części samochodowe nanodatex

audi 80 termostat powietrza b3

Samochody związane z zapytaniem audi 80 termostat powietrza b3

Pytania i odpowiedzi: audi 80 termostat powietrza b3

AUDI 80 B3 [80 b3 1.8 pm] Termostat powietrza

Witam jestem nowy na forum wiec jeśli zrobie coś zle to poprostu z niewiedzy. Mam kilka pytan odnośnie 80-tki b3 silnik benzyna 1.8 pm 66 kw. Niewiem czy to normalne ale ostatnio zauważyłem że mi olej silnikowy ubywa nawet sporo a jak wyciągne listwe pomiarowo to z oleju czuć zapach benzyny warto dodać ze ubywa troche płynu chłodniczego....Pozdrawiam. Myśle że powodem była awaria czujnika

Benzyna w oleju może być powodem np. nie spalania jej w którymś z cylindrów powinieneś na początek posprawdzać przewody WN świece czujnik płynu przy głowicy ( do ecu ) . U góry strony masz szukajkę naciśnij i wpisz to co chciałbyś znalezć np benzyna w oleju . Tu masz jeden podany httpwww.audi80.plb4-2...benzynaoleju

Dziękiza podpowiedzi pozdrawiam.

AUDI 80 B3 [B3 1.8 S] otwarty wlot powietrza

Czy to co widac na zdjęciu powinno być otwarte czy zamknięte. Widać że była tam chyba jakaś zaślepka. Jak zatkam obroty wzrastają a silnik ma moc dopiero po kilkunastu metrach tak jakby zapłon był żle ale jak zdejmę zaślepkę to wszystko gra. To znaczy nie gra bo spalanie to 16l100 gazu dlatego pytam bo moze to coś ważnego.

wszystko na swoim miejscu sprawdź rozrząd i zapłon...miałem na garażu b3 2.0 i paliła 27 litrów gazu po przeróbkach 9 trasa miasto 12.5 zablokuj klapę termostatu na dolocie żeby zasysał tylko zimne powietrze pozdrawiam

Zawsze możesz się przekonać na własnej skórze co daje grzebanie przy termostacie powietrza.... zakładając ze termostat działa poprawnie i silnik zasysa ci ciepłe powietrze silnik uzyskuje niższe parametry pracy co jest odczuwalne również przy dystrybutorze.... blokując termostat na non stop zimne autko jest żwawsze i mniej pali a przyrost temperatury pracy silnika nieznacznie dłuższy....

AUDI 80 B3 [b3ru 1.8 ] Zdekompletowany filt powietrza Szlam w filtrze

witam od ponad pół roku jestem posiadaczem b3 18 z lpg silnik RU Ostatnio siedzac na allegro oglądałem 80 i zauważyłem że większość ma zabudowany filtr od dołu czego w mojej niuni nie ma. Czy ktoś z Formowiczów mógłby pomoc mi w tej kwestii poniewaz objawy które są w aucie od kupna podejrzewam że są spowodowane brakiem elementów zabudowy. ale po kolei 1.gdy zakupiłem auto kończącej

Witam kolege Rowniez nie stawialbym na uszczelke mialem ten sam objaw skoro temperatura siega 3 kreski to masz niedogrzany silnik a co za tym idzie termostat do wymiany. Wymien termostat zalej plyn wyczysc obudowe filtra powietrza i odme olejowa potem rozgrzej silnik i (chodz tutaj pewnie koledzy mnie skrytykuja) daj niuni po garach na trasie i szlamu nie bedzie. oczywiscie szarpanie tez ustanie.)

mumin87 skoro temp. masz taką niską to świadczy o tym że najprawdopodobniej masz walnięty termostat w pozycji otwartej stąd niedogrzanie silnika i powstawanie szlamu. Silnik nieosiąga odpowiedniej temp. ponieważ płyn cały czas krąży w dużym obiegu. Temperaturę będziesz miał ciężko wyższą osiągnąć chyba że faktycznie go nieźle przegazujesz na 5-6 tyś ale to kilka dłuższych

ole i filtry wymienione termostat bedzie wymieniony w piątek sobota napisze co i jak koledzy a mam pytanie ponieważ moje ost 2 auta to opel astra i vectra i tam przy wymianie termostatu standardowo ukręcały się śruby czy w audi to tez taka bolączka czy obejdzie się bez naspawania nakrętek na szpilki

witam własnie zmieniłem termostat i pojawił sie pewien problem mianowicie gdy wyjoołem stary termostat miał on nawiercone dziurki pewnie przez jakiegoś mechanika mój mechanik powiedział ze peweni samochód miał problemy z grzaniem i tak ktos zrobił. Po załozeniu nowego termotatu i opowietrzeniu temperatura trzyma blisko 90 stopni i moje pytanie jest czy silnik czaami nie ma zaduzej temp

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM 90KM] Temperatura szaleje - termostat

Witam. Szukajka nie dała mi odp w 100% więc pisze nowy temat. Problem zaczął się z dnia na dzień a mianowicie 1. Brak nawiewu ciepłego powietrza 2. Temperatura szybko dużo ponad 90C nawet z wentylatorem 3. Górny wąż twardy i gorący dolny pusty i zimny 4. Po kilkukrotnym zgaszeniu i odpaleniu auta (już po zagrzaniu) lub większej dziurze wszystko wraca do normy. Pytanie czy to na pewno

AUDI 80 B3 [b3 PM] zawór podciśnieniowy powietrza

Witam. Ostatnio mam troche problemów z silnikiem i zauważyłem że w czasie gdy silnik pracuje i ma temperaturę roboczą klapka (zawór) w dolocie filtru powietrza otwiera dopływ gorącego powietrza z nad wydechu czy to jest normalne bo mi się wydaje że powinien zasysać zimne powietrze co o tym sądzicie

Tam masz taki termostat jeśli temperatura powietrza zaciąganego znad kolektora wydechowego jest duża to on się zamyka i powinien ciągnąć zimne powietrze z swobodnego wlotu. Ale wątpię żeby to była przyczyna Twoich problemów z silnikiem

AUDI 80 B3 [80 B3 1Y 91] Dziwny zapach ciepłego powietrza...

Witam Nie chciałem łączyć tematu z kurzem z dmuchawy więc pytam w osobnym wątku.. Mianowicie - co jest przyczyną dziwnego zapachu ciepłego powietrza Zauważyłem że zapach który czuć w czasie ogrzewania zmienia się razem ze zmianą płynu chłodniczego - tak przynajmniej mi się wydaje... W ciągu ostatniego roku z powodu różnych problemów 3-krotnie zmieniałem płyn chłodniczy i za

AUDI 80 [B31.8S] Kropelki wody w filtrze powietrza

Chcę się dowiedzieć czym może być spowodowane wydobywanie się kropelek wody do filtra powietrza i w konsekwencj na układ wtrysku (monowtrysk). Dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą i to nie pomogło... Na korku wlewu oleju jest biały osad.

...no właśnie są sugestie od mechanika że to niedogrzany silnik- wina termostatu

Najprawdopodobniej tak. Jest cały czas otwarty i jest duży obieg. Jeśli robisz małe ale częste przebiegi silnik się nie dogrzeje i stąd biała maź i woda w filtrze. Warto też sprawdzić czy po przejechaniu np 5 km masz dolny wąż ciepły (twardy czy miękki) - będzie wiadomo czy termostat działa czy nie.

Masz odpowiedź. Sprawdź stan termostatu - włóż go do gorącej wody i zobacz czy się otwiera. na zimno powinien się zamknąć. Potem koniecznie wymień olej - wpierw rozgrzej silnik aby olej pomieszał się z wodą. Zlej. Zalej nowym filtr oleju i załóż nowy termostat. Przydałoby się też wymienić filtr powietrza ale niekoniecznie.

AUDI 80 B3 [b3 3a] Połączenie między filtrem powietrza a silnikiem

Witam Czy między filtrem powietrza a tym wyjściem z silnika powinno być jakieś połączenie czy ma być tak jak na obrazku. Sory za głupie pytanie z mechaniki jestem zielony httpimageshack.usphot...464155534.jpg

Raczej wpływa to na lepszą pracę silnika na zimnym bo kolektor zasysa po chwili już letnie powietrze a nie zimne z otoczenia. Czyli jest ono wstępnie ogrzane przez kolektor wydechowy. A to jak szybko się nagrzewa silnik to zależy w głównej mierze od termostatu. W PM ta rurka to jest coś ala folia aluminiowa pokryta cienką warstwą papieru. Coś jak to httpmoto.allegro.plvo...2332397362.html

AUDI 80 B3 [ b3 3A ] podgrzewanie powietrza w kolektorze

mam takie pytanie. jest u mnie taka klapka ktora steruje przeplywem zasysanego powietrza do silnika. jest polaczona rura z kolektorem wydechowym. powinno byc chyba tak ze gdy jest zimno silnik powinnien dostawac cieple powietrze z kolektora wydechowego a gdy jest cieplo ta klapka powinna przekierowac powietrze na normalny obieg. zauwazylem ze czy zimno czy cieplo klapka zawsze jest w tym samym polozeniu i bierze powietrze z kolektora wydechowego. jak to ugryźć

no wiec co steruje ta klapka ( w ksiazce napisali ze termostat ale gdzie on jest )

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM LPG] problemy po wymianie termostatu

wymieniłem termostat na nowy w mojej b3 1.8 wersja silnika PM troche sie musialem nagrzebac zeby odkrecic pompe od wspomagania ale wszystko poszlo ok wymienilem termostat zalozylem go napewno dobrze zmontowalem wszystko zalalem plyn chlodniczy silnik zlapal temperature chyba po 2 km sek w tym ze lapal ja dalej az do ponad 100 stopni zaraz wrocilem do garazu i koniec jazdy teraz sie zastanawiam czy

wchodziles do kazdej rury ze jestes pewien ze tam jest plyn bez powietrza

nie zaciskalem ja i czulem w kazdej rurze plyn nie bylo odglosów pecherzykow powietrza jak masz jakas opcje co to moze byc to napisz...

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8 PM]Temp włączenia wentylatora

Od paru dni obserwuję że wskażnik temperatury płynu chłodzącego(80 B3 silnik 18 PM monowtrysk bez instalacji gazowej) pokazuje wyraźnie mniej niż zazwyczaj(ok 80 stopni). Kładłem to na karb mrozów ale dziś jest cieplej i dalej jest to samo. Postanowiłem zrobić eksperyment. Rano (zupełnie zimny silnik temp. powietrza ok 2 stopnie)przejechałem ok. 12 km(przez Lublin z jednego końca na

AUDI 80 B3 [80 B3 18s PM automat] ogorme spalanie pomocy

witam Autko pewien czas stało w garażu wczoraj zalałem jej gazu do pełna na BP i po przejechaniu 50km okazało sie ze mam już tylko polowe zbiornika.Autkiem jeżdżę spokojnie automat nie przeciąga biegów.Na benzynę silnik również ma wielki apetyt.Mam instalke I generacji była ustawiana na analizatorze spalin według norm jakie powinny być. Silnik jest dogrzany termostat działa poprawnie

AUDI 80 B3 [80 B3 PM] Ustawienie silnika żeby palił jak najmniej

Panowie chciałbym abyśmy wspólnie rozważyli poziom konsumpcji na paliwo silnika 1.8 PM. Nie oczekuję tutaj odpowiedzi w stylu co mam zrobić żeby palił 6 litrów na 100km bo to jest przecież nie realne. Jest to prawie dwu litrowy motor który musi swoje wziąść. Również nie należę do osób popierających LPG i wszelkiego rodzaju magnetyzery i inne tego typu wy8nalazki z kosmosu. Jednak

w temp. otoczenia około 17C) stan filtra powietrzapaliwa też ma duży wpływ na spalanie. Opony masz jak najbardziej do eko drivingu (ja mam 18565R15 ) A mój styl jazdy to na zimnym silniku max do 2200rpm Rozgrzany silnik - szybkie rozpędzanie 3000-3500rpm a potem stała prędkość Częste hamowanie silnikiem Osobiście jeźdżę sam (moja waga60kg) ciekawe ile A.Małyszowi by spaliła taka audica

AUDI 80 B3 [90 b3 NG Coupe] - Oplakany stan silnika

Nabylem coupetke w stanie remontowym uporalem sie z zewnetrznym koszmarem. przyszedl czas ogarnac silnik. Silniczek lapie lewe powietrze na zimnym nie trzyma obrotow ciezko odpala a ostatnio nawet przy mocniejszym docisnieciu gazu dlawi silnik. Pytanie do was forumowiczow warto bawic sie w odsylanie go po warsztatach wieczne wymiany tego i tamtego czy lepiej wymienic caly silnik Wymiana silnika weszla

warsztatu vass w gdyni na te problemy jako ze sam nie zabardzo dysponuje ani miejscem ani czasem na powazniejsze dociekanie co sie moglo zepsuc. Gdy kupilem autko w grudniu zeszlego roku bylo juz niezle zajechane przez mlodocianego mistrza kierownicy ktory rowniez byl mechanikiem. Zalezalo mi na Peci gdyz cena za to auto szczegolnie w norwegii byla bardzo niska a szalalem juz wczesniej za marka audi

AUDI 80 B3 [B3 JV] grzeje się tyka

Witajcie klubowicze Mam oto taki problem z moja audi Kupiłem ja niedawno no i tak sobie śmigałem. Nie ma co ukrywać ładnie jej tam wciskałem pedał w podłogę aż do wymiany paska rozrzadu wymiany oleju filtrów powietrzaoleju(gdy mechanik spuścił olej okazało sie ze jest tylko 2 litry(połamany był plastik od bagnetu i jak ja kupiłem owiniete było izolacja sprawdziłem czy jest olej niby

AUDI 80 B3 [80 B3 18 JN]Jak odpowietrzyć układ chłodzenia

[audi 80 B3 18 JN BLPG] Mam taki problem. Wykręcałem czujnik temperatury i wyciekło trochę płynu chłodniczego. Po wszystkim dolałem płynu do układu ale wydaje mi sie że powinienem go odpowietrzyć. W książce do odpowietrzania jest śruba na wężu do nagrzewnicy kabiny. U mnie tej śruby nie ma. Co mam zrobić i gdzie szukać takiego miejsca do odpowietrzania

Spoko. Nie musisz nic odpowietrzać. Jeżeli w silniku jest płyn chłodniczy i termostat jest zalany płynem to wystarczy że silnik raz osiągnie temperaturę roboczą i sam się odpowietrzy. Podstawa to odpowiednia ilośc płynu w zbiorniczku. Pompa płynu przy nagrzanym aucie wygoni powietrze do zbiorniczka. Wstarczy kawałek sie przejechać nagrzać auto i powinno być po problemie. W niektórych

AUDI 80 B3 [B3 1.6 PP] Wymiana silnika 1.6 PP na 1.8 JN

Witam Mam problem ze swoją audi ostatnio doszła temperatura do 100 stopni i wywaliło mi prawdopodobnie uszczelkę i teraz czasami grzeje a czasami nie ale temperatura od razu przekracza 90 stopni a wentylator się nie włącza mechanik chce za naprawę tego 500zł za same części no i pewnie 500zł będzie za robociznę więc doszedłem do wniosku że taniej będzie wymienić silnik na większy

może to być wina uszkodzonego termostatu bądź ni odpowietrzenia co jest trudne i przyznam się że w audi bez węża z odpowietrznikiem nie potrafię nie wiem dlaczego. możesz spróbować lekko zsunąć wąż z nagrzewnicy w celu wypuszczenia powietrza. Zimny wąż znaczy poduszka powietrzna lub niesprawny termostat ( no chyba że wirnik pompy odpadł ale dając gazu robi się ciepło więc raczej jest ok ) musisz próbować odpowietrzyć bądź wyjąć termostat

AUDI 80 B3 [b3 1.6 PP] problem z gaźnikiem 2ee

witam serdecznie. Znając życie temat zaraz do kosza pójdzie albo wszyscy będą pisać korzystaj z szukajki A ja przeszukałem wszystko i nic trafionego A chodzi o to silnik po nocy jak zapalam go rano to ma straszne problemy z paleniem. Prawdopodobnie ssanie się nie włącza. Mam wyjazd pod górkę i gaśnie jak podjeżdżam pod nią tak zmulony jest. W h... gazu muszę dodać żeby wyjechał

Dziś wymieniłem świece zapłonowe na NGK zalecane do tego modelu stare Boscha miały przejechane trochę ponad 20 tys. km wyglądały tak (w kolejności od przodu auta) Co możecie powiedzieć na ich temat Kolor elektrod to taki jasnobrązowykawa z mlekiemkawa zbożowa. Na nowych świecach wachania obrotów są już troszkę mniejsze. Teraz trochę o czym innym. Dalej gaśnie mi jak wcisnę sprzęgło podczas jazdy. Silnik jak chodzi normalnie to obroty troszeczkę falują a jak się zaczyna gaśnięcie to wtedy na luzie wariuje jak idiota - trzęsie nim obroty czasem spadną na 600 chwilę tak potrzymają się potem wskoczą na lekko ponad 1000 i też trzęsie wszystkim. Wyjąłem kawałek węża nr 1 i w miejscu oznaczonym nr 2 zakleiłem wlot powietrza taśmą. Nie mam tego drugiego węża łączącego obudowę filtra powietrza z wlotem w kolektorze wydechowym. Klapka sterująca powietrzem nie działa nie wiem czy walnięty jest ten włącznik czy termostat. Gdzieś wczytałem że to może pomóc jak nie działa ta klapka no ale jak mi gasł wcześniej to teraz tak samo jak go weźmie tak już sobie łazi jak chce. Ogólnie to jeszcze ta całość - obudowa filtra powietrza jakoś dziwnie luźno chodzi wszystko przykręcone jest do gaźnika gaźnik też jest przykręcony a ta obudowa to lata jak chce w innych audi sztywno się to wszystko trzyma. Czemu to się tak rusza

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8 91r.] Przegrzewanie silnika

Witam Od dwóch tygodni jestem posiadaczem B3 1.8 1991r. [ httpimg267.imageshack....dsc00080um8.jpg ] Na wstępie przyznam się że moja wiedza o budowie jest zerowa. Problem zaczął się wczoraj. Stałem w 2km korku jadąc i zatrzymując sie co kilka metrów. Zaparkowałem wszedłem do sklepu zakupy itp...po godzinie uruchomiłem silnik i zapaliła mi się czerwona kontrolka z termometrem. Zadzwoniłem

mam taki sam motor jak Ty miałem problemy z nieszczelną chłodnicą i wtedy miałem prawie pusto w zbiorniku i nigdy nie włączyła mi się kontrolka i nigdy nie miałem wtedy problemów z temperaturą - tzn wszystko zachowywało się tak jak należy. Moim zdaniem powinieneś sprawdzić kilka rzeczy po pierwsze czy jak się nagrzeje silnik to po włączeniu ogrzewania w aucie leci ciepłe powietrze

AUDI 80 B3 [80 b3 1.8] jakaś dziwna substancja w filtrze

witam mam pytanie w audi 80 b3 z gaźnikiem i z instalacja gazowa. jest taki problem po zdięciu osłony filtra tej na gaźniku ( taka okrągła) zauwarzyłem jakieś dziwne coś jakby piana czy coś takiego kolor kremowy wydostaje sie to z rurki ktura prowadzi do klawiatury. powie mi ktoś co to jest i jak sie tego pozbyć

Witam wszystkich Zkażdym z was zgodze sie co moze byc przyczyna. U mnie naprzykład nie brał oleju i sie okazało że jak wymieniłem termostat to przestałsie gromadzić budyń w okolicach filtru powietrza i na korku oleju. Zaznaczam że walniety był termostat i silnik był cały czas niedogrzany. Także wymiana termostatu przyniesie zamierzony efekt końcowy Brak budyniu )

AUDI 80 B3 [80 B3 3A] - nietypowy problem z chłodzeniem

Witam serdecznie. Mam teraz problem z chlodzeniem silnika w mojej b3. Silnik byl niedogrzany - zagrzewal sie ledwo do 70 stopni. Pojechalem do sklepu - kupilem nowy termostat firmy Vernett (straszna lipa wiem ale nie bylo akurat innego) i 7 litrow borygo ) Po wymianie wszystko bylo ok przez 10 km. Pozniej sytuacja sie powtorzyla. Pojechalem do sklepu kupilem oryginalnego Wahlera (w koncu P) Po wymianie

Tak czytam i z szoku nie mogę wyjść wszystkie nowe termostaty są wadliwe. Normalnie niedowierzam. Sprawdzić można każdy termostat w garnku na kuchni z termometrem rteciowym w ręku. Poza tym układ chłodzenia poza dwoma obiegami ma jeszcze trzeci obieg a mianowicie - cienki wężyk prowadzący od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego. To jest wprawdzie wężyk odpowietrzający ale potrafi

AUDI 80 B3 [80 b3 2.3 KV] Temperatura oleju

Witamnapewno macie panowie pojęcie jaką temperature powinien miec olej w silnikugdy jadę dłuższą chwilę powyżej 140kmh temp.na wskazniku wzrasta do 130 stopni celsjusza a czasem nawet wiecej(zalezy od jazdy)gdy zwolnie temp. spada do około 90100 stopni.Czy to normalneZ góry dzięki za odpowiedzi.

Jako wskażnik zużycia oleju bym tego nie traktował bo skala jest strasznie czytelna Pomyłka odczytu to około 20st.C a do tego jeszcze ciągle zmienne warunki zewnętrzne temperatury powietrza. A przecież oleju nie wymienia się co miesiąc i z dnia na dzień też się nie zużyje. Jedyne sensowne wytłumaczenie wyczucia zużycia oleju to po nocnym postoju pierwszy rozruch i wsłuchanie się

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM] Przesłona ciepłezimne powietrze

Chciałem się dowiedzieć czy prawidłowo działa u mnie ten siłownik (przesłona gorącegozimnego powietrza). Zrobiłem parę testów i sam już nie wiem czy jest ok. Na ciepłym silniku przesłona jest zamknięta (tzn. leci tylko gorące powietrze z nad kolektora)-widać to po zdjęciu pokrywy filtra przy odpalonym silniku...Gdy zdejmę wtedy wężyk podciśnienia to błyskawicznie się otwiera

To nie jest siłownik pull-down to po prostu przesłona regulowania podgrzania powietrza. Steruje nią termostat - przy temp. -20C otwiera całkowicie dopływ ciepłego powietrza przy wzroście temperatury przymyka aby przy 5C całkowicie ją zamknąć. Ponadto przy obrotach powyżej 3500 min podciśnienie z gaźnika też otwiera dopływ ciepłego powietrza. To wszystko po to aby nie oblodzić gaźnika.

...no nie powiem ale Salvo też trochę namieszałeś albo źle interpretujesz u mnie jest wtrysk 1-punktowy a wksiążce Dietera Korpa są takie info. Układ podgrzewania zasysanego powietrza Mono-Jetronic __________________________________________ Układ ten działa jak w silnikach gaźnikowych. Różnicą jest brak termostatowej regulacji. Regulacja odbywa się za pośrednictwem podciśnienia. Również

AUDI 80 B3 [B3 1.8 SF] Papierowa rura - wieksze zuzybie PB

Witam. Wydaje mi sie ze moj audiczek zaczal wiecej palic.. Czy wine moze ponosic rura papierowa z takim aluminium ktora podlaczana jest do filtra bo jest tam troche nieszczelnosci. I jak ta rura sie nazywa Moze ktos podac linki do niej z allegro

Wyczytalem cos takiego Również duże spalanie możesz uzyskać gdy jest brak papierowej rury łączącej filtr powietrza z obudową przykręconą do kolektora wydechowego. Przy braku tej rury silnik zaciąga z filtra powietrza zimne powietrze do sporządzenia mieszanki paliwowo powietrznej i następuje wzrost zużycia benzyny lub gazu.W chłodne dni termostat woskowy zamyka dopływ zimnego powietrza

AUDI 80 B3 [B3 1.8S NE]Bez ssania gaśnie.. Prosze o pomoc

Witam. Mam audi 80 B3 i poważny problem. Kiedy odpalam samochód bez ssania to automatycznie traci obroty i gaśnie. Dopiero jak przełącze na 3 stopień ssania to są obryty i chodzi normalnie tylko problemem jest to że zużyła prawie trzy razy więcej paliwa niż normalnie czyli przykładowo po mieście na 100 km ok. 30 L Byłem u mechaniki który wymienił mi filtr paliwa wszystkie świece

1. A jak zmniejszasz ssanie do 2go stopnia to jaką masz temperaturę silnika 2. Co do sprawy spalania jak nazwa mówi to jest ssanie drogi kolego i uważam że jest to normalne. Jak włączasz ssanie odcinasz dopływ powietrza gaźnik dostaje czystą benzynę bez powietrza. Przy okazji otwierasz przepustnicę i autko pobiera jeszcze więcej paliwka. Jakbyś kiedyś miał starego malucha to miałbyś

AUDI 80 B3 [B3 1.6 pp] dziwne zachowanie w ukladzie chlodzenia(

Witam Panowie zakladam nowy temat bo nie znalazlem konkretnej odpowiedzie( chodzi mianowicie o to ze moje autko sie dziwnie zachowuje podczas kiedy silnik jest na wyzszych obrotach wszystko jest ok z nawiewow leci gorace powietrze temperatura silnika w normie czyli 80 stopni(na tej kresce przed 90 zawsze tak mialem i bylo ok) a jak stane na swiatlach czy jakims postoju i silnik pracuje na luzie temperatura

hmm a wiec tak to że termostat sie otwiera to nie znaczy że jest sprawny bo jeżeli dolny i górny wąż są ciepłe to kapa bo one maja być grące że jak dotkniesz to nie utrzymasz... jak są ciepłe to znaczy że termostat za szybko puszcza i na dodatek jest otwarty... co chodzi jeszcze o zimne powietrze to przyszła mi na myśl klapa od sterowania gorącego powietrza... możliwe że jest bez

napiszę wam jeszcze raz. nie szukałbym winy w głowicy. faktycznie dobrze kolega piszeże przez małą szczelinę może pchać do układu chłodzenia powietrze. ale po zgaszeniu silnika to ciśnienie z układu wepchneło by płyn przez tą szczelinę na cylindry i już byś auta nie odpalił. zbiornik wyrównawczy jest najwyższym punktem ale wpięty jest w układ dość nisko a układ jest zamknięty podciśnieniowy. tutaj poziom płynu nie ustawi się jednakowo. w nagrzewnicy bedzie powietrze a zbiornik może być napełniony na max. i płyn nie wejdzie sam do nagrzewnicy po to jest odpowietrznik. to nie polonez że przejade troche bez korka i się sam odpowietrzy. układ chłodzenia duży z otwartym termostatem - obieg przez chłodnicę i mały obieg tylko przez nagrzewnicę. w nagrzewnicę wpięty parownik od gazu jeszcze niżej niż wlot i wylot z nagrzewnicy i robi się już obieg też przez reduktor. wystarczy trochę powietrza w nagrzewnicy i pompa sobie lekko pcha płyn przez reduktor bo ma lżej a w nagrzewnicy bąbel trzyma. można też reduktor wpiąć szeregowo wtedy wymusi się pchanie przez nagrzewnicę ale nie zmienia to faktu aby dobrze odpowietrzyć układ bo fabrycznie przecież gazu nie było a odpowietrznik i tak był. odpowietrzamy na zimnym z otwartym korkiem. wcześniej pisałem. nie ma cudów musi grzać. co do wachań temp. na wskaźniku po otwarciu termostatu to bym to zostawił w spokoju. po pierwsze wskazania są i tak w przybliżeniu. po drugie są termostaty które otwierają się od jakiejś tam temp powoli i nie zauważysz spadku temperatury przy wymianie płynu z chłodnicy - zimnego a są takie że trzymają temp. do końca i otwiera się szybko następuje wymiana płynu i termostat się zamyka. wtedy jest skok temp. na wskaźniku nawet ok. 10 stopni. ps. kiedyś miałem dziurawą chłodnicę pociła się i nagle mi samochód przestawał grzać mimo że temp. był ok. w zbiorniczku ubyło troszkę płynu ale poziom był nad przewodami do centralki. na zdrowy rozum niby powinien grzać ale nie grzał. dlaczego otóż podciśnienie nie pozwoliło aby opuścił się płyn w zbiorniczku bo wpięty jest nisko a do nagrzewnicy już płyn nie docierał. okazało się że trzeba było dolać prawie dwa litry. [ Dodano 2013-03-28 1601 ] Kostek80 napisała

AUDI 80 [B3B4 2.3 NG LPG]Dlaczego gaśnie

Cześć mam 2.3 z 89 roku i mam problem z silnikiem Gdy go pale na zimno ale nawet prawie zawsze jak puszcze go na luz i nie dodaje gazu to mi gaśnie Dzieje się tak cały czas.Mam miesięczną instalkę LPG ale to się dzieje też na benzynie. Żeby zachamować i żeby mi nie zgasł muszę ciągnąć na ręcznym Pomórzcie

Koledzy przyczyna tego może być bardzo prosta miałem ten sam problem i wystarczyło że wymieniłem przy filtrze powietrza jest dolot ciepłego powietrza od kolektora a w tym dolocie jest taki ala termostat również działa na podciśnienie ale i na temperaturę on właśnie był zepsuty (gołym okiem ciężko to sprawdzić) ten termostat kupuje się używany wraz z dolną obudową filtra powietrza (osobno ciężko dostać) koszt to jakieś 30 zł. Pozdrawiam

AUDI 80 B3 [ 80 B3 ] Problem z gaznikiem

Witam serdecznie. Posiadam audi 80 b3 1.8s gaznik lpg. Jak jade na benzynie i zaczynam sie rozpedzac daje gaz w podloge zaczyna go przymulac lekko ujmuje gazu jedzie dalej az po pewnego momentu potem zas go przymula daje znowu wiecej gazu mniej itd. Tak jakby byla dziura w obrotach. Nie wiem czy to zła regulacja czy cos innego. Co sprawdzic po kolei od czego zacząć Bede teraz wymieniał świece przewody wysokiego napiecia filtr powietrza i paliwa.

Bede wymnienial filtr paliwa oraz filtro powietrza to od razu sprawdze dyszę ) Tylko gdzie one są Odpala normalnie na benzynie niby i na luzie tez ladnie chodzi jak sie przygazuje. Ale mam jeszce pytanie odnosnie czujników. U mnie są 2 na tym rozgałęzieniu ( tam chyba jest termostat) . Nie działa mi wskaznik temperatury. Wiec który to bedzie Jeden jest od temperatury a 2 jest od podgrzewania

AUDI 80 B3 [ 80 B3 18S] Zbyt wysokie spalanie gazu...

Witam... Mam problem z moją audicą.... Od jakiegos tygodnia spalanie z 13l na 20L... Wymiana reduktora oraz regulacja nic nie dały... Nie moge sobie z tym poradzic... Sprawdziłem szczelnosc na wszystkich węzach i wszedzie jest wporządku... Moj model wyposazony jest w gaźnik... Panowie prosze pomózcie... Bo naprawde coraz bardziej odczuwam jazde tym autem po kieszeni. Dodam ze odpala na gazie

Jak kolega marko napisał- auto musi się dogrzewać- podstawa. Sprawdź czy termostat jest OK. Potem możesz sprawdzić podstawkę gaźnika wszystkie przewody od podciśnienia(bardzo ważne wbrew pozorom o czym się sam przekonałem). Czy parownik jest dobrze złożony(o tym tez się przekonałem ) Pytanie retoryczne- wymieniony filterek i zrobiona regulacja Jak świece kable wn palec kopułka Zapłon dobrze ustawiony Filtr powietrza ok

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8 PM] Po wymianie płynu chłodzącego padła głowica

Witam Szanownych Moderatorów i Forumowiczów Jesienią 2007 kupiłem autko [80 B3 1.8 PM] Przebieg ok. 186000 km. Został zaraz zmieniony pasek rozrządu pasek alternatora olej i filtry. Przed zimą wymieniłem płyn chłodzący. Od tego czasu zaczęły się problemy. Przed zmianą auto grzało jak w c.o. Po 3-4 km trzeba było przymykać nagrzewnicę. Po wymianie płynu można było przejechać z

Układ powinien sam się odpowietrzyć podczas jazdy ale jeśli tak się nie stanie to na wężu wyjściowym z nagrzewnicy masz odpowietrznik. Odkręcasz go odpalasz autko i czekasz aż zamiast powietrza pojawi się płyn. Ja dodatkowo ściskam na przemian węże górny i dolny. Możesz też spróbować poluzować ten dolny wąż przy termostacie i delikatnie go rozszczelnić na chwilę. A sprawdzałeś termostat w garnku przed zamontowaniem

AUDI 80 B3 [B3 1.8] uszczelka pod głowicą do wymiany

Hey.tydzień temu zauważyłem na kurku z wlewu oleju do silnika biało-brązowy osad z przewagą tego białego przypominający śmietanę. Od razu pomyślałem że to musi być puszczająca uszczelka pod głowicą więc udałem sie do mechanika który po obejrzeniu ww. kurka stwierdził że to niekoniecznie musi być objawem puszczającej uszczelki pod głowica lecz warunki atmosferyczne o tej porze

Dzialus na przyszłość nie dubluj wątków proszę. Po drugie zwracaj uwagę na ortografię i interpunkcję. Używanie Mozilli znacznie może Ci to ułatwić bo ma wbudowany słownik ortograficzny i sprawdza błędy na bieżąco w trakcie edycji. Po trzecie stosuj odstępy (spacje) bo dość trudno czyta się takie posty bez odstępów. Wracając do Twojego problemu to wygląda mi to na padnięty

AUDI 80 [B3 JN] Brak mocy i powolne nagrzewanie

Witam wszystkich. Mam problem z brakiem mocy silnika. Chodzi o to że np gdy jadę na czwartym biegu 60-70 kmh i chcę przyśpieszyć szybko to na reakcję samochodu muszę długo czekać. Słychać buczenie silnika jakby coś go trzymało i bardzo wolno przyśpiesza. Dzieje się tak na lpg jak i na benzynie. Chodzi tylko o to przyśpieszanie bo prędkość na lpg osiągnąlem 175 kmh więc chyba w

A jak spalanie Jaką masz temp w trasie po rozgrzaniu Do sprawdzenia na szybko - dolot czy nie bierze lewego powietrza - zawór dodatkowego powietrza (s.krokowy) bo on tez odpowiada za wolne obroty - termostat (bo sie wolno nagrzewa) - ustawienie rozrządu i zapłonu EDIT nie zauwazyłem ze napisałeś ze wymienłeś termostat - czy zatem dolny wąż jest gorący po nagrzaniu jak rozumiem wentylator

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM] Układ chłodzenia sam się zapowietrza...

Witam mam dziwny problem z chłodzeniem. Silnik zimny. Odpalam. Jadę. Auto rozgrzewa się normalnie z nagrzewnicy leci coraz cieplejsze powietrze aż do momentu kiedy (zwykle po rozgrzaniu do 90 st) w pewnym momencie z nagrzewnicy leci nagle ZIMNE POWIETRZE a silnik się zaczyna przegrzewać. Sprawdziłem - dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Wówczas muszę przygazować go na chwilę - do 4000-5000

AUDI 80 [80 b3 1.8JN] silnik sie przegrzewa

Witam Mam problem tzn. mój audik od jakiegoś czasu się gotuje Wymieniłem termostat nic nie pomogło dolny waż dalej jest zimny olej jest git wiec płyn się do niego nie dostaje ani tez płynu nie ubywa. Co zauważyłem to to że przez zbiorniczek wyrównawczy leciutko dmucha powietrzem i słabo grzeje nagrzewnica po mimo ze na skali pokazuje ponad 90 stopni. Panowie co to możne być. Pomocy

moze masz nieszczelnośc gdzieś w układzie wodnym i zaciąga powietrze i się zapowietrza wystarczy mały zaciąg powietrza i będą takie objawy sprawdz korek w zbiorniczku wyrównawczym podmień od kogoś i zobacz co się bedzie działo a co do termostatu to tak jak kolega mówił nie każdy działa poprawnie a itak jest nowy najlepiej to oryginał kupić i spokój

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi