części samochodowe nanodatex

audi 80 simering b4

Samochody związane z zapytaniem audi 80 simering b4

Pytania i odpowiedzi: audi 80 simering b4

AUDI 80 B4 [Audi 80 B4 ABT] wyciek oleju uszczelka miski

Witam Zauważyłem u siebie wyciek oleju. Podejrzewam ze to wycieka spod uszczelki miski olejowej bo to leci z tylnej części silnika wyciek nie jest duży to raczej pocenie. Na pewno nie leci spod uszczelniacza pomiędzy skrzynią a silnikiem. Tylko mam pytanie bo zaraz w tym miejscu jest rozrusznik czy możliwe jest że może to stamtąd leci jest tam jakaś uszczelka Albo simering Czy to na pewno

AUDI 80 B4 [Audi 80 B4 quattro] Simeringi do tylnego mostu

Witam Wie może ktoś czy można kupić zamienniki simeringów do tylnego mostu. A w szczególności simering od strony wału i simering prawej półosi. W sklepie uzyskałem informację że są tylko oryginały w cenie ok 100zł jeden. Pozdrawiam

AUDI 80 B4 [B4 20 ABT] Wysadza uszczelniacz walu korbowego

Witam problem jak w temacie- <1rok temu mialem zachlapany rozrzaddiagnoza-stare uszczelniaczeprzy wymianie okazalo sieze byly ok tylko wyskoczyl uszczelniacz na wale korbowym.Teraz nagle znowu widze olej na rozrzadzie.Co moze powodowac wyskakiwanie uszczelniacza Pozdrawiam Tomasz

może po prostu simeringi były za płytko wbite do obudowy. Jakiej firmy simering zakładałeś polecam Corteco. Ul. Przybyszewskiego sklep Motogama od str ulicy Bronowickiej tam mają simeringi i inne uszczelki.

ja bym rozebrał ten szajs i po pierwsze sprawdził czy obudowa do której się wbija simering jest nie uszkodzona i czy wymiar wgłąb wewnętrzny jest taki sam jak zewnętrzny (walec) bo mogła ulec odkształceniu i na zewnątrz jest większy luz zrobił się lekki stożek i wypycha simeringi. Po drugie kupił bym dobry simering i wbił go równiutko i na tyle głęboko żeby oparł się o wewnętrzny

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] stukanie na ciepłym silniku

witam zauważyliśmy ostatnio u znajomego że jego silnik jak się rozgrzeje coraz głośniej chodzi słychać takie postukiwanie tak jakby szklanki i okazało się że poprzedni właściciel skrucił tą gume w którą wkłada się bagnet i jego poziom oleju był niższy niż minimum silnik jak jest zimny chodzi cicho przy odpalaniu nie słychać szklanek i teraz mam pytanie czy to szklanki tak słychać

szklanki oczywiście INA. trzeba rozebrać wszystko tak jak do wymiany rozrząduzdjąć pokrywę zaworów zdemontować wałek rozrządu z głowicy. Wymienić kpl szklanek przy okazji sprawdzić czy nie ma wycieku ze simeringu wałka rozrządu jeśli jest zdemontować koło zębate od wałka i zmienić simering. Pasowała by nowa uszczelka pod pokrywę zaworów i to ta jednolita gumowa nie korkowa dzielona.

AUDI 80 B4 [b4 ABK] zmiana z polsyntetyka na syntetyk czy raczej nie

Witam. Czytalem wiele tematow i nie znalazlem odpowiedzi na moj indywidualny przypadek dlatego potrzebuje indywidualnej rady. 1. Mam zamiar na wiosne robic glowice bo audiczka trawi olej ok 4l na 10tys.km czyli sporo a jezdze na oleju venol 10w 40 czyli polsyntetyk a chce zalac tez venol tylko 5w 40 pelen syntetyk. na cpnie w ktorym zaopatruje sie w olej sprzedawca mnie wysmial ze chce zalac pelen

A co jak się simeringi na wale rozszczelnią Słyszałem że tak się też może zdarzyć. Koszta samych simeringów są małe lecz wymiana.... Sam po sprzedaży swojej niuni w benzynie chcę zrobić kompletną głowicę w swoim nowym nabytku (1Z). No i rozrząd. Póki co leję syf(mobil (podobno 10w40 które można między bajki wsadzić)z beczki) bo nie stać mnie dolewać 10w40 ponad pół litra

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT] Remont silnika - koszty

Czy ktoś się orientuje jakie są przybliżone koszty remontu silnika 2.0 benzyna (ABT) Auto moje jest 1992 roku i ma przejechane ponad 250 tys. Czy to w ogóle się opłaca robić Bierze bardzo olej ok 3 litry na 10 tys km. Prowadnice trzonków zaworów są bardzo zużyte i wygląda na to że ten silnik już ma dość. Pozostałe podzespoły są w miarę ok wszystko na bieżąco jest robione. Ale karoseria najlepsze lata ma już za sobą.

prawdopodobnie to zużyty simering wybieraka skrzyni. nowy w aso kosztuje kilkanaście zł a wymiana trwa godzinkę. potem wystarczy dolać oleju do skrzyni i tyle. tu masz o tym jak go wymienić httpwww.audi80.plb4-2...gow-vt10934.htm co do zużycia oleju silnikowego to polecam skorzystać z szukajki gdyż było sporo podobnych tematów

u mnie też był wyciek z simeringu wybieraka. to dosyć częste w naszych audiczkach w tym wieku. z tego co pamiętam to mechanior za robotę zawołał ok. 50 zł i jak wspominałem zajęło mu to niecałą godzinę bo trzeba było odkręcać katalizator a śruby nie chciały puścić (zardzewiałe były konkretnie) kupiłem od razu olej do skrzyni biegów więc przy okazji kazałem żeby dolał. Warto kopić ori simering w ASO gdyż cena jego nie jest powalająca EOT

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Wyciek oleju którego nie umiem zlokalizować

Witam Mam do Was wielką prośbę - proszę o pomoc w zlokalizowaniu wycieku oleju. Olej skrapla się na połączeniu silnika i skrzyni ale to nie jest miejsce wycieku bo wyżej widać że silnik jest mokry po prawej stronie auta (poniżej turbiny) Co ciekawe cieknie bardziej jak przegonie auto trochę na wysokich obrotach. Na pewno nie cieknie z pokrywy zaworów ani spod kolektora dolotowego. Myślałem

no własnie jestem swiezo tez po wymnianiezeby nowego tematu nie pisac to tu sie zapytam wymieniał ktos moze simering na kole zamachowym bo mi tedy puszcza sporo oliwy

Jeżeli chodzi o wymianę tego simera to trzeba zrzucić skrzynię sprzęgło i docisk wiele roboty z tym nie ma i w miarę szybko to da się zrobić( parę godzin) ale nie jest powiedziane że po wymianie będzie sucho bo możesz mieć wytarty wał i nie uszczelni tego nowy simer. Uszczelni uszczelni tylko o średnicy wewnętrznej ciut mniejszej ) Ale to taka już poważniejsza prognoza bo ja myślę że ten simering ze starości zrobił się jak drewno )

Ja się znam na simeringach jak świnia na astronomi wiadomo że simeringu mniejszego o 5-10mikrometrów raczej nie znajdziemy bo przecież takie artykuły są objęte różnymi normami więc mają przecież że określone wymiary ) Wiesz o co mi chodzi.

Samo zrzucenie skrzyni to nie problem problemem to właśnie odpowiednie warunki. Bez kanału czy też podnośnika nie ma się co za to zabierać bo jest to nie wykonalne. Ale jak już się uda to warto zobaczyć czy na wale simering nie wyślizgał rowka bo jak wyślizgał to nowy simering dużo nie pomoże (

AUDI 80 B4 [B4 1.9TDI 1Z] Miejsca uszczelinienia rozrządu przed olejem

Witam mam pytanie jakie występują wszystkie miejsca z których może dostawać się olej do rozrządu z podziałem na 2 grupy 1 - wymiana ich nie wymagająca demontażu rozrządu 2 - do ich wymiany niezbędny demontaż rozrządu Na razie do takich miejsc należą wg mnie z podziałem na grupy 1 - duża uszczelka pod klapą zaworów i 3 małe uszczelki przy śrubach ją mocującą 2 - uszczelniacze

bez rozpinania rozrządu nie wymienisz uszczelniaczy bo niby jak ma wejść simering na wałek opleciony paskiem podpartym na kilku kołach a poza tym jak nie zdejmiesz koła to też nie zmienisz a np. na kole wałka rozrządu nie ma klina ani frezu tylko jest zakładane na gładkim połączeniu stożkowym więc jak za lekko dokręcisz to koło się obróci względem wałka także można narobić biedy

simering na wałku rozrządu da się bez problemu wyjąć bez jego uszkodzenia trzeba tylko odkręcić pierwszą stopkę z wałka jeżeli nie posmaruje się olejem miejsca styku simeringu z wałkiem to momentalnie ulegnie on zniszczeniu na skutek tarcia i nawet nowy zacznie cieknąć a wystarczy tylko delikatnie kapnąć i rozprowadzić kropelkę oleju silnikowego z butelki żeby nie było problemu

Ja jak wymieniałem simering z pompy olejowej to tak łatwo nie chciał wyjść.

AUDI 80 B4 [B4 ABT] uszczelniacz walka rozrzadu

Witam w tamtym roku załozyłem nowy rozrząd i wcześnij wymieniałem uszczelniacz wałka rozrządu i znów przepusezcza olej Uszcelniacz załozony jest firmy CORTECO BASLDRWX7 i obrzeze paska jest w oleju nie ma go dużo ale irytuje mnie to.Jaka jest przyczyna tego Czy mozna uszczelniacz wyciągnąc bez sciągania pokrywy zaworów i czym blokujecie koło zębate wałka rozrządu chodzi o silnik ABT Pozdr...

Cześć .Kółko rozrządu jest do ściągnięcia tak czy siak.Dokręcić trzeba z siłą 80 Nm albo z wyczuciem siły i na kleju do śrub w obu przypadkach(na niebieskim kleju). Ja mam stary pasek i na starym odkręcałem i śruba puściła na moje szczęście. Do ściągania Uszczelniaczy kupiłem na allegro httpallegro.plsciagac...2869821682.html Udało mi się nim wyciągnąć ten mały simering

Hmm na allegro jest kilka rodzajów tych niby młoteczków do ściągania simeringów Fart bo u mnie są hurtownie co handlują na allegro i miałem je w ręku. Tego odradzam bo jest zbyt duży httpallegro.plsciagac...2867035250.html Ten jest jak dla mnie najporęczniejszy httpallegro.plsciagac...2869821682.html Ten był w opcji ale wyciągnąłem tego małego gnojka httpallegro.plsimerin...2910539779.html

AUDI 80 B4 [B4 ABT] Przy rozgrzanym silniku dymi na niebiesko

Witam serdecznie mój ojciec posiada audi 80 B4 ABT i problem jest w nim następujący Przy rozgrzanym silniku z wydechu wydobywany jest niebieski dym. Dzieje się to TYLKO podczas ruszania. W czym tkwi problem Bardzo proszę o Waszą pomoc.

spalanie oleju 05L1000 km mieści się w normie. nie jest to zły wynik. wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy powinna rozwiązać problem. Wymień od razu simering wałka rozrządu. Polecam uszczelniacze i simering Elring. pawelx1988

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Wymiana płynu chłodniczego

Koledzy pomóżcie wymieniałem płyn chłodniczy w mojej Adzi i podejrzewam że mam nie do końca napełniony cały obwód. Napiszcie mi czy są gdzieś jeszcze jakieś odpowietrzniki oprócz tego przy wężu powrotnym z nagrzewnicy Jak mogę być pewny że układ jest napełniony w 100%. Może ktos wymieniał niedawno płyn i może mógłby mi napisać jakie czynności wykonywał. Serdeczne dzieki za ewentualną pomoc

Mnie tam mrx1983 twoje wykrzykniki nie przeszkadzaja bo z tego co zauważyłem to raczej z wymiana płynu i odpowietrzaniem powinno być dobrze mam inny problem od rozwiązania w najbliższym czasie - rosi mi simering na wale głównym - szykuje sie konkretna robótka Pozdrawiam Trzymaj się ciepło bo zima za pasem

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK LPG]Stuki w silniku

Od paru dni mam problem po odpaleniu silnika jest cisza ale przy raptownym dodaniu gazu coś w silniku zaczyna stukać stukanie najbardziej słyszalne jest między 2 a 4 tyś obrotów.Pojechałem do mechanika który stwierdził że to panewka na wale korbowym i ż nie opłaca się tego naprawiać tylko wymienić silnik.Może ktoś miał podobny przypadek i wie co mogło sie popsuć bo wizja wymiany

Super kotlecik. Wracając do tematu to również miałem klepanie silnika i wymiana panewek korbowodowych nic nie dała. Były już wyrobione sworznie tłokowe (pewnie łączenie korbowodu ze sworzniem). Jak silnik klepie to -którekolwiek z wyrobionych panewek bijąc w wał go wykrzywiło -wówczas sworznie tłokowe dostają niezły wycisk i je też przydałoby się zrobić -jak ktoś nie ma własnego

AUDI 80 B4 [80 b4 2.0] PRZECIEKI OLEJU.

Witam. jak DOBRZE uszczelnić pokrywe zaworów Bo jakoś mi nie wychodzi kupiłem nową pokrywe i dalej uszczelka wytrzymuje ok. miesiąca a pózniej leje zakładałem juz orginał ipodrube i najdłużej wytrzymała uszczelka z korka robiłem tez pomiary czy powierzchnia pod pokrywą nie jest krzywa no i niby nie. Czy może takie są już te uszczelki POZDRO. Jeszcze jedno jak odrużnić symbol silnika npABK cz coś Gdzie to pisze

Zgadzam sie z kolegą "jasiu" własnie dzisiaj przekonalem się o prawdziwosci tych słów nadmiar par i innych gazów zamiast przez odmę wyleciał przez simering na kole pasowym a wraz z nim w ciagu jakiegoś tygodnia okolo 2 l oleju dobrze że tylko na tym sie skończyło kratka pod pokrywą zaworów była kompletnie zapchana jak i wąż prowadzący do gażnika i w stronę powrotną do silnika tam gdzie jest ta mała spirala. Mogło dojśc do masakry Udało się Pozdrowionka

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT LPG] - mechanicy coś spraprali- uszczelniacze

Witam. Silnik brał olej - około 3 litry na 10 tys. km. więc postanowiłem wymienić uszczelniacze.(ciśnienie w cylindrach jest ok) Postawiłem auto do warsztatu wymienili uszczelniacze (bez zdejmowania głowicy) dodatkowo wymienony został simering wałka rozrządu i tu pojawił się problem. Przejechałem 1000 km i silnik wziął 1 litr oleju. Wycieków oleju nie widzę więc podejrzewam że

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK LPG] Wyciek oleju spod czujnika ciśnienia

Dzis dojezdzajac do pracy (okolo 80 km) tuz niedaleko firmy stojac przed swiatlami zaczal wydobywac sie dym i smrod spod maski mojej niuni. Zjechalem na bok zajrzalem pod maske i okazalo sie ze okolice czujnika cisnienia oleju sa zachlapane olejem. Zdziwilem sie bardzo gdyz niecale 2 tyg temu mechanik wymienial ten wlasnie czujnik gdyz powodowal on niewielkie wycieki. Nie wiem co sie teraz stalo ale

Jak miałem podobny problem z wyciekiem oleju przy obudowie filtra oleju to dwóch mechaników też próbowało mi wcisnąć kit że to jakaś poważna sprawa że trzeba silnik zostawić do remontu bo za duże ciśnienie byłem wtedy w górach i nie chciałem zostawiać auta na tydzień bo nigdy nie wiadomo zadzwoniłem po kumpla który mnie wziął na hol i podjechaliśmy do mojego bardzo dobrego

AUDI 80 B4 [80 B4 TDI 1Z] zapowietrzanie układu paliwa przyczynaz

WitamW moim B4 od jakiegoś czasu rano podczas zapalania muszę chwilę kręcić zanim silnik zapali wskazuje to na zapowietrzenie układu paliwowego. Jednakowoż objaw ten występuje gdy rozgrzany silnik stygnie przez noc gdy przepalę go wieczorkiem przez ok. 3 min lub przejadę kilka km tak żeby się nie rozgrzał rano odpali od strzała. Wężyki sprawdziłem - szczelne uszczelki w pompie paliwa

AUDI 80 B4 [80 b4 1Z tdi] remont silnika ukonczony docieranie

Witam dziś przypadkiem złapałem za wąż od turbo co idzie w dół silnika gdzieś pod filtr powietrza (miej więcej P ) cały umazany w czarnym smarze dotykam połączenia węża z turbo a tu krople oleju i to grubo po zgaszeniu silnika Kolejne objawy to dymienie na niebiesko nawet na wolnych obrotach i brak dynamiki przy wyższych prędkościach..... Wstępnie umówiłem się z mechanikiem robota

znaczy się że mam wymienić taki wąż jak z tej aukcji httpwww.moto.allegro.plitem221654524_nowa_odma_tdi_028_103_491j_najtaniej_.html A dlaczego najpierw odmę sprawdzić Update właśnie wróciłem z kanału i oba węzę od intercoolera były umazane w oleju z zewnątrz jak będę miał chwilę to porozkręcam je i zobaczę jak w środku. Kurcze nawet mi alternator zalało i łapę od silnika

znaczy się że mam wymienić taki wąż jak z tej aukcji httpwww.moto.allegro.plitem221654524_nowa_odma_tdi_028_103_491j_najtaniej_.htmlA dlaczego najpierw odmę sprawdzić Updatewłaśnie wróciłem z kanału i oba węzę od intercoolera były umazane w oleju z zewnątrz jak będę miał chwilę to porozkręcam je i zobaczę jak w środku. Kurcze nawet mi alternator zalało i łapę od silnika A

AUDI 80 B4 [B4 1.9 TDI 1Z] Uszczelniacz wału korbowego

NIe chciałem ale muszę to napisać-P poszedłem do sklepu kupić uszczelniacz wału korbowego bo już nie nadążam z dolewaniem oleju pytam a koleś mówi mi że muszę znać średnice..co on jakiś nie poważny jest to co najpierw muszę wyjechać silnikiem żeby później się martwić co założyć jak to jest...

Jeśli olej wycieka z przodu silnika (od strony chłodnicy) to potrzebujesz simering nr org 068 103 085 E oznaczenie 47x10 np firma Elring EL325155 Średnica wewnętrzna [mm] 32 średnica zewnętrzna [mm] 47 Szerokość [mm] 10 Jeśli olej cieknie z tyłu od stroni skrzyni biegów nr org 068 103 171 F oznaczenia brak bo etka podaje tą część jako zamiennik pochodzący z audi 100. Elring EL804850 Średnica wewnętrzna [mm] 85

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK 115KM] wycieki oleju

po wymianie oleju moja audica zaczela sladowo znaczyc teren wydaje mi sie ze puszcza simering jakis przy wale korbowym duzo z tym roboty jak ktos ma wskazowki to bym poprosil

micha olejowa zostaje na swoim miejscu. jeżeli jest jak w moim silniku to uszczelniacz jest osadzony w alu dekielku przykręconym do bloku i przedniej krawędzi miski olejowej. trzeba go odkręcić bo nie da rady wyjąć starego simeringu bez uszkodzenia walu lub dekielka. gdzieś mam foto tej części silnika jak znajdę to wrzucę dla potomności. PS. przydałaby się nowa śruba mocująca koło zębate wału klej do gwintów i klucz dynamometryczny [ Dodano

Póki co zlokalizuj czy to z przedniego simeringu o jakim mowa wcześniej czy olej kapie z obudowy sprzęgła. Bo jak z obudowy sprzęgła to rzeźba nieco większa Trza skrzynię zwalać sprzęgło zamach itp.... Ale nie zapeszam póki co....

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK]nie pali na 4-y cylinder

mam taki problem nie pali na 4-y cylinder iskra jest ale jak by nie dochodziło paliwo bo świeca jest sucha i sprawdzałem na gazie jak i na paliwie.wymieniłem wcześniej kopułkepalec przewody WNsonde lambde na boschasprawdziłem tez rozrząd. instalacje posiadam sekwencyjną holenderska i nie spotkałem sie z czyms takim żeby padł dopływ gazu i benzyny do jednego cylindra naraz prosze o podpowiedzi

hydrozawór a co za tym idzie moze zniszczyć krzywki na wałku rozrządu. sciąg gowice i bedziesz wiedział na czym stoisz apropo silników bezkolizyjnych juz robiłem wiele silników po spotkaniu tłoka i zaworu nie spotkałem sie jeszcze z silnikiem bezkolizyjnym a jeżeli kiedykolwiek była planowana głowica założona uszczelka głowicy o innej grubosci (sprawdź grubość uszczelki audi

AUDI 80 B4 [b4 1z] nagle zaczęło brać olej .

No i się zaczęło do niedawna ubytków olej nie miałem w ogóle (co mnie trochę dziwiło przy 360kkm ) i nagle się zaczęło brać .Teraz tylko pytanie czy uszczelniacze (bym się cieszył) i pierścienie (bym się nie cieszył) . Nie kopci ( tylko przy odpalaniu puści biały dymek )z odpalaniem nie ma większych problemów . Zużycie oleju trudno mi określić ale wygląda to mniej więcej

Kolego pierwsze co to obejrzyj dobrze silnik czy spod klawiatury nie leci spod czujnika oleju czy nawet simering na wale nie puścił dopiero potem zastanawiaj się nad remontem silnika )

AUDI 80 B4 [1.9 tdi b4 avant] Czy wymienic pasek

Witam Miesiąc temu puścił mi simering przedni w pompie. Ropa lał się na pasek rozrządu. Nie wiem ja długo to trwało zauważyłem gdy auto już gasło z powodu zapowietrzania układu paliwowego. Czytałem tu i ówdzie że ropa rozpuszcza gume i tak się zastanawiam jak mocno mogła zaszkodzić paskowi Do wymiany mam jeszcze 25000. Jak myslicie wymienić już teraz Czy jeździć spokojnie Pozdrawiam

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1Z] stukanie w silniku

witam.znajomy kupił jakiś czas temu jakąś padake i ciągle coś wysiada no ale do rzeczy.teraz chcemy zająć się stukaniem w silniku.co jakiś czas nie zawsze słychać dobiegający z silnika stukot taki metaliczny dźwięk.co ciekawe zazwyczaj pojawia się po wolnej jeździejak jedzie się samochodem przez pewien czas na obrotach dochodzących do 2000 to na postoju słychać stukot. po przegonieniu

LUKASZ ja mu zmienilem za darmoche (bo z kasa wtedy u niego bylo krucho)ale niech Twoj kolega odda auto do mechanika. "T R E P E K " DOBRZE DORADZA wymiencie odrazu uszczelniacze zaworow. Chyba ze zmieniales juz kiedys sam rozrzad i wiesz o co chodzi DemontarzUSTAWIASZ WSZYSTKIE ZNAKI ROZRZADU (czyli wal i pompe wtryskowa) zwalasz pasek rozrzadu z walka glowicysciagasz pokrywe zaworowodkrecasz

AUDI 80 B4 [B4 1.9 tdi 1Z] problem z olejem

kupilem niedawo b4.Gosc wlewal olej mineralny.Czy moge zalac polsyntetyk czy sie nic nie stanieauto troch glosno chodzi -wydaje mi sie ze popychaczeczy to od tego ze byl lany mineral

lja mysle ze wymiana oleju z mineralnego na półsyntetyk nie jest najlepszym pomyslem no chyba ze odrazu uszczelni sie cały silnik bo jak wiadomo olej mineralny jest brdziej gesty a jak sie zaleje półsyntetyk to przepłucze on nam troszke silnik i pewnie po jakims czasie sie on rozszczelni i zacznie przeciekac na uszczelkach simeringach itd takie jest moje zdanie

Bo simeringi i uszczelki wymienia się z czasem a nie uszczelnia się je sztucznie odpadami silnika. Później się dziwić że z 90KM w 1Z zostaje 70KM lub mniej Czopy nagaru robią swoje. Zresztą co ja się będę produkował każdy robi po swojemu i tak jak uważa. Ja leję półsyntetyk (chociaż pije olej pewnie przez zawory) pali mi w cyklu mieszanym korki 5-5.5l ON a jak popada trochę śniegu

AUDI 80 B4 [b4 1992 1.9td]problem z kołem pasowym

witam wszystkich mam pytanko odnośnie .Dziś zobaczyłem że mam zapocony silnik od dołu spod koła pasowego wału widać spod osłony czy moge tak jezdzic co moze sie stac wiekszego i czy moge simering wymienic bez kanalu jaki koszt jest takiej wymiany

AUDI 80 B4 [B4 1Z] olej 10W40 na 5W40

Witam Wiele jest tematów związanych ze zmiana stosowanego oleju 15W40 na 10W40 ale co myślicie o zmianie oleju 10W40 na 5W40 Niecale 30tys km temu byl robiony remont silnika. Chciałem wtedy zacząć lać olej syntetyczny ale powiedzaino mi że szkoda kasy. Wiec jezdzę na 10W40 ale chcialbym zmienić na 5W40. Nie zgodzę się z tym że szkoda kasy. Szczególnie patrząc na tegoroczną zimę i

ja śmigam na mineralnym castrolu i mam silnik po remoncie ale na wiosne mam zamiar zmienić na półsyntetyk nie ma się co bać że będzie się lało bo i tak kiedyś będzie trzeba po prostu zmienić uszczelkę lub simering i po krzyku trzeba patrzeć perspyktywicznie jeśli mamy zamiar jeździć jakiś czas to trzeba dbać bo będzie lepiej chodził na półsynteteyku

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Kompresja... a raczej jej brak

Zaprowadziłem autko do zmiany paska wieloklinowego i termostatu. Myślę sobie niech przy okazji sprawdzą ciśnienie na garach. Rewelwcji się nie spodziewałem A jest tak 24 - 24 - 20 - 18 Ostatniego koleś dwa razy sprawdzał bo nie wierzył że tak mało. Rekin prędkosci i przyśpieszenia to on nie był a i po odpaleniu - z trudem przy ujemnej temperaturze - łapał z początku jakby

Glowice oddajesz do zakladu ktory sie zajmuje takimi rzeczami i mowisz ze ma byc zrobiony komplet czyli remontplanowanie koszt w 8V u mnie w okolicy jakies 300zl. Pierscienie do wymiany(Nural 350zl) i jesli sytuacja bedzie tego wymagac to honowanie cylindrow bym polecal (30zl) uszczelka pod glowice(130zl) pod pokrywe zaworow (60zl) do tego trzeba by doliczyc jakies tam pierdulki czy simeringi ewentalnie

AUDI 80 B4 [b4 1.9TDi 1Z avant] wymiana rozrządu

Panowie czy po wymianie paska i rolek rozrządu trzeba podpiąć auto pod komputer w celu ustawienia dawki paliwa i np konta wtrysku. Słyszałem tak od pewnego mechanika ale czy to prawda

Rolkę prowadzącą i pompę wodną jak ją już słychać lub pojawił się wyciek płynu. Jeżeli dysponuje się przyrządami do blokowania rozrządu to jeszcze simeringi na wale kole pośrednim i wałku rozrządu nie zaszkodzi. W tym przypadku uszczelkę pokrywy zaworów również. [ Dodano

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1z] pasek wieloklinowy

witam.panowie kupiłem pasek jak w temacie firmy gates micro-v xf o numerach 6PK883 i jest on za mały.koles w sklepie twierdzi ze z katalogu wynika że to jest ten pasek.w żaden sposób nie jestem w stanie go założyć.jest za krótki o jakies pół centymetra.moze ktos wie czy ten pasek jest do tego modelu silnika...

Panowie jak scagniecie przednia lapke silnika to z napinaczem i paskiem mikro mozecie robic co chcecieklucz nr 19 i nie ma problemu z zalorzeniem i zdjeciempasek 6PK 888 bez klimy.oczywiscie od spodu autkanie zapominamy o smarowaniu trzpienia napinacza pod gumka w ksztalcie simeringu pozdrawiam

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi] wymina popychaczy

witam.panowie mam do wymiany jeden z popychaczy bo starsznie stuka.warto wymienić tylko ten popychacz który stuka czy lepiej odrazu wymienić wszystkie i ile to mniej wiecej kosztuje.ile mechanik za to może wziąść kasy bo nie chce mu dać za dużo aha bym zapomniał jeszcze jedno pytanko czy przy wymianie popychaczy trzeba jeszcze coś wymieniać czy wystarczy same popychacze

widać że kolega nie posiada samochodu z turbiną skoro proponuje tak gęsty olej jakim jest mineralny. ja bym takiego nie doradził jeśli się chce dłużej jeszcze jeździć tym autem bo turbo jest chłodzone olejem i potrzebuje odpowiednio rzadkiego oleju (obroty są tam ogromne) ale wracając do tematu stukanie regulatora świadczy o nie skompensowaniu luzu czyli jedynie co to zawór nie będzie

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT] Cieknący olej gdzieś w okolicy rozrządu

Witajcie drodzy koledzy potrzebuje pomocy w zlokalizowaniu skad cieknie mi olej 2 dni temu ni stad ni z owad wchodze do garazu a tam plama oleju no to na kanal i wszystko bylo tak zapackane ze nie bylo opcji dowiedziec sie skad to leci wiec wszystko wyczyscilem odpalilem auto no i czekam olej zaczal splywac tak jakby po krawedzi gdzie miska olejowa jest zlaczona z silnikiem no to dlugo nie namyslajac

Do wymiany simering na wałku rozrządu.Możesz zdjąć pokrywę rozrządu wytrzeć dokładnie i obserwować czy aby napewno z tam tąd cieknie.

tam sa 2 plastikowe obudowy ta 1 z gory to owszem na zatrzaski schodzi latwo ale bardziej zalezy mi zeby zdjac ta dolna ale jej nie probowalem bo na 1 rzut oka wydawalo sie to bardziej skomplikowane a po calym dniu w kanale mialem juz dosc na dzis... a ten simering to duzo zachodu z tym moze ja zle opisuje i nazywam poszczegolne czesci bo sie nieznam za dobrze ale chodzi mi o te kolo na ktorym sa chyba 2 albo 3 paski na samym dole bodajze od wspomagania i pompy wody tam podejrzewam wyciek.

Cześć Ja to robiłem sam ale to naprawdę ciężki temat do wymiany(po prostu się nie poddałem). Koszt simeringu uszczelki pod osłonę aluminiową wału nowa śruba mocująca (nie pamiętam cen) i wiem jak ustawić od nowa rozrząd.Pozdrowienia

wlasnie wrocilem od mechanika i stwierdzil to co podejrzewalem ja czyli wal... za naprawe chca 200zl czesci czyli simering mam kupic ja to duzo czy malo jak myslicie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi