprawdź ciśnienie w nim panujące

Zamieszczone przez klaus309c a więc na klimatroniku wskazywało 77 stopni i wąż był ciepły czyli wychodzi na to ze termostat jest otwarty w pewnym stopniu a przy 77 stopniach otwiera się całkowicie niepokoi mnie jeszcze ta "biegajaca" wskazówka czy problemy z układem chłodzenia mogą mieć jakiś wpływ na wyższe spalanie(A3 2000r.) z góry dzięki pozdrawiam a jaka w tym czasie

Witam problem dotyczy audi A3 1.9 TDI 130KM silnik ASZ. Problem wyglada nastepujaco po odpaleniu silnika po chwili temperatura skacze na 90 stopni (wskazanie licznika). W rzeczywistosci nie ma mozliwosci zeby silnik mial taka temp. Wskazówska czesto wychula się do wskazania 110 stopni i zalaczaja sie wentylatory potrafia chodzic bardzo dlugo a czasem zapali sie czerwona kontrolka plynu chlodzacegotemp.

Witam wszystkich Sytuacja wyglada nastepujaco posiadam audi a3 2001 rok 16 od samego poczatku pojawil sie problem z grzaniem auta.Temperatura silnika najczesciej podwyzszala sie w wysokich temperaturach zewnetrznych oraz podczasz wkrecania auta na wysokie obroty(okolo 5 tys) dodam ze gdy przy wlaczonej kliminie na goracy nawiew temperatura utrzymowala sie na 90 stopniach.W samochodzie zostal wymieniony

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do AUDI A3

AUDI A3 I 8L Temperatura cieczy - płynu

na zegrach pokazuje prawidłowo 90C a jaka maksymalna wartość powinna być może być przy założeniu że wszystko jest ok na vagu

Zamieszczone przez karoll A więc tak wymieniony termowłącznik went.płyn i dalej te same objawy ale w zbiorniczku zaobserwowałem czarny osad. Zaczynam sądzić że może to być uszczelka pod głowicą jak sądzicie Moim zdaniem może być ale zanim ruszysz do wymiany to zdiagnozuj dobrze układ chłodzenia i spróbuj odpowietrzania na sam początek. Potem sprawdź ciśnienie w nim panujące

Zamieszczone przez klaus309c a więc na klimatroniku wskazywało 77 stopni i wąż był ciepły czyli wychodzi na to ze termostat jest otwarty w pewnym stopniu a przy 77 stopniach otwiera się całkowicie niepokoi mnie jeszcze ta "biegajaca" wskazówka czy problemy z układem chłodzenia mogą mieć jakiś wpływ na wyższe spalanie(A3 2000r.) z góry dzięki pozdrawiam a jaka w tym czasie

Witam problem dotyczy audi A3 1.9 TDI 130KM silnik ASZ. Problem wyglada nastepujaco po odpaleniu silnika po chwili temperatura skacze na 90 stopni (wskazanie licznika). W rzeczywistosci nie ma mozliwosci zeby silnik mial taka temp. Wskazówska czesto wychula się do wskazania 110 stopni i zalaczaja sie wentylatory potrafia chodzic bardzo dlugo a czasem zapali sie czerwona kontrolka plynu chlodzacegotemp.

Witam wszystkich Sytuacja wyglada nastepujaco posiadam audi a3 2001 rok 16 od samego poczatku pojawil sie problem z grzaniem auta.Temperatura silnika najczesciej podwyzszala sie w wysokich temperaturach zewnetrznych oraz podczasz wkrecania auta na wysokie obroty(okolo 5 tys) dodam ze gdy przy wlaczonej kliminie na goracy nawiew temperatura utrzymowala sie na 90 stopniach.W samochodzie zostal wymieniony

AUDI A3 I 8L Ulamane bolce w kroccu termostatu

Witam ostatnio wymienialem termostat w moim silniczku ASV i niestety nieswiadomie wyciagajac obudowe ulamalem dwa bolce wewnatrz obudowy ktore prawdopodobnie dociskaly termostat. Moje pytanie brzmi czy obudowa mimo wszystko dociska termostat czy musze wymienic obudowe i czy ma to jakis wplyw na dzialanie termostatu Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich. (PS. przepraszam za brak polskich znakow ale mam laptop z USA)

to pomoglo bo auto sie szybciej nagrzewa lecz ciezko mi stwierdzic bo zaczelo sie cieplo na zewnatrz a termostat zmienilem 5dni temu teraz wymienie czujnik temperatury plynu chlodzacego a te dwa bolce ulamalem lecz tak jak mowie nie widze zadnych problemow z ukladem chlodzenia tylko niewiem co tam sie dzieje wewnatrz tej obudowy dlatego wolalem zapytac a obudowe mam dokladnie taka httpallegro.plaudi-a3-lift-1-9td...113840314.html

AUDI A4 B5 [A4 1.9 tdi 110 km 1997] Problem z ogrzewaniem

Witam zauważyłem ostatnio że ogrzewanie w mojej niuni nie działa jak powinno. Tzn grzeje jak wchodzę na obroty a na postoju leci zimne powietrze czy to jest normalne w temp - 20 stopni na dworze czy może mam zapowietrzony układ czytałem że może też być walnieta pompa wody czy może to miec tez zwiazek z puszczającą uszczelką pod głowicadzieki za podpowiedzi rozwiązania problemu.P.S.

obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)30 Wersja programu31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej34 Licznik błędów potencjometru klapy nogiodszraniacz35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza36

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

AUDI A3 Błędy vaga jesli nie znalazłeś tłumaczenia pytaj

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33

cewki 5 &8211 otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B (N92) 00267 Zawór wyjściowy ABS &8211 prawy przód (N100) 00268 P0748 Przełącznik cewki 6 &8211 otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B (N93) 00269 Zawór wyjściowy ABS &8211 tył (N104) 00270 P1778 Przełącznik cewki 7 &8211 otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B (N94) 00271 Zobacz książkę serwisową VW lub audi

AUDI A3 Kody bledow VAG

Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL AMIL zaistniały pierwszy raz BMIL zaistniały drugi raz CUsterka związana z brakiem emisji &8211 tylko lampka serwisowa DUsterka braku emisji &8211 brak lampki serwisowej DTC (VAG) DTC (SAE) OPIS USTERKI (NUMER KOMPONENTU) ZASADA MIL 00000 Nie rozpoznano DTC 00257 Zawór wejściowy

AUDI A3 Błędy vaga jesli nie znalazłeś tłumaczenia pytaj

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33

cewki 5 &8211 otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B (N92) 00267 Zawór wyjściowy ABS &8211 prawy przód (N100) 00268 P0748 Przełącznik cewki 6 &8211 otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B (N93) 00269 Zawór wyjściowy ABS &8211 tył (N104) 00270 P1778 Przełącznik cewki 7 &8211 otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B (N94) 00271 Zobacz książkę serwisową VW lub audi

AUDI A3 Kody bledow VAG

Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL AMIL zaistniały pierwszy raz BMIL zaistniały drugi raz CUsterka związana z brakiem emisji &8211 tylko lampka serwisowa DUsterka braku emisji &8211 brak lampki serwisowej DTC (VAG) DTC (SAE) OPIS USTERKI (NUMER KOMPONENTU) ZASADA MIL 00000 Nie rozpoznano DTC 00257 Zawór wejściowy

AUDI A3 I 8L Temperatura 100-120stC (silnik 1.6avu)

Witam wszystkich na moim temacie. Mam duży problem z moim A3 1.6 silnik AVU 75kW. Auto z 2001r z instalacją gazową Diego. Samochód po przejechaniu już około 15km zaczyna się gotować. Temperatura na wskaźniku na "blacie" dochodzi do 120stopni i dopóki się nie zatrzymam nie spadnie. Wentylatory załączają się ale zauważyłem że chłodnica potrafi być często wtedy lodowata. Zacząłem

Jasnym i logicznym dla mnie jest że skoro byłaby przerwa w uszczelce i to wpływałoby na zwiększone ciśnienie płynu chłodniczego lub jego brak to tego płynu chłodniczego by ubywało tak czy inaczej. Jest to standardowy objaw uszkodzonej uszczelki. Jeszcze w swoim życiu nie widziałem takiego uszkodzenia które miałoby dziurę a płynu by nie ubywało - różnica ciśnień - chłodziwo około

Tak to zrzucaj głowicę jak przy włączonym ogrzewaniu temperatura jest normalna... Ja już Ci opisałem co się dzieje i skoro włączysz ogrzewanie i to pomaga bo temperatura jest normalna to odpowiedź masz w poprzednim poście. Moim zdaniem elektronika sterowania systemem chłodzenia i od tego bym zaczął. Super że masz kolegę w ASO nie ma prawa mu nie ufać i ja do tego nie namawiam. Ja

AUDI A3 II 8P [kompendium] kontrolka płynu chłodzącego w 8P

Cześć wszystkim. Mam problem z kontrolką płynu chłodzącego. A mianowicie z samego rana jak włączam silnik to pojawia mi się czerwona kontrolka płynu chłodzącego. Miga przez minute i gaśnie. W instrukcji przeczytałem ze gdy się zapali trzeba szybko wyłączyć silnik bo może zostać uszkodzony. Kontrolka sygnalizuje niski poziom płynu bądź zagotowanie się. Płyn jest wiec odpada-

nie byłbym tego taki pewien czy nic to nie da. Nie wiem czy jesteś pierwszym właścicielem tego samochodu i czy cokolwiek robiłeś wcześniej z układem chłodzenia - ob nie okazało się że stężenie środka przeciw zamarzaniu w cieczy chłodzącej nie jest zbyt małe i czy ewentualne wcześniejsze znaczne ubytki płynu nie były uzupełniane wodą destylowaną. Jeśli nic w układzie chłodzenia

AUDI A3 I 8L Odpowietrzanie układu chlodzenia silnik 1.6 AKL

Witam wymienilem dzisiaj termostat i wydaje mi sie ze zlalem caly plyn z ukladu jednak po poskladaniu wszystkiego z powrotem wlalem nowy plyn do ukladu do poziomu max w zbiorniczku i Uruchomilem silnik i wzkazowka bardzo dlugo (10 minut) nie ruszala sie wogole potem delikatnie zaczela sie podnosic ale waz od termostatu byl dalej zimny po okolo 30 minutak temperatura byla juz bardzo blisko 90 i waz

Zamieszczone przez RoniN_ Nie zwrocilem uwagi a stalem dzisiaj w korku. Wymienilem czujnik temp i wskaznik pokazywal rowno 90 st. caly czas aniw jedna ani w druga nie poszedl. wiec chyba jest ok bo jesli byloby za goraco to jeszcze kontrolka by mi sie zapalila na desce prawda Poza tym teraz jest zimno i troche trzeba poczekac aby wogole sie wlaczyly albo moj silnik jakis dziwny jest Teraz dzwonilem

AUDI A3 II 8P Sygnalizacja poziomu płynu chłodzacego w zimie

Witam Obecnie temperatury w dzien spadaja grubo ponizej -10stopni. Zauwazylem (2 razy) ze kiedy wlacze silnik to swieci mi sie lampka Sygnalizacji Poziomu Plynu Chlodzacego. Wiem ze zaswieci sie ona kiedy temperatura jest za wysoka. Pytanie czy wg Was moge odrazu jechac z zapalona lampka (lampka gasnie kiedy silnik sie rozgrzeje) czy lepiej czekac na biegu jalowym do momentu zagrzania plynu w chlodnicy. Piotrek

dolanie plynu rozwiaze problem do czasu gdy znowu postawisz auto pod chmurka dlatego iz nadmiar plynu po osiagnieciu temperatury roboczej zostanie usuniety z ukaldu chlodzenia poprzez zbiorniczek wyrownawczy.latem poziom plynu byl w granicy min-maxzima nie ma co ingerowac poniewaz pozostawisz auto do wisony lata a poziom plynu bedzie w normie. nic z tym nie rob nic nie dolewaj.palenie sie kontrolki

AUDI A3 I 8L Wentylatory chłodnic

Witam Tydzień temu wymieniałem czujnik temperatury silnika w AKLu(nie w moim ) i gdy go zagrzałem zauważyłem ze zamiast dużego wiatraka włączył się mały...kilkakrotnie...po podpięciu KTSa i próby zdalnego uruchomienia(jest taka mozliwość ) duży nie załączył się.Gdy załącze klimę...to prawidłowo włącza mały wiatrak...Troche mnie to irytuje i obawiam sięże przy upałach mogą być problemy ze schłodzeniem silnika...Miał ktoś taki problem Jakieś sugestie

Zamieszczone przez kfar panowie ja mam taki problem z moim autem mianowicie zagotowało mi sie auto temp 110 stopni trochę płynu sie ulało okazało sie że króciec wody poszedł wymieniłem go na nowy pojeździłem parę dni i dzisiaj znów temp skoczyła mi na około 110 zauważyłem że nie włącza mi się wentylator od chłodnicy co jest grane jak włącze klimę to załączają sie dwa

AUDI A3 I 8L Wentylatory chłodnic

Witam Tydzień temu wymieniałem czujnik temperatury silnika w AKLu(nie w moim ) i gdy go zagrzałem zauważyłem ze zamiast dużego wiatraka włączył się mały...kilkakrotnie...po podpięciu KTSa i próby zdalnego uruchomienia(jest taka mozliwość ) duży nie załączył się.Gdy załącze klimę...to prawidłowo włącza mały wiatrak...Troche mnie to irytuje i obawiam sięże przy upałach mogą być problemy ze schłodzeniem silnika...Miał ktoś taki problem Jakieś sugestie

Zamieszczone przez kfar panowie ja mam taki problem z moim autem mianowicie zagotowało mi sie auto temp 110 stopni trochę płynu sie ulało okazało sie że króciec wody poszedł wymieniłem go na nowy pojeździłem parę dni i dzisiaj znów temp skoczyła mi na około 110 zauważyłem że nie włącza mi się wentylator od chłodnicy co jest grane jak włącze klimę to załączają sie dwa

AUDI A3 I 8L problem z układem chłodzenia

Witam mam a3 AKL 98 1.6 zacznę tak napisze co zostało wymienione wiec tak komplet rozrządpompauszczelka pod głowicaplanowanie i inne detale związane z tym świece chłodnicatermostat WAHLER 3141.87D czujnik temp. na chłodnicy i zaobserwowałem takie dziwne objawy tak mi sie wydaje za dziwne bardzo mi kopci na biało nowy terostat ale po zagrzaniu silnika do tych 90C i dłuższym chodzeniu silnika

AUDI A3 II 8P [8P] problem z ukladem chlodzenia

witam mam maly problem z moim samochodem...od wczoraj pali mi sie czerwona kontrolka w komputerze pokladowym sygnalizujace ze cos jest nie tak z plynem chlodzacym..szkopul w tym ze temperatura silnika nie jest za wysoka- 90 stopni i poziom plynui w zbiorniczku jest optymalny..mieliscie taki porblem kiedysprosze o pomoc

Mi się pary razy zapaliła. Według mnie ten czujnik jest bardzo czuły na poziom płynu i temperaturę. Dolej płynu ponad okolice maximum na zimnym silniku. Wtedy powinno być ok jeśli nie będzie to trzeba szukać usterek. Najlepiej VAGiem albo w serwisie.

czujnik czyli ramkę z drutu wystarczy zewrzeć czymś metalowym i bedzie wiadomo czy zamyka czy nie najlepiej dolać płynu i po sprawie ja mam dolane z 1cm ponad połowe zbiorniczka i czy stoi na pochyłym czy prostym to jest juz ok a ubywający płyn w A3 to wina przeciekającej czasami pompy wody ale ten typ tak ma tak samo jak i uszczelka wokół pompy jest lipna tak i wirnik jest lipny bo jest plastikowy i lubi się rozpaść albo wypłukać

Zamieszczone przez adus1234 ma tourana 2.0 azv z dogrzewaczem silnika i tam temp łapie po 2-3km po przejechaniu 2-3km ma temperature 90st na zegarach lol proponuje sprawdzic odczyty VAG-iem w dieslu jest to po prostu niemozliwe nawet w ogromny upal jak tyle pokazuje a plyn zimny nie mylcie temperaturyciepla w kabinie z temperatura plynu w ukladzie silnika od ogrzewania jest osobna nagrzewnniczka

AUDI A3 II 8P Chyba coś się trójeczce stało...help me

Witam Mam pewien problem z moją niuńką a właściwie kilka.. wymienie na początku objawy i prosze o propozycje - ciągle ubywa płynu chlodniczego co 2 dni dolewam bo co 2 dni okolo mam ponizej minimum i wyskakuje kontrolka od płynu chłodniczego ( płyn dolewam prestona żółty - to dobrze czy zle ) - rano przy odpalaniu cały się trzęsie czasami za 1 kręceniem nie odpali z rury puszcza

Zamieszczone przez Milanoo - ciągle ubywa płynu chlodniczego co 2 dni dolewam bo co 2 dni okolo mam ponizej minimum i wyskakuje kontrolka od płynu chłodniczego ( płyn dolewam prestona żółty - to dobrze czy zle ) - rano przy odpalaniu cały się trzęsie czasami za 1 kręceniem nie odpali z rury puszcza dymek i jak dam lekko gazu to tez dymi troszke ale naprawde niewiele - po rannym odpaleniu

AUDI A3 Plyn w ukladzie chlodzenia

Jak w temacie powiedzcie Panowie i Panie jaki płyn najlepiej wlac Idą podobno mrozy a ja do konca nie wiem co mam wlane jutro chce wymienic...tylko na jaki Poradzcie cos dobrego

Zamieszczone przez Conan1979 MIG25 powiedział bym dolał płynu Pisałemże mało płynu ale nic o dolewaniu Jeśli na zimnym silniku jest pomiędzy MIN a MAX to powinno być z płynem ok. Sprawdź dobrze czujnik w zbiorniczku tak jak jarekm pisze.

AUDI A3 I 8L Ubywa plyn w ukladzie chlodzenia

Od pewnego czasu zaobserwowalem ze ubywa mi plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym. Sprawdzalem czy gdzies mi przecieka uklad i nie zauwazylem zadnego wycieku ani zadnej plamy pod samochodem. Czy ktos wie co to moze bys i dlaczego tak sie dzieje Czy to moze byc cos zwiazane z uszczelka pod glowica Prosze o jakies porady.

Mi również ubywa płynu w układzie ale przyczynę znalazłem jaka jest sączy się z pod oringu czujnika temperatury płynu na zapalonym tego nie widać dopiero jak zgaszę to się sączy od ciśnienia w układzie

AUDI A3 I 8L Problem z temp. cieczy chłodzącej

Witam tak jak w temacie mam problem z tem cieczy. po włączeniu ogrzewania temperatura cieczy spada. myślałem że to czujnik temp. płynu chłodzącego wymieniłem go ale to nie pomogło. ma ktoś pomysł co to może być termostat

pozwólcie że się tu wewalę ze swoim postem miałem nie pisać bo już dziś jadę jednak na wymianę termostatu i czujnika temperatury ale potwierdźcie mi proszę czy uzasadniona ta wymiana nie vagowałem bo nie mam moje objawy to nie mam problemów z ogrzewaniem kabiny dość szybko bo na mrozach 5 km i już ciepło się robi wskazówka na liczniku temp na zimno zawsze wskazuje powyżej 60

AUDI A3 I 8L Problem z kontrolka chlodzenia

witajcie .. przychodza niskie temperatury i znowu mi sie zalacza kontrolka stanu plynu chlodzacego przewaznie rano lub gdy auto dosc dlugo stoi oczywiscie gdy temperatura jest dosc niska tak jak teraz .. kontrolka gasnie dopiero po jakiejs minucie i to tylko wtedy gdy utrzymyje dosc wysokie obroty ( ok 2500-3500) .. bylem u mechanika leczon nic nie znalazl -(( moze wiecie co to moze byc .. moze koniec

belkins masz racje jeśli chodzi o wyciek płynu przy pompie miałem tak samo jak i wszyscy po wymianie pompy nie musiałem już nic dolewać z resztą przecieki w pompie każdej pompie to norma a druga przyczyna to lekko uchylony termostat i płyn przepływał sobie dalej dopiero po osiągnięciu temperatury wszytko wracało do normy także uważam że nie jest to wada serii tylko słaby punkt samochodu

AUDI A3 I 8L [A38L] problem z kimatyzacją błąd 16916 (G65)

Witam wszystkich ma prośbe o odpowiedzi i sugestie odnośnie mojego problemu. Od pewnego czasu nie działa mi klimatyzacja sprężarka się załącza ale wiatraki nie. Gdy samochód się nagrzeje i wiatraki się włączą w celu chłodzenia płynu i w tym czasie mam załączoną klimatyzację wtedy klima działa leci zimne powietrze i wszystko OK. Podpiąłem samochód pod VAG i otrzymałem taki oto

AUDI A3 I 8L [8L] czujnik temperatury cieczy gdzie go szukac TDI AHF

mam maly problem. wskaznik temperatury wogole sie nie rusza - caly czas wskazuje temperature 60stopni termostat jest sprawny otwiera sie dopiero kiedy silnik jest nagrzany. mozecie powiedziec w ktorym dokladnie miejscu mam szukac tego czujnika temperatury cieczt odpowiedzialnego za podanie sygnalu na wskazniki deski rozdzielczej tak patrzylem to widzialem trzy czujniki 1. na zbiorniczku wyrownawczym

Witam wszystkich. Chciałbym odświeżyć trochę ten temat ponieważ spotkał mnie podobny problem ze wskazaniem temperatury na desce. Objawy 1. Po odpaleniu autka wszystko w porządku. Silniczek się nagrzewa leci ciepełko ale wskazanie temperatury na 0 po przejechaniu 10km nagle temperaturka idzie na 90 a po około 5min spada na 70 a później na 0 i zostaje. 2.Po odpaleniu autka wszystko w

AUDI A3 I 8L Zwiększone zużycie oleju napędowego

Pozdrowienia wszystkim. Machine A3 1.9TDI ALH zużycie paliwa w mieście o więcej niż 10 litrów na 100 km co może być tego przyczyna

Zamieszczone przez megavolt39 Przepraszam ja po prostu nie znają języka polskiego i ja wykorzystanie tłumacz. Poza miastem spędziłem 5.5. litrów ale w mieście bardzo dużo. Może ktoś napotkał takie problemma Pozdrawiamy kolegę Wpływ na zwiększone zużycie paliwa ma przede wszystkim zbyt duża dawka paliwa (sprawdzić wartość dawki za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości

Zamieszczone przez Sztomel Pozdrawiamy kolegę Wpływ na zwiększone zużycie paliwa ma przede wszystkim zbyt duża dawka paliwa (sprawdzić wartość dawki za pomocą VAG-COM - 01 Silnik->08 Bloki wartości mierzonych->grupa 001->pole nr 2 - wartość ustawić na około 4-5 mgcykl) oraz usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 (sprawdzić odczyty po przejechaniu około 15 km

AUDI A3 I 8L [Problem rozwiązany] Wachania temperatury płynu- nowa chłodnica

Witam wszystkich borykam się z pewnym problemem który opiszę niżej. Auto było puknięte przez co została wymieniona chłodnica na nową. I tu zaczyna się mój problem ponieważ od momentu wymiany chłodnicy temperatura płynu wpada w dziwne wahania. Wygląda tak ze na jałowym równo trzyma 90 stopni ale gdy jade szybciej niż 80 kmh to temperatura spada na ok 86-87 stopni. Wystarczy ze zatrzymam

a moze masz walniety czujnik temperatury i podaje rozne wartosci dla sterownika A i drugie odpowietrzyles układ chlodzenia po załozeniu nowej chłodnicy i zalaniu płynu

AUDI A3 II 8P [kompendium] wentylator chłodnicy (duży wiatrak)

Słuchajcie mam taki problem ze swoją A3 Po wyłączeniu silnika ciągle słychać działający wentylator pod maską podniosłem maskę i faktycznie przy chłodnicy na środku ciągle się kręcił. Instrukcja mówi że ma prawo się kręcić kilka minut ale odczekałem 15 minut i nic a temperatura silnika spadła do ok. 70C. Odłączyłem klemę z akumulatora odczekałem kolejne minuty podłączam

Zamieszczone przez t0m3k I teraz - za co się brać Sprawa jest prosta - za wymianę czujnika. Kup czujnik 06A 919 501 A (najlepiej oryginał około 100 zł) i wymień samemu lub jedź do mechanika sama wymiana nie jest bardzo skomplikowana polega na wyciągnięciu zawleczki z króćca wyciągnięciu starego czujnika i zastąpieniu go nowym ale żeby mieć do niego dostęp trzeba odkręcić od

AUDI A3 II 8P [kompendium] wentylator chłodnicy (duży wiatrak)

Słuchajcie mam taki problem ze swoją A3 Po wyłączeniu silnika ciągle słychać działający wentylator pod maską podniosłem maskę i faktycznie przy chłodnicy na środku ciągle się kręcił. Instrukcja mówi że ma prawo się kręcić kilka minut ale odczekałem 15 minut i nic a temperatura silnika spadła do ok. 70C. Odłączyłem klemę z akumulatora odczekałem kolejne minuty podłączam

Zamieszczone przez t0m3k I teraz - za co się brać Sprawa jest prosta - za wymianę czujnika. Kup czujnik 06A 919 501 A (najlepiej oryginał około 100 zł) i wymień samemu lub jedź do mechanika sama wymiana nie jest bardzo skomplikowana polega na wyciągnięciu zawleczki z króćca wyciągnięciu starego czujnika i zastąpieniu go nowym ale żeby mieć do niego dostęp trzeba odkręcić od

AUDI A3 I 8L Klimatyzacja przestaje chłodzić po rozgrzaniu silnika

Witam wszystkich. Mam cholernie ciezki problem z klimatyzacja... Bylem juz u specow od klimy i elektryka i dupa blada. Zbliza sie kolejne lato a ja nadal bez sprawnej klimy...Krew mnie zalewa... A teraz przejde do meritum. Mam praktycznie identyczny przypadek jak kolega tu opisywal httpwww.a3-club.netforumshowthr...minpost457001 ale nie jest to bezpiecznik bo ten sie nie przepala... Wyglada to tez

Dzieki wszystkim za zainteresowanie sie tematem. Zamieszczone przez adam70 U mnie był to czujnik temperatury płynu chłodzącego po rozgrzaniu do 60 stopni klima przestawała chodzić po wymianie czujnika jak ręka odjął. Do sprawdzenia koszt mały bo czujnik dużo nie kosztuje a i samemu można zrobić. W takim razie calkiem prawdopodobne ze i u mnie jest dokladnie to samo. Bardzo sie

AUDI A3 co oznaczają te błędy

Witam mam problem bo dziś przestała chłodzić klimatyzacja dmucha ale powietrzem o temperaturze otoczenia na tyle ile potrafię "poprosiłem" mój samochód o informację dlaczego a dostałem taką odpowiedź 792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy Czy to może być przyczyna braku chłodzenia Jeśli tak to czy ten włącznik jest naprawialny Jeśli nie

AUDI A3 I 8L [8L] Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą

Witam. Czy ktoś wie jakie są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą oprócz tego że pali płyn chłodzący i wali z tyłu biały dym to co jeszcze Pytam np czy silnik powinien inaczej chodzić po odkręceniu korka wlewu oleju czy wyjęciu bagnetu czy czuć jakieś podmuchy z nich Co jeszcze

dzisiaj mechanik zasugerowal ze owe zdechnecie silnika mogl spowodowac padniety sterownik komputera albo ktorys z czujnikow.. Martwi mnie jednak zabrudzona na czarno woda w ukl. chlodzenia.. bylem pewny ze to olej choc w sumie nie ma tlustych oczek. Mechanik twierdzi ze to brud ktory gdzies siedzxial glebiej.. ja jednak wiem ze serwisowalem plyny regularnie i przy spuszczaniu plynu z chlodnicy splywal

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi