części samochodowe nanodatex

audi a1 korek a3 8l

Samochody związane z zapytaniem audi a1 korek a3 8l

Pytania i odpowiedzi: audi a1 korek a3 8l

AUDI A3 I 8L [8L] wyciek płynu ze zbiorniczka wyrównawczego

witam. mianowicie przy ostrym pałowaniu na trasie płyn osiaga temperature okolo 100stopni i wylatuje gdzies pod zbiorniczkiem wyrownawczym. w miescie oraz podczas spokojnej jezdzie na trasie problem ten nie wystepuje - temp. rowne 90stopni i plynu nie ubywa. wymienilem nie dawno termostat i czujnik temperatury wentylatory sie wlaczaja wiec te elementy sa na bank dobre. co moze byc przyczyna tego zjawiska uszczelka pod glowica czy moze tylko korek zbiorniczka pozdrawiam

Po kilku przypadkach gdy ubyło płynu zauważyłem wilgoć w okolicach zbiorniczka wyrównawczego - znaczy się wywala przez korek. Pytanie A1) Dlaczego kontrolka płynu chłodzącego zapala mi się dopiero gdy zwalniam żeby się zatrzymać lub krótko po uruchomieniu silnika a nigdy (prawie nigdy bo raz się zdarzyło) w trakcie jazdy Ostatnio miałem sytuację że w trakcie jazdy po autostradzie

AUDI A3 I 8L [A3 8L 1.9TDI ASV] Ubytki płynu chłodniczego

Witam Wymieniany miałem rozrząd pod koniec ubiegłego roku i od tamtego czasu zacząłem zauważać spore ubytki płynu chłodniczego. Przedtem jeśli takowe były to nie zauważałem. Teraz ubytki są minimalne gdy jeżdżę po mieście natomiast ostatnio jadąc autostradą zatrzymywałem się 2 razy - tak powiedzmy co 50km - akurat było to spowodowane niemowlakiem na pokładzie a nie problemem

- zapaliła się kontrolka a wskazówka temperatury momentalnie poszła do 120 a do środka doleciał słodki zapach. Zatrzymałem się w miarę szybko (temperatura spadła do 115) odczekałem z 3 minuty by ostudzić turbo i zgasiłem auto - temperatura wróciła płynnie do 90 pod autem mokro - płyn wyrzucony przez korek zbiorniczka wyrównawczego (ok 1-15L) wiatrak się kręcił i chłodził. A1)

AUDI A3 I 8L Uciekajacy plyn ze zbiorniczka wyrownawczego

witam. mianowicie przy ostrym pałowaniu na trasie płyn osiaga temperature okolo 100stopni i wylatuje gdzies pod zbiorniczkiem wyrownawczym. w miescie oraz podczas spokojnej jezdzie na trasie problem ten nie wystepuje - temp. rowne 90stopni i plynu nie ubywa. wymienilem nie dawno termostat i czujnik temperatury wentylatory sie wlaczaja wiec te elementy sa na bank dobre. co moze byc przyczyna tego zjawiska uszczelka pod glowica czy moze tylko korek zbiorniczka pozdrawiam

Po kilku przypadkach gdy ubyło płynu zauważyłem wilgoć w okolicach zbiorniczka wyrównawczego - znaczy się wywala przez korek. Pytanie A1) Dlaczego kontrolka płynu chłodzącego zapala mi się dopiero gdy zwalniam żeby się zatrzymać lub krótko po uruchomieniu silnika a nigdy (prawie nigdy bo raz się zdarzyło) w trakcie jazdy Ostatnio miałem sytuację że w trakcie jazdy po autostradzie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi