części samochodowe nanodatex

audi 80 przepustnica czujnik

Samochody związane z zapytaniem audi 80 przepustnica czujnik

Pytania i odpowiedzi: audi 80 przepustnica czujnik

AUDI 80 B4 [80 B4 ADA 1.6] Czujnik ustawienia przepustnicy

Witam Wszech uczestniczących w forum. Posiadam auto audi 80 B4 1.6 ADA Avant rocznik 1994. Spragniony wiedzy o swoim samochodzie bo nie sprawuje się najlepiej zainteresował mnie czujnik położenia przepustnicy (potencjometr). Poświęciłem sporo czasu na szukaniu w sieci ale niestety nic nie znalazłem w tym temacie mino że takich aut jest dość dużo i podzespoły takie same. Nic innego mi

AUDI 80 B3 [B3 1.8 S PM 1989] Znaczny spadek mocy. Brak ssania

Panowie mam mały kłopot z moją niunią. Jest to audi 80 B3 z silnikiem 1.8 PM bez instalacji gazowej. Otworzyłem ten temat z myślą iż jest on oryginalny. Z szukajki jak regulamin przykazał skorzystałem. Ostatnimi czasy wieczorową porą zaparkowałem auto na podjeździe. Następnego ranka samochód już nie zapalił. Tak jakby w ogóle nie było iskry. Postanowiłem podmienić kable WN bo

Zobacz Gaźniki, przepustnice do AUDI 80

AUDI 80 [all] Alternatywa dla majsterkowiczów(Swap silnika)

Witam Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami podsumowuje Swap silnika Passata B5 do samochodu audi 80 B4. Może na początku koszty Koszt silnika 1000-2000zł (warto kupować silnik mając możliwość przejechania się samochodem który zostanie dawca np Anglik) Rozpoczynamy od wyrzucenia starej jednostki. Najlepiej jest odkręcić cały przód. Dużym plusem jest to że możemy silnik zostawić

AUDI 80 B3 [B3 NE] czujniki audi 80

jakie występują czyjniki przy silniku w audi 80 B3 1.8

gdy sie stoi naprzeciw maski to po lewej stronie silnika za wtryskami jest taka jakby szeroka guma ktora zakrywa gardziel. lecz w gardzieli jest przepustnica ktora powinna to szczelnie zakrywać niestety ta guma byla troche skrzywiona i tworzyła sie w ten sposób nieszczelność nie znam fachowych nazw tego opisuje wlasnymi słowami... uszczelniłem to i silnik pali juz bez zarzutów nawet na ciepło

AUDI 80 B3 [ B3 1.6] zmiana gaznika na monowtrysk

Witam jak w temacie otoz wyczytalem ze zmiana gaznika na monowtrysk podniesie troszke moc czy to prawda i jak duzo jest z tym zabawy mam mozliwosc kupna wtrysku jednopunktowego bosha za mala kaske (sprawnego) co myslicie [ Dodano

9. sonda lambda 10. przekaźnik pompy paliwa albo jakiś uniwersalny można uczepić aby się dyndał. 11. mikser LPG do monowtrysku Pierwsze trzy rzeczy najlepiej wziąć z jednego auta żeby się później nie okazało że są niekompatybilne. Jak chcesz szybko kupić cały zestaw głoś się w dziale ogłoszeń na forum golfa ale nie bierz pomocniczej pompy paliwa 0.3 bara bo w audi

AUDI 80 B3 [80 b3 1.8 NE]gaznik keihin

witam w mojeje santanie wymieniałem silnik i wybór padł na 18 NE na gazniku keihin z audi 80 b3 problem jaki mam dotyczy gaznika samochód chodzi ale dławi go po depnieciu gazu i brak mocy silnik ma po 12 atm cisnienia wyregulowany zapłon itp itdzauwazyłem ze w gazniku nie otwiera mi sie 2 przepustnica sterowana podcisnieiowo sprawdzałem siłownik jest ok próbnie podłączyłem podcisnienie

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK]

Witam. Potrzebuję Waszej pomocy Panowie Została wymieniona u mnie przepustnica bo obroty szalały bardzo mocno tak że nie dało się jechać ( efekt zająca ) i podobno u mechaniora wystrzelił błąd czujnika połozenia przepustniczy czy cos takiego. Ok wymienił przepustnice na używke i po dwóch dniach problem był ponownie otóż obroty cały czas były na poziomie 4 tyś obrotów...zawiozłem

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Dziwne objawy po rozgrzaniu silnika.POMOCY

Witam Chciałbym przedstawić problem mojego taty z jakim boryka się od lata zeszłego roku ze swoim ABKiem. Mianowicie Silnik odpala zimny od strzała pracuje i jedzie normalnie do momentu jak zacznie łapać temperaturę normalnej pracy czyli -90 stopni.(po przejechaniu jakiś 3-5km) Objaw jest taki że autem podczas jazdy zaczyna szarpaćtrzepaćtraci moc po prostu nie chce jechać.po wciśnięciu

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0E] Avant - Nierówna praca silnika

Mam problem z silnikem. Autko spisywało się znakomicie do czasu gdy pewnego dnia nagle zgasło na trasie i za nic nie chciało zapalić (nie będę pisał ilu mądrych mechaników mi ją próbowało naprawić i przy okazji wymienić pół samochodu). Okazało się w każdym razie że trzeba było wymienić kopułke i samochód elegancko odpala. Jednak coś do końca w nim nie gra ponieważ strasznie

Mogę Ci zasugerować kierunek poszukiwań bo miałem inentyczny klopot z silnikiem i go rozwiązałem. Otóż na wolnych obrotach silnik skakał i trząsł się cały- dokladnie jak u Ciebie. Myslałem w roznych kierunkach- przepustnica czujnik temperatury lambda i inne. Ale przyczyna okazało się lewe powietrze w dolocie a konkretnie zgubiony kapturek na kroćcu serwa hamulcowego ktory rozszczelnił

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] czujnik polozenia przepustnicy

Witam mam problem z czujnikiem polozenia przepustnicy .Uszkodzenie obiawia sie szarpaniem podczas jazdy na wolnych obrotach i opadaniem obrotow silnika po wcisnieciu sprzegla .Pytanie moje jest nastepujace czy mozna jezdzic z odlaczona wtyczka od czujnika czy raczej nie i jakie moga byc tego nastepstwa.

przepustnicy. Podaję sposób sprawdzenia TP 1. Zapłon wyłączony 2. Odepnij wtyczkę od czujnika TP 3. Sprawdź rezystancję wg. opisu poniżej - sprawdzamy rezystancję na pinach TP pin 1 do 3 wskazanie prawidłowe 1930 Ohma oczywiście w przybliżeniu dotyczy każdej wartości pin 1 do 2 przepustnica zamknięta wskazanie 2500 Ohma pin 2 do 3 przepustnica zamknięta wskazanie 1280

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK] pływajace obroty...

witam mam B4 od krótkiego czasu z silnikiem 2.0E na gazie (gaz jak wiadomo ma dobre i złe strony). czytałem juz na forum podobne problemy o którym ja chce napisac ale chciałbym cos dodac od siebie. a wiec problem mam taki ze niezaleznie od warunków atmosferycznych i zasilania (benzyna czy gaz choc czesciej gaz) obroty na biegu jałowym pływaja. pod uwage biore silnik krokowy lub układ sterujacy

Proszę tak się sprawdza Sprawdzanie czujnika TP kąta otwarcia przepustnicy Odpiąć wtyczkę Sprawdzić rezystancję pomiędzy pinem 1 i 3 czujnika wskazanie prawidłowe 1930 Ohma Pin 1 do 2 przepustnica zamknięta 2500 Ohma Pin 2 do 3 przepustnica zamknięta 1280 Ohma Pin 1 do 2 przepustnica całkowicie otwarta 1130 Ohma Pin 2 do 3 przepustnica całkowicie otwarta 2500 Ohma Potem

AUDI 80 B4 [ B4 2.0 ABK ] potencjometr przepustnicy.

Panowie mam tylko takie pytanie szukałem już tego ale nie znalazłem niestety czy można założyć potencjometr przepustnicy od silnika ze skrzynią automat do silnika ze skrzynią manualną dodam że obydwa silniki są ABK.

mam nadzieje że pomoże czujnik położenia przepustnicy Działanie czujnik położenia przepustnicy składa się z potencjometru który podłączony jest do przepustnicy. Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania tak aby zespół sterowania mógł określić czy przepustnica jest zamknięta szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica

AUDI 80 B3 [80 B3 Pierburg 2EE] Czyżby komputer

Witam wszystkich Nie bawiąc się w naprawę tego gaźnika zakupiłem zregenerowany i . . . Samochód po wymianie tak jak wcześniej nie chce odpalić na zimnym (czujnik wymieniony) załapuje dopiero po ręcznym przysłonięciu przesłony oraz gaśnie. Podstawa gaźnika została wymieniona wcześniej ale jest bez uszkodzeń. Wymieniłem więc wszystkie przewody podciśnieniowe na nowe i to samo

przepustnica rozruchowa ma się zamykać włącz zapłon i sprawdź co z nią jak stoi w pionie to ją zamknij palcem i ma zapalić. Jeśli wymieniłeś czujnik to jeszcze może być że ramię silniczka rozruchowego nie jast wprowadzone w ramię przepustnicy ( przy montarzu można nie trafić ). Ale najważniejsze jest by przepustnica się zamykała inaczej nie zapali lub zapali i zgaśnie mam nadzieje że czujnik wymieniłeś ten z kolektora.

Gdzieś w tych tematach jest napisane jak sprawdzić nastawnik ale skoro nie pracuje to coś jest nie tak i przy odpaleniu silnika rano obroty powinny wskoczyć na 1200-1500 jeśli tak nie jest to coś jest nie tak z przepustnicą rozruchową lub jej czujnikiem ale nastawnik musi chodzić jeśli masz u siebie jakiś warsztat co sprawdzą nastawnik podepną się w skrzynce bezpieczników i od razu powiedzą czy jest sprawny.Ten regenerowany gaznik jak kupiłeś to cały kompletny z nastawnikiem

AUDI 80 B3 [B3 1.8] Szarpie niunią

Wiem ze ten wątek był niejednokrotnie poruszany na forum lecz umnie wyglada to troszke inaczej niż w poruszanych tematach.Od dłuzszego czasu wariują mi obroty tzn. gdy silnik pracuje na biegu jałowym pojawiają sie nierównomierne obrotya wskazówka na obrotomierzu faluje w przedziale 500-1000 obr.do tego od kilku dni doszło konkretne szarpanie a mianowicie od drugiego biegu wzwyż gdy przychamuje

prawie ustaly i autko chodzi duzo duzo rowniej i ladniej. Oto co zostalo zrobione 1) test i wymiana czujnika temperatury plynu chlodniczego do sterownikakomputera -czunik dwustykowy na kruccu z plynem chlodniczym przy silniku (test miernikiem na rozgrzanym silniku 90C powinien wykazac rezystancje na miedzy oboma stykami okolo 200 omow). U mnie czujnik wykazywal o ile dobrze pamietam okolo 800omow

AUDI 80 B4 [B4 ABK] wciąż ten felerny zapłon dodano logi

Koledzy - zakładam ten temat bo już ręce opadają - od prawie pół roku nikt nie może mi pomóc ( Moj problem polega na dławieniu się silnika przy rabtownym dodaniu gazu zarówno na gazie(sekwencja) i benzynie. Problem występował także przed montażem LPG. Walcząc z problemem wymieniłem i sprawdziłem m.in takie czesci - przyszła nowa sonda lambda - działa - znacznie szybsza od poprzedniej

od lewej mam 1 pin 2 i 3. Opor miedzy 1 i 3 na zamkniętej przepustnicy to 1220...1300 OM Podaje tu przedzial bo za kazdym razem gdy dodalem gazu i puscilem to zamknieta przepustnica pokazywala inny opor - czasem 1220..czasem 1260 czasem w porywach ponad 1300. Max otwarcie przepustnicy to 2440 OM i tu wartości roznily sie najwyzej o 2..3omy. Opór miedzy 2 i 3 pinem to zamknieta przepustnica 2580...2750

AUDI 80 B4 [80 B4 V6 ABC] falowanie obrotów na zimno i inne ..

Witam szanownych forumowiczów Jestem posiadaczem audi 80B4 z silnikem ABC 2.6 (LPG sekw OMVLBRC) Proszę o poradę czego się chwycić żeby moje auto zaczęło znowu dobrze jeździć Do pewnego momentu było super auto przyspieszało jak szatan-głównie na benzynie sama radość auto zbierało się praktycznie z każdego biegu i w całym zakresie obrotów. Jakiś czas temu miał miejsce jakby

Przełożyć można - niektórzy tak robili gdy plastikowy rozleciał się po strzale gazu. Ale powstaje kilka problemów tzn. trzeba dopasować podłączenie silniczka krokowego zamontować czujnik temperatury zasysanego powietrza (w 28 jest przepływomierz i tego czujnika nie ma) podłączyć rurkę z pomiarem ciśnienia w kolektorze ssącym (w 28 też tego nie ma). I ostatnia sprawa już wspomniania

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] silniczek krokowy POMOCY

Witam. Mam problem z silniczkiem krokowym w mono motronic (silnik ABT). W ogóle się nie wysuwa żadnej reakcji. Silnik nie trzyma wolnych obrotów na zimno gaśnie jak tylko puszczę gaz a na ciepły ledwo co się kręci gdzieś 500-600 obrmin. Założyłem funkiel nówkę i nic bez zmian. Na VAG-u wyskakuje cały czas ten sam błąd 00282- nastawnik przepustnicy V 60. Silniczek jest na 6 kabli.

Silniczek krokowy to właśnie element sterujący przepływem powietrza dodatkowego przy zamkniętej przepustnicy (jak jest zamknięta przepustnica to silnik nie dostaje wystarczającej ilości powietrza i "zdycha") pozwalający utrzymać na równym i stałym poziomie obroty i mieszankę biegu jałowego. Jeśli ECU nie dostanie z nastawnika przepustnicy i czujnika położenia przepustnicy (TPS)

Michał100 może nie jestem orłem w te klocki ale wg mojej wiedzy nastawnik przepustnicy to tylko element wykonawczy jak sama nazwa wskazuje steruje położeniem przepustnicy ma wbudowany wyłącznik który informuje ECU czy przepustnica jest zamknięta czy otawarta i tyle. Nastawnik jest poruszany za pomocą silniczka krokowego (prawdopodobnie - nie rozbierałem tego aż tak doszczętnie) więc ECU

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] Wysokie spalanie - dolot filtra powietrza

Od dłuższego czasu walczę z wysokim spalaniem w moim samochodzie 914 trasamiasto na benzynie. Na gazie żre mi 165 w miescie i około 12 w trasie. czujniki i sondę sprawdzałem. Zauważyłem jednak że klapka sterująca rozdziałem powietrza ciepłezimne nie działa i na zimnym silniku zasysa zimne powietrze. Jaki efekt powinno dawać ssanie ciepłego powietrza na zimnym silniku a zimnego na ciepłym Czy może mieć to jakieś znaczenie dla spalania Pozdrawiam

Wez moze jeszcze poogladaj czy gdzies nie ma lewego powietrza np. guma pod monowtryskiem rozkrec i zobacz czy ta guma w srodku nie sparciala i nie zmniejszyla swej srednicy czy obwod sondy nie dotyka gdzies masy czy masz szczelne podcisnienie od serwa hamulca czy hamulce sie nie grzeja zbytnio czujnik temp. zasysanego powietrza. Jezeli by lecialo ci caly czas cieple powietrze to radzil bym odrazu wymiane

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8S PM] Silnik się nie kręci na 4 biegu powyżej 4tys

Witajcie. Otóż mam taki problem silnik na 4 biegu kręci mi się tylko do 4 tys. obrotów(na 5 nie wiem nie miałem jeszcze gdzie sprawdzic). Na niższych biegach jest dobrze(na 3 leci 140). Czego może to być przyczyna a może te silniki tak mają Pozdrawiam Spetsnaz

A masz dobrze naciągniętą linkę gazu Skoro nie chce iść znaczy że silnik nie ma siły. Czemu nie ma siły Nie ma siły wtedy gdy np. dostaje za mało mieszanki albo w niewłaściwym składzie (za ubogą). Nie widzę tu jaki wpływ mogą mieć kable WN. Podobnie - gdyby zapłon był źle ustawiony auto źle by przyspieszało miało niestabilne wolne obroty dostawałoby samozapłonu (przy

AUDI 80 B4 [b4 abk 2.0 93r gaz]- pozno reaguje na zdjecie nogi z gazu

witam. w moim audi od dluzszego czasu dzieja sie dziwne rzeczy -gdy jade rownym gazem czuje jak auto co jakis czas samemu dodaje gazu i odejmuje -gdy puszczam gaz to auto jeszcze przez 2 sekundy jedzie jak bym dalej trzymal wcisniety pedal gazu -z opoznieniem reaguje na puszczenie gazu -gdy zmieniam biegi to w momencie puszczenia gazu i wcisniecie sprzęgla obroty podskakuja troszke do gory -gdy

No to pozostaje TPS. Czyli czujnik położenia przepustnicy. W ABK nie wymaga adaptacji bo go inaczej nie wkręcisz. Musisz tylko poszukać dokładnie takiego samego modelu. Bo bywały różne (z innej strony wtyczka) i różnie się spisywały. Co do zapłonu to czy był blokowany sterownik Bo przedmówca dobrze stwierdził. Chociaż objawy są bardzo podobne do zbyt późnego zapłonu. Bez blokady

AUDI 80 B4 [Audi b4 1.8] Przepustnica a spalanie

Witam kupiłem dwa tygodnie temu audi b4 z 1997 roku cabrio z silnikiem 1.8 5v 125km ADR. Od samego poczatku miałem problem z obrotami. Na drugi dzień po zakupie Wyciagnołem przepustnice wyczysciłem ją i zajrzałem do modułu co się okazało na potencjometrze plastikowy opornik przesunoł sie i zrobił na nim ryse. Śrubokretem przesunołem go spowrotem na swoje miejsce złozyłem VAGiem zrobiełm

Jezeli nie pokazuje błedu potencjometru to powinno byc OK ale sprawdz czy na tej rysie nie skacze wartosc położenia przepustnicy byc moze w tym położeniu jest akurat przepustnica przy odpalaniu. Sprawdz czujnik temp cieczy do ECU oraz sprawdz korekcje długotermionowa czy sie miesci w tolerancji i ewentulanie zrób reset ECU. przy okazji skontroluj sonde czy dobrze działa a powiedz auto ma moc itp

W takim razie czujnik temperatury płynu działa prawidłowo bo to on odpowiada za podwyższenie obrotów podczas niższych temperatur (tak przynajmniej mi się wydaje).

AUDI 80 B3 [80 B3 19 SD]Sonda lambda

Witam Czy po odpięciu sondy lambda jest możliwość jazdy Jak próbowałem ją odłaczyć to silnik mi gaśnie. Od sondy idą trzy przewody dwa białe i jeden czarny Jak odepne białe to nic sie nie zmieniaA gdy odepne czarny auto gaśnie. Ogólnie mam problem z obrotami na zimnym silniku i falowaniem

Ja nie mam instalacji gazowej więc przepływomierz raczej ok Zauważyłem ze miejsce w którym chodzi ta przepustnica ma minimalne szpary. A co sądzicie o czujniku wtryskiwacza rozruchowegoCzy ten czujnik jest awaryjny Bo rano jak odpale samochód to obroty są przez moment może minute dobre tzn nie falują tylko trzymają sie w granicach 1300 ale jak nacisne na gaz bądź minie ta minuta to

AUDI 80 B4 [B4 ABT LPG 2.0 92r]Problem Sonda czy wtrysk

Od czasu kiedy kupiłem moje audi nie mam ssania na benzynie dennie się jeździ i dużo pali. Na Gazie jest OK. Dokładnie to wygląda tak Palę zimne auto na benzynie lekko przekręcam kluczyk i silnik pracuje pali po prostu wzorowo. Ale na tym koniec wzorowości (. Niestety obroty mam 700-800 z tendencją na niższe ssania zero. W takim stanie przy dodaniu gazu i puszczeniu go potrafi całkiem

no chyba nie ja Ci udzieliłem takiej rady . Po pierwsze proszę zdecyduj się co do zachowania silnika na LPG bo raz piszesz że jest ok. a innym razem że też jest źle. Więc jak to jest. Opisz dokładnie zachowanie silnika od momentu odpalenia zimnego silnika aż do rozgrzania najpierw na benzynie a potem tak samo (od zimnego do rozgrzania) tylko na LPG. To że zmieniałeś czujnik temp. to nie znaczy że jest na 100% dobry. Trzeba sprawdzić jego charakterystykę rezystancji w funkcji temperatury. Za "ssanie" (podczas pracy na benzynie) jest odpowiedzialny właśnie ten czujnik ale nie tylko on. czujnik podaje tylko info o temperaturze płynu do ECU natomiast to ECU zwiększa dawkę paliwa (wydłuża czas wtrysku) i podaje info do nastawnika przepustnicy żeby lekko ją uchylić celem podwyższenia obrotów biegu jałowego zimnego silnika. Informację o tym czy przepustnica jest uchylona i o jaki kąt ECU dostaje z TPS-u. Na dodatek ok. 2 minuty od odpalenia silnika ECU zaczyna analizować również sygnał sondy lambda i uwzględnia go przy doborze mieszanki. Nieprawidłowe ciśnienie paliwa w układzie może powodować że ECU źle obliczy czas wtrysku i mieszanka będzie za bogata lub za uboga. Jak widzisz wszystkie te elementy są ściśle ze sobą powiązane. Sprawa jest nieco prostsza na LPG. W tym wypadku za skład mieszanki odpowiada tylko sonda lambda (II generacja) a za wysokość obrotów nastawnik przepustnicy w połączeniu z TPS-em oczywiście przy uwzględnieniu temperatury płynu. Na Twoim miejscu na początek poszukałbym mechanika z VAG-iem i jako takim pojęciem o samochodach a nie takiego któremu trzeba mówić co ma robić żeby po pierwsze odczytał błędy z ECU (może coś zarejestrował) to będzie łatwiej radzić. Jak już będzie podpięty do VAG-a to można wywołać test nastawnika (okaże się czy wogóle pracuje). Następnie podjedź na stację diagnostyczną i zrób analizę spalin na obu paliwach i zapisz dokładnie wyniki to również może pomóc w dalszych poszukiwaniach. Sprawdzenie TPS-u polega na sprawdzeniu omomierzem czy wszystkie ścieżki płynnie bez zacięć gwałtownych skoków przerw itp. zmienia swoją rezystancję na obu ścieżkach (zwłaszcza w 14 wychylenia przepustnicy czyli najczęstszym położeniu). Wtryskiwacz najprościej sprawdzić przez podmianę na drugi w 100% sprawny i przetestowanie zachowania autka. czujnik temperatury wyciągasz z autka bierzesz do domu podpinasz omomierz do zacisków i zanurzasz część pomiarową czujnika w garnku z wodą i termometrem wyskalowanym do 100C. Podgrzewasz stopniowo wodę i sprawdzasz rezystancję czujnika dla temperatur 20 40 60 80 C. Gdzieś na forum kilkakrotnie była podawana wartość prawidłowych rezystancji.

AUDI 80 B4 [B4 2.3 NG] Tempomat problem z działaniem

Witam miałem kiedyś w swoim aucie tempomat kompletny ale nie działał. W dodatku miałem automat wcześniej więc stare czujniki wraz z pedałami wymieniłem na zwykłe nie posiadam również gruszki przykręcanej do kolektora. Ostatnio postanowiłem skompletować wszystkie części do tempomatu. Poszukam trochę na forum o tempomatach i Czarek pisał jak sprawdzić pompkę na krótko. Tak też

Ja rezałem swój tempomat kompletnie od zera więc nie wiem gdzie oryginalnie był zamontowany moduł GRA. Pompka podciśnienia wężyki trójniki siłownik (gruszka przy silniku) muszą stanowić szczelny obwód. Po zmontowaniu całej pneumatyki tempomatu trzeba podłączyć do pompki napięcie 12 V bezpośrednio z akumulatora i sprawdzić czy siłownik otwiera przepustnicę. Po odłączeniu napięcia

AUDI 80 B4 [80 b4 2.0 ABK] Gaśnie na zimnym silniku

Witam.Mam taki problem.Gdy po nocy odpalam autko bez problemu silnik zaskakujeale zaraz gasnie.Po 34 próbach silnik już nie gaśnieale jest czasem problem z wkręceniem go na obroty zeby przelaczyc na gaz.Gdy jest na gaziepracuje juz normalnie.Sonda jest nowiutkawiec odpada. Zauwazyłem również że podczas jazdy przeważnie w zakresie obr od 2 do 3 tyś czuć szarpanie silnika na gazie jak i na

To co napisałem dotyczyło silnika abk. Ale pewnie chodzi Ci o silnik taki jak w podpisie i z tego co znalazłem to tam również jako czujnik położenia przepustnicy był stosowany potencjometr. Wtedy tak samo się sprawdza jak napisałem. Chyba że chodzi o czujnik dwustanowy tzn że czujnik przesyła sygnał że przepustnica jest zamknięta otwarta lub w pełni otwarta ale zachowania takiego czujnika

AUDI 80 B3 [B3 1.6 PP] Prosba przy zdiagnozowaniu gaznika 2EE

Witam odkad kupilem samochod (chyba 3 lata temu P) mialem problem z przejsciem z obrotow biegu jalowego do wyzszych przy nacisnieciu pedalu przyspieszenia tzn. gdy naciskalem pedal przyspieszenia delikatnie silnik sie dusil gdy mocniej normalnie wkrecal sie na obroty. Na benzynie w tym momencie slyszalem pstryk przekaznika i nagly spadek obrotow potem nagle znow wzrastaly na LPG bez pstryku przekaznika

AUDI 80 B3 [b3 1.6 PP] problem z elektronika gaźnika

szukam kogos z lodzi lub okolic kto ma taki sam silnik jak ja poniewaz ciezko mi zdjagnozowac usterke mojej audi czylalem rozne na tematy na forum ale nic niestety nie udalo mi sie wymyslec wiec jesli ktos jest w tym rejonie i ma taki silniczek jak ja to blagam niech sie odezwie do mnie pozdro 606642461

wiec kolego pierwsze to odepnij czujnik teperatury niebieski i sprawdz dokladnie przewody czy nie sa ulamane (bez czujnika mozesz odpalic) i poszukaj wokol gaznika i dolotu dziury bo wydaje mi sie ze to lewe powietrze bo jak mowisz przepustnica jak ja dotykasz chodzi luzno BTW jest jedna mozliwosc ale raczej watpie ten silniczek ktory steruje przepustnica jest z nia polaczony taka prowadnica (drucikiem)

AUDI 80 B3 [b3 1.8 s] 1400 obrotów biegu jałowego

Witam . problem jak w temacie niestety nie mam już pomysłów. Wymieniona podstawa wtrysku. Silnik na wtrysku jednopunktowym Monotronic rok prod. 91. Prosze o sugestie. Autkiem dojeżdżam do pracy więc bardzo mi zależy niestety mechanicy nie mają czasu. Założony gaz objawy na LPG i benzynie takie same.

Pomierzyłem ale co mi z tego wyszło to nie wiem. Mierzyłem rezystancje na samym czujniku była spadająca wraz ze wzrostem temp. silnika to chyba dobrze. Następnie odchyliłem gumową osłonke z czujnika i mierzyłem rezystancje bezpośrednio z wtyczki okazało się że przy zimnym silniku rezystancja z wtyczki podłączonej do czujnika była minusowa. Odpiąłem ECU i zmierzyłem rezystancje

Cytuje "W pewnym momencie kiedy silnik jest rozgrzany śrubę można cofnąć na tyle że przepustnica nie będzie do niej dotykała". Czyli przepustnica będzie się wtedy opierała o tę śrubkę na imbus na górze Czy tak. Wracając do tematu . Wymieniłem termostat bo doszedłem do wniosku że silnik może być niedogrzany. Okazało się że zbiłem obroty z 1400 na 1100-1200. Nie wiem

AUDI 80 [B4 NG] Robi trrr pod przepustnicą i nie trzyma obrotów.

Problem polega na tym że zacząl nie trzymać obrotów i jednocześnie robi takie trrrrrr pod przepustnicą. Tak podobnie jak regulator ciśnienia tylko szybko i jakoś dziwnie. Myślalem że to regulator wariuje ten nad gumą nad przeplywką metalowy z wyjściami na podciśnieniowe wężyki . Ale to pochodzi spod spodu kolektora ssącego jakby u dolu przepustnicy lub gdzie w pobliżu i wtedy auto

chodzi o tego węża co leci pod kolektorem ssącym (wzdluż) i wpięty jest pod krokowca dziś wykręcilem ten trójnik taki co wkręca się w niego czujniki temperatury dwu pinowy i trzy pinowy jeżdżę na wodzie więc zrobil się na nich nalot wyczyścilem papierem ściernym i po zapaleniu wcześniej wogole obrotów nie trzymal a teraz już jakieś 400 obr. ale to jeszcze nie to bo nie moge

A więc tak wygląda sprawa Na zimnym silniku popuścilem śrubkę nad przepustnicą tak żeby po puszczeniu bylo slychać kliknięcie. I po zapaleniu obroty są na samym dole więc prawie wogole nie trzymają i przygasa. i na lpg i na benzynie ta sama sytuacja. Krokowiec przypominam że jest odłączony bo z podpiętym już całkowicie do ładu nie mogę dojść. Jeżeli dawka byla by nie

AUDI 80 B4 [80 b4 2.3NG LPG] brak wolnych obrotów

Witam dziś moje audi kichneło bądź jak ktoś woli strzeliło i w tym momencie przestał równo chodzic na wolnych obrotach jak na gazi tak i na benzynie przepatrzyłem wszystko żaden z przewodów gumowych nie wyleciał obroty falują w granicy 0 do 10 czyli zawsze jest poniżej normy spadają do tego stopnia że prawie gaśnie. Dopiero po odłączeniu przewodu (kabla) z tego czegoś co zaznaczyłem

W NG nie ma żadnej śruby do regulacji obrotów Ta śruba która jest przy przepustnicach służy do ustawienia przepustnicy tak żeby działał wyłącznik układu regulacji obrotów biegu jałowego. Jak ściągnąłeś ten plik co ci mogłem z działu download który znajduje się tutaj httpwww.centrum.audi80...fileinfoid47 Będziesz miał tam napisane jak sprawdzić czy ten wyłącznik

AUDI 80 B4 [80 B4 Coupe 2.0 ABK] pytanie o obroty

Witam mam pytanie skąd audi 80 B4 2.0 115km czyta obroty

czujnik połozenia przepustnicy raz sprawdzałem i przy otwieraniu 2 przepustnicy z miernika wszystko znika tak robiło na starym i kupiłem nowy zamienik o tych samych nr i robi tak samo przy otwarciu 2 znika wszystko na 1 a jak popuszcze troche to znowu wskazuje to czujnik na 100% walniety czy cos z przepustnica

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Problemy z silnikiem

Witam Mam taki problem z moją audisia. Odpala bez problemów nawet w ostatnie mrozy z tym że nie pali na 2 cylindry a do tego jak się silnik ugrzeje to zaczynają falować obroty przy puszczeniu gazu a po chwili wracajądo 1000. Jak uruchamiam ciepły silnik to obroty od razu falują przez kilka sekund pomiędzy 300 a 1200 obr. Wymieniłem już świece i kable sprawdziłem węże dolotowe czyściłem

Latem auto będzie Ci odpalać jak diesel . Startuje od razu na 900rpm ale tylko na ciepłymi silniku i pod warunkiem że przepustnica jest w położeniu "bez ssania". Jednak z samego rana nie zapalisz bez krokowca. Ja miałem problem z czujnikiem temperatury który jak był podłączony to obroty wskakiwały na 1500rpm prawie cały czas ruszałem z piskiem. Po odłączeniu tego czujnika

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK LPG] samoistnie rosnące obroty- potencjometr

Cześć jestem tu nowy więc jeśli palnę coś głupiego proszę o wyrozumiałość. Mam problem z obrotami na forum jest wiele tematów o falowaniu obrotów ale to wygląda inaczej po zdjęciu nogi z gazu obroty na biegu jałowym samoistnie wzrastają do np. 1500 2000 max. do ok 2500min - różnie ale mniej więcej w tym zakresie i utrzymują się stabilnie na takim nienormalnym poziomie. Chcąc

Spróbuje sprawdzic miernikiem jak radzisz ale jeśli przyczyna tkwiłaby w czujniku tepm. to wtedy poruszenie przepustnicą czy to ręcznie czy naciskając szybko pedał gazu chyba nie powinno pomóc na takie zawieszone obroty a pomaga.. choć wolałbym żeby to był czujnik. Jest jeszcze inny problem poza dwoma opisanymi wyżej (obroty przymulanie) ostatnio zlitrażowałem spalanie i pali gazu

AUDI 80 B4 [80 B4 19TDI ASB]Prośba o analize kodów błędów(vag)

Witam. Postanowilem sobie przeskanowac autko programem diagnostycznym. I oto jakie bledy mi sie pokazaly diagnoza silnika -1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF Sygnał ładowania generatora terminala DF - 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej oba błedy z powodzeniem zostaly skasowane i juz puzniej nie wystapily. diagnstyka skrzyni 518 Potencjometr

Automat korzysta z czujników silnika do prawidłowej pracy skrzyni. Wpisz w szukajkę "potencjometr G69" "potencjometr przepustnicy" "przepustnica G69". Z logów wynika że brak prawidłowego sygnału z tego "czujnika". Sprawdź poprawność połączeń kabli z ECU podmień ten czujnik na inny.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Strzaly w wydech

Od jakiegos czasu nie daje mi spokoju pewna przypadlosc mojej audiczki. Mianowicie nie odrazu ale kilka minut po odpaleniu gdy w trakcie jazdy zdejmuje noge z gazu slychac kilka strzalow w wydech a dodatkowo jak hamuje silnikiem to nastepuje jeden ale konkretny i bardziej gluchy strzal. Co ciekawe jak nacisne sprzeglo przed nacisnieciem hamulca to strzalow nie ma. Jednak wtedy jak obroty sa wyzsze

jezeli chodzi o strzały na gazie przy hamowaniu silnikiem to dieje się tak że gaz nie jest odcinany przy zdjęciu nogi z gazu i jeżeli to jest jakaś zwykła instalka to jest normalne ale jeżeli dzieje się tak na benzynie to może być uszkodzony czujnik położenia przepustnicy i właśnie on nie odcina paliwa - to jest tak zwany cut off. Podepnij się pod vaga może cos pokaże a jak nie to

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8] szarpie podczas jazdy

Mam B3 z silnikiem 18. Podczas jazdy (czasami) szarpie silnikiem - tak jakby przerywało (niezależnie od biegu i szybkości). Co to może być POMOCY I jeszcze jedna rzecz. Podczas hamowania (powyżej 120 kmh) naciskając na pedał hamulca trzęsie kierownicą - i co to może być co jest tego przyczyną Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam wszystkich użytkowników audi

miałem kiedys 80 B3 18 z 89 i miałem ten sam problem z szarpaniem auta jakby się dusił ale problem ustawał gdy wcisnąłem gaz do dechy czyli problem był w trakcie normalnej eksploatacji jakby sie dusił szrpał przerywał. podjechałem do b.dobrego elektryka i przyczyna usterki był czujnik konta otwarcia przepustnicy - tak to nazwał i powiedział że sie posypał i podawał złe dane (co przy

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Utrzymujące się obroty przy wciśnięciu sprzęgła

Witam Cały czas doprowadzam mojego kombiaka do stanu używalności. Zaczęło się od tego że kupiłem auto z silnikiem uwalonym olejem. Żeby znaleźć wyciek dałem go na mycie. Po tym został wymieniony jeden czujnik oleju i silnik wyglądał ok. Niespodzianka rano - po 10 może 15 próbie odpalenia na samym LPG udało się. Jednak po odpaleniu silnik nie reagował na pedał gazu. Trząsł

Po pierwsze nie myje się silników benzynowych. Zwłaszcza niby gorącą wodą z detergentem. Jedyna dopuszczalna metoda czyszczenia silnika polega na korzystaniu bodajże z zamrożonej wody lub coś w ten deseń pod ciśnieniem (tak w DE kiedyś w jakimś programie o picowaniu wozu czyścili silnik w swetrze na PB). Jeszcze szmatka nasączona benzyną lub podobną substancją. Znając życie

AUDI 80 [B3 3a] czujniki hala i spalania stukowego

czy ktoś by mi mógł powiedzieć w którym miejscu mojego autka znajdują sie czujnik hala oraz spalania stukowego(tak jakoś bardziej precyzyjnie) i jak je sprawdzić czy są sprawne

W takim przypadku to moze byc potencjometr przeplywomierza albo czujnik spalania stukowego. Jak ja mialem takie objawy mialem padniete i to i to. Z wiekszym naciskiem na czujnik spalania stukowego. Brak ssania moze byc spowodowany zlym ustawieniem podstawowym przepustnicy - w polozeniu zerowym przepustnica nie wlacza mikrostyku i nie masz w ogole regulacji obrotow biegu jalowego. Ja bym sobie kupil

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] traci obroty na benzynie

Witam Mam B4 na jednym wtrysku z 95r. z gazemmoc 90KM. Ostatnio powtórzył mi się pewien problem. Na gazie chodzi pięknie chociaż szarpie jak zimny. Natomiast odnowił mi się problem na benzynie. Przy odpalaniu schodzi z obrotów i gaśnie w czasie jazdy szarpie jakby benzyny nie dostawał. Pragnę dodac że problem już kiedyś miałem ale sam minął więc nie dochodziłem co było (mogę jeszcze

też częśc do której dochodzi wąż z paliwem (jak mniemam wtryskiwacz czy też modół sterujący tym) ale niunia dalej obrażona. Po podłączeniu do kompa przez jakiś czas wyskakiwał błąd czujnika hala ale przestał. Rany ale mnie to wkurza. We wtorek znów do mechanika (chyba chłop potrzebuje czasu żeby się zastanowic co to może jeszcze byc. Ja czekam na wasze rady koledzy audimaniacy.

AUDI 80 B3 [90 B3 23E NG] Nie zapala na zimnym.

Po wymianie wtrysku mechanicznego samochód dalej nie odpala. Po pokrótce jak to się stało po usunięciu dziurawego kawałka rury wydechowej. ( wspawana nowa rura migomatem klema była zdjęta) Niunia otępiała przy 2000 obr. przycinała się a zrywność spadła znacznie nawet miał trudności z zapaleniem ale odpalał bo był ciepły. Dziś rano jak zimny nie odpalił jak sprawdzałem zauważyłem

A co dokładnie było zrobione Nie chciał zapalić i ciekło paliwo do filtra powietrza. został wymieniony cały moduł. A co wykazał test kodów błyskowych sterownika mieszanki i sterownika zapłonu nic bo nawet nie zapalił. a po podłączeniu pokazał 4444 czujnik dwu pionowy temperatury w obecnym stanie pokazuje 6 Ohm sonda lambda w tym modelu zaczyna przesyłać informacje od 80

AUDI 80 B4 [80 B4 23 NG] Czujnik temp. czujnik stukania i inne

Witam No i pojawiły się kolejne problemy w moim aucie (wszystko na raz). Mianowicie zaczął dużo pić i słabo jeździć. Odczytałem błędy 2312 - czujnik temp. płynu chłodzącego lub obwód 2142 - układ czujnika rozpoznawania stukania 4431 - brak sygnału od zaworu stabilizacji biegu jałowego. Kupiłem więc czujnik temperatury i wymieniłem silnik krokowy na inny. Wymieniłem zresetowałem

W moim Avancie jest tak że sterownik VEZ jest właśnie koło nóg pasażera na słupku przy drzwaich pod plastikową osłoną a sterownik KE-III-Jetronic jest z lewej strony pod tapicerką bagażnika.... Ke-III-Jetronic ma 2 oddzielne sterowniki. gdyby wszystko było w jednej puszce to byłby to KE-Motronic W NG jest na pewno KE-III-Jetronic A co do sondy lambda - weź najzwyklejszy multimetr

AUDI 80 [2.0 ABK LPG] Nie pracuje równo na benzynie. Pomocy

Mam problem z pracą silnika na benzynie. Nie chce się wkręcać na obroty jedzie jakby chciał a nie mógł. Jak się przełączy na gaz jest dobrze. Problem pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą. Otóż oprócz uszczelki przełożyłem też całą przepustnicę od ABK (przepustnica była z ABK ale w automacie). Wymieniłem czujnik położenia przepustnicy ale założyłem stara uszczelkę

AUDI 80 B3 [b3 1.8 pm] zamulony jaka może być przyczyna

Witam. Od jakiegoś czasu w moim audi występuje uciążliwy jak dla mnie problem jednym razem auto ładnie się zbiera np. na 3 biegu z 60kmh do 110 to chwila a innym razem czuć że to nie te same auto zamula i nie wkręca się na obroty. Tak samo z większymi prędkościami czuć że przyśpiesza z tych 120 w górę ale zdarzają się takie momenty że w ogóle nie czuć że pod maską siedzi 1.8

W silniczku krokowym na czubku jest czujnik który w momencie gdy jest oparty na nim przepustnica wylancza przyspieszenie zapłonu a gdy przepustnica przestanie go dotykać elektrozawór puszcza podciśnienie z układu wtryskowego na wężyk do przyspieszacza zapłonu. Musisz sprawdzić czy po zdjęciu wężyka przy wtrysku co idzie do przyspieszacza gdy będziesz przez niego zaciągał powietrze będziesz

AUDI 80 B4 [ b4 ABT 2.0 90km ] błąd ustawienia czujnika biegu jałowego

Witam wszystkich serdecznie. Od kilku tygodni mam następujący problem. Oddałem niunie do znajomego mechanika - bo brala mi dość sporo oleju. Diagnoza - uszczelniacze pod zaworami. Wymieniłem uszczelniacze. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem wszystkie uszczelki sruby i nakrętki na oryginalne firmy REINZ. przy okazji zmuszony byłem do wymiany kolektora wydechowego bo mechanik zauważył

O ile się nie mylę i dobrze kojarzę (bo nie spotkałem takiego określenia jakiegokolwiek czujnika w ABT) ten czujnik znajduje się w nastawniku przepustnicy i jest to wyłącznik biegu jałowego który informuje ECU o tym że przepustnica jest zamknięta. Na marginesie to właśnie styki tego wyłącznika najczęściej ulegają uszkodzeniu i to powoduje problemy z obrotami biegu jałowego. Po

AUDI 80 B1 [c4 AAH] brak iskry i problemy elektryczne

Witam jako ze jestem uzytkownikiem tego forum a mam c4 to wole tutaj napisac o pomoc auto to c4 2.8 v6 (kiedys byl gaz i automat) teraz jest manual i bez gazu troche historii auto kupione w nowym saczu od gorala wiec wiedzialem ze bedzie troche druciarstwa no ale postanowilem sprobowac ogolnie brak mocy i to straszny brak w ogole sie nie rozpedzala rozebralem kolektor ssacy i oczom ukazaly

tak widzialem te tematy juz 513 okazal sie krokowy zasniedziala wtyczka 514 hmm znalazlem dwa takie czujniki jeden na dole w bloku prawa strona a drugi pod czujnikiem halla ich oznaczenia to 302 i nr 078905 381 i 078905 381A jeden ejst ok ale ten pod halla jest poobijany peknieta ta oslonka metalowa i kreci sie wiec to pewnie to jeden czujnik ma wtyczke czarna a drugi siwa jest ktos mi

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi