części samochodowe nanodatex

audi 80 rurki chłodzenia

Samochody związane z zapytaniem audi 80 rurki chłodzenia

Pytania i odpowiedzi: audi 80 rurki chłodzenia

AUDI 80 B4 [80 B4 1.9 TDI 1Z] zapowietrzony układ chłodzenia

Witam ponownie wszystkich moim kolejnym problemem jest z tego co mi sie wydaje zapowietrzony uklad ogrzewania pare miesiecy temu wyymienilem termostat a temperatura dalej szalala okazalo sie ze to czujnik temp. ten w chlodnicy po wymianie go plyn chłodniczy praktycznie ciagle ubywa niewiadomo gdzie bo nigdzie nie kapie temperatura niby jest dobrze ale po przejechaniu sie troche szybciej miedzy 130-140

wróci do normy znaczy że znalazłeś problem. Przy okazji możesz wlać też płyn bezpośrednio do węży od nagrzewnicy zawsze to mniej do odpowietrzenia. Myślę że warto to sprawdzić przed poważniejszymi inwestycjami bo to 30 minut roboty a będziesz wiedział czy przyczyną problemu nie jest nagrzewnica. Pisałeś też że ubywa Ci płynu. A jak tam dywanik pasażera suchy W poprzednim audiku

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8PM] układ chłodzenia

Witam Wszystkich na początku muszę przeprosić jeśli źle coś piszę ale jestem tu nowy. Mam taki problem z układem chłodzenia (zaznaczę że choć tematów o chłodzeniu było dużo to nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie). Może opowiem jak było podczas jazdy rozerwało mi króciec przy głowicy ten z czujnikami zmieniłem tenże króciec ale okazało się że termostat nie puszcza dużego

Według mnie układ chłodzenia nie jest poprawnie odpowietrzony.Odpowietrz go. Sprawdź węże do nagrzewnicy czy przypadkiem jeden z nich nie jest zimny być może tam masz powietrze .Przy odpowietrzaniu robię to dotąd aż oba węże chłodnicy będą gorące i włączy się wentylator.Jeśli dopływu odpływu z nagrzewnicy nie daje się odpowietrzyć czasami ściągam ostrożnie z nagrzewnicy

Zobacz Węże, rurki i przewody do AUDI 80

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1z] wąż układu chłodzenia

witam.Panowie potrzebuję od was dowiedzieć się jaki jest rozmiar węża układu chłodzenia który idzie od króćca przy pompie wody do metalowej rurki powyżej... ten wąż ma długość ok 30cm. chodzi mi o to jaką ma średnice wewnętrzną bo nigdzie tego nie mogę znaleźć a przez kilka dni nie mam możliwości tego sprawdzić osobiście.ta górna rurka metalowa ma chyba średnicę 20 mm ale nie jestem pewien...

Dzięki kolego za odpowiedź jednak nie chodzi mi o ten wąż o którym piszesz.potrzebuję rozmiary węża który w etce ma numery 026 121 063 N idzie on od pompy wody do metalowej rurki...

Łukasz tak rurka metalowa ma śr. zew. 20mm. Natomiast gumowy wąż wedle Etki 026 121 063 N ma wymiary. 1. Od pompy wody - śr. wew. 25mm zew. 32mm ścianka 4mm 2. Od rurki metalowej - śr. wew. 25mm zew. 32mm ścianka 4mm Jak miałbyś problem z dostaniem takiego węża to dzwoń 696857696. 1. Jopex - 8zł 2. Topran - 12zł 3. Impergum - 9zł 4. Lemforder - 16zł zdecydowanie polecam droższy ale lepsza guma.

kupiłem Topran bo nie było innego .troszkę ma inne wymiary tzn od metalowej rurki ma 20mm a od strony pompy 23 mm ale myślę że jest ok...

AUDI 80 B3 [B3 80 PP] para która wydobywa się z rurki od poziomu oleju

Ubywało mi płynudolewałem.dziwną wskazywało temperaturę raz95st. raz 89st .po przejechaniu 20km wężę były twarde gdy wyciągłem bagietkę od kontroli oleju z rurki wydobywało się dymek (możę para wodna )nie wiem co to możę oznaczac i co mnie czeka .Dzięki za pomoc . Zapoznaj się z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy.

Ja dodam od siebie że jęsli by było dobrze z olejem to sprawdź dokładnie czy nie ma gdzieś wycieków. Takie zachowanie temperatury może też powodować zapowietrzony układ chłodzenia. A dymek z miarki oleju to mogą być zwykłe opary z komory korbowe(parujący olej spaliny itp.)

AUDI 80 B4 [80 B4 1.9TD AAZ] olej w układzie chłodzenia (w zbiorniczku)

Witam ponownie. Mam problem z olejem w układzie chłodzenia który wędruje do zbiorniczka. Silnik turbo diesel 19 AAZ. Kupiłem autko w niemczech wiedząc o defekcie bo udało mi się to zauważyć przy kupnie ale wracając do tematu Przy powrocie do Polski (około 1000km) ubyło mi oleju z 12 stanu pomiędzy minmax do minimum. Olej ten powędrował do zbiorniczka wyrównawczego. Czytałem na forum

ej no dobra nie zaczaiłem jakiś przymuł dzisiaj jestem i nie wiem dlaczego co do chłodniczki to mi też wydaje się że nie może być powodem przecieku no bo tam to chyba olej jest chłodzony jednak powietrzem...no sam zobacz jak nie wierzysz od kratki masz kanał powietrzny do tej całej chłodniczki. a z chłodniczki wychodzą 2 rurki do silnika więc do czego przypiąć płyn chłodniczy

Pisałem że zapomniałem spojżeć jakie rozwiązanie jest w silniku TD AAZ ale teraz zajżałem pod mastkę TDI AFN w mojej a6 i niestety koledzy ale olej chłodzony jest cieczą U mnie w TDI olej ma tę samą temperaturę co ciecz a wydaje mi się że jeśli nie chłodzenie to oliwa byłaby cieplejsza. To nie ja pisałem o wlotach powietrza i jakichś rurkach Kolego wskaźniki pokazują - jakbyś

Sa pewnie i ulkady chlodzace olej woda ale... Czlowieku Nie mylmy troche pogietej rurki od wspomagania z chlodnica oleju Nie rob z nas ciemniakow Wiecej sie nie wypowiadam I skoro jestes taki meches to juz dawno powinienes znalezc zrodlo wycieku oleju Madrzysz sie a potem piszesz ze wlasciwie to nie wiesz jak wyglada to w swoim aucie... No comments... Moze to Cie uciszy chlodnica oleju AAZ httpimg485.imageshack.usimg4854455 ... d02zr3.jpg

AUDI 80 B3 [B3 1.6 pp] dziwne zachowanie w ukladzie chlodzenia(

Witam Panowie zakladam nowy temat bo nie znalazlem konkretnej odpowiedzie( chodzi mianowicie o to ze moje autko sie dziwnie zachowuje podczas kiedy silnik jest na wyzszych obrotach wszystko jest ok z nawiewow leci gorace powietrze temperatura silnika w normie czyli 80 stopni(na tej kresce przed 90 zawsze tak mialem i bylo ok) a jak stane na swiatlach czy jakims postoju i silnik pracuje na luzie temperatura

bardzo spoko dzieki za ten pomysl napewno go sprawdze [ Dodano 2013-03-27 2233 ] kolego zborek_k-kozle wydaje mi sie ze nawet przy niewiele zapowietzronym ukladzie bedzie Ci lecial pyn ale to moje stwierdzenie. [ Dodano 2013-03-27 2233 ] faktycznie przy pomocy tej rurki dopiero sie sprawdzi jak to wyglada

AUDI 80 B3 [B3] Potrzebny Schemat układu chlodzenia 18 Ru

Witam kolegów prosze o pomoc potrzebuje schemat podłaczenia ukladu chłodzenia do 18 Ru potrzebuje wiedziec gdzie maja byc podłaczone węże od nagrzewnicy znaczy wiem gdzie ale nie wiem w jakiej kolejności może ktos da fotke żebym nie pomylił z góry dzieki

Króciec po Twojej prawej stojąc od przodu samochodu ma być podłączony bezpośrednio do króćca głowicy silnika. A ten po lewej ma iść do rurki metalowej nieco niżej.

AUDI 80 B3 [80 B3 1.9D 1Y] Rozszczelnienie ukladu chlodzenia

Witam Mam maly problemik u siebie w autku... otoz rozszcelnil mi sie uklad chlodzenia sredo na 300km musze dolewac z litr plynu chlodzacego a jak wiadomo zbliza sie zima i zaczyna to byc wazne czym sie uzupelnia... chodz zawsze staralem sie plynem tak nie zawsze on jednak byl pod reka... i lalo sie przegotowana wode (w zaleznosci od temp silnika) Jednak ostatnio wzialem sie za kokalizacje ew. wyciekow...

No tak to byloby ok ale dla tych przeciekow przy chłodnicy (1) natomiast z tyłu bloku cieknie z takiej plastikowej rurki ktora przychodzi na blok... wyglada jak kolanko do którego przychodzą węże ale z nich nie ciekanie... cieknie pomiedzy blokiem a ta plastikową rurką. Dokładnie to jest przeciek mniej wiecej tam gdzie sa niebieskie linie narysowane... bo wszedzie do okola jest sucho tylko

AUDI 80 B2 C4 2.3 Odpowietrzanie ukladu chlodzeniatemperatura 80

Witam Panowie mam pytanie jak to w koncu jest w tych silnikach. Zakupiłem ostatnio nowy czujnik zalaczania wentylatora i nowy termostat Wahlera wg. Katalogu Haynes i Etka(87). Dla sprostowania dodam ze wczoraj odkrecilem waz od parownika LPG doprowadzajacy wode aby przeczyscic elektromagnes.Ale z problemem wlacze od kupna samochodu czyli rowny rok. Temeratura podczas jazdy po miescie i na postoju

Tak mam klimatronic lecz uklad klimatyczny zostal wymontowanyzostaly tylko rurki wystajace z grodziowej scianki. I tak mysle czy by czasem inny termostat kupić. Post o Moim czujniku nie doczekla sie odpowiedzi gdyz zagladacie tylko do swiezych postow. To taki problem ogolu.Tylko jak problem jest to sie przerzuca strony. A moze to ten czujnik dolny cos kaszani...

AUDI [25 V6 TDi] Odpowietrzanie ukł. chłodzenia. Wym.termostatu

Uwaga Jest to wersja robocza w trakcie poprawek które wraz z kilkoma zdjęciami zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych dni. Za tymczasowo niepełną funkcjonalność poniższej instrukcji bardzo przepraszam lecz ugrade stał się koniecznością po tym jak tutorial został cichaczem usunięty z wątku o diagnostyce TDi ... . ... Odpowietrzanie układu chłodzenia . Wymiana termostatu . 25 TDI

AUDI 80 B3 [Coupe 90 b3 2.0 3A] ciężko zapala gdy zimny

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi 90 coupe 2.0 w benzynie rok prod. 1990. Kłopot w tym iż nie chcę palić jak jest zimny. Po kilkukrotnym kręceniu jak się rozgrzeje do ok. 50 stopni to ledwo zapali jak zapali to się trzęsie i męczy. Obroty falują na 1000-1100. Dodam że wymieniłem w nim kable świece kopułe palec czujnik spalania stukowego oraz mechanizm wtryskowy. Jest to mój pierwszy samochód i nie znam się jeszcze za dobrze na mechanice co radzicie Kolego stosuj Tagi

nie wyglądał najgorzej ale kupiłem nowy ( filtrona 18 zeta) i auto odpalało od razu a też miałem jak ty ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręcił a zapalał dopiero za którymś razem wskazówka podskakiwała na 1.1 tyś obrotów i do zera i nie wstawała tu masz link poczytaj może ci coś pomoże o szczelności dolotu ( to może być przyczyną tych skaczących obrotów) httpwww.audi80.plcoup...ika-vt29277.htm

tam gdzie te rurki od chłodzenia to pokazuje ten czujnik i tak jak pisze Kwietniu sprawdz szczelność dolotu bo w audi to norma że jak masz gdzieś nieszczelność to już kaplicaobroty skacządławi sie są różne objawy

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK]Temperatura silnika nowy wątek

Panowie mam taki dziwny problem już niewiem co się dzieje o to objawy jechałem na trasie troche deptałem do 130 czasem spokojniej do 90 temperatura skakała do 95 stopni ale wentylator sie nie właczył ( Zauważyłem ze temperatura dosć energicznie potrafi skoczyc czasem po podnisieniu do 90 kilku stopni szybko opadnie do pierwszej cienkiej kreski na liczniku temp. czasem stoi powyżej tych 90

Co do mojego problemu to dzisiaj wraz z włascicielem jednego sklepu w Krakowie doszlismy do wniosków i teori ze to jednak termostat leci sobie w kulki. Dzisiaj zaobserwowałem objawy po wymianie czujnika od zegarów temperatura na pierwszej cienkeij kresce powyzej 90 stopni - wentylator ani nie drgnie więc jaka przyvczyna Otóż idąc tokiem myslenia czujnik wentylatora nie jest dogrzany przez płyn

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] problem z chłodzeniem silnika przegrzewanie.

Witam z góry proszę o nie usuwanieprzenoszenie tematu oraz o nie odsyłanie mnie do szukajki ponieważ mam dość nietypowy problem. Więc przejdźmy do sedna sprawy - w moim audi zbyt często włącza się wentylator a dokładniej wg. licznika czym bym się za bardzo nie sugerował ponieważ może przekłamywać przy około - 90-92 stopniach - silnik nie sprawia wrażenie by był mocno przegrzewany

Ja właśnie jestem po zdemontowaniu swojej nagrzewnicy. Jedno co mogę napisać to miałem w niej totalny syf. Zdjąłem pokrywę z rurkami aby zajrzeć do jej środka i wszystkie otwory miałem zawalone rdzą z mułem i kto wie czym jeszcze. Może jeden otworek był drożny bądź minimalnie się przez niego sączyło. Nie miałem ogrzewania minimalne letnie. Wszystkie węże do nagrzewnicy były

AUDI 80 B4 [80 B4] Temperatura silnika nowy wątek

Panowie mam taki dziwny problem już niewiem co się dzieje o to objawy jechałem na trasie troche deptałem do 130 czasem spokojniej do 90 temperatura skakała do 95 stopni ale wentylator sie nie właczył Zauważyłem ze temperatura dosć energicznie potrafi skoczyc czasem po podnisieniu do 90 kilku stopni szybko opadnie do pierwszej cienkiej kreski na liczniku temp. czasem stoi powyżej tych 90

Co do mojego problemu to dzisiaj wraz z włascicielem jednego sklepu w Krakowie doszlismy do wniosków i teori ze to jednak termostat leci sobie w kulki. Dzisiaj zaobserwowałem objawy po wymianie czujnika od zegarów temperatura na pierwszej cienkeij kresce powyzej 90 stopni - wentylator ani nie drgnie więc jaka przyvczyna Otóż idąc tokiem myslenia czujnik wentylatora nie jest dogrzany przez płyn

AUDI 80 B4 [B4 ABT] rurka wody

Witam cieknie mi plyn chlodniczy z rurki metalowej ukladu chlodzenia moglby ktos podac jej numer lub jaka mam kupic zeby wymienic silnik to 2.0 ABT. Rurka byla spawana i na jakis czas problem zniknal ale znow sie pojawil. Szukalem po alllegro ale nie moglem znalesc w sklepie powiedzieli mi zebym podal im numer dokladny zeby zamowili .. Jest to rurka biegnaca razem z taka inna metalowa polaczone takim

AUDI 80 B3 [ b3 LPG]Znikający płyn chłodniczy problem z obiegiem

Witam forumowiczów. Posiadam audi80 B3 1.8s I proszę o pomoc bo mam dziwny problem. szukałem coś w necie ale nie znalazłem takiego samego problemu. Otóż mam problem z znikającym płynem chłodniczym. Co więcej nie otwiera mi się termostat mimo tego że jest nowy. Po jego zamontowaniu auto długo chodziło na wolnych obrotach i się otworzył wiatrak się włączył wiec wszystko ok. Jednak

slaby możesz mieć rację rację ale z tego co zauważyłem forumowicz manioswir ma instalacje LPG a przy tym silniku wydaję mi się że ma parownik który również potrzebuję ciepłego płynu - gaz ma niską temperaturę i musi być ogrzewany ponieważ zimą parownik zamarzłby. Ale wracając do tematu zakładając że ma parownik podłączony standardowo czy równolegle z nagrzewnica (równolegle

AUDI 80 B4 [Coupe B4 2.0]Problem z ogrzewaniem

WITAM mam problem z ogrzewaniem w mojej coupe-jce . W sumie to jest te ogrzewanie ale bardzo słabiutkie. Gdy temperatura spada ponizej ZERA to aby sie nagrzało jako tako to trzeba przejechać ze 100 km.

Witam Ostatnio kumpel miał problem z ogrzewaniem w A4 - pomogło przepłukanie nagrzewnicy pod bieżącą wodą. Po odpinał węże wąż z wodą do jednej rurki i powoli odkręcał wodę z początku marnie leciało ale potem coraz mocniej. Po całej operacji ogrzewanko lux Można też zastosować płukankę do układów chłodzenia ale wtedy cały płyn do wymiany.

AUDI 80 [B4 1.9 1Z 90KM] chłodzenie - pękające węże i króćce

No to kolejny króciec poszedł się ...kochać. Taki z tyłu silnika 068 121 144 na nim przeczytałem - na Allegro go niestety nie widzę. I kolejny wąż też się poszedł kochać razem z tym króćcem Po pierwsze chodzi o to że potrzebuję numer tego węża Idzie on dokładnie tuż obok bagnetu oleju tzn. dotyka bagnetu oleju. Wychodzi grubszego węża tuż przy bloku silnika i idzie do srebrnej

Najpierw sprawdź czy nie padła uszczelka lub korek.Po pierwsze jak silnik osiągnie temperaturę roboczą to jakie są węże chłodzenia Powinny być twarde ale lekko powinny się uginać przy ściskaniu.Druga sprawa to odkręć korek w zbiorniczku i powąchaj czy czuć spaliny.Możesz też sprawdzić czy podczas dodawania gazu pojawiają się w zbiorniczku bąbelki.Ostatnia sprawa to przydało

AUDI 80 B4 [B4 ABK] uszczelnianie klimatyzacji

Witam. Ostatnio miałem problem z klimatyzacja. Po nabiciu klima działała ok. 2 tygodnie póżniej przestała działać.Mechanik zalał cały układ jakimś płynem UV i na całej instalacji pod maska nigdzie nie było widać wycieków tego płynu. Okazało się że nieszczelne jest jakieś łączenie pod deską rozdzielcza i ucieka freon. i teraz mam pytanie czy po zdjęciu deski rozdzielczej będzie

Parownik klimy to taka mała nagrzewnica w której Gaz R134a zmienia stan skupienia i ochładza parownik i przez niego przelatuje powietrze które jest schłodzone. Nagrzewnica służy tylko do ogrzewania kabiny. do niej są podpiete rurki od układu chłodzenia silnika. Teoretycznie wyjęty parownik powinien ci sprawdzić na miejscu. zalezy od tego czy mechanik bedzie miał adaptery do podpiecia parownika czy będzie musiał kombinować.

AUDI [19 TDi PD] Głowica usterki metody i koszty napraw .

Dotyczy głównie silników AJM ATJ AVF i AWX (inne PD również ale w ograniczonym zakresie) Witam I. WSTĘP ... . Ponieważ od czasu do czasu pojawiają się tematy związane z awariami głowic silników 19TDi PD - postanowiłem po krótce wyrazić swoje poglądy w tym zakresie. Byc może komuś sie to przyda bądź do przygotowania naprawy bądź do dalszych przemyśleń czy wirtualnego drążenia

AUDI A6 C5 [A6 C5 AFB] stukanie wtryskiwaczy

Witajcie Mam taki wieli problem ze swoim AFB ( W wakacje 2009 coś zaczęło mi stukać na zimnym silniku. Stukanie dobiegało z prawej głowicy (strona pasażera). Stuki przypominały dźwięk uderzenia młotka w metal przy otwartej masce prawie w ogóle nie było tego słychać dopiero jak się ja zamknęło słychać było to klepanie. Tak samo jak stoi się z tyłu auta do ucha dobiega ten dźwięk.

procesu bo zbiera się tyle śrubek i podkładek że można się pogubić warto też układać sobie grupami a nie wszystko na jedną kupę &61514 wtedy się nie pomiesza. - na moje zdjęcia trzeba poczekać bo coś fotosik.pl ma problem z wysłaniem mi maila aktywacyjnego mojego konta - przydatne linki httpwww.fotosik.plpok...a109c2e4a3.html httpwww.a6klub.pla6-c...row-vt21965.htm httpwww.audiklub.orgp...&highlightodma

AUDI A6 C5 [A6C5] 25 tdi 180Km Wymiana paska klinowego

Witam Taki problem ze musze wymienic pasek klinowy ten od alternatora lonczacy pompe wspomagania stary pasek wyjolem w kawalkach podejrzewam ze musze rozebrac caly przod auta bo miejsca to tam niema .Wiec jak sie do tego zabrac w jakiej kolejnosci co rozkrecacI czy wymieniac wszystkie rolki odrazuniestety z braku miejsca moglem tylko dwie poruszac plastikowa krecila sie bez chalasu ale wyczulem w niej delikatny luz a ta prowadzaca z metalu kreci sie troszke oporniej .

35 hpowodem przetarcia paska klinowego bylo poluzowanie sie sruby docisku praktycznie calkowite jej odkrecenie . Plastikowa oslona praktycznie zostala przetopiona przez ocierajaca sie rolke docisku tak jak ramie aluminiowe na 3 mlm wyszliofofane wszystkie rolki wymienione plus ramie docisku i docisk. Dziwi mnie jednak ze doszlo do takiej sytuaci i podejrzewam ze podczas wymiany rozrzadu warsztat audi

AUDI A6 C4 [ INNY] [Audi A6 C4 2.8 APR] Niebieski dym z rury wydechowej

Witam Mam mały problem z dymieniem mojego samochodu na niebiesko. Sprawa trochę dziwna ponieważ za samochodem pojawia się dym w określonej sytuacji po hamowaniu silnikiem kiedy wcisnę gaz w tylnej szybie widzę niebieskawy dym przez ok. 1-2s. Dymi mi tylko kiedy jest zimny po nagrzaniu nie dymi moc jest ok. Silnik spala ok. 03-05l1000km olej na jakim jeżdżę to shell 5w-40. Czy ktoś miał taką sytuację lub czy ktoś mógł by mi doradzić. Z góry dzięki za odpowiedź

pierwszej głowicy i 0.0 dla drugiej. [ Dodano 2012-06-05 1852 ] Witam Mam wyniki ciśnienia sprężania na zimnym silniku temp. otoczenia ok. 11 stopni. nr. cylindra - wynik (bar) 1 - 110 bar 2 - 110 bar 3 - 111 bar 4 - 1125 bar 5 - 1125 bar 6 - 1125 bar Jutro będę miał jeszcze pomiary na ciepłym silniku. [ Dodano 2012-06-06 1134 ] Wyniki sprężania na ciepłym silniku temp. płynu 75-80

AUDI A6 C5 [ALL V6] uszczelka pod pokrywe zaworów

[C5 28 Q] mam mały problem z uszcelkami pod pokrywe zaworów. ok pół roku temu wymieniłem uszczelki pod obiema pokrywami poniewaz ciekł mi olej na wydech strasznie smierdziało i dymiło po wymioanie sie uspokoiło ale tylko do dzisiaj. dzis znowu zauważyłem dym i olej cieknie znowu co jest nie tak ok zrobiłem jakies 12tys mil ale bez przesady cos musi byc nie tak.. moze powinienem dokrecic pokrywe kluczem dynamometrycznym pomocy chłopaki....

[quotefassi1]A jaki on jest długi w którym miejscu zamocowany jest ten jego drugi koniec[quo Ten przewod zrobilem sobie z weza gomowego z ukladu chlodzenia od 80 akurat srednica mi pasowala i byl on pod odpowiednim katem zagiety.wyszlo mi go ok 35cm.a ten stary przewod byl calkowicie zapchany.Wychodzi na to ze od wyjazdu z fabryki odmy i ezektor byly nie wymieniane bo wszedzie byly daty nabite.Odmy

LANCIA LYBRA Lybra Silver Wagon 1.9JTD - rybart

Nasza Lyberka nie przerejestrowana - jeszcze drżą mi ręce ze wzruszenia Tu dzielnie stoi na bramce Z półprofilu I jeszcze tajemniczy uśmiech Mony Lisy

spaliny bezbarwne blachy w stanie dobrym robiony bok lewy (zmienione szyby) klima działa przebieg licznikowy 195 000 możliwe że rzeczywisty zarejestrowany 9500. VW Passat 1995 1.9TDI srebrny kombi manual silnik chodzi równo spaliny bezbarwne blachy w stanie prawie bardzo dobrym klima nie nabita przebieg licznikowy 205 000 możliwe że rzeczywisty niezarejestrowany opłacony 11000. audi

BMW SERIES 3 E36 odleglosc stozka od przplywomierza

Witam.kupilem samochod z amontowanym juz filtrem stozkowym K&N auto fajnie chodzi ale nie wiem jak taki silnik zachowuje sie na fabrycznym filtrze.Czy wie ktos jaka powinna byc optymalna odleglosc stozka od przeplywomierza w BMW 318i E36 Bo teraz stozek mam zamontowany bezpośrednio do przeplywonierza a moze powinien byc zamontowany w pewnej odleglosci od niego( w jakej)bo zamierzam umiejscowic filtr

ja u siebie mam wkladke wlasnie K&N. Z tym czyszczeniem to norma kupuje sie zestaw za ok 50 zl i starczy na 3 mycia. u siebie mam narazie koncowy wydech dedykowany ultera w ciagu moze miesiaca zamontuje tlumnik przelotowy w ksztalcie kata httpallegro.plitem545610292_tlumik_przelotowy_bmw_mercedes_audi.html kata wywale i to zamontuje a jesli nie zda to egzaminu kupuje caly tlumnik srodkowy httpallegro.plitem544321552_tlumik_srodkowy_bmw_3_e36_1_6_1_8_kurier_sklep.html

HONDA CIVIC wymiana nagrzenicy - co trzeba rozebrać

CIVIC MB8 kombi 14 16v d14a8 111998r. mój problem przedstawia się następująco kilka razy w trakcie jazdy temp poszła ostro w górę. co około 300 km dolewałem około pół litra płynu do chłodnicy a że nigdzie nie widziałem wycieków to uważałem że jest przedmuchana uszczelka pod głowicą. (oleju nie przybywało ani nie mieszał się z płynem). moje pierwsze pytanie to czy przez walniętą

w Civicu tego nie praktykowałem - tu jest dużo gorszy dostęp oraz o wiele mniejsza pojemność układu chłodzenia. Zamieszczone przez mickee Cytat Napisał Jakub Skalski Zobacz post Kolega się pomylił. Byćmoże nie przeczę choć byłem święcie przekonany że jest inaczej Nie wiem kto się pomylił. Nie wiem jak jest w Civicu ale w innych autach z którymi miałem do czynienia (m. in. audi

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi