części samochodowe nanodatex

audi a3 czujnik ciśnienia doładowania

Samochody związane z zapytaniem audi a3 czujnik ciśnienia doładowania

Pytania i odpowiedzi: audi a3 czujnik ciśnienia doładowania

AUDI A3 uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania ale czy to n75

Witam wystąpił w mojej S3 takowy problem po trasie tj 800km. mianowicie odpaliłem auto na drugi dzień rano jade wciskam gaz a tu auto szarpie. i nie ma mocy po chwili przechodzi w tryb awaryjny. gdy podłącze Vaga wywala mi błąd 16620 ( czujnik A Cisnienia doladowania) wrzucam poniżej link do logów.... czy to uszkodzony N75 czy to coś innego httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_91750.html

ja bym powiedział że problem z samym czujnikiem (map sensorem) a nie zaworkiem sterującym

zrob normalne logi 115 118.

Jeżeli wywala czujnik ciśnienia doładowania to problem leży w nim samym. Jeżeli byłoby to np. N75 to błąd dotyczył by ciśnienia doładowania a konkretnie granic jego regulacji. Wtedy problem mógłby leżeć w zaworze lub zapieczonej geometrii. Zazwyczaj wywala wtedy błąd czujnika ciśnienia doładowaniaprzekroczona granica regulacji - po za zakresem regulacji. to jest chyba w 17 grupie kodów błędów.

Hinuś_S-line - to nie tdi i Twoje rozumowanie się tu niekoniecznie sprawdzi przedewszystkim tu nie ma zmiennej geometri. Jest malo prawdopodobne żeby padl map. bez logow 115 118 można gdybać...

AUDI Czujnik ciśnienia doładowania turbo Audi A3 2.0TDI 140KM

Witam. Czy mógłby mi ktoś podać numer katalogowy czujnika ciśnieniowego doł turbo do silnika 2.0 TDI 140KM. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Witam przy okazji jak ktoś będzie buszował po ETKA może mi sprawdzić od jakiego silnika jest czujnik ciśnienia doładowania o numerze 038 906 051 B szukałem w etce ale niestety nie znalazłem... ale mam jakąś starszą wersje programu z góry dzięki i pozdrawiam

051B jest np. z gofra z silnikiem AXR. A kolega od 2.0Tdi potrzebuje map sensor 300KPH czyli numer jw. z końcówką C. Pozdrawiam

Dzięki wielkie Pozdrawiam

Do Rogala. Wielkie dzięki za informacje . Pozdrawiam

Zobacz Pozostałe do AUDI A3

AUDI A3 Problem z czujnikiem doładowania cisnienia - błąd 1592

Witam wyskoczyl mi po kupnie auta blad taki jak na foto zakupilem nowy zamiennik pojezdzilem 2tygodnie byl spokoj i znowu wywalilo blad hmmm dziwna sprawa prosze o podpowiedz jezeli ktos mial taki problem

httptranslate.google.pltranslate...26channel%3Dsb

AUDI A3 I 8L Czujnik ciśnienia zewnętrznego - gdzie go szukać

Witam. Mam błąd 00528 Barometric Pressure Sensor (F96) signal too high dokładnie nie pamiętam zapisu. Czy ktoś wie gdzie dokładnie jest ten czujnik jak wygląda Falują mi obroty delikatnie na wolnych i czasem auto gaśnie po zapaleniu na zimnym za drugim razem załapuje. Czy to może mieć związek z tym czujnikiem Może ktoś przerabiał ten temat

on mu powiedział gdzie znajduje się map sensor mierzący ciśnienie doładowania a nie atmosferyczne którego tak czy siak AGU nie ma

Koledzy stale diagnozuję klekoty bo sam taki silnik mam więc jeśli sterownik silnika ma regulować wartością ciśnienia doładowania turbo to tylko i na podstawie wartości odczytanej z czujnika ciśnienia zewnętrznego - jeśli sterownik tego nie widzi to nie jest w stanie wysterować odpowiednio ciśnieniem doładowania turbo w obojętnie jakim silniku. Sygnał musi być bo inaczej jest krucho

OOO Dzięki Kolego. Na brak doładowania raczej nie narzekam silnik chodzi dość dobrze. No chyba że powinien chodzić lepiej a nawet o tym nie wiem. Tylko że ostatnio gaśnie po odpaleniu za pierwszym razem i troszkę wolne obroty falują. Najlepiej byłoby podmienić od kogoś taki czujnik i zobaczyć czy będzie jakaś różnica ale nie mam narazie takiej możliwości. Zobaczę co się stanie jak go odepnę. ----------------------------------------------- Jedyne 400zl szok.

AUDI A3 I 8L [8L] Czujnik doladowania G31 Blad16622

witam mam problem ze swoiom 1.8t auto nie jedzie jak powinno bije wedlug zegara 0.4bara zamiast 1.1. Na vagu wychodzi taki oto bład ale nie moge nigdzie znalezc jego tłumaczenia 16622 Manifold pressureboost sensor (G31) -signal to high P0238-35-00

Chodzi o czujnik cisnienia doladowania G31 jest on umieszczony na rurze pod pokrywa nizej filtra powietrza

AUDI A3 II 8P 2.0T Klapa regulacji ciśnienia doładowania

Witam Przeszukałem forum i większość postów z problemem ciśnienia doładowania pojawia się przy 8L (tdi lub 18T) ale nie był na razie postu posiadacza 2.0T. Zapaliła mi się ostatnio kontrolka malfunction indicator lamp znane raczej jako check engine light. Po podłaczeniu w zakładzie do komputera wyskoczył bład klapa regulacji ciśnienia doładowania. Nie zapamiętałem nr błędu ale

Po ponownym podłączeniu do komputera wyszły następujące błędy P0100 - czujnik przepływu powietrza P0238 - czujnik A wspomagania turbosprężarki - wysoki sygnał wejściowy P0300 - przerwa zapłonu w cylindrze P1602 - Terminal 30 źródła zasilania P2008 - nie znalazłem oznaczenia tego błędu P3138 - nie znalazłem oznaczenia tego błędu Czy ktoś mógłby pomóc czy prawidłowo odczytałem błędy i co znaczą te 2 ostatnie których niestety nie potrafiłem znaleźć Dzięki.

AUDI A3 I 8L czujnik intercooler

czesc wszystkim mam pytanie odnosnie czujnika od intercoolera ... zakupilem auto z francji bylo delikatnie pukniete w prawy przod .przy intercoolerze rozwalil sie czujnik sam intercooler jest dobry tylko ten czujnik czy on mam jakies znaczenie na moc silnika bo jak teraz chcialem jechac to tak jak z 90km by sie zrobilo 50km mod nie czyjnik a czujnik na przyszlosc edytuj nazwe tematu jak walisz takie babole. jak potem znalezc taki problem...

bez tego czujnika silnik będzie pracował ciągle w trybie awaryjnym gdyż sterownik silnika nie będzie widział aktualnego ciśnienia powietrza doładowanego i ECU nie będzie mógł za pomocą elektrozaworu N75 wysterować łopatek zmiennej geometrii turbiny jest to czujnik G71G72 - ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego zaskoczyłeś mnie jednak trochę gdyż w silnikach

podepne sie pod ten temat Pytanie czy czujnik doladowania ciśnienia w intercoolerze o oznaczeniu 038 906 051B jest taki sam jak 038 906 051C na czym polega roznica może ktos wie i Czy może mieć to wpływ na prace turbiny

Tak kanał 11 pokaże Ci wartości cisnienia odczytywane przez czujnik. Maggu tylko jak poznać to że czujnik oszukuje i bedzie pokazywał wyżej niż jest w rzeczywistości Jakby kolega mial wskaźnik doładowania to możnaby porownywac a tak to tylko zgadywanie czy dobrze pokazuje czy nie. Wg mnie najszybciej byloby kogoc poprosic i zamienic na czas proby czujniki wtedy byloby widac od razu czy jest roznica czy nie.

AUDI A3 I 8L [8L] rura intercoolera - przetarta - zamiennik z czujnikiem

Witam podczas jazdy przetara mi si rura intercoolera... httpimages49.fotosik.pl27554ead83ca98b0f57med.jpg znalazem na allegro tylko jeszcze z takim dodatkowym czujnikiem httpwww.allegro.plitem948787274_...n_octavia.html co mi daje ten czujnik i czy bd go mg podczy skoro wczeniej nie miaem

czujnik masz ale nie w tym miejscu. Jest to czujnik ciśnienia doładowania turbiny. Skoro u Ciebie nie ma go w tej rurze to znajduje się przy IC.

Zamieszczone przez vitek01 owszem że będzie miało wpływ gdyż dziura powoduje niedoładowanie co wynika w powyższego błędu i sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej czujnik G71 (ciśnienia doładowania) znajduje się w Twoim samochodzie w intercoolerze z jego prawej strony u góry - powinieneś go zobaczyć albo przynajmniej wiązkę kabli od niego wychodzących.

AUDI A3 Spada cisnienie doladowania

Witam Problem jak w temacie. Sytuacja wygląda tak odpalam silnik spokojnie wyjeżdżam rochę się silnik nagrzeje przyspieszam (gaz do dechy) wskaźnik wskazuje 06 Bar. Kolejny bieg wszystko pięknie ładnie i w pewnej chwili spada cisnienie do 03 i koniec przyjemności (spada moc) i od tego momentu czy ruszam czy rozpędzam się nie będzie wiecej jak 03 Bara. Wyłącznie zapłonu i włącznie ponowne

Auto ewidentnie wpada Ci w tryb awaryjny (035bara). Na bank bedzie wywalalo blad ale w momencie jak spada na to nizsze cisnienie... tzn podlacz VAGa ale nie wylaczajac zaplonu. Skoro wylaczenie zaplony przywraca prawidlowe doladowanie to najwyrazniej blad jest usuwany i dlatego go juz pozniej nie widac. Masz dwie sondy Lambda Masz MAP sensor (czujnik cisnienia na IC) Jesli tak to mozesz na VAGu sprawdzic

AUDI A3 I 8L n75 brak doładowania

prosba zrobilem mała probę dzisiaj turbo pompuje o45 bara natomias po odłaczeniu n 75 o25 tak powinno być czy cos jest nie tak.ps nosze sie z zamiarem wymiany turbinki na ko3s powiedzcie czy ko3-052 bedzie pasowala p2pz gory dzieki pozdrawiam...

Raczej powinno być coś koło 06bara - pytanie na jakim biegu robiłeś próbę bo na pierwszych dwóch biegach doładowanie jest mniejsze. Przyczyn może być wiele sterowanie DV lub on sam filtr paliwa regulator ciśnienia paliwa przepływka czujnik barometryczny...itd. Na początek sprawdziłbym przepływomierz i ciśnienie paliwa.

AUDI A3 I 8L 1.9TDI ASZ - do czego służy czujnik na sprzęgle i na co on wpływa

Witam pogrzebałem trochę na forum jednak nic nie znalazłem co mogłoby odpowiedzieć na moje pytanie. Na pedale sprzęgła jest czujnik coś podobnego do czujnika stopu. Zauważyłem że na biegu jałowym bez wciskania sprzęgła kiedy przegazuję to obroty wchodzą i schodzą tak jakoś niemrawo wolno. Kiedy wcisnę sprzęgło to wtedy pojawia się taki kop i szybciej się wkręca na obroty i szybciej

Zamieszczone przez Hinuś_S-line Nie unikniesz wyjęcia turbo w celu czyszczenia zmiennej geometrii a co do sztangi to jeśli po jej zdemontowaniu z turbo nie będziesz przy niej niepotrzebnie majstrował to nie musisz się obawiać że trzeba będzie ją na nowo regulować. Przy każdych objawach złej regulacji ciśnienia doładowania zalecam najpierw odpiąć sztangę z dźwigni poruszającej kierownicami

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

AUDI A3 Kody bledow VAG

Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL AMIL zaistniały pierwszy raz BMIL zaistniały drugi raz CUsterka związana z brakiem emisji &8211 tylko lampka serwisowa DUsterka braku emisji &8211 brak lampki serwisowej DTC (VAG) DTC (SAE) OPIS USTERKI (NUMER KOMPONENTU) ZASADA MIL 00000 Nie rozpoznano DTC 00257 Zawór wejściowy ABS &8211

AUDI [A3 1.9 TDI 130KM ASZ] notlauf analiza logów

Witam Od jakiegoś czasu mam problem z moją A3-ką. Problem rozpoczął się ok miesiąc temu. Wracałem do domu trasa ok 150km ogólnie jechałem bardzo spokojnie spalanie wyszło mi ok 5l ale 5km ale 15km przed domem postanowiłem troszkę przycisnąć audiczkę ] Nagle usłyszałem bummmmmm spod maski. Okazało się że rura idąca od intercuulera do sprężarki wyskoczyła. Ząbki zostały naruszone

AUDI A3 Odczyt migowych kodów błędów

dziś znalazłem coś takiego czy ktoś może wie coś na ten temat i chodzi mi o ten przewód danych gdzie go znajdę Odczytywanie migowych kodów błędów audi oraz VW Przeprowadzanie testu - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej 6-cio minutową jazdę próbną w trakcie której przynajmiej przez 10 sekund przekroczyć 2.000min i raz wcisnąć pedał przyspieszenia maxymalnie. - Pozostawić

AUDI A3 II 8P [ A3 8P BKC ] Prosba o ocene logow

Witam. Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC. Mianowicie mam problem tego typu przy obciazeniu na 3 4tym i 5tym biegu w granicach1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli dalej jest gitmoge go kecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje. dodam ze geometria chodzi plynnie

AUDI A3 I 8L [8L] Notlauf

Witam Mam problemik z moją a3 . Silnik wpada mi w tryb notlauf przy 130 kmh. Byłaem na vagu wszystko ok. Czy ktoś wie co się dzieje Pozdrawiam

Najważniejsze są 2 ostatnie błędy - wskazują odłączoną wtyczkę zespolonego czujnika temperaturyciśnienia doładowania. I one nie są intermittent w sensie są stale w systemie. czujnik ten masz albo na intercoolerze z góry albo na przewodzie plastykowym z IC do silnika na kolanku (raczej tu). Ja miałem w nim pokrzywione piny i dlatego mi nie kontaktował na szczęście tylko czujnik temp.

Witam szanownych forumowiczów Posiadam audi A3 z 2000r. z silnikiem AHF 110KM. Mój problem polega na tym że samochód łapie notlaufa na tylko na zimnym silniku. Po rozgrzaniu i ponownym wlaczeniu samochodu odziwo auto nie lapie notlaufa. Czytałem już wszystkie posty nt. notlaufa ale żaden nie dawał jednoznacznej odp. na mój przypadek. Dodam że czujnik N75 jest sprawny dla pewnosci wyczyciłem

Witam mam problem z niedawno kupionym 8L z silnikiem ASZ. Mianowicie po pewnym czasie jazdy traci moc (notlauf). Np jadąc wczoraj po 100 km nie dało się przekroczyć 130 kmh. Po zaparkowaniu na całą noc (pewnie wyłączenie zapłonu) o poranku działa jak należy. Dodam że auto przestało chwile w serwisie (oddałem go właśnie z tymi objawami) Tylko na nieszczęście podczas pobytu w serwisie

Koledzy pomóżcie... Posiadam a3 z 98roku 1.9tdi ALH jest tam turbina ze zmienna geometria. Problem polega na tym ze turbo przeładowuje... na kanale 11 podczas jazdy jest tak ze jak wkręcam na wyższe obroty to ciśnienie aktualne w kolektorze dochodzi do 2500milibarow gdzie komp chce wtedy max 1800 i oczywiście przez to łapie notlauf... Jaka możne być tego przyczyna Wcześniej tez coś takiego

AUDI A3 bkc przeładowuje geometria chodzi płynnie bez przycinania się

Przeladowanie w BKC Witam. Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC Mianowicie przy obciazeniu na 4tym i 5tym biegu w granicach 1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli okolo 2000 obrotow dalej jest gitmoge go krecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje dodam ze geometria

Witam. Mam problem z moim audikiem. Jest to A3 8p 105 BKC. Mianowicie mam problem tego typu przy obciazeniu na 3 4tym i 5tym biegu w granicach1900 a 2100 obrotow zawor elektromagnetyczny zbija mi raptownie cisnienie. Przeladowuje mi minimalnie ale tylko w dolnych granicach obrotowych czyli dalej jest gitmoge go kecic na 4tym biegu do odciecia i nic sie nie dzieje. dodam ze geometria chodzi plynnie

AUDI A3 Kody z odczytu komputera

Witam Z racjiże mam problem z czujnikiem ABSu pojechałem podłączyć komputer pod moje A3 . Wyszły takie kwiatki 17978 P1570 zablokowana jednostka sterująca silnika 00519 nadajnik ciśnienia w kolektorze dolotowym G71 00527 czujnik temperatury w kolektorze dolotowym G 72 01262 elektromagnes sterowania ciśnienie doładowania N75 Po sprawdzeniu doładowania faktycznie jest za małe w stosunku

AUDI A3 Mam prośbe pomóżcie w analizy logów Audi s3 APY 210Km

httpvaglog.rtnet.plkrystq.k_92490.html prosze o pomoc w analizie i wsparcie dodam że świeżo po wymianie n75 auto nie ma mocy i szarpie bardzo gdy dolacza sie turbbina.... czujnik ciśnienia sprawny

sterowanie waste gatem tzn czujnik cisnienia doladowania napewno jest walniety... tylko troche mnie martwi bo zalozylem czujnik od kolegi z passata 1.9tdi ale co prawda o tym samym numerze cześci. to i tak nie chodził jak powinien... ale powiem tyle że w trasie do niemiec wszystko grało po przyjezdzie na drugi dzień odpalilem auto wyjechalem i szarpało przy doladowaniu i przechodzil w awaryjny

Panowie taka kwestia u mnie przed przepustnicą nie ma zadnego czujnika tylko ten czujnik ciśnienia doładowania który jest za intercoolerem. Jest co prawda czujnik zaraz za przepustnica na kolektorze dolotowym (metalowa rura) ale jak na moje to czujnik temperatury powietrza w dolocie... a po zamontowaniu nowego czujnika ciśninia doładowania i n75 wyskoczyły mi takie błędy 17963Ciśnienie doładowania

AUDI A3 Logi 1.9 TDI ASV

Witam Zlogowałem dziś auto bowiem zaniepokoiło mnie ładowanie mojego turbo które zostało zregenerowane poczatkiem stycznia w Turbotecu auto w wiekszosci jedzie jak SDI albo faluje doładowanie czasami jest albo nie ma w wiekszosci czuć go przed 3k obr. Błędów brak. 200k na budziku. Motor ASV Grupa A003Grupa B ZatrzymanyGrupa C Zatrzymany Engine speedMAF (specified)MAF (actual) EGR duty cycle

Firma Turbotec z Jaworzna ogólnie na różnych forach na bardzo dobrą renomę jest ogólnie polecana i chwalona za dwuletnią gwarancję na regenerowane turbinki. Faktem jednak jest że regulacja ciśnienia doładowania wygląda nieciekawie. O ile wolne wstawanie turbo w początkowym zakresie obrotów możnaby przypisać nieszczelnościom na wężykach podciśnienia o tyle utrzymujące się przeładowanie

AUDI A3 Brak mocy błędy w logu

Od kilku dni auto zachowuje się jak zwykły disel nie słychć ani nie czuć żeby załączała się turbina . Poniżej dzisiejsze logi VAG-COM Version Release 311.2-N Chassis Type 8L - audi A3S3 Scan 01020308151722353745545556 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller 038 906 012 A Component 19l R4 EDC 0000SG 2801 Coding 00002 Shop WSC 03501 1 Fault Found 17564

Masz usterkę w obwodzie czujnika ciśnienia doładowania a najprawdopodobniej przerwę gdzieś na kablu lub zaśniedziały pin we wtyczce lub samym czujniku G71. czujnik ten G71G72 jest podwójny tzn. czujnik ciśnienia i temperatury powietrza w dolocie jest w jednej obudowie i jest przykręcony do plastikowej rury na odcinku pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym na wysokości zbiorniczka płynu

AUDI A3 I 8L wymiana gruchy podcisnienia przy turbo

Witam wszystkich i bardzo prosze by ktos mi wyjasnil pewien problem.Przestalo mi pracowac turbo w moim 19 tdi doszedlem do tego ze grucha przy nim jest dziurawa czyli nie ciagnie sztangiwymienilem ja i o dziwo dalej nicrozebralem n75 i dalej nicpoprostu dalej nie dostawalem podcisnieniauciekalo przez n18 wiec tez go rozebralem i wtedy zagralo a moje pytanie brzmico moze sie stac gdyby turbo dostawalo

czujnik ciśnienia doładowania podaje sygnał na ECU a ten w pewnym momencie przełączyłby sie w tryb awaryjny po wykryciu zbyt wysokiego cisnienia doładowania... (oczywiscie jest warunek ze czujnik cisnienia musi byc sprawny i turbina tez - musi byc w stanie wytworzyc takie duze cisnienie).

AUDI A3 I 8L [Problem rozwiązany] Spadek mocy bład 17564 i 17664

Na początku marca rozpoczął się mój problem z samochodem. Wszystko rozpoczęło się gdy wyskoczyła mi rura łącząca IC i sprężarkę. Problem został opisany httpwww.a3-club.netforumshowthr...egrpost563598 Kupiłem nową rurę wymieniłem rozrząd i świece żarowe. Od tego momentu silnik zupełnie inaczej chodzi jak by ze 130150km zrobiło się 60km dodatkowo po zaparkowaniu zauważyłem

AUDI A3 1.9 TDI ASZ Noltauf

Witam podczas powrotu z wakacji przy podjeździe pod górkę zaliczyłem notlaufa. Zdarzył mi się on również rok wcześniej ale tylko raz i potem było ok (pomijając padnięty czujnik ciśnienia doładowania który w ostatnim czasie całkowicie odciął mi turbinę). Niestety tym razem niebyła to jednokrotna sytuacja lecz często przy ostrym podjeździe pod górę lub przekroczeniu 120 kmh (nie

AUDI A3 Błędy vaga jesli nie znalazłeś tłumaczenia pytaj

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33 16l

Witajcie . Od niedawna mam A3 i po sprawdzeniu mam następujące błędy. Chodzi mi o waszą opinie czy któryś świadczy o poważnej awarii czy muszę coś wymienić naprawić SILNIK 513czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 1282Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1262Zawór magnetyczny ograniczenia

AUDI A3 I 8L Rozwiązanie problemu Brak Mocy 1.9 TDI 130 KM

Witam Zamieszczam informacje pomocną dla mających problem ze spadkiem mocy lub całkowitym brakiem mocy. W moim przypadku silnik 1.9 TDI ASZ stracił całkowitą moc turbina przestała pracować a nigdy nie miałem z nią problemów i chodziła rewelacyjnie. Jak się okazało po dość szczegółowej diagnostyce przyczyną okazał się czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. czujnik dawał wadliwe

AUDI A3 I 8L Falujące obroty 1.6 APF błędy sonda lambda

Zanim zapytasz httpwww.autoelektronikaonline.pl httpwww.gerritspeek.nlvag-com_foutcodeslijst-i.html httpforum.a3-club.netshowthread.phpp84639 httpforum.a3-club.netshowthread.phpp85615 --------------------------------------------------------------------- witam mam problem z odczytem tych bledow VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06A 906 033 A Component andor Version SIMOS33 16l

Witajcie . Od niedawna mam A3 i po sprawdzeniu mam następujące błędy. Chodzi mi o waszą opinie czy któryś świadczy o poważnej awarii czy muszę coś wymienić naprawić SILNIK 513czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 1282Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1262Zawór magnetyczny ograniczenia

AUDI [ A3 1.9 tdi ALH ] Notlauf - Przeladowanie

Koledzy pomóżcie... Posiadam a3 z 98roku 1.9tdi ALH jest tam turbina ze zmienna geometria. Problem polega na tym ze turbo przeładowuje... na kanale 11 podczas jazdy jest tak ze jak wkręcam na wyższe obroty to ciśnienie aktualne w kolektorze dochodzi do 2500milibarow gdzie komp chce wtedy max 1800 i oczywiście przez to łapie notlauf... Jaka możne być tego przyczyna Wcześniej tez coś takiego

AUDI A3 II 8P brak mocy - BKD

witam dzisiaj drugi raz miałem podobną przygodę mianowicie mocniej depnąłem na 4tym biegu i przy ok 3600rpm autko delikatnie zadławiło się. Momentalnie odpuściłem i zwolniłem od tego momentu zero mocy w ogole turbo się nie załączało na żadnym biegu miałem problem z podjechaniem pod górkę. Jechał ale strasznie mułowato. Po zatrzymaniu się i i ponownym uruchomieniu silnika jak

Z twojego aut-scanu wyrzuciło błedy dotyczące ciśnienia doładowania i dopuki nie zrobisz kompletu logów zarówno statycznych jak i dynamicznych jest problem z określeniem co jest tego problemem czy jest nieszczelność czy N75 albo czujnik ciśnienia doładowania może juz turbo nadaje się do czyszczenia. Po zrobieniu logów proponuję wkleić je do działu diagnostyka vag . Do tego występuje

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi