części samochodowe nanodatex

audi 80 przepustnica czujnik

Samochody związane z zapytaniem audi 80 przepustnica czujnik

Pytania i odpowiedzi: audi 80 przepustnica czujnik

AUDI 80 B4 [80 B4 ADA 1.6] Czujnik ustawienia przepustnicy

Witam Wszech uczestniczących w forum. Posiadam auto audi 80 B4 1.6 ADA Avant rocznik 1994. Spragniony wiedzy o swoim samochodzie bo nie sprawuje się najlepiej zainteresował mnie czujnik położenia przepustnicy (potencjometr). Poświęciłem sporo czasu na szukaniu w sieci ale niestety nic nie znalazłem w tym temacie mino że takich aut jest dość dużo i podzespoły takie same. Nic innego mi

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] czujnik polozenia przepustnicy

Witam mam problem z czujnikiem polozenia przepustnicy .Uszkodzenie obiawia sie szarpaniem podczas jazdy na wolnych obrotach i opadaniem obrotow silnika po wcisnieciu sprzegla .Pytanie moje jest nastepujace czy mozna jezdzic z odlaczona wtyczka od czujnika czy raczej nie i jakie moga byc tego nastepstwa.

pozycjach przepustnicy. Podaję sposób sprawdzenia TP 1. Zapłon wyłączony 2. Odepnij wtyczkę od czujnika TP 3. Sprawdź rezystancję wg. opisu poniżej - sprawdzamy rezystancję na pinach TP pin 1 do 3 wskazanie prawidłowe 1930 Ohma oczywiście w przybliżeniu dotyczy każdej wartości pin 1 do 2 przepustnica zamknięta wskazanie 2500 Ohma pin 2 do 3 przepustnica zamknięta wskazanie 1280

Zobacz Gaźniki, przepustnice do AUDI 80

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK 115KM] problem z przepustnicą wtryskiem cisnie

witam posiadam audi b4 2.0 z wtryskiem digifant 1.6 . Problem mojej audi polega na tym że przy dodaniu gazu w podłogę silnik zaczyna się dławić . Silnik wkręca się do odcięcia zapłonu do póki nie otworzy się duża przepustnica. VAG pokazywał błąd przepływki którą dziś zreanimowałem po kilku przejazdach błąd nie powraca. czujnik temp na VAGu pokazuje dobrze. przewody świece i

AUDI 80 B4 [B4 ABT] przepustnica

Heya jak się okazało moje auto pali nie tylko baaardzo dużo gazu ale też benzyny (ten sam problem był ze starym silnikiem- wymieniony został jakieś dwa miesiące temu) Zacząłem szukać rozbierać dolot sprawdzać czujniki i zauważyłem od razu że przy wyłączonym silniku przepustnica jest nie całkiem zamknięta tzn. jak na nią patrzę to nie jest jakby pozioma tylko jakby trochę uchylona

AUDI 80 B4 [Audi b4 1.8] Przepustnica a spalanie

Witam kupiłem dwa tygodnie temu audi b4 z 1997 roku cabrio z silnikiem 1.8 5v 125km ADR. Od samego poczatku miałem problem z obrotami. Na drugi dzień po zakupie Wyciagnołem przepustnice wyczysciłem ją i zajrzałem do modułu co się okazało na potencjometrze plastikowy opornik przesunoł sie i zrobił na nim ryse. Śrubokretem przesunołem go spowrotem na swoje miejsce złozyłem VAGiem zrobiełm

Jezeli nie pokazuje błedu potencjometru to powinno byc OK ale sprawdz czy na tej rysie nie skacze wartosc położenia przepustnicy byc moze w tym położeniu jest akurat przepustnica przy odpalaniu. Sprawdz czujnik temp cieczy do ECU oraz sprawdz korekcje długotermionowa czy sie miesci w tolerancji i ewentulanie zrób reset ECU. przy okazji skontroluj sonde czy dobrze działa a powiedz auto ma moc itp

W takim razie czujnik temperatury płynu działa prawidłowo bo to on odpowiada za podwyższenie obrotów podczas niższych temperatur (tak przynajmniej mi się wydaje).

AUDI 80 [B4 NG] Robi trrr pod przepustnicą i nie trzyma obrotów.

Problem polega na tym że zacząl nie trzymać obrotów i jednocześnie robi takie trrrrrr pod przepustnicą. Tak podobnie jak regulator ciśnienia tylko szybko i jakoś dziwnie. Myślalem że to regulator wariuje ten nad gumą nad przeplywką metalowy z wyjściami na podciśnieniowe wężyki . Ale to pochodzi spod spodu kolektora ssącego jakby u dolu przepustnicy lub gdzie w pobliżu i wtedy auto

chodzi o tego węża co leci pod kolektorem ssącym (wzdluż) i wpięty jest pod krokowca dziś wykręcilem ten trójnik taki co wkręca się w niego czujniki temperatury dwu pinowy i trzy pinowy jeżdżę na wodzie więc zrobil się na nich nalot wyczyścilem papierem ściernym i po zapaleniu wcześniej wogole obrotów nie trzymal a teraz już jakieś 400 obr. ale to jeszcze nie to bo nie moge doprowadzić

A więc tak wygląda sprawa Na zimnym silniku popuścilem śrubkę nad przepustnicą tak żeby po puszczeniu bylo slychać kliknięcie. I po zapaleniu obroty są na samym dole więc prawie wogole nie trzymają i przygasa. i na lpg i na benzynie ta sama sytuacja. Krokowiec przypominam że jest odłączony bo z podpiętym już całkowicie do ładu nie mogę dojść. Jeżeli dawka byla by nie taka to

AUDI 80 [B3 3a] czujniki hala i spalania stukowego

czy ktoś by mi mógł powiedzieć w którym miejscu mojego autka znajdują sie czujnik hala oraz spalania stukowego(tak jakoś bardziej precyzyjnie) i jak je sprawdzić czy są sprawne

W takim przypadku to moze byc potencjometr przeplywomierza albo czujnik spalania stukowego. Jak ja mialem takie objawy mialem padniete i to i to. Z wiekszym naciskiem na czujnik spalania stukowego. Brak ssania moze byc spowodowany zlym ustawieniem podstawowym przepustnicy - w polozeniu zerowym przepustnica nie wlacza mikrostyku i nie masz w ogole regulacji obrotow biegu jalowego. Ja bym sobie kupil

AUDI 80 B4 [ b4 ABT 2.0 90km ] błąd ustawienia czujnika biegu jałowego

Witam wszystkich serdecznie. Od kilku tygodni mam następujący problem. Oddałem niunie do znajomego mechanika - bo brala mi dość sporo oleju. Diagnoza - uszczelniacze pod zaworami. Wymieniłem uszczelniacze. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem wszystkie uszczelki sruby i nakrętki na oryginalne firmy REINZ. przy okazji zmuszony byłem do wymiany kolektora wydechowego bo mechanik zauważył

O ile się nie mylę i dobrze kojarzę (bo nie spotkałem takiego określenia jakiegokolwiek czujnika w ABT) ten czujnik znajduje się w nastawniku przepustnicy i jest to wyłącznik biegu jałowego który informuje ECU o tym że przepustnica jest zamknięta. Na marginesie to właśnie styki tego wyłącznika najczęściej ulegają uszkodzeniu i to powoduje problemy z obrotami biegu jałowego. Po wymianie

AUDI 80 B3 [B3 NE] czujniki audi 80

jakie występują czyjniki przy silniku w audi 80 B3 1.8

gdy sie stoi naprzeciw maski to po lewej stronie silnika za wtryskami jest taka jakby szeroka guma ktora zakrywa gardziel. lecz w gardzieli jest przepustnica ktora powinna to szczelnie zakrywać niestety ta guma byla troche skrzywiona i tworzyła sie w ten sposób nieszczelność nie znam fachowych nazw tego opisuje wlasnymi słowami... uszczelniłem to i silnik pali juz bez zarzutów nawet na ciepło

AUDI 80 B3 [90 B3 7A]Czujnik temperatury

Panowie mam pytanie który to czujnik od włączania wentylatora po zgaszeniu silnika Nie stety wentylator przestał się włączać po zgaszeniu silnika (oczywiście jak silnik jest gorący).

widzisz te czarne gómowe cyngwajsiki są od podciśnienia na kolektorze ssącym przy przepustnicy odrazu pod nimi masz ten czujnik) miedzy aku a kolektorem ssącymprzepustnicą

AUDI 80 B3 [B3 2.0 AAD] Czy przepustnica z ABK pasuje do AAD

Jak w temacie pytanie o przepustnicę a dokładniej o potencjometr przepustnicy. W moim AAD czujnik padł i nigdzie nie mogę go dostać. Myślę nad kupnem całej przepustnicy z potencjometrem z ABK bo takich jest masa z demontażu. W końcu ta sama pojemność i konie. Ale pytanie czy te czujniki wykazują te same wartości przy pomiarach i czy taka przekładka zda egzamin Prosiłbym o konkretną

AUDI 80 B4 [80 B4 23 NG] Czujnik temp. czujnik stukania i inne

Witam No i pojawiły się kolejne problemy w moim aucie (wszystko na raz). Mianowicie zaczął dużo pić i słabo jeździć. Odczytałem błędy 2312 - czujnik temp. płynu chłodzącego lub obwód 2142 - układ czujnika rozpoznawania stukania 4431 - brak sygnału od zaworu stabilizacji biegu jałowego. Kupiłem więc czujnik temperatury i wymieniłem silnik krokowy na inny. Wymieniłem zresetowałem

W moim Avancie jest tak że sterownik VEZ jest właśnie koło nóg pasażera na słupku przy drzwaich pod plastikową osłoną a sterownik KE-III-Jetronic jest z lewej strony pod tapicerką bagażnika.... Ke-III-Jetronic ma 2 oddzielne sterowniki. gdyby wszystko było w jednej puszce to byłby to KE-Motronic W NG jest na pewno KE-III-Jetronic A co do sondy lambda - weź najzwyklejszy multimetr ( za

AUDI 80 [ABK] nowy czujnik TPS - u

Witam najprawdopodowbniej mam walniety TPS u siebie za rada jednego z kolegow z forum chce kupić nowy zamiennik.Teraz pytanie do was czy ktos ma sprawdzona firme nowego czujnika ktory ma odpowiednie odczyty .Wiadomo ze ori będzie sprawdzony ale za drogi a uzywka nie pewna . pozdrawiam

bodajze w grupie 000 po wejsciu w basic settings przepustnica sie adoptuje i słychac nawet nastawy ja tego nie doswiadczyłem choć próbowałem wiele razy ciągle error co do tps-a kup ori i tylko ori a stary sprawdzony miernik masz to sprawdz

AUDI 80 B3 [B3 1.8 S PM 1989] Znaczny spadek mocy. Brak ssania

Panowie mam mały kłopot z moją niunią. Jest to audi 80 B3 z silnikiem 1.8 PM bez instalacji gazowej. Otworzyłem ten temat z myślą iż jest on oryginalny. Z szukajki jak regulamin przykazał skorzystałem. Ostatnimi czasy wieczorową porą zaparkowałem auto na podjeździe. Następnego ranka samochód już nie zapalił. Tak jakby w ogóle nie było iskry. Postanowiłem podmienić kable WN bo

AUDI 80 [all] Alternatywa dla majsterkowiczów(Swap silnika)

Witam Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami podsumowuje Swap silnika Passata B5 do samochodu audi 80 B4. Może na początku koszty Koszt silnika 1000-2000zł (warto kupować silnik mając możliwość przejechania się samochodem który zostanie dawca np Anglik) Rozpoczynamy od wyrzucenia starej jednostki. Najlepiej jest odkręcić cały przód. Dużym plusem jest to że możemy silnik zostawić

AUDI 80 B4 [B4 ABK] wciąż ten felerny zapłon dodano logi

Koledzy - zakładam ten temat bo już ręce opadają - od prawie pół roku nikt nie może mi pomóc ( Moj problem polega na dławieniu się silnika przy rabtownym dodaniu gazu zarówno na gazie(sekwencja) i benzynie. Problem występował także przed montażem LPG. Walcząc z problemem wymieniłem i sprawdziłem m.in takie czesci - przyszła nowa sonda lambda - działa - znacznie szybsza od poprzedniej

od lewej mam 1 pin 2 i 3. Opor miedzy 1 i 3 na zamkniętej przepustnicy to 1220...1300 OM Podaje tu przedzial bo za kazdym razem gdy dodalem gazu i puscilem to zamknieta przepustnica pokazywala inny opor - czasem 1220..czasem 1260 czasem w porywach ponad 1300. Max otwarcie przepustnicy to 2440 OM i tu wartości roznily sie najwyzej o 2..3omy. Opór miedzy 2 i 3 pinem to zamknieta przepustnica 2580...2750

AUDI 80 B3 [ B3 1.6] zmiana gaznika na monowtrysk

Witam jak w temacie otoz wyczytalem ze zmiana gaznika na monowtrysk podniesie troszke moc czy to prawda i jak duzo jest z tym zabawy mam mozliwosc kupna wtrysku jednopunktowego bosha za mala kaske (sprawnego) co myslicie [ Dodano 2011-06-12 2258 ] aha i dodam ze wtrysk jest od silnika 18 czy to robi jakas roznice

zawleczką. 9. sonda lambda 10. przekaźnik pompy paliwa albo jakiś uniwersalny można uczepić aby się dyndał. 11. mikser LPG do monowtrysku Pierwsze trzy rzeczy najlepiej wziąć z jednego auta żeby się później nie okazało że są niekompatybilne. Jak chcesz szybko kupić cały zestaw głoś się w dziale ogłoszeń na forum golfa ale nie bierz pomocniczej pompy paliwa 0.3 bara bo w audi

AUDI 80 B3 [80 b3 1.8 NE]gaznik keihin

witam w mojeje santanie wymieniałem silnik i wybór padł na 18 NE na gazniku keihin z audi 80 b3 problem jaki mam dotyczy gaznika samochód chodzi ale dławi go po depnieciu gazu i brak mocy silnik ma po 12 atm cisnienia wyregulowany zapłon itp itdzauwazyłem ze w gazniku nie otwiera mi sie 2 przepustnica sterowana podcisnieiowo sprawdzałem siłownik jest ok próbnie podłączyłem podcisnienie

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] B4 2.0 ABK Małe kompendium na temat ABK.

Małe ABC silnika ABK Silnik ABK jest dość specyficzny i nie należy go pojmować jak wcześniejsze generacje zasilane tradycyjnym gaźnikiem lub wtryskiem (czy to starszej generacji czy już mechanicznym). Sterowany jest on powietrzem do którego dobierane jest paliwo przez sterownik (ECU) na podstawie zebranych informacji z czujników i osprzętu. W telegraficznym skrócie -za punkt odniesienia

powietrzem nie takim jakiego żąda ECU. czujnik spalania stukowego. Jego uszkodzenie może objawiać się tzw. &8222dzwonieniem&8221 silnika przy bardzo dużym obciążeniu. Znany jest też przykład niestabilnych wolnych obrotów. W vagu raczej nie ma co spodziewać się błędu. Chyba że zostanie odpięty przy włączonym zapłonie. Test młoteczkowy jest dość skuteczny httpwww.audi80.plb4-2...ego-vt79706.htm

AUDI 80 B2 Audi 80 2.0 (115) [ABK] obroty silnika falowanie

Witam Z gory przepraszam jeżeli zle umiejscowiłem ten temat i prosze o przeniesienie w razie koniecznosci. Mam problem jak wielu posiadaczy audi 80 b4 ABK a mianowicie obroty czytałem sporo na ten temat i cały czas nie wiem co moze bym mojej audi. Mianowicie na zimnym silniku (silnik krokowy wyłączony) samochód gasnie nie może utrzymac niskich obrotów na cieplym silniku samochód chodzi równo

Swiece i kable wymieniłem z powodu przerywania silnika a niebieski czujnik bo według innych kolegów to miał być powód falowania obrotów w moim silniku lecz doszedłem do tego co było przyczyną. [ Dodano 2014-01-05 1324 ] Po długim czasie nie obecności chciałbym pomóc tym wszystkim którzy męczą się w swojej audi utrzymującymi się obrotami na wysokości ok 2tys. W moim przypadku był

AUDI 80 B3 [b3 2.0 16v 6A] Nie utrzymuje wysokich obrotów

Witam Was Mam duży problem z moją drugą audi 80 2.0 16v 6A quattro. Więc już nie mam pomysłów co to może być odpalam auto wszystko jest oki ale gdy daje gazu do może dochodzi do 4 tyś obrotów po czym sam z siebie schodzi z nich a jak trzymam pedał gazu to strasznie parska silnikiem tak jak by go zalewało albo miał odcięcie zapłonu przy 2000 tyś obrotów. Co zostało wymienione - ECU

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK]

Witam. Potrzebuję Waszej pomocy Panowie Została wymieniona u mnie przepustnica bo obroty szalały bardzo mocno tak że nie dało się jechać ( efekt zająca ) i podobno u mechaniora wystrzelił błąd czujnika połozenia przepustniczy czy cos takiego. Ok wymienił przepustnice na używke i po dwóch dniach problem był ponownie otóż obroty cały czas były na poziomie 4 tyś obrotów...zawiozłem

AUDI 80 [2.0 ABT] duze spalanie PB

Witam rozwiązałem problem zrywania samochodu teraz pozostał mi problem wysokiego spalania PB... 15-16l100km Wpierw wiem że mam sprawdzić sondę lambda czy coś jeszcze podstawa gaźnika szczelna prawie funkiel nówka co przyuważyłem to że wentylator włącza się na ok 80-85C z tego co wyczytałem to chyba za mało powinno być 95 jak sprawdzić czy temp jest w porządku ) ( a tak w ogóle

Ma początek podepnij wreszcie auto pod VAGa i zobacz co wypluje za błędy. Czytałem ten wątek od początku i dalej nie widze zeby auto było podpięte i czy były jakieś błędy. A Szukanie usterek po omacku i wymiana wszystkiego po kolei jest bez sensu. W końcu po coś konstruktorzy umieścili złącze diagnostyczne OBD1 Nie jest to może jakaś zaawansowana diagnostyka ale jak na prostotę działania silnika ABT w zupełności wystarcza na wyłączonym silniku włączonym zapłonie i podpietym VAGu powinien wypluc błąd 515 Camshaft Position Hall Sensor - No Signal - czujnik położenia wałka rorządu czujnik Halla ponieważ silnik jest nie uruchomiony wiec jest brak sygnału z czujnika Halla jest to całkowicie normalne po uruchomieniu silnika błąd znika. jeśli będzie błąd 518 to jest to błąd od czujnika TPS i trzeba sprawdzać jaki jest opis błędu bład ciągły czy sporadyczny etc Błąd 525 to błąd od sondy lambda i tak samo trzeba patrzec na indeks błędu. a wracając do TPS Odkręcić go od przepustnicy i sprawdzić czy ścieżki są całe i nie powycierane. Oczywiście wcześniej zaznaczyć jego ustawienie oraz zapamietać wskazaną oporność na poszczególnych stykach. ewentualnie patrzeć na VAGu na pozycję przepustnicy w grupie 000 na pozycji bodajże 3 Jeśli ścieżki są wytarte niestety ale potencjometr jest do wymiany. Montaż w kolejności odwrotnej jednak trzeba go później ustawiać wg książki. Jest troche zabawy i trzeba miec conieco pojęcia Niestety w ASO nie ma tego jako część zamienna. tylko cała przepustnica. Albo używana przepustnica albo szukanie w nowych zamiennikach których jest naprawdę mało kiedyś widziałem na necie nowe firmy EPS Do ABT pasuje z Poloneza 1.6 na jednopunkcie boscha Puegeot 106 citroen saxo i kilku innnych aut na wtrysku jednopunktowym boscha. [ Dodano 2011-08-03 2248 ] mysle że to powinno pomóc httpwww.audi80.plb4-a...518-vt21878.htm

2011-08-18 1953 ] zrobione Polski VAG 518Potencjometr przepustnicy -G 69 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Dałem wyczyść błedy i w VAG COMie dostalem tylko to VAG-COM Version Release 409.1-US Chassis Type 8C - audi

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK] pływajace obroty...

witam mam B4 od krótkiego czasu z silnikiem 2.0E na gazie (gaz jak wiadomo ma dobre i złe strony). czytałem juz na forum podobne problemy o którym ja chce napisac ale chciałbym cos dodac od siebie. a wiec problem mam taki ze niezaleznie od warunków atmosferycznych i zasilania (benzyna czy gaz choc czesciej gaz) obroty na biegu jałowym pływaja. pod uwage biore silnik krokowy lub układ sterujacy

Proszę tak się sprawdza Sprawdzanie czujnika TP kąta otwarcia przepustnicy Odpiąć wtyczkę Sprawdzić rezystancję pomiędzy pinem 1 i 3 czujnika wskazanie prawidłowe 1930 Ohma Pin 1 do 2 przepustnica zamknięta 2500 Ohma Pin 2 do 3 przepustnica zamknięta 1280 Ohma Pin 1 do 2 przepustnica całkowicie otwarta 1130 Ohma Pin 2 do 3 przepustnica całkowicie otwarta 2500 Ohma Potem

AUDI 80 B4 [B4 ABT LPG 2.0 92r]Problem Sonda czy wtrysk

Od czasu kiedy kupiłem moje audi nie mam ssania na benzynie dennie się jeździ i dużo pali. Na Gazie jest OK. Dokładnie to wygląda tak Palę zimne auto na benzynie lekko przekręcam kluczyk i silnik pracuje pali po prostu wzorowo. Ale na tym koniec wzorowości (. Niestety obroty mam 700-800 z tendencją na niższe ssania zero. W takim stanie przy dodaniu gazu i puszczeniu go potrafi całkiem zgasnąć.

no chyba nie ja Ci udzieliłem takiej rady . Po pierwsze proszę zdecyduj się co do zachowania silnika na LPG bo raz piszesz że jest ok. a innym razem że też jest źle. Więc jak to jest. Opisz dokładnie zachowanie silnika od momentu odpalenia zimnego silnika aż do rozgrzania najpierw na benzynie a potem tak samo (od zimnego do rozgrzania) tylko na LPG. To że zmieniałeś czujnik temp. to nie znaczy że jest na 100% dobry. Trzeba sprawdzić jego charakterystykę rezystancji w funkcji temperatury. Za ssanie (podczas pracy na benzynie) jest odpowiedzialny właśnie ten czujnik ale nie tylko on. czujnik podaje tylko info o temperaturze płynu do ECU natomiast to ECU zwiększa dawkę paliwa (wydłuża czas wtrysku) i podaje info do nastawnika przepustnicy żeby lekko ją uchylić celem podwyższenia obrotów biegu jałowego zimnego silnika. Informację o tym czy przepustnica jest uchylona i o jaki kąt ECU dostaje z TPS-u. Na dodatek ok. 2 minuty od odpalenia silnika ECU zaczyna analizować również sygnał sondy lambda i uwzględnia go przy doborze mieszanki. Nieprawidłowe ciśnienie paliwa w układzie może powodować że ECU źle obliczy czas wtrysku i mieszanka będzie za bogata lub za uboga. Jak widzisz wszystkie te elementy są ściśle ze sobą powiązane. Sprawa jest nieco prostsza na LPG. W tym wypadku za skład mieszanki odpowiada tylko sonda lambda (II generacja) a za wysokość obrotów nastawnik przepustnicy w połączeniu z TPS-em oczywiście przy uwzględnieniu temperatury płynu. Na Twoim miejscu na początek poszukałbym mechanika z VAG-iem i jako takim pojęciem o samochodach a nie takiego któremu trzeba mówić co ma robić żeby po pierwsze odczytał błędy z ECU (może coś zarejestrował) to będzie łatwiej radzić. Jak już będzie podpięty do VAG-a to można wywołać test nastawnika (okaże się czy wogóle pracuje). Następnie podjedź na stację diagnostyczną i zrób analizę spalin na obu paliwach i zapisz dokładnie wyniki to również może pomóc w dalszych poszukiwaniach. Sprawdzenie TPS-u polega na sprawdzeniu omomierzem czy wszystkie ścieżki płynnie bez zacięć gwałtownych skoków przerw itp. zmienia swoją rezystancję na obu ścieżkach (zwłaszcza w 14 wychylenia przepustnicy czyli najczęstszym położeniu). Wtryskiwacz najprościej sprawdzić przez podmianę na drugi w 100% sprawny i przetestowanie zachowania autka. czujnik temperatury wyciągasz z autka bierzesz do domu podpinasz omomierz do zacisków i zanurzasz część pomiarową czujnika w garnku z wodą i termometrem wyskalowanym do 100C. Podgrzewasz stopniowo wodę i sprawdzasz rezystancję czujnika dla temperatur 20 40 60 80 C. Gdzieś na forum kilkakrotnie była podawana wartość prawidłowych rezystancji.

AUDI 80 B4 [80 b4 2.3NG LPG] brak wolnych obrotów

Witam dziś moje audi kichneło bądź jak ktoś woli strzeliło i w tym momencie przestał równo chodzic na wolnych obrotach jak na gazi tak i na benzynie przepatrzyłem wszystko żaden z przewodów gumowych nie wyleciał obroty falują w granicy 0 do 10 czyli zawsze jest poniżej normy spadają do tego stopnia że prawie gaśnie. Dopiero po odłączeniu przewodu (kabla) z tego czegoś co zaznaczyłem

W NG nie ma żadnej śruby do regulacji obrotów Ta śruba która jest przy przepustnicach służy do ustawienia przepustnicy tak żeby działał wyłącznik układu regulacji obrotów biegu jałowego. Jak ściągnąłeś ten plik co ci mogłem z działu download który znajduje się tutaj httpwww.centrum.audi80...fileinfoid47 Będziesz miał tam napisane jak sprawdzić czy ten wyłącznik jest dobrze

AUDI 80 B4 [ B4 2.0 ABK ] potencjometr przepustnicy.

Panowie mam tylko takie pytanie szukałem już tego ale nie znalazłem niestety czy można założyć potencjometr przepustnicy od silnika ze skrzynią automat do silnika ze skrzynią manualną dodam że obydwa silniki są ABK.

mam nadzieje że pomoże czujnik położenia przepustnicy Działanie czujnik położenia przepustnicy składa się z potencjometru który podłączony jest do przepustnicy. Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania tak aby zespół sterowania mógł określić czy przepustnica jest zamknięta szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8] szarpie podczas jazdy

Mam B3 z silnikiem 18. Podczas jazdy (czasami) szarpie silnikiem - tak jakby przerywało (niezależnie od biegu i szybkości). Co to może być POMOCY I jeszcze jedna rzecz. Podczas hamowania (powyżej 120 kmh) naciskając na pedał hamulca trzęsie kierownicą - i co to może być co jest tego przyczyną Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam wszystkich użytkowników audi

miałem kiedys 80 B3 18 z 89 i miałem ten sam problem z szarpaniem auta jakby się dusił ale problem ustawał gdy wcisnąłem gaz do dechy czyli problem był w trakcie normalnej eksploatacji jakby sie dusił szrpał przerywał. podjechałem do b.dobrego elektryka i przyczyna usterki był czujnik konta otwarcia przepustnicy - tak to nazwał i powiedział że sie posypał i podawał złe dane (co przy

AUDI 80 B3 [b3 1.8S PM LPG] za wysokie wolne obroty po resecie

Witam. Panowie - problem jest taki - odlaczylem sonde lambda i akumulator po kilku min podlaczylem akumulator i od tej pory mam wolne obroty na poziomie 1600-1800 niezaleznie czy jest na lpg czy pb. Po podlaczeniu sondy i ponownym resecie nic sie nie zmienilo. Sonde odpinalem poniewaz samochod nie chcial mi zapalac po nocnym postoju i odkad go mam to zawsze szarpal na pb po wcisnieciu pedalu gazu do

malym sklepie motoryzacyjnym kupilem jakis uniwersalny czujnik za smieszne pieniadze na probe i samochod zaczal dzialac. Ale jak pisalem - tylko na kilka dni dzis znow nie moglem zapalic a jak juz chcial zaskoczyc to mial bardzo niskie obroty i gasl. Ten czujnik jest jak wrzod na dupie jak komar brzeczacy w nocy nad glowa mam ochote pociac to auto w pizdu... [ Dodano 2013-11-21 1502 ] A wczoraj audi

AUDI 80 B3 [80 B3 Pierburg 2EE] Czyżby komputer

Witam wszystkich Nie bawiąc się w naprawę tego gaźnika zakupiłem zregenerowany i . . . Samochód po wymianie tak jak wcześniej nie chce odpalić na zimnym (czujnik wymieniony) załapuje dopiero po ręcznym przysłonięciu przesłony oraz gaśnie. Podstawa gaźnika została wymieniona wcześniej ale jest bez uszkodzeń. Wymieniłem więc wszystkie przewody podciśnieniowe na nowe i to samo .

przepustnica rozruchowa ma się zamykać włącz zapłon i sprawdź co z nią jak stoi w pionie to ją zamknij palcem i ma zapalić. Jeśli wymieniłeś czujnik to jeszcze może być że ramię silniczka rozruchowego nie jast wprowadzone w ramię przepustnicy ( przy montarzu można nie trafić ). Ale najważniejsze jest by przepustnica się zamykała inaczej nie zapali lub zapali i zgaśnie mam nadzieje że czujnik wymieniłeś ten z kolektora.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] traci obroty na benzynie

Witam Mam B4 na jednym wtrysku z 95r. z gazemmoc 90KM. Ostatnio powtórzył mi się pewien problem. Na gazie chodzi pięknie chociaż szarpie jak zimny. Natomiast odnowił mi się problem na benzynie. Przy odpalaniu schodzi z obrotów i gaśnie w czasie jazdy szarpie jakby benzyny nie dostawał. Pragnę dodac że problem już kiedyś miałem ale sam minął więc nie dochodziłem co było (mogę jeszcze

też częśc do której dochodzi wąż z paliwem (jak mniemam wtryskiwacz czy też modół sterujący tym) ale niunia dalej obrażona. Po podłączeniu do kompa przez jakiś czas wyskakiwał błąd czujnika hala ale przestał. Rany ale mnie to wkurza. We wtorek znów do mechanika (chyba chłop potrzebuje czasu żeby się zastanowic co to może jeszcze byc. Ja czekam na wasze rady koledzy audimaniacy.

AUDI 80 B3 [90 B3 23E NG] Nie zapala na zimnym.

Po wymianie wtrysku mechanicznego samochód dalej nie odpala. Po pokrótce jak to się stało po usunięciu dziurawego kawałka rury wydechowej. ( wspawana nowa rura migomatem klema była zdjęta) Niunia otępiała przy 2000 obr. przycinała się a zrywność spadła znacznie nawet miał trudności z zapaleniem ale odpalał bo był ciepły. Dziś rano jak zimny nie odpalił jak sprawdzałem zauważyłem

spalin A co dokładnie było zrobione Nie chciał zapalić i ciekło paliwo do filtra powietrza. został wymieniony cały moduł. A co wykazał test kodów błyskowych sterownika mieszanki i sterownika zapłonu nic bo nawet nie zapalił. a po podłączeniu pokazał 4444 czujnik dwu pionowy temperatury w obecnym stanie pokazuje 6 Ohm sonda lambda w tym modelu zaczyna przesyłać informacje od 80

AUDI 80 B4 [80]ABT B4 ciagly problme z szarpaniem...

witam mam takowy problem ze moja 80 zamula wymienione filtry kable swiece rozdzielacz czujnik temp zasynanego powietrza i po wymianie tego ostatniego juz jest duzo lepiej mimo wszytsko furak potrafi sie wajchnac jesczze zwlaszcza gdy hwaltownie doda sie gazu jezeli jest on podawany delikatnie to jest looz co to moze byc jak sie zastanawiam miedzy czunnikiem przpustnicy a sada lambda i mam pytanie bo

AUDI 80 B3 [b3 1.8s lpg] nierówna praca silnika

mam taki problem.... gdy silnik chodzi na gazie bardzo nierówno pracuje telepie silnikiem ze aż w środku czuć. Na benzynie nie da się jechać - silnik pracuje przy 1000 obrmin ale gdy dodam gazu to się krztusi i gaśnie. Odłączony jest krokowy silniczek bo jak był podłączony to wkręcał sie na 3000 i tak juz zostawało. Dodam że to nie wina krokowego bo wymieniałem i nic to nie dało.

zmian czujnik temp - żadnych zmian. i jeszce jedno... mam taki coś httpwww.allegro.plite...b3_polecam.html to jest gaźnik czy wtrysk bo każdy mechanik do którego pojade mówi co innego moim zdaniem to gaźnik jest [ Dodano 2008-10-14 2345 ] widze że duzo ludzi przegląda temat ale nikt nie wie co to moze być pozostaje jedynie sprawdzanie wszystkiego po kolei..... albo rozstanie sie z audiczką

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] silniczek krokowy POMOCY

Witam. Mam problem z silniczkiem krokowym w mono motronic (silnik ABT). W ogóle się nie wysuwa żadnej reakcji. Silnik nie trzyma wolnych obrotów na zimno gaśnie jak tylko puszczę gaz a na ciepły ledwo co się kręci gdzieś 500-600 obrmin. Założyłem funkiel nówkę i nic bez zmian. Na VAG-u wyskakuje cały czas ten sam błąd 00282- nastawnik przepustnicy V 60. Silniczek jest na 6 kabli.

Silniczek krokowy to właśnie element sterujący przepływem powietrza dodatkowego przy zamkniętej przepustnicy (jak jest zamknięta przepustnica to silnik nie dostaje wystarczającej ilości powietrza i zdycha) pozwalający utrzymać na równym i stałym poziomie obroty i mieszankę biegu jałowego. Jeśli ECU nie dostanie z nastawnika przepustnicy i czujnika położenia przepustnicy (TPS) sygnału

Michał100 może nie jestem orłem w te klocki ale wg mojej wiedzy nastawnik przepustnicy to tylko element wykonawczy jak sama nazwa wskazuje steruje położeniem przepustnicy ma wbudowany wyłącznik który informuje ECU czy przepustnica jest zamknięta czy otawarta i tyle. Nastawnik jest poruszany za pomocą silniczka krokowego (prawdopodobnie - nie rozbierałem tego aż tak doszczętnie) więc ECU

AUDI 80 B3 [B3 1.8] Szarpie niunią

Wiem ze ten wątek był niejednokrotnie poruszany na forum lecz umnie wyglada to troszke inaczej niż w poruszanych tematach.Od dłuzszego czasu wariują mi obroty tzn. gdy silnik pracuje na biegu jałowym pojawiają sie nierównomierne obrotya wskazówka na obrotomierzu faluje w przedziale 500-1000 obr.do tego od kilku dni doszło konkretne szarpanie a mianowicie od drugiego biegu wzwyż gdy przychamuje

prawie ustaly i autko chodzi duzo duzo rowniej i ladniej. Oto co zostalo zrobione 1) test i wymiana czujnika temperatury plynu chlodniczego do sterownikakomputera -czunik dwustykowy na kruccu z plynem chlodniczym przy silniku (test miernikiem na rozgrzanym silniku 90C powinien wykazac rezystancje na miedzy oboma stykami okolo 200 omow). U mnie czujnik wykazywal o ile dobrze pamietam okolo 800omow

AUDI 80 B4 [80 B4 V6 ABC] falowanie obrotów na zimno i inne ..

Witam szanownych forumowiczów Jestem posiadaczem audi 80B4 z silnikem ABC 2.6 (LPG sekw OMVLBRC) Proszę o poradę czego się chwycić żeby moje auto zaczęło znowu dobrze jeździć Do pewnego momentu było super auto przyspieszało jak szatan-głównie na benzynie sama radość auto zbierało się praktycznie z każdego biegu i w całym zakresie obrotów. Jakiś czas temu miał miejsce jakby strzał

Przełożyć można - niektórzy tak robili gdy plastikowy rozleciał się po strzale gazu. Ale powstaje kilka problemów tzn. trzeba dopasować podłączenie silniczka krokowego zamontować czujnik temperatury zasysanego powietrza (w 28 jest przepływomierz i tego czujnika nie ma) podłączyć rurkę z pomiarem ciśnienia w kolektorze ssącym (w 28 też tego nie ma). I ostatnia sprawa już wspomniania

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 16V ACE] info o wymianie wtrysku z mech na elekt

Witam. Już parokrotnie słyszałem że w autach z silnikiem ACE był wymieniony układ wtryskowy z mechanicznego na elektroniczny chyba od Golfa. Narazie zberam info. bo cieżko coś w necie znaleść na ten temat i jak byście mogli mi pomóc w uzyskaniu takowych informacji był bym bardzo wdzieczny. A wymiany układu wtryskowego chcę dokonać ponieważ dotychczasowa instalacja gazowa się nie sprawdza

na forum golfa znalazłem informacje że jest problem z zamontowaniem digifanta do silnika ACE ponoć sterowanie zestawem wskaźników jest podpięte pod sterownik silnika w audi. Inna sprawa to koszty jakie trzeba ponieść kalkulator silnika wiązka silnika przepustnica przepływomierz i jeszcze paręinnych czujników wtryski elektryczne nazbiera się kwota zbliżona do wymiany na mocniejszy silnik.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] Wysokie spalanie - dolot filtra powietrza

Od dłuższego czasu walczę z wysokim spalaniem w moim samochodzie 914 trasamiasto na benzynie. Na gazie żre mi 165 w miescie i około 12 w trasie. czujniki i sondę sprawdzałem. Zauważyłem jednak że klapka sterująca rozdziałem powietrza ciepłezimne nie działa i na zimnym silniku zasysa zimne powietrze. Jaki efekt powinno dawać ssanie ciepłego powietrza na zimnym silniku a zimnego na ciepłym Czy może mieć to jakieś znaczenie dla spalania Pozdrawiam

Wez moze jeszcze poogladaj czy gdzies nie ma lewego powietrza np. guma pod monowtryskiem rozkrec i zobacz czy ta guma w srodku nie sparciala i nie zmniejszyla swej srednicy czy obwod sondy nie dotyka gdzies masy czy masz szczelne podcisnienie od serwa hamulca czy hamulce sie nie grzeja zbytnio czujnik temp. zasysanego powietrza. Jezeli by lecialo ci caly czas cieple powietrze to radzil bym odrazu wymiane

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8S PM] Silnik się nie kręci na 4 biegu powyżej 4tys

Witajcie. Otóż mam taki problem silnik na 4 biegu kręci mi się tylko do 4 tys. obrotów(na 5 nie wiem nie miałem jeszcze gdzie sprawdzic). Na niższych biegach jest dobrze(na 3 leci 140). Czego może to być przyczyna a może te silniki tak mają Pozdrawiam Spetsnaz

A masz dobrze naciągniętą linkę gazu Skoro nie chce iść znaczy że silnik nie ma siły. Czemu nie ma siły Nie ma siły wtedy gdy np. dostaje za mało mieszanki albo w niewłaściwym składzie (za ubogą). Nie widzę tu jaki wpływ mogą mieć kable WN. Podobnie - gdyby zapłon był źle ustawiony auto źle by przyspieszało miało niestabilne wolne obroty dostawałoby samozapłonu (przy opóźnionym).

AUDI 80 [B3 1.8S] Problem z obrotami i nadmierną temperaturą.

Witam. Mam problem z audi B3 z silnikiem 1.8s Samochód wogóle nie trzyma obrotów gaśnie nie wkręca się powyżej 2.000RPM. Komputer wykazał błąd potencjometra przepustnicy oraz czujnika halla. Zmieniłem potencjometr wraz z całą przepustnicą i wtryskiem i dałem nowy czujnik halla. Auto wogole nie odpalało po ustawieniu zapłonu nadal nie trzyma obrotów i nie wkręca się wogóle na obroty.

AUDI 80 [ 2.3 NG LPG]jak wyregulować obroty

Panowie mam takie pytanie jak mogę wyregulować obroty na benzyniewymieniałem już dwa razy przepływkesilnik krokowyuszczelniony dolot i cały czas mi falujejak jest zimny silnik to jeszcze ujdzie bo ma około 1000 obrale jak dostanie trochę temp to tak faluje że aż zgaśniei jeszcze zauważyłem takie coś że jak odłącze krokowca to całkiem gaśniea powinny przecież obroty wzrosnąć.Regulowałem

Ja w swojej audicy zmieniłem uszczelniacze wtrysków kosztowało mnie to jakieś 20 zł i jest lepiej a mam ten sam problem co kolega SAMI sprawdziłem praktycznie wszystko z 2 pinowym czujnikiem i sondą lambda włącznie dolot myślę że szczelny przynajmniej z tego co wywnioskowałem po dobrych oględzinach silnika... i nie wiem co dalej robić. Myślęże czujnik spalania stukowego też może

AUDI A3 I 8L Czasami silnik nie odpala (chyba czujnik)

Błagam proszę nie dawać mi już bana z ten temat ale na serio przeszukałem to forum i nie tylko i mniej więcej trochę zostałem naprowadzony co może być przyczyną ale nie mam pewności. Auto dzisiaj wróciło od mechanika wymieniał pompę paliwa i naprawiał alternator ale dalej zdarza się ze nie odpala zawsze gdy silnik jest rozgrzany na zimno ładnie odpala mam jechać na czyszczenie przepustnicy

wybadałem problem a więc tak auto na zimnym silniku odpala zawsze również przy 90 stopniach problem pojawia się gdy temperatura silnika jest pomiędzy 70-80 st. dzisiaj mi nie odpaliło właśnie przy takiej temperaturze odłączyłem czujnik temperatury i również nie zapalił zapalił dopiero gdy dodałem gazu przy zapalaniu czujnik wtedy był włączony już nie wiem co to może być może przepustnica albo słabe ciśnienie na pompie

AUDI 80 B4 80 B4 Coupe 2.0 ABK wysokie obroty

Witam mam audi z 1990 roku i mam problem z obrotami dzisiaj włożyłem nowy silniczek korkowy i nadal tak samo a chodzi o to ze jak go oddpale na zimnym to ma 1100 obr a po chwili jak pochodzi to ma odrazu 1800 obr dodam mu gazu tak do 3500 tys obr to spadna do 1100 i zaraz wracaja na 1800 a w czasie jazdy jak jade to przy zmiane biegu obroty wzrosna o 200 i spadaja. i co mam z tym zrobic dalej

jutro z rana sprawdzę jak u mnie bedzie [ Dodano 2011-12-08 2132 ] sprawdzałem ten czujnik na ciepłym silniku miał gdzies 90stopni było 198ohm dobrze czy zle [ Dodano 2011-12-15 2319 ] sprawdzałem ten czujnik i jak ma sie otworzyć 2 przepustnica to z miernika wszystko znika wiec zamowiłem nowy i to samo sie dzieje co to moze byc nadal ten czujnik

AUDI 80 B3 [80 B3 19 SD]Sonda lambda

Witam Czy po odpięciu sondy lambda jest możliwość jazdy Jak próbowałem ją odłaczyć to silnik mi gaśnie. Od sondy idą trzy przewody dwa białe i jeden czarny Jak odepne białe to nic sie nie zmieniaA gdy odepne czarny auto gaśnie. Ogólnie mam problem z obrotami na zimnym silniku i falowaniem

Ja nie mam instalacji gazowej więc przepływomierz raczej ok Zauważyłem ze miejsce w którym chodzi ta przepustnica ma minimalne szpary. A co sądzicie o czujniku wtryskiwacza rozruchowegoCzy ten czujnik jest awaryjny Bo rano jak odpale samochód to obroty są przez moment może minute dobre tzn nie falują tylko trzymają sie w granicach 1300 ale jak nacisne na gaz bądź minie ta minuta to zaczynają

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi