części samochodowe nanodatex

audi a3 czujnik ciśnienia doładowania

Samochody związane z zapytaniem audi a3 czujnik ciśnienia doładowania

Pytania i odpowiedzi: audi a3 czujnik ciśnienia doładowania

AUDI A3 uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania ale czy to n75

Witam wystąpił w mojej S3 takowy problem po trasie tj 800km. mianowicie odpaliłem auto na drugi dzień rano jade wciskam gaz a tu auto szarpie. i nie ma mocy po chwili przechodzi w tryb awaryjny. gdy podłącze Vaga wywala mi błąd 16620 ( czujnik A Cisnienia doladowania) wrzucam poniżej link do logów.... czy to uszkodzony N75 czy to coś innego httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_91750.html

ja bym powiedział że problem z samym czujnikiem (map sensorem) a nie zaworkiem sterującym

zrob normalne logi 115 118.

Jeżeli wywala czujnik ciśnienia doładowania to problem leży w nim samym. Jeżeli byłoby to np. N75 to błąd dotyczył by ciśnienia doładowania a konkretnie granic jego regulacji. Wtedy problem mógłby leżeć w zaworze lub zapieczonej geometrii. Zazwyczaj wywala wtedy błąd czujnika ciśnienia doładowaniaprzekroczona granica regulacji - po za zakresem regulacji. to jest chyba w 17 grupie kodów błędów.

Hinuś_S-line - to nie tdi i Twoje rozumowanie się tu niekoniecznie sprawdzi przedewszystkim tu nie ma zmiennej geometri. Jest malo prawdopodobne żeby padl map. bez logow 115 118 można gdybać...

AUDI A3 II 8P Umiejscowienie czujnika ciśnienia doładowania BKC

Witam Mam następujący problem bład czujnika doładowania. Samochód strasznie dużo pali przerywa. Czytałem że czasami wystarczy go przeciścić i tu moje pytanie. Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania Silnik 1.9 BKC

Sprawdź czy jest to błąd czujnika ciśnienia doładowania G31 jeśli tak to jest on na wężu idącymdo intercooleranajlepiej dostać się do niego zdejmując dolną osłonę od dołu albo od góry po wymontowaniu filtra powietrza.

Od góry nie ma podejścia muszę na kanał wjechać i napiszę czy samo czyszczenie pomogło.

Zamieszczone przez Golem1 Sprawdź czy jest to błąd czujnika ciśnienia doładowania G31 jeśli tak to jest on na wężu idącymdo intercooleranajlepiej dostać się do niego zdejmując dolną osłonę od dołu albo od góry po wymontowaniu filtra powietrza. Próbowałem od góry i od dołu i w wężu nic nie mam...

musieli Ci ukrasc zdjecie pogladowe to nie jest BKC

Zobacz Pozostałe do AUDI A3

AUDI A4 B5 [B5 AHU] Czujnik ciśnienia doładowania - pomocy p

Witam P Posiadam A4 1996 roczek i w VAGU pokazało mi się ze mam coś z czujnikiem ciśnienia doładowania i mam pytań parę p Gdzie się znajduje ten czujnik na zdjęciu jest mój silnik D Mógłby ktoś zaznaczyć gdzie to się mniej więcej znajduje PP i czy ten czujnik będzie pasował do mojej niuni httpallegro.plitem890088890_czuj...udi_a3_a4.html Objawem uszkodzenia może być wchodzenie

AUDI Czujnik ciśnienia doładowania turbo Audi A3 2.0TDI 140KM

Witam. Czy mógłby mi ktoś podać numer katalogowy czujnika ciśnieniowego doł turbo do silnika 2.0 TDI 140KM. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Witam przy okazji jak ktoś będzie buszował po ETKA może mi sprawdzić od jakiego silnika jest czujnik ciśnienia doładowania o numerze 038 906 051 B szukałem w etce ale niestety nie znalazłem... ale mam jakąś starszą wersje programu z góry dzięki i pozdrawiam

AUDI A3 I 8L Czujnik ciśnienia zewnętrznego - gdzie go szukać

Witam. Mam błąd 00528 Barometric Pressure Sensor (F96) signal too high dokładnie nie pamiętam zapisu. Czy ktoś wie gdzie dokładnie jest ten czujnik jak wygląda Falują mi obroty delikatnie na wolnych i czasem auto gaśnie po zapaleniu na zimnym za drugim razem załapuje. Czy to może mieć związek z tym czujnikiem Może ktoś przerabiał ten temat

Koledzy stale diagnozuję klekoty bo sam taki silnik mam więc jeśli sterownik silnika ma regulować wartością ciśnienia doładowania turbo to tylko i na podstawie wartości odczytanej z czujnika ciśnienia zewnętrznego - jeśli sterownik tego nie widzi to nie jest w stanie wysterować odpowiednio ciśnieniem doładowania turbo w obojętnie jakim silniku. Sygnał musi być bo inaczej jest krucho

AUDI A3 Logi 1.9 TDI ASV

Witam Zlogowałem dziś auto bowiem zaniepokoiło mnie "ładowanie" mojego turbo które zostało zregenerowane poczatkiem stycznia w Turbotecu auto w wiekszosci jedzie jak SDI albo faluje doładowanie czasami jest albo nie ma w wiekszosci czuć go przed 3k obr. Błędów brak. 200k na budziku. Motor ASV Grupa A003Grupa B ZatrzymanyGrupa C Zatrzymany Engine speedMAF (specified)MAF (actual)EGR

Firma Turbotec z Jaworzna ogólnie na różnych forach na bardzo dobrą renomę jest ogólnie polecana i chwalona za dwuletnią gwarancję na regenerowane turbinki. Faktem jednak jest że regulacja ciśnienia doładowania wygląda nieciekawie. O ile wolne wstawanie turbo w początkowym zakresie obrotów możnaby przypisać nieszczelnościom na wężykach podciśnienia o tyle utrzymujące się przeładowanie

AUDI A3 Mam prośbe pomóżcie w analizy logów Audi s3 APY 210Km

httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92490.html prosze o pomoc w analizie i wsparcie dodam że świeżo po wymianie n75 auto nie ma mocy i szarpie bardzo gdy dolacza sie turbbina.... czujnik ciśnienia sprawny

No więc zrobiłem te logi tak jak przykazaliście blok 2 httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92923.html blok 20 httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92924.html blok 31 httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92925.html blok 114 httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92926.html blok 115 httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92927.html blok 118 httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92928.html No więc jeszcze raz Padł mi n75 wymieniłem na oryginał. mam

sterowanie waste gatem tzn czujnik cisnienia doladowania napewno jest walniety... tylko troche mnie martwi bo zalozylem czujnik od kolegi z passata 1.9tdi ale co prawda o tym samym numerze cześci. to i tak nie chodził jak powinien... ale powiem tyle że w trasie do niemiec wszystko grało po przyjezdzie na drugi dzień odpalilem auto wyjechalem i szarpało przy doladowaniu i przechodzil w awaryjny

Panowie taka kwestia u mnie przed przepustnicą nie ma zadnego czujnika tylko ten czujnik ciśnienia doładowania który jest za intercoolerem. Jest co prawda czujnik zaraz za przepustnica na kolektorze dolotowym (metalowa rura) ale jak na moje to czujnik temperatury powietrza w dolocie... a po zamontowaniu nowego czujnika ciśninia doładowania i n75 wyskoczyły mi takie błędy 17963 Ciśnienie

to map sensor to jest czujnik ciśnienia doładowania auto juz niby jedzie ale nie dokonca tak jak było przed usterką a przed usterką od czasu do czasu tez wywalalo mi sporadycznie takowe błedy ale auto normalnie smigało. tylko nieraz na 456 biegu nieraz mial taką turbo dziure i odgłos był taki jakby nie do końca się otwierała klapka na turbinie. a nieraz jest normalnie.

AUDI A3 Brak mocy błędy w logu

Od kilku dni auto zachowuje się jak zwykły disel nie słychć ani nie czuć żeby załączała się turbina. Poniżej dzisiejsze logi VAG-COM Version Release 311.2-N Chassis Type 8L - audi A3S3 Scan 01020308151722353745545556 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller 038 906 012 A Component 19l R4 EDC 0000SG 2801 Coding 00002 Shop WSC 03501 1 Fault Found

Masz usterkę w obwodzie czujnika ciśnienia doładowania a najprawdopodobniej przerwę gdzieś na kablu lub zaśniedziały pin we wtyczce lub samym czujniku G71. czujnik ten G71G72 jest podwójny tzn. czujnik ciśnienia i temperatury powietrza w dolocie jest w jednej obudowie i jest przykręcony do plastikowej rury na odcinku pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym na wysokości zbiorniczka płynu

AUDI A3 I 8L wymiana gruchy podcisnienia przy turbo

Witam wszystkich i bardzo prosze by ktos mi wyjasnil pewien problem.Przestalo mi pracowac turbo w moim 19 tdi doszedlem do tego ze grucha przy nim jest dziurawa czyli nie ciagnie sztangiwymienilem ja i o dziwo dalej nicrozebralem n75 i dalej nicpoprostu dalej nie dostawalem podcisnieniauciekalo przez n18 wiec tez go rozebralem i wtedy zagralo a moje pytanie brzmico moze sie stac gdyby turbo dostawalo

czujnik ciśnienia doładowania podaje sygnał na ECU a ten w pewnym momencie przełączyłby sie w tryb awaryjny po wykryciu zbyt wysokiego cisnienia doładowania... (oczywiscie jest warunek ze czujnik cisnienia musi byc sprawny i turbina tez - musi byc w stanie wytworzyc takie duze cisnienie).

AUDI A3 1.9 TDI ASZ Noltauf

Witam podczas powrotu z wakacji przy podjeździe pod górkę zaliczyłem notlaufa. Zdarzył mi się on również rok wcześniej ale tylko raz i potem było ok (pomijając padnięty czujnik ciśnienia doładowania który w ostatnim czasie całkowicie odciął mi turbinę). Niestety tym razem niebyła to jednokrotna sytuacja lecz często przy ostrym podjeździe pod górę lub przekroczeniu 120 kmh (nie

AUDI A3 I 8L [8L] Czujnik doladowania G31 Blad16622

witam mam problem ze swoiom 1.8t auto nie jedzie jak powinno bije wedlug zegara 0.4bara zamiast 1.1. Na vagu wychodzi taki oto bład ale nie moge nigdzie znalezc jego tłumaczenia "16622 Manifold pressureboost sensor (G31) -signal to high P0238-35-00"

Chodzi o czujnik cisnienia doladowania G31 jest on umieszczony na rurze pod pokrywa nizej filtra powietrza

AUDI A3 II 8P brak mocy - BKD

witam dzisiaj drugi raz miałem podobną przygodę mianowicie mocniej depnąłem na 4tym biegu i przy ok 3600rpm autko delikatnie zadławiło się. Momentalnie odpuściłem i zwolniłem od tego momentu zero mocy w ogole turbo się nie załączało na żadnym biegu miałem problem z podjechaniem pod górkę. Jechał ale strasznie mułowato. Po zatrzymaniu się i i ponownym uruchomieniu silnika jak

Z twojego aut-scanu wyrzuciło błedy dotyczące ciśnienia doładowania i dopuki nie zrobisz kompletu logów zarówno statycznych jak i dynamicznych jest problem z określeniem co jest tego problemem czy jest nieszczelność czy N75 albo czujnik ciśnienia doładowania może juz turbo nadaje się do czyszczenia. Po zrobieniu logów proponuję wkleić je do działu diagnostyka vag. Do tego występuje

AUDI A3 Spada cisnienie doladowania

Witam Problem jak w temacie. Sytuacja wygląda tak odpalam silnik spokojnie wyjeżdżam rochę się silnik nagrzeje przyspieszam (gaz do dechy) wskaźnik wskazuje 06 Bar. Kolejny bieg wszystko pięknie ładnie i w pewnej chwili spada cisnienie do 03 i koniec przyjemności (spada moc) i od tego momentu czy ruszam czy rozpędzam się nie będzie wiecej jak 03 Bara. Wyłącznie zapłonu i włącznie

Auto ewidentnie wpada Ci w tryb awaryjny (035bara). Na bank bedzie wywalalo blad ale w momencie jak spada na to nizsze cisnienie... tzn podlacz VAGa ale nie wylaczajac zaplonu. Skoro wylaczenie zaplony przywraca prawidlowe doladowanie to najwyrazniej blad jest usuwany i dlatego go juz pozniej nie widac. Masz dwie sondy Lambda Masz MAP sensor (czujnik cisnienia na IC) Jesli tak to mozesz na VAGu

AUDI A3 I 8L [8L]Ciśnienie doładowania 0.5 (

Witam Zauważyłem ostatnio lekki spadek mocy wiec postanowiłem sprawdzić ciśnienie doładowania. Manoment podłączyłem przy przepustnicy. I okazało sie ze ciśnienie jest 0.4-0.5 tylko I pytanie - czy urwany przewód który idzie do DV ( mam nie seryjny Bonalume) może powodowac taki spadek doładowania Zauważyłem to dopiero po podłączeniu manometru bo dosyć głośno syczało. I co może być przyczyna spadku ciśnienia oprócz tego Turbina nie bierze oleju. Dzięki za pomoc

a ja mam odwrotny problem. laduje mi za duze cisnienie doladowania co prowadzi do tego ze lapie notlaufa. ktos mi doradzil zebym zmienil czujnik cisnienia doladowania ten co jest na rurze od IC ale to nie pomoglo. jak by mi ktos mogl doradzic jak zmniejszyc te cisnienie to byl bym bardzo wdzieczny...

AUDI A3 I 8L brak jej mocy

nie wiem czy uda mi sie dobrze ujac problem..postaram siewiec tak auto jezdzi normalnie poza tymze bywaze ma objawy jakby nie dzialala przeplywka...co jest jednak starsznie wkurzajace kiedy raz da rade bez probkemu 170 a raz 140 i wiecej nie idzie..a obroty z 3 do 4 ida bardzo wolno kolega uasz z forum podlaczyl VAG pokazal nastepuje bledy 1237 - Zawór odcinania dopływu paliwa - N109 Zawór odcięcia

Hej rozmawialismy o tym i myślę że błąd 741 można wykluczyć jako sprawce problemów z mocą... Na VAG na odpowiednim kanale (przy tempomacie) można sprawdzić stan wyłączników na pedale hamulca - jeśli jeden z nich nie działa to sugerowałbym wymienićnaprawić. Czasem lubią się zawieszać. Z początku zignorowałem też 1237 ale później znalazłem w sieci coś na temat powiązań

AUDI A3 I 8L [8L] Notlauf

Witam Mam problemik z moją a3. Silnik wpada mi w tryb notlauf przy 130 kmh. Byłaem na vagu wszystko ok. Czy ktoś wie co się dzieje Pozdrawiam

dobrze byłoby gdyby ktoś podpiął Ci Vaga i wykonał logi dynamiczne - zarejestruj się na stronie forum.vwgolf.pl i napisz w grupie regionalnej prośbę o wykonanie 3 podstawowych logów - z pewnością ktoś się zgłosi gdyż jest ich w Twojej okolicy masa. Czyszczenie turbo sobie odpuść bo nie w tym przyczyna. Uszkodzenie EGR jest tak rzadkie że aż mało prawdopodobne więc z pewnością

mechanik podpiol kompa i wyszedl blad "czujnik cisnienia doładowania" Ale auto stalo w warsztacie nie sprawdzal w czasie jazdy. Wiec to nie moze byc ten czujnik Bo ja juz go zamuwilem

Panowie czy jest ktoś w Warszawie kto ma Vag-a i wiedzę aby zrobić logi dynamiczne Autko wpada w notlauf na 5 biegu przy ok 160 -170 kmh troszkę to niebezpieczne miałem już niemiłą sytuacje z tego powodu. Na innych biegach daje mu obroty pod czerwone i jest ok. Komp wywala błąd nr 4626 "Ciśnienie doładowania-różnica regulacji" Mechanik powiedział ze to na 80% czujnik ciśnienia

Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki zawór N75 czujnik ciśnienia doładowania przepływomierz filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie ciśnienie doładowania

AUDI A3 I 8L [8L] Notlauf

Witam Mam problemik z moją a3. Silnik wpada mi w tryb notlauf przy 130 kmh. Byłaem na vagu wszystko ok. Czy ktoś wie co się dzieje Pozdrawiam

dobrze byłoby gdyby ktoś podpiął Ci Vaga i wykonał logi dynamiczne - zarejestruj się na stronie forum.vwgolf.pl i napisz w grupie regionalnej prośbę o wykonanie 3 podstawowych logów - z pewnością ktoś się zgłosi gdyż jest ich w Twojej okolicy masa. Czyszczenie turbo sobie odpuść bo nie w tym przyczyna. Uszkodzenie EGR jest tak rzadkie że aż mało prawdopodobne więc z pewnością

mechanik podpiol kompa i wyszedl blad "czujnik cisnienia doładowania" Ale auto stalo w warsztacie nie sprawdzal w czasie jazdy. Wiec to nie moze byc ten czujnik Bo ja juz go zamuwilem

Panowie czy jest ktoś w Warszawie kto ma Vag-a i wiedzę aby zrobić logi dynamiczne Autko wpada w notlauf na 5 biegu przy ok 160 -170 kmh troszkę to niebezpieczne miałem już niemiłą sytuacje z tego powodu. Na innych biegach daje mu obroty pod czerwone i jest ok. Komp wywala błąd nr 4626 "Ciśnienie doładowania-różnica regulacji" Mechanik powiedział ze to na 80% czujnik ciśnienia

Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki zawór N75 czujnik ciśnienia doładowania przepływomierz filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie ciśnienie doładowania

AUDI A3 I 8L TURBO DZIURA - 2500 obrotów jedzie (110KM AHF)

Witam Od kilku dni wydaje mi sie ze zmienilo sie cos z turbo dziura w mojej A3. Kiedys samochod zaczynal energicznie jechac po przekoroczeniu 2000-2100 obrotów a teraz zaczyna dynamicznie przyspieszac przy 2500 obrotów. Jest to silnik TDI AHF 110KM

nie mam takiej fotki by cały dolot się na niej znajdował ale podaję schemat (kliknij by obrazek się otworzył w pełnym wymiarze) i opiszę go początek dolotu powietrza doładowania to wąż gumowy (nr 10) który wychodzi z muszli części zimnej turbosprężarki z tyłu silnika w dół i biegnąc za prawym nadkolem łączy się z tłumikiem turbo (nr 11) i dalej z tego tłumika biegnie kawałek

AUDI A3 I 8L [8L] rura intercoolera - przetarta - zamiennik z czujnikiem

Witam podczas jazdy przetara mi si rura intercoolera... httpimages49.fotosik.pl27554ead83ca98b0f57med.jpg znalazem na allegro tylko jeszcze z takim dodatkowym czujnikiem httpwww.allegro.plitem948787274_...n_octavia.html co mi daje ten czujnik i czy bd go mg podczy skoro wczeniej nie miaem

czujnik masz ale nie w tym miejscu. Jest to czujnik ciśnienia doładowania turbiny. Skoro u Ciebie nie ma go w tej rurze to znajduje się przy IC.

AUDI A3 I 8L Wyłamany bolec w wtyczce do przepływomierza

Jak kiedyś zmieniałem olej filtry itp. to mechanik (pierwszy i ostatni raz odwiedziłem ten zakład z takimi specami) wyłamał zaczep wtyczki do przepływomierza (ale o tym to widziałem ) a wczoraj odłączałem wtyczkę od przepływomierza i zobaczyłem ze w środku jest wyłamany jeden bolec zamiast 5 mam 4 a szlak mnie trafił (ale dziwne spadku mocy itp nie odczuwam ale czasem łapie notlauf

Zamieszczone przez gloni odłączałem wtyczkę od przepływomierza i zobaczyłem ze w środku jest wyłamany jeden bolec zamiast 5 mam 4 a szlak mnie trafił (ale dziwne spadku mocy itp nie odczuwam ale czasem łapie notlauf ) nie masz wyłamanego żadnego bolca wtyczka ma 5 pinów ale aktywne są w niej tylko 4 więc wszystko masz OK i nie szukaj sobie sam problemu tam gdzie go nie ma gdyż jeden

AUDI A3 II 8P [ A3 8P BKC ] Prosba o ocene logow

Witam.Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC. Mianowicie mam problem tego typu przy obciazeniu na 3 4tym i 5tym biegu w granicach1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli dalej jest gitmoge go kecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje. dodam ze geometria chodzi plynnie i

AUDI A3 bkc przeładowuje geometria chodzi płynnie bez przycinania się

Przeladowanie w BKC Witam. Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC Mianowicie przy obciazeniu na 4tym i 5tym biegu w granicach 1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli okolo 2000 obrotow dalej jest gitmoge go krecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje dodam ze geometria

Witam. Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC. Mianowicie mam problem tego typu przy obciazeniu na 3 4tym i 5tym biegu w granicach1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli dalej jest gitmoge go kecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje. dodam ze geometria chodzi plynnie

AUDI A3 analiza logow

Witam Mam do was prosbe odnosnie analizy moich logow dynamicznych kanal 3811 Oczywiscie auto lapie notlaufa i pokazuje blad 17965 - Charge Pressure Control Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Mialem wczesniej juz ten problem jakies miesiac temu ale bylo przez krotki okres ok. Mianowicie zaczalem od czyszczenia N75 ale nie wiele to pomoglo zakupilem kablek i pokazywalo blad czujnika

AUDI A3 prośba analizę logów Audi A6 2.0TDI BKD 140 KM

Proszę o analizę logów (dziwnie zrobione ale może coś się uda wywnioskować z nich) Z góry serdeczne dzięki httpvaglog.rtnet.plkrzysztofkondel_102082.html

czujnik cisnienia doładowania g71 jest na przewodzie przy icku ale narazie zostawił bym go w spokoju i poszukaj nieszczelności na połączeniach przewodów turbo - kolektor ssący Sprawdż czy jest tam widoczne zaolejenie jeśli tak to wymień uszczelke. I jak kolega wcześniej wspomniał przydał by się komplet logów. Na jaki kolor kopci Jeśli sztanga turbiny się zacina to wiesz co należy zrobić

AUDI A3 II 8P 2.0 TDI 140KM Brak mocy - bład 16683

Witam serdecznie Ostatnio w moim aucie pojawił sie problem nagle z dnia na dzien auto straciło moc mało tego po zgaszeniu i odpaleniu moc powraca ale jest to moze z 60% tego co było. Jadąc ok 60 - 70 kmh na 3 biegu przy ok. 3000obrmin odłacza moc juz calkiem i auto juz wcale nie jedzie. Gdy tylko pojawił sie problem pojechalem do fachowców wykryli mi ze uszkodzona przepustnica i gruszka

Witam Podepne sie pod temat Wczoraj auto stracilo kompletnie moc nie jedzie powyzej ok 60kmh. Nie kopci.Nie ma mocy caly czas Jest natomiast blad 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame RPM 2142 min Torque 154.0 Nm Speed 48.0 kmh Load 100.0 % Voltage 14.14 V Bin. Bits 00101000 Absolute Pres. 2427.6 mbar Absolute Pres. 1428.0 mbar po skasowaniu bledu

AUDI A3 II 8P Auto się muli od 1900-2500 obrmin Nowy prosi o pomoc

Witam zakupiłem sobie takiego sportbacka i pojawil się problem najpierw przy ok 1900 obr wyczuwałem dość mocne szarpniecie ale nie zawsze a teraz auto jest zmulone i do 1900 obr wkreca sie normalnie potem go muli i od 2500 dopiero zaczyna ostro dmuchac i puści sobie dymka wtedy .Check nie świeci po podłaczeniu do testera brak błedów . Proszę o jakieś pomysły sugestie . Mam pytanie czy

Jeśli świeci się Check to musi wywalać bład co jest jego przyczyną aby się dowiedzie powinieneś zrobić logi dynamiczne aby nie wymieniać pół auta bezsensu z opisu wygląda jakby czujnik ciśnienia doładowania niedomagał lub gdzieś jest nieszczelność. Najlepiej jakbyś napisał posta z logami i objawami w dziale diagnostyka Vag nastomiast w temacje dekodowanie nr Vin poproś o sprawdzenie twojego wyposażenia.

AUDI A3 II 8P Gdzie Podłączyć Wskaźnik Boost 2.0 Tdi

Witam szukałem na forum i albo nic nie ma albo nie mogłem znaleźc. Mam problem kupiłem wskaźnik boost autogage i nie do końca wiem gdzie go podłączyć w 2.0 Tdi. Może ktoś na forum już robił coś takie kiego

Wpiołem się obok czujnika ciśnienia doładowania niestety foty nie mam ale mogę opisać ładnie jak to wykonać tanio i prosto i fachowo ze nie wypadnie Wszystko zrobiłem sam z koncówki spawalniczej do automatu spawalniczego. Rozwierciłem ja na 3 mm otwór 2 podkładki jedna zwiekszał powieszchnie styku z rurą a 2 była od góry. Wszystko skręcone opaską stalową w której wykonałem otwór.

AUDI A3 II 8P dziwny świst (pisk) w 2.0 tdi

Witam ostatnio zauważyłem w moim a3 że w zakresie obrotów od tak 1200 do 2200 słychać taki delikatny pisk gwizdanie czy jakby to nazwać samochód pracuje normalnie dzieje sięto pod obciążeniem jak i przy wkręcaniu go na obroty w miejscy co to może być czy turbinka silnika BKD Pzd i czekam na propozycje

Ten gwizd który opisujesz wydaje turbina zapewne masz tak jak ja którąś łopatkę wirnika wygiętą lub kawałek się urwał. Ja z tym jeżdzę już 30 tyś km i się nie przejmuję nawet mi się to podoba a co do notfaultu to jest temat rzeka od egrprzepustnicymap sensora po turbine itp ja jak miałem przeładowania wymieniłem map sensor (czujnik ciśnienia doładowania) pomogło... na miesiąc

AUDI A3 II 8P Pęknięty intercooler przyczyna

Witam Auto mi szarpało w okolicy 2000obrmin później zaczęło dymić zapaliło checka i wpadło w notlauf. Przyczyną okazał się nieszczelny intercooler w trzech miejscach. Po prostu rozsadziło go od środka. Co mogło być przyczyną rozerwania intercoolera Dodam że nie są to uderzenia od kamieni czy po dzwonie IC jest idealnie prosty i nigdy wcześniej nie był naprawiany. Autko czeka na
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi