Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
przed- i polift mają różne ślizgi przedniego zderzaka. Nawet chyba gdzieś mam ślizgi do przedlifta.
Mnie akurat potrzebne są do polifta. Dzięki za odpowiedź. Temat można zamknąć.
Jesli chodzi Ci o ta plastikowa opaske ktora trzyma szybe i wchodzi do klipsa to nie kupisz tego osobno w ASO. Te czesci nie wystepuja osobno (tak jak i slizg) ale z cala rama szyby za 480zl w ASO. Jesli nie znajdziesz na allegro to pozostaje poszukac na szrocie
Zamieszczone przez Moruso Jak dla mnie to silniczek masz oki bo pracuje a one rzadko padają. Prawdopodobnie padły plastikowe ślizgi które unoszą szybę. Koszt ślizgu to ok 25-30 zł w ASO. Trochę roboty jest przy wymianie bo trzeba odkręcić ramę drzwi. Poszukaj dobrze Szukajką Gdzieś jest całe foto-story z wymiany. Znalazłem coś takiego httpa3-club.netforumshowthread....F3wpost191111
Zamieszczone przez a3_luke zapłaciłem za nie ok 13 zł. Ale musisz powiedzieć ze chcesz slizgi i nie daj sobie wmówić ze czegoś takiego nie ma Pozdr
no to Cie robi w konia bo w 5drzwiowce sa slizgi takie jak pokazywalem wyzej na foto biale i o calkiem innym ksztalcie. te slizgi pasuja do a3 3drzwi i do a6 tylko przod a koles sie nie zna i mysli ze jak pasuja do a6 to do a3 tez.
wczoraj wymieniałem u kumpla w A3 ślizgi na różowe. prawa szyba nie domykała sie w ogóle lewa z trudem. wszystko zrobiłem bez demontażu ramy (co wy z tą ramą). z prawej oba ślizgi były złamane (zielone). z lewej nie były połamane (niebieskie). wymieniłem z tej i tej strony na różowe nasmarowałem prowadznice uszczelki. prawa strona - ok. szyba dziala jak nowa. lewa dziala identycznie jak działała - z trudem sie podnosi. gdzie leży przyczyna
Moe kto sprawdzi czy ten hak bedzie pasowa na 100% do a3 8l 3d 1J0 803 881 httpallegro.plhak-golf-iv-audi-a...454526835.html Zamontowaem ten hak zrobiem szybko przegld wbiem w dowd wracam do domu i chc zamontowa zderzak a tu zonk... Nie da si wcisn zderzaka w slizgi bo hak blokuje o co chodzi Blokuje po obu stronach na rogach haku....
Wracajac do tego ESP nie mam zaslepki nie widze zadnej diody a przy ruszaniu na slizgim czy sypkim slychac dziwny odglos i jakby kola sie tak nie slizgaly kumpal ma tez a3 i to samo... wydaje mi sie ze to ESP ale nie dokonca jestem przekonany
Miro nie wiem nawet co to jest i jak sie nazywa wiec przegladam posty o ESP ARS i znalazlem ten post. Myślałem że ktos mi wytlumaczy co to... bo mialem A4 bez ESP czy tam ARS i przy ruszaniu takich rzczy nie było... I miałem okazje jezdzic samochodem z ARS lub ESP nie pamietam i podobnie sie zachowywał... ale nie do konca. Ten odglos i sposob jakby zwalaniania kol jest jakby wlasnie jeden z tych systemow ale tylko wystepuje na sypkim badz slizgim malo kiedy udaje sie to na asfalcie... bardzo latwo to zauwazyc wlasnie na sniegu lecz przy mocniejszych obrotach kola normalnie sie slizgaja... kiedys myslalem ze cos sie sypnelo ale wystepuje tez to u znajomego z a3 ale 1.8T tez przedliftowego.
Zamieszczone przez lawina nie o samo skrzypienie mi chodzi a to szyba się szarpie bo jakieś ślizgi w A3 padają czy też się łamią a to listwa tylnej klapy koroduje niby standard w A3 a to wieczne problemy z termostatami i czujnikami temperatury a to problem z falującymi obrotami a to wyświetlacze padają i takie tam pierdółki z którymi nigdy nie miałem problemu ... w tym super niemiecki
Ale te slizgi w blotnikach mozna chyba wymienic co Tylko pytanie czy inne slizgi beda pasowaly do tych blotnikow
Podłączam się do tematu z takim pytankiem Nie mam pojęcia czy posiadam w swojej a3 asrPonieważ niemam ani kontrolki na desce ani wylacznika dlatego nie wiem czy to asr Ale cos to jest bo przy ruszaniu na slizgiej nawierzchni czuje i slysze jak abs blokuje kolo albo jedno albo drugie wiec cos jest teraz jeszcze pytanko czy da się to wyłączyć (bezpiecznik lub vag)nie wyłączając abs
Zamieszczone przez Miro Ja jakos w mojej A3 mam samo ASR Odp jak zobaczyć czy działa Jak dodasz gazu na maksa (najlepiej na ślizgim) to odcina obroty Nie pozwoli ci powariować pp I ja mam przycisk ASR i moge go w każdej chwili wyłączyć.
spoko tylko gdzie takie ślizgi dostać allegro i ile takie cudo kosztuje bo mnie to bardzo denerwuje te stukanie jeszcze coś się wyrobi bardziej i nawet nowe ślizgi nie pomogą
Sprawdziłem teraz jeszcze raz i tak wkładam kluczyk do stacyjki przekręcam zapalają mi się lampki gasną i otwierają misię szyby. Jak wyciągnełem kluczyk i spowrotem go wsadziłem i przkręciłem szyby już mi się nie otworzyły. Wyciągnełem kluczyk jeszcze raz poczekałem dłużej i po przekręceniu kluczyka szyby mi się znowu otwirają. Sprawdziłam jak zamykają się szyby czyli otwierałem
Ja miałem kiedys podobny proplem w A3 97r.Wymieniłem te slizgiale sprawdzałem szybe nie zakładając tapicerki.Rozbierz tapi i zobacz moze cos nie tak złozyłes
U mnie też coś skrzypi w desce i ciężko mi to zlokalizować wydaje mi sie gdzieś z okolic kierownicy i przy słupku lewym przednim. Poważnie sie zastanawiam nad wypiankowaniem wszystkiego. Deskę rozebrać to nie jest dużo roboty kupić taśmę piankowa i jazda. Do tego kiwa mi sie fotel pasażera jak jadę po nierównościach to drży - goni sobie w prowadnicy tej w podłodze nie wiem czy da
Ślizgi do wymiany. httpa3-club.netforumshowthread....F3wpost191111
Czyli jestescie na 100% pewni że to te ślizgi Aaa czemu nie na allegro W mojej okolicy nie mam gdzie kupic czesci do audi
No u mnie też skrzypi trochę ale to może być pośrednio spowodowane tym że mam rozwalone ślizgi od szyby (cofa się i podnosi nie raz zamyka się ok). Na miejscu styku drzwi z karoserią jak przytrzymasz rękę do środka to ok jakby ale nie będę jechał i jedną ręką trzymał drzwi heh Muszę zamówić ślizgi i jak będzie mi mechanik wymieniał to powiem żeby to zrobił. Psiukałem WD40 trochę pomogło. Pozdrawiam.
Sprawdz cisnienie oleju a pozatym tak jak german pisze sprawdz czy ślizgi jeszcze istnieją w całości... Jesli cisnienie jest ok slizgi również w całości to nastawnik do wymiany na nowy i błąd zniknie.
Tak to sa slizgi tylko jak sie uszkadzają to raczej w środku. Środkiem ślizgu idzie linka z takim metalowym zgrubienem i te zgrubienie opiera się w środku na plastiku. Jak ta część ślizgu w środku się ułamie to zgrubienie nierówno podnosi szybę dlatego ślizg idzie krzywo góra bardziej dociska do szyny i dlatego sie klinuje. Slizgi da sie wymienić bez zdjmowania ramy jest trochę dłubaniny
Czyli ślizgi zderzaka przedniego z polifta podejdą do przedlifta Chcę założyć do siebie ślizgi z polifta i zobaczyć czy znikną szpary pod lampami...
Pomóżcie proszę jeszcze w jednym bo przeczytałem niby wszystko w tym wątku a muszę być pewny na 1000%. Mam przedliftowy model a potrzebuję włożyć poliftowy zderzak z tyłu czy muszę kupować ślizgi od polifta czym się w ogóle różnią jedne ślizgi od drugich i jeszcze jedno pytanie czy belka która jest pod zderzakiem z tyłu jest taka sama w przedlificie i w polifcie
Co w końcu z tymi ślizgami z przodu Czy zderzak poliftowy da się założyć na ślizgi przedliftowe i dobrze spasować wszystko czy te ślizgi też trzeba wymienić na poliftowe A druga sprawa czy belka pod zderzakiem jest inna w przedlift a polift Jak tak to czy belke poliftowa można założyć do przedlifta (jestem zmuszony zmienić te rzeczy)
hej hej - na początek sorka martin że nie odpisałem ale jakoś musiało mi samo przeczytać Twojego posta... Co do fotek to niestety jeszcze sie za to nie zabrałem - zablokowałem go na obiegu otwartym i zostawiłem odłączone kabelki. Nie jest to może najlepsze rozwiązanie ale klima działa w miarę normalnie. Gdzieś wrzucałem fotki jak to w środku wygląda niestety tylko tyle mam aktualnie.
Zamieszczone przez gasek1978 spyware psikni na te dwie szyny po ktorych jezdza slizgi kilka razy WD-Czterydychy nawet w tym przykryciu jest specjalne dziurka taka mala prosto na ta jedna szyne - niesmarujesz niejedzesz i w rame od okna (w ta dluga gorna pionowa) czyli tam gdzie moze cos hamowac ci ta szybe jakos w nagle padajace slizgi niewierze ... bo ja do tej pory dzialalo to to raczej niemozliwe zeby sie cos tam zepsulo
Witam. Ja mam problem no właśnie nie wiem za bardzo z czym może to ślizgi może coś innego. Mianowicie po pracy wsiadam do auta chce otworzyć szybę od strony kierowcy i cisza ani drgnie tak jakby ktoś odłączył zasilanie. Co to może być Auto to a3 2001 rok po lifcie 5 - drzwiowa.
Zamieszczone przez neoeinz scie co prawda to nie jest ori czesc ale nigdzie indziej tego nie ma... w ASO NIE WYSTEPUJE to jako osobna czesc tylko mi gosc wpieral ze musze za 480zl kupic z cala ramo szyby Genaralnie tez przerabialem temat w lato jak mi sie w deszcz szyby przestaly zamykac i wracaly - a to z powodu ze krzywo chodzily w prowadniczach i byl za duzy opor Przerabana robota... trzeba rozebrac
ja kleilem dokladnie to samo poxipolem i juz ponad pol roku dziala jak trzeba... tylko pozniej przy skladaniu zamienilem te slizgi i dalem te klejone jako przednie bo tam sie mniejsze obciazenia czesto te slizgi pekaja od opieranie sie o polotwarta szybe teraz najlepsze opcja to kupic je na allegro za 30zlszt jak ja to robilem to jeszcze nie bylo ich w ogole na allegro
jak się pytałem to sprzedawcy (szroty) często nie wiedzą jaki auto miało przebieg. Stan uszczelki po prostu oceniają na dobry jak po patrzeć na moją to stan też jest dobry tylko że spłaszczony uszczelka jest spłaszczona czyli nie jest okrągła w przekroju i nie spełnia zadania. W weekend zrobię to co mogę zrobić czyli wyreguluje drzwi i ślizgi. PS Sprawdzałem u kolegi w a3
ślizgi po 11 złszt sa w salonie audi w Łodzi - wiem bo sam kupowałem zadzwoń do salonu w poblizu Twojego miejsca zamieszkania i jak będą mili to Ci załatwią. Tylko nie daj sie nabrać na bajki typu trzeba wymieniac cała prowadnice itp pierdoły bo mi takie kity w Bydgoszczy gościu wciskał i kazał wymieniac cały mechanizm
(jest taki preparat - ja kupiłem za 9zł). Przykręciłem francuza do koła zewnętrznego tak by uzyskać dźwignię - no i szarpanie w przód w tył i obwodowo. U mnie było całkowicie niemal zakleszczone. U mnie warto było czyścić a nie kupować nowego koła bo guma nie była pourywana - ktoś za wolno tym autem jeździł Tak swoją drogą dlaczego to zewnętrze koło koroduje W audi
zwykłay napinacz łańcuszka do wałkow rozrzadu w głowicy 1.8t do audi a4 kosztuje 300-400euro a co dopiero łamcuch ślizgi do 3.2 wiec cena za czesci moze byc zawyzona gora o jakies 1000-1500zł robocizna moze i wysoka ale mozesz samemu robic albo szukac taniej
Panowie byc moze jak kolega bakus84 bede wymienial rozrzad. Radzilem sie paru magikow i nie wiem sam bo kazdy mowi cos innego... Jezeli rozrzad to brac oryginal z ASO (1018zl) czy FebiSWAG (to ta sama firma) za ok 500zl (4 slizgi 2 lancuchy i napinacz) Jak widzicie roznica w cenie jest spora... Prosze o jakies opinie.
bakus84 i baran13 tak z ciekawosci jaki macie przebieg baran13 napisal Jezeli rozrzad to brac oryginal z ASO (1018zl) czy FebiSWAG (to ta sama firma) za ok 500zl (4 slizgi 2 lancuchy i napinacz) najpierw sie dowiedz ktory sie nie rozciaga po czasie
Lancuchy byly o jakies 2mm dluzsze niz nowe z serwisu. Wymienilem 2 lancuchy 4 slizgi i jakis napinacz (sruba) i.. zupelnie inne auto. Chociaz obroty nadal delikatnie faluja wiec u mnie to nie tego wina. Jednak wyglada na to ze poduszka lewa (od strony skrzyni) jest uszkodzona - lapie w dwa palce i ruszam we wszytkie strony lekko...
wyjąłem z drzwi takie dwa elementy plastiowe i nie wiem czy da się to kupic na allegro jest kilka tzw.ślizgi ale da się to samemu wymieni i czy było kilka typów.Dajcie jakiś mądry pomysł ślizgi czy używany mechanizm.
Fajnie ze sie ktos zwrocil co oznacza ze klub jest zauwazalny ale szkoda ze szanownemu dziennkarzowi trzeba podac wszystko na tacy... ehhh Zamieszczone przez larius Szyby rysuja sie od plastikowych elementow ktore sa w okolicy klamki wewnatrz drzwi zazwyczaj dzieje sie to w momencie kiedy slizgi w szynach prowadzacych sa juz wyrobione i szyba ma lekki lub w prowadnicach. Z moejej strony jako typowe
może ślizgi
glownie to napinacz lancucha od walkow gdy odlaczylem wtyczke to co jest do niego wpieta niebylo zadnych dzwiekow metalicznych jak tylko ja wpieto problem powracal wiec wskazano wymiane napinacza z lancuchem - - - Aktualizacja postu - - - a moze niejest konieczna jego wymiana jest tak panowie po podlaczeniu vaga pokazuje nastawnik walka rozrzadupo jego odlaczeniu pokazuje check engine zadnych dzwiekow